…De oproep tot gebed in een droom duidt de bedevaart aan als de oproep tot gebed plaatsvindt in de maanden van de hadj, en het kan duiden op roddelen op een manier die beweging, mobiliteit en voorbereiding op oorlog stimuleert, en het kan duiden op diefstal, of de hoogte van de graad, de eervolle positie, de hoogte en het gehoorde woord, en de vrouw voor de single . Misschien gaf hij het juiste nieuws aan . En als de oproep tot gebed anders dan de qiblah, of de oproep tot gebed in een andere taal dan het Arabisch, of daarmee een zwart gezicht had, kan hij ons vertellen over liegen en roddelen . Misschien duidde dit op de Ba’a en de Kharijieten in dat land . De muezzin is de oproeper tot het goede, de makelaar of de huwelijkscontractant, de boodschapper van de koning of zijn wenkbrauw, of de oproeper in het leger, en als de vrouw toestemming gaf in een droom in de minaret van de moskee, verscheen er een grote innovatie in het land, en als de oren van de jonge jongens de koning overnamen, vooral als de oproep tot gebed op het verkeerde moment was . En wie zag dat hij een baken opriep en gekwalificeerd was voor de staat, hij verkreeg evenveel een mandaat als hij zijn stem bereikte en eindigde bij hem, en als hij de staat niet waardig was, werden veel van zijn vijanden president over hen, zelfs als hij een handelaar was die van zijn vak profiteerde . De oproep tot gebed kan duiden op smeking, gerechtigheid, gehoorzaamheid en goeddoen, of veiligheid en bevrijding van de samenzweringen van Satan . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed oproept in een bron, en als hij zich in een ongelovig land bevindt, roept hij mensen op tot de methode van religie, en als hij zich in moslimlanden bevindt, dan is hij een spion, en hij kan de eigenaar geweest van een ketterij waartoe hij mensen oproept . En wie ziet dat hij de oproep roept en moslim is, dan beveelt hij het goede aan . En wie ziet dat hij belt en niemand beantwoordt hem, dan komt hij uit een volk van boosdoeners . En wie zag dat hij op het dak van zijn buurman kwam, zou zijn buurman over zijn vrouw verraden . En wie ziet dat hij roept op het dak van de Kaaba, dan is hij een ketter of beledigt hij de metgezellen van de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed reciteert terwijl hij ligt, dan provoceert zijn vrouw mensen en irriteert mensen met haar tong, zelfs als hij celibatair was, trouwde hij . En wie zag dat hij op de markt kwam, is een dievenspion . En wie zag dat hij bij de deur van de sultan aanriep, zou van de waarheid getuigen . De oproep tot gebed in de steegjes en markten duidt op een goed leven, en wie ziet dat hij de oproep tot gebed in een karavaan oproept, wordt beschuldigd van diefstal . De oproep tot gebed kan ook het vertrek van de partner aangeven . En degene die zag dat hij naar een plaats riep waar de ouderdom van de plaats werd vernietigd en er waren veel mensen in . En wie zag dat hij in de badkamer belde, zou koorts hebben . De oproep tot gebed of het verheffen van de stem in de herinnering aan de Almachtige God duidt op de nabijheid van de oudsten, vooral als de oproep tot gebed met een prachtige stem is en mensen ernaar luisteren . Maar als de oproep tot gebed werd veranderd, of hij knoeide ermee, of hij veranderde de herinnering aan de Almachtige God, of als de awrah werd blootgesteld, duidt dit op een slechte roekeloosheid en leed . En wie ziet dat hij de oproep roept tot een bijeengekomen volk, dan roept hij mensen op tot de waarheid en zij zijn onrechtvaardig . En misschien duidt de oproep tot gebed op begrip in religie . De oproep tot gebed kan een gebed zijn voor een bevel op gezag van de sultan . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed doet en de takbier en het gejuich niet uit zijn hoofd leert, zal spijt hebben van zijn vijand . En wie ziet dat hij roept in de lucht en dat mensen hem hebben geantwoord, dan roept hij mensen ten goede en zij antwoorden hem . En wie ziet dat hij de oproep een of twee keer heeft gegeven, en blijft en bidt volgens de verplichte gebeden, de Almachtige God zal voor hem zorgen voor de hadj en umrah . En wie ziet dat hij de oproep tot gebed oproept op een heuvel die is beïnvloed door het mandaat van een niet-Arabische man, en als hij niet gekwalificeerd is voor de staat, dan zal hij een winstgevend beroep of een groot ambacht uitoefenen. Hij roept mannen op tot verzoening . Als de toestemming voor een huis geldt, gaat zijn familie dood . En wie een jongen ziet roepen, dan zijn zijn ouders onschuldig aan leugens en leugens . En wie zag dat hij riep om plezier en spel, God beroofde hem van zijn verstand . Wie de oproep tot gebed op de markt hoort, duidt op de dood van een man van de markt . Hij die op een vuilnisbelt verdient, zal een dwaas persoon uitnodigen om zich te verzoenen, en een dwaas zal dat niet van hem accepteren ….

…De oproep tot gebed zien Wie ziet dat hij de oproep tot gebed op een bekende plaats roept, zorgt dan voor de bedevaart. Als hij een van de rechtvaardige mensen is, en als hij ziet dat hij naar een onbekende plaats roept waar de oproep tot gebed niet nodig is, dan is het makrooh en niet prijzenswaardig. Gehoorzaamheid aan de Almachtige God en wie ziet dat hij de oproep tot gebed oproept terwijl hij slaapt, onderschat zijn vrouw en zijn gezinsleden, en wie ziet dat hij de oproep tot gebed doet bij de deur van zijn huis of alleen in de woestijn, of roept hij de oproep tot gebed, of midden in zijn huis, dan sterft hij zijn zoon of zus of op het dak van zijn buren, hij denkt hij denkt slecht aan een van de mensen van zijn buren of de markt, zoals dat aangeeft armoede en bankroet, en wie ziet dat hij de oproep aan de mensen van zijn huishouden roept, dan duidt het op het voorkomen van een ramp, en evenzo als de vrouw ziet dat ze de oproep tot gebed geeft en wie ziet dat het toeneemt of afneemt in de oproep tot gebed, dan is het een gedrag dat niet juist is en wie ziet dat hij de oproep tot gebed in de badkamer oproept, heeft een tekortkoming in zijn religie en wereldse leven, en wie dat ziet, roept hij de oproep tot gebed op in een bedrijf of een caravan zijn ze w alking, dan beschuldigt hij een volk ervan te hebben gestolen en ze zijn onschuldig, en wie ziet dat hij de oproep naar de minaret roept, het is de hoogte van een plaats of op de top van een berg, dan spreekt hij naar waarheid over de juiste van de majestueuze bestemming of in de mihrab, met vermelding van de reis en de terugkeer van veiligheid en de aankomst van het gewenste Op een dak, begeerde hij vanwege zijn vrouw, en zijn straf daarvoor was voor Khy Dus wie ziet dat hij de oproep roept naar een volk samen, dan roept hij mensen tot de waarheid en ze zijn onrechtvaardig, en wie ziet dat hij de oproep tot gebed hoort, dan is hij lui in gebed, en wie ziet dat hij het geluid van de iqama hoort, hij geeft succes aan om goed te doen, en wie ziet dat hij de oproep tot gebed roept en de takbier en juichen niet bewaart, dan zal hij worden vervloekt door een vijand van hem en door wie hij een muezzin in de lucht zag en de mensen antwoordden hem, dus hij roept mensen op tot goed, dus antwoorden ze hem, en misschien wel iedereen die antwoordt aan hem mag hij de hadj verrichten…

…En gebeden om regen in een droom duiden op angst, ellende, hoge prijzen en een depressief leven . Het duidt op een ongeluk op die plaats van een liniaal of een liniaal . En het eclipsgebed van de zon en de maansverduistering duidt op het streven om troost te brengen aan degene naar wie de zon of de maan verwijst . Misschien duidt dit op het berouw van de boosdoener en de bekering van de ongelovige, of de dood van een geleerde . En wie ziet dat hij het supererogatoire of vrijwillige gebed bidt, geeft de goedheid van zijn religie en zijn aanhankelijkheid aan de Sunnah aan, of dat hij de kwestie van het Hiernamaals uitvoert, en het oppervlakkige gebed duidt op verkering en verbondenheid met de harten van mensen door dienst of geld, en als de ziener celibatair is, trouwde hij, en als hij getrouwd is, heeft hij twee zonen, omdat de Almachtige God zegt : ( En we gaven hem Isaac en Jacob overbodig ). En als hij vrijwillig tot God de Almachtige bidt en hij was arm, dan was hij rijk en werd hij goed, of hij werd een hechte band met de Almachtige God, en hij kan zich onder de mensen hebben verzameld om hun verlangens te verspreiden . En gebed van verlangens in een droom is een indicatie van de seizoenen . En het qadha-gebed is een indicatie van de vervulling van de religie, het berouw van de boosdoener, de bekering van de ongelovige of de vervulling van een gelofte . En het zittende gebed duidt op hulpeloosheid, mislukking en tevredenheid met wat u van uw levensonderhoud kunt maken, en misschien duidt het op een waarschuwing voor de ziekte van zijn vader of zijn leraar . En het gebed om vergeving duidt in een droom de vergeving van zonden aan. Als mensen het bidden, duidt dit op het neerdalen van regen, en als de aanbidder arm is, is hij rijk, en als hij onvruchtbaar is, zorgt hij voor mannelijke kinderen . Lofgebed in een droom is een teken van leiding en een teken van goedheid en het genereren van levensonderhoud . Vrijdaggebeden geven de aanbidder aan wat hij wil, of vreugde en getuigen van feestdagen, seizoenen en hadj . Vrijdaggebeden duiden, net als de korte gebeden, op reizen, of de onmiddellijke verlichting en ontmoeting met de geliefde . En het Eid al-Fitr-gebed in een droom is een indicatie van het afbetalen van de schuld, het genezen van zieken, het wegwerken van tegenspoed en het verlichten van zorgen . En het Eid al-Adha gebed duidt op imitatie van dingen, het houden van de wil en vervulling van de gelofte . Misschien duidden de twee gebeden op een ontmoeting met de vijanden, omdat hun ontmoeting met hen takbier is . En degene die iets verloor en zag dat hij op Eid aan hem teruggaf wat hij verloor, en als het Eid al-Fitr was, dan komt het uit ontbering tot capaciteit, en als Eid al-Adha eigendom was van een emancipatie of een gevangene , zou hij uit zijn gevangenis worden bevrijd, en als hij schulden had, zou zijn schuld voor hem worden besteed . En het Istikharah-gebed in een droom verdwijnt en verwart, en duidt op een goed resultaat . En het afwezigheidsgebed in een droom is een verzoek om winst ….

…En wie ziet dat hij het verplichte gebed verricht en dat zijn gebed is voltooid en zijn kus is rechtgetrokken, dan is zijn behoefte vervuld en bereikt hij wat hij had gehoopt. En als hij ziet dat hij Fajr bidt, dan heeft hij een toelaatbare of een belofte verdiend die goed of slecht is, en als hij ziet dat hij het Dhuhr-gebed bidt, zal hij alles wat hij vraagt ​​in de kwestie van deze wereld overwinnen. en het hiernamaals. Als hij ziet dat hij vrijdag bidt, dan zal hij afmaken wat hij wil en bereiken wat hij hoopt, en als hij ziet dat hij Asr bidt, dan is het een verlangen, maar na ontbering, en als hij ziet dat hij bidt Maghrib, dan is de zaak waar hij om vroeg in termen van goed of kwaad voorbij, en als hij ziet dat hij aan het bidden is, dan behandelt hij zijn familieleden en krijgt hij plezier en er werd gezegd dat bedrog en huilen hem overkomen, en een voorwaarde in wat hij noemde, is dat hij elk gebed volledig op tijd uitvoert, en als er een afname of een toename in is, dan is het in strijd met wat werd genoemd en wie ziet dat hij aan het bidden is, mist een gebed van deze gebeden , dan geeft hij de vervulling van zijn religie aan en wie ziet dat hij kort bidt in zijn gebed, dan reist hij en van waaruit Hij zag dat hij een overbodige nacht of dag bidt, doet hij dus een rechtvaardige daad. En wie ziet dat hij bidt terwijl hij erom lacht, dan heeft hij er veel afleiding van. En wie ziet dat hij bidt terwijl hij junub is of op een plaats waar gebed niet is toegestaan, dan heeft hij de religie bedorven, en wie ziet dat hij bidt zonder wassing, dan wordt hij ziek. Hij bidt oost of west, aangezien hij van de islam is afgeweken en mogelijk een verzoekschrift heeft ingediend bij zijn vrouw d Er wordt gezegd dat de mensen van de moskee bidden tot anderen dan een qiblah, en iedereen die een geleerde ziet die bidt zonder qiblah of handelt in strijd met de soenna , of dat hij bidt over de Kaaba, de Sharia heeft geschonden en de grillen heeft gevolgd en wie ziet dat hij bidt In de woestijn is het reizen of hadj, en wie ziet dat hij bidt in een van de drie moskeeën, het is een bewijs van zijn loon verdubbelen en zijn daden aanvaarden. En wie ziet dat hij bidt op een dier, het is hun gebeurtenis, en wie ziet dat het gebed zijn tijd heeft gemist en geen plaats vindt om het te bidden in een moeilijke kwestie….

…En wie ziet dat hij het gebed oproept en het gebed vestigt en gevangen werd gezet, zal uit zijn gevangenis worden vrijgelaten ….

…Hij is de borgsteller en borgsteller, en zijn visie kan duiden op angst, en misschien op het hoogtepunt van het lot, het presidentschap, de vooruitgang, het opleggen van goede en ondeugd . Misschien wees ze op de wenkbrauw, de vader, de moeder of de professor. Als hij in een droom een ​​imam werd en bad met mensen die met volledige zuiverheid naar de qiblah gingen, niet meer of minder, daarin, en als hij het voogdijschap, de uitspraak of de confrontatie met wat gunstig is voor de mensen waard was, dat zal hem overkomen, en het kan zijn dat hij zich heeft aangemeld voor een garantie of een groepssponsoring Of hij nam deel aan een volk dat op hen hoopte, en als hij had gebeden met andere mensen dan de qiblah, verraadde hij zijn metgezellen en kocht hij zijn ketterijen , en hij kan iets verboden hebben begaan en de mensen vragen hem er samen met hem om, en wie ziet dat hij een volk gebiedt in gebed, dan volgt hij een toestand waarin hij zich aanpast nadat zijn kus oprecht is, zijn gebed is voltooid, of hij beveelt mensen of verbied ze . En wie ziet dat hij onbekende mensen naar een onbekende plaats leidt en niet weet wat hij moet lezen, dan is hij ter ere van de dood . En als een vrouw ziet dat ze het mannengebed leidt, sterft ze omdat ze niet geschikt is om de gebeden te leiden, dus dat is alleen wanneer ze voor hen sterft als ze tot haar bidden . Evenzo, als hij een niet-mahram-man ziet die niet weet hoe hij moet bidden of reciteren, dan leidt hij een volk, en wie ziet dat hij bidt in een zittend volk, dan overtreedt hij hun rechten niet, maar dat zijn ze wel. tekortschieten in zijn rechten, of zijn visioenen geven aan dat hij een ziek volk onderneemt, en als hij met hen bidt zittend terwijl ze staan ​​en zitten, dan verkort hij niet In een zaak die hij overneemt, als hij bidt met een staande mensen en zittend, dan volgt hij het bevel van de rijken en de armen, en als hij met hen zittend bidt terwijl ze zitten, dan worden ze vervloekt door verdrinking of diefstal van kleren of armoede . Als hij ziet dat hij met vrouwen bidt, volgt hij het bevel van een zwak volk. Als de moeder van het volk aan zijn kant staat, of hij liegt en draagt ​​witte kleren, en hij ontkent zijn standpunt, en hij reciteert niet in zijn gebed of zegt geen takbier, dan zal hij sterven en bidden mensen voor hem . Als de gouverneur ziet dat hij het volk leidt, is hij geïsoleerd en is zijn geld op . Wie bidt met mannen en vrouwen, zal het oordeel onder de mensen bereiken als hij dat waardig is, anders zal hij kunnen bemiddelen en zich onder de mensen kunnen verzoenen . En wie ziet dat hij het gebed met de mensen heeft voltooid, zijn mandaat zal worden vervuld, en als zijn gebed wordt onderbroken, wordt zijn voogdij onderbroken en zijn regels en woorden niet uitgevoerd, en als hij alleen bidt en de mensen individueel bidden, dan zijn ze buiten . En als hij een overbodig gebed bidt, gaat hij een garantie aan die hem geen kwaad zal doen, en als het volk hem tot imam heeft gemaakt, zal hij een erfenis erven . Als hij denkt dat hij mensen leidt en niet goed leest, dan vraagt ​​hij iets en vindt hij het niet . En wie bidt met een volk op een dak, dan zal hij mensen goed doen en een reputatie hebben in termen van zijn lening of liefdadigheid ….

…Het vestigen van gebed duidt in een droom op de vervulling van een belofte en het bereiken van het doel, en de verlichting van degenen die in nood verkeren . Wie het ziet alsof hij het gebed aan een deur of een bed vestigt, zal sterven . En wie een gevangene ziet alsof hij het gebed verricht of staand bidt, dan zal hij uit de gevangenis worden vrijgelaten . Als een persoon die niet in de gevangenis zit, ziet dat hij het gebed verricht, zullen er zaken met succes voor hem gebeuren . En wie ziet dat hij toestemming heeft gegeven en het gebed verricht, moet een Sunnah in acht nemen en ketterij doden ….

…Jahiz al-Ma’bar zei dat gebed op drie manieren is: een verplichting, een Sunnah en vrijwillig gebed. Wat betreft het verplichte gebed, het duidt op de bedevaart en vermijdt immoraliteit en kwaad, omdat de Almachtige zei: “ Gebed verbiedt immoraliteit en kwaad. “ Wat betreft de Sunnah, het duidt op reinheid en geduld voor wat hij haat, goede roem en mededogen voor wat de Almachtige God heeft geschapen. Om zijn kinderen uit te breiden, de taken van vrienden en buren te doen en met iedereen ridderlijkheid te tonen ….

…Als hij ziet dat hij een bekend gebed oproept, bidt hij een verplicht gebed. Als hij een smeekbede roept die niet de naam van God bevat, dan bidt hij een huichelachtig gebed ….

…En wie ziet dat hij een gemist gebed bidt uit deze gebeden, dan geeft het de vervulling van zijn schuld aan, en er werd gezegd dat iemand die zag dat hij een gebed had gebeden en er iets aan ontbrak, dan reist hij en als zij een vrouw is dan is ze ongesteld, en er werd gezegd dat wie zag dat hij zijn gebed niet voltooide, zijn behoefte niet vervuld was ….

…** Openbaring Mobile van Abu Amir ibn Anas van zijn ooms van vaderskant van de Ansar zei : zorg voor de Profeet vrede zij met hem hoe mensen ze verzamelen en er werd verteld : richtte de banier voor de aanwezigheid van gebed. Als ze toestemming zagen die elkaar niet leuk vonden, zei hij : hij herinnerde zich zijn Alguena – betekent Alhbor – Shaboor, de Joden hielden daar niet van en hij zei : ( Hij is van het bevel van de Joden. ) Hij zei, dus zei hij tegen hem de bel, en hij zei (het is op bevel van de christenen ) . Toen ging Abdullah bin Zayd weg terwijl hij in hen geïnteresseerd was, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en ik zag de oproep tot gebed in zijn slaap. Hij zei : Dus morgen bad de Boodschapper van God dat God met hem was en hij vertelde het hem, en hij zei : O Boodschapper van God, ik ben iemand die slaapt en wakker is, toen hij naar me toe kwam, en hij liet me de oproep zien om gebed. Hij zei : Umar ibn al-Khattab had hem eerder gezien, dus hij bewaarde het twintig dagen. Toen vertelde hij de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen zei hij tegen hem : ( Wat weerhield je ervan mij te vertellen ) Hij zei : Abed ging mij voor God bin Zaid, je schaamde je, dus de boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, zei : ( Yabal, sta op en kijk wat Abdullah bin Zaid je beveelt te doen ) Hij zei : Toen gaf Bilal toestemming . En op gezag van Abd al-Rahman bin Abi Laila zei hij : De metgezellen van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, vertelden ons dat Abdullah bin Zaid al-Ansari naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, en zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom alsof een man opstond en tegen hem twee groen waren tegen een muurkam, dus maakte hij een oor dat voorover boog en ging zitten. Kada . Zeide hij, toen hoorde Bilal dat, dus stond hij op en riep een tweede oor, en hij stond bij twee en ging op een meter zitten ….

…Er werd gezegd van de mening dat het geautoriseerd is en beoordeelt het gebed en de mensen zijn verenigd niet komen tot gebed, het roept op tot het recht van een volk ​​Viobon en ze zijn onrechtvaardig aan het vers ~ Hij gaf hen een muezzin waarop Gods vloek de onderdrukkers . ~…

…En er werd overgeleverd dat er een man naar Ibn Sirin kwam, en hij zei: Ik zag alsof ik de oproep tot gebed deed, dus zei hij hadj . En een ander kwam naar hem toe en zei dat ik zag alsof ik de oproep tot gebed deed, dus hij zei: ~Hak je hand af~, er werd hem verteld, ~Hoe heb je ze gescheiden?~ Hij zei: ~Ik zag de eerste met een goede preek, dus ik gaf de mensen toestemming om de hadj te verrichten .~ En ik zag voor het tweede een ongeldige sigma , dus ik zei: ~ Dus de muezzin, o ir, jullie zijn dieven .~…

…Wie ziet dat zijn gebed zijn bestemde tijd heeft gepasseerd, of geen invloed heeft op een plaats waar hij het bidt, dan is dat een moeilijkheid in zijn zaak waar hij om vraagt ​​in termen van religie of wereld . Als hij ziet dat hij een gebed heeft gemist en de wassing niet heeft voltooid of niet in staat was om dat te doen, vervult hij zijn gebod waar hij om vraagt ​​niet, tenzij hij ziet dat hij zijn wassing eerder heeft voltooid . En als hij ziet dat hij zijn wassing heeft voltooid zonder wat is toegestaan ​​om de wassing uit te voeren, dan is het als degene die zijn wassing niet uitvoerde . Evenzo wordt het rituele wassen van onreinheid als het wordt gedaan voor hem gedaan, en als het niet wordt gewassen, wordt zijn bevel niet vervuld . Als hij tayammum ziet en hij is niet in staat om water te bereiken, dan is het toegestaan ​​en zal de loop van wat we hebben genoemd volgen ….

…En wie ziet dat hij de oproep tot gebed hoort, zal lui zijn in het gebed ….

…En wie ziet dat hij de oproep tot gebed oproept met zijn familie, dan geeft dit aan dat er een ramp heeft plaatsgevonden, en hetzelfde geldt als de vrouw ziet dat ze de oproep tot gebed opzegt ….

…Als hij het ziet alsof hij in een groep rechte rijen bidt, dan loven en juichen ze vaak, omdat de Almachtige God zegt : ~ Wij zijn de rechtvaardigen, en wij zijn degenen die worden onderdrukt .~ Als hij het ziet alsof hij een verplicht gebed heeft verlaten, dan onderschat hij sommige wetten…

Als hij ziet dat hij het verplichte gebed van de zonsondergang bidt, dan doet hij wat hij nodig heeft voor de aangelegenheden van zijn kinderen, en als hij ziet dat hij de duisternis bidt, dan behandelt hij zijn kinderen met datgene waarin hun hart zich verheugt en hun ziel woont. .

Als hij ziet alsof hij een verplicht gebed heeft gemist en geen plaats kan vinden om het door te brengen, kan hij niet krijgen waar hij om vraagt

…En er werd gezegd dat degene die ziet dat hij takbier heeft tijdens het gebed, de beste takbier het pad van de Sunnah volgt, en dat de melodie wordt geïnterpreteerd in drie aspecten van leedvermaak over zijn vijand of het optreden van vreugde of verdriet ….

…En wie ziet dat het toeneemt of afneemt in de oproep tot gebed, dan voert hij iets anders uit dan de waarheid ….

…En als hij ziet alsof hij het gebed uit zijn hoofd leert, dan zal hij waardigheid en heerlijkheid verwerven, want de Almachtige God zegt : ~ Zij die in hun gebeden zijn, zullen behouden. ~…

…Wie ziet dat hij zijn gebed heeft gemist of dat hij geen plek kan vinden om te bidden . Dat is ontbering in zijn bestelling . Evenals of hij de wassing miste en geen wassing uitvoerde . Evenals wassing en wassing ….

…Abu Saeed, de predikant, zei : Gebed in termen van de zin is in elk geval prijzenswaardig in religie en de wereld, en duidt op het besef van leiderschap, het bereiken van hoop, het bereiken van voogdij, het vervullen van een religie, het vervullen van vertrouwen of het naleven. van de plichten van de Almachtige God ….

…En Ismail bin Al-Ash’ath zei: ~Degene die een dode in gebed zag staan, dit geeft aan dat hij tijdens zijn leven veel aanbeden heeft en dat er hoop is op vergeving, en misschien was hij nalatig in gehoorzaamheid .~…

…En wie ziet dat hij zijn gebed heeft voltooid en dan vergeving zoekt bij de Almachtige God en hem in de richting van de qiblah richt, dan zal zijn smeekbede worden beantwoord, en als zijn gezicht niet naar de qiblah kijkt, begaat hij een zonde, dan hij heeft er berouw van ….

…En wie ziet dat hij een volk in gebed leidt, volgt een toestand waarin hij zijn zaak aanpast of rechtzet en zijn situatie oplost. En wie ziet dat hij een onbekend volk leidt in een onbekende positie en niet weet wat hij leest, dan is hij ter ere van de dood en wie ziet dat hij staand bidt en de mensen zittend achter hem bidden, dan volgt hij een bevel waarnaar niemand wordt toegeschreven Daarom, wie ziet dat hij zittend bidt en de mensen bidden achter hem rechtopstaand, dan is zijn uitdrukking tegen wat eerder werd genoemd, en wie ziet dat hij zittend of liggend bidt, duidt op onvermogen om te doen iets, en het kan duiden op een malaise in het lichaam of op ouderdom, en wie ziet dat hij God vraagt ​​in zijn gebeden, hij zal een zoon hebben en wie ziet dat hij zat te groeten, het is een overschot aan goedheid, en wie dan ook zag dat hij zou neerknielen voor de Almachtige God, dan dankte hij God en breidde zijn leven uit tot de zoeker, en wie zag dat hij neerknielde of ter aarde lag, dit was een overwinning en een goede maar hij denkt dat hij op zijn gezicht viel zonder de bedoeling te hebben prost tarief, en of hij in een ruzie of oorlog was of een geschil niet werd gewonnen…

…En er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij naar een plaats riep waar de oproep tot gebed niet gedaan zou moeten worden, er niets goeds in zit en hij misschien waanzin en dergelijke krijgt ….

…En wie ziet dat hij lacht in gebed, dan is hij erg leuk, laat hem zich tot God bekeren ….

…En wie ziet dat hij het Asr-gebed bidt, het zal gebeuren, maar na ontbering ….