…Wat betreft rugpijn : dit duidt op de dood van de broer . Er werd gezegd dat de broer in de rug stierf, en er werd gezegd dat de rugpijn wordt geïnterpreteerd als versterkt door de man, zoals een zoon, vader, president en vriend. Als hij een buiging van pijn in zijn rug ziet, duidt dat op gebrek en veroudering ….

…Wie ziet dat een heerser of een heerser zijn eed heeft afgesneden en er niet meer is, dan zweert hij bij God met hem met een valse eed, en wat betreft de linkerhand als een heerser of iemand anders deze afsnijdt en ervan breekt, dan het is de dood van een broer of zus, of een breuk tussen hem en hen . Of tussen hem en een overleden broer die geen genade heeft . Of een partner of een vrouw afsnijden ….

En Jaafar Al-Sadiq zei: ~Degene die zag dat hij huilde en vervolgens achter hem lachte, gaf aan dat zijn tijd spoedig zal komen, omdat de Almachtige God zei: ~ En dat hij lachte en huilde, en dat hij stierf en leefde . ~…

…Damlaj : Voor vrouwen zijn het versieringen, trots en schoonheid, en als er veel zijn, is het de opening van hun goedheid en plezier uit hun waarden . En het kuiltje is voor mannen macht over zijn broer, omdat het opperarmbeen een broer is, en dat geldt ook voor de onderarm . Als het van goud was en werd gezien alsof het ertegen was, geeft dit aan dat het met zwepen werd geslagen, en het leed is sterker dan het in interpretatie ….

…Op gezag van Muhammad bin Abdullah bin Amr bin Othman zei hij : Khaled Ibn Saeed was oud en was de eerste van zijn broers die de islam omarmden , en het begin van zijn bekering tot de islam was dat hij in zijn slaap zag dat hij op de rand van vuur, en hij noemde vanuit zijn hoedanigheid wat God het beste weet , en hij ziet in de slaap alsof zijn vader hem erin duwt en de boodschapper van God ziet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zijn lendenen zo nam dat hij wilde niet vallen, dus raakte hij in paniek uit zijn slaap en zei : ik zweer bij God dat dit een waar visioen is . Dus ontmoette hij Abu Bakr bin Qahfa en hij vertelde hem dat. Aboe Bakr zei : Ik wil je goed , dit is de Boodschapper van God, vrede zij met hem, dus je zult hem volgen en met hem de Islam binnengaan die jou ervan weerhoudt erin te vallen en je vader is erin . Dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, ontmoette hem terwijl hij met paarden was en zei : O Mohammed, hoe noem je dat? Hij zei : Ik bid alleen tot God, zonder partner, en dat Mohammed zijn dienaar en zijn Boodschapper is, en hij stelt de aanbidding waarop je bent uit met een steen die niet hoort of ziet, die geen kwaad doet of er voordeel bij heeft, en het is niet bekend van zijn dienaar die hem niet aanbad . Khaled zei: Ik getuig dat er geen god is dan God en ik getuig dat jij de boodschapper van God bent. De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, legde zijn islam uit . Khaled was afwezig en zijn vader kende zijn islam, dus stuurde hij zijn verzoek naar degenen die van zijn zoon waren overgebleven van degenen die geen moslim werden en voedden zijn meester en zijn aanwezigheid op, ze brachten hem naar zijn vader Abi Ahiha, dus hij waarschuwde en huilde en sloeg hem met een klop in zijn hand totdat hij het op zijn hoofd brak, daarna zei hij : Je volgde Mohammed terwijl je zijn volk zag en wat hij teweeg bracht door het defect van hun goden en gebreken. Degene die van hun vader was vertrokken , zei Khaled : Bij God, hij had berouw en volgde hem, dus werd Abu Ahiha boos en viel zijn zoon aan en beledigde hem, daarna zei hij : Ga je buigen waar je maar wilt. Bij God, ik zal voorkomen dat u in uw levensonderhoud voorziet. Khaled zei : Als je me belet, zal God me geven waarmee ik leef . Dus hij bracht hem naar buiten en zei tegen zijn zonen : Niemand van jullie zou met hem praten tenzij ik met hem deed wat ik met hem deed, dus wendde Khaled zich tot de boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en hij was verplicht om bij hem te zijn . Bruikbaarheid :::: En wie de islam omarmde door middel van een droom, de islamitische professor en denker Muhammad Asad, de Oostenrijkse geleerde, God leidde hem na een visioen dat hij zag en zag in zijn boek (De weg naar Mekka ). Evenzo bekeerde een christelijke vrouw zich tot de islam nadat ze een telefoon had gehoord die haar opriep om tot de religie van de islam toe te treden, en ze bekeerde zich tot de islam . Evenzo heeft een man van wie ik denk dat hij Nederlands is, zich door een droom tot de islam bekeerd .. En God is de helper. Bekijk de verhalen van deze mensen in ons boek binnen deze realistische serie ( Repentants to God ), een boek dat verhalen bevat uit de tijd van Adam tot de huidige tijd ….

…Het is zeldzaam dat Sufyan ibn Uyaynah Sufyan al-Thawri in een droom zag, en hij zei: ~Ik vertelde hem dat de Almachtige God van je houdt.~ Hij zei met een gebrek aan kennis van mensen. Ik zei tegen hem: ~Beveel het mij~, en hij zei: ~Moge God genadig met je zijn~. Je haat alleen degenen die je kent, en ik huilde ….

En wie een bekende dode ziet, sterft opnieuw en huilde om hem zonder te schreeuwen of te rouwen, dan zal hij met een persoon trouwen vanaf zijn hielen, en het huilen is een teken van opluchting tussen hen, en er werd gezegd dat wie een dode ziet, sterft. een nieuwe dood, het is de dood van een persoon op de hielen van die overledene en de mensen van zijn huishouden, totdat die dode wordt alsof hij een tweede keer was gestorven ….

…Al-Ataraj : De een is een jongen, en velen zijn lovend . En er werd overgeleverd dat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ~ Zoals een gelovige die de Koran reciteert, is als een ambachtsman, de geur is goed en de smaak is goed .~ En zongen enkele dichters die sommige mensen prezen : als ze bomen waren citron vrolijk samen … Nora en wind en vrolijk luit en papier en sommigen van hen gehaat en door gevoel, zei hij : Het toont de hypocrisie omdat het schijnbaar in strijd is met het interieur en zong : gaf zijn broers Otrjh … huilde en had medelijden met het bevel van Aaavh en sommigen van hen zing ik in haar haat door het gezegde van degene die zei : ik heb je gerechtigheid gebracht … accepteer haar niet als ze gerechtvaardigd zijn, doe haar niet omdraaien, dan zal ik je zelf vernietigen … want haar heeft het ondersteboven verlaten en sommigen van hen zeiden dat alle naranj en citrus allemaal goed zijn, en dat alles, als het zoet is, de som van het geld aangeeft, en of het is zuur, het duidt op een eenvoudige ziekte en een jongen die door hem wordt gekweld en verdriet . De groene citroen geeft de vruchtbaarheid van de Sunnah aan en de gezondheid van het lichaam van de visionair, als hij het eruit haalt . En gele lavendel, vruchtbaar het jaar met ziekte . En er werd gezegd dat Al-Aturj een niet-Arabische, eerbare en rijke vrouw is, dus als hij zag alsof hij haar doormidden sneed, zou hij een verpleegster van haar en een zoon van een verpleegster krijgen . En als een vrouw in haar droom zou zien, alsof ze een kroon van citrusboompjes op haar hoofd had, zou ze trouwen met een man van goede mannelijkheid en religie . Als ze zag dat ze op haar schoot lag, zou ze een gezegende zoon baren . Als een man ziet alsof een vrouw hem een ​​fles heeft gegeven, zou hem een ​​zoon worden geboren . De man gooide een andere vrouw, wijzend op een huwelijksverzoek . En de naranj is niet de citrusvrucht in het gedeelte van Mohammed, en erboven in het hoofdstuk over haat, volgens de woorden van degenen die het haatten, en de meesten van hen haatten het vanwege het woord van vuur in zijn naam . En hij zong in de betekenis ervan : Als we de rozen een tijdje hebben gemist, dan … de tuin van Naranjna heeft ons gecompenseerd, hij beschouwt de overtreders en het heeft geschenen … zijn roodheid in de palm is een vuur uit de hemel, en het pluis is het equivalent van de gelovige in zijn smaak, zijn aroma, de vrijgevigheid van zijn boom en zijn essentie . En zijn fluitje doet geen afbreuk aan de kracht van zijn essentie, dus wie er één, twee of drie slaat , het is een jongen . Veel ervan is goed geld met de naam Saleh, en groen is beter dan geel . Misschien was de enige lekkernij een staat, en als het zoet werd gegeten, werd het geld ingezameld . Hoewel zuur een eenvoudige ziekte is ….

…** Het visioen is gebaseerd op het eerste vergankelijke en op het visioen dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, twee- of driemaal werd ingewijd. Het werd ondertekend volgens zijn interpretatie, daarna werd Aisha – moge God tevreden met haar zijn – eraan toegewezen , in tegenstelling tot wat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, over hem uitgelegd, dus het werd ondertekend volgens Aisha’s interpretatie – moge God tevreden met haar zijn. het – dit kwam zoals verteld door Suleiman zoon verliet Aisha vrouw van de profeet vrede zij met hem – God zegene hen – zei : een vrouw uit de mensen van de stad heeft een echtgenoot-dealer anders was je een visioen te zien wanneer je haar man mist en zelden missen alleen zwanger blijven komt de Boodschapper van Allah vrede God zij met hem, en zij zegt : Mijn man ging uit als koopman en liet me zwanger achter, en ik zag terwijl de slaper zag dat mijn mast van mijn huis kapot was en dat ik beviel van een blinde jongen, dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken , zei : “Het beste van uw man is met u, de Almachtige wil van God is rechtvaardig en u baart een jongen door gerechtigheid. ‘ Ze zag haar dat allemaal twee of drie keer. De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, komt en zegt dat tegen haar, dus haar man keert terug en baart een jongen, en ze kwam op een dag toen ze bij hem kwam, en de Boodschapper van God, moge God zegene hem en schenk hem vrede, was afwezig. Ze zag dat visioen en zei tegen haar : Wat vraag je de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, o volk van God? Ze zei : Een visioen dat ik zag, toen kwam de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, kwam en vroeg hem ernaar, en hij zei goed, zo zal het zijn zoals hij zei . Dus ik zei : Dus vertel me wat het is? Ze zei : Totdat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, komt en ik haar bijt terwijl ik hem aanbood. Bij God, ik verliet haar niet totdat ze het me vertelde, dus ik zei : Bij God, als je je visioen geloofde, zou je man sterven en een jongen baren, daarna ging ze zitten en huilde en zei : Mijn geld is wanneer Ik heb je mijn visioen laten zien. Haar : ( Wat is zij, Aisha ) ? Dus ik vertelde hem het nieuws en wat het aan haar werd uitgelegd, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : “ Ma Aisha, als je een visioen oversteekt naar de moslim, steek het dan goed over, dan de visie zal volgen wat de eigenaar kruist. ‘ Dus, bij God, haar man stierf en ik zag haar niet tenzij ze een schunnige zoon baarde ….

…Hoe zit het met het zien van de doden, heeft dit een praktische verklaring, en kunnen de geesten van de levenden en de zielen van de doden samenkomen? A : De geleerden hebben dit soort visie bewezen, en sommigen van hen beschouwden het als een soort rechtvaardige of correcte visie. Ibn al-Qayyim zei (Al- Ruwah _ p. 63) Het juiste visioen heeft secties : Een ervan is : een inspiratie die God, glorie aan Hem, werpt in het hart van een dienaar, en onder hen : de ontmoeting van de ziel van de slaper met de zielen van de doden uit zijn familie En zijn familieleden, metgezellen en anderen, inclusief : de hemelvaart van zijn ziel naar God, glorie zij Hem en haar toespraak tot Hem, inclusief : Zijn ziel gaat het Paradijs binnen en getuige daarvan , enzovoorts. De ontmoeting tussen levende en dode geesten is een van de soorten ware visioenen die mensen hebben van dezelfde soort sensuele . Bewijs van dit vers : ( God sterft zelf wanneer haar dood en die niet in haar droom zijn geweest door te onderzoeken wat door de dood is uitgegeven en de ander voor onbepaalde tijd heeft gezonden in dat zijn tekenen voor degenen die nadenken …) [ kliekjes : 42] Dit is de betekenis van het vers, dat God de levens van de dienaren beëindigt door hun ziel te nemen aan het einde van hun leven (en degene die niet stierf in haar slaap ), dwz de slaaptijd weerhoudt het ervan om te doen alsof het was een in beslag genomen ding, dus degene die tijdens het slapen ter dood werd veroordeeld, neemt het terwijl hij slaapt, en hij stuurt de ander die niet ter dood was veroordeeld, dus de eigenaar leeft tot het einde van zijn leven . Ibn Abbas en andere commentatoren zeiden : De zielen van de levenden en de doden ontmoeten elkaar in een droom, zodat ze bekend raken met wat God van hen wil. Als ze allemaal willen terugkeren naar de lichamen, greep God de zielen van de doden met Hem en zendt zielen naar hun lichamen . ( Abu Bakr Al-Jazaery – p. 1124) Dus echte dood wordt een grote dood genoemd, en een slaapdood wordt een kleine dood genoemd, en de Boodschapper, vrede en zegeningen van God zij met hem, toen hij ontwaakte uit zijn slaap zou zeggen : ( Geprezen zij God, die soms nadat hij ons heeft gedood en voor hem de opstanding is ) , dus noemde hij slaapdood . En hij was getuige van de Sunnah, ik bedoel, ziel die vasthield wat de twee sjeiks maakten van de hadith van smeekbeden voordat ze gingen slapen. Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : (( Als een van jullie naar zijn bed gaat, laat hem dan zijn bed binnen zijn sluier afschudden, dan weet hij niet wat hij hem heeft achtergelaten, dan zegt hij : uw naam, mijn Heer, ik legde mijn zijde en met u hef ik het op als ik mezelf vasthield, dus heb medelijden met haar, en als ik haar zend, zal ik het bewaren met wat u uw rechtvaardige dienaren bewaart )). En de getuige bij het vangen van de ziel in een droom en het verzenden ervan, en omdat er iets wordt genoemd, was hij een van degenen die beroemd was om gehoorzaamheid, gebed, vasten en naastenliefde, die altijd klaagde over zijn gebrek aan visie op zijn overleden vader, met zijn grote reputatie voor het zien van de doden en hun omstandigheden, en velen van degenen die dicht bij hem stonden, werd naar hun doden gevraagd, en hij was verbaasd hem niet te zien Aan zijn vader, en een keer ontmoette ik hem met vreugde, meeslepend en gelukkig, en zei welke goede eigenschappen wil je aan zijn toestand, en voordat ik hem naar zijn geluk vraag, haastte hij me alsof hij mijn vraag onthulde door te zeggen: ik zag mijn vader gisteren, ik zag mijn vader gisteren, en hij vertelde me zijn visioenen, dus Ik zei tegen hem : Goed, ik zag een slechte cuvette als God het wilde, godzijdank is dit visioen beter voor je, en moge God je vader God Verwah ten goede komen aan je status, dus Nhspk God Hsepk raden we de ene God niet aan, (het waren de soennieten het erover eens dat de doden baat hebben bij het zoeken naar buren orhoods, Bdaaihm en Astgfaarham hen, liefdadigheid, vasten en het lezen van Koran en andere werken, dit hoofdstuk spreekt in het uitleggen van de leer Tahhaawi mark Ibn Abi Ezz Hanafi p. 115 e.v. ) huilde veel Hamad God en vroeg om vergeving, heeft bewezen dat de zielen van de doden in verschillende Mstqrha in de landengte grootste ongelijkheid, de mismatch : de levens van de hoogste Illiyun-geesten Alonbea A, inclusief : geesten in de gewassen van groene vogels zoals sommige van de martelaren, en sommigen van hen zitten opgesloten bij de poort van de hemel, en sommigen van hen zijn opgesloten in hun graven, en sommigen van hen zijn het hoofdkwartier van de poort van de hemel, en sommigen van hen zijn opgesloten in de aarde wiens ziel is niet tot de Allerhoogste gestegen, en in het Boek van de Geest zorgde Ibn al-Qayyim voor dergelijke onderzoeken

…Zelden, zeiden sommigen van de sprekers, zag ik alsof een man stond met zijn oog vastgebonden met een blauwe doek, dus vroeg ik hem naar mijn vader en hij vertelde me dat hij was overleden en hij bracht me naar zijn graf. uitdrukking van het graf, huilen en schreeuwen vertelde een paar meter, en mijn vader veilig Varafna die sidekick, die erdoorheen als hij het terug legde was verrast dat toen reisde gpt want toen ik terugkwam ging ik langs aarde voor ons en als de deur is de lijst van een vrouw en haar oog vastgebonden blauwe doek Vastvhmt van hen over ) voorwaarden om bodemwaarde te zijn en markeer onze zaken antwoordde Je hebt een lang leven, je vader is overleden, dus ik kwam naar het graf en ik omhelsde hem en huilde met een schreeuw zoals ik zonder extra zag, en het visioen kwam er niet uit zoals het door die vriend aan mij werd doorgegeven, daar hij daar geen hand in had ….

En wie ziet alsof hij in duisternis tot zijn Heer bidt, dan zal hij worden gered van de pijn van de Almachtige die zegt: “ Dus hij huilde in de duisternis. ~Het vers en de goede smeekbede zijn het bewijs van de overwinning voor de Almachtige door te zeggen: ~ Ze herinnerden zich God veel en wonnen ~het vers ….

…De beloning voor het vervloeken van de metgezellen 84 – Hij zei : Al-Qayrawani zei : Een sjeik van de mensen van al-Fadl vertelde me : Abu al-Hasan al-Muttalibi, de imam van de moskee van de Profeet – moge Gods gebeden en vrede zijn hem – vertelde me : Hij zei : ik zag een wonder in Medina. Een man vervloekte Abu Bakr en Omar en ze zeiden : O Boodschapper van God, dit wat ons en Aspena pijn doet, zei tegen mij, de Boodschapper van Allah – vrede zij met hem -: (( jij dit, O Abu Qais )) ? Ik zei tegen hem : op, en ik heb een mechanisme gedraaid tot de punt van zijn hand, inclusief zijn vingers en het verlengde van de oorzaken en Centraal en mijn ogen bedoeld, hij zei : dat ik loog, dus God zette je ogen op zijn vingers in mijn ogen, en ik werd wakker uit mijn slaap terwijl ik in deze toestand was. Hij huilde voor het welzijn van de mensen en kondigde berouw aan 85 – Op gezag van Abu Hatim Al-Zari op gezag van Muhammad bin Ali, zei hij : We zaten in Mekka in de Grote Moskee, dus een man stond half -zwart en half-wit en zei : Oh oh mensen dachten aan Pei Vanni, je pakt de twee sjeiks en Achtmanma op terwijl ik dezelfde nacht slaap als je naar mij toe kwam en hij stak zijn hand op Vltm mijn gezicht, Li zei : O vijand van God, punk niet jij vervloekt Abu Bakr en Umar – moge Allah tevreden met hen zijn – werden en ik ben in deze zaak (1)….

…De Kerk : duidt op de begraafplaats, het huis van de hoer, de wijnwinkel, het huis van ontrouw en ketterij, het huis van muziekinstrumenten, klaagzangen en gezang, het huis van rouw, zwartheid en gejammer, en op de hel de verblijfplaats van degenen die ongehoorzaam waren aan zijn Heer, en de gevangenis, en iedereen die zichzelf in een kerk ziet, als hij daarin is, de almachtige God gedenkt of weent Of hij bidt tot de Kaaba, dan gaat hij de begraafplaats binnen om de doden te bezoeken of om te bidden op een begrafenis . En als hij huilde van gejammer of zwanger was van tekenen van zorgen, dan zou hij worden opgesloten . Als hij een dode persoon in de hel ziet, wordt hij opgesloten met de ongehoorzamen . Als hij het levend binnenging als een muezzin of na de Koran, als hij in een jihad was, versloeg hij en degenen met hem het land van de vijand, en als hij in een metropool was, ging hij zijn volk binnen in ongehoorzaamheid of ketterij en atheïsme, dan spoorde hij hen aan, herinnerde zich hen en voerde hun pelgrimstocht uit, en voerde het argument van God in hen uit . En als hij iemand is die hen ziet en bidt met hun gebeden en hun daden doet, als hij dan een man was die mensen vermengde met ongeloof, ketterij, hoererij, wijn of een grote zonde, zoals zingen, zingen en slaan stropdas en trommel, vooral als hij met hen voor het kruis had neergeworpen omdat het van hout is . En als een vrouw een bruiloft bijwoonde met harpen en trommels, dan mengde ze zich ermee, of op een begrafenis met barsten, zwartheid, rouw en gejammer, dus deelde ze met hen ….

…** De visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de oorzaak van zijn ziekte . Onder de hypocrisie is de visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in zijn ziekte dat de pijn die hem gekweld werd veroorzaakt door hekserij. Volgens Hisham bin Urwa, op gezag van zijn vader, op gezag van Aisha – moge God tevreden zijn met haar – zij zei : De magie van de Boodschapper van God, moge God zegene haar. Over hem en hem een ​​Jood uit de Joden van Bani Zureik genaamd Lapid bin Al-Asam die zei : Tot de boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, stelde hij zich voor dat hij iets aan het doen was en wat hij deed, zelfs als het was een dag of een nacht, de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, geroepen, toen gesmeekt, toen geroepen en toen zei Aisha : Ik voelde dat God me toestemming had gegeven toen ik hem ernaar vroeg. Twee mannen kwamen naar me toe, en een van hen zat aan mijn hoofd en de ander aan mijn been, en hij zei dat degene aan mijn hoofd tegen die aan mijn been of degene met een man zei tegen degene aan mijn hoofd : Welke pijn heeft de man? Hij zei : Van zijn medicijn? Hij zei : Labaid bin Al-Asam zei : In Hij zei : In Mashtat en Mushatta zei hij : Het is noodzakelijk om uit te gaan. Hij zei : waar is hij? Hij zei : In de put van Dhi Arawan. Ze zei : Toen kwam de Boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, naar haar toe met enkele van zijn metgezellen en zei toen : O Aisha, bij God, want haar water is henna, en alsof haar hoofd is gezeefd. De demonen . ”Ze zei : ik zei : O Boodschapper van God, heb je hem niet verbrand ? Hij zei : “ Nee, wat mij betreft, God heeft mij genezen en ik haatte het kwaad tegen mensen uit te lokken, dus beval ik het Vent ). Op gezag van Hisham bin Urwa op gezag van zijn vader op gezag van Aisha – moge God tevreden met haar zijn – zei ze : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, bracht zes maanden door met zien dat hij was komen en niet komen, dus twee engelen kwamen naar hem toe, en een van hen zat aan zijn hoofd en de andere aan zijn voeten, en een van hen zei : Wat is het? Hij zei : Matboub zei : Wie is zijn medicijn? Hij zei : Labaid bin Al-Aasem zei : Wat? Hij zei : kammen en kammen in gedroogde sorties zei in een put Dhiroan onder Raovh wekte de Profeet vrede zij met hem uit zijn slaap, hij zei : ( dwz Aisha Heb je gezien dat God Oftana in Ostftith ) en bracht de put en beval hem te nemen uit, zei hij : ( Deze put, die haar God liet zien alsof het water was De henna huilde, alsof de hoofden werden gezeefd door de hoofden van duivels. ( dus Aisha zei : Als je was alsof je wilde verspreiden, zei hij : ( Wat God betreft, God heeft mij gespaard en ik haat het om mensen hierdoor kwaad te provoceren. ~…

…Hasj : is het naast elkaar bestaan ​​van dieren en vee, en het is als het geld van de wereld waaruit iedereen krijgt wat zijn Heer heeft verdeeld en zijn brood voor hem heeft gemaakt, omdat hij vlees, melk, boter, ghee, honing, wol teruggeeft , haren en pluisjes, dus het is als geld waarin de kracht van mensen zit . Misschien verwijst de prairie naar elke plaats die de wereld wint, ervan krijgt, er bekendheid mee krijgt en eraan wordt toegeschreven, zoals het huis van het geld en de markt . Met name de Nawwir kunnen de wisselmarkt, goudsmeden en plaatsen van goud aangeven . Er is overgeleverd dat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de weide met de wereld en zijn groen uitlegde, en dat hij, vrede zij met hem, zei : De wereld is zoet groen. Zoetheid, alles wat op de monden van kamelen valt, geeft aan wat is toegestaan, en elk zuur erin geeft aan wat verboden is en wat hen beïnvloedt, oplichting en bitterheid . En wat van de plant komt, is een medicijn om mee te behandelen, het valt buiten het geld en het levensonderhoud, en duidt op wetenschap, wijsheid en preken, en het kan duiden op puur wettig geld . En als het zuur van smaak is, dan is zijn zuurgraad te wijten aan het leed en de strijd bij het bereiken en vermoeidheid . Wat het ook was een dodelijk giftige, het duidde op verboden ongeluk, de wereld veroveren door religie, de deuren van woeker, innovatie en grillen, en alles wat uit de mond komt en ze van het ergste binnenkomt . Maar als hij andijvie zag : en vouw Kalksberh : en zoals vrouwen met bitterheid, hitte, Vhmum en verdriet en geld is haram . Er is gezegd dat toen Adam op de grond viel en viel in India, zijn geur aan een boom hing terwijl hij verdrietig was en bij zichzelf huilde . Het kan duiden op zijn zorgen in het Hiernamaals, en de beloning is met de juwelen van het Paradijs, die eraan worden toegevoegd zonder koriander en karwij en dergelijke . Wat er ook uit de aarde kwam, werd genoemd in het verbod in het boek of de Sunnah, of een reden die vroeger afkeurenswaardig was, het duidt op het vermogen in spraak en levensonderhoud, zoals knoedels, hout, knoflook, komkommer, linzen en uien , en wat de plant heeft een naam die domineert in zijn afleiding, wat betekent dat hij sterker is dan zijn aard Of, er werd een aanhanger van zijn essentie op gedragen, zoals munt waarvan het overlijdensbericht en het overlijdensbericht zijn afgeleid, ook al is het een peulvrucht . Evenals de eilanden, die alsnar zijn in spijt en vuur . Welke planten ook groeien zonder zaden en geen wortels op de grond hebben, zoals truffels en paddenstoelen, het duidt onder de mensen op een vondeling, zwangerschap en het nageslacht van hoererij, en degenen die hun afkomst niet kennen, en het geld duidt op het zaad , schenking, liefdadigheid enzovoort . Wie het ziet alsof hij in een weiland is of hasj die hij kan verzamelen of eten, dan kijk ik naar zijn situatie, en als hij arm is, wordt hij rijk, en als hij rijk is, is hij rijker geworden, en als hij een asceet in deze wereld die het wil, dan keert hij ernaar terug en is erdoor gefascineerd . Als hij van een weiland naar een weiland verhuisde, reisde hij op zoek naar de wereld en verhuisde hij van de ene markt naar de andere en van de ene industrie naar de andere ….

En wie zag dat hij huilde, het zou een ongeluk zijn voor de mensen van die plek ….

En wie zag dat hij was gecupt en zijn baldakijn was bevlekt met zijn bloed, dan zou hij sterven omdat Maan bin Zaida toen hij huilde in de deur van een huis, hij in zijn slaap zag alsof hij gecupt was en zijn baldakijn was bevlekt met zijn bloed, dus toen hij zwart werd, doodden ze hem ….

…Aisha, moge de Almachtige God tevreden met haar zijn, zei dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Ik heb het je twee keer laten zien voordat ik met je trouwde. Ik zag hoe de koning je in een stuk zijde droeg, dus ik zei hem dat hij het moest blootleggen , en jij was het. Ik zei dat dit van God komt, hij geeft het door, en toen zag ik hoe hij je droeg in de diefstal van zijde, dus ik zei Stel bloot, openbaar, en als jij het bent, zei ik dat dit van God komt, het zal het passeren . In de betekenis ervan prezen sommigen van hen haar, moge de Almachtige God tevreden met haar zijn, uit een aantal verzen : Het is zeldzaam. Abu Huraira, moge God tevreden met hem zijn, zei: De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Terwijl ik sliep, zag je me in de hemel, en als een vrouw de wassing verricht naast een paleis, toen zei ik tegen wie is dit paleis? Georkestreerd, Umar ibn al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn, huilde en zei toen: “Ben je jaloers, o Boodschapper van God ….

…Slappen is in een droom een ​​waarschuwing voor nalatigheid en voordeel . En hij sloeg de vrouw op haar gezicht, wijzend op het goede nieuws van het mannelijke kind na wanhoop over hem, want de Almachtige God zei : (En hij gaf hem goed nieuws aan een goed geïnformeerde jongen, toen kwam zijn vrouw in een bundel en ze huilde haar gezicht , en zei : een oude, onvruchtbare ). Slapping is een onrechtvaardigheid van slaan tegen iemand die hem niet beledigde . De steekpartij kan duiden op ziekten en calamiteiten bij het getroffen lid ….

…Wat betreft het zien van de doden, het mengen met hen, van hen nemen en aan hen geven, wie ziet dat een dode heeft geleefd, dan zal vreugde en geluk gebeuren. En wie ziet dat hij de doden heeft doen herleven, dan begroet hij een ongelovige en wie ziet dat er een dode heeft geleefd en vraagt ​​hem dan dat je gestorven bent en hij zei nee, maar je leefde, het geeft zijn goede toestand aan in het hiernamaals, en wie ziet dat een dode persoon boos is, geeft aan dat hij een testament heeft gegeven en niet naar zijn wil heeft gehandeld. En wie zag dat een dode lachte, is gunstig, geeft aan dat hij naastenliefde heeft ontvangen en dat het acceptabel is, en wie ziet dat een dode in goede conditie is terwijl hij zijn kleren draagt, geeft aan dat zijn dood goed is voor monotheïsme. Hij leefde terwijl hij in een moskee was, omdat hij veilig was voor de straf van de Almachtige God, en wie zag dat hij omging met de doden, reisde toen ver weg, en wie zag dat een dode lachte en huilde, het geeft aan dat hij stierf buiten de religie van de islam, en wie ziet dat een dode zijn gezicht zwart heeft gemaakt, geeft aan dat hij stierf als een ongelovige. Hij zag dat een dode hem over zijn zaak vertelde, want zoals hij zei, omdat de doden in het Huis van de Waarheid niets anders spreken dan een waarheid. En wie ziet dat een dode een kroon, juwelen of ringen heeft, of wat hem siert, of hij ziet hem op een bed zitten, dan geeft hij de goedheid van zijn beurt aan, en wie ziet dat een dode groene kleren draagt, het geeft aan dat zijn dood een soort getuigenis was, en een ieder die zag dat een dode het zou betwisten terwijl hij aarzelde om het te doen, of hij zou het prediken met de woorden van G.Laze, het geeft aan dat hij een zonde heeft begaan, dus hij zou zich tot God moeten bekeren, en misschien is de dode persoon in het bijzonder, en wie ziet dat de doden naakt zijn en zijn naaktheid blootgelegd, dan duidt het op zijn vertrek uit deze wereld naakt van goede daden, en als hij van de mensen van gerechtigheid, dan ruikt hij ernaar en wie een dode ziet met vuile kleren of ziek is, hij is verantwoordelijk voor zijn religie Het is tussen hem en de Almachtige God, vooral zonder de mensen, en wie ziet dat een dode bezig is iets goeds te doen baan, dan is hij goed in zijn recht in het Hiernamaals, en als zijn werk verwijtbaar is, dan daartegen, en wie een dode ziet die heeft geleefd en zijn plaats heeft ingenomen, dan krijgt iemand die hem volgt de voogdij en wie ziet dat een dode persoon klaagt over zijn hoofd, dan is hij verantwoordelijk voor het verwaarlozen van zijn ouders zaken, en als hij klaagt over zijn nek, dan is hij verantwoordelijk voor het verspillen van zijn geld of de vriendschap van zijn vrouw, en als hij klaagt over zijn hand, is hij verantwoordelijk voor zijn broer of partner of voor een eed die hij heeft gezworen een leugenaar en als hij klaagde over zijn maag, dan is hij verantwoordelijk voor de rechten van de vader en familieleden, en als hij klaagde over zijn been, is hij verantwoordelijk voor het uitgeven van zijn geld anders dan God wil, en als hij klaagt over zijn dij, dan is hij verantwoordelijk voor het doorsnijden van zijn baarmoeder, en als hij klaagt over zijn benen, dan is hij verantwoordelijk voor de dood van zijn leven in valsheid, en wie ziet dat een dode persoon bidt met de levenden, ze schieten tekort in wat wordt opgelegd de m van gehoorzaamheid, en wie ziet dat hij achter de doden in een onbekend huis is binnengegaan, dan deed hij het niet Hij komt eruit, hij sterft, en wie ziet dat hij met een dode persoon reist Omdat zijn zaak door hem en wie dan ook in de war is zag een dode persoon die hem kende en groette hem en vroeg hem, omdat hij dat jaar niet stierf en zijn goedheid en de goedheid van de toestand van de overledene aangeeft, en wie ziet dat een bekende dode weer is gestorven en zijn dood huilt, hij zal trouwen met een aantal van zijn familie en hij zal een bruid onder hen zijn, anders zal iemand sterven als hij geen reden heeft. De dood van zijn tegenhanger of zijn naam, en wie ziet dat een dode kreunt en zijn toestand niet dezelfde is, duidt op zijn slechte werk en beloning voor zijn lelijke daden. En wie ziet dat een groep doden op een plek iets eet, dat ding is duur en wie denkt dat hij de doden omhelst terwijl ze op een kussen liggen, zijn leven zal worden verlengd….