…En wie denkt dat er iets van de overledene is gekomen, zoals urine, ontlasting, etter, bloed, sputum, sputum en dergelijke, dan is dat op twee manieren. Er werd gezegd dat het niet werd geïnterpreteerd omdat het er niet uit kon worden voortgebracht, en er werd gezegd dat alles daarvan wordt geïnterpreteerd vanuit de betekenis van het bovenstaande en op zijn hielen komt, en het kan in een soort zijn. Behalve datgene wat de uitdrukkers fel zien over de betekenis, en anderen hebben iets anders gezegd, en het is naar voren gebracht dat als hij iets ziet dat de overledene niet kan overkomen, het wordt uitgedrukt door analogie, giftigheid, gevolg, enzovoort ….
Dromen over Betekenis van Majdi's naam in de droom
(131 betekenissen van dromen over Betekenis van Majdi's naam in de droom )…Cirkel : De betekenissen waarmee we uit deze vorm komen, hebben een negatieve betekenis, aangezien ze draaien tussen bedrog, bedrog en bedrog, en wat bekend staat als kronkelend, omkeren, gebrek aan oprechtheid en openheid, en deze betekenis kwam expliciet in de volgende teksten , zegt de Almachtige: (… ze haasten zich met hen en zeggen dat we bang zijn dat ze ons zullen kwellen. cirkel ..) Al – tafel 52 en de Almachtige zeiden ( en druk uit wat te nemen en in liefde door te brengen met jou op de loer liggende cirkels, ze cirkelen slecht ..) berouw 98 en de Almachtige zei (.. ze omcirkelen slecht en de toorn van God op hen en vervloekten hen ..) Al – Fath 98…
…Het visioen van God, moge God tevreden met hem zijn, zei professor Abu Saad, moge God tevreden met hem zijn : wie ziet in zijn slaap alsof hij in de handen van de almachtige God staat, en de almachtige God kijkt naar hem, en als de visionair is een van de rechtvaardigen, dan is zijn visie een visioen van barmhartigheid, en als hij niet een van de rechtvaardigen is, dan moet hij voorzichtig zijn, want de Almachtige God zegt : ( Op de dag zullen mensen opstaan tot de Heer van de werelden ). Als hij ziet alsof hij tegen hem spreekt, wees dan aardig voor hem en houd van de mensen, dan zegt de Almachtige God : (En breng hem dichtbij tijdens de vlucht ). Evenzo, als hij zag dat hij zich ter aarde wierp in de handen van God de Almachtige, omdat de Almachtige God zei : ~ Werp neer en kom dichtbij .~ Als hij zou zien dat hij van achter een sluier tot hem sprak, dan zou hij goed zijn in zijn religie en zou hij een trust uitoefenen als hij die in zijn hand had, en zou hij zijn gezag versterken . En als hij zag dat hij tot hem sprak zonder een sluier, dan zou het een vergissing zijn in zijn religie, omdat de Almachtige God zei : ( En geen mens zou tot hem kunnen spreken zonder een openbaring of van achter een sluier ) , als hij zag hem met zijn hart groot, alsof hij hem verheerlijkte, hij bracht hem dicht bij hem, eerde hem en vergaf hem, of hij rekende hem niet aan als attributen, ontmoette de almachtige God in de opstanding . Evenzo, als de Almachtige Hem ziet, Hij hem vergeving en genade heeft beloofd, is de belofte ongetwijfeld waar, omdat de Almachtige God de deadline niet overschrijdt, maar hem kwelt met rampspoed in zichzelf en zijn levensonderhoud zolang hij leeft . Als de Almachtige hem ziet alsof hij hem aanspoort, is hij klaar met datgene waar de Almachtige God niet mee instemt, omdat de Almachtige God zegt : ~Hij spoort u aan, zodat u het zult gedenken .~ Als hij gekleed was met een kledingstuk, dan is hij de zorg en ziekte van wat hij heeft geleefd, maar hij verdient veel dank . Er werd overgeleverd dat sommige mensen zagen alsof God hem in twee kledingstukken had gekleed, dus legde hij ze op zijn plaats, en hij vroeg het aan Ibn Sirin, en hij zei: bereid je voor op zijn rampspoed, en niet lang daarna haalde hij uit totdat hij de almachtige God ontmoette, en als hij een licht in hem zag, kon hij hem niet beschrijven, hij profiteerde niet van zijn handen wat hij leefde . Als hij zag dat de Almachtige God hem bij zijn naam of een andere naam noemde . Zijn bevel is hoog en hij overwint zijn vijanden, en als hij hem wat van de goederen van deze wereld geeft, verdient hij eerder zijn genade . Als hij ziet dat de Almachtige God boos op hem is, duidt dat op de verontwaardiging van zijn ouders jegens hem. Als hij ziet alsof zijn ouders boos op hem zijn, geeft dit aan dat God boos op hem is . Want Ezz zei dat zijn naam is ~ Dank mij en je ouders .~ En er werd in wat nieuws over verteld, het plezier van de Almachtige God, de tevredenheid van ouders, en de toorn van de Almachtige God in de toorn van de ouders . En er werd gezegd : wie ziet alsof de almachtige God boos op hem is, dan zal hij van een hoge plaats vallen . Omdat de Almachtige God zegt : ( En wie toorn tegen hem toelaat, hij zal zijn gril verliezen ). Als hij zag alsof hij van een muur, lucht of berg viel, duidt dat op de toorn van God Almachtig op hem . Als hij zichzelf in de handen van de Almachtige God ziet, op een plaats die hij kent, zullen gerechtigheid en vruchtbaarheid zich op die plek verspreiden, en de onderdrukkers komen om en de onderdrukten zegevieren . Als hij zag alsof hij naar de troon van God keek, de Gezegende en Verhevene is Hij, zou hij genade en barmhartigheid hebben . Als hij een voorbeeld of een beeld ziet, en hem wordt verteld dat hij jouw god is, of hij denkt dat hij zijn god is, glorie zij hem, dan aanbad hij hem en aanbad hij hem, dan is hij bezig met valsheid, op de begrijpen dat het waar is, en dit is een visioen van iemand die liegt tegen God de Almachtige . Als hij ziet alsof hij de Almachtige God beledigt, dan is hij een ongelovige van de genade van zijn Heer, de Verhevene, en is hij niet tevreden met zijn oordeel ….
…Dirhams : De dirham van een paard is een religie, kennis en de vervulling van een behoefte of gebed, en het zuivere is het minimum van de visionair en zijn behandeling van elke zondag voor loyaliteit en het voortbestaan van inkomsten en vertrouwen . Al-Sahih en zijn verwarring over een man die de goede woorden hoort . En hun aantal is het aantal daden van gerechtigheid, omdat er op geschreven staat dat er geen god is dan God en Mohammed is de Boodschapper van God, en de daden zijn niet voltooid zonder de herinnering aan de Almachtige God . Als iemand het ziet, dan zal de kwestie van religie en de wereld voor hem in vervulling gaan. Als hij met hem een breed en mooi hoofdstuk ziet, dan is het een religie, en als hij een van de kinderen van deze wereld is, zal hij een wijde wereld en een goed bestaan ontvangen . En als een zwangere vrouw een brave jongen heeft gebaard . En de vele dirham als hij wordt gekweld door een getuigenis is veel beter dan vreugde en plezier, en als hij ziet dat hij een goede en gezonde dirham op een persoon heeft, dan heeft hij een juist certificaat, en als hij hem erom vraagt, dan vraagt hij hem om een getuigenis, dus zijn terugkeer is een getuigenis van waarheid en gezondheid. Welnu, hij adviseert onwetende mensen en accepteert hem niet . De opgeblazen dirhams zijn bedrog, leugens, onenigheid en verraad in het leven, of het begaan van grote zonden waarin geen inscriptie staat in woorden die geen vroomheid bevatten . En die werd gegraveerd door Tyrus, ketterij in religie en immoraliteit, en de onderbroken rivaliteit houdt niet op, en er werd gezegd dat het artikel is afgesneden . Het nemen is beter dan het betalen, omdat ze het hebben betaald. Als hij een dirham steelt en die uit liefdadigheid geeft, dan vertelt hij wat hij niet kan horen . Als hij tien dirham bij zich ziet, dan wordt vijf zijn geldgebrek, en als hij er vijf ziet, wordt het tien, wat zijn geld verdubbelt . Sommigen van hen zeiden dat de dirhams in het visioen het bewijs zijn van het kwaad, en dat alles was verzegeld met de reling, en van de dirham werd gezegd dat ze veelvuldige woorden van nobele dingen aanduidden, en dat de dirhams woorden en argumenten waren als ze prominent waren, en als de dirhams in een bundel of zak werden gegeven, werden ze in het geheim neergelegd . Misschien was één dirham een kind, en het geld was slecht en moeilijk, en de paardendirham waren goede woorden, en de slechte dirham waren slechte woorden. Er werd verteld dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik er twee dinars in had, dus ik vroeg ernaar en hij zei : kijk, ik ben iets uit je boeken kwijtgeraakt . Hij zei, en ik keek of ik twee argumenten had verloren . En er werd overgeleverd dat er een man naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en zei : ik zag alsof ik vierentwintig dinars had geraakt, die voor hen allemaal werden geteld, en ik vond er slechts vier van hen . Hij zei : Je bidt alleen en mist de gemeenten . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een dirham had geslagen als een kasrawi, dus hij zei : je zult het goede verkrijgen, maar hij raakte het niet aan totdat hij er iets aan had . Toen kwam er nog een en zei : ik zag alsof ik een Arabische dirham had geschoten . Hij vertelde hem dat je slaat . Dus werd hem getoond dat hij honderd knopen had bereikt . Er werd tegen Ibn Sirin gezegd. Hoe weet je dat? Hij zei : De kasrawi heeft een koning en een kroon op zich, en de Arabier moet deze dirham raken . En een ander kwam en zei : ik zag alsof ik dirham sloeg . Hij zei: voel je je? Hij zei ja . En hij zag een man alsof hij een dirham onder zijn voet had gelegd, dus vertelde hij zijn visioenen op een kruising . Hij zei: ~ U bent – u zult zich afkeren van schulden .~ De persoon van het visioen was doodsbang en stond op, en hij was van plan om zijn religie over te geven aan de jihad. Toen de twee groepen de familie van zijn ongelovigen zagen, werd hij getroffen door de kleuren van kwelling totdat hij van zijn religie afvallig werd, en het bewijs voor zijn afvalligheid is dat hij op de naam van de Almachtige God trapt . Een andere man kwam en zei : Het is alsof ik het gezicht van de profeet vertrapte, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, met mijn voeten. Ibn Sirin zei tegen hem : ~ Gisteren gebeten en bang voor je in je been?~ Hij zei ja . Hij zei, doe het eraf . Dus hij nam het af, en een dirham viel van hem af, waarop de naam van God en de naam van de boodschapper van God ….
…Al-Kirmani zei: ~Degene die een beller op een algemene manier naar mensen ziet roepen over een schijnbare kwestie en zijn woorden zijn in overeenstemming met wijsheid, en de beller is een oude man of uit de dood of heeft een naam die goedheid of zijn naam aangeeft. naam van de rechtvaardige, of hij is in een moskee of op een plaats die bezocht moet worden en dergelijke, dan zal alles wat hij zei gebaseerd zijn op de waarheid. De beller heeft geen van deze beschrijvingen, dus de ziener accepteert en sommigen van hen zeiden dat degene die een oproep hoorde en de beller kende, en in het visioen was er bewijs van goed of slecht, en als de beller iemand was die zijn woorden aanvaardde terwijl hij wakker was, dan is het zoals hij zei, en als zijn gezegde is niet acceptabel waakzaamheid is geen uitdrukking in het gezegde, en de beller, die oproept om iets te verkopen, toont de leugens en demonisering om te zeggen dat sommige van de aanvragers de duivel Vliezb wilden straffen en de betekenis veilingmeester komt terug voor een set Bellman ….
…Tellen: Wie in een droom ziet dat hij vijfduizend telt, dan zal hij zegevieren over zijn vijanden, en het aantal overwinningen is twintig en honderd . En wie zag dat hij er zeven of acht telde, zou in hen vallen . En wie ziet dat hij negen telt, vervalt in een moeilijke zaak en vergezelt een verdorven volk, en wie denkt dat hij als tien wordt geteld, zit in een zaak die is voltooid en voltooid, of geeft de pelgrimstocht aan, en het aantal van veertig geeft aan dat hij in iets is dat is beloofd, en wie tot dertig wordt gerekend, is in een valse belofte . En een van de dingen is het bewijs van exclusiviteit in kennis, geld, huwelijk of een kind, en het kan duiden op inactiviteit, of degene die waar is en geen ander heeft : de twee zijn overwinning op vijanden, de drie zijn de vervulling van een belofte , de vier zijn een argument, en de vijf zijn twijfel over religie, evenals de zes, en het kan duiden op de zes over overwinning op de vijanden en de oprichting van een argument over de tegenstander, en er is niets goeds in het aantal van zeven en acht . En tien boetedoening voor een eed . En wie ziet dat hij dirham bereidt waarin de naam van de Almachtige God geprezen moet worden, en als hij ziet dat hij dinars telde die de naam van God bevatten, dan zal hij profiteren van kennis . Als hij parels telde, reciteerde hij de soera’s van de koran . Als hij juwelen telt, onthoudt hij kennis of leert hij . En als hij kralen telde, zou hij het druk hebben met onbeduidende zaken of met datgene waar hij niet mee bezig was . Als hij vette koeien telt, gaan er vruchtbare jaren voorbij . En als hij een kameel met zijn ladingen telde en een heerser was, dan zou hij zijn vijanden kwaad doen . Als hij ziet dat hij buffels telt, raakt hij in moeilijkheden en vermoeidheid ….
…Moord Als je een moord in een droom ziet, voorspelt dit dat je veel zult lijden onder de fouten van je vrienden . Lauw werk . Je zult een overlijdensincident zien . Als je droomt dat je een moord pleegt, voorspelt dit dat je betrokken raakt bij een oneervol avontuur dat je naam en reputatie zal aantasten . Als je gedroomd hebt dat iemand je heeft vermoord, voorspelt dit dat de vijanden van plan zijn je omver te werpen . Als een vrouw droomde dat ze getuige was van of een relatie had met een moord, voorspelt dit dat ze in paniek zal raken uit angst dat haar naam in verband wordt gebracht met een schandaal . Als je gedroomd hebt dat je een moord hebt gepleegd, dan voorspelt dit dat je veel leed zult lijden vanwege de onverschilligheid van anderen, en dat de somberheid van de atmosfeer om je heen verwarrende angst zal veroorzaken bij degenen die dicht bij je staan . Als je droomt dat je vriend zelfmoord heeft gepleegd, zul je het moeilijk vinden om een heel belangrijke kwestie op te lossen . Als je droomde dat je een ongewapende man aan het vermoorden was, voorspelt dit verdriet en mislukking in zakelijke aangelegenheden . Als je een persoon ter verdediging doodt of een verpletterend monster doodt, betekent dat overwinning en stijgen in het midden ….
…Vrijgevigheid en druiven : vrijgevigheid duidt op vrouwen, omdat het als de tuin is voor het drinken en dragen ervan en het plezier van zijn smaak, vooral omdat de verdovende suiker van het lichaam eruit komt, en het is als gevoelloosheid bij het omgang met het sap erin, en het duidt op een huwelijk omdat het op het sperma lijkt . En misschien wees de vrijgevige man het nuttige paard aan vanwege de overvloed aan voordelen van druiven, aangezien hij is als de heerser, de wereld en het paard met geld, dus wie een wijngaard bezit zoals we die beschrijven, zal met een vrouw trouwen als hij dat is. celibatair, of hij is in staat om een vrijgevige man te zijn, dan kijkt hij naar zijn gevolgen en wat er met hem zal gebeuren in de tijd van vrijgevigheid in de opkomst en het management. Dit was in de tijdsperiode en de vrouw was ziek en kwam om van haar ziekte, en als ze zwanger was, kwam ze bij een slavin, en als hij hoopte op een vrijlating, verbinding of geld van een heerser of door toedoen van een heerser of een heerser of een vrouw zoals een moeder, zus en echtgenote, dat is verboden en kan hij niet, zelfs als haar huwelijkscontract niet was.Hij moet zijn vrouw bij hem bereiken, en als hij welvarend is, dan hij is arm, en als hij veel gevraagd en hypocriet is in zijn markt en zijn industrie, is hij verontschuldigd en stagneert, en als dat in de komende tijd en zomer is, is de zaak tegen hem, en dat is allemaal geldig . Zwarte druiven zijn in hun tijd ziekte en angst, en ze kunnen zwepen zijn voor degenen die ze bezitten naargelang het aantal liefde, en het profiteert niet van de zwartheid van zijn kleur met schade aan zijn substantie . Witte druiven zijn in zijn tijd het sap en de goedheid van de wereld, en op andere momenten zal hij geld ontvangen vóór de tijd waarop hij hoopte . En wie ziet dat hij een wijngaard aan het persen is, neemt het sap en laat wat er overblijft, namelijk dat de koning met geweld de koning van het sap in bezit moet nemen . Evenzo, rietsap en andere dingen, omdat sap en de voordelen ervan prevaleren boven wat anders is dan wat er bij is, van wat niet door het vuur wordt aangeraakt, behalve wat in zijn essentie gedifferentieerd is . Er werd gezegd dat degene die een tros druiven oppikte van zijn vrouw een geldbedrag kreeg, en er werd gezegd dat het geld 1.000 dirham was . En er werd gezegd dat zwarte druiven geld zijn dat niet blijft, en als ze ze van hun wijnstok zien hangen, dan is het erg koud en angstig . Sommige commentatoren zeiden : Zwarte druiven zijn niet slecht, omdat de Almachtige God zegt : ~ Suiker en lekker eten .~ Zacharias, vrede zij met hem, vond hem altijd bij Maria, daar hij niet haatte en de meeste mensen hem haatten . Er werd gezegd dat hij naast de zoon van Noach was toen zijn vader hem riep, en hij was wit van kleur, dus toen de kleur veranderde, veranderden de druiven om hem heen, en dat is de oorsprong van het zwart . En wat fruit was, wordt niet in alle delen afgesneden, en het heeft geen tijd en geen substantie die het bederft, het is goed als dadels en rozijnen, en wat er toen ook werd gevonden en uitgevoerd op het moment van anderen, het is goed gedurende zijn tijd, behalve dat het een gehate naam heeft of een lelijk nieuws, en in andere dan zijn tijd wordt het uiteindelijk gehaat . Alles wat een oorsprong heeft die op de gruwel duidt, zit in zijn verlangen en verdriet, en op andere momenten werd hij geslagen of ziek, zoals de twee . Omdat Adam, vrede zij met hem, bang was voor zijn bladeren en hem de schuld gaf van zijn boom, en hij zich zorgen maakte en spijt had, dus dit was te allen tijde nodig, en zijn boom en papier waren ook vereist . Alles wat geel van kleur was, was een ziekte, zoals kweepeer, meidoorn en watermeloen, waarvan de schade buiten zijn leven lag, en behalve vergeling van zorgen en verdriet . Als het zuur was, werd het met de zwepen geslagen om het op te eten, vooral als het een nummer was, omdat de vrucht van de zweep aan het eind was . En de bomen, die de wortel van de vrucht zijn, zijn een droge stok . En wat een naam had in zijn afleiding van voordeel, draag zijn interpretatie naar zijn bewoording als die sterker was dan zijn betekenis, zoals groene kweepeer op andere momenten moe is, en geel is een ziekte . En groene perziken : de pijn van hen of een broer, en gele ziekte . En de jujube : in zijn tijd wordt hij aangesteld door het bedrijf of de divisie, en het groen in de andere tijd dan zijn tijd is ongeluk en ongelukken die hem treffen, en zijn droogte heeft te allen tijde een blauwe bloem, en zijn boom is een een man met een complete geest en een goed gezicht, en er werd gezegd een eerbare man die een man van plezier, trots en sultanaat is ….
…Wat betreft dhikr : het is de vermelding van een man onder mensen en zijn eer of zijn zoon . En de toename en afname daarin . En er werd gezegd dat als hij hem lang zou zien, hij ze zou bereiken . Als hij twee mannen zag, had hij een zoon met zijn zoon, en een man onder de mensen met zijn vermelding en zijn eer, en als hij hem in zijn hand ontwortelde of er iets van trok, dan bracht hij het terug naar zijn plaats, toen stierf een zoon en profiteerde van hem, en zijn geld ging naar hem terug . En zijn stopzetting totdat het duidelijk van hem is, is het bewijs van zijn dood of de dood van zijn zoon, omdat zijn herinnering wordt onderbroken door zijn dood . En zijn opstanding is de kracht van de grootvader, en zijn beweging en activiteit, en de breedte van zijn wereldse leven . Misschien de onderbreking van zijn vermelding, de onderbreking van zijn naam, en zijn vermelding van dat land of die plaats . En dat is wanneer het bewijs van veiligheid en goedheid wordt onderbroken, en er is geen bewijs van dood mee . En als het mannetje verkleind, vergroot, bot of klein is, nadat het één ledemaat heeft gehad, is de algemene interpretatie ervan in de kinderen en nakomelingen . En als het uiteenliep, dan had het veel of weinig mensen, de algemene interpretatie ervan is ter ere van het volk en vermeldt het onder de mensen, ook al omdat de mensen het verspreiden . En de zwakte van de man, bewijs van de ziekte van het kind of zijn supervisie over een jaah . Als hij ziet alsof hij een mannetje of een dier zuigt, leeft de sukkel door de mannelijke eigenaar en zijn naam te noemen, en als hij ziet dat hij een hermafrodiet is, is zijn religie goed ….
…En wie ziet dat de afgevaardigde een sultan blijft, dan is het zijn standvastigheid, het vergroten van zijn pracht en een groot goed, in tegenstelling tot wat als hij zag dat de sultan afgevaardigde werd, dus zijn uitdrukking is tegen hem, en de afgevaardigden worden geïnterpreteerd vanuit de afleiding van de naam van steden, zoals al-Sham van al-Tayyib, Aleppo van Aleppo, levensonderhoud, Tripoli van Taryan, dat is een genoegen, Hama van Hama en Safad van Safa en er wordt gezegd Anders dan dat, Karak is van fortificatie, en er werd gezegd dat wat nodig is om de naam in het Turks en Jeruzalem te ontlenen, is van zuivering en genade, Gaza van Ghaz en Hanas van de Bahaa Sunnah, en de rest van de vervolgingen wordt dienovereenkomstig gemeten en wordt beschouwd als hierboven ….
…En Khaled Al-Isbahani zei: ~Papier wordt door papier gehaald om zijn naam af te leiden~, en sommige tolken zeiden wat dit bevestigt aan de afleiding van de naam, wat de woorden zijn van de Almachtige, dus stuur een van jullie met je papieren aan Medina, over wat hij getuigt, zoals argumenten, lezingen, huur, verslagen, vouchers en dergelijke .)…