Fiets Als je ervan droomt om met de fiets op een heuvel omhoog te fietsen, symboliseert dit heldere mogelijkheden . Maar als het een vrouw is die met de fiets van een heuvel af rijdt, dan vraagt ​​dat om zorg met betrekking tot haar zuivere naam en gezondheid . Pech zweeft dichtbij ….

…En wie zag dat hij uit een hotel kwam en op zijn fiets reed toen hij wegging, en als hij op reis was, zou hij de reis afsnijden, en als hij ziek was, dan is hij niet Mahmud in zijn recht ….

En wie ziet dat hij een halsband van goud of zilver of iets anders heeft, dan heeft hij volgehouden in de corruptie van zijn religie, en wie ziet dat hij een gebied heeft dat niet gezoet is, dan treft hij een zoon of een broer of een man die ervan op de hoogte is van de mensen. Als het gezoet is, dan zal hij een rijkdom vinden die er niet beroemd om is, of een zoon heerst in zijn huishouden en wie meer ziet Van het gebied is het de beste…

Het uitzicht op de bodem van zijn graf 67 – Harun al-Rashid had in Koefa een visioen gezien dat hem bang en bedroefd maakte, dus ging Gabriël bin Bakhchushua naar hem toe en zei : Wat heb je, o commandant van de gelovigen? Hij zei : Ik zag een palm met rode aarde onder mijn bed vandaan komen en zei : Dit is de aarde van Aaron, dus Gabriël begreep het en zei : Dit is een van de pijpdromen uit het gepraat van de ziel, dus we vergaten het, O bevelhebber van de gelovigen . Toen hij naar Khurasan liep, passeerde hij Tous en werd hij getroffen door zijn ziekte. Hij noemde zijn visioenen, dus achtervolgde hij hem en zei tegen Gabriël : Wee ! Herinner je je zijn verhalen over jou niet uit het visioen? Hij zei : Ja . Toen riep hij graag de knecht en zei : ‘ Breng me iets van de aarde van dit land, en hij bracht hem rode aarde in zijn hand . Toen hij het zag, zei hij : Bij God, deze palm die ik zag, en de aarde die erin zat . Gabriël zei : Bij God, je zult er niet drie keer zijn voordat hij stierf (1) , en hij beval zijn graf te graven voor zijn dood in het huis waarin hij was, het huis van Hamid bin Abi Gan al-Ta. ‘ik, dus keek hij naar zijn graf en zei : O zoon van Adam, je zult hierheen komen . Toen beval hij dat ze de Koran in zijn graf zouden lezen, dus ze lazen het totdat ze het af hadden ….

Wat betreft de muezzin, het wordt geïnterpreteerd door de sultan, zijn plaatsvervanger of de rechter, en wie denkt dat hij het aan het opbouwen is, zal goed doen.

En wie ziet dat hij van stad naar dorp verhuist, beweegt van geborgenheid naar angst en van geluk naar ellende. En wie ziet dat hij in een dorp is, heeft een hekel aan religie. En wie ziet dat hij van dorp naar stad is verhuisd, dan is hij goed in religie en veilig tegen angst en hernieuwde gelukzaligheid. Een dorp, het is goed, goed, en wie ziet dat hij een dorp is binnengegaan, dan zal hij in zijn levensonderhoud voorzien, en als er veel dorpen zijn, is het levensonderhoud groot. Sommigen van hen zeiden: Degene die een dorp zag en vervolgens zijn visioenen uitdrukte door de naam ervan af te leiden, als het goed was, dan is het zoals vermeld, en wie ziet dat hij een kasteel bouwt, geeft de goedheid van zijn religie aan, en als hij ziet dat hij anders een kasteel ruïneert…

En wie ziet dat hij meel heeft geslagen, dan krijgt hij goed geld zonder vermoeid te raken, en als hij ziet dat hij het eet, zal hij geld ten goede komen en het uitgeven en opeten, evenals het deeg eten. En wie ziet dat hij zemelen eet, profiteert niet van zijn verdiensten. En wie ziet dat hij brood heeft geslagen, dan is hij er moe van en kan duiden op kennis en islam en wie zag dat het brood voor de mensen werd uitgedeeld, dan vloeit het levensonderhoud over zijn handen, en als hij van de goed geïnformeerde is, zal hij heeft bereikt waar mensen baat bij hebben, en als hij ziet dat hij puree eet, als hij ziek is, sterft of gezond is, ziek, geslagen of gevangen zit, en wie het in zijn huis ziet werken, dan is het een ongeluk dat het overkomt ….

Met betrekking tot weven, wie ziet dat hij een kledingstuk weeft, reist hij en wie ziet dat hij een kledingstuk en dan een stuk weeft, dan wordt de stof waarin hij weeft vastgemaakt en bereikt het het einde ervan, en als hij ziet dat het niet is geweven, zijn bestelling niet is voltooid en misschien duidt het weven op bezorgdheid, werk en strijd. De stof is helemaal oud, en wie denkt dat de arbeiders thuis kleren maken, heeft een dispuut met zijn familie of anderen…

En wie ziet dat hij een grond heeft gegraven en de grond heeft gewonnen, en als hij ziek is of een zieke heeft, dan is dat zijn graf, en als hij op reis is, is zijn gegraven een reis en vuil daarin is zijn verdiensten en geld , en wie ziet dat hij een gat of een put of een kanaal graaft, ik denk dat hij er water uit heeft gegraven en als dat voor hemzelf is, dan is het zijn eigen levensonderhoud. Voor het grote publiek, en als hij dacht door het te graven dat hij erin terechtkwam, dan bedroog hij hem, en als hij zag dat hij erin ging, keerde het bedrog naar hem terug zonder degene die dat met hem wilde en die zag dat hij voerde het water uit terwijl hij aan het graven was, dan is dat een levend contract, en wie zag dat hij in een put zat, hij scheidde van zijn vrouw of op een put en ging er niet in, hij was tussen hen Conflicten en wie dat ziet hij kwam uit een put of iets dergelijks, en als hij ziek is of gevangen zit, dan is hij uit wat hij is, en wie ziet dat hij een grot of uit een muur is binnengegaan, dan is hij veilig voor wat hij vreest en zal zijn verzoek verkrijgen…

Wat de situatie betreft, wie ziet dat hij de bevalling van een slavin is, hij zal veel goeds hebben, en als hij een jongen baart, zijn ze erg slecht en krijgt hij gehate woorden en hij kan sterven, en wie dan ook ziet dat zijn vrouw of zijn dienstmaagd een jongen baarde, dan baart ze een slavin als ze zwanger is en als ze niet is, dan lijdt hij hem en dan wordt hij vrijgelaten evenals als de zwangere vrouw ziet dat ze bevallen van een slavin, zij baart een jongen, of baart een jongen, dan baart ze een dienstmeisje.

En wie ziet dat hij een bekend huis is binnengegaan, dan zal hij een wereld treffen naar de capaciteit en goedheid van het huis. Als het van melk en klei is, dan is het toegestaan, en als het van baksteen en gips is, is het verboden. Het is de verblijfplaats van het Hiernamaals, en als hij ziet dat hij het binnenging en toen vertrok, dan nadert hij de dood en ontsnapt dan, en wie ziet dat zijn huis, de huizen van zijn huis, hun gebouw of hun daken zijn uitgebreid voorbij hun bekende bestemming, dan is dit een capaciteit in zijn wereld, en als hij ziet dat er een oog in zijn huis is of een goot die zonder regen sijpelt of een dak ziet, is zijn huis aan het voortbewegen, want het is wenende ogen over de dood van een persoon erin, en wie ziet dat hij een besprenkeld huis is binnengegaan, zal door hen worden geraakt in overeenstemming met de hoeveelheid nat en modderig, en wie ziet dat hij boven een onbekend huis is, zal een vrouw zo ver te lijden als het huis en zijn gevaar. Een arme persoon die rijk is of gewond is geraakt in zijn geld en er wordt gezegd dat de kamer een vrouw is. Als hij ziet dat hij een kamer aan het bouwen is, dan is hij met een vrouw, en als hij ziet dat hij in een oude kamer is en hij is arm, dan wordt hij bankroet of…

Als hij de torens en muren ziet, en wie ziet dat hij in een toren is, laat hem wanhopen over wat hij vraagt, en als hij ziek is sterft, en wie de muur van een kasteel ziet afgebroken of een inkeping ervan, dan is het duidt op de dood van zijn heerser, en als hij ziet dat hij een muur op zichzelf of zijn huis heeft gebouwd, als hij een sultan was die redde van zijn vijand of de armen, zou hij profiteren van geld of bezit Hij trouwt en wie dat ziet hij ging een belegering binnen, dan is hij veilig voor het kwaad van de vijand, en als hij ziet dat hij uit een belegering is gekomen, dan is de vijand de overwinning.

Jaafar Al-Sadiq, moge God tevreden met hem zijn, zei : Het zien van het bord waarin jongens leren wordt geïnterpreteerd in zes aspecten: leiderschap, een kind, een wereld, leiding en het afdwingen van bevel en kennis ….

En wie ziet dat hij in een fort is, dan zal hij gezegend worden met kluizenaars in zijn religie en zo goed als hij kan in zijn zaak, en wie ziet dat hij van buitenaf aan het fort gehecht is, van binnenuit , of vanaf het begin, of hij gaat het binnen, dan zal hij zoveel mogelijk in zijn religie zijn en wie ziet dat er iets is gebeurd met een fort Het ontbreekt aan zijn religie

…Fazant Dit woord heeft twee betekenissen : De eerste : hij is in een droom een ​​Perzische vrouw . En er werd gezegd : hij is eigendom, dus wie ziet dat hij een fiets heeft gepakt, trouwt met een Perzische vrouw, of heeft een bezitter van een koning geslagen, of hij vindt geld . En de fietser is een man links . En wie ziet dat hij een fiets heeft gereden, hij slaat een verraderlijke, verraderlijke vrouw zonder goed . De tweede : hij is in een droomkracht, rug en steun, en een vrouw in pracht en schoonheid . En wie ziet dat hij zich met een izar om zich heen wikkelt en in slaap valt, zal met een vrouw trouwen . En als hij een fiets met parels ziet, is zijn vrouw een bewaarder van het Boek van de Almachtige God ….

…** De visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van de indringers van de zee . Een van de visie die vervuld is, is de visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van de zee-indringers die Cyprus binnenvielen in de tijd van Uthman – moge God tevreden met hem zijn – en degenen die de Romeinen binnenvielen in de tijd van Mu’awiyah – moge God tevreden met hem zijn -. Op gezag van Ishaq bin Abdullah bin Abi Talha op gezag van Anas bin Malik – moge God tevreden met hem zijn – zei hij : Toen de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, naar Quba ging, zou hij binnengaan Umm Haram bint Melhan en voed hem, en Umm Haram stond onder de aanbidding van Ibn al-Samit, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden, kwam haar binnen. Op een dag voedde ze hem en zat ze met zijn hoofd, en de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, sliep en werd toen lachend wakker . Ze zei : Dus ik zei : wat maakt je aan het lachen, boodschapper van God? Hij zei : ( Mensen uit mijn natie boden aan zijn veroveraars ter wille van God, rijdend op de druk van deze zeekoningen op de familie, of hij zei : Als koningen op de familie ) Izaak twijfelde, dus ik zei : O Boodschapper van God, bid tot God om mij een van hen te maken, hij riep haar, legde toen zijn hoofd neer en hij sliep, toen werd ik lachend wakker en ik zei : wat maakt je aan het lachen, o boodschapper van God? Hij zei : ( Mensen uit mijn natie boden me rovers aan ter wille van God als koningen over het gezin of als koningen over het gezin. ) Zoals hij in het eerste zei, zei ze : ik zei : O Boodschapper van God, bid tot God om mij onder hen te maken. Hij zei : ( Jij bent een van de eersten ) Hij zei : Ik reed op zee ten tijde van Moe’awiyah. Ze viel van haar fiets toen ze uit de zee kwam en kwam om . Voordeel :::: Umm Haram bint Milhan is de zus van Umm Salim en zij is de tante van Anas bin Malik . Al-Bukhari vertaalde deze hadith door te zeggen : ( Hoofdstuk van het visioen van de dag ) Hij zei : Ibn Aoun zei op gezag van Ibn Sirin : Het visioen van de dag is als het visioen van de nacht. Al-Hafiz Ibn Hajar vermeldde op gezag van Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani dat hij zei : Er is geen verschil in de uitspraak van de uitdrukking tussen het visioen van de dag en de nacht en het visioen van vrouwen en mannen . En op gezag van Zaid bin Aslam, op gezag van Ataa bin Yasar, dat een vrouw die tot hem sprak zei : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken , viel in slaap, en toen werd ik lachend wakker en zei : Lach je me uit, o Boodschapper van God? Hij zei : ( Nee, maar van sommigen van mijn natie die overvallers in de zee brengen als koningen op de familie. ) Ze zei : Toen viel hij in slaap en werd toen lachend wakker, dus ik zei : O Boodschapper van God, lach je naar mij? Hij zei : “ Nee, maar van mensen van mijn natie die indringers in de zee uitdrijven, en zij keren enkelen terug wier buit is vergeven. ” Ik zei : ik bid tot God om mij van hen te maken, dus riep hij haar. Hij zei : Ata bin Yassar vertelde me, hij zei : ik zag haar onder de indringers die al-Mundhir ibn al-Zubayr het land Rum binnenviel, en ze was bij ons, en ze stierf op een land Rum ….

…En al-Kirmani zei: Fazantenvlees is het geld van een rijke vrouw, en wie ziet dat hij een fiets in zijn huis heeft en sterft, geeft dat aan en wie een ruiter zag die vloog, dan scheidde hij van zijn vrouw ….

…Op gezag van Muhammad bin Abdullah bin Amr bin Othman zei hij : Khaled Ibn Saeed was oud en was de eerste van zijn broers die de islam omarmden , en het begin van zijn bekering tot de islam was dat hij in zijn slaap zag dat hij op de rand van vuur, en hij noemde vanuit zijn hoedanigheid wat God het beste weet , en hij ziet in de slaap alsof zijn vader hem erin duwt en de boodschapper van God ziet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zijn lendenen zo nam dat hij wilde niet vallen, dus raakte hij in paniek uit zijn slaap en zei : ik zweer bij God dat dit een waar visioen is . Dus ontmoette hij Abu Bakr bin Qahfa en hij vertelde hem dat. Aboe Bakr zei : Ik wil je goed , dit is de Boodschapper van God, vrede zij met hem, dus je zult hem volgen en met hem de Islam binnengaan die jou ervan weerhoudt erin te vallen en je vader is erin . Dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, ontmoette hem terwijl hij met paarden was en zei : O Mohammed, hoe noem je dat? Hij zei : Ik bid alleen tot God, zonder partner, en dat Mohammed zijn dienaar en zijn Boodschapper is, en hij stelt de aanbidding waarop je bent uit met een steen die niet hoort of ziet, die geen kwaad doet of er voordeel bij heeft, en het is niet bekend van zijn dienaar die hem niet aanbad . Khaled zei: Ik getuig dat er geen god is dan God en ik getuig dat jij de boodschapper van God bent. De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, legde zijn islam uit . Khaled was afwezig en zijn vader kende zijn islam, dus stuurde hij zijn verzoek naar degenen die van zijn zoon waren overgebleven van degenen die geen moslim werden en voedden zijn meester en zijn aanwezigheid op, ze brachten hem naar zijn vader Abi Ahiha, dus hij waarschuwde en huilde en sloeg hem met een klop in zijn hand totdat hij het op zijn hoofd brak, daarna zei hij : Je volgde Mohammed terwijl je zijn volk zag en wat hij teweeg bracht door het defect van hun goden en gebreken. Degene die van hun vader was vertrokken , zei Khaled : Bij God, hij had berouw en volgde hem, dus werd Abu Ahiha boos en viel zijn zoon aan en beledigde hem, daarna zei hij : Ga je buigen waar je maar wilt. Bij God, ik zal voorkomen dat u in uw levensonderhoud voorziet. Khaled zei : Als je me belet, zal God me geven waarmee ik leef . Dus hij bracht hem naar buiten en zei tegen zijn zonen : Niemand van jullie zou met hem praten tenzij ik met hem deed wat ik met hem deed, dus wendde Khaled zich tot de boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en hij was verplicht om bij hem te zijn . Bruikbaarheid :::: En wie de islam omarmde door middel van een droom, de islamitische professor en denker Muhammad Asad, de Oostenrijkse geleerde, God leidde hem na een visioen dat hij zag en zag in zijn boek (De weg naar Mekka ). Evenzo bekeerde een christelijke vrouw zich tot de islam nadat ze een telefoon had gehoord die haar opriep om tot de religie van de islam toe te treden, en ze bekeerde zich tot de islam . Evenzo heeft een man van wie ik denk dat hij Nederlands is, zich door een droom tot de islam bekeerd .. En God is de helper. Bekijk de verhalen van deze mensen in ons boek binnen deze realistische serie ( Repentants to God ), een boek dat verhalen bevat uit de tijd van Adam tot de huidige tijd ….