Kan een niet-moslim? Zoals een jood of christen, om de visie uit te drukken of uit te leggen, of is deze kennis alleen specifiek voor moslims … ? Ons antwoord op deze vraag is dat we iets belangrijks moeten weten, namelijk dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen hij zei in al-Sahih : { Er is niets over van het profeetschap behalve de herauten . Ze zeiden: Wat is O Boodschapper van God? Hij zei dat het rechtvaardige visioen door een moslim wordt gezien of aan hem wordt gezien . } , De oorsprong van het visioen is gelegd, en het is voornamelijk religieus; Omdat degene die deze woorden heeft gezegd, heeft bewezen dat hij het visioen kruist met de hulp van de Edele Koran, en de Koran is het wonderbaarlijke woord van God in elke tijd en plaats, en daarom is het vaak in sommige visioenen enkele van de dingen die ontbreken, en als we de hulp van de Koran zoeken om ze te ontcijferen, zien we de waarheid en verifiëren ze . Het werd ook bewezen dat hij het visioen door de tweede openbaring heen kruist. Het is de gezuiverde Sunnah, die een referentie is geworden voor degenen die uitdrukken wat het bevat van de profetische spreuken, en de eigenaar beschreef het door God door te zeggen : [ Het is niets anders dan een geopenbaarde openbaring . Zijn kennis is erg sterk ]. En wie in zijn uitdrukking verwijst naar een van deze twee bronnen, dan blinkt hij uit in elke vaardigheid, maar er is een uitdrukking die andere dingen gebruikt of met behulp van andere dingen, zoals het gebruik van fysionomie of het kennen van de situatie van de ziener nauw, of hulp zoeken bij kennis van de omstandigheden in de samenleving, en dit kan worden gedaan door een niet-moslim, maar ik noem het niet graag een uitdrukking van een visie, maar eerder een analyse van de samenleving of persoonlijkheid, of een studie ervan, en dit is omdat de uitdrukking een fatwa is en de naam een koranische of religieuze premisse heeft, en niet-moslims er vrij van zijn, net zoals het niet is toegestaan voor niet-moslims om dat te durven doen, al was het maar de naam . Het is ook noodzakelijk om de belangrijkste uitdrukkingsinstrumenten te kennen, namelijk de Koran en de Sunnah in de eerste plaats. Deze zijn mogelijk niet beschikbaar voor niet-moslims, en niet-moslims zullen er niet naar verwijzen . Sommige referenties hebben het bestaan van enkele niet-islamitische uitdrukkingen genoemd en bewezen en deze onderverdeeld in onderverdelingen, waaronder : 1 / De uitdrukkingen zijn filosofen, zoals : Plato en Ptolemaeus . 2 / Uitdrukkingen van artsen, zoals : Galen en Hippocrates . 3 / Degenen die spreken van de Joden, zoals : Hayy bin Akhtab en Kaab bin al-Ashraf . 4 / De uitdrukkingen zijn christenen, zoals : Hunayn ibn Ishaq en Abu Mukhaled . 5 / Degenen die de koningen passeren, zoals : Khusra, Anu Shar, Wan, Kashmur en Hormuz . 6 / De oversteek is een van de Arabische polytheïsten, zoals : Abu Jahl, Abu Talib en Abdullah bin Abi . 7 / De overtocht zijn onder de priesters, zoals : Sateh, Abu Zara en Awsajah . 8 / Degenen die spreken zijn onder magiërs, zoals : Abdullah bin Hilal, en Qurt bin Zaid al-Abli . Maar degenen die deze uitdrukkingen volgen, merken hun afhankelijkheid op van zaken die niets te maken hebben met de koran of de soenna in uitdrukking, maar je ziet eerder dat ze afhankelijk zijn van waarzeggerij, djinn of allerlei soorten magie, en andere methoden van proberen het onzichtbare verboden te kennen . Geven mensen met eerdere verveling zich om dromen? Ja, daar kwamen bewijzen van. En daaruit : het kwam in het boek Genesis : Hoofdstuk 8:40 , p. : 66 het volgende : Jozef zei tegen de gevangenis eigenaars : [ Is God niet uitingen kort van me? ]. In Jozefs uitdrukking aan de koning zei hij : [ De twee dromen zijn één . En het werd herhaald omdat de kwestie door God was beslist, en God haastte zich om het te maken. ] Genesis : Hoofdstuk 32: 41 , pag : 69. Er zijn veel andere verhalen, maar dit zijn voorbeelden, en God weet het het beste .