…En Jaafar Al-Sadiq zei: ~Wie iemand ziet die is gestorven terwijl hij in de vorm van een dode is, zal niet het doel bereiken waarop hij hoopte vanuit wereldse zaken .~…

…Wie ziet dat hij een gat aan het graven is om iemand of een put te ontmoeten, dan bedriegt hij en keert zich tegen hem als hij onder de mensen loopt van het gezegde: Wie heeft voor zijn gelovige broer een put gegraven die God erin heeft geworpen ….

…Jaber al-Maghribi zei: “Degene die zag dat iemand hem sloeg en niet wist wat de reden was om hem te slaan, dan zal hij goed en geld verdienen en iets nieuws aantrekken. Als hij bang is het pak slaag te stenigen, is hij veilig voor wat hij vreest . ~…

En wie ziet alsof hij een vuur verbrandt om het te verbranden, zoekt de hulp van een hardvochtige autoriteit in de ernst van de armoede, en als een vrouw ziet dat ze een vuur heeft aangestoken en een helder vuur verbrandt, dan geeft ze geboorte van een jongen, en de ontmoeting van de vonk en de trekker duidt op voogdij en de regelmaat ervan, omdat de steen hard is en het ijzer brutaal en met grote kracht en het branden van vuur tussen twee stenen vechten tegen twee immorele mannen en het blussen Verzachtende aandoening ….

…Abu Bakr Muhammad bin Abdullah bin Quraysh vertelde ons, hij zei dat Al-Hassan bin Sufyan ons vertelde, Ishaq bin Ibrahim bin Mukhalled al-Hanzali vertelde ons, hij zei dat Wahb bin Jarir ons vertelde, hij zei dat mijn vader ons vertelde, hij zei Muhammad bin Ishaq vertelde ons, hij zei dat Muhammad bin Ibrahim bin al-Harath al-Taymi me vertelde over Muhammad Bin Abdullah Bin Zaid Al-Ansari, op gezag van zijn vader, zei : Ik kwam naar de Profeet, moge Gods gebeden en vrede zijn met hem, en vertelde hem wat je zag van de oproep tot gebed, en hij zei, dat dit visioen waar is, dus sta op en gooi het op Bilal, want hij liet een stem van je horen . Hij zei het zo . Hij zei: Umar Ibn al- Khattab, moge God tevreden met hem zijn, kwam toen hij Bilals oproep tot gebed aan zijn kleed hoorde trekken en zei : O Boodschapper van God, ik zag wat Abdullah bin Zaid zag . Hij zei : Hij zei : Geprezen zij God, dat is bewezen . En Abu Bakr vertelde het ons, hij zei, Al Hassan bin Sufyan vertelde het ons . Op gezag van Ismail bin Ubaid al-Harrani op gezag van Muhammad bin Salamah, op gezag van Muhammad bin Ishaq, op gezag van Muhammad bin Ibrahim, op gezag van Muhammad Abdullah bin Zaid al-Ansari, op gezag van zijn vader, die zei : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, gebruikte de trompet en beval de bel, dus ik sliep, en ik zag een man erop Twee groene gewaden dragen een bel. Dus, O Abdullah, verkoop je de bel, zei hij, en wat moet je ermee doen? Ik zei dat we hem zouden bellen om te bidden, zei hij, zou ik je niet vertellen wat beter is dan dat? Ik zei ja . Hij zei: ~U zegt dat God groot is.~ Toen leerde hij me de woorden van de oproep tot gebed, toen liep Haniyeh en leerde me de woorden van de iqama . Toen ik wakker werd, kwam ik bij de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, en vertelde het hem . Dus hij, vrede zij met hem, zei : Je broer zag een visioen, dus ging hij met Balalt naar de moskee, en hij gooide het naar hem, dus laat hem het roepen, omdat hij een stem van jou riep, dus ik ging met hem uit, dus begon ik het te bezorgen en riep Bilal, daarna Omar Ibn al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn, hoorde de stem, dus ging hij naar buiten en de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken , zei : O Boodschapper van God, ik heb zo’n zaag gezien . Professor Abu Saad, moge God tevreden met hem zijn, zei . Degene die zag dat hij een of twee keer de oproep tot gebed deed en een verplicht gebed verrichtte en uitvoerde, voorzag in de hadj en ‘umrah, omdat de almachtige God zei : ~ En laat de mensen om de hadj roepen .~ En omdat Arafat twee keer wordt gebeld en vastgehouden ….

Het is overgeleverd op gezag van de jonge Daniël dat hij zei : Wie zag alsof hij gehoor had gegeven, bleef en bad, zijn werk is gedaan en het is het bewijs van de dood ….

…En wie ziet dat hij Zuhr bidt, dan is het de zuiverheid van de tijd, het bereiken van wat gewenst is en de toename van goede dingen. Want de Almachtige God zei: ~ Als de gebeden zijn afgelopen, zullen ze zich over de aarde verspreiden en de genade van God zoeken .~…

…Is er een verschil tussen nachtvisioenen en dagvisioenen? Deze vraag is goed vanwege het grote aantal mensen dat ernaar vraagt, en de overvloed aan illusies en fouten die het gevolg zijn van het gebrek aan kennis erin, dus je hoort hier en daar vaak een formule die wordt herhaald. Ik zag na het Fajr-gebed alsof deze zin wilde dat ze het niveau van zijn visie zou verhogen, net zoals een goede hadith voor anderen goed is voor zichzelf. Voor anderen stijgt de Sahih tot waar voor zichzelf, en de waarheid is dat dit niet waar is, dus de visie van de dag of de visie van hekserij verschilt niet van die van anderen, en het is bewezen dat de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, zag visioenen gedurende de dag en zag visioenen ‘s nachts en vertelde hen en vertelde hen over hun interpretatie, en vaak werd de hadith, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, uitgevaardigd door te zeggen : (( Terwijl ik was gisteren in slaap … of ik heb vanavond zo-en-dat laten zien …)) Dit wordt ‘s nachts van hem begrepen, en hij sliep vaak in zijn huis of in het huis van een van de metgezellen gedurende de dag, toen zag hij een visioen, zoals zijn visioenen toen hij sliep in het huis van Ubadah bin Al-Samit met Umm Haram bint Melhan, toen hij haar zag met degenen die binnenvielen op de weg van God en zei : Ik bid tot God om van mij een van hen te maken , en hij zei : (( U bent een van de eersten )) en de tijd van zijn slaap was gedurende de dag, en Bukhari verwees naar hem in Sahi h : De deur van degenen die een volk bezochten en tegen hen zeiden . Dat wil zeggen, een van degenen die zei dat hij ‘s middags slaapt (Al- Mu`jam Al Muheet – pag. 771) Ibn Aoun zei op gezag van Ibn Sirin : Een dagvisie is als een nachtzicht . Ibn Hajar had de titel in Al-Fath : Hoofdstuk : Het nachtzicht, en hij noemde onmiddellijk erna een hoofdstuk : het dagzicht, dus er is geen verschil in termen van tijd, dag of nacht, en het wordt niet overwogen, en het werd gezegd : Er is een verschil tussen hen en dat de visie van tovenarij is nauwkeuriger en sneller interpretatie, vooral wanneer de dag aanbreekt en het kwam in de Musnad door middel van Abu Sa`īd al-Khudri met een keten van transmissie : ((de meest oprechte visie is door het verdriet )) , en dit geeft de snelheid van interpretatie en de gevolgen aan , niet de waarheid, en God weet het het beste . Hier wordt gemeld dat sommige automobilisten, en gezien de ernst van hun vermoeidheid, bij sommige verkeerslichten kunnen ontspannen, en in deze korte tijd kunnen ze de eerlijke visie zien….

…** De visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van de indringers van de zee . Een van de visie die vervuld is, is de visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van de zee-indringers die Cyprus binnenvielen in de tijd van Uthman – moge God tevreden met hem zijn – en degenen die de Romeinen binnenvielen in de tijd van Mu’awiyah – moge God tevreden met hem zijn -. Op gezag van Ishaq bin Abdullah bin Abi Talha op gezag van Anas bin Malik – moge God tevreden met hem zijn – zei hij : Toen de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, naar Quba ging, zou hij binnengaan Umm Haram bint Melhan en voed hem, en Umm Haram stond onder de aanbidding van Ibn al-Samit, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden, kwam haar binnen. Op een dag voedde ze hem en zat ze met zijn hoofd, en de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, sliep en werd toen lachend wakker . Ze zei : Dus ik zei : wat maakt je aan het lachen, boodschapper van God? Hij zei : ( Mensen uit mijn natie boden aan zijn veroveraars ter wille van God, rijdend op de druk van deze zeekoningen op de familie, of hij zei : Als koningen op de familie ) Izaak twijfelde, dus ik zei : O Boodschapper van God, bid tot God om mij een van hen te maken, hij riep haar, legde toen zijn hoofd neer en hij sliep, toen werd ik lachend wakker en ik zei : wat maakt je aan het lachen, o boodschapper van God? Hij zei : ( Mensen uit mijn natie boden me rovers aan ter wille van God als koningen over het gezin of als koningen over het gezin. ) Zoals hij in het eerste zei, zei ze : ik zei : O Boodschapper van God, bid tot God om mij onder hen te maken. Hij zei : ( Jij bent een van de eersten ) Hij zei : Ik reed op zee ten tijde van Moe’awiyah. Ze viel van haar fiets toen ze uit de zee kwam en kwam om . Voordeel :::: Umm Haram bint Milhan is de zus van Umm Salim en zij is de tante van Anas bin Malik . Al-Bukhari vertaalde deze hadith door te zeggen : ( Hoofdstuk van het visioen van de dag ) Hij zei : Ibn Aoun zei op gezag van Ibn Sirin : Het visioen van de dag is als het visioen van de nacht. Al-Hafiz Ibn Hajar vermeldde op gezag van Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani dat hij zei : Er is geen verschil in de uitspraak van de uitdrukking tussen het visioen van de dag en de nacht en het visioen van vrouwen en mannen . En op gezag van Zaid bin Aslam, op gezag van Ataa bin Yasar, dat een vrouw die tot hem sprak zei : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken , viel in slaap, en toen werd ik lachend wakker en zei : Lach je me uit, o Boodschapper van God? Hij zei : ( Nee, maar van sommigen van mijn natie die overvallers in de zee brengen als koningen op de familie. ) Ze zei : Toen viel hij in slaap en werd toen lachend wakker, dus ik zei : O Boodschapper van God, lach je naar mij? Hij zei : “ Nee, maar van mensen van mijn natie die indringers in de zee uitdrijven, en zij keren enkelen terug wier buit is vergeven. ” Ik zei : ik bid tot God om mij van hen te maken, dus riep hij haar. Hij zei : Ata bin Yassar vertelde me, hij zei : ik zag haar onder de indringers die al-Mundhir ibn al-Zubayr het land Rum binnenviel, en ze was bij ons, en ze stierf op een land Rum ….

…Onrechtvaardigheid duidt in een droom op de versnelling van vernietiging en sabotage van het huis . Misschien duidt onrecht op de vergeving van de Almachtige God . En er werd gezegd : wie denkt dat hij onrechtvaardig is, ontbreekt het . En wie ziet dat de benadeelde persoon hem aanroept, moet op zijn hoede zijn voor de straf van de Almachtige God . En wie ziet dat hem onrecht is aangedaan, bid tegen hem, laat hem oppassen voor de straf van God de Almachtige . En wie ziet dat hij onderdrukt wordt en een beroep doet op zijn onderdrukker, dan overwinnen de onderdrukten de onderdrukker . Zie ook onrecht, en zie tirannie ….

…Fadl Abu Umamah 64 – op gezag van Salim bin Amel die zei : Een man kwam naar een imamaat – moge God tevreden met hem zijn – en zei : O Abu Umamah, ik zag in mijn droom dat de engelen voor je bidden wanneer je binnenkomt en wanneer je uitgaat en wanneer je opstaat en wanneer je zit, zei Abu Imamah – moge God tevreden met hem zijn – Oh God, vergeef, bid voor je, en als je wilt, zouden de engelen tot je bidden , en dan lezen : ( O degenen die geloven, gedenk God zeer, en loof Hem in de ochtend en in de eerste plaats, en Hij is degene die tot u en zijn engelen bidt om u van duisternis naar licht te verlossen, en de gelovigen zijn genadig ). – Surah Al-Ahzab, verzen : 41-43….

…Hij heeft ook overgeleverd van hem, ik bedoel Ibn Tabataba, dat een man een bezoek aan zijn graf en het was te doen goed voor hem voor zijn dood, dus hij zong op zijn graf : (En de zorgen links op mensen … en ze leefden in uw contingent ) en hij zag hem in een droom en zei, ik hoorde wat ik zei en het antwoord en de beloning tussen mij en het antwoord en de beloning, maar loop naar mijn moskee en arriveerde Twee rak’ahs en bid dat je wordt beantwoord ….

…Fitna create Qur’an 71 – mening Shafie Ahmed Satn beweert te zeggen dat de schepping van Alorteuran was overgeleverd dat Ibn al – in (de deugden van Imam Ahmad ) was overgeleverd aan de zoon van Salomo, zei : Hij vertelde me Shafei : Aarabie Neem mijn boek en knipperende hem en gaf hem aan Abu Abdullah Ahmad bin Hmpel I in reactie , zei hij Al-Rabee’, en ik kwam Bagdad met het boek en ontmoette Ajmad bin Hanbal in het gebed’ s ochtends, en ik bad met hem in het gebed ‘s ochtends. Toen hij van de mihrab wegging, overhandigde ik hem het boek en zei tegen hem : Dit is het boek van je broer Al-Shafi’i uit Egypte , dus Ahmed zei : Heb je er naar gekeken? Ik zei : Nee , en Ahmed brak de ring en las het boek, en zijn ogen vulden zich met tranen , en ik zei tegen hem : Waar gaat het over, O Abu Abdullah? Hij zei : Hij herinnert zich dat de profeet ( vzmh ) in een droom zag , dus zei hij tegen hem : Schrijf aan mijn vader, Abdullah Ahmad Ibn Hanbal, en lees vrede over hem en zeg dat je op de proef zult worden gesteld en bid tot de schepping van de Koran, dus verplicht hen niet. God zal kennis voor u doen opstaan ​​tot de Dag der Opstanding . Spring zei : Ik zei : de Annunciatie trok zijn shirt uit na de wimpers Vdfh naar Vokzth en ging naar Egypte en nam het antwoordboek en overhandigde het aan Shafie en zei tegen mij : Aarabie, wat is er aan jou betaald ? Ik zei : het hemd dat zijn huid volgt , toen zei Al-Shafi’i tegen mij : we helpen je er niet mee, maar slecht, en betalen ons het geld om je ermee te associëren . En vertellers vertelden ook op een andere manier op gezag van Rabi` bin Sulaiman en zeiden daarin : dat Al-Shafi’i schriftelijk vermeldde dat hij de Profeet ( vzmh ) in zijn slaap zag en tegen hem zei : O Ibn Idris, dit is de fatwa van Aba Abd Allah Ibn Ahmad Ibn Hanbal dat hij zal worden onderzocht in de religie van God en tot mij zal bidden om te zeggen dat de Qur’an is gemaakt, dus het is niet zo, en het zal worden geslagen met een zweep, en dat God – de Almachtige – zal voor hem een ​​jaar publiceren waarin de Dag der Opstanding niet valt, en hij noemde de rest van het verhaal op de hierboven vermelde manier ….

…Er werd overgeleverd dat een man tegen Ibn Sirin zei : ik zag alsof een man met een ketting aan de hemel hing en de helft van zijn lichaam zwart was, de helft van zijn lichaam wit, en hij had een staart als die van een ezel . Ibn Sirin zei : ik ben die man. Wat betreft de witte helft van mijn lichaam, die was voor mij gedurende de dag, en de zwarte helft keerde de nacht terug en de ketting waarmee ik aan de hemel hing, dus zei hij dat hij ooit naar de hemel opstijgt, en wat betreft zonde, het is een schuld die mij ontmoet, en ik bid erin, en het was zoals hij die overschreed ….

…Al-Madina-moskee : Dus wees hij zijn mensen, zijn leiders erboven, zijn gemeenschappelijke bodem, zijn meesters, de mensen van herinnering, en het verrichten van voordelen op het gebied van autoriteit, kennis, aanbidding en ascese, en zijn mihrab voor de mensen, en de preekstoel van hun autoriteit of hun verloofde, en zijn meesters van kennis, goedheid, jihad en voogdij in de ribat. Tot hem en bid daarin, en wat zijn minaret betreft, hij is de rechter van de stad of haar geleerde tot wie hij de mensen oproept, en is tevreden met zijn woorden en vereist zijn leiding en wordt opgevolgd door zijn bevelen en hij reageert op zijn oproep en gelooft in zijn smeekbede, en wat betreft zijn poorten zijn arbeiders, beheerders en eigenaren van voorwaarden, en iedereen die namens mensen betaalt, beschermt hen en beschermt hen . Wat er ook met een van deze dingen is gebeurd, of er goedheid of corruptie in heeft gezien, de interpretatie ervan wordt teruggegeven aan degenen die er privé of in het algemeen naar verwijzen ….

…Zeldzaam zei Anas bin Malik, moge God tevreden zijn met hem, de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, kwam vroeger naar Umm Haram en zij was onder de aanbidding van Ibn al-Samit, en hij ging bij haar binnen op een dag gaf ze hem te eten en zette zijn hoofd op, dus de boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, werd toen wakker met een lach. Ze zei : Dus ik zei wat je aan het lachen maakt, o Boodschapper van God. Hij zei : Mensen uit mijn natie boden aan indringers ter wille van God, terwijl ze als koningen over de familie de zee van deze zee bereden . Of hij zei, als koningen over het gezin, ze zei, dus ik zei: O Boodschapper van God, bid tot God om van mij een van hen te maken, dus riep hij haar, toen legde hij zijn hoofd neer en sliep toen, dan werd ik lachend wakker, dus ik zei: wat maakt je aan het lachen, o boodschapper van God. de eerste twee Frckpt zee ) tijd voor Sid Vsrat toen Daptha uit de zee kwam Vhlkt moge Allah tevreden zijn ….

…Abu al-Qasim al-Husayn bin Bakr bin Harun vertelde ons, op gezag van Abu Muhammad al-Marashi, op gezag van Ahmad bin Muhammad bin al-Hajjaj, die zei : ik begreep het meest correcte van al-Shafi’i , Malik en Ahmad bin Hanbal, moge God tevreden zijn met hen, en al degenen die tot jurisprudentie leiden, dus ik was het oneens over hun uitspraken en hun verschillen in zaken, dus ik vond het leuk om de meest correcte te nemen. Hun woorden, ik vroeg God de Almachtige om me de profeet te laten zien, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in slaap, dus hij viel in mijn gedachten dat je vrijdagavond zou zien, dus toen vrijdagavond in magie was en ik mijn roos op had, en ik op mijn terug wachtend op de muezzin, mijn ogen overweldigden me en ik viel in mijn gedachten dat de profeet bad dat God hem zegene en vrede schenkt naar me toe komt, dus kwam er een man bij me met pallets en witte kleren, en hij groette en ging zitten, toen kwam de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hem begroeten en kuste hem tussen zijn ogen en aw hem op het epitheton dat bij mij was, en op de kwaliteit die bij mij was, en met een groep van zijn metgezellen, dus hij zat en zat tussen zijn handen Dus ik vroeg hem over problemen, toen eindigde ik met wat ik had in jurisprudentie, dus ik vroeg hem naar een kwestie en hij zei : ik ben naar wat hij zegt, en hij knikte naar binnen voor hem . Toen vroeg ik hem naar een andere, en hij zei : volgens wat hij dit zegt, toen vroeg ik hem naar de kwesties van onenigheid, en hij was elke dag in zijn hand en hij zegt wat hij dit zegt, dus het viel in ik denk dat hij Ahmed bin Hanbal was . Ik zei: O Boodschapper van God, je bent op de proef gesteld . Hij was geduldig en zei tegen mij : Kijk wat God hem heeft aangedaan, toen wendde hij zich tot mij en zei : Bid de volgende dag met ons, dus ik zei: O Boodschapper van God, dat heb ik niet nodig . Toen werd het gebed gevestigd en de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, kwam naar voren en bad met ons en zei : Vrede zij met u en de genade van God . Dus ik ging naar rechts, en toen realiseerde ik me dat ik tegenover de qiblah stond ….

…In een droom is hij een gevangenis, en de gevangenis is een graf, dus wie ziet dat hij in een graf leeft terwijl hij leeft, wordt opgesloten . Wie in zijn slaap een graf bouwt, zal een huis bouwen . Wie een graf graaft en celibatair is, zal trouwen . En wie ziet dat hij zich op een graf, begaat hij een zonde door de Almachtige te zeggen : ( Do not bid voor één van hen die ooit is overleden en niet staan op zijn graf ). Wie een graf graaft in een land waar geen muur is, dan is het de verblijfplaats van het Hiernamaals, en als hij het binnengaat, is zijn tijd gekomen . Bekende graven zijn een kwestie van waarheid, en onbekende graven zijn hypocriete mensen, want de Almachtige God zegt : ( En jullie horen niet die in de graven zijn ). En wie een graf op een dak graaft, zijn leven zal worden verlengd . En wie de graven bezoekt, hij bezoekt de gevangenen . De regen op de graven is een genade van de Almachtige God . En de graven geven reizen, echtgenoten en gevangenissen aan . En wie zag dat hij een graf sloot, zijn leven zal worden verlengd en zijn gezondheid duurt voort . En wie ziet dat hij in een graf werd begraven zonder te sterven, hij zal in zijn aangelegenheden worden gekweld of bedroefd . En wie ziet dat hij het graf van een dode persoon heeft opgegraven, zoekt zijn weg, en als de doden een wetenschapper waren, dan overkomt hem deze kennis, en als hij rijk is, zal hij rijk zijn. Als hij in zijn graf aankomt en hij ziet hem levend, dan is dat geld verboden, en als hij dood wordt aangetroffen, zal aan die eis niet worden voldaan . En wie ziet dat hij het graf van de Boodschapper van God heeft opgegraven, hij vernieuwt wat hij heeft bestudeerd uit zijn Sunnah, tenzij hij zijn botten breekt, dan gaat hij uit naar ketterij en misleiding . En wie het graf van een ongelovige, een ketterij of een van de mensen van de dhimmah opgegraven heeft, de leer van het misleidende volk zocht of behandelde verboden geld met bedrog en bedrog, en als de opgraving leidde tot een stinkend lijk, dat was het bewijs van het bereiken van de vereiste corruptie ….

Het komt zelden voor dat hij vertelde dat een man in een droom zag na zijn dood, en de visionair zei tegen hem: Wat heeft God met je gedaan, mijn broer? Hij zei: bid

…Abu Muhammad Abdullah bin Ali bin Hammad vertelde ons, op gezag van Abu Saeed Ismail bin Ibrahim, hij zei : Ik hoorde Abu Ishaq al-Khawas in al-Sham zeggen : Een man diende vroeger Dawood al-Ta’i en kreeg de bijnaam Abu Abdullah . Hij zei tegen hem : Als je sterft, was me dan en vertel niemand over mij . Hij zei, toen hij stierf, ik hem zag in een droom over Naguib in een mengelmoes, die vierduizend deuren heeft, met een ontspannen silhouet, en de wind valt uit, dus ik zei: O David, bid tot God om met me mee te doen . Hij zei : Red drie keer van mij : genees je maagzweren met honger, en snijd de wereld af met verdriet, en geef de voorkeur aan de liefde van de Almachtige God boven je verlangens en het kan me niet schelen wanneer het wordt ontvangen ….

…Op gezag van Muhammad bin Abdullah bin Amr bin Othman zei hij : Khaled Ibn Saeed was oud en was de eerste van zijn broers die de islam omarmden , en het begin van zijn bekering tot de islam was dat hij in zijn slaap zag dat hij op de rand van vuur, en hij noemde vanuit zijn hoedanigheid wat God het beste weet , en hij ziet in de slaap alsof zijn vader hem erin duwt en de boodschapper van God ziet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zijn lendenen zo nam dat hij wilde niet vallen, dus raakte hij in paniek uit zijn slaap en zei : ik zweer bij God dat dit een waar visioen is . Dus ontmoette hij Abu Bakr bin Qahfa en hij vertelde hem dat. Aboe Bakr zei : Ik wil je goed , dit is de Boodschapper van God, vrede zij met hem, dus je zult hem volgen en met hem de Islam binnengaan die jou ervan weerhoudt erin te vallen en je vader is erin . Dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, ontmoette hem terwijl hij met paarden was en zei : O Mohammed, hoe noem je dat? Hij zei : Ik bid alleen tot God, zonder partner, en dat Mohammed zijn dienaar en zijn Boodschapper is, en hij stelt de aanbidding waarop je bent uit met een steen die niet hoort of ziet, die geen kwaad doet of er voordeel bij heeft, en het is niet bekend van zijn dienaar die hem niet aanbad . Khaled zei: Ik getuig dat er geen god is dan God en ik getuig dat jij de boodschapper van God bent. De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, legde zijn islam uit . Khaled was afwezig en zijn vader kende zijn islam, dus stuurde hij zijn verzoek naar degenen die van zijn zoon waren overgebleven van degenen die geen moslim werden en voedden zijn meester en zijn aanwezigheid op, ze brachten hem naar zijn vader Abi Ahiha, dus hij waarschuwde en huilde en sloeg hem met een klop in zijn hand totdat hij het op zijn hoofd brak, daarna zei hij : Je volgde Mohammed terwijl je zijn volk zag en wat hij teweeg bracht door het defect van hun goden en gebreken. Degene die van hun vader was vertrokken , zei Khaled : Bij God, hij had berouw en volgde hem, dus werd Abu Ahiha boos en viel zijn zoon aan en beledigde hem, daarna zei hij : Ga je buigen waar je maar wilt. Bij God, ik zal voorkomen dat u in uw levensonderhoud voorziet. Khaled zei : Als je me belet, zal God me geven waarmee ik leef . Dus hij bracht hem naar buiten en zei tegen zijn zonen : Niemand van jullie zou met hem praten tenzij ik met hem deed wat ik met hem deed, dus wendde Khaled zich tot de boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en hij was verplicht om bij hem te zijn . Bruikbaarheid :::: En wie de islam omarmde door middel van een droom, de islamitische professor en denker Muhammad Asad, de Oostenrijkse geleerde, God leidde hem na een visioen dat hij zag en zag in zijn boek (De weg naar Mekka ). Evenzo bekeerde een christelijke vrouw zich tot de islam nadat ze een telefoon had gehoord die haar opriep om tot de religie van de islam toe te treden, en ze bekeerde zich tot de islam . Evenzo heeft een man van wie ik denk dat hij Nederlands is, zich door een droom tot de islam bekeerd .. En God is de helper. Bekijk de verhalen van deze mensen in ons boek binnen deze realistische serie ( Repentants to God ), een boek dat verhalen bevat uit de tijd van Adam tot de huidige tijd ….

…Wie ziet dat zijn been gebroken is, kom een ​​tijdje niet in de buurt van de sultan en bid tot de almachtige God ….

…Als hij het ziet alsof hij de hemel in de hel heeft gegooid, dan verkoopt hij een tuin en eet hij de prijs ervan . Als hij zag alsof hij Al-Kawthar-water dronk, behaalde hij leiderschap en overwinning op de vijand, omdat de Almachtige God zei : ~ Wij hebben u overvloed gegeven, bid dan tot uw Heer en offer .~…