En wie ziet dat hij de pot op het vuur zet om iets te koken, dan zal hij geld en voordeel hebben in de maat van de grootte van de pot en zijn kleinheid, en het lot zou de waarde van het huis of zijn waarde zijn. , dus wat hij er ook in ziet van zen of scheenbeen, het zal op hen overgaan ….

…Parels : Parels zijn gereguleerd in de interpretatie van de Koran en kennis, dus wie ziet alsof hij een platte parel doorboort, interpreteert de Koran correct, en wie het ziet alsof hij parels verkocht of ingeslikt heeft, hij vergeet de Koran, en er werd gezegd dat wie het ziet alsof hij parels verkoopt, hij een vlag giet en die onder de mensen uitspreidt . En parels in de mond steken duidt op een goede religie. Als hij ziet alsof hij parels van hem verstrooit en mensen nemen ze terwijl hij ze niet neemt, dan is hij een nuttige predikant . De parel zou een vrouw zijn waarmee hij trouwt of een bediende . En er werd gezegd dat parels werden geboren, omdat de Almachtige God zei : ~ Twee jongens zullen ze rondlopen als je ze ziet, en je telt ze als verstrooide parels .~ De metafoor van parels duidt op een kind dat niet leeft, en de winning van parels uit de bodem van de zee of uit de rivier is toegestaan ​​geld van sommige koningen . Veel parels zijn ook een erfenis, en het is voor de gouverneur van de staat, de wereld heeft een vlag en de koopman heeft winst . De parel is de perfectie en schoonheid van alles . En wie ziet alsof hij een parel met een boom doorboort, zal trouwen met een vrouw die verboden is . En wie parels inslikt, hij verbergt zijn getuigenis bij zich, en van het kauwen op parels steunt hij mensen, en wie het ziet alsof hij overgeeft, kauwt en doorslikt, hij lijdt aan mensen en steunt hen, en wie parels ziet veel van wat is gemeten door sprongen en draagt ​​met eerbied alsof hij het uit de zee heeft gehaald, dan haalt hij het toegestane geld uit de schatten van koningen. Alsof hij parels aan het tellen was, werd er gezegd dat ze ontberingen zouden lijden . En wie het ziet alsof hij de deur van een kast met een sleutel opende en er juwelen uit haalde, dan vraagt ​​hij een wetenschapper naar kwesties, want de wereld is een schatkamer en de sleutel is de vraag, en misschien was dit visioen een vrouw die in staat zouden zijn om Hassans kinderen te overwinnen en te baren . En wie ziet alsof hij een parel in een rivier of een put heeft gegooid, zal het volk een gunst bewijzen . Wie het ziet alsof hij onderscheid heeft gemaakt tussen een parel en zijn schelp, en de schil pakt en erin gooit wat er in het midden zit, dan is hij een aaseter, en een grote parel is beter dan een kleine, en misschien een grote parel. één duidt de lange muur van de koran aan . En de niet-gecorrigeerde parel duidt de jongen aan, en als het geschreven is, dan is het buurt, en misschien geeft zijn verstrooiing aan dat het wordt aanbevolen om te spreken, en de variëteiten van parels, essentie en andere duiden op de liefde voor verlangens van vrouwen en jongens . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag twee mannen parels in hun mond steken . Een van hen komt er kleiner uit dan wat hij erin heeft gestopt, en de andere komt er groter uit . Hij zei : Wat betreft wat ik klein zag uitkomen, je zag het aan mij terwijl ik aan het praten was over wat ik hoorde, en wat betreft degene die ik het groot zag uitkomen, ik zag het voor Hassan al-Basri en de daad van aanbidding meer spreken dan wat ze hoorden . En een vrouw kwam naar hem toe en zei : Ik zag twee parels in mijn stenen, waarvan de ene groter is dan de andere, dus mijn zus vroeg me een van hen, en ik gaf haar de jongere, dus hij zei tegen haar: Jij zijn een vrouw die twee soera’s heeft geleerd, waarvan de ene langer is dan de andere, dus heb ik het je jongere zus geleerd . Ze zei : ik leerde de koe en de familie Imran, net als mijn zus de familie Imran . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik parels inslikte en ze dan gooide, dus hij zei: je bent een man wanneer je de koran uit je hoofd leert en het vergeet, dus vreest God . Een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een parel doorboorde, dus hij zei : Is het je moeder? Hij zei ja, dat was ze, en ze werd verbannen. Hij zei : je hebt een meid die haar uit gevangenschap heeft gekocht. Hij zei ja. Hij zei : Vrees God, want ze is je moeder . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof ik op parels liep, dus hij zei : Parels zijn de koran en mogen de koran niet onder je voeten leggen . En een ander kwam naar hem toe, hij zei : ik zag alsof mijn mond vol parels is en ik oprolmechanisme het is niet verteld, hij zei : je bent een man die de koran verbetert en het leest, jij, hij zei : geratificeerd . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof er een parel in een van mijn oren zat die op een oorbel leek, dus zei hij: Vrees God en zing de Koran niet . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof de parels uit mijn mond waren verstrooid, dus liet hij mensen ervan nemen en ik neem er niets van. Hij zei : je bent een verteller die zegt wat je niet doet ….

…Wat betreft de speer : hij is met het wapen, een sultan die zijn bevel uitvoert . En de speer alleen is een jongen of een broer . En steken met een speer is een defect en een wig, en daarom werd er gezegd tegen een steek en een gesis, en er werd gezegd dat de speer een getuigenis van de waarheid is . Er werd gezegd dat het een reis is . Er werd gezegd dat hij een vrouw is . En wie een speer in zijn hand ziet terwijl hem een ​​jongen wordt geboren, als hij een tand erin heeft, dan is hij een zoon, dan is hij de hoedster van het volk . En wie een speer in zijn hand ziet terwijl hij rijdt, dan is hij macht in kracht en verhoging . En zijn gebrokenheid is in de hand van de passagier, en zij zijn in zijn macht . En het breken van een speer die wordt toegeschreven aan een jongen of broer, zal toegeven aan de zoon en broer . Als de breuk iets is dat moet worden gerepareerd, is deze genezen . Als de breuk niet dwingend is, is het de dood van een van deze . En hij brak de speer voor de gouverneur van zijn verwijdering . En het verlies van een tand is de dood van een jongen of een broer . En Al-Marzak geeft aan wat wordt aangegeven door de speer . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag alsof ik een speer in mijn hand had terwijl ik in de handen van de emir liep . Hij zei : Als je je visioen gelooft, zul je getuigenis afleggen in de handen van de Prins . Er is overgeleverd dat Abu Mukhalled in een droom zag alsof hij een blozende speer had gegeven, en hij baarde een jongen, en hij noemde hem Yeni Red . En hij zag een man alsof een speer uit de lucht was gevallen en hem aan zijn ene been had verwond, dus werd hij levend op die man gestoken . En bij het steken door de speer worden de woorden van appellant in de steek gestoken ….

…En wie ziet dat hij in iemands bed is blijven steken, zal hem met zijn vrouw verraden, en evenzo als hij dat met hem deed ….

…Een torrent is in een droom een ​​vijandelijke aanval, net zoals een vijandelijke aanval een torrent is . Wie een stortvloed ziet, zal gekwetst, ziek of op reis zijn . Als de stroom de winkels opstijgt, is het een overstroming of onrecht van de sultan . En wie ziet dat hij een hevige stroom uit zijn huis verhindert, zal een vijand behandelen die hem belet zijn familie of zijn gevolg te schaden . De stroom is indicatief voor de vijand als ze het klooster slopen, bomen vernietigen, dieren doden of mensen verdrinken. Als mensen er baat bij hebben, duidt dit op opeenvolgende goede daden . En de torrent geeft het gesprek en de leugen in het artikel aan . En als de stroom van bloed en karkas stroomde, duidt dit op de afkeer van de Almachtige God . En het zien van de stroom is een bewijs van regen . Misschien duidde de stroom op een ander moment op ketterij dan de richting waar de stroom vandaan kwam . En wie ziet dat de stroom het huis van een volk binnenkwam en ging met hun geld en vee, dan is het een vijand die jaloers op hen is . En de stroom in de winter duidt op een volk dat ongehoorzaam is en geen kennis heeft . En wie ziet dat hij uit dat water is gezwommen naar het land, dan zal hij worden gered van een onderdrukkende heerser, en als hij niet in staat is over te steken, laat hem dan oppassen dat hij niet in de handen van een heerser zit en zijn heerser niet ongehoorzaam is. ….

…Kun je de uitdrukking van dromen leren? Of is de gave van God geeft het aan wie Hij wil van aanbidding , zoals gebruikelijk is bij een groot deel van de grensovergangen van dromen , en de mensen ? Is het een wetenschap die kan worden verworven en geleerd en er vervolgens vooruitgang in kan worden geboekt – al naar gelang haar talenten – of gaat ze op één niveau verder als resultaat van haar capaciteiten , die niet kunnen worden overtroffen? Is het een miraisah waarmee de eigenaar wordt afgesneden , of is het speculatie en veronderstelling , en de veronderstelling mist en gebeurt? Dat is duidelijk voor degenen die dit boek lezen , de auteur heeft de neiging zich bewust te zijn van de uitdrukking op een hoge, en door sommige profeten God uitgekozen , vrede zij met hen Kyousef, Abraham, Jacob en Mohammed, en blonk uit toen velen van de metgezellen eerbiedwaardige Abu Bakr, Omar en Aisha, en anderen, maar dit is geen wetenschap Farasa wordt geboren met de eigenaar, niet alleen de marihuana, en als de kruising van het visioen een van de eigenaren van deze twee typen is, is het beter en zijn mening is correcter, maar dit betekent niet dat we de deur sluiten om de visie anders dan deze twee typen te onderwijzen ! Ja , het drukt de visie uit van de fysionomie van de deur of de inspiratie die aan jaloezie wordt verschaft, maar ik heb hier een simpele vraag : wie wordt geclassificeerd als van deze twee soorten niet- apostelen van niet-voorouders, metgezellen en volgelingen van de geprezen? Wie anderen dit recht moet geven, zijn de apostelen – vrede zij met hen . ? Misschien was onder hen Mohammed, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen hij tot enkele van zijn metgezellen getuigde van hun superioriteit in sommige wetenschappen en kennis. Daarom getuigde hij tot Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, om uit te blinken in dit aspect, tegen Omar in het aspect van inspiratie, en tegen Ibn Abbas in de wetenschap van interpretatie enzovoort, er zijn veel vragen, maar de Boodschapper , vrede zij met hem En vrede zij met hem, moge God verheerlijkt en geprezen worden, zei: ~ Wat er wordt gezegd over gril (3) dat het niets anders is dan een openbaring suggereert (4)~. Vanaf dit punt analyseren we de vraag om het antwoord te vinden door ons begrip van de teksten en Bastaradhana-verhalen die we ontvangen voor senior overtochten, wat vinden we? We ontdekken dat deze goddelijke wetenschap in oorsprong schenkt, maar het kan worden geleerd en geleerd door te bestuderen hoe het uit te drukken wanneer degenen in de rij stonden , van de apostelen en rechtvaardigen, of erin uitblonken die na hen kwamen, die hem zagen van de mensen van deze wetenschap . Het wijst dit standpunt toe, de opkomst van veel metgezellen aan deze zijde en leert hem door de handen van de Boodschapper van Allah vrede zij met hem . Laten we eens kijken naar de woorden van Abu Bakr, de Profeet vrede zij met hem bij een bepaalde gelegenheid toen hij werd onderbroken door het visioen van de Profeet dat is : Ibn Shihab zei : zag de Profeet vrede zij met hem een visioen Vqsa tegen Abu Bakr zei : ~ O Abu Bakr, ik zag dat Kanye je voorrang gaf en ik graad Vsbaktk Bmrqatin en een half ~ , hij zei : O Boodschapper van Allah, moge Allah Iqdk tot Zijn genade en vergeving, en ik leef na jou twee en een half jaar, genoemd door Suyuti in het groot en toegeschreven aan Ibn Saad-eigendommen ‘1’). Hier vinden we de Profeet vrede zij met hem Biskute de uitdrukking van Abu Bakr alsof hij hem een ​​gezondheidscertificaat gaf voor deze uitdrukking . . We vinden in een andere positie een ander visioen zegt, en dat is : vrede zij met hem, zei hem : ‘ Ik zag of ik de massa passeerde Vagamtha in mijn mond en ik vond de kern Aztna Vlfeztha , nam toen een andere Vagamtha waar de kern Vlfeztha vond, en nam toen een derde Vagamtha en vond de kern van Vlfeztha ~ , dus zei Abu Bakr : Laat me die oversteken. Hij zei : Hij zei : ~ Steek het over .~ Hij zei : Het is uw leger dat u bent gestuurd om te begroeten en te winnen, en zij zullen een man werpen, en hij zal hen zoeken in uw plicht, en hij zal hen aanroepen . Hij zei: ~ Evenzo zei de koning .~ Overgeleverd door Ahmad in Musnadah, merkte hij hier op dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de waarheid niet vleide toen hij aan Menna Abu Bakr werd gevraagd om het over te steken, en ware het niet vanwege zijn kennis van Abu Bakr’s vindingrijkheid, hij zou niet hebben ingestemd met een trommel, en hij merkte hier op dat de edele Boodschapper dit zei . Tijd voor Abu Bakr : ~ Koning zei ook ~ , geef hem een hoog getuigenis van de gezondheid van zijn woorden . Iemand, als je mag zeggen : dat Abu Bakr, die deze wetenschap inspireerde, er geen ruimte is voor fouten bij hem, en reageer op dit standpunt dat tegenover Aboe Bakr en hem hier zondaars in een ander onderwerp zag, en dit bewijst dat dit de wetenschap leert, haar kan erin slagen te leren als Hij faalt en misschien fouten maakt . Zie deze andere positie . Ibn Abbas, moge Allah tevreden dat het gebeurde dat een man kwam naar de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, zei : ~ Ik zag vanavond in een droom parasol ‘1’ Tnnzv ` 2 ` ghee, honing, en ik zie mensen Atkvvon inclusief ‘3’ Valmcetkther en onafhankelijk, en als Oorzaak ( 4 ‘ ) Hij van de aarde naar de hemel ging, en ik zag dat je het geld nam, dan werd er daadwerkelijk een man achter je aan genomen, een andere man werd feitelijk door hem meegenomen, toen werd een andere man door hem meegenomen en hij sneed hem af en toen bereikte hij hem daadwerkelijk . Abu Bakr zei : O Boodschapper van God, mijn vader, jij en God, laat me Flaabrnha tegen hem zeggen, de Boodschapper van Allah : ~ Oabbarha ~ , en in de roman prijzen : ~ door ~ Abu Bakr zei : De overkapping van de islam is . Wat betreft de Antef van honing en ghee, de Koran Hlaute Tntef Valmcetkther uit de Koran en de toekomst . De reden om van hemel naar aarde te verbinden, het recht dat jij Neemt hem Vialik God, dan neemt hij door een man Viallo hem, dan neemt hij een andere man, Viallo hem, en dan neemt hij een ma n zal van hem worden afgesneden, en dan verbindt hem Viallo hem . hij vertelde me, o Boodschapper van Allah, mijn vader, jij dat ik werd neergeschoten of ik miste? en hij zei dat de Profeet vrede zij met hem : ~ Ik was een en miste er een paar? Aboe Bakr zei : Bij God, o Boodschapper van God, heb je me verteld wat ik verkeerd heb gedaan? Hij zei :~ Zweer niet , ~was het eens. . Kroon met deze moderne lange pauze dat is : dat Abu Bakr werd hier niet in een aantal van pijn zijn woorden en dus reageren op een man die zegt : dat Abu Bakr, die het uitdrukt visie of inzicht en inspiratie is er geen ruimte voor het verhaal van het martelaarschap van meningsuiting, heb ik het visioen geleerd . Hij die bij hem was vóór het profeetschap, noemde de uitdrukkingsvisioenen van hen niet . Integendeel, naar mijn mening zijn ze afgestudeerden van de school van de leraar van de natie, die vroeger vroeg hen toen ze ze zagen , en hij zei vaak tegen hen toen hij langs ons liep : ~ Degene van jullie heeft een visioen gezien .~ Zoals in Sahih Muslim `2` , en de mensen zeiden wetenschap : dat de voordelen van deze lezing : inductie bewust van de visie, en de vraag over de interpretatie, en de Profeet vrede zij met hem om hen de interpretatie van visioenen en deugden te leren , en opgenomen uit het nieuws van het ongeziene, dit is zoals je dagelijks ziet uit de lessen van de profeet vrede zij met hem voor de oren van metgezellen, waarin ze niet alleen onderwijzen, maar ook onderwijzen en in dialoog treden en uitleggen aan en ontwikkelen , en Hola die blonk uit in de uitdrukking van visioenen van hen zijn Kaltlamiv in de handen van hun leraar, van wie sommigen uitblonken in de wetenschap van interpretatie, en sommigen van hen blonken uit in jurisprudentie, Sommigen van hen blonken uit in de wetenschap van erfelijkheid, en sommigen van hen blonken uit in de moderne wetenschap is het geen wonder dat sommigen van hen uitblinken in de wetenschap van expressie . En als we dit accepteren . Theoretische leertheorie, evenals kan in onze tijd bekwaam zijn in de wetenschap van expressie en kunnen deze deze kunst aan anderen bestuderen, en deze opvatting kan voor sommigen in deze wetenschap een vreemde zijn, maar misschien lijkt Thrjhm van deze wetenschap meer op inspiratie en fysionomie alsof het een imitatie is van de apostelen en werd ze in verlegenheid gebracht Van deze kant , en vanuit het standpunt van de schrijver dat deze mening ondergeschikt is en anderen verplicht te doen wat niet nodig is. Dit wordt gezegd tegen degenen die degenen schenden die naar visioenen proberen te vragen en de uitdrukking leren. Al-Nawawi zei, als commentaar op de hadith van Samarah bin Jundub : Als de profeet ‘s morgens bad, kwam hij met zijn gezicht naar hen toe en zei: ~ Heeft iemand het gezien? Had je gisteren een visioen? ~ Dit omvat de wenselijkheid om te vragen naar de visie en het initiatief nemen om het te interpreteren en te bespoedigen aan het begin van de dag, en het omvat de toelaatbaarheid om te spreken over kennis en interpretatie van de visie en dergelijke . Imam Ibn al- Saadi zei ( 2/442 ) , als commentaar op het vers dat Allaah schenkt aan Yusuf-interpretatiegesprekken : dat waar oorspronkelijk een uitdrukking van visie was, de wetenschap van expressie, wetenschappelijke missie die God geeft aan wie Hij wil van Zijn slaven, en dat de menselijke wetenschap zal worden beloond op instructie en leren . En daarom bewees het dat Umar ibn al- Khattab de meisjesnamen van Umay Ktamip voor Taperalraaa vroeg als Tahdheeb ibn Hajar (12 \ 399 ). Volgens Ibn Sa’d in de lessen (7 \ 124 ): Saeed bin Musayyib was om de visie van mensen uit te drukken , en hij nam het van de namen van het meisje Abu Bakr en nam de namen van haar vader en nam hem Abu Bakran Waller Sol Karim vrede zij met hem . Ibn Abd al- Barr zoals in de laars ( 1/313 ) Commentaar op het interview Samra ook : Deze h’adieth geeft aan dat ter ere van wetenschappelijke visie en deugden ; Omdat hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, alleen naar haar vroeg om het hem te vertellen en door te geven . En zodat de metgezellen weten hoe ze moeten spreken over de interpretatie ervan, en Sheikh Muhammad Ibn Abd al-Wahhab zei dat, net als in de verzameling van zijn boeken ( 5/130 ), de wetenschap van expressie een ware wetenschap is die God zegent met wie hij testamenten van aanbidding . Hij zei ook (5 \ 143 ): Openbaring is een ware kennis van God genoemd in de Koran, en want er werd gezegd : weerspiegelt niet het visioen alleen is een van de geleerden Ptooelha, want het is de openbaring van de secties . Heeft Shatibi genade van God in goedkeuringen gewaarschuwd (2 \ 415): dat er geen voordeel is en versluierd geef het Alnaa vrede zij met hem alleen als vrijgesteld, maar het heeft zijn natie-model gekregen, dit leert Extrapolatie, en dat het de openbaring gaf aan hem, en zijn natie kreeg een visioen Goed . Ibn Hajar zei : aandringen op de visie van wetenschappelijk onderwijs en de uitdrukking ervan aan de linkerkant en het weglaten van de vraag en de vloek de deugd over wat de afgestudeerde toegang inhoudt tot enkele van het onzichtbare en de geheimen van de objecten . E zijn woorden . Dus als de leerling de instrumenten heeft van deze kennis van kennis van de Koran, de Sunnah, beheersing van de Arabische taal, de spreekwoorden en de notulen van deze kennis, wat belet hem dan om de uitdrukking te leren en deze vervolgens uit te drukken? Ik denk dat dit een legitiem recht is, en kennis is breed en er niet door omgeven, maar mijn standpunt moet een student zijn die goed is in deze kennis en goed is in het exporteren naar anderen die door God zijn begiftigd om de informatie en het vergemakkelijken voor de ontvangers. We moeten de weg niet openen voor het publiek dat niet over de tools van deze kunst beschikt, van degenen die het zelf oplossen en beroofd zijn op basis van een vluchtige droom . Hier zijn de beelden van eenvoudige absurde geesten van sommigen van hen : In sommige Palestina wacht de binnenplaats van de Grote Moskee op het Akhosv-leger, dat naar het huis van God zal komen en zal zuiveren van Tdnashm en vliegtuigen laten vallen en recepten uitgeven op basis van dromen en zo gaat de lijst op Zal ik me afvragen dat onze natie een natie van dromen is geworden? Zelfs aanbidding kwam dromen binnen vanuit de breedste poort, kijk naar de Nacht van Kracht, je vindt het gedefinieerd door visioenen, en kijk naar naastenliefde om het grootste motief te vinden, zeggen de doden tegen deze mensen ! Veel mensen zien dat de deur van naastenliefde pas opengaat als Itsedk uitlegt dat zijn droom tekortschiet in de deur . Wilt u meer voorbeelden en grotere afbeeldingen? Bij God, sommigen van hen gooien een vrouw met hoererij vanwege een droom waarin hij een vrouw zag, dus een les voor zichzelf door enkele boeken te lezen dat ze een overspelige is, dus scheidde hij van haar ! Er zijn zelfs mensen die beweren dat de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) naar hem toe kwam in een droom en hem beval Nhah, en toen hij zich bewust werd van mensen en begon te werken zoals in deze visioenen ! De browser, bijvoorbeeld, het internet dat naar de kwantumgod Il kijkt, analyseert en verhandelingen die bladerden en vonden op basis van een visioen van hier of daar, en misschien grapt wat ik las, bevestigt dat de Mahdi pelgrims was in dit en dat, en het incident van een pelgrim neersteken die naar verluidt doordringt dat de Antichrist die het visioen bouwde haar zag op de avond van het incident ! De schrijfster stelt een belangrijke vraag : wanneer moet de natie van haar dromen wakker worden gemaakt en gehecht aan de wetenschap ten tijde van de wetenschap? Wetenschap heeft zijn voorwaarden, instrumenten en methoden, die niet kunnen worden overwonnen, wetende dat de expressie van Ashraf-wetenschap niet de moeite waard is dat een mens visioenen uitdrukt, moet kennis van de Koran en zijn woorden zijn. Als hij er een zag, bijvoorbeeld iets, dan zou hij eerst de Koran moeten beschouwen, hij vond een verband tussen het visioen en de staat van de verzen die ze hier met elkaar verbinden en voorbeelden geven : het schip kan bijvoorbeeld oversteken om aan de woorden van God te ontsnappen. Almachtige : De Almachtige zei : ~ We hebben hem en de eigenaren van het schip gered ~ ( Spider : 15). En hout kan door de huichelaars gaan vanwege het gezegde van de Almachtige : ~ alsof ze hout waren ~ (Al- Munafiqun : 4). Het kind kan de vijand passeren vanwege de uitspraak van de Almachtige : “ Dus de farao’s pakten hem op, zodat ze een vijand zouden hebben en van verdriet . En as kan door de ijdele actie van de Almachtige gaan, zeggende : De gelijkenis van degenen die hun daden niet geloofden door hun Heer als as waarmee de wind versterkte ( Ibrahim : 18). Dus de Sunnah, de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, legde de basisprincipes en regels voor deze kunst vast, en hij vertelde de metgezellen over hun literatuur en typen en vroeg hen naar hun visioenen en drukte ze voor hen uit. . Voorbeelden en aspecten ervan zijn genoemd in de vouwen van het boek, dus herhaling is niet nodig, maar hij moet hier weten dat de visioenen van de profeten waar zijn. Van God, de plicht tot uitvoering op het eerste gezicht, of het reageert op het beeld van symbolen, en deze symbolen worden uitgelegd door de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, aan haar metgezellen, en dan zien ze hoe ze gerealiseerd worden als tastbare materiële feiten . Dit is een van de ervaringen die deze metgezellen hebben meegemaakt, dus ze hebben er baat bij gehad, en moge God later tevreden over hen zijn . Het is ook noodzakelijk om de oorsprong van deze kunst te kennen, dat de lentetijd een van de beste tijden is voor visioenen, gebaseerd op het gezegde, vrede en zegeningen van God zij met hem : “ Wanneer de tijd nadert, zal de visie van de gelovige liegt nauwelijks . ~ (1) Moslimvertellers, en ik heb hem aangegeven en dat de betekenis ervan gelijk is. Dag en nacht en deze lente wordt jaloers . . Hij moet ook de waarden kennen van de mensen die hun visioenen over hem vertellen, dus de visie van eenvoudige werkers is niet de visie van de mensen van posities en geleerden, en hij moet weten over hun landen, doctrines en de tijd van de visie . Evenzo moet hij weten dat leeuwen en vogels – behalve wat zeldzaam is – in de uitdrukking mannen voorkomen en dat tarwe, gerst, honing, wol en ijzer vaak geld zijn, en dus heeft deze kunst regels en is het niet gemakkelijk te bereiken. Het moet eerder worden bestudeerd en in de leer gedaan door Majid, die er perfect voor is voor degenen die willen leren, en God ik weet het ….

…Wie ziet dat hij veel bijen heeft geslagen of meegenomen, dan heeft hij buit geslagen, en de bijen kunnen mannen zijn van wie, en wie ziet dat de bijen ze steken, dan legde hij uit dat hij met vermoeidheid toelaatbaar geld kreeg ….

…Wat is de relatie tussen dromen en seks? En duidt het hebben van seks met een van de incest, zoals de omgang van een broer met zijn zus, of bijvoorbeeld voor een van de echtgenoten met een ander dan de ander, op een verboden relatie? Zijn dit soort dromen oprechte visioenen? Of is het een pijpdroom die niet voorbijgaat en er geen aandacht aan besteedt? Deze vraag is belangrijk in deze techniek, en ik vind bellers, of bellers, erg verlegen als ze me dit soort visies vertellen . De waarheid is dat verlegenheid hier normaal is. Omdat het moeilijk voor te stellen is dat dergelijke beelden voorkomen in conservatieve moslimgemeenschappen, en vanwege het ernstige taboe op deze handeling in alle hemelse wetten . Maar wat ik hier zou willen zeggen : De situatie in dromen is heel anders dan de situatie in de werkelijkheid, aangezien dromen hun eigen connotaties hebben, die totaal anders zijn dan de werkelijkheid. Daarom zie ik geen echte rechtvaardiging om me te schamen voor het vertellen van zulke dromen … In plaats daarvan kunnen sommige een indicatie zijn van liefde, gerechtigheid, vriendelijkheid of voordeel van de ene kant naar de andere, en maar heel weinig van deze dromen hebben een slechte connotatie, maar zelfs als de betekenis ervan slecht is, lijdt het geen twijfel dat het vertellen van zulke visioenen aan degenen die zijn liefde, advies of kennis vertrouwen, voldoende is om alle angst weg te nemen die gepaard gaat met het optreden van dergelijke visioenen, en het belangrijkste is is om deze visioenen in detail te vertellen, en geen informatie achter te houden die de kruising van de visie ten goede zou kunnen komen . . Misschien van de partij die hier vertelt dat een man van Arabische nationaliteit mij zijn sponsor noemde, en me vertelde dat zijn werknemer eerder naar zijn land wilde reizen, op basis van een visie die hij zag en belangrijk voor hem was, en ik zette hem aan het denken veel, en hij werd ontslagen in zijn werk, en de sponsor vertelde me dat hij twijfelde of hij iets van plan was, en vroeg of ik deze werknemer wilde ontmoeten en zijn visie wilde horen, op verzoek van de werknemer zelf. Ik ging naar de winkel waar de werker werkt, en de sponsor ontmoette me en stelde me voor aan de werker, die zodra Farah me zag, zei : ik heb een visioen waarvan ik hoop dat je het naar me toe kunt steken . Hij gaf de dokter geen gelegenheid om te accepteren of af te wijzen, en ging verder met het vertellen van zijn visioen dat hij had gezien, en nodigde hem uit om naar zijn land te gaan om zijn eer te wreken, zijn zuster te straffen die zijn reputatie had aangetast, en veranderde deze. beschrijvingen die ik van hem hoorde over zijn zus, en het visioen was : dat hij haar naakt zag op een van de plaatsen. Toen ze hem zag, voelde ze angst en rende van hem weg, en hij volgde haar, denkend dat ze een overspelige was . Hier was de man klaar met het afsnijden van zijn visioen en het zweet stroomde van hem, dus ik zei tegen hem : ik zag goed en genoeg kwaad, als je je visioen gelooft, zal ik je iets vertellen over je zuster, en dat doe ik niet ken haar, dus hij zei : ga je gang , dus ik zei tegen hem : wil je me geloven en laten wat je denkt? Hij zei : Als wat je zegt correct is, dan zal ik je geloven, anders zal ik je niet geloven . Ik zei : voordat je naar Saoedi-Arabië kwam, begon je zus niet religieus te worden? Hij zei : Ja . Dus ik zei tegen hem : was je niet verbaasd over haar plotselinge toewijding? Hij zei : Ja, dit is waar. Ik zei tegen hem : Want deze zuster van jou telt haar nu, en God is haar vriend onder de trouwe, conservatieve, kuise vrouwen die erin zijn geslaagd de zonden van haar jong en oud weg te nemen. Dit is de betekenis van haar volledig ontdaan van haar kleren. Wat betreft haar uitkleden voor mensen, dat betekent. Iedereen heeft gehoord van haar gerechtigheid, haar ascese in deze wereld, en haar afstand doen van vele daden die haar geloof verminderen, en hier begon deze man te huilen, en begon hij God vergeving te zoeken en zijn toevlucht te zoeken bij God tegen de vervloekte Satan, en hoe verbaasd ze was toen hij hem vertelde dat hij kwaad jegens haar had begaan en dat hij had besloten zijn idee zo snel mogelijk uit te voeren, en ik zeg hier : God zij geprezen die ons missionarissen heeft gemaakt en niet vervreemd heeft gemaakt ….

…Wat is het verschil tussen droomuitdrukking en waarzeggerij? Of hoe zit het met de manieren waarop mensen kennis van het ongeziene claimen, en maakt interpretatie van dromen deel uit van het claimen van kennis van het ongeziene? En hoe reageer je op degenen die zeggen dat het uiten van dromen een vorm van waarzeggerij of astrologie is …! ? Deze toespraak wordt overgebracht onder mensen, en het bestaat, en de auteurs van deze lezing moeten zichzelf eerst een vraag stellen : wat is het verschil tussen iemand die een kristallen bol vasthoudt en beweert dat hij daardoor naar de toekomst kijkt, of u vraagt ​​naar de naam van je moeder? Hier bespot hij in het huwelijk en beschuldigt hij u van overspel, wat wordt beweerd door degene die door hem is geboren aan zijn moeder, of hij vraagt ​​u een van uw hand op te steken en de regels in uw hand te lezen en u dan te vertellen wat u wilt. u overkomen, of hij stapt in het zand, of hij vraagt ​​u naar uw teken … en andere methoden die onder de eigenaren van de horoscopen en de charlatans het verschil is tussen hen en tussen degenen die de visioen met de verzen van de Edele Koran, of de gezuiverde Sunnah, en zeg in het begin van de interpretatie wat er is genoemd en wat is bewezen over de Boodschapper, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, of het is bewezen op het gezag van zijn metgezellen, zoals : [ Goed, ik heb het gezien en het kwaad is voldoende, als je je visie gelooft, gebeurde dat-en-dat ] en hij zegt voor of na zijn interpretatie : En God weet het het beste? Ik denk dat het verschil duidelijk is voor iedereen die eerlijk is en voor iedereen die ontdaan is van zijn passie. Wat betreft degenen die dit veld bestrijden om persoonlijke redenen, of vijandig staan ​​tegenover sommige benaderingen van de uitdrukkers die in de uitdrukking hebben opgenomen wat er niet van is, zoals daden van aanbidding, de tekenen van het uur of de voorspelling van gebeurtenissen die zullen plaatsvinden, en de zekerheid ervan, en het bepalen van specifieke periodes waarin ze voorkomen En hij denkt onbewust na over onze aanpak, en volgt niet wat we voorstellen, en hij heeft misschien niet één aflevering van dit programma gezien, maar hij is nog steeds rijdend op de golf van oppositie, denkt hij dat wij tot deze mensen behoren, ik zeg stop ….. en blijf je niet tegen je verzetten totdat je ons argument ziet, en luister naar ons gezegde, en wees niet als een brandweerman bij nacht . Ik nodig elke eerlijke persoon uit om te lezen wat Ibn al-Qayyim, moge God genade met hem hebben, zei in Zad al-Maad [4/255]. Hij zei toen hij werd blootgesteld aan de manieren waarop mensen beweren het onzichtbare te kennen : Het is voldoende om een ​​van de takken ervan te beschouwen, wat de uitdrukking is van het visioen, want als de dienaar erin implementeerde en zijn kennis voltooide, kwam hij met wonderen . Wij en anderen hebben vreemde zaken gezien waarin de oversteek wordt geregeerd door snelle en langzame, eerlijke oordelen, en degenen die het horen zeggen: dit is een onzichtbare wetenschap ! Het is eerder kennis van wat afwezig is bij anderen om redenen die uniek zijn voor hun kennis en verborgen zijn voor anderen … totdat hij zei : In tegenstelling tot de kennis van de visie is het waar, niet ongeldig. Omdat het visioen is gebaseerd op droomopenbaring, en het maakt deel uit van de delen van het profeetschap . Daarom, hoe meer de ziener waarachtiger, onschuldiger en beter geïnformeerd is, hoe correcter zijn uitdrukking is, in tegenstelling tot de priester, de astroloog en hun aanvallen, die een verlengstuk van hun broers hebben van de demonen, want hun maken is niet geldig voor iemand die waarheidsgetrouw is, of die rechtvaardig is, of wie de wet aanbidt, maar eerder zijn ze meer als magiërs die meer liegen en blikken en verder weg van God En zijn boodschapper en zijn religie, magie was bij hem sterker en meer invloedrijk, in tegenstelling tot de kennis van de sharia en de waarheid, want hoe meer rechtvaardig, waarheidsgetrouw en oordeelkundig, hoe meer zijn kennis van hem en zijn invloed op hem was, en God is succes . Zijn woorden hielden op . Hier zeg ik tegen degenen onder ons die tegen de uitdrukking zijn of beweren dat we doen alsof we niet worden gezien, wat denk je na deze verklaring…

…Kat : is een kat, een kat, verschilde in zijn interpretatie, zou de server bewaken , en er werd verteld dat het de dief is van de mensen van het huis, het vrouwtje en vertelde hem dat een vrouw ziek was – bedrieglijk schaamteloos, en toegeschreven aan beide cruisen Palmra en bewaakt en Echtlsh en stelen, het zal hem pijn doen en hem helpen, de gebeten of gekrast Hij werd verraden door iemand die hem bedroog, of het zou hem ziek maken . Ibn Sirin zei altijd : het is een Sunnah-ziekte . En als de katachtige wild is, dan is het ernstiger, en als het een stille cent is, dan is het Sunnah waarin het comfortabel en vreugdevol is, en als het wreedheid en veel kwaad is, dan is het een jaar van ergernis, en het zal vermoeidheid en angst in zich hebben . En er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag een cent zijn hoofd in de maag van mijn man steken, dus nam hij er iets uit en at het op, en hij zei tegen haar : Als je je visioen gelooft, ze zullen vanavond de winkel van je man binnengaan en driehonderdzestien dirham van hem stelen. Als neger namen ze hem mee en eisten de diefstal, dus namen ze die van hem terug . Er werd tegen Ibn Sirin gezegd : Hoe wist je dat en waar heb je het vandaan gehaald? Hij zei : De katachtige is een dief, de buik is de schatkist, en het eten van de katachtige daarvan is een koopje. Wat betreft de hoeveelheid geld, ik haalde het van de rekening van de kameel, en dat zijn : de zesenzestig, de middag vijftig, de waw zes en de r’s tweehonderd, dus dit is de som van de katachtige ….

…Zelden kwam er een man naar Ibn Sirin en hij zei: hij zag een man die wit van zijn hoofden was gesneden, dus nam hij de blanken en liet de dooiers achter, dus zei Ibn Sirin, vertel de man, hij komt naar me toe om het naar hem over te steken , zei hij, vertel hem over jou, hij zei nee. Hij beval een van zijn metgezellen om hem naar iemand van het politiehuis te brengen, hem naar hem toe te dragen en hem te laten weten dat hij de doden had geplunderd en hun lijkwaden had gestolen, dus zei hij dat ik tot u getuig dat ik berouw heb voor God en daar kom ik niet op terug ….

…Wat betreft het slijm : wie het ziet alsof hij slijm heeft . Omdat hij zijn schuld nakomt, of van hen spaart, of hij toestaat dat een volk iets doet wat ze hebben gedaan . Er werd gezegd dat het slijm de gids van de jongen was, evenals het bewijs dat het poesje werd gegenereerd uit het slijm van de leeuw . En wie ziet dat hij op de grond wordt gereden, hem zal een dochter worden geboren . Als hij zag alsof hij zijn vrouw overtrad , zou ze zwanger worden en een zoon baren . En als hij ziet dat zijn vrouw een miskraam bij hem heeft, zal ze een zoon baren of een jonge zoon spenen, en wie seks heeft in het huis van een man, trouwt met een vrouw uit dat huis, of het nu is toegestaan ​​of verboden . Als hij in het bed van een man blijft steken, dan verraadt hij zijn vrouw. Als hij in zijn zakdoek steekt, verraadt hij hem in zijn knecht. Als hij ziet dat hij rouwt, en een vrouw neemt zijn snot, dan bedriegt ze hem en draagt ​​ze het . Als hij ziet alsof hij het slijm van iemand anders wast, dan bedriegt een man zijn vrouw en streeft hij ernaar hem te bedekken en niet te verbergen . Als hij ziet dat hij zijn eigen snot at, eet hij het geld van zijn zoon . En als hij het slijm van iemand anders at, at hij het geld van de zoon van een ander . Als hij ziet alsof hij in zijn neus snot, dan duiden zijn visioenen op het koord van zijn vrouw . En als hij zag alsof hij niesde en een dier uit zijn neus kwam, wordt er een ander kind aan toegeschreven . Als de buitenkant een leeuw was, dan was hij de zoon van een dief . Als het een duif was, dan een geliefde dochter . Als hij zijn slijm ziet stromen, sloeg hij kinderen zoals hij, en als hij een persoon met een steek in zijn kledingstuk ziet, zal hij het met een huwelijk verbinden ….

…Al-Kirmani zei: “ Wie ziet dat hij brandhout uit de woestijn en uit al-Nabigha verzamelt en het op zijn rug draagt, zal lelijk, afgunst, laster en roddelen interpreteren, maar hij zal snel worden gestraft voor wat de Almachtige zegt. de lading hout . ~ En wie ziet dat hij een of drie houtstokken heeft gelegd om het vuur erin aan te steken, dan zal hij gedurende de uren goede woorden laten zien ….

…En wie ziet dat zijn naald waarmee hij is genaaid, is gebroken en doorboord of van hem is afgenomen, dan wordt hij gescheiden en verwend, en wie denkt dat hij verloren is gegaan of van hem is gestolen, hij maakt niet af wat in hem is, ik bedoel wat hij van plan is te doen, en zijn zaken zijn gescheiden, en de naald geeft aan dat de vrouw de draad in haar moet steken ….

…Hell: Wie in een droom ziet dat hij de hel is binnengegaan, begaat grote zonden . Als hij eruit komt zonder een hekel aan te hebben, vervalt hij in de zorgen van deze wereld . En wie het vuur ziet naderen, hij zal in de benauwdheid en beproeving van een heerser vallen, en hij zal er niet van worden gespaard, en hij zal worden getroffen door een boete en grove schade, en hij is een voorbode voor hem om zich te bekeren en terugkeer van wat in hem is, en als hij het binnengaat, dan zal hij de grote zonden en immoraliteit veroorzaken die de Almachtige God hem de grens heeft opgelegd. Hij spreekt immoraliteit en kwaad . En als hij ziet dat hij er met een glimlach naar binnen is gegaan, dan is hij corrupt, tirannie en ongehoorzaam aan de Almachtige God . Als hij ziet dat hij nog steeds opgesloten zit in de hel, dan is hij nog steeds in deze wereld arm en beroofd, hij bidt of vast niet en noemt God de Almachtige niet . En als hij zag dat hij at van Zaqqum Hell en zijn boezem en zijn pus, dan zal hij ongerechtigheid verwerven en bloed vergieten, en zijn zaken tegen hem intensiveren . En wie ziet dat hij een zwart gezicht en blauwe ogen heeft in de hel, dan zal hij de vijand van de Almachtige God vergezellen, en hij zal worden vernederd en zijn gezicht zwart gemaakt onder de mensen, en de Almachtige God zal hem in het hiernamaals straffen met zijn kwaaddoen. . En wie de hel persoonlijk in zijn slaap ziet, moet op zijn hoede zijn voor de sultan of voor de toorn van de meest barmhartige . En wie ziet alsof hij de hel is binnengegaan, zal vrij zijn van elke zonde waarvan hij zich niet bekeerde, en als hij ziet dat hij uit de hel is gekomen, zal hij berouw hebben van de zonden, dus als hij drinkt van de drinkt of at van zijn voedsel, begaat hij nog steeds zonden of zoekt kennis die een ramp voor hem wordt . En de hel in een droom is een teken van de ondergang van de positie in deze wereld, en misschien duidt het op armoede na rijkdom, eenzaamheid na de mensheid, vervallen in tegenspoed, permanente gevangenschap en schaamte in deze wereld . Als ze de vrouw aangeeft, was ze een onruststokervrouw, en als ze aangeeft dat ze in hun levensonderhoud voorziet, is haar inkomen verboden, en als ze het huis aangeeft, staat het naast de mensen van immoraliteit en nalatigheid . Als het op ziekte duidt, is het gevolg de dood met een slecht einde, en als het op dienstbetoon duidt, is het met een onrechtvaardige autoriteit, en als het wijst op kennis is het ketterij, en als het op werk duidt, was het een onaanvaardbare daad, en als het duidt het kind was hij een kind van hoererij . En het binnentreden van de hel duidt op dezelfde vraag na rijkdom, en het duidt op het huis van ketterij en immoraliteit, de kerk, verkoop, vuurhuizen, duiven, leerlooierij, slachthuizen en ovens die worden gebruikt om vuur aan te steken voor een voordeel, en hun intrede duidt op overwinning met verlangens . Evenzo kunnen al-Hatimah en al-Hatata degene zijn die denkt aan al-Hamz, al-Malaz en al-Majmiyyah, en Jhannam voor de ongelovigen en de hypocrieten . En Saqr duidt op het verlaten van de waarheid, en het verdiepen in wat niet betekent, en het ontkennen van de Dag des Oordeels . En de prijs van demonen en degenen die hun moraal creëren . En de afgrond is een teken van onderschatting in maat en evenwicht, of voor degenen wier weegschaal verlicht is en hen niet belasten met goede daden . En de hel is voor degenen die heersen en de voorkeur geven aan het leven van deze wereld, en de lagere greep van de meesters van hypocrisie, als hij haar hoofd eet of degenen drinkt die haar wassen, of haar schorpioenen hem bijten, of haar leven hem treft, of zijn huid verandert naar de huid van haar volk, of hij wordt aan zijn gezicht getrokken, of wordt teruggedraaid van het opstijgen op zijn hoofd, of op zijn plaats geslagen Of, zijn klantenlijsten hekelden het, want dit alles en dergelijke is het bewijs van innovaties in religie, de deelname van de onderdrukkers, het naleven van de wetten van de ongelovigen, de creatie van de moraal van de polytheïsten en de minachters, de tegenstrijdigheid van de profeten en het verlaten van de vromen, de afvalligheid van religie, de gierigheid van Gods geld van de verdiensten en de ongehoorzaamheid van de Heer der werelden, of de ontkenning van zijn heerschappij en zijn macht En hem vergelijken met zijn schepping, moge Hij worden verheerlijkt en verhoogd, en het zien van de eigenaar van de Vuurvoeder is een aanwijzing van degene die in zijn c apacity of voedde hem iets goeds op liefde voor de Almachtige God en Zijn Boodschapper en voor de gelovigen en de sultan, en op de afstand van hypocrisie en afstand doen van zonden, zonden en grillen na misleiding en jaloezie in religie, als hij de penningmeester zag, vrede zij met hem, komend tot hem. Hij wijst op zijn veiligheid en zekerheid door zijn vuur, en als hij ziet dat hij zich van hem afkeert, of hem in zijn gezicht verandert, geeft hij aan dat hij zich heeft voorgedaan in wat zijn vuur nodig heeft . En de schatkamer van Hell zijn de beheerders, bewaarders, soldaten, assistenten, politie-eigenaren, ouders en familieleden . En wie zag dat Malik zijn kant koos en hem in het vuur gooide, dan vereist zijn visioen vernedering voor hem . Als hij ziet dat hij de hel is binnengegaan en daaruit is vertrokken, dan zal hij de hemel binnengaan, zo God het wil, of hij zal een zonde begaan en zich ervan bekeren . En als hij ziet dat zijn lichaamsdelen tot hem spreken, dan is dat een bewijs van bestraffing van zonden en alertheid op de kwestie van het Hiernamaals ….

…2 – Tijd voor visie : dit aspect is met name materieovergangen ; Omdat zij degenen zijn die zich ermee bezighouden , aangezien het kennen van het tijdstip van het visioen van groot belang is voor de oversteek , en sommige visioenen kunnen een teken zijn van een huwelijk, zwangerschap of succes bij het studeren , dus de vraag over het tijdstip van de visie is nodig zodat de persoon die de vraag van onderzoek en inzicht doorloopt, zijn verband met de tijd kan uitdrukken . Visies en tijd met een sterke relatie met de expressie , wat gezien de extreme hitte verschilt van hetgeen werd waargenomen in de ernst van de koude , Valenar bij voorbeeld in de eerste afkeurenswaardige , en in de tweede prijzenswaardige en vruchten in de visioenen die op dat moment werden gezien als gegeten, zijn ze welkom , en werden ze gezien als gegeten op het verkeerde moment. Nee , en vooral wat in zijn tijd en in zijn tijd wordt gezien, is in uitdrukking goed . Alsof hij zag dat hij winterkleren draagt ​​in deze wintertijd is goed en het tegenovergestelde is waar , en aangezien hij zag dat hij de hadj uitvoerde en de tijd van het visioen ten tijde van de hadj verschilt van degenen die zagen dat hij de hadj deed om een andere tijd dan zijn tijd , enzovoort , we ontdekken dat de vraag van degene die zich uitspreekt over de tijd van het visioen zijn verdiensten heeft . Is een ander ding om hem een ​​vraag te stellen over het visioen van de tijd ? Enkele van de vragenstellers over visioenen die je vertellen : ik zag dit en dat, en wees verrast door je te vertellen over oude gebeurtenissen die zich vermenigvuldigen met vragen over de tijd van Alra O zegt tegen je : het is van zo’n jaar , en dit soort visioenen kunnen zijn bereikt Voor de kijker is er geen voordeel van de acties van de geest erin en heeft het geen zin voor de oversteek en daarom negeert hij het , en het is beter om de visioenen bij de kruising op een voor hem geschikte tijd te vertellen en het niet te overdrijven , en sommige auteurs hebben verklaard dat de uitdrukking van visioenen de voorkeur geniet na zonsopgang en voordat de zon opkomt, om twee redenen : Ten eerste : de visionair herinnert zich het niet te vergeten visioen duurde niet lang daarna , en de tweede : zijn relatie overschreed het betere tijd dan anderen om het begrip van de twee kruisingen bij te wonen , vrede zij met hem, zei hem : ( God zegene mijn natie in Bkorha ) (1 ), en naar mijn bescheiden mening n dat de toewijzing van tijd zonder tijd De voorkeur voor de ene keer boven de laatste is relatief en verschilt van persoon tot persoon, en dit is te wijten aan de gewoonte om in de eerste plaats over te steken . Is er iets anders te doen in de tijd ? Sommigen geloven dat het visioen van de dag sterker is dan het visioen van de nacht, en dit is ook geen sluitend bewijs , en sommigen van hen zeiden : hij geeft haar wat er aan het slapen was , en in mijn mening, het belangrijkste is om het visioen af te snijden als het visioen , omdat de geest misschien in beslag wordt genomen door Bachgalh in de levens van de wereld En omdat het bewind van de ziener er dichtbij is en omdat er iets wenselijks in kan zijn om te bespoedigen , zoals goed aandringen of waarschuwen tegen zonde en dergelijke (2). ____________________ (1) Het is overgeleverd door Imam al-Tirmidhi in het verkoopboek, hoofdstuk over wat er vroeg in de handel komt – vorige referentie – en het werd verteld door Abu Dawud in het boek van de jihad, hoofdstuk over innovatie in reizen – vorige referentie – , en Imam Ibn Majah heeft het overgeleverd in het boek van de handel over wat wordt gezocht in de zegen van de eerstgeborene – vorige referentie En het werd overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad in de Musnad van de tien Missionarissen van het Paradijs en van de Musnad van Imam Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn – vorige referentie – en het werd overgeleverd door Al-Darami in het Boek van de Heren , Hoofdstuk, God zegene mijn Ummah in zijn eerstgeborene – vorige referentie . (2) Zie : Al- Nawawi over de uitleg van Sahih Muslim – Vorige referentie – (15/35) ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Luizen zijn in een droom een ​​wereld met geld, en als de luizen in het nieuwe hemd zaten, was het de verlenging van het mandaat . Als het overhemd wordt gedragen, is het een schuld die moet worden gevreesd . En de luizen op de grond zijn zwakke mensen, en als ze ze knijpen, steken ze zwak . En wie een luis uit zijn borst ziet vliegen, dan is zijn gehuurde knecht of zijn jongen of zijn zoon ervoor gevlucht . En luizen hebben soldaten en vijanden, en predikers zijn chakrians, en politie heeft assistenten, geleerden hebben studenten en zieke mensen hebben een langdurige ziekte . Als hij zag dat hij een levende luis gooide, dan zou hij iets doen dat in strijd is met de Sunnah . Veel luizen zijn een kwelling, en de mensen zijn kinderen en een lichtzinnig volk dat slecht behandeld wordt, of het is goed, genade, zegen en redding van verdriet en zorgen . Als hij veel luizen heeft gezien, dan is dat een bewijs van een langdurige ziekte, verlies en armoede, en Faraj, geteisterd door zijn leed en redding van zijn leed, heeft haar gedood . En wie luizen van zijn kleren vangt, wordt hem een ​​obscene leugen voorgelogen . Vanuit een snuifje luizen gooien zwakke mensen woorden naar hen ….

…Over Wahab bin alarm dat Nebukadnezar na de ruïnes van Jeruzalem en voerde de kinderen van Israël in zeven jaar, de mening in een droom, een grote visie van zijn aura verzamelde priesters en Alhzar en vroeg hen over zijn visie dat , zeiden zij : tot Iqsa koning vertelde hem zelfs Ptooelha , hij zei : ik ben het vergeten, maar heb het me niet verteld aan drie dagen mensen die je vermoordden voor Akrkm werden bang en Glenn van zijn festival hoorde dat Daniel – vrede zij met hem – en in de gevangenis zit, zei de gevangenbewaarder : Ga naar hem , zeg hem : dat hier een man die kennis van uw heeft visie en interpretatie ging naar hem vertelde hem Aftlbh toen hij het niet buigen voor hem en zei tegen hem : wat u verhinderd uitputting Mine? Hij zei : God gaf me kennis, leerde me en gebood me om voor niemand anders neer te knielen , dus zei hij hem kort : ik houd van degenen die hun verbonden met hun heren nakomen , dus hij vertelde me over mijn visioen , dus zei Daniël tegen hem : ik zag een groot idool met zijn voeten op de grond en zijn hoofd in de lucht , erboven van goud, het midden van zilver en de onderkant van koper En zijn been van ijzer en zijn voeten van klei, dus terwijl je als je naar hem keek, hield je van zijn schoonheid en de strakheid van zijn maken, God gooide hem met een steen uit de lucht, en hij viel op zijn kruin totdat hij het verpletterde en zijn goud, zilver, koper en ijzer vermengden zich tot je stelde je voor dat als mensen en djinns elkaar zouden ontmoeten om sommigen van hen te onderscheiden van anderen, ze dat niet zouden kunnen doen. De steen die hij werd gegooid, werd verhoogd, vergroot en verspreid totdat hij de hele aarde vulde , zodat je zag niets anders dan de steen en de lucht , dus zei hij : Het visioen dat ik zag was waar, dus wat is de interpretatie ervan? Daniël zei : Wat de afgod betreft, er zijn verschillende naties aan het begin der tijden en in zijn midden en in zijn midden en aan het einde , en wat betreft de steen waarmee een afgod werd geworpen, het is een religie waar God naar werpt. deze naties aan het einde der tijden, dan zal hij het hun laten zien, dus stuurt God een analfabete profeet van de Arabieren, zodat de naties en religies erin zullen worden geworpen zoals ik de steen heb zien duizelen over de soorten afgoden En het verschijnt op de religies en naties zoals ik heb gezien dat de steen verscheen al over de aarde , zodat God de waarheid met onderzoekt, wordt de valsheid verloren gaat met het, begeleidt de mensen van misleiding door het, onderwijst de ongeletterde door hem, versterkt de zwakke , versterkt daarmee de vernedering en ondersteunt de zwakken . In een andere roman : over Wahab bin alarm , en waarin die Nebukadnezar, de mening van een visie, terwijl hij had graag wat advies als het advies van iets letsel Vonsah die heette Daniel en Ananias en Azaria en Mahil van de stammen van de profeten, hij zei : Vertel me over het visioen dat ik zag en dan ben ik iets geworden waar Vonsaneha van hield , wat zij? Ze zeiden tegen hem : Vertel het ons door Ptooelha laat het je weten , hij zei : Wat zei ze niet als je me vertelde aan Ptooelha Onzaan Octavkm , ze gingen bij hem weg, ze riepen God en Astgathua, en baden tot hem en vroegen hem om leer ze Voalmanm, die hem Fjah vroeg, ze zeiden tegen hem : Ik zag een standbeeld? Hij zei : je hebt gelijk . Ze zeiden : Zijn voeten en benen zijn van klei, zijn knieën en dijen van koper, zijn buik van zilver, zijn kist van goud en zijn hoofd en nek van ijzer? Hij zei : je hebt geloofd . Ze zeiden : Terwijl je naar hem keek, vond hij je aardig, en God stuurde een rots uit de lucht op hem, dus ontmoette hij hem. Hij zei : je hebt gelijk , dus wat is de interpretatie ervan? Ze zeiden : je zag dat de Koning der Koningen een of andere Allen-koning was van sommigen , en sommigen van hen waren de beste koning van sommigen , en sommigen waren meer koning van sommigen, was de eerste koning van aardewerk, een verzwakte en Olinh , toen was het boven het koper is het beste ervan en meer , en toen was het boven het koper zilver dat beter is dan dat en beter , dan was er meer dan zilver, goud, dat is beter dan zilver en beter , toen was ijzer van jou, omdat hij was krachtiger en duurder dan hij vóór hem was , en de rots die je zag was God die vanuit de hemel naar hem was gezonden, dus zijn nauwkeurigheid was een profeet die God hem uit de hemel verkocht, zodat alles klopte en de zaak tot hem kwam . . En in een andere overlevering : Daniël en zijn metgezellen zeiden tegen Bakhtasar : Ik zag zus -en-dat en ze vertelden het hem , dus hij zei : Je hebt gelijk , ze zeiden : We steken het voor je over . Wat betreft het afgodsbeeld waarvan u het hoofd van goud zag, het is uw bezit zo goed als goud , en het bezat de hele aarde , en de hals lijkt erop. De koning van uw zoon na u bezit, dus zijn bezit zal goed zijn en niet als goud , en wat betreft zijn kist die van ijzer is, het is de koning van het volk van Perzië, die na uw zoon bezit, dus hun bezit zal sterk zijn als ijzer , en wat zijn humeur betreft, hij gaat naar de koning van het volk van Perzië en het volk betwist de koning in elk dorp totdat de koning zal regeren voor een dag en twee dagen, maand en twee maanden, en dan doodt niet de mensen hebben de kracht ervan, want het was niet de kracht van de fetisj op de twee mannen van aardewerk , terwijl ze net zo goed zijn als God gezonden – de Almachtige – een profeet van het land van de Arabieren Vozarh over de rest van het volk van Perzië en de rest van de koning van uw zoon, en uw en vernietigde en Ohlkh om hem niets te houden toen de rots kwam en het afgodsbeeld vernietigde ….

…Naald is in een droom een ​​teken voor het celibatair in het huwelijk, en voor de armen om de situatie te verbergen . En wie een draad in een naald ziet, zijn zaken zullen worden genezen, en wat van zijn zaken was gescheiden, zal voor hem worden verzameld . En wie ziet dat zijn naald waarmee hij is genaaid, is gebroken of van hem is afgenomen , zijn zaken zullen worden verstrooid en zijn zaken bederven . De naald wijst ook naar de vrouw om in te rijgen . Evenzo de obelisk : wie ziet dat hij een obelisk in zijn hand heeft en dat zijn vrouw zwanger is, baart een dochter . Omdat er geen last was die duidde op zijn reis . Als iemand ziet dat hij een naald eet, leidt hij zijn geheim naar degenen die hem kwaad doen . En wie ziet dat hij een naald in een persoon heeft gestikt, zal hem steken . En wie kleding naait voor de mensen, hij adviseert hen en streeft naar gerechtigheid onder hen, want in de taal van de Arabieren is de kleermaker het naaiwerk, en de naald is het advies en de draad is het advies . Als hij zijn kleren naait, zal hij rijk zijn als hij arm is, en hij zal herenigd worden als hij verspild is en als hij corrupt is . Als hij hun zijn mantel zag, bekeert hij zich van afwezigheid, of vraagt ​​hij vergeving van zonde, als Rafiyeh uitweidt, anders verontschuldigde hij zich onwettig, en bekeerde hij zich van gevolgd, en vernederde hij de eigenaar van genezende kracht niet, en dit kwam in de gelijkenis : het geklets werd geschonden, en bekeerde zich heeft Rafa ….

…Krabben : steken en spreken ….

…Brandhout is aan het roddelen in een droom . En wie twee of drie stokken hout ziet en ze in het vuur steekt om het aan te steken, er zullen grove woorden zijn die groeien en toenemen . En iedereen die een vuur in een bos aansteekt, is iemands jacht op een heerser, en misschien was het brandhout degene die het in een droom droeg met pijnlijke woorden en een belediging voor de eer van mensen . Als hij ziet dat hij brandhout heeft, duidt dat op levensonderhoud en de vervulling van behoeften, en de erfenis of het geld van de nutteloze schenking . Als het brandhout iets was dat gebroken en uitgespreid moest worden, was het een bron van vermoeidheid of kwaad, en als het uitgerust was, duidde het op nabijheid van de autoriteit en het gemak van moeilijkheden . En het hout kan duiden op saaiheid of gierigheid van het wezen, omdat er wordt gezegd : Zo en zo is Hatabah, als hij gierig of saai is . En de bundel brandhout is geld van verschillende soorten . Hij die een held was en met hem een ​​bundel hout zag, diende een groot man . En het verzamelen van hout voor de patiënt, medicijnen en onschuld . En elk hout dat in een droom aan zijn vrucht wordt toegeschreven, duidt op de corruptie van het geld van die vrucht . En wie hout aanbiedt aan het vuur, duidt op nabijheid tot zijn Heer, of het aanbieden van zijn kleintje aan een schoolmeester, of een rivaal aan een heerser, of een zieke aan een dokter, en of het hout met vuur wordt aangestoken vóór zijn offer , zal zijn kleintje slagen en zegevieren over zijn tegenstander . Als hij in een droom brandhout at, at hij verboden geld, of werd hij wakker met hout geslagen . En wie een schip heeft en in een droom ziet dat het is verbrand, of hij heeft brandhout verbrand dat duidt op het zinken van zijn schip . De stronk van het hout is het bewijs van volharding en passiviteit . En de stronk voor grillen, afstoten, lassen en soortgelijk aan hen is een bewijs van interesse en pensioen, als het wordt gewijzigd, en als dat niet het geval is, duidt het op het kromtrekken van de vrouw of de maker of de opschorting van de rente ….

…Qureis Als je droomde dat je door de doornen van Qureis liep zonder je te steken, voorspelt dit dat je omstandigheden zullen floreren . Maar als u de steek van doornen in een droom voelt, voorspelt dit dat u zich bedroefd en depressief zult voelen en anderen leed zal bezorgen . Als een meisje droomt dat ze door de doornen van een snuifje loopt, zullen veel mannen haar huwelijk aanbieden, en haar angstige beslissing zal haar in verwarring brengen . Als je ervan droomde een brandneteldoorn te zien, voorspelt dit dat je door een crisis en moeilijke omstandigheden zult gaan, en dit zal de rebellie van kinderen of bedienden vergezellen ….

…Abu Sa’id, de prediker, zei in het visioen van parels, hij zei dat er een man naar Ibn Sirin kwam, en hij zei dat wanneer de slaper ziet dat twee mannen zijn mond binnenkomen met parels, een van hen komt er kleiner uit dan wat hij komt binnen, en de andere komt groter uit dan hij binnenkomt, dus hij zei: wat betreft degene die ik hem klein zag komen, je zag het voor mij, ik ben recenter dan wat ik hoorde en wat ik zag, het komt eruit Dus ik zag het van twee leugenaars die meer spraken dan ze hoorden, en de parel in de interpretatie duidt op de koran en kennis. Dus wie het ziet alsof hij parels doorboort, hij zal veel kennis doorboren, dan verspreidt hij veel naar mensen, en parels in de mond steken duidt op goede religie .)…

…Ezel Als je droomt dat een ezel in je gezicht bijt, geeft dit aan dat een corrupte en corrupte persoon je sociaal zal beledigen . Als je een verre vechtpartij hoort die de ruimte vult met verdriet en somberheid, dan zul je rijkdom ontvangen en bevrijd worden van de hatelijke ketenen met de dood van iemand die dicht bij je staat . Als je jezelf op een ezel ziet rijden, zul je vreemde landen bezoeken en ontdekkingen doen op moeilijke plaatsen om over te steken . Als je anderen op ezels ziet rijden, geeft dit aan dat ze een kleine erfenis zullen ontvangen en dat hun leven moeilijk zal zijn . En als je droomde dat een aantal oude patriarchen op ezels reisden, dan geeft dit aan dat de invloed van het christendom je ervan zal weerhouden je roekeloos te dwingen de mensenrechten en plichten jegens de mens te overstijgen . Als je een ezel bestuurt, geeft dit aan dat je al je energie en moed zult besteden aan het onder ogen zien van de wanhopige poging van je vijanden om je te verslaan . Maar als je verliefd bent, zal een slechte vrouw je problemen bezorgen . Als een ezel je trapt, betekent dit dat je in verboden gebeden bent die je veel zorgen baren, en dat je bang zult zijn voor verraad . Als je droomde dat je een ezel van zijn halsband trok, dan betekent dit dat je de touwtjes in handen hebt en vrouwen verleidt met je kenmerkende manier van complimenteren . Als je kinderen op ezels ziet rijden, geeft dit aan dat ze gezond en gehoorzaam zullen zijn . Als je van een ezel valt of als een ezel je op de grond tegenkomt, duidt dit op pech en teleurstelling in wereldse zaken, of op de strijd of scheiding van dierbaren . Als je een dode ezel in je droom ziet, betekent dit dat je aan je verlangens voldoet door je over te geven aan immoraliteit en immoraliteit . Als je droomt dat je ezelinnenmelk drinkt, geeft dit aan dat een vreemde wens zal worden vervuld, zelfs als dit ten koste gaat van belangrijke taken . Als je in je dromen een vreemde ezel ziet dwalen tussen je pilaren of op het land van je gebouw, dan ervaar je een waardevol bezit . Als je ervan droomde een ezel te bezitten, kreeg je een geschenk of aankoop, dan ontvang je een promotie op het niveau van werk of samenleving, en als je alleenstaand bent, word je geassocieerd met een passend huwelijk . Als je droomt van een witte ezel, duidt dit op permanente en zekere rijkdom, waardoor je plezier of studies kunt nastreven die je na aan het hart liggen . Wat de vrouw betreft, dit duidt op haar intrede in de samenleving waar ze altijd van gedroomd heeft . In haar mentale vorming bezit een vrouw de eigenschappen van gehoorzaamheid en koppigheid, wat perfect van toepassing is op de kwaliteiten van de ezel, aangezien ze allebei uit dezelfde voorraad groeien, dat wil zeggen, van de moeder natuur, en dienovereenkomstig deze relatie onderhouden . De lelijkste vorm van ezel in haar droom is niets anders dan een metafoor voor de aard van de vrouw om te zwijgen wanneer ze haar waarschuwt, of vice versa wanneer haar geluk volledig in het verschiet ligt ….

…Sommigen kunnen worden opgevat als uitdrukkingen afbakening Balhfezh ziener om de omgeving over te steken roept in goed zicht het ziet een studio, het uitzicht was een goede logica voor Fidel en dat deed hij, hoewel hij een slecht beeld van het tegenovergestelde zag, is het vers: ~ Als je onthouden ~ God weet het ….

…Bot Als u ziet dat uw botten uit uw lichaam steken, geeft dit aan dat verraad werkt om u in de val te lokken . Als je een stapel botten ziet, betekent dit hongersnood en verderfelijke invloeden om je heen ….

…Een afgrond Als u ervan droomde in een afgrond te kijken, betekent dit dat u te maken krijgt met dreigementen om uw eigendom in beslag te nemen en dat er ruzies en slagen van persoonlijke aard zullen zijn die niet bij u passen om de problemen van het leven het hoofd te bieden . Als een vrouw in een afgrond kijkt, voorspelt dit dat ze met ongewenste belangen zal worden belast . Als het in de afgrond valt, zal het een complete teleurstelling zijn, maar als het erin slaagt de afgrond over te steken of te ontwijken, zal het zichzelf hervormen ….

…Wat betreft strijken : steken met goede en pijnlijke woorden is voor degene die het dichtschroeit, en wie ziet dat hij een man strijkt die voorzichtig en pijnlijk is, dan steekt hij het ijzer met slechte woorden en met pijn van gezag . Als het strijken rond was, dan is het standvastigheid in de kwestie van de sultan in tegenspraak met de soenna, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij een ader uit zijn aderen drukte, een slavin heeft, of hij trouwt, of ziet zijn vrouw met een vreemde man ….

Met betrekking tot slijm, wie ziet dat hij op de grond is geroerd, hij baart een meisje, en wie ziet dat hij een miskraam heeft gehad bij een vrouw, wordt zwanger van hem en zijn zoon is gevallen, en als hij een vrouw ziet die een overtreding heeft begaan, zij baart uit hem en heeft een andere zoon gespeend, en wie ziet dat hij ergens een miskraam heeft gehad, dan trouwt hij daar en wie ziet dat hij in iemands bed is blijven steken, verraadt hem in zijn vrouw, en wie ziet dat hij snot eet, dan eet hij geld, en wie ziet dat zijn neus gehecht is, zijn visioenen geven aan dat zijn vrouw zwanger is

…Mest is geld in een droom voor degene die het eet of het bevat, en de uitwerpselen van wat van vogels wordt gegeten, is verboden geld, en de mest die geschikt is om aan te steken is een voorziening, vooral als het droog is . En het grote aantal gierende mensen duidt op een belemmering voor de bewegingen . Vlekken met uitwerpselen van mensen is ziekte of angst, en het is een goede gids voor degenen wier daden lelijk zijn . Koemest is voor boeren een betere gids dan voor anderen . Wat vuilnis betreft, het is in een droom een ​​goede gids voor de armen, omdat het een verzameling van veel dingen en afval is en niet wordt geprezen bij de rijken . Misschien duidde het op de zwangerschap van de vrouw, of op de overvloed aan geld . Wat betreft de aaseter, hij is in een droom een ​​kansarme man, wiens visie duidt op zijn vermoeidheid in het comfort van anderen . Misschien gaf zijn visie de snelheid van rijkdom en de snelheid van armoede aan . Scavenger is een grote geldverzamelaar ….