…Wat betreft de straf : wie zijn hand aan zijn nek geketend ziet, krijgt geld waar hij geen zakaat voor betaalt . Er werd gezegd dat het de zonde verbiedt . Als hij ziet dat zijn handen vastgebonden zijn, geeft dit de ernst van zijn gierigheid aan . Als de muilezel van Sajur is, die in het midden is omgeven door ijzer en hout, duidt dit op zijn hypocrisie . En wie ziet dat hij geketend en geketend is, dan is hij een ongelovige die roept tot de islam . En wie denkt dat hij mishandeld is, zal door gevangenschap of anderszins in grote nood komen, omdat de Almachtige God zegt : ~ Neem hem en bedek hem .~ En Ibn Sirin kwam naar een vrouw en zei : Ik zag een man met een ketting en een haak, en hij zei tegen haar : De muilezel en samogoer zijn gemaakt van hout, omdat dit een man is die beweert dat hij van de Arabieren is en is niet eerlijk in zijn geval . Het was zoals hij zei . En er is overgeleverd dat Imam Al-Shafi’i in de gevangenis zag alsof hij gekruisigd was met de Commandant van de Gelovigen, moge God tevreden met hem zijn, op zijn rug, en zijn visioenen bereikten enkele van de sprekers, dus zei hij : De eigenaar van dit visioen zal zijn geheugen verspreiden en zijn reputatie verhogen, zodat zijn zaak bereikt wat hij bereikte . En Ibn Sirin kwam naar een man ten tijde van Yazid ibn al-Muhallab en zei : Ik zag alsof Qatada gekruisigd was, en hij zei : Dit is een man met eer en hij hoort van hem . Qatada ontmoedigde in die dagen mensen om met Yazid uit te gaan, en liet hen gaan zitten

…De arrogante merrie is een gekke man die zowel in zaken als in de hitte nalatig is. Het paard sprong snel om zijn wensen te vervullen, en zijn kleed is een toename van zijn goedheid, en zijn plechtigheid is het niveau van zijn bevel . En er werd gezegd dat zijn merrie die met hem ruzie maakt het vertrek van zijn dienaar naar hem is, als hij gezag heeft, en als hij een koopman is, het vertrek van zijn partner van hem, en als het vanuit het oogpunt van het volk is, dan is hij ongehoorzaam zijn vrouw . En de ketting van het paard was de spijker van de vijand op zijn berijder, en er werd gezegd dat de zonde van het paard het nageslacht was van de man en zijn hakken, en er werd gezegd dat degene die de ridders in de lucht zag vliegen, er zouden strijd en oorlogen zijn . En het zien van een waterpaard duidt op een leugenaar en een klus die niet is geklaard . Een slavin of een vrije, eerlijke vrouw ….

…Wat betreft kruisiging, de kracht van een persoon en misschien was het een jongen. Sommigen van hen zeiden dat iedereen die zag dat er iets uit zijn lichaam komt, hem een ​​kind zal geven. Wat betreft de rug, de kracht van een persoon, zijn rug en zijn steun, zijn verlies, zijn armoede, zijn ouderdom en zijn ongeluk. Wie ziet dat hij een zware last op zijn rug draagt, begaat dan zonden, en wie een handelswaar op zijn rug ziet, dan hij De schuld en de achterste ketting zijn kinderen, en wie ziet dat hij een dode op zijn rug heeft, dan neemt hij zorg voor de familie van de doden, en wie zijn rug ziet, is zijn vijand, hij is veilig voor zijn gezin. Wat betreft de rug van de oude man, die namens hem de wereld beheert, en wie de rug van zijn vijand ziet, hij is veilig voor zijn nakomelingen. Hij pleegde een doorn en er werd gezegd dat er een reis heeft plaatsgevonden en er geld is verkregen, en wie zijn rug ziet of zijn rug is gebroken, het is de dood van zijn baas….

En wie sommigen van de rechtvaardigen uit de dood ziet, komt tot leven in zijn land, want die stad zal de vruchtbaarheid, verlichting en gerechtigheid van de bevolking van hun voogden krijgen, en de status van hun chef, Al-Hasan Al-Basri, moge God genade hebben. op hem, is fit alsof hij wol draagt, en in het midden ervan is een ketting en zijn benen zijn gebonden, en het heeft een pallet met honing, die op een vuilnisbelt staat Zijn hand was een tanbir die hem sloeg, terwijl hij was gebaseerd op de Kaaba, dus vertelde ik zijn visioenen over Ibn Sirin, en hij zei : Wat betreft zijn schild van wol, hij steeg op tot hem, en wat zijn jas betreft, zijn kracht ligt in de religie van God, en wat betreft zijn honing , zijn liefde voor de Koran en zijn interpretatie van mensen, en wat betreft zijn terughoudendheid in zijn vroomheid. Zijn voeten, en wat betreft het slaan van een tanaburah, het verspreiden van zijn wijsheid onder de mensen, wat betreft zijn vertrouwen in de Kaaba, hij wendt zich tot God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden ….

…Wat is de reden voor zoveel uitdrukkingen die erop aandringen de namen te kennen van degenen die in het visioen reageren? Dit is een belangrijke vraag, die ook met de vraagsteller te maken heeft. Omdat sommige vragenstellers zich misschien schamen als ze naar namen vragen, en ik weet niet waarom deze verlegenheid en de kwestie niets meer is dan een droom? In termen van de reden, is de reden voor de vraag van de sprekers relevant voor de relatie van het antwoord op de uitdrukking, aangezien de namen een verband hebben en een negatieve of positieve invloed hebben op de uitdrukking van de visie, en de boodschapper, moge God gebeden en vrede zij met hem, hield van optimisme over de betekenis van sommige namen in werkelijkheid, maar hij gaf opdracht om sommige namen te veranderen in andere met een betere betekenis en betekenis, en dit werd genoemd vanuit authentieke manieren van hem, moge God hem zegenen en toestaan hem vrede, en in termen van expressie, hij, vrede en zegeningen zij met hem, rapporteerde een zwakke keten van overlevering in de Sunnah van Ibn Majah met zijn ketting van overdracht op gezag van Anas ibn Malik zei : Hij , vrede en zegeningen zij op hem, zei : ((Ze beschouwden ze bij hun namen, en ze maakten ze naar hun betekenis, en het visioen voor de eerste voorbijgaande )) Ibn Majah vertelde het in het boek ‘De visie van het visioen’ hoofdstuk over wat het visioen drukt uit en wat wordt er bedoeld met te zeggen : ze worden beschouwd met hun namen, dat wil zeggen om hun interpretatie af te leiden van de namen die in het visioen worden genoemd. Moe, dan begint hij moe te worden, of hij ziet een Westen, dan beschouwt hij de immorele man om hem in de h’adieth te noemen, enzovoort . Wat wordt bedoeld met te zeggen : (( Kanawha Pkinaha )) , die haar een voorbeeld gaf als via Tamoha, is afgeleid van het gezegde : Knyt erover en Knut hem als een over iemand anders schrijft, en deze hadith noemde de geleerde Shaykh al – Albaani Almachtige God ‘s genade in een zwakke Sunan Ibn Majah [ r 315_ h 849] en hij gesymboliseerd door te zeggen : zwakke en Sjeik Muhammad Fu’ad Abd al-Baqi – Muhaqqiq van Sunan Ibn Majah – nadat hij het aan Ibn Majah’s transmissieketen, in Zuaid : In zijn transmissieketen zit Yazid ibn Aban al-Raqashi, en hij is zwak, en in ieder geval hebben we geen geluk in onze bespreking van voorbeelden van enkele van de visioenen die de Heilige Profeet, moge God zegen hem en schenk hem vrede, stak enkele visioenen over, gebruikmakend van de aanduiding van namen in sommige visioenen, wat de juistheid bevestigt van de benadering van sommige van de uitdrukkers als ze soms naar namen vroegen, en uit die hadith : Anas bin Malik zei : De Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, zei : (( I zag op een nacht dat de slaper ziet alsof ik in het huis van Uqba ibn Rafi ben ). We misten Ratab Ibn Tab – een man uit Medina – en ik noemde de tekst van de hadith en zijn afstuderen in ( p. 50), en ik legde uit dat de Boodschapper, vrede en zegeningen van God zij met hem, het eerste obstakel is voor de straf en hief de verhoging , En het is van de afleiding van de namen zoals het tussen is ….

En wie iets op zijn rug ziet, dan is hij een schuld en draagt ​​hij roddels over brandhout, en de achterste ketting is kinderen ….

En er werd overgeleverd dat Khosrau Anushirwan zag alsof hij wijn dronk in een gouden jam met een varken dat in een jam van fedda dronk, dus vertelde hij zijn visioenen aan enkele voorbijgangers, en hij zei: Hij hield je vrouwen weg van de eunuchen en de straf en verzamelde ze en bracht me bij hen, dus hij deed dat en riep hem en hij ging naar binnen met een stok en zei dat ze de naakten van elk van hen moesten breken en gaf haar om te dansen, dus deed hij dat Om op één te dansen, steeg een deel van zijn fortuin op en ze zei dat ze een levend slavin is, dus beveel haar niet om te dansen. Zonder goed en voordeel, en de visie van het menselijke varken, een ruimhartige, lelijke, effectieve man zonder religie of religie ….

…Spin Het zien van een spin in een droom suggereert voorzichtigheid en vitaliteit bij het beheren van uw bedrijf . Je zult geluk hebben en een groot fortuin vergaren als je een spin zijn eigen weefsel ziet weven, dit voorspelt gezinsgeluk . Als je een spin doodt, voorspelt dit een ruzie met je geliefde vrouw. Als een spin je bijt, dan word je het slachtoffer van de tegenslagen en intriges van de vijanden in de buurt van je werk . Als je verschillende spinnen in hun weefsels om je heen ziet hangen, is dit een goed voorteken en voorspelt het geluk, rijkdom, een goede gezondheid en trouwe vrienden . Als je een grote spin ziet die je aanvalt, zul je snel rijkdom bereiken, tenzij de gevaren je belemmeren . Als je een hele grote en een andere kleine spin op je af ziet komen, zul je goede witte dagen hebben en zul je je volwassen voelen in je leven . Als de grote spin je steekt, betekent dit dat de afgunst van je rijkdom steelt, en als de kleine spin je steekt, zul je geïrriteerd raken door enkele kleine intriges en kleine problemen . Als je wegrent voor een grote spin, dan verlies je behoorlijk wat geld . Als je in de droom een ​​spin hebt gedood, zal je toestand uiteindelijk verbeteren . Als de spin weer tot leven komt en je vangt, word je bedreigd door ziekte en armoede . Als een vrouw ervan droomt een spin of gouden spinnen om haar heen te zien dansen, voorspelt dit een verbetering in haar familieomstandigheden en meer vriendschappen ….

…Als je droomt dat je peren eet, betekent dit dat je vervaagd succes en een slechte gezondheid zult tegenkomen . Als je de vorm van de gouden vruchten leuk vindt terwijl ze in de bomen zitten, dan is de interpretatie dat geluk meer dan voorheen naar je zal glimlachen . Als je de vruchten van de bomen plukt, zul je angstig en verdrietig zijn, en een aangename verrassing zal volgen . En als u deze vruchten bewaart en ze opstapelt, betekent dat dat u filosofisch zult kijken naar de zorgen en het verval van de omstandigheden die u teisteren . Als je droomt dat je deze vruchten kookt, wordt het geïnterpreteerd door frivole vriendschappen en liefdesrelaties, zonder resultaat ….

…De muur: Wie in een droom ziet dat hij op een muur staat of erop rijdt, dan is de muur een ondoordringbare man die een schuld heeft en geld heeft en in staat is om de breedte, dichtheid en hoogte van de muur te meten. muur . Als een man ziet dat zijn muur is gevallen, wordt het een schat . En wie ziet dat er een muur op is gevallen, heeft vele zonden begaan en versnelt zijn straf . En wie schoolmuren ziet, hij is een groot geleerde en imam, dus als hij ze vernieuwt, zullen zijn metgezellen en soldaten worden vernieuwd en zal hun eerste toestand in de staat terugkeren . Als hij ziet dat hij aan een muur is bevestigd, dan is hij net zo goed ter ere van de verwijdering ervan als hij het eraan kan bevestigen, en er wordt gezegd : het is eerder gerelateerd aan een magere man . Als hij een muur opheft en die eraf gooit, zal hij een man uit zijn levensonderhoud laten vallen, of hij zal worden vernietigd of gedood, en als hij tegen de muur slaat, zal de eigenaar in nood omkomen . Er werd gezegd : de muur is een man met dominante autoriteit . En de stadsmuur valt mannen aan, een machtige heerser of een machtige heerser die zijn geld bewaarde. Als hij van een muur stuitert of op een stok vertrouwt, verandert hij van een gelovige in een hypocriet, of hij verlaat het advies van een gelovige met het advies van een hypocriet . En wie naar een muur kijkt en daarin zijn voorbeeld ziet, zal sterven . En wie van een muur valt, is uit zijn toestand of zonder hoop gevallen . En wie het ziet alsof hij op een muur zit met een gouden armband in zijn hand, dan zal hij hoogheid of eer, rijkdom en eer bereiken . Het zien van een muur in een droom duidt op kennis en leiding, het zien van de goddelozen, oordeel of verdeeldheid tussen vrienden . En wie de muur zag, viel in het huis, de eigenaar van het huis werd ziek . En als de muur buiten het huis valt, is dat zijn dood . En als hij op reis was, kwam hij van zijn reis . En wie een muur ziet die op zijn plaats is vernieuwd, is door gemengde huwelijken . Wie een muur van lemen bouwt, zal een rechtvaardige daad doen, en het gebouw zal niet worden geprezen met loon en gips . Als de muur op zijn plaats wordt gespleten, is het een toename van de opsluiting op die plaats ….

En wie ziet dat hij een ring heeft gekregen om mee te worden verzegeld, dan bezit hij iets dat hij nooit heeft bezeten, en wie ziet dat het verzegeld is met een witzilveren ring, dan zal hem een ​​rechtvaardig kind worden geboren, en als hij rood is, is zijn kind corrupt, en als hij zwart is, zal hij vernederend en vernederend blijken te zijn, en als hij ziet dat hij een ring heeft geslagen terwijl hij in een moskee is, bidt of aanbidt Hij bezit een vrouw, en als hij is machtig, dan slaat hij een high, of een handelaar, hij zal winst maken. En wie ziet dat hij een gouden ring heeft gekregen, dan is hij als goud, iets van wat hij bezit zal van hem weggaan of een heerser zal boos op hem zijn. Aquamarijn, hij leeft lang, en wie ziet dat zijn ring van hem is afgenomen , dan wordt zijn autoriteit van hem verwijderd, en als hij ziet dat hij verloren is, dan komt wat hij haat bij hem binnen, en als hij ziet dat het is gebroken of gevallen, dan geeft het aan dat zijn status is gevallen of dat zijn geld weg is of hij verlaat zijn vrouw met dood of leven of bijna zijn deadline of overlijden Zijn zoon, en als de vrouw dat ziet, dan is het de dood van haar echtgenoot, en wie ziet dat de teen van zijn ring is gevallen, dan zal het gezicht van zijn autoriteit en zijn aanwezigheid worden verwijderd…

En wie een hoed van zwarte zijde op zijn hoofd ziet, zoals de gewoonte is van niet-Arabieren, dan geeft hij goed en voordeel aan, en wie een gouden hoed op zijn hoofd ziet, is een hand waarmee een voordeel wordt verkregen van arrogante mensen van zwakke religie, en als het van zilver is, dan geeft dit aan dat er voordeel uit zijn kennis is. van ijzer, het Ezz en prestige en macht van de koning ….