…V : Hebben afbeeldingen en symbolen die mensen in hun dromen zien, als ze op elkaar lijken, één enkele uitdrukking? A : Deze vraag wordt vaak gesteld , dus heeft wat een persoon in zijn slaap ziet één uitdrukking die niet verandert , wat betekent dat een man bijvoorbeeld de zon en de maan zag, zodat ze een symbool zouden zijn van zijn ouders , een slaaf en een vader , analoog aan Jozefs visioen , en wie een koe zag, duidt de Sunnah aan zoals Jozef die overstak , enzovoort . . Het antwoord : Nee , de visioenen verschillen in hun uitdrukking van persoon tot persoon , en van tijd tot tijd, de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, door zijn visioenen toen hij de koeien zag die werden geslacht , door hun metgezellen op een zondag, moge God tevreden met hen zijn, en Jozef, vrede en zegeningen zij met hem, door de vette koeien in de vruchtbare jaren waarin ze overvloedig aanwezig zijn. Levensonderhoud en magere koeien, in jaren van droogte waarin het levensonderhoud en de regen afnemen . De verwijzing naar de kruising in dit visioen, en hoopt toe te voegen aan hun bewoordingen, en hoopt in het geval van de eigenaar en de tijd van Openbaring, en dit alles trekt hem aan het kruisen van de uitdrukking , de zon heeft bijvoorbeeld meerdere aspecten in termen van expressie en in deze verwijzing naar de kruising . Ten eerste werd er gezegd : ik zag de zon en de maan het grondwater binnendringen, zei sterven, en protesteerde, zeggende de Almachtige : { Als bliksem (7) en verduisterde maan (8) en verzamel de zon en de maan (9 ) De mens zegt dat dag waar te vluchten (10) ( opstanding : 10 – 7). Hij zei dat Habis bin Saad al- Tai de heersers waren van het tijdperk van de rechterlijke macht , o Commandant van de Gelovigen : ik zag de zon en de maan Aguettlan, en de sterren tussen de twee helften . Umar zei : met welke jij ook? Hij zei : met de maan tegen de zon . Omar zei : ik was met een vers Geprezen, ga, ik werk niet voor mij werk, niet alleen doden door het te dragen . . Het was zoals Omar, moge God tevreden met hem zijn, zei, dus hij werd gedood op de dag van Safeen ( 1` ) , en Jozef toen hij zijn visioenen over de zon en de maan zag met zijn ouders . De zon en de maan als je erover nadenkt , er was niemand in de zin in deze visioenen, en daarom laat het je diffuse dwaling zien tussen mensen – en vooral – het publiek van hen, wanneer ze bijvoorbeeld de doden zien , denken dat het zo is een metafoor voor de korte termijn, of indicator van de boodschap of zal niet worden geïmplementeerd, en wanneer ze in Dreams huilen, zeggen ze : Hij is vreugde, en dit is niet correct zoals het ons door eerder bewijs leek ….

De foto’s Blowing in de foto’s van Israfil, vrede zij met hem, is een verlossing, en het is juist om het te horen blazen . Hij is in een droom die wijst op trending nieuws . En als de zoeker ziek was en het gemurmel van de beelden hoorde, was hij genezen, en als de droogte zich had verspreid, zou het zijn verdwenen, waren de prijzen goedkoop en hadden ze verlichting . En wie de tweede klap hoorde, wees op het genereren van het pensioen, de opkomst van geheimen, de genezing van de zieken, de redding van de gevangene of de ontmoeting met reizigers ….

…Dood Als u droomt dat u een van uw kennissen dood ziet, wordt u gewaarschuwd voor aanstaande ellende of verdriet . Dergelijke dromen worden altijd gevolgd door teleurstellingen . Als je hoort dat een vriend of familielid is overleden, ontvang je slecht nieuws van hem . Dromen over dood of sterven zijn misleidend en verwarren zelfs de beginnende vertolker van dromen wanneer hij ze probeert te interpreteren . De persoon die intens denkt, vult de aura die hem omringt in gedachten, of met zelfbeelden die levendig in wisselwerking staan ​​met de emoties die ze hebben gecreëerd . Door op andere gebieden te denken of te werken, kan een persoon deze afbeeldingen vervangen door andere afbeeldingen van een andere vorm en aard . Hij kan deze afbeeldingen zien sterven of sterven, en door hun dood of begrafenis kan hij ze aanzien voor afbeeldingen van vrienden of vijanden . In dit geval kan hij zichzelf of zijn naaste familielid zien sterven als hij slaapt, terwijl dit in werkelijkheid een waarschuwing voor hem is dat een slecht idee of een slechte handeling een goed idee of handeling zal vervangen . Ter verduidelijking : als hij een goede vriend of een van zijn familieleden in de dood ziet, dan is dit een waarschuwing tegen een immoreel idee of actie, maar als hij een vijand of iets hatelijks ziet op het moment van sterven, kan hij zijn slechte methoden overwinnen. en zo zichzelf of zijn vrienden een reden tot vreugde geven . Dromen van deze aard duiden vaak op het einde of begin van intense angst of angst . Deze dromen komen ook weer voor wanneer iemand bezeten is door illusoire staten van goed en kwaad . En de mens is in dit geval niet hetzelfde . Het is wat de dominante invloeden ervan maken . Hij kan waarschuwen voor het naderen van bepaalde situaties of hem uit deze situaties bevrijden . In onze dromen ben je dichter bij onszelf dan dat we wakker zijn . De vreugdevolle of vreugdevolle gebeurtenissen in onze dromen, zichtbaar of hoorbaar, hebben we allemaal zelf gemaakt, omdat ze de toestand van onze ziel en ons lichaam op de grond weerspiegelen, en we kunnen ze niet vermijden tenzij we ze uit ons bestaan ​​verwijderen door de gebruik van goede ideeën en glorieuze daden, dat wil zeggen door middel van energie. De ziel die in ons op de loer ligt ….

…Het zien van een foto in een droom geeft aan dat er valse vrienden om je heen zijn die slechte bedoelingen en bedrieglijk zijn . Als je droomde dat je een foto aan het ophangen was, duidt dit op je betrokkenheid bij nutteloze projecten . Als je afbeeldingen in een droom vernietigt, betekent dit dat anderen je zullen vergeven dat je hun toevlucht neemt tot omwegen om je doelen te bereiken . Het kopen van afbeeldingen in een droom duidt op onsuccesvolle dromen en speculaties . Als je ervan droomde je afbeelding te zien verschijnen en verdwijnen in een boom, betekent dit welvaart van omstandigheden en tevredenheid in het leven, maar er zullen problemen ontstaan ​​door het gebrek aan vrienden die je begrijpen . Als je droomde van het beeld van je oude en huidige vrienden die zich om je heen verzamelen en je dienen, voorspelt dit onbeperkte ambities en gedrevenheid om de hoogten en het succes te bereiken die niet te vergelijken zijn met de ellende en armoede van de huidige tijd waarin je leeft . Als je ervan droomt om foto’s te zien, betekent dit dat je in de intriges van sommige mensen zult vallen . Als je een foto uit je zak haalt, houd er dan rekening mee dat je er geen pure oprechtheid mee krijgt terwijl je probeert je te misleiden . Voor getrouwde mensen : als ze ervan droomden foto’s van andere mensen te hebben, geeft dit aan dat ze geruchten en slecht nieuws over het gedrag van andere mensen hoorden . Als je droomt dat je foto’s ziet, zul je verwaarloosbaar succes behalen in zaken of liefde . Als u een foto in uw huis ophangt, geeft dit aan dat u slechtziend bent en gemakkelijk verdwaalt . Vrouwen zouden na een dergelijke droom enthousiast moeten zijn over hun reputatie . Als de foto’s wartaal zijn, kom je thuis in de problemen ….

…Wat betreft de dirhams, ze worden op gezichten overgedragen volgens het verschil in temperament, omdat veel mensen, als ze dirhams in een droom zien, net zoveel bij hem komen als hij zag . En sommigen van hen zeiden dat als hij dirham ziet, hij goede woorden of eenwording van de Almachtige God hoort, vooral als de dirham nieuw wit is en als ze zwart zijn en afbeeldingen hebben, ze oorlog en rivaliteit aangeven ) en de juiste dirham geeft de waar nieuws en gebroken daarvan duidt op liegen . En wie ziet dat hij hem een ​​dirham heeft gegeven in een zak of buidel of in een bundel, dan spreekt hij met hem verborgen woorden en bewaart hij zijn geheim. Wat betreft de kleine dirham, ze duiden het jonge kind aan, en als hij ziet dat hij die kleine dirham van hem heeft verloren, dan zal hij verdriet en ontbering krijgen vanwege dat kind. Verdriet, als hij het niet vindt, verlaat het kind de wereld en de frauduleuze dirhams duiden op roddels ….

…Kun je de uitdrukking van dromen leren? Of is de gave van God geeft het aan wie Hij wil van aanbidding , zoals gebruikelijk is bij een groot deel van de grensovergangen van dromen , en de mensen ? Is het een wetenschap die kan worden verworven en geleerd en er vervolgens vooruitgang in kan worden geboekt – al naar gelang haar talenten – of gaat ze op één niveau verder als resultaat van haar capaciteiten , die niet kunnen worden overtroffen? Is het een miraisah waarmee de eigenaar wordt afgesneden , of is het speculatie en veronderstelling , en de veronderstelling mist en gebeurt? Dat is duidelijk voor degenen die dit boek lezen , de auteur heeft de neiging zich bewust te zijn van de uitdrukking op een hoge, en door sommige profeten God uitgekozen , vrede zij met hen Kyousef, Abraham, Jacob en Mohammed, en blonk uit toen velen van de metgezellen eerbiedwaardige Abu Bakr, Omar en Aisha, en anderen, maar dit is geen wetenschap Farasa wordt geboren met de eigenaar, niet alleen de marihuana, en als de kruising van het visioen een van de eigenaren van deze twee typen is, is het beter en zijn mening is correcter, maar dit betekent niet dat we de deur sluiten om de visie anders dan deze twee typen te onderwijzen ! Ja , het drukt de visie uit van de fysionomie van de deur of de inspiratie die aan jaloezie wordt verschaft, maar ik heb hier een simpele vraag : wie wordt geclassificeerd als van deze twee soorten niet- apostelen van niet-voorouders, metgezellen en volgelingen van de geprezen? Wie anderen dit recht moet geven, zijn de apostelen – vrede zij met hen . ? Misschien was onder hen Mohammed, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen hij tot enkele van zijn metgezellen getuigde van hun superioriteit in sommige wetenschappen en kennis. Daarom getuigde hij tot Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, om uit te blinken in dit aspect, tegen Omar in het aspect van inspiratie, en tegen Ibn Abbas in de wetenschap van interpretatie enzovoort, er zijn veel vragen, maar de Boodschapper , vrede zij met hem En vrede zij met hem, moge God verheerlijkt en geprezen worden, zei: ~ Wat er wordt gezegd over gril (3) dat het niets anders is dan een openbaring suggereert (4)~. Vanaf dit punt analyseren we de vraag om het antwoord te vinden door ons begrip van de teksten en Bastaradhana-verhalen die we ontvangen voor senior overtochten, wat vinden we? We ontdekken dat deze goddelijke wetenschap in oorsprong schenkt, maar het kan worden geleerd en geleerd door te bestuderen hoe het uit te drukken wanneer degenen in de rij stonden , van de apostelen en rechtvaardigen, of erin uitblonken die na hen kwamen, die hem zagen van de mensen van deze wetenschap . Het wijst dit standpunt toe, de opkomst van veel metgezellen aan deze zijde en leert hem door de handen van de Boodschapper van Allah vrede zij met hem . Laten we eens kijken naar de woorden van Abu Bakr, de Profeet vrede zij met hem bij een bepaalde gelegenheid toen hij werd onderbroken door het visioen van de Profeet dat is : Ibn Shihab zei : zag de Profeet vrede zij met hem een visioen Vqsa tegen Abu Bakr zei : ~ O Abu Bakr, ik zag dat Kanye je voorrang gaf en ik graad Vsbaktk Bmrqatin en een half ~ , hij zei : O Boodschapper van Allah, moge Allah Iqdk tot Zijn genade en vergeving, en ik leef na jou twee en een half jaar, genoemd door Suyuti in het groot en toegeschreven aan Ibn Saad-eigendommen ‘1’). Hier vinden we de Profeet vrede zij met hem Biskute de uitdrukking van Abu Bakr alsof hij hem een ​​gezondheidscertificaat gaf voor deze uitdrukking . . We vinden in een andere positie een ander visioen zegt, en dat is : vrede zij met hem, zei hem : ‘ Ik zag of ik de massa passeerde Vagamtha in mijn mond en ik vond de kern Aztna Vlfeztha , nam toen een andere Vagamtha waar de kern Vlfeztha vond, en nam toen een derde Vagamtha en vond de kern van Vlfeztha ~ , dus zei Abu Bakr : Laat me die oversteken. Hij zei : Hij zei : ~ Steek het over .~ Hij zei : Het is uw leger dat u bent gestuurd om te begroeten en te winnen, en zij zullen een man werpen, en hij zal hen zoeken in uw plicht, en hij zal hen aanroepen . Hij zei: ~ Evenzo zei de koning .~ Overgeleverd door Ahmad in Musnadah, merkte hij hier op dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de waarheid niet vleide toen hij aan Menna Abu Bakr werd gevraagd om het over te steken, en ware het niet vanwege zijn kennis van Abu Bakr’s vindingrijkheid, hij zou niet hebben ingestemd met een trommel, en hij merkte hier op dat de edele Boodschapper dit zei . Tijd voor Abu Bakr : ~ Koning zei ook ~ , geef hem een hoog getuigenis van de gezondheid van zijn woorden . Iemand, als je mag zeggen : dat Abu Bakr, die deze wetenschap inspireerde, er geen ruimte is voor fouten bij hem, en reageer op dit standpunt dat tegenover Aboe Bakr en hem hier zondaars in een ander onderwerp zag, en dit bewijst dat dit de wetenschap leert, haar kan erin slagen te leren als Hij faalt en misschien fouten maakt . Zie deze andere positie . Ibn Abbas, moge Allah tevreden dat het gebeurde dat een man kwam naar de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, zei : ~ Ik zag vanavond in een droom parasol ‘1’ Tnnzv ` 2 ` ghee, honing, en ik zie mensen Atkvvon inclusief ‘3’ Valmcetkther en onafhankelijk, en als Oorzaak ( 4 ‘ ) Hij van de aarde naar de hemel ging, en ik zag dat je het geld nam, dan werd er daadwerkelijk een man achter je aan genomen, een andere man werd feitelijk door hem meegenomen, toen werd een andere man door hem meegenomen en hij sneed hem af en toen bereikte hij hem daadwerkelijk . Abu Bakr zei : O Boodschapper van God, mijn vader, jij en God, laat me Flaabrnha tegen hem zeggen, de Boodschapper van Allah : ~ Oabbarha ~ , en in de roman prijzen : ~ door ~ Abu Bakr zei : De overkapping van de islam is . Wat betreft de Antef van honing en ghee, de Koran Hlaute Tntef Valmcetkther uit de Koran en de toekomst . De reden om van hemel naar aarde te verbinden, het recht dat jij Neemt hem Vialik God, dan neemt hij door een man Viallo hem, dan neemt hij een andere man, Viallo hem, en dan neemt hij een ma n zal van hem worden afgesneden, en dan verbindt hem Viallo hem . hij vertelde me, o Boodschapper van Allah, mijn vader, jij dat ik werd neergeschoten of ik miste? en hij zei dat de Profeet vrede zij met hem : ~ Ik was een en miste er een paar? Aboe Bakr zei : Bij God, o Boodschapper van God, heb je me verteld wat ik verkeerd heb gedaan? Hij zei :~ Zweer niet , ~was het eens. . Kroon met deze moderne lange pauze dat is : dat Abu Bakr werd hier niet in een aantal van pijn zijn woorden en dus reageren op een man die zegt : dat Abu Bakr, die het uitdrukt visie of inzicht en inspiratie is er geen ruimte voor het verhaal van het martelaarschap van meningsuiting, heb ik het visioen geleerd . Hij die bij hem was vóór het profeetschap, noemde de uitdrukkingsvisioenen van hen niet . Integendeel, naar mijn mening zijn ze afgestudeerden van de school van de leraar van de natie, die vroeger vroeg hen toen ze ze zagen , en hij zei vaak tegen hen toen hij langs ons liep : ~ Degene van jullie heeft een visioen gezien .~ Zoals in Sahih Muslim `2` , en de mensen zeiden wetenschap : dat de voordelen van deze lezing : inductie bewust van de visie, en de vraag over de interpretatie, en de Profeet vrede zij met hem om hen de interpretatie van visioenen en deugden te leren , en opgenomen uit het nieuws van het ongeziene, dit is zoals je dagelijks ziet uit de lessen van de profeet vrede zij met hem voor de oren van metgezellen, waarin ze niet alleen onderwijzen, maar ook onderwijzen en in dialoog treden en uitleggen aan en ontwikkelen , en Hola die blonk uit in de uitdrukking van visioenen van hen zijn Kaltlamiv in de handen van hun leraar, van wie sommigen uitblonken in de wetenschap van interpretatie, en sommigen van hen blonken uit in jurisprudentie, Sommigen van hen blonken uit in de wetenschap van erfelijkheid, en sommigen van hen blonken uit in de moderne wetenschap is het geen wonder dat sommigen van hen uitblinken in de wetenschap van expressie . En als we dit accepteren . Theoretische leertheorie, evenals kan in onze tijd bekwaam zijn in de wetenschap van expressie en kunnen deze deze kunst aan anderen bestuderen, en deze opvatting kan voor sommigen in deze wetenschap een vreemde zijn, maar misschien lijkt Thrjhm van deze wetenschap meer op inspiratie en fysionomie alsof het een imitatie is van de apostelen en werd ze in verlegenheid gebracht Van deze kant , en vanuit het standpunt van de schrijver dat deze mening ondergeschikt is en anderen verplicht te doen wat niet nodig is. Dit wordt gezegd tegen degenen die degenen schenden die naar visioenen proberen te vragen en de uitdrukking leren. Al-Nawawi zei, als commentaar op de hadith van Samarah bin Jundub : Als de profeet ‘s morgens bad, kwam hij met zijn gezicht naar hen toe en zei: ~ Heeft iemand het gezien? Had je gisteren een visioen? ~ Dit omvat de wenselijkheid om te vragen naar de visie en het initiatief nemen om het te interpreteren en te bespoedigen aan het begin van de dag, en het omvat de toelaatbaarheid om te spreken over kennis en interpretatie van de visie en dergelijke . Imam Ibn al- Saadi zei ( 2/442 ) , als commentaar op het vers dat Allaah schenkt aan Yusuf-interpretatiegesprekken : dat waar oorspronkelijk een uitdrukking van visie was, de wetenschap van expressie, wetenschappelijke missie die God geeft aan wie Hij wil van Zijn slaven, en dat de menselijke wetenschap zal worden beloond op instructie en leren . En daarom bewees het dat Umar ibn al- Khattab de meisjesnamen van Umay Ktamip voor Taperalraaa vroeg als Tahdheeb ibn Hajar (12 \ 399 ). Volgens Ibn Sa’d in de lessen (7 \ 124 ): Saeed bin Musayyib was om de visie van mensen uit te drukken , en hij nam het van de namen van het meisje Abu Bakr en nam de namen van haar vader en nam hem Abu Bakran Waller Sol Karim vrede zij met hem . Ibn Abd al- Barr zoals in de laars ( 1/313 ) Commentaar op het interview Samra ook : Deze h’adieth geeft aan dat ter ere van wetenschappelijke visie en deugden ; Omdat hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, alleen naar haar vroeg om het hem te vertellen en door te geven . En zodat de metgezellen weten hoe ze moeten spreken over de interpretatie ervan, en Sheikh Muhammad Ibn Abd al-Wahhab zei dat, net als in de verzameling van zijn boeken ( 5/130 ), de wetenschap van expressie een ware wetenschap is die God zegent met wie hij testamenten van aanbidding . Hij zei ook (5 \ 143 ): Openbaring is een ware kennis van God genoemd in de Koran, en want er werd gezegd : weerspiegelt niet het visioen alleen is een van de geleerden Ptooelha, want het is de openbaring van de secties . Heeft Shatibi genade van God in goedkeuringen gewaarschuwd (2 \ 415): dat er geen voordeel is en versluierd geef het Alnaa vrede zij met hem alleen als vrijgesteld, maar het heeft zijn natie-model gekregen, dit leert Extrapolatie, en dat het de openbaring gaf aan hem, en zijn natie kreeg een visioen Goed . Ibn Hajar zei : aandringen op de visie van wetenschappelijk onderwijs en de uitdrukking ervan aan de linkerkant en het weglaten van de vraag en de vloek de deugd over wat de afgestudeerde toegang inhoudt tot enkele van het onzichtbare en de geheimen van de objecten . E zijn woorden . Dus als de leerling de instrumenten heeft van deze kennis van kennis van de Koran, de Sunnah, beheersing van de Arabische taal, de spreekwoorden en de notulen van deze kennis, wat belet hem dan om de uitdrukking te leren en deze vervolgens uit te drukken? Ik denk dat dit een legitiem recht is, en kennis is breed en er niet door omgeven, maar mijn standpunt moet een student zijn die goed is in deze kennis en goed is in het exporteren naar anderen die door God zijn begiftigd om de informatie en het vergemakkelijken voor de ontvangers. We moeten de weg niet openen voor het publiek dat niet over de tools van deze kunst beschikt, van degenen die het zelf oplossen en beroofd zijn op basis van een vluchtige droom . Hier zijn de beelden van eenvoudige absurde geesten van sommigen van hen : In sommige Palestina wacht de binnenplaats van de Grote Moskee op het Akhosv-leger, dat naar het huis van God zal komen en zal zuiveren van Tdnashm en vliegtuigen laten vallen en recepten uitgeven op basis van dromen en zo gaat de lijst op Zal ik me afvragen dat onze natie een natie van dromen is geworden? Zelfs aanbidding kwam dromen binnen vanuit de breedste poort, kijk naar de Nacht van Kracht, je vindt het gedefinieerd door visioenen, en kijk naar naastenliefde om het grootste motief te vinden, zeggen de doden tegen deze mensen ! Veel mensen zien dat de deur van naastenliefde pas opengaat als Itsedk uitlegt dat zijn droom tekortschiet in de deur . Wilt u meer voorbeelden en grotere afbeeldingen? Bij God, sommigen van hen gooien een vrouw met hoererij vanwege een droom waarin hij een vrouw zag, dus een les voor zichzelf door enkele boeken te lezen dat ze een overspelige is, dus scheidde hij van haar ! Er zijn zelfs mensen die beweren dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) naar hem toe kwam in een droom en hem beval Nhah, en toen hij zich bewust werd van mensen en begon te werken zoals in deze visioenen ! De browser, bijvoorbeeld, het internet dat naar de kwantumgod Il kijkt, analyseert en verhandelingen die bladerden en vonden op basis van een visioen van hier of daar, en misschien grapt wat ik las, bevestigt dat de Mahdi pelgrims was in dit en dat, en het incident van een pelgrim neersteken die naar verluidt doordringt dat de Antichrist die het visioen bouwde haar zag op de avond van het incident ! De schrijfster stelt een belangrijke vraag : wanneer moet de natie van haar dromen wakker worden gemaakt en gehecht aan de wetenschap ten tijde van de wetenschap? Wetenschap heeft zijn voorwaarden, instrumenten en methoden, die niet kunnen worden overwonnen, wetende dat de expressie van Ashraf-wetenschap niet de moeite waard is dat een mens visioenen uitdrukt, moet kennis van de Koran en zijn woorden zijn. Als hij er een zag, bijvoorbeeld iets, dan zou hij eerst de Koran moeten beschouwen, hij vond een verband tussen het visioen en de staat van de verzen die ze hier met elkaar verbinden en voorbeelden geven : het schip kan bijvoorbeeld oversteken om aan de woorden van God te ontsnappen. Almachtige : De Almachtige zei : ~ We hebben hem en de eigenaren van het schip gered ~ ( Spider : 15). En hout kan door de huichelaars gaan vanwege het gezegde van de Almachtige : ~ alsof ze hout waren ~ (Al- Munafiqun : 4). Het kind kan de vijand passeren vanwege de uitspraak van de Almachtige : “ Dus de farao’s pakten hem op, zodat ze een vijand zouden hebben en van verdriet . En as kan door de ijdele actie van de Almachtige gaan, zeggende : De gelijkenis van degenen die hun daden niet geloofden door hun Heer als as waarmee de wind versterkte ( Ibrahim : 18). Dus de Sunnah, de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, legde de basisprincipes en regels voor deze kunst vast, en hij vertelde de metgezellen over hun literatuur en typen en vroeg hen naar hun visioenen en drukte ze voor hen uit. . Voorbeelden en aspecten ervan zijn genoemd in de vouwen van het boek, dus herhaling is niet nodig, maar hij moet hier weten dat de visioenen van de profeten waar zijn. Van God, de plicht tot uitvoering op het eerste gezicht, of het reageert op het beeld van symbolen, en deze symbolen worden uitgelegd door de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, aan haar metgezellen, en dan zien ze hoe ze gerealiseerd worden als tastbare materiële feiten . Dit is een van de ervaringen die deze metgezellen hebben meegemaakt, dus ze hebben er baat bij gehad, en moge God later tevreden over hen zijn . Het is ook noodzakelijk om de oorsprong van deze kunst te kennen, dat de lentetijd een van de beste tijden is voor visioenen, gebaseerd op het gezegde, vrede en zegeningen van God zij met hem : “ Wanneer de tijd nadert, zal de visie van de gelovige liegt nauwelijks . ~ (1) Moslimvertellers, en ik heb hem aangegeven en dat de betekenis ervan gelijk is. Dag en nacht en deze lente wordt jaloers . . Hij moet ook de waarden kennen van de mensen die hun visioenen over hem vertellen, dus de visie van eenvoudige werkers is niet de visie van de mensen van posities en geleerden, en hij moet weten over hun landen, doctrines en de tijd van de visie . Evenzo moet hij weten dat leeuwen en vogels – behalve wat zeldzaam is – in de uitdrukking mannen voorkomen en dat tarwe, gerst, honing, wol en ijzer vaak geld zijn, en dus heeft deze kunst regels en is het niet gemakkelijk te bereiken. Het moet eerder worden bestudeerd en in de leer gedaan door Majid, die er perfect voor is voor degenen die willen leren, en God ik weet het ….

…Wat betreft het zien van slangen en schorpioenen, wie ziet dat hij een slang bevecht, dan behandelt hij een vijand, en de overwinnaar over hen is de overwinnaar van zijn eigenaar, en het leven van gerechtigheid is sterker dan het leven van water, en zijn zwartheid. is sterker dan zijn eieren. En wie ziet dat een slang erin bijt, zijn vijand krijgt hem evenzeer met haat als een angel, en wie ziet dat hij een slang heeft gedood, hij zal een vijand winnen. Hij is dood, omdat God aan zijn bevel voldoet, en wie ziet dat hij de koning van een slang is, vreest hij niet, dan treft hij evenveel kracht als die slang in slangen, en als de slang van goud is of afbeeldingen erop heeft , dan heeft hij grote autoriteit, en als het klein wit is en hij bezit het, dan is hij zijn grootvader die hem zoekt, en als hij het niet bezit, dan is hij een zwakke vijand En de kleine slang is een vijand van de familie en anderen, en wie een slang in zijn handen ziet zoeken en die in zijn hand vangt, hij is veilig voor wat hij vreest en wie ziet dat hij een slang vreest en deze niet ziet, dan is dit voor hem veilig voor zijn vijand. Als hij het inspecteert, zal hij worden beïnvloed door angst voor zijn vijand en zonder schade van hem. Hij ziet iets dat wonderbaarlijk over hem is en krijgt veel goeds, en wie het leven in de holtes van huizen ziet, ze zijn vijanden van vrouwen en familieleden, en als hij slangen buiten de huizen ziet, zijn ze vijanden van ver weg, en wie ziet een slang in zijn huis of op zijn bed, dan zijn vrouw is een vijand van hem, en wie ziet dat een slang komt uit zijn neus of zijn rug of zijn urinebuis, het geeft geboorte aan een jongen en ik als het komt uit zijn oor, buik of anus, dan is er een vijand in zijn familie die uit hem komt….

…In afbeeldingen blazen : de eerste slag is een indicatie van de pest, of de roep van de sultan in de opstanding, of een bestaande opstanding, of een algemene reis in alles . Evenzo zal een ieder die in een droom de opstanding en de nabijheid belooft, als hij ziek is, sterven . De belofte van de opstanding duidt op een grote gebeurtenis van de sultan . Wat betreft de tweede slag, als deze tijdens de epidemie was, dan steeg deze omdat de mensen ermee leven . Misschien duidde het op de roeping van de sultan onder het volk en bracht het hen bijeen voor een grote zaak die hij wilde en gepland had . En wie het pad passeert, is veilig voor tegenslag, verdrukking en verdrukking, als hij in de Hijaz is, zal hij het afsnijden en eraan ontsnappen, en het Paradijs dat erop volgt is de Kaaba . En het pad kan een obstakel voor hem zijn, dus wat er met hem gebeurde, daalde ermee af, anders is het pad zijn religie, en wat het belemmerde, betrad hij het zoals in religie en op het rechte pad ….

…De dirham duidt in een droom de jongen aan die zwanger is . En er werd gezegd : het duidt op herinnering en lof, en het kan duiden op pijnlijk slaan . En sommigen van hen zien dat de dirhams voor degene die hen in een droom sloeg, net als hun aantal wakker zullen zijn . Als de dirhams in een bundel of in een tas of buidel zitten, zal hij een geheim bewaren dat hij voor de eigenaar bewaart . De dirhams duiden woorden aan, en als ze goed zijn, dan zijn het kennis, goede woorden en de vervulling van een behoefte of gebed . En het aantal dirham is het aantal rechtvaardige daden . En de brede dirhams duiden op een wijde wereld . En wie strakke dirham op zijn bovenlichaam ziet, het is een ambacht dat hij verwerft . En wie ziet dat hij een persoon een dirham schuldig is, dan heeft hij een waarheidsgetuigschrift voor hem, en als hij het hem op een gebroken manier geeft, wijkt hij af van het certificaat . En wie zag dat hij een juiste dirham verloor, hij adviseerde een onwetende en hoorde er niets van omdat hij de juiste toespraak miste . De klanken van dirhams en dinars duiden op goede woorden . De dirhams die er niet in zijn gegraveerd, duiden op vrome woorden . En de dirham waarop de afbeeldingen wijzen op een ketterij voor de drager en eigenaar . De afgeprijsde dirhams is een proces dat niet verloopt . En de visie om dirhams te nemen is beter dan ervoor te betalen . En wie ziet dat hij tien dirham heeft en het wordt er vijf, dan neemt zijn geld af tot dat punt, en als de dirham vijf zijn, dan wordt het tien, en zijn geld neemt in die mate toe . De zuivere dirham is de zuiverheid van de religie van de visionair en zijn goede behandeling van elke persoon, en de dirham die verspreid zijn in een droom zijn goede woorden . En wie een dirham in zijn hand zag en het werd een stuiver, hij raakte failliet, en als hij een stuiver in zijn bezit had, werd het een dirham die winst, goedheid en advies verdiende, en als zijn dirham de helft terugkeerde, dan hij verliest de helft van het geld dat hij in zijn bezit heeft, en geeft ook of een kwart terug . Als de dirham een ​​dinar wordt, dan verdient hij, en als de dirham een ​​stuk goud wordt, dan is hij weg . En het bestaan ​​van de winst en het plezier van de dirham . En de flitsende dirham is bedrog, leugens, breekt en leeft in verboden en begaat grote zonden . En er werd gezegd : wie paarddirham krijgt, zal worden uitgehuild, en als hij de dirham aan iemand betaalt, zal hij om hem huilen . En wie ziet dat hij een dirham heeft verloren of van hem heeft gestolen, dan zal hij klagen over zijn zoon, of wat hij niet leuk vindt, lijdt onder hem . En wie zag dat hij van hem werd weggenomen of van hem wegging naar een onomkeerbare weg, zijn kind stierf . En wie een dirham stal en hem een ​​aalmoes gaf, vertelde wat hij niet kon horen . Sommigen van hen zeiden : De dirham in het visioen is een teken van het kwaad, en alles wat is verzegeld met een reling, en een slechte dirham zijn slechte woorden . Dirhams zijn zalven die de wonden van harten genezen en verdriet afweren, en ook duiden op zorgen . Als het nep was, duidde het op bedrog in spraak of actie, hypocrisie en hypocrisie op het werk . Een duidelijke dirham is een staat, een bal of een som geld, en duidt op gevangenschap en mishandeling, of kopen en verkopen, en het is een zekerheid tegen angst, of een overvloed aan levensonderhoud . Als de dirhams worden vermengd met dinars, duidt dit op het antwoord op smeekbeden, de vervulling van behoeften en de genezing van ziekten, en de bedriegers zijn slechte woorden, of een dienaar die geen goed heeft, en kan duiden op de vervulling van behoeften in een gewelddadige manier ….

…De piramides die in een droom worden gezien, duiden op vreemd nieuws uit eerdere naties, preken en gedachten . Misschien duidde haar visie op een huwelijk met ongehuwde mensen met polytheïsme of niet-Arabieren, of samenwonen met die mensen, of zich aan de doctrines van de mensen van ketterij, of interesse in het zoeken naar kunst of academische wetenschappen . Misschien duidde het zien hiervan op een lang leven, plaatsen van vermaak, spel, muziekinstrumenten, dans, alcohol en plaatsen met veel afbeeldingen, zoals kerken, of plaatsen waar we weven en weven ….