…Het eten van hem was net zo beschadigd als hij kreeg . En er werd gezegd : het berijden van een Arabische kameel is een pelgrimstocht, als hij de kameelhaak neemt en hem naar een bekende locatie leidt, dan duidt het op een verdorven man van goedheid . Als hij hem op een onbekend pad leidt, zal hij zich laten leiden door corruptie . Er werd gezegd : het leiden van een kameel met zijn teugels is het bewijs van de onderwerping van sommige leiders eraan . En wie zag dat hij kamelen aan het melken was, hij sloeg geld van een sultan, omdat het melken met bloed verboden geld trof . En wie denkt dat hij een kameel in een krappe ruimte zet, maar die positie hem niet kan, dan duidt dit op ketterij . En wie ziet dat een kameel hem behandelt met angst, strengheid en vernedering, zelfs als hij een arbeider is, krijgt een boete . En wie ziet dat hij van kameelhuiden heeft geslagen, zal geld krijgen . Het eten van hem was net zo beschadigd als hij kreeg . Er werd gezegd : het berijden van de Arabische kameel pelgrimstocht, het nemen van Bouktam de kameel terug en leidde naar een bekende positie het toont een verdorven man op gerechtigheid . Als hij hem op een onbekend pad leidt, zal hij zich laten leiden door corruptie . Er werd gezegd : het leiden van een kameel met zijn teugels is het bewijs van de onderwerping van sommige leiders eraan . En wie zag dat hij kamelen aan het melken was, hij sloeg geld van een sultan, omdat het melken met bloed verboden geld trof . En wie ziet dat hij een kameel op een smalle plaats zet, maar die positie kan dat niet, dan duidt het op ketterij . En wie ziet dat een kameel hem behandelt met angst, strengheid en vernedering, zelfs als hij een arbeider is, krijgt een boete . En wie ziet dat hij van kameelhuiden heeft geslagen, zal geld krijgen…

…Reizen in een droom betekent het onthullen van de moraal van mensen, zelfs als de reiziger arm is, is hij rijk . Degene die zag dat hij reisde, verhuisde van de ene staat naar de andere . De terugkeer van een reis kan bekering zijn, een terugkeer van zonden of zichzelf verlossen . En wie ziet dat hij te voet reist, dat is een schuld die hem overheerst . En wie ziet dat hij naar een onbekend huis is verhuisd, zal reizen . Als de patiënt ziet dat hij naar een ver land of naar een onbekend huis reist, is dat een bewijs van zijn overlijden ….

…Het vloerkleed : is een werelds leven voor de eigenaar, de breedte is de breedte van de wereld, de breedte is de breedte van levensonderhoud en de vriendschap is een lang leven . Als het wordt gezien alsof het op een onbekende locatie is gelegd of door een volk dat hij niet kent, dan krijgt hij dat in een boek . En de kleinheid van het vloerkleed en het papier, het gebrek aan leven en een korte levensduur . Vouw vouwen van gelukzaligheid en ouderdom . En wie zichzelf op een tapijt ziet, wint veiligheid als hij in oorlog is, en als hij niet in oorlog is, zal hij een boerderij kopen . Door het tapijt onder bekende mensen of op een bekende locatie uit te spreiden, wordt aangegeven dat de zegen onder de mensen van die plek wordt gedeeld . En er werd gezegd dat het tapijt een eerbetoon is aan de eigenaar, die voor hem is uitgespreid, en zijn land waarop hij zal worden aangetast . Dit alles is evenveel als de breedte, dikte, delicatesse en essentie van het vloerkleed . Als hij ziet dat hij een nieuw, brutaal kleed voor hem heeft, dan bereikt hij in zijn wereld de overvloed van levensonderhoud en een lang leven . Als het tapijt in zijn huis, zijn land, zijn plaats, zijn volk of sommige van zijn bijeenkomsten ligt, of bij degenen die hem kennen met zijn genegenheid of door hem aan te spreken, zodat niets daarvan onbekend is, dan bereikt hij dat wereldse leven zoals beschreven . Evenzo ligt zijn leeftijd erin in zijn land of plaats waar hij is, of onder zijn volk of zijn mengsels . En als dat op een onbekende plaats is en een onbekend volk, dan vervreemdt hij en bereikt hij dat in vervreemding . Als het tapijt klein en dik was, zou het troost vinden in zijn wereldse leven, en een kleine hand . En als hij dun is zo dun als de tapijten breed zijn, dan bereikt hij een wijde wereld en is zijn leven daarin klein . Als dikte, breedte en essentie worden gecombineerd, zullen een lang leven en voedsel voor hem worden gecombineerd . En als hij ziet dat het tapijt klein van karakter is, dan zit er niets goeds in . Als hij ziet dat zijn kleed op zichzelf is gevouwen en ervoor is gevouwen of gevouwen, dan verplaatst hij het van plaats naar plaats . Als hij ook naar een onbekende locatie is verhuisd, is zijn leven op en is zijn wereldse leven voor hem afgesloten, en zijn gevolgen zijn zo in zijn nek . Als hij ziet op welke plaats een van de doden is verhuisd, dan zal hij dat bereiken . Als hij een opgevouwen tapijt zag, vouwde hij het niet, noch zag hij het gevouwen, noch zag hij het eerder gepubliceerd en het is van hemzelf, dan wordt zijn wereld van hem weggevouwen terwijl het erin wordt bewaard, en hij krijgt wat nood in zijn levensonderhoud . Door de verlenging van hem werd zijn levensonderhoud vergroot en werd hij vrijgelaten . En het kleed duidt op zitten met heersers en presidenten, en iedereen die in het kleed stapt . Degene die zijn matten opvouwt, zijn heerschappij wordt opgeschort, of zijn reis is niet mogelijk, of zijn wereld wordt hem onthouden . En als het werd ontvoerd of verbrand door vuur, stierf de eigenaar of mocht hij niet reizen . En als zijn bedrag zijn leven verkleinde . Als het lichaam van het vloerkleed bijna is gedood, of als het uitgemergeld is, of als het over het hoofd wordt gezien . En het kussen en het begeleidende dienstmeisje, wat erin is gebeurd, zit in hen ….

…Al-Satr : De meesten van hen zeiden dat het een punt van zorg was, en als hij het bij de deur van het huis zag, maakte hij zich zorgen door vrouwen, en als hij het bij de deur van de winkel zag, was het van hen het pensioen, en als het voor de deur van de moskee was, dan zijn ze van de religie. De wereld en de morele verhulling zijn vluchtig, de nieuwe zijn lang, de gescheurde lengte is een dringende vagina, de gescheurde breedtes worden uit elkaar gescheurd over de breedte van de eigenaar, het zwart van de omslag is door een koning, en de wit en groen daarin zijn Mahmoud al-Aqibah . Dit alles als de verhulling onbekend is of op een onbekende locatie . Als het bekend is, is de naam in interpretatie . Sommigen van hen zeiden dat alle deuren op de deuren zitten en bang zijn voor veiligheid . Als hij de gezochte, angstige, voortvluchtige of verdwenen persoon ziet, heeft hij een dekmantel, dan valt hij onder zijn naam en is hij veilig voor hem . En hoe groter de verhulling, des te groter was zijn zorgen en verdriet . Al-Kirmani zei dat de omslag heel weinig, veel, dun en brutaal is, als het wordt gezien op een deur, huis, ingang of uitgang, dan is het voor de eigenaar een sterk, sterk, vervallen, zwak en klein, omdat het is gemakkelijker en zwakker in bezorgdheid . Zijn kleur is niet gunstig voor het kwaad als het een van de kleuren is die wenselijk zijn vanwege zijn kracht in zorgen en angst, zoals beschreven . Dat kan geen kwaad, maar het gevolg ervan voor de veiligheid . Wat er ook was van de omslag op de deur van het grootste huis of op de grote markt of iets dergelijks, angst en angst in de interpretatie ervan is sterker en erger . Wat vanuit de Stor wordt gezien, wordt op geen van de uitgangen en benaderingen becommentarieerd, omdat het gemakkelijker te beschrijven is dan de toestand ervan en meer afgelegen is voor de interpretatie van het voorval . Evenzo, wat werd gezien als verscheurd, ontworteld, gegooid of goud, bevrijdt de zorgeloze en angstige eigenaar . Het onbekende is sterker in interpretatie en ernstiger . Wat betreft wat bekend is van de omslag op de bekende plaatsen, het is zijn oog in waakzaamheid, en dat schaadt of profiteert niet totdat hij onbekend wordt dat hij niet wist toen hij wakker was ….

…Wie een onbekend bos betreedt : in de dagen dat de bladeren vallen, en hij zag de bladeren vallen, of hij zag de bomen kaal onbekend, werd hij getroffen door zorgen . En wie een rijke tuin ziet waarin water stroomt en paleizen, en een vrouw roept hem bij zichzelf, hij zal voor het martelaarschap zorgen en de hemel binnengaan . Als hij ziet dat hij een bos heeft om van de vruchten van zijn boom te eten, dan krijgt hij geld van een rijke vrouw . Als hij de vruchten van de wortels van de bomen plukte, betwistte hij een eerbare man en won hij hem ….

…De lafheid : duidt het Hiernamaals aan omdat het zijn passagiers zijn en naar het, degene die het heeft bereikt, gaat ernaartoe, en het is de opsluiting van degenen die het bereikten, en het kan duiden op de verblijfplaats van slavernij, ascese, aanbidding, verlaten van de wereld, huilend en preken, omdat de mensen die afstand nemen van de mensen een les is voor degenen die hen bezochten en een preek voor degenen die hen zagen en hun toestand en hun uitgeputte lichamen en hun verdeeldheid aan hem werden geopenbaard De verpletterden en de Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, noemde het toen hij het binnenkwam en begroette zijn inwoners : de verblijfplaats van een volk van gelovigen . Misschien duidt het op de dood omdat het zijn huis is, en het kan verwijzen naar het huis van de ongelovigen, de mensen van vernieuwing en de gemeenschap van de dhimmi’s, omdat degenen die er wonen dood zijn . De dood in interpretatie is de corruptie van religie, en het kan wijzen op de rol van degenen die worden onderschat door destructieve daden en corruptie, zoals de rol van overspelers en de rol van alcohol waarin de dronken worden weggegooid als de doden, en de rol van de achtelozen die niet bidden en de Almachtige God niet gedenken en hen niet tot daden opwekken, en het kan op gevangenschap duiden omdat de doden in zijn graf opgesloten zitten. Hij betrad een begraafplaats in een droom en was ziek terwijl hij wakker was, hij werd tegen haar en stierf aan zijn kwaal, vooral als er een huis of een huis in was, en als hij niet ziek was, kijk dan, en als hij in de tijd van zijn binnenkomst eerbied huilend in zijn ogen of het Boek van God Almachtig volgen of bidden tot de qiblah, dan is hij de ingang voor de mensen van goedheid, schoor de herinnering aan de dhikr, en hij ontving het rituele ritueel en profiteerde van wat hij zag of hoorde, en als het was toen hij het binnenkwam, lachend of blootgesteld aan de slechtheid of gejammer op de graven of wandelen met de doden, dan komt het de mensen van het kwaad, immoraliteit en corruptie van religie binnen door ze te mengen met wat ze zijn , en als hij het binnengaat met de adhaan, predikt hij degene die niet onderwijst en het goede beveelt. Hij die de daad niet verricht, staat op in waarheid en getuigt waarheidsgetrouw onder een onwetend, onwetend of ongelovig volk, en wat betreft degenen die zag de doden en stond op uit hun graven of keerde terug naar hun huizen onbekend onbekend, dan zal hij de gevangenis verlaten of de mensen van een stad aan polytheïsten overleveren of ontkiemen wat de mensen van liefde op de aarde hebben geplant van wat ze zo ellendig waren aan Forever a Om evenveel te verminderen als de toename van het visioen en de duidelijke bewijzen en overheersende zaken bij het ontwaken ….

…Gevangenisstraf : het geeft aan wat de duiven aangeven, en misschien duidt het op de ziekte die hen belet te handelen en op te staan, en misschien duidt het erop dat de geest niet reist, en misschien duidt het op het graf, en het kan op de hel duiden, omdat het de gevangenis van de ongehoorzame en ongelovige, en omdat de gevangenis de verblijfplaats van straf is en de plaats van mensen van misdaad en onrecht . Wie zichzelf in de gevangenis ziet, kijk naar zijn toestand en de staat van de gevangenis, en als hij ziek is en de gevangenis is onbekend, dan is dat zijn graf, waarin hij zal worden opgesloten tot aan de opstanding, en als de gevangenis bekend is, zijn ziekte duurt en ik hoop dat hij opstaat en opstijgt naar de wereld die een gevangenis is voor iemand zoals hij, wanneer het nieuws aangeeft dat het de gevangenis is van de gelovige en het paradijs van de ongelovige, en of de patiënt een crimineel was , dus gevangenschap is onbekend, zijn graf en bekend is een teken van de duur van zijn verblijf in zijn ziekte, en zijn leven hoopte niet tenzij hij berouw had of hem begroette tijdens zijn ziekte . En als hij een dode in de gevangenis ziet, als hij een ongelovige is, is dat een bewijs van de hel, en als hij een moslim is, dan wordt hij vanuit het paradijs opgesloten met zonden en gevolgen die op hem blijven. Wat betreft de gezonde buurt, hij ziet zichzelf in de gevangenis, dus kijk ook naar waar hij in zit. Als hij op een land of een schip reist, wordt hij getroffen door een geest. En obstructie door regen, wind, vijand, oorlog of een bevel van een heerser . En als hij niet op reis was, zou hij een plaats binnengaan waar hij God ongehoorzaam was, zoals de kerk, het huis van denken en ketterij, het huis van een overspeler of de sluier, elke persoon volgens zijn bestemming . En wat is er in zijn waakzaamheid dat wordt onthuld wanneer de kwestie, of bekend over hem door roem of de toename van zijn slaap door zijn woorden en daden in zijn dromen . Sommigen van degenen die zagen dat hij voor zichzelf koos, omdat een vrouw door hem zou worden verzocht namens hemzelf, en God zou hem afleiden van haar complot en hem van hem vertellen, want de Almachtige zei : ‘De Heer van de gevangenis is mij dierbaarder dan waartoe ze me roepen . ~ Het is overgeleverd dat Sapur bin Ardashir, tijdens het leven van zijn vader, zag alsof hij het bouwen van gevangenissen, waarbij varkens en apen van de Romeinen, en het invoeren van hen in het, en hij had eenendertig kronen op hem, dus hij vroeg de ene die hem kruiste en zei : Ze heeft eenendertig jaar, en wat betreft het bouwen van gevangenissen, met hun aantal bouwt u steden en neemt u de Romeinen en neemt u ze in . Het was zo . Alsof hij na de dood van zijn vader de koning van de Romeinen nam en de stad Nishapur, de stad Ahvaz en de stad Sauran bouwde ….

…Op het land, zijn bergen, zijn grond, zijn land, zijn dorpen, zijn rol, zijn gebouwen, zijn paleizen, zijn forten, zijn faciliteiten, zijn luchtspiegelingen, zijn zand, zijn heuvels, zijn baden, zijn manden, zijn markten, zijn winkels, zijn daken, zijn poorten, zijn wegen, zijn gevangenissen, zijn verkoop, zijn kerken, de huizen van zijn vuur, zijn gangen en dergelijke. De wereld is in de wereld, en de hemel is boven het Hiernamaals, omdat de wereld dichterbij is, en het Hiernamaals is vertraagd, vooral omdat het Paradijs aan de hemel is, en de bekende aarde de stad aangeeft waarin hij is, en zijn mensen en inwoners . En het duidt op reizen, als het een gereisd pad is zoals woestijnen en prairies, en het geeft een vrouw aan als zij een van haar grenzen is, en hij ziet de eerste en de laatste daarvan . En ze duidt de vrouw en de vrouw aan, omdat ze tussenbeide kwam, ploegde, zaaide en water gaf, zodat ze haar plant zou dragen, baren en neerleggen tot het voltooid was . Misschien was de aarde een moeder omdat we eruit zijn geschapen . Hij die een onbekend land bezit, wordt rijk als hij arm is, trouwt als hij alleenstaand is en hij trouwt als hij een arbeider is . En als hij land verkoopt of naar een ander gaat, zal hij sterven als hij ziek is, vooral als het land waarnaar hij verhuisde onbekend is, en hij is arm als hij welvarend is, vooral als het land waarvan hij afscheid nam gras was. en weiland, of hij ging van een leer naar een leerstelling, als hij een opziener was . Als hij van dor land naar vruchtbaar land gaat, dan verhuist hij van ketterij naar Sunnah, en als het anders is, dan is de zaak tegen hem, en als hij ziet dat hij hoopt te reizen, dan is dat wat hij ontmoet in zijn reis, en als hij ziet alsof de aarde is gespleten, dan vertrekt er een jonge man, er verschijnt vijandschap onder de mensen.Als een oude man eruit kwam, was hun grootvader gelukkig en kreeg hij vruchtbaarheid, en als hij het zag splijten , er kwam niets uit en er kwam niets binnen, er gebeurde een slechte gebeurtenis op aarde, en als er zeven uit kwamen, duidde het op de verschijning van een onrechtvaardige heerser, en als het er levend uitkwam, dan blijft het kwelling in dat gebied . En als het land werd opgesplitst met planten, kreeg de bevolking vruchtbaarheid, en als hij zag dat hij de aarde aan het graven was en ervan at, kreeg hij sluw geld, want graven is bedrieglijk, en als hij een land ziet dat uiteenvalt met de plant en hij denkt dat het zijn bezit is en verheugt zich daarin, hij geeft aan dat hij krijgt wat hij verlangt en sterft snel, want de Almachtige God zegt : Zelfs als ze zich verheugden over wat ze waren gekomen, namen we ze plotseling . ~ En wie het land met zijn hand vouwt, hij zal een bezit krijgen, en er is gezegd dat de kudde van het land een erfenis heeft verworven . Een smal land, een nauw leven . En naar zijn woord is de aarde goed, hij bereikte goed in religie en de wereld, en haar verdachte woorden van onbekende betekenis, geld van achterdocht ….

…En wie een jonge man of een oudere persoon met een goed gezicht ziet, het is goed nieuws, of het nu bekend of onbekend is, en er werd gezegd dat als de jonge man onbekend is en hij er niet goed uitziet, het een vijand is. en excuses ….

…De khan : het hotel van de man, dat aangeeft wat zijn huis aangeeft in termen van zijn lichaam, zijn glorie, zijn naam, zijn geheugen, zijn bad, zijn oven en zijn gerechtelijke raad . Wat betreft de onbekende, het duidt op reizen, omdat het hun thuis is . En misschien wees hij het huis van de wereld aan, want het is een reishuis waaruit sommige mensen vertrekken en anderen afdalen . En misschien gaf hij de collectie aan omdat het het huis is van iemand die van zijn huis reist en van zijn vaderland naar een ander land gaat, terwijl hij weg was, totdat hij het achterlaat bij zijn metgezellen en zijn metgezellen . Wie ziet alsof hij een onbekend hotel is binnengegaan, zal sterven als hij ziek was of gereisd als het correct is, of van plaats naar plaats verhuisd . Wat betreft degene die van een hotel naar een hotel ging en op een dier reed toen hij wegging, of hij kwam er midden uit, ik keek naar zijn toestand, en als hij ziek was, ging hij alleen weg, en als hij op reis was, trok hij verder en reisde namens hem, en evenzo als hij een metgezel als ruiter in een onbekend hotel zag afkomen of zij er ook uit kwamen, het is een epidemie van mensen of kameraden, zoals vermeld hierboven . Of hij gaat uit met een verschil tussen de twee zaken van gezelschap en hun toestand in waakzaamheid, en vanwege hen, hun bekende, hun onbekende, hun gerechtigheid en hun boten ….

…Regen : duidt op Gods genade, religie, opluchting en hulp, kennis, de Koran en wijsheid, want water is het leven van de schepping en de goedheid van de aarde, en met zijn verlies de vernietiging van mensen en vee en de corruptie van de kwestie op het land en de zee, dus wat dacht u ervan als het water melk, honing of vet is . Het duidt op vruchtbaarheid, welvaart, goedkope prijzen en rijkdom . Omdat hij de reden is voor dit alles, en hij verschijnt, en hoe, als het tarwe, gerst, olie, dadels, rozijnen of stof zonder stof enzovoort is, wat duidt op geld en levensonderhoud, en het kan duiden op de behoeften die uit de lucht komen, zoals sprinkhanen, hagel of wind, vooral als het erin zit. Vuur of het water ervan was heet, omdat God, glorie zij Hem, in Zijn boek uitdrukte wat Hij aan de naties had geopenbaard van Zijn kwelling met regen, zoals de Almachtige zegt : ~En wij regenden op hen, dus de regen van de waarschuwende .~ En misschien aangegeven door opruiing en bloed dat wordt vergoten, vooral als het water bloed was . En misschien worden de kwalen en ziekten aangegeven door pokken en de tekening, als het niet op zijn tijd is en terwijl het schadelijk is voor zijn koude en zijn goede punt, en alles wat de aarde en zijn vegetatie daardoor schaadt, is schadelijk voor de lichamen. die er ook uit werden geschapen en erin groeiden, dus wat als de regen vooral in een onbekend huis, dorp of plaats was, en misschien duidde het op de verdrukking en kwelling van de sultan, zoals tegenstanders en bevelen, vooral als het was regent met levens, enzovoort . Onder de bewijzen van foltering, en misschien wel het bewijs van medicijnen, rede, preventie en vakantie voor reizigers, ambachtslieden en iedereen die in de open lucht werkt, omdat de Almachtige God zegt : ~ Als er schade in u is door regen .~ Degene die een openbare regen in het land zag, als de mensen in slechte vruchtbaarheid waren, was hun prijs goedkoop, hetzij met regen zoals hij het zag, of vanwege zijn vriendelijkheid, of schepen die voedsel aanboden . En als ze in onderdrukking, kwelling en ziekte waren, laat dat dan bij hen weggaan als de regen op dat moment gunstig was, en als het schadelijk was of als er een steen of vuur in was, vermenigvuldig dan wat ze frequentie met hen volgens de sterkte en zwakte van de regen . Als het aan het sproeien was, is de kwestie licht aanwezig . En wie zichzelf in de regen ziet of gevangen zit onder een dak of een muur, dan beveelt hij schade door spraak en schade . En of hij sloeg evenveel toe als de regen hem trof, of hij werd geraakt door een afdruiprek als hij ziek was, of dat was zijn tijd, of de plaats was zijn plaats . Wat betreft wat verboden is onder de muur, ofwel is hij afwezig van zijn werk of van zijn reizen of vanwege zijn ziekte of de oorzaak van zijn armoede, of hij zit gevangen in de gevangenis volgens wat in elk aspect ervan wordt afgeleid in de plaats waar hij zichzelf zag, en met een toename van zijn gezichtsvermogen, en wat is in zijn waakzaamheid, tenzij hij zich heeft gewassen in de regen van onreinheid, of zuivering ervan voor gebed, of zijn gezicht heeft gewassen met zijn water, zodat zijn gezichtsvermogen correct is, of hij werd gewassen met onreinheid die op zijn lichaam of zijn kleren zat, als hij een ongelovige was, werd hij moslim, en als hij een innovator of een zondaar was, had hij berouw, en als hij arm was, verrijkte God hem, en als hij hoopte dat een nood met de sultan of iemand zoals hij hem zou opvolgen, en hij hem toestond wat hij nodig had . En elke soort is wenselijk voor zijn soort, want hij is prijzenswaardig, en elke soort die zijn soort haat, wordt gehaat . En Ibn Sirin zei : Er is geen verlichting in het boek van God Almachtig als de naam van regen komt, het is bewolking, zoals de Almachtige zei : ~En we hebben met regen op hen laten regenen .~ En hij zei : ~ En we lieten er stenen op strooien .~ Als het niet heet Faraj regen het grote publiek, voor het vers : ~ en we gingen naar beneden uit de hemel, gezegend water ~ , en sommigen van hen zeiden : regen toont een konvooi kamelen, en de karavaan kamelen laten regen zien . En de algemene regen is absurd, en als hij ziet dat de lucht zwaarden heeft geregend, dan worden mensen gekweld door ruzies en ruzies, en als het watermeloenen regent, worden ze ziek, en als het regent zonder wolken, dan ontkent hij dat niet , omdat de regen uit de lucht neerdaalt . En er werd gezegd dat hij een verademing was van een plek waar geen hoop is, en een bestaan ​​van een plek die niet telt . Het woord regen en water dat valt en dergelijke, is correcter van interpretatie dan het woord regen ….

…Als een vrouw ziet dat een dode man met haar is getrouwd en haar in huis of bij haar brengt, dan is dat een vermindering van haar geld, een verandering in haar situatie en een scheiding van haar zaken . Als de overledene het in het huis van de doden is binnengegaan, is het onbekend, omdat het sterft . Als het huis bij de doden bekend is, wordt het beschreven als een afname van het geld ….

…En wie ziet dat hij een plaatsvervanger is voor een man die een merrie kent, dan zal hij de hulp van die man zoeken voor wat hij vraagt ​​of bereikt, en er werd gezegd dat hij wordt gezien als een plaatsvervanger voor een man, dan is het zo. geïnterpreteerd dat die man een afhankelijkheid, een partner of een opvolger van een afstand is, en als de man onbekend is, dan is hij een vijand ….