…Het is in een droom de wetenschap en religie van Hanafi . Eén dinar werd geboren uit een goed gezicht . Dinars zijn een schat, wijsheid, mandaat en getuigenis . Degene die zag dat hij een dinar verloor, zijn zoon stierf, of verliet een verplicht gebed . De dinars en dirham zijn de ringen van de almachtige God, de pijl van de duivel en de noodzaak van de kinderen van Adam . En de vele dinars, als ze voor u vallen, zijn beloften en gebeden . Het scheiden van dinars voor mensen zijn leningen waaraan hij leent. Als hij ziet dat hij een dinar in zijn hand heeft, dan vertrouwt hij iemand iets toe, en hij brengt het . En geschilderde dinars zijn een gebrek aan schulden en leugens en fraude . De dinars werden verspreid over een man die onaangename en vervalste woorden hoorde . En dinars duiden op spraak . En het kan duiden op zorgen . De vijf dinars zijn de vijf dagelijkse gebeden, dus wie een dinar verspilt, verlaat één gebed . En wie ziet dat hij een dinar inslikt, verraadt zijn vertrouwen, en op gezag van Ibn Sirin, moge de Almachtige God hem genadig zijn, dat dinars in het boek zijn geschreven omdat het aan beide kanten is geschreven . Dinars zijn bijna goed voor de mensen van minachting . Misschien is de dinar de moeite waard . Aan de twee kanten van de mensen, of de vriend wiens vriendschap met anderen niet voortduurt . En misschien verwijzen naar de geliefde, of naar ondersteuning, hulp en blij nieuws . Misschien wezen de dinars op kennis en geloof of op leiding en dienstbaarheid bij de sultan . Het bekende aantal dinars geeft kennis en levensonderhoud van het werk van de hand aan, vooral als het aantal voorbede is . En er wordt gezegd : als een persoon de dinars aan anderen betaalt, of ze zijn er verloren van, dan zullen ze verdwijnen en leed . En als hij dinars nam in een droom, nam hij vertrouwen aan . En wie ziet dat hij bekende dinars heeft geraakt, zal net zo goed worden gekweld door angst, en als ze onbekend zijn en hij hun aantal niet kent, dan zal zijn bezorgdheid sterker en sterker zijn . En wie zag dat een man hem dinars gaf, werd hem onrecht aangedaan, en als hij ze op de grond vond liggen, duidde dit op een hevig gevecht en een ruzie tussen hem en een andere man, en wie zag dat hij een gegraveerde dinar kreeg, kwam voor hem iets van wat hij haat van zijn familie, of van wie dan ook om hem geeft. Van onrecht . En wie ziet dat hij het wilde geven en niets van hem heeft afgepakt, moet oppassen voor onrecht of onrecht ….

…En wie ziet dat hij een dinar aan iemand heeft gegeven of dat er een dinar door verloren is gegaan, dan geeft hij aan dat kennis van hem is verdwenen met de hoeveelheid van die dinar, zodat het niet meer of minder is dan het ….

…Jaber al-Maghribi zei dat Ruya Dinar een vrouw, een jongen, een slavin is, en de overvloed aan dinars is een extra hoeveelheid geld die moeilijk en moeilijk wordt ….

…Ismail bin Al-Ash’ath zei dat het visioen van een vreedzame dinar van fraude duidt op religie en het rechte pad, vooral als het geen afbeelding heeft zoals het gewicht, Nasiriyah en Ashrafiyyah, en de geïllustreerde dinars duiden op een gebrek aan schulden en een oneffen pad ….

Wat de twintigduizend betreft, hij verslaat en overwint zijn vijanden . Wat de dertigduizend betreft, het duidt op een overwinning na een lange periode . Wat betreft de veertigduizend, het duidt op overwinning . Wat de vijftigduizend betreft, het duidt op vermoeidheid, ontbering, stoppen en hulpeloosheid in het management, omdat de Almachtige God zei: ~ Het bedrag was vijftigduizend jaar .~…

Wat de twintig betreft, het is een toename in kracht en overwinning op de vijanden, en Murad krijgt het gezegde van de Almachtige: ‘ Als er twintig geduldig zijn, zullen ze tweehonderd overwinnen .’ Wat betreft de dertig, het geeft aan dat als hij ruzie had met iemand, hij snel zou scheiden en zijn vijand zou winnen, omdat de Almachtige God zei: ~En zijn zwangerschap en zijn scheiding duren dertig maanden .~ Wat betreft de veertigste, het is de interpretatie van een zaak en verwarring en ronddwalen, omdat de Almachtige God zegt: ~ Ze zijn gedurende veertig jaar verboden .~ Wat betreft de vijftig, het is niet Mahmoud, en er werd gezegd dat het leven van de visionair compleet is . Wat betreft de zestig, het is niet Mahmud, want boetedoening is vereist voor het gezegde van de Almachtige ~ of het voeden van zestig armen ~ en er werd gezegd dat een reis te wijten is aan het gezegde van de Almachtige: ~Het is een maand geworden en zijn ziel is een maand. . ~ Wat betreft de zeventig, er is behoefte aan vertraging en angst aan de kant van de sultan . En als het aantal een excuus is, dan is het niet prijzenswaardig omdat de Almachtige zei: “ Dan zijn er zeventig el in de ketting van armen. ~ Er werd gezegd om vergeving te vragen en degene te vleien die geen goed heeft, en God zal hem vergeven omdat hij zei: ~ Als je zeventig keer vergeving voor hen zoekt, zal God hen niet vergeven . ~ De beschuldiging tachtigste bang Bzna hem van zijn huid naar het vers ~ Vagelteke tachtig zweepslagen ~ en zei tegen een vergadering en een zwembad . Wat betreft de negentig, het geeft aan dat een oudere vrouw hem verlooft en hij krijgt voordeel van hen, en als hij van het volk van de staat is, zal dit hem overkomen omdat de Almachtige God zei: ~ Negenennegentig ooien ~ en het was zei dat het leed en ontbering is ….

…En wie zag dat hij dinars in aarde sloeg en ze in zijn hand nam en smolt, dan wordt het geïnterpreteerd door het voorkomen ervan van de moeder, dan zal het verdwijnen. En er werd gezegd dat het visioen van één dinar duidt op een rechtvaardige man, volgens het gezegde van de Arabieren : want die-en-zo werd geboren alsof hij een dinar was, en als hij van de mensen van corruptie was, dan geld wordt toevertrouwd en wordt erin verraden voor wat de Almachtige zei en sommigen van hen. Als u het met een dinar verzekert, wordt het u alleen uitbetaald zolang u erop staat. Misschien geeft het zien van de dinar als deze is gegraveerd aan dat wat hij haat van zijn familie of van wie hij geeft ….

…Wat betreft de dinars : de goede oude rode dinar is een pure Hanafi-religie, en één dinar wordt geboren met een goed gezicht, en de dinars zijn een schat, wijsheid of staat en de uitvoering van een getuigenis, dus wie ziet dat hij een dinar heeft verloren zal een kind sterven of een verplicht gebed verloren . En veel dinars als u wordt betaald in trusts en gebeden, en wie ziet dat hij de eerbiedwaardige dinars naar zijn huis overmaakt, dan is het geld dat aan hem wordt overgemaakt, omdat de Almachtige God zegt : ~ Zwangere vrouwen zijn lezers .~ Als hij een dinar in zijn hand zag, dan vertrouwde hij iemand iets toe en verraadde hem ….

…Hij zag dat hij onbekende dinars trof : of een onbekend aantal, of de dinars zijn meer dan vier, dus hij treft iets dat hij haat en hoort wat hij haat, dat alles evenveel als het grote aantal dinars, maar de dinars zijn zwakker in het ongeluk dan goud in interpretatie, vanwege het boek waarin God eenheid is en zijn naam op twee manieren allemaal . Het aantal gebeden uit de vijf dagelijkse gebeden is gelijk aan het aantal dinars, want als hij van hen ontvangt in de vorm van daden van gerechtigheid, doet hij dat in overeenstemming met het aantal dinars dat hij ontving . Als hij zag dat hij er iets van verloor, verspilde hij een van de vijf dagelijkse gebeden en een daad van gerechtigheid, en misschien was de bekende groep dinars een kennis van de kennis van gerechtigheid, ongeveer honderd dinars of duizend dinars, nadat het een aantal voorbede was, geen touw, een echtgenoot niet een individu, en hij zou bij hem zijn in Zijn visioenen zijn woorden die rechtschapen daden aanduiden . Als hij ziet dat hij uit die dinars sloeg, wordt hij door die kennis beïnvloed . En er werd gezegd dat één dinar als het de hoeveelheid van de bekende dinar is of minder, dan is het een kleine jongen die die dinar raakt ….

…Abu al-Qasim Umar bin Muhammad al-Basri vertelde ons Btnis, hij zei dat Ali bin al-Musafir het ons vertelde, hij vertelde ons Ahmed bin Abdulrahman bin Wahb, zei hij, mijn oom vertelde het mij . Hij zei dat Abu Bishr het mij vertelde op gezag van Ibn Shihab. Hij zei dat Abu Salamah bin Abdul Rahman me vertelde dat Abu Hurairah zei : Ik hoorde de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zeggen : Wie mij ziet in een droom is alsof hij mij zag in het wakkere leven, dan Satan imiteert mij niet . Abu Salamah zei, Abu Qatada zei, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Wie mij heeft gezien, heeft de waarheid gezien . Abu Al-Hassan Abd Al-Wahhab bin Al-Hassan Al-Kalabi vertelde ons in Damascus, hij zei dat Abu Ayyub Suleiman bin Muhammad Al-Khuzai mij vertelde, op gezag van Muhammad bin Al-Musfah Al-Homsi, op gezag van Yahya bin Saeed Al-Qattan, op gezag van Saeed bin Muslim, op gezag van Anas bin Malik . Dat de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Wie mij in een droom ziet, zal de hel niet binnengaan . Abu Bakr Muhammad bin Ahmed bin Muhammad al-Isfahani vertelde het ons in Mekka, die de Almachtige God bewaakte in de Grote Moskee. Hij zei: Abu al-Hasan Mohammed bin Sahl vertelde ons, op gezag van Mohammed bin al-Musfy, op gezag van Bakr bin Saeed, op gezag van Saeed bin Qais, op gezag van zijn vader, zei hij : The Boodschapper van God, vrede zij met hem , zei : Met hem : wie mij zag, zal de hel niet in een droom binnengaan . Professor Abu Saad, moge God tevreden met hem zijn, zei : God heeft Mohammed gezonden, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een genade voor de werelden. Gezegend is hij die hem in zijn leven heeft gezien en hem volgt, en gezegend is hij die hem in zijn slaap ziet, want als hij hem als een schuldenaar ziet, zal God zijn schuld uitgeven, en als hij hem ziek ziet, zal God hem genezen . En als hij hem ziet in de noodzaak om de pelgrimstocht naar het huis uit te voeren, en als hij hem ziet in een onvruchtbaar land dat bevrucht is, of op een plaats waar onrecht zich heeft verspreid in plaats van onrecht in gerechtigheid, of op een vreselijke plek voor de veiligheid van zijn gezin, dit is als hij hem op zijn eigen manier ziet . En als hij ziet dat hij bleek van kleur is, versleten is of een deel van de prooi mist, duidt dat op de zwakte van de religie op die plaats en de opkomst van ketterij, en evenzo als hij een armoedige kleding ziet . Als hij ziet dat hij in het geheim zijn bloed dronk voor zijn liefde, dan wordt hij gemarteld in de jihad, en als hij ziet dat hij openlijk dronk, duidt dit op zijn hypocrisie en drong het in het bloed van zijn familie en hielp ze hen te doden . Als hij hem ziet alsof hij ziek is, dan verergert hij zijn ziekte, dan worden de mensen van die plaats hervormd na corruptie, en als hij hem zag rijden, vrede zij met hem, zou hij zijn graf bezoeken, rijdend, en als hij zag hem te voet bezocht, ging hij hem te voet bezoeken, en als hij hem zag staan, was zijn bevel duidelijk, en als hij zag dat hij de oproep tot gebed deed op een plek waar Omar dat ruïneerde, en als hij het zag alsof hij ervan eet, dat is wat hij hem beval de zakat van zijn geld te betalen . Als hij ziet dat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, is gestorven, dan zal een van zijn nakomelingen sterven, en als hij zijn begrafenis op een plek ziet, is er een grote ramp, en als hij ziet dat hij heeft volbracht zijn begrafenis zelfs voor een graf, dan is hij geneigd tot ketterij . En als hij zag dat hij zijn graf had bezocht, zou hij veel geld verdienen, en als hij zag alsof hij de zoon van de profeet was en niet van zijn nakomelingen, geven zijn visioenen aan dat zijn geloof gezuiverd was, en of hij zag dat hij de vader was van de profeet, vrede zij met hem, hij gaf de zwakheid van zijn religie aan en de zwakte van zijn geloof en zekerheid . Het zien van een enkele man, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, in een droom heeft geen betrekking op hem, maar doordringt eerder de moslimgemeenschap . Er is overgeleverd dat Umm al-Fadl tegen de Boodschapper van God zei, moge God hem zegenen en vrede schenken : ik zag in een droom alsof een paar van je lichaam werden afgesneden en in mijn schoot gelegd , en hij zei : Goedheid Ik heb gezien dat Fatima, als God het wil, een jongen zal baren en hij zal op je schoot worden gelegd . Ze baarde Fatima Al-Hussein, vrede zij met hen, en hij werd in haar schoot gelegd . En er is overgeleverd dat een vrouw zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom alsof er iets van je lichaam in mijn huis was. Hij zei : Fatima baart een jongen en geeft hem borstvoeding, en zij baarde Hussein en gaf hem borstvoeding . Als de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zag dat hij hem iets van de meest begeerlijke goederen van deze wereld, of eten of drinken, had gegeven, dan is het goed dat hij zoveel bereikt als hij hem gaf, en als wat hij hem gaf was van een armzalige substantie, zoals watermeloen en andere, dan zou hij van iets groots worden gered, behalve dat het gekwetst en moe zou zijn . Als hij ziet dat een van zijn leden, vrede zij met hem, met de auteur van het visioen, het heeft bereikt, dan is hij een ketterij in zijn geruchten en heeft hij zich eraan gehouden zonder de rest van de wetten van de islam en liet hij anderen zonder de rest van de moslims . Ik hoorde Abu al – Hasan Ali bin al – Baghdadi, scène van Ali bin Abi Talib, moge Allah tevreden met hem zijn zegt : zoon vader zei een dokter de armen : het was mijn doof tien jaar, en ik bracht de stad en besloot tussen het graf en de preekstoel, ik zag de Profeet van Allah vrede zij met hem in een droom, ik zei : O Boodschapper van Allah Je zei: Degene die mij de middelen vroeg, mijn tussenkomst is vereist voor hem, hij zei : Moge God je genezen , wat ik zei, maar ik zei : Degene die om de middelen van God vroeg, mijn voorspraak is voor hem vereist, zei hij, dus vertrok hij van mij met de zegen van zijn woorden: God zegene je . Abdullah bin Al-Galaa vertelde over een situatie die de stad van de Boodschapper van God binnenkwam, moge God hem zegenen en vrede schenken, en ik ging naar het graf van de Boodschapper van God voor hem, en ik begroette hem en zijn twee metgezellen , moge God tevreden met hen zijn, toen zei ik : O Boodschapper van God, het kon me niet schelen en ik ben je gast, toen stapte ik af en sliep zonder het graf, toen zag ik de profeet, moge God hem zegenen en hem schenken vrede, kwam naar me toe, dus ik stond op en hij gaf me een brood, dus ik at er wat van en lette op en had wat brood in mijn hand . Op gezag van Abu al-Wafa al-Qari al-Harawi zei hij: ik zag de uitverkorene, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in een droom in een vluchtigheid in de jaren zestig en driehonderd, en ik gebruikte om met de sultan te lezen, en ze hoorden en spraken niet, dus ging ik in klaagzang naar huis, dus sliep ik en zag de profeet, vrede en zegeningen zijn met hem, alsof hij van kleur was veranderd, dus vertelde hij me: vrede zij met hem : Leest u in de Koran het woord van de Almachtige God in de handen van mensen die spreken en horen en niet lezen? Lees hierna niet behalve wat God wil . Ik merkte het op terwijl ik de tong vier maanden lang vasthield, en als ik het op de patch moest schrijven, kwamen de eigenaren van de hadiths en opiniemakers bij me, daarna gaven ze een fatwa uit die ik aan het eind spreek van de kwestie, omdat hij zei : Behalve wat God wil, wat een uitzondering is, dus sliep ik vier maanden later op de plaats waar ik voor het eerst sliep. Ik zag de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in een droom zijn gezicht toejuichend, en hij zei tegen mij : is het bewezen? Ik zei : Ja, o Boodschapper van God . Hij zei : wie berouw heeft, God zal hem vergeven, uw tong uitsteken . Hij veegde mijn tong af met zijn wijsvinger en zei : Als je in de handen van een volk bent en je leest het Boek van God, stop dan met lezen totdat ze het woord van God horen . Ik lette op en mijn tong was open, dankzij God . Er werd overgeleverd dat een man uit Al-Manaseer ziek werd, en hij zag de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, op een avond alsof hij hem vertelde of je beter wilt worden van je ziekte, neem dan nee en nee . Toen hij wakker werd, stuurde hij naar Sufyan Al-Thawri, moge God tevreden met hem zijn, met tienduizend dirham, en hij beval hem om het aan de armen toe te wijzen, en hij vroeg hem naar de uitdrukking van het visioen, dus hij zei de betekenis van zijn woorden, noch de olijfboom, want de Almachtige God beschreef het in zijn boek en zei : noch oosters noch westers . En het voordeel van de eigenaar is het gezelschap van de armen met jou, hij zei: Hij behandelde hem met olijven, en God schonk hem welzijn door de zegen van de Boodschapper van God te gebruiken, moge God hem zegenen en hem vrede schenken en vereren zijn visioenen . We leerden dat een man in een droom naar de Boodschapper van God kwam, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Hij klaagde bij hem dat zijn toestand krap was, dus zei hij hem om naar Ali bin Isa te gaan en hem te vertellen dat hij je zou betalen wat goed voor je is, dus zei hij: O Boodschapper van God, met welk teken? Hij zei hem te vertellen met een teken dat je me op de Batha zag, en ik was ongehoorzaam vanaf de grond, dus ik ging naar beneden en kwam naar me toe, dus ik zei: ga terug naar jouw plaats . Hij zei, en Ali bin Isa was ontslagen, en de bediening keerde naar hem terug . Toen hij het opmerkte, kwam hij bij Ali bin Isa, die destijds predikant was, en hij vertelde zijn verhaal. Hij zei dat het juist was, en hij betaalde hem vierhonderd dinar, daarna zei hij: geef je schuld uit en betaal hem nog eens vierhonderd dinar, daarna zei hij: maak er je kapitaal van, dus als je dat uitgeeft, ga dan terug naar mij . En hij noemde een man die wist wat je wilde van de mensen van Basra, en hij verkocht de talisman. Hij zei dat hij een schip had gestuurd van enkele gouverneurs van Ahwaz, en ik was het met hem oneens over de prijs ervan. Moge God hem zegenen en vrede schenken in een droom, dus ik zei tegen hem, o Boodschapper van God, dat die en die Abu Bakr en Omar vervloekte, moge God tevreden met hen zijn, hij zei: ~Breng hem naar mij toe. , en ik ging met hem mee, ~zei hij,~ leg hem neer en leg hem neer ~, dus zei hij:~ slacht het ~, dus ik zei: o Boodschapper van God, slacht het? Toen zei hij: ‘Slacht hem af totdat ze het driemaal zei, toen rolde ik het mes over zijn keel en slachtte hem af, en toen ik begon te zeggen, ga ik naar hem toe, verman hem en vertel hem wat ik zag van de boodschapper van God’. moge God hem zegenen en vrede schenken, dus ging ik en toen ik zijn huis bereikte, hoorde ik de wolf, en er werd gezegd dat hij stierf . En Ibn Sirin kwam naar een man die niet werd beschuldigd van zijn religie, angstig, en hij zei dat ik gisteren in slaap zag alsof ik mijn voeten op het gezicht van de Boodschapper van God had gelegd, moge God hem zegenen en hem schenken. vrede . Hij zei tegen hem: ‘Heb je gisteren bij je geesten gezeten?’ Hij zei ja, zei hij, dus hij deed ze af, dus deed hij ze eraf en onder een van zijn benen was er een dirham op hem, Mohammed, de boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken ….

…En Ibn Sirin zei, als het aantal dinars vijf is, dan geeft het aan dat je iets doet dat acceptabel is, en als hij één dinar heeft, is een zoektocht niet groot of klein, dan wordt het geïnterpreteerd met een klein huis van goede daden. Als hij honderd dinar of duizend dinars heeft, wordt het geïnterpreteerd door kennis van de test te verkrijgen, maar als het aantal een paar is, zijn het geen individuen ….

…Jaber al-Maghribi zei dat zoete granaatappel, als iemand het op tijd eet, duizend dinar en minstens vijftig dinar krijgt ….

…En Al-Sayrafi : een wetenschapper die niet profiteert van zijn kennis behalve voor het doel van de wereld, en hij is degene die de artefacten heeft gemaakt van spraak, controverse, ruzie, vraag en antwoord, voor wat er in de dinars en dirham zit die hij neemt en geeft uit de ingeschreven toespraak, zoals de rechter, zijn evenwicht, zijn oordeel en zijn gerechtigheid, en misschien zijn evenwicht, zijn tong, zijn handen, zijn oren, zijn cimbalen en zijn gewichten Zijn rechtvaardigheid en uitspraken, dirham en dinars zijn de kortingen van mensen, en er werd gezegd dat hij de jurist is die een vraag beantwoordt en een rechtvaardig en evenwichtig antwoord geeft, en hij is ook de oversteekplaats omdat er wordt gekeken naar wat hem wordt gegeven, zijn gewicht en zijn zin , dus neemt hij een contract zoals dinars en geeft een woord uitgegeven als dirham, of hij neemt een apart woord als een dirham, en geeft de zin een groep als een dinar, Degene die in zijn slaap een dinar heeft uitgegeven van een bankier en een dirham heeft genomen van hem, ik keek naar zijn situatie, en of het in h is tegenstanders, is het afgenomen . En als hij een handelswaar had dat hij verkocht en zijn bezit verliet, deed zich anders een incident voor waarbij hij het aan een jurist moet vragen, of hij ziet een visioen waarin hij een uitdrukkelijke vraag nodig heeft, en wat hij haat en treurt, zal hem overkomen in de gevolgen van wat we hebben genoemd, voor wat hij haat en treurt, voor het nemen van hem de dirhams, omdat het de verblijfplaats is van zorgen met zoete harten en bezorgdheid . Het is afgeleid van de naam, behalve dat hij de goede gewoonte heeft om dirham te zien die hij in al zijn dagen en in zijn leven heeft gebruikt . Evenzo, als hij goud ontvangt en dirham betaalt, omdat er een hekel aan goud is en een boete in de interpretatie van zijn naam, en zijn voordeel daar niet bij past, en zo is de gewoonte van wat hij zag ….

…En Jaber al-Maghribi zei: ~Degene die zag dat hij een dinar had gevonden, hij zou er een getuigenis op moeten schrijven ter wille van een vertrouwen dat aan hem werd betaald, en misschien denken veel mensen dat hij een dinar heeft geraakt, dus slaat hij hem in waakzaamheid zoals hij zag ….

…Wie ziet dat hij goud heeft geslagen, zal door hen worden geraakt en iets dat hij haat, of zijn geld zal zover gaan dat hij zag dat hij goud heeft geslagen, en het bekende aantal is beter dan het onbekende aantal, en wie het ziet dat hij bekende dinars heeft geraakt, hij zal net zo goed worden gekweld door bezorgdheid, en als ze onbekend zijn, weet hij hun aantal niet, dan zal zijn bezorgdheid sterker en sterker zijn. Hij zag dat een man hem dinars gaf, hij was een onrecht aangedaan man, en als hij zag dat hij het aan iemand betaalde, dan is hij onrechtvaardig en misschien waren de dinars dat wel als het vijf van de vijf dagelijkse gebeden waren, en als er iets verloren gaat daaruit, dan verspilt hij enkele van de vijf gebeden, en wie ziet dat hij één dinar heeft geraakt, zal een kind slaan en er kan geld aan worden toevertrouwd, dus hij is een verrader En wie ziet dat een dode hem dinar heeft gegeven, dan is hij veilig voor onderdrukking en zijn dinars minder dan stof, en wie ziet dat hij goud heeft geslagen dat is gemaakt als een vat en sieraden en dergelijke, dan zal hij er meer door worden geraakt dan dinars, en wie denkt dat hij goud smelt, hij krijgt slechte woorden te horen en hij is vrij van wat er niet in staat…

…Geld : het geld dat erover wordt gestrooid in een container om een ​​behoefte te elimineren, en de blootgestelde zijn slechte woorden en geschreeuw . En wie ziet dat hij een dirham in zijn mond stopt en een cent eruit haalt, dan is hij een ketter, en de cent is een gesprek met huichelarij en argumentatie, en wie geld ziet met de naam van God Almachtig, dan heeft hij zichzelf toegestaan om poëzie zoals de Koran te horen en te beluisteren . En wie ziet alsof hij een dinar heeft ingeslikt en een cent uit zijn achterste heeft gehaald, dan zal hij door ontrouw sterven, want de dinar is een schuld, en de cent is bedrog, ongeloof en misleiding . Sommigen van hen zeiden : Geld duidt op verdriet en verdriet en spraak, gevolgd door verdriet . En er werd gezegd dat de cent duidt op een faillissement ….

…Al-Salmi zei een visioen van dinars, als het aan de hoofden van vrouwen wordt gehangen, gaat het over op hen met versiering en breuken in de dinar, waardoor een deel van de zorgen wordt verscheurd, en het kan anders overgaan .)…

…Al-Sahab : Er werd gezegd dat elke energie ervan honderd dinar of honderd dirham is, afhankelijk van het niveau van de visionair ….

…Al-Kirmani zei: “Degene die zag dat hij een dinar vond, duidt op een ongeluk vanwege de jongen, en als er veel dinars zijn, zal het lijden aan vermoeidheid en ontberingen. Wat betreft de dinars, trusts leiden tot Zijn gezegde: Als je in een kantar gelooft, zal hij het je brengen . ~…

…De bakkerij : het bekende betekent de woonplaats van de eigenaar, zijn opbrengst en zijn verdiensten, zoals zijn bakkerij, zijn feddan en de plaats van zijn winkel, vanwege het voedsel waarin hij is ondergebracht, het heilzame vuur waarin hij wordt verbrand, de zakaat en de scheur van gemalen tarwe daarin verbouwd, het malen van dieren en de ezels en hun dienst en misschien heeft hij het zelf aangegeven. Van goed, kwaad, vermeerdering, tekort, leegte of architectuur keert hij ernaar terug of naar de plaats van zijn winst en zijn opbrengst . Wat betreft de onbekende oven, het kan verwijzen naar het huis van de sultan en het huis van de heerser, vanwege de vuurbeperkingen . En het vuur is de kracht van kwaad en voordeel, en het heeft woorden en tongen . Wat betreft het deeg en de tarwe die vanuit elke plaats en elk huis naar hem toekomen, ze zijn als de belastingen en erfenissen die worden geheven aan het huis van de sultan en aan het huis van de heerser, en ze geven ze terug als levensonderhoud . En dieren zoals kinderen, bedienden en agenten, evenals broodborden . En misschien wees hij op de markt, omdat het levensonderhoud van de schepping er ook in wordt gestort, en de winst erin is als geplette as, en verlies is als het tekort aan gebakken goederen, en het verboden en sprekend voor het vuur dat erin is Dus wie tarwe of gerst naar de onbekende oven stuurt, als hij ziek is, geeft hij zijn geld door aan de rechter . Als hij niet ziek is, en hij is tien verschuldigd aan de sultan of een huur of de rest van degene die verliefd is en dergelijke, dan zal hij betalen wat hij verschuldigd is, anders zal hij een waar naar de markt sturen . Als de grond en die naar de oven werd gestuurd van haar waren gemaakt, bracht hij hem in zijn waar dicht bij zijn hoofdstad . En als het tarwe was, dan kreeg hij een derde deel van de dinar, of een kwart of een half, al naargelang het bedrag van zijn zakaat, als hij het had gekocht, of als er iets in zijn geweten viel ….

…Dora vertelde dat er een man naar de kruising kwam en zei dat ik het zag alsof ik vijgen at, dus hij zei dat je het aantal van elke vijgenstok opeet, en dat was zo, en na een tijdje zag hij het ook. Hij kwam naar hem toe en vertelde hem dat opnieuw. Hij zei tegen hem: ~Hij zou het nummer van elke vijgenboom moeten zien die kookt, en zo was het.~ Toen ging hij, en na een tijdje zag hij een derde. Bij de deur van zijn huis vond hij een zak met een hoeveelheid erin, toen pakte hij die aan en vertelde hem wat hij van bovenaf had gezien, dus hij zei tegen hem dat je het nummer van elke vijg die je hebt gegeten zult vinden. dinar, dus hij zei dat ik dat vond en die zak viel uit de gang, dus hij zei tegen hem: ‘Glorie zij God, hij interpreteerde het visioen in je hand, en wat je ook zegt, hij zei: heb ik je opgegeten? De vijg was de eerste keer, dus de boom was kaal van zijn bladeren en het was een stok, dus ik gaf hem eraan, en de tweede keer at ik hem ervan in zijn takken, en hij zag eruit als een dammam, en de de derde keer dat ik het at toen het duidelijk en goed was, dus het was als dinars en de zak die ik vond was de beschrijving van zus en zo en het is van mij en ik heb het je gegeven ….

…Narcissus : Wie een krans van narcissen op zijn hoofd ziet, trouwt met een mooie vrouw of koopt een mooie slavin die het niet lang zal meegaan . En als een vrouw het ook op haar hoofd ziet . Als ze een echtgenoot heeft, scheidt hij van haar of sterft hij namens haar . En wie een narcis in een tuin ziet groeien, hij is geboren om te blijven . En als hij het afgesneden en verrot ziet, zal hij niet blijven . Er werd verteld dat een vrouw zag alsof haar man haar de energie van Narcissus had gegeven en haar vrouw de energie van mirte had gegeven, en ze vertelde haar visioen op een kruising, en hij zei : Hij zal van je scheiden en je vrouw vasthouden. , omdat het aasverbond uit het tijdperk van Narcissus blijft . En een man zag vier vrouwen, alsof vier energieën van narcissen geplant waren op de oever van een rivier, en alsof hij drie energieën van hen gooide met drie stenen en hij bombardeerde, en hij gooide de vierde en het brak niet, dus hij vertelde zijn visioen op een kruispunt, en hij zei : je hebt vier vrouwen, en je laat er drie los en je laat de vierde niet los, dus het was zo . Er werd gezegd dat de geelheid van narcis de dinar aangeeft, en de witheid ervan op de dirham die door de visionair is verkregen . En hij zong : Toen we in het donker van hem wegkeken … Hij gaf ons de narcis een expositie, en hij gaf ons dat aan … dat het nul of witheid vereiste , en de dichter zei : De narcis heeft geen verbond … maar het verbond is de mirte en sommigen van hen zeiden : De narcis is plezier ….

…En helderheid : een religie waarin er onenigheid is en geschilderd is een gebrek aan religie en leugens en fraude . En er werd gezegd dat Ibn Sirin altijd zei : Dinars zijn boeken die komen, of cheques die hij pakt . Als de vijf dinars de vijf dagelijkse gebeden zijn . Misschien was één enkele dinar een kind . En alle kleding van sieraden is prijzenswaardig voor vrouwen, en ze hebben versieringen en mooie dingen, en misschien geeft het aan waar vrouwen trots op zijn, en misschien duidt het op hun kinderen, waarvan het mannetje mannelijk is en het vrouwelijke vrouwelijk, en zo daarvan is voor mannen een schandelijke verwerpelijke, behalve wat ze hun kleding niet ontkennen ….

…Als hij ziet dat hij een hoofd bezit, dan is het geld, waarvan de minste duizend dirham is en de meeste duizend dinar ….

…Fils in a dream is praten met hypocrisie en argumentatie . En wie zag dat hij een dirham inslikte en het uit een penning haalde, dan is hij een ketter . Geld is rumoer en kwaad . En als het geld nodig is, dan is het ook nodig . En wie een dinar inslikt en het een cent betaalt, dan is hij een ongelovige na de islam, en de cent is bedrog en ongeloof, en het geld is vermoeidheid en verveling voor degenen die het in een droom raken . En geld duidt op verdriet, verdriet en spraak die wordt gevolgd door somberheid . En geld kan duiden op levensonderhoud of verlichting na nood . En geld dat bankroet is in rechtszaken of in debatten tussen geleerden . Zie ook de dirham ….

…De duindoorn : Wat de duindoorn betreft, het is een prijzenswaardige man door de consensus van degenen die de eer van zijn boom en de kracht van zijn essentie tot uitdrukking brengen, en het is geld en levensonderhoud, en zijn vocht is sterker dan zijn droogte, en het is doet geen afbreuk aan zijn gelige kleur, en niets van de vruchten stelt het in interpretatie gelijk . Het is voor de eigenaren van dit wereldgeld, en voor de eigenaren van de schuld, een toename van schuld en goedheid, en het is geld dat geen dinar of dirham is . En er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag alsof er een sidra in mijn huis was gevallen, dus pakte ze twee woningen van haar duindoorn op . Hij zei : heb je een afwezige echtgenoot? Ze zei : Ja . Hij zei : Hij stierf en u erfde tweeduizend van hem . Sommigen van hen zeiden dat Irak in hun levensonderhoud voorziet . En het eten van duindoorn voor de sultan is macht in zijn gezag . Aan het begin van het hoofdstuk werd zijn boom genoemd ….

…En er werd overgeleverd dat er een man naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en zei : O Boodschapper van God, ik zag mijn hoofd afgesneden, alsof ik ernaar keek met een van mijn ogen . Dus glimlachte hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, en zei : Naar wie van hen keek je : Dus wat wilde God dat het zou duren? Toen stierf hij, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . En kijk naar hem om de Sunnah te volgen, en het hoofd van de imam . Ibn Maria zag zestig slavinnen zijn huis binnenkomen, en in de hand van elk dienstmeisje een schotel, met het hoofd van een gewassen en gekamde man erop, alsof hij de volgende reciteerde : ‘ En geen mens kon met hem praten behalve door openbaring of van achter een sluier . ~ Hij vertelde zijn visioen en hem werd verteld dat de kalief zijn pelgrimstocht naar u maakte en dat u zestigduizend dinar zou krijgen, en dat was zo ….

…Het vrouwtje is de plaats van de haarplant . De twee vrouwtjes kunnen verwijzen naar de echtgenoten, de ouders of de wenkbrauwen bij de deur . Misschien geeft het de geldzak aan, of de voogden die alleen met hen mogen trouwen . Misschien wees de testis op de granaatappel . En wie ziet dat zijn testikels zijn doorgesneden, of dat hij er een hekel aan heeft, dan zullen zijn vijanden net zoveel overwinning over hem behalen als hij uit zijn testikels heeft verkregen . En er werd gezegd : alleen mannen worden bij hem geboren . En er werd gezegd : hij erft geld van bloedgeld . En wie ziet dat zijn testikels voor hem groot zijn geworden, hij zal worden bewaard, zodat zijn vijanden hem niet slecht zullen bereiken . En er werd gezegd : er zijn veel vrouwelijke nakomelingen . En wie ziet dat zijn testikels in handen van zijn vijanden zijn, zijn vijanden zullen hem evenveel bereiken . De testikels kunnen vrouwelijke familieleden aangeven, zoals twee zussen, twee dochters, twee vrouwen of een moeder en tante, dus wat er in hen is gebeurd, is een ongeluk bij een van hen . Als hij zag dat zijn testikels waren doorgesneden, als hij twee patiënten had, stierf zij, en als hij twee vrouwen had, stierven ze of verlieten ze hen . De testikels kunnen het geld aangeven, en als hij ziet dat ze worden afgesneden, dan moet hij geld krijgen dat hij tweeduizend of tweehonderd of twee dinar van hem heeft afgenomen, en als hij dat niet had, zou zijn nageslacht worden afgesneden. en zijn levensonderhoud was niet mogelijk, en de zegen van God werd van hem weggenomen . En wie zijn linker testikel uit hem ziet trekken, zijn kind zal sterven en hem is geen kind geboren, en als hij ziet dat hij het met goedheid van hem heeft gegeven, dan zal hem een ​​kind worden geboren . En de testikels kunnen achtervolging en bewegingen aangeven . De zaadbal geeft aan waar iemand op slaapt vanuit zijn bed of kussen onder zijn hoofd vandaan . Als de vrouw ziet dat ze twee vrouwtjes heeft, heeft ze mogelijk een tweeling gekregen . En als een man ziet dat zijn testikels zijn afgesneden van een ziekte met leeuwen- of vossenziekte, en misschien is hij gescheiden van zijn vrouw, verkocht zijn slavin, verloor zijn kinderen, splitste zijn uit, zijn zak of zijn tas en verloor zijn geld, en als hij schandalig was, zou zijn gewicht ophouden ….

…En wie ziet alsof zijn naaktheid duidelijk is en er niet naar kijkt en zich er niet voor schaamt, en niemand er aandacht aan heeft geschonken, dan is hij veilig voor een zaak waarin hij lijdt door ziekte, zorgen, angst, of schuld . En betrouwbaarheid is het bewijs van het verkrijgen van sperma, van één dinar tot honderdduizend, volgens de omvang van een man onder de mensen…

…Sap is in een droom, elke energie komt overeen met honderd dinar of honderd dirham, afhankelijk van het niveau van de visionair ….