…Goud is niet prijzenswaardig in de interpretatie van de afkeer van zijn woord en zijn gele kleur, en zijn interpretatie van verdriet en een geldboete, en de armband ervan, als hij die draagt, is een erfenis in zijn hand, dus wie ziet dat hij draagt ​​iets van goud dan trouwt hij met een incompetent volk, en wie een goudstaaf slaat, zijn geld is weg of ze worden evenveel door hen geslagen Hij sloeg goud, of Sultan was boos op hem en legde hem een ​​boete op, en als hij dat zag het goud ging weg, hij argumenteerde in een haatkwestie en het viel in de tongen van mensen, en wie zijn huis zag met een madhhab of van goud, het vuur ontstond . En wie aan hem een ​​ketting of zilver of kralen of de essentie van een bewaker ziet en een vertrouwen imiteert, en wie twee armbanden van goud of zilver op hem ziet, er zal hem iets ergs overkomen van wat zijn handen bezitten, en zilver is beter dan goud, en er is niets beters in de armband en de saaie, de boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei: ~ Ik zag het was alsof er twee gouden armbanden in mijn handen waren, en ik blies ze op en ze vielen, dus Mosaylimah, de leugenaar, en al-Ansi, de eigenaar van Sanaa , namen ze mee. En wie denkt dat hij een enkelbandje van goud of zilver heeft, zal angst of opsluiting en terughoudendheid ervaren . En er wordt gezegd dat enkelbanden voor mannen hun kettingen zijn, en niets van sieraden is geschikt voor mannen in een droom, behalve een ketting, ketting, ring en oorbel . Alle sieraden voor vrouwen zijn een versiering, en misschien is de interpretatie van de armband en enkelband voor de echtgenoot speciaal . Als goud niet met juwelen is versierd, krijgt het een boete, en als het met juwelen is versierd, is het zwakker in het kwaad omdat er een andere naam in is opgenomen . En er werd gezegd dat vrouwenjuwelen vrouwen voor hun kinderen aanduiden, dus goud is voor hun mannen, zilver voor hun vrouwen, en het mannetje kan verwijzen naar mannen en het vrouwelijke naar vrouwen . En er werd overgeleverd dat een vrouw tegenkwam en zei : ik zag alsof ik een kom met fijn goud had, en het brak en snelde de grond in, dus ik vroeg erom, maar ik vond het niet, dus hij zei : Ben je een zieke slaaf of een slaaf? Ze zei ja, hij zei : hij gaat dood . Een persoon zag alsof zijn ogen van goud waren, dus hij wilde dat zijn ogen weggingen ….

…Fitna create Qur’an 71 – mening Shafie Ahmed Satn beweert te zeggen dat de schepping van Alorteuran was overgeleverd dat Ibn al – in (de deugden van Imam Ahmad ) was overgeleverd aan de zoon van Salomo, zei : Hij vertelde me Shafei : Aarabie Neem mijn boek en knipperende hem en gaf hem aan Abu Abdullah Ahmad bin Hmpel I in reactie , zei hij Al-Rabee’, en ik kwam Bagdad met het boek en ontmoette Ajmad bin Hanbal in het gebed’ s ochtends, en ik bad met hem in het gebed ‘s ochtends. Toen hij van de mihrab wegging, overhandigde ik hem het boek en zei tegen hem : Dit is het boek van je broer Al-Shafi’i uit Egypte , dus Ahmed zei : Heb je er naar gekeken? Ik zei : Nee , en Ahmed brak de ring en las het boek, en zijn ogen vulden zich met tranen , en ik zei tegen hem : Waar gaat het over, O Abu Abdullah? Hij zei : Hij herinnert zich dat de profeet ( vzmh ) in een droom zag , dus zei hij tegen hem : Schrijf aan mijn vader, Abdullah Ahmad Ibn Hanbal, en lees vrede over hem en zeg dat je op de proef zult worden gesteld en bid tot de schepping van de Koran, dus verplicht hen niet. God zal kennis voor u doen opstaan ​​tot de Dag der Opstanding . Spring zei : Ik zei : de Annunciatie trok zijn shirt uit na de wimpers Vdfh naar Vokzth en ging naar Egypte en nam het antwoordboek en overhandigde het aan Shafie en zei tegen mij : Aarabie, wat is er aan jou betaald ? Ik zei : het hemd dat zijn huid volgt , toen zei Al-Shafi’i tegen mij : we helpen je er niet mee, maar slecht, en betalen ons het geld om je ermee te associëren . En vertellers vertelden ook op een andere manier op gezag van Rabi` bin Sulaiman en zeiden daarin : dat Al-Shafi’i schriftelijk vermeldde dat hij de Profeet ( vzmh ) in zijn slaap zag en tegen hem zei : O Ibn Idris, dit is de fatwa van Aba Abd Allah Ibn Ahmad Ibn Hanbal dat hij zal worden onderzocht in de religie van God en tot mij zal bidden om te zeggen dat de Qur’an is gemaakt, dus het is niet zo, en het zal worden geslagen met een zweep, en dat God – de Almachtige – zal voor hem een ​​jaar publiceren waarin de Dag der Opstanding niet valt, en hij noemde de rest van het verhaal op de hierboven vermelde manier ….

…En wie zag dat hij met een stok op een rots sloeg en die brak af, toen kwam er water uit. Als hij arm was, zou hij rijk worden, en als hij rijk was, werd hij rijk, en misschien was het een decreet, voogdijschap en het afdwingen van een uitspraak omdat de Almachtige God zei: ~ Wij zeiden: sla met je stok de steen. , en twaalf ogen explodeerden eruit. ‘Het vers, en misschien was het een gemakkelijk inkomen ….

…Professor Abu Saad, moge God hem genadig zijn, zei : De koorts prijst niet in interpretatie, en het is een voorbode van de dood en zijn boodschapper . Dus wie je ook koortsachtig ziet, zal een zaak beginnen die leidt tot de corruptie van zijn religie, en het voortduren van de koorts is het vasthouden aan zonden . En stomme koorts, een zonde waarvan hij berouw had nadat hij was gestraft . Degene die schudde was nalatig, de kruisiging haastte zich naar valsheid, en de kwart koorts gaf aan dat hij de straf van schuld had getroffen, en hij bekeerde zich herhaaldelijk van hem, daarna brak hij zijn berouw, en er werd gezegd dat iedereen die het zag alsof hij was koortsig, hij zal zijn leven verlengen, en zijn lichaam is gezond en zijn geld stijgt…

…Zeldzaam zagen sommige betrouwbare mensen een man die naar Taqah kwam en zich ervan af wierp en zijn benen brak en ze met zijn hand begon te pakken en ze als een lap te slepen, en hij gaf niet uit, behalve een klein beetje, en hij was in een vreselijke zaak met een onrechtvaardige prins, en hij ontdekte zijn levensonderhoud, nam zijn geld van hem af en beschadigde hem ….

…Narcissus : Wie een krans van narcissen op zijn hoofd ziet, trouwt met een mooie vrouw of koopt een mooie slavin die het niet lang zal meegaan . En als een vrouw het ook op haar hoofd ziet . Als ze een echtgenoot heeft, scheidt hij van haar of sterft hij namens haar . En wie een narcis in een tuin ziet groeien, hij is geboren om te blijven . En als hij het afgesneden en verrot ziet, zal hij niet blijven . Er werd verteld dat een vrouw zag alsof haar man haar de energie van Narcissus had gegeven en haar vrouw de energie van mirte had gegeven, en ze vertelde haar visioen op een kruising, en hij zei : Hij zal van je scheiden en je vrouw vasthouden. , omdat het aasverbond uit het tijdperk van Narcissus blijft . En een man zag vier vrouwen, alsof vier energieën van narcissen geplant waren op de oever van een rivier, en alsof hij drie energieën van hen gooide met drie stenen en hij bombardeerde, en hij gooide de vierde en het brak niet, dus hij vertelde zijn visioen op een kruispunt, en hij zei : je hebt vier vrouwen, en je laat er drie los en je laat de vierde niet los, dus het was zo . Er werd gezegd dat de geelheid van narcis de dinar aangeeft, en de witheid ervan op de dirham die door de visionair is verkregen . En hij zong : Toen we in het donker van hem wegkeken … Hij gaf ons de narcis een expositie, en hij gaf ons dat aan … dat het nul of witheid vereiste , en de dichter zei : De narcis heeft geen verbond … maar het verbond is de mirte en sommigen van hen zeiden : De narcis is plezier ….

…De Ram : Hij is de enorme, onneembare man, net als de sultan, de imam, de emir, de bevelhebber van het leger en degene die het bevel voerde over de soldaten . En wijst op de muezzin en de herder . En de stoutmoedige ram is de slaaf of eunuch omdat hij niet gehoornd is, omdat zijn kracht even groot is als zijn horens, en de stoutmoedigste duidt ook op de eenzame die van zijn gezag beroofd is, en de nalatigheid van zijn armen en zijn aanhangers . Degene die een ram slacht die niet weet waarom hij hem heeft geslacht, is een man die hem zal overwinnen, of hij zal er met waarheid getuigenis van afleggen, als zijn slachting in overeenstemming is met de Soenna en de qiblah, en de Almachtige God genoemd voor het afslachten, en als hij anders een man heeft vermoord of hem onrecht heeft aangedaan of gemarteld . Als het voor vlees is geslacht, dan is de interpretatie ervan gebaseerd op wat eerder werd genoemd over kamelen en koeien . En als hij werd afgeslacht wegens ascese, zal hij berouw tonen als hij schuldig was, en als hij schulden had, betaalde hij zijn schuld af en vervulde zijn gelofte en naderde God in gehoorzaamheid, tenzij hij bang was om te worden gedood, gevangengezet, ziek of gevangengezet, want hij zou worden gered omdat de Almachtige God Isaac redde, vrede zij met hem, en de prachtige lof kwam naar hem en zijn vader. En hij hield het als een jaar en een liturgie, en het is dicht bij de Dag van Oordeel . En wie een ram slacht en in oorlog is, zal grote vijanden hebben . En rammen die op een plaats werden afgeslacht, mensen gedood . Wie een ram kocht, een eerbare man zou hem nodig hebben, en hij zou erdoor worden gered van ziekte of vernietiging . En wie een ram ziet waarvan hij berouw heeft, iets dat hij haat, zal hem van zijn vijand slaan, en als hij lijdt, zal hij onder hen gekwetst of beledigd worden . En de hoorn van de ram werd verboden, en zijn wol was de verwonding van geld van een eerbare man, en hij nam zijn voogdij over enkele van de edelen en erfde zijn geld of huwde hem met zijn dochter, omdat de godin op zoek is naar de ram . En het nemen in de buik van een ram is het overnemen van de schatkist van een eerbare man, aan wie die ram wordt toegeschreven . En wie een ram op zijn rug draagt, hij krijgt de voorraad van een eerlijk man . En wie zag dat een ram de vagina van een vrouw stootte, nam het haar van haar vagina met een knip . En de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: “ Ik zag alsof ik een ram van een ram was, dus besloot ik een ram van een volk te doden . Ik zag alsof mijn zwaard blies, het brak, dus ik besloot dat het een man uit mijn clan doodde . ~ Hij doodde Hamza, moge God tevreden met hem zijn . En de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, doodde Talha, de eigenaar van de polytheïstische brigade . En wie een ram uittrekt, maakt onderscheid tussen een groot man . En wie er ook op knielt, hij kan het . Het vet van rammen en ooien, hun melk, hun huiden en hun wol is geld en het beste van degenen die erop geslagen hebben . En wie een offer krijgt, zal een gezegende zoon overkomen . En wie ziet dat hij met een ram vecht, maakt ruzie met een enorme man, dus wie ze verslaat, zal de winnaar zijn, want het zijn twee verschillende typen . Wat betreft de twee typen die het met elkaar eens zijn, zoals de twee mannen, als ze in een droom ruzie maken, dan is de verslagenen de overwinning . En wie ook maar iets van lamsvlees berijdt, wordt vruchtbaar, net als degene die gekookt vlees eet . En wie in zijn huis lamsslachtingen ziet, er is een persoon die sterft, evenals het lid van het beest, en het eten van rauw vlees is roddelen, en het vetmesten van vlees is beter dan het geslacht ervan . En hij zag een man alsof hij een ram was geworden die in een boom opsteeg met veel volkeren en bladeren, dus hij hakte hem op een kruising en zei : Je zult leiderschap en geheugen krijgen in de schaduw van een eerbare man die geld heeft en rekening, en misschien diende u een koning der koningen . Dus de gelovige in God gebruikte het ….

…Op gezag van Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, op gezag van zijn vader op gezag van zijn grootvader, zei hij : Ik hoorde Abu Talib spreken op gezag van Abd al-Muttalib zei : Terwijl ik sliep in de steen, ik zag een visioen dat me trof, en ik was er doodsbang voor, dus kwam ik bij de Quraish-priester aan het einde van de prik en mijn koker raakte mijn schouders, dus toen ik ernaar keek wist ik In mijn gezicht de verandering , en ik ben op dat moment de meester van mijn natie , en ze zei : Onze meester Mabal is naar ons toe gekomen met een verandering van kleur. Heb je iets gezien van de twee gebeurtenissen van die tijd? Dus ik zei : Ja , en niemand sprak met haar totdat hij haar rechterhand kuste en dan zijn hand op de moeder van haar hoofd legde en vervolgens zijn behoefte noemde, en ik deed het niet omdat ik een groot nationalist was , dus ik zat en zei : ik zag vanavond terwijl ik in de steen sliep alsof een boom was gegroeid, zijn kop had de hemel bereikt en zijn heldere takken geraakt. En de Maghrib en ik zagen er geen bloeiend licht van was zeventig keer groter dan het licht van de zon, en ik zag Arabieren en niet-Arabieren ervoor neerknielen terwijl het elk uur toenam in kracht , licht en hoogte , een uur verborgen en een uur bloeien, en ik zag een band van Quraysh die zich aan zijn takken vastklampte, en ik zag mensen van de Qoeraisj die het willen snijden. Het gezicht was beter dan hij, en de wind was niet beter dan hij, dus brak hij hun ribben en trok hun ogen uit, dus ik hief mijn hand op om er een deel van te nemen, dus de jongeman hield me tegen, dus ik zei : Wie is het aandeel? Hij zei : Het aandeel is voor degenen die zich aan haar vastklampten en jou voorgingen aan haar , en ik merkte in paniek en paniekerigheid op , en ik zag dat het gezicht van de priesteres was veranderd, toen zei ze : als je je visie gelooft, zullen ze uit je hart, een man die het Oosten en het Westen bezit en mensen aan hem verschuldigd is , toen zei hij tegen Abu Talib : Misschien word je deze pasgeborene . Hij zei : Dus het was Abu Talib. Deze hadith komt voor en de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , is uitgegaan en zegt : “ De boom was. ~ En God kent Abu al-Qasim al-Amin het beste , dus er wordt tegen hem gezegd : Geloof je er niet in? Hij zegt : ( Belediging en schaamte )….

…De jongen, zijn visioen in een droom duidt op geluk, acceptatie en overwinning op vijanden, naar analogie met het verhaal van Abraham, vrede zij met hem, omdat hij afgoden brak en ze verslond, toen zei de Almachtige : ( Ze zeiden : We hoorden een jongen die ze zich herinnert, genaamd Ibrahim ). Misschien wees zijn visioen op vijandigheid jegens de mensen van de prostituee en overwinning op hen . Misschien duidde zijn visioen op de vervulling van behoeften omdat het in het effect werd genoemd : ( Zoek hulp om uw behoeften te vervullen in de ochtendgezichten ). En wie goed zaad van de mardan ziet, zal een goed excuus hebben . Zie ook de jonge man en zie de jongen ….

…Kloppen : het beïnvloedt de beste gefreesd door de handen van de batsman, maar om te zien of hij hem met hout sloeg , geeft het aan dat het beter is voorbereid om hem niet te ontmoeten . En wie het ziet alsof een engel hem met hout slaat, hij zal het bedekken . En als hij hem op zijn rug slaat, zal hij zijn schuld afbetalen . Als hij hem sloeg op zijn handicap, zou hij met hem trouwen . En als hij hem met hout sloeg, zou wat hij haatte hem treffen . Er werd gezegd dat het slaan verandering betekent, en er werd gezegd dat het slaan wordt gepredikt . En wie zag dat hij een man met een klap op het hoofd sloeg en dat het zijn hoofd aantastte en zijn stempel op hem drukte, hij wil dat zijn baas weggaat . Als hij in het ooglid van zijn oog werd geraakt, wil hij zijn religie schenden . Als hij de oogleden van zijn ooglid trekt, roept dat hem tot ketterij . Als hij zijn schedel sloeg, dan heeft het veranderen van zijn verandering zijn einde bereikt en bereikt de aanvaller zijn doel . Als hij de oorlel van zijn oor sloeg of het brak en er kwam bloed uit, dan zal de dochter van de gehavende worden afgesneden . Er werd gezegd dat elk van zijn leden het familielid aangeeft dat dat lid vertolkt . Sommige commentatoren zeiden dat slaan smeken is, dus wie ziet dat hij een man slaat, moet tegen hem bidden . Als hij hem slaat terwijl hij vastzit, spreekt hij slechte woorden en prijst hij hem omdat hij lelijk is ….

…Een droom met breuken brak een slecht voorteken . Als je droomt dat een van je organen kapot is, betekent dit een slechte maatregel en mogelijk falen . Als je meubels kapot maakt, betekent dit familieruzies en een staat van verwarring . Als je een raam breekt, duidt dit op het verlies van een van de ouders . Als je een gebroken ring ziet, zullen gevaarlijke en luide omwentelingen het systeem vervangen, omdat ze meestal jaloezieconflicten veroorzaken ….

…De ineenstorting van het huis, of een deel ervan, de dood van een persoon erin . En de dood van een persoon in het huis, en hij had niet het uiterlijk van de doden, zoals huilen, omhullen of iets dergelijks . Omdat het een deel van het huis instortte, en het schip brak tijdens de dood van de jongen ….

…De beker : duidt de vrouwen aan, en als hij het zag alsof hij in een beker of een glazen beker water gaf, duidden zijn visioenen op een foetus in de baarmoeder van zijn vrouw . Als hij ziet dat de beker gebroken is en er nog water is, dan zal de vrouw sterven en zal de foetus leven . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik water trok, dus bracht ik een beker water en zette die op mijn hand, zodat de mok brak en het water in mijn handen bleef . Hij zei tegen hem : heb je een vrouw? Hij zei : Ja . Hij zei : is er een touw? Hij zei : Ja . Hij zei : ze baart, dan sterft ze, en het kind blijft aan je hand . Het was zoals hij zei . Als hij ziet alsof het water wordt uitgeschonken en de beker gezond blijft, dan wordt de moeder bevallen en sterft het kind . Er werd gezegd dat als de beker gebroken was, de waterman stierf ….

…Al-Kirmani zei: ~Degene die zag dat hij zijn zwaard wilde trekken en zijn dekmantel brak, dan wordt uitgelegd dat hij een zwangere vrouw heeft die baart en sterft, en de jongen wordt bevallen, en als hij geen vrouw heeft , dan schiet hij tekort in zijn status en heiligheid, en als hij een positie heeft, is hij van hem geïsoleerd . ~ En wie ziet dat hij veel zwaarden heeft gegeven, zal rijk worden . En wie ziet dat hij zijn zwaard uit de hoes trekt en naar buiten gaat zoals het hoort, zal de komst van een rechtvaardige jongen uitleggen . En wie ziet dat zijn zwaard zijn dekking heeft gebroken terwijl hij gezond is, wordt geïnterpreteerd door de dood van zijn vader of moeder . En wie ziet dat hij iemand met een zwaard sloeg en er bloed uit hem kwam, dan wordt het geïnterpreteerd als een onrechtvaardigheid jegens degene die zonder schuld werd geslagen, en als de kleding van de gehavende was verontreinigd met het bloed van de gehavende, dan het zou worden geïnterpreteerd door het verkrijgen van onwettig geld, en het kan een beschuldiging zijn voor degene die met verboden geld geslagen is, en daaruit is hij onschuldig . En wie ziet dat iemand zijn zwaard uit zijn hand neemt, zal het vertolken door zijn geld uit de positie te nemen . En wie zag dat hij zijn zwaard stevig in het midden trok, zou met een lang leven vertolken ….

…Schaken : nietig . Evenals dobbelstenen, en spelen met de kubus, en spelen met noten is een geschil en een ruzie als het beweegt en valt . Als het niet beweegt en geen geluid heeft, is het verboden geld . Als hij zag dat hij het brak en het at, zou hij geld van een buitenlander krijgen . En bestrafte de vogel en zei : onwaarheden . En de dichter zegt : Als er geen wijsheid in zit, noch de vermelding van God Almachtig, dan is het onjuist, en de Profeet noemt de dichter een valse auteur, en God Almachtig zegt : “De dichters worden gevolgd door de bedriegers . Heb je niet gezien dat ze in elke vallei ronddwalen en zeggen wat ze niet doen? ‘ De dichter zei : de dichter is eerder gek op een hond … wat er het meest aan overkomt, is een leugen…

…Het is in een droom gemakkelijk levensonderhoud zonder vermoeidheid . Als de granaatappel zoet is, dan is het totaal geld . En de granaatappel kan verwijzen naar de vrouw, en het kan een grote bal zijn geweest . En de granaatappel is geld en een jongen . De granaatappel wordt geïnterpreteerd als duizend dirham, honderd of tien, volgens het geval van de visionair . De granaatappel stak over naar de sultan in Medina, dus hij brak hem, veroverde de stad, pelde de muur, en zijn mannen waren er dol op, en zijn geld smeerde hem . En wie in zijn slaap de kaf van een granaatappel eet, zal vrij zijn van zijn ziekte . De granaatappel wordt verklaard door de gesloten doos . Misschien wees ze het bijenhuis aan . Als de liefde voor de granaatappel wit is, geeft dit de dirham aan, en als het rood de dinars aangeeft . Als de granaatappel wordt gekruist met een vrouw, dan is het van schoonheid, en als het correct is, dan is het maagd, en als het gebroken is, dan is het een maagd, en een rotte granaatappel is een kuise vrouw, en een zuur granaatappel is verboden geld, en er werd gezegd : het is zorgen en verdriet . Wie een granaatappel verkoopt, is een persoon die deze wereld heeft verkozen boven het Hiernamaals . De vage granaatappel, die niet bekend is, is zoet of zuur, is als zoet . De granaatappelboom is een man van religie en aanzien, en zijn doornen weerhouden hem van zonde en immoraliteit. Als hij een sultan was, versloeg hij de sultans, en als hij een koopman was, nam zijn handel toe . Het doorsnijden van de granaatappelboom betekent het doorsnijden van de baarmoeder, en misschien duidt de granaatappelboom op paniek . En er werd gezegd : zoete granaatappel is een geoorloofd levensonderhoud met vermoeidheid, en de zuurheid ervan is hun leed ….