…En wie ziet dat hij op een merrie rijdt en er dan van afstapt, heeft spijt van iets, en er werd gezegd dat het visioen van het wilde paard wordt geïnterpreteerd door een gekke man en de Haroon wordt geïnterpreteerd in drie aspecten van moeilijkheid in zaken en een tegenspraak met zijn metgezellen en een vermoeide vrouw die het er niet mee eens is en een overtreding in goede zaken schaadt en er werd gezegd dat het berijden van een paard leidt tot het verwerven van geld en daartegenover van boord gaan ….
Dromen over Bijtend op de schouder
(55 betekenissen van dromen over Bijtend op de schouder )…En wie ziet dat een hond op zijn schip springt, dan zal een vijand van een magiër zijn vrouw volgen ….
…Sommige uitleggers zeiden: ~Degene die denkt dat hij op iets kauwt en het scheurt, als dat ding van hem is, dan komen er woorden van hem die zichzelf pijn doen, en als de schade van hem aan iemand anders is .~…
…En wie ziet dat hij zingt op een plaats waar er vals of kwaadaardig gepraat is dat geliefden scheidt, want de eerste die de duivel zong, moge God hem vervloeken, en wat poëzie betreft, het heeft gezichten, en als er wijsheid is, vermaning , en dergelijke, dan is het goed en een beloning en beloning ….
En wie zag dat hij een tros druiven plukte, zou een som geld krijgen van een vrouw, en de druiven kregen een erfenis van geld van zijn vrouw, en wat een tros druiven betreft, duizend dirham ….
…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij een dode op zijn rug heeft, zal voor de kinderen van de doden zorgen .~…
…Schouder Als een man droomde van het dragen van een schouder en soldaat was, dan duidt dit op schade voor een tijdje, maar hij zal uiteindelijk medailles ontvangen . Maar als een vrouw droomt dat ze iemand heeft ontmoet die een schouder draagt, dan geeft dit aan dat ze roekeloze afspraken zal maken en mogelijk zal eindigen in een schandaal ….
…Als hij zag dat hij in de winter een kledingstuk verkocht of wegnam, dan duidt dat op zijn armoede en zijn behoefte aan mensen . Hij zei dat Abu Said predikant kleding hoofd van de man waarschijnlijk zijn vak was dat hij doet en beveiligt ze van de armoede-enquête waarin een fout in de levenden en gaan rijkdom en uitbreiding in hen bevrijden en schade in de winter gunst ) en Almparty hem als de opschrift wordt aangegeven door een vrouw . Zei Jafar Sadiq interpreteerde Paljarah of de jongen, wat hij het ook van Zain of Shin zag, in hen zal terugkeren , en het aftrekken van de kleding die ze aan bepaalde aspecten ervan geven, wordt gevoeld dat het dragen van iets waarvan het goed wordt opgevat en er baat bij heeft als ze afkomstig zijn van katoen, een schoon en ruim en als Dd dus Vtobeirh tegen hem is en als ze van Silk zijn en niets is er niets mis mee en de verkoper ervan, want hij kiest deze wereld boven zijn hiernamaals . Abu Sa’eed zei dat het visioen van de predikant koud was, of ze nu gedetailleerd of niet gedetailleerd waren, ze tonen goed overgeleverd dat Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn, zei: O Boodschapper van Allah, ik zag gisteren op de papyrus petechia zei : twee zonen Thabr hen . En de inkt duidt op vreugde, geluk en kou, dat is naast het belachelijk maken van uitdrukking, behalve dat intimiteit in de wereld beter is dan in religie, en het is in interpretatie sterker dan wol . Men is van mening dat het dragen van Prada of gemengd met katoen Bharir het zonder het is, zelfs als het haraam rijkdom is zijde en de decoraties zijn gekleed op de markten, ze welkom zijn en alleen in tijden van plezier en voortekenen, evenals als ze in de rol zijn, tenzij het is een soort amusement . En wie ziet het vonnis van het kleed van de gekleed persoon wordt geïnterpreteerd in zijn geheel . En wie ziet dat hij in de winter zomerkleding draagt, zal het goede en het voordeel evenzeer verhogen als de waarde van wat hij draagt . Hij voelde dat hij kleren van vrouwen draagt, het verhoogde het geld met hen en de angst, maar de gevolgen zijn verschrikkelijk en overleven als ze een vrouw zagen die kleren van de mannen droeg, dat toont goed en nuttig . Al-Karmani zei: ~Wie zag dat hij minder kleren droeg dan de zijne, dan duidt het op de corruptie van zijn zaken, en als ze eleganter zijn dan zijn kleren, dan geeft hij de volgorde van zijn zaken aan .~ En wie ziet dat hij de kleding van de oudsten bij zich heeft, dan geeft het de hoogte van de zaak aan en het bedrag waaraan die kleren aan hem worden toegeschreven als hij daarvoor een gezin is, anders is het goed en nuttig . En wie ziet dat hij kleding heeft van de kleding van verdorven mensen, hij zal vele zonden en overvloedige zonden hebben . En wie ziet dat hij koningen draagt, wordt geïnterpreteerd op drie aspecten: dichter bij hen komen, goedheid, voordeel en regelmaat van zijn zaken verkrijgen, en de waardigheid en eer verkrijgen . Men is van mening dat het dragen van kleding van wetenschappers Welkom in Salah was voor de wereld van wetenschap en liefdadigheid en het Hiernamaals .) Hij voelde dat hij kleding draagt van de wol waarvan het wordt geïnterpreteerd om het geld te verzekeren . Men is van mening dat het dragen van kleren dhimmis of Aharbeyen of zo, of Alrvdh, het zou geneigd zijn tot wat hij zei Jafar Sadiq’s visiekleren gaan nooit over negen aspecten van religie en rijkdom en prestige en voordeel en leven en werken ten gunste van de gerechtigheid van deze en schadeloosstelling als het is niet wat je de uitdrukking ontkennen en als de vrouw zag, dat ze ze droeg wat werd genoemd van het prijzenswaardig kleding, en haar interpretatie maakte haar recht met haar man en de integriteit van haar zaken . En Daniël zei een visioen van de kleren van de man: Als je kleren aantrekt, zul je worden uitgelegd als winst, en als je zwarte kleding ziet, dan heeft de koning het goede en is de parochie in nood . Al-Karmani zei: ~Wie ziet dat hij zwarte kleding draagt, zal lijden aan pijn, verdriet en verdriet, tenzij hij iemand is die ze draagt terwijl hij wakker is en ervan op de hoogte is, en hij zal in moeilijkheden verkeren .~ Abu Sa’eed zei de predikant zwarte kleren voor degenen die gebruikt worden om letsel gehate dragen en werd verteld is de patiënt bewijs van de dood, omdat de mensen van calamiteiten dragen zwarte kleren en kleding nul dieback ziekte alleen in Dibaj of twinge of zijde, en deze dingen zijn geldig voor vrouwen en mannen van de corruptie van religie . Al-Karmani zei: Als de patiënt ziet dat hij een geel kledingstuk wast totdat het geel is verwijderd en de witheid verschijnt, dan wordt het kledingstuk geïnterpreteerd als een lichaam en wordt de gelige kleur overgedragen door zijn ziekte en zijn vertrek van hem . Het voelde dat het ontwapenen van een gele jurk het uit Sagmh niet gebeurde hem pijn deed wat hij haat in het geel van het scheuren van de jurk of zo, in tegenstelling tot alles wat in kleur wordt gedragen en de kleren groenen verheugden zich en plezier en Tawfiq Abu Sa’eed zei dat de predikant Groenen kleedde buurtmacht van religie en een toename van aanbidding en een dood goed geval wanneer God, die de kleding is van de mensen van de hemel, voor Zijn gezegde: Kom, en draag groene kledingstukken van Sundus en Abraq, en het dragen van groen duidt op de levenden de schade van een erfenis, en voor de doden dat hij als martelaar uit de wereld kwam . Al-Kirmani zei: “Wie ziet dat hij groene kleren draagt, wordt met eer en eer geïnterpreteerd. Wat betreft de witte kleding, ze zullen worden geïnterpreteerd als gewenst, vooral als het puur is . ~ Abu Sa’id, de predikant, zei dat witte kledingstukken geschikt zijn om ze als religie te dragen, en voor degenen die gewend zijn ze te dragen terwijl ze wakker zijn, en wat betreft de eigenaren van ambachten en ambachten, ze moeten het voor hen dragen . Al-Karmani zei: “Wie zag dat hij puur witte kleding draagt, geeft de goedheid van zijn religie en zijn goede conditie aan. ‘En zijn zorgen gingen naar zijn zeggen dat hij puur witte kleren draagt, en wat zijn blauwe kleren betreft, hij is schoon . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren draagt Zarka het is religie is goed en de kleren Rouge, ze haatten mannen alleen Almlhvh en Plinth beddengoed de blos van deze dingen duidt op plezier en is geldig voor vrouwen in Dnaahn zou roodachtige shows dragen die vechten zeer ernstig geschil en werd verteld snappers vreugde met punk In de wereld, zoals blijkt uit het verhaal van Qarun, en er werd gezegd dat het duidt op een overvloed aan geld terwijl het de rechten van God daarin verhindert . En wie zag dat hij droeg het op een feest of een groep, dat hij hem niet schaden . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren van Hamra droeg, het wierp strijd en geschil, hoewel Welkom bij het mandaat dat hij ontving, misschien ging de vreugde van het vers uit naar zijn volk in de opsmuk en was gekleed in kleding Hamra en er werd gezegd dat het visioen van blozen , of het nu in kleding of iets anders is, ze tonen goedheid en misschien het visioen van erysipelas getoond in de jurk naar plezier . En wie ziet dat zijn kleren worden verbrand, dan zal hij evenveel schadelijke gevolgen voor hem krijgen als dat hij daardoor is verbrand, en wie ziet dat zijn kleren gescheurd zijn, zal het geheim uitleggen . Men is van mening dat het dragen van kleren van wol of dierenhaar of haar of zo. Het totaal van dat geld, als het zijde was of zo Fmal haram-jurk, een geplaveid bewijs van immoraliteit en de kleren vies, ze verdelen Bgham en verdriet, en de jurken Alkagd ze verdelen Baelchenaah niet goed erin, en de huid van de jurken krijgt interesse en voordeel in de mate die aan hem wordt toegeschreven dat de huidjurk je niet naait in termen van groothandel van alle variëteiten toont volledig gevuld met religie en misschien was dit weer een oude op het gezicht en kleren van de schatkist zullen Baezz en rijkdom overdragen . En wie ziet dat hij een kreupele jurk draagt, zal een vrouw in haar anus komen . Jaber zei dat de Marokkaan hun gehechtheid uitdrukte aan dingen alledaags Valbaad in kleding als het schoon is als nieuw, die gehecht is aan religie en de wereld en als de vuile vintage strakke Vdd dus misschien Del vuil in de jurk over de zwakte in religie en werd verteld of de vrouw zag dat ze een geel gewaad droeg, het was haar man, het verzwakt echter ) Hij was niet voor haar, dus nam hij een man . En wie ziet dat hij een opgevouwen kleed opent, duidt op reizen, en wie ziet dat hij een open kleed opvouwt, duidt op de afwezigheid van zijn reis . Khaled al- Isfahani zei dat de beste kleding en wat katoen was als het niet iets is van zijderupszijde, want het is puur, het is een goede religie en wereldse kleding als het patroon, katoen of zijde, ze verdelen geld haram en de corruptie van religie en zorgeloos . Hij zei Jafar Sadiq nieuwe jurk blanke man een vrouw en een vrouw en de koning van genade en het voordeel van een paar, het zag dat hij zijn mantel met hem uittrok dat hij in de koning van de dienst was, het is van zijn dienst maar niet zo goed als het wordt genoemd, en zag dat hij zijn kleren sneed, legde hij uit dat hij goed was . En wie ziet dat de dief zijn kleed uittrekt, hindert het voorkomen van corruptie onder vrouwen . Abu Saeed, de predikant, zei dat het kledingstuk met twee kanten of twee kleuren beleefdheid en voogdij aanduidt voor de mensen van religie en de wereld, en dat het nieuwe kledingstuk goed is voor de rijken en de armen . Het voelde dat magsuot kleren als nieuwe Vtmzkt niet in staat zijn om te repareren zoals het fascineert, zelfs zozeer als dat het leeft en het kind en de hoge waarde van de dienaren van de ziekte en de vrije genade jurken een soort hernieuwde schuld verhogen , de gedragen over zijn kleren toonde de goedkeuring van zijn geheime Alanath en misschien was de bedoeling goed van het schijnbare en misschien verdiende geld. Mdkhora en zijdebrokaat zijn niet geschikt om sokken te dragen voor de juristen want zij Aaolan hun verzoek minimaal en nodigen mensen uit tot ketterij en waren waarschijnlijk geldig voor niet- geleerden, ze interpreteren het werk vereist Paradise en besmet met dit vorstendom geeft ook aan dat huwelijken door een vrouw, eerlijk of concubinaat Bjarah Belle setting noemt de kruising in de uitdrukking van alles dat is van het geval van de ziener . De mantel duidt zijn gezichten aan . Al-Kirmani zei: ~Het wordt geïnterpreteerd als rechtvaardigheid in religie, voor de corrupte mensen met zwepen en voor anderen met pokkeninfectie in het lichaam .~ Abu Sa’eed zei dat de predikant de penistoestand overdraagt die van haar familie was, vooral van de mensen van het ploegen en planten en het vruchtbare jaar voor degenen die van haar familie het toenemende plezier van een vrouw hebben en gaf Xia geld vanaf het punt van de Perzen en de mensen van onthulling en gokken, en kunnen zwepen opbouwen . Een toelaatbaar degene die een gezicht met gevolgen, en niemand is de schuld van dat, of het nu voor mannen of vrouwen, tenzij er iets van het verwerpelijke type wordt gemengd met hem . Wat betreft de inkt, het wordt met gratie geïnterpreteerd, en er zit niets in behalve het beste, vooral voor vrouwen, en er werd gezegd dat de visie van de kleding van vrijgevigheid een verdriet is . De zag dat zijn twee kledingstukken die Khgayn Mottagtaan boven elkaar droeg, wordt aangegeven door zijn dood en gescheurde kleding, terloops geïnterpreteerd letselproblemen en gescheurde langer geïnterpreteerde vulva en het dient als Alqaba en Duwaji als de vrouw zag dat haar kleren gewoon kort ontbraken, HTC verborgen en eten de nieuwe jurk eet halal geld en eet de jurk, zei Salmi zag dat zijn kleren nat van hem waren terwijl hij ze aantrok. Als hij op reis is, dan reist hij niet, en als hij iets van plan was , zou hij niet hebben . En hij die ziet dat hij zijn kleren verkoopt, is goed voor hem en er is niets goeds voor hem die ze koopt, en als hij ziet dat hij ze van zichzelf duwt, dan is dit de kwijtschelding van zijn armoede . En wie ziet dat hij nieuwe kleren draagt nadat hij een bad heeft genomen, dan weigert hij met verlies van zorgen en verdriet, en wordt hij gespaard van iets onrechtvaardigs . En wie ziet dat hij draagt een verboden kledingstuk of iets toe te schrijven aan vrouwen, trouwt hij met een vrouw die is verboden, en voor de geborduurde kledingstukken, worden ze gedragen door hen, mijnen, en misschien wel de bekendheid van de vrouwen zijn gebroken . Hij voelde dat hij vrouwenkleding droeg, ze waren zwanger, ze kwamen naar het vrouwtje, hoewel hij niet zwanger was, het beïnvloedt schade of angst in hetzelfde geld net zo veel als Hnaatha waarschijnlijk zijn tijd en het kleed, dat is op de schouder geplaatst, interpreteerde het de menselijke religie die hem in de nek-aan-nekpositie van het secretariaat draagt . Er wordt gevoeld dat het een mantel is. Wel, hij Salah Dinh en te goeder trouw, en als hij de mantel zag die het op de Well-schouder draagt , nam de schuld toe en de gezondheid van de religie is niet goed in dun .) De waskleding die hij moet trekken het voelde dat het wassen van zijn kleren van vuil het toont zijn goedheid en redding van somberheid en verdriet en zijn welzijn en zijn schuld zal worden terugbetaald als hij het draagt, maar als hij het niet draagt, is het zonder dat . Al-Karmani zei: ~Schone kleren wassen als er vuil uit komt, dan is het corruptie in religie en het begaan van zonde .~ Abu Saeed Al-Waseer zei: Kleding wassen van vuil is een berouw, het wassen van sperma is een berouw van hoererij, en het wassen van bloed is een berouw van moord, en het wassen van excuus als berouw . Jaafar al-Sadiq zei: Kleding wassen met koud water betekent vier aspecten van berouw, welzijn, redding van Asir en veiligheid van angst, en ze wassen met warm water, verdriet, verdriet en ziekte . En er werd gezegd dat wie zag dat hij schone kleren wast, het een toename is van zijn vroomheid en vroomheid, en er werd gezegd dat dit extravagant was omdat het niet verdiende om gewassen te worden, en anderen zeiden dat daar geen kwaad in zit. en dat kan geen kwaad ….
…Wat betreft de dader : een vriend, partner of ingehuurde werknemer, en zijn schouder is een vrouw, en zijn schouders zijn zijn versiering, schoonheid en roekeloosheid, dus wat hij in hen zag van een toestand of gebeurtenis, is daarmee . En er werd gezegd dat als de wachters dik en goed van vlees waren, dit duidde op mannelijkheid en kracht in het zakendoen, en gaf het de gevangenen aan hoe lang ze in de gevangenis zaten, zodat ze het gewicht van hun kettingen konden dragen . Als hij ziet dat er iets mis is met hem, dan duidt dat op de ziekte of dood van de broers, want degenen die gebonden zijn, zijn broers . En een man zag alsof hij een van zijn schouders wilde zien en dat niet kon, dus stelde hij voor dat hij blind was, dat is een plicht, want hij kon de schouder aan de zijkant van het eenoog niet zien . Wat betreft de rechterhand, het is een reden voor het pensioen, het geld en de naastenliefde van de man, en de lengte van de hand in de interpretatie van de gouverneur is zegevierend, de handelaar heeft winst en de marketeer is slim . Er werd gezegd dat de lengte en kracht van de handen van de imam de kracht van zijn assistenten aangeeft en de toename van zijn leven, en zijn visie op hun botten is een toename van zijn geld . Als hij zag alsof ze van marmer waren veranderd, verlengde hij gelukkig zijn leven . Er werd gezegd dat de twee handen de juiste interpretatie hebben en hun goedheid duidt op een goede ontvangst en geven, en er werd gezegd dat de rechterhand de familieleden van mannen aangeeft, en de linkerhand de vrouwen van hen vernedert, en of hij ziet alsof hij verloor een van zijn handen, dit duidt op het verlies van enkele van zijn familieleden door afwezigheid of overlijden . Als hij zag alsof hij zijn hand onder zijn oksel had gestoken en hem met een lamp naar buiten had gebracht, dan zou hij kennis opdoen als hij van zijn familie was, of winst als hij een koopman was . En als ze uitgaat en vuur heeft . Omdat hij macht, trots en trots verwerft in zijn zaak, die hij neemt, en als hij het neemt en water heeft, dan is het geld . Wat betreft de extra hand : met de twee handen is het een toename van de staat en macht, en duidt het op een kind of de komst van een afwezige, of een broer die uit hem is geboren . Als hij ziet dat hij linkshandig is, dan is hij moeilijker . Als hij zag dat hij op eigen kracht met zijn linkerhand werkte, kreeg hij eindelijk zijn behoefte . De extensie van de handen duidt op vrijgevigheid, en als hij ziet alsof hij op zijn handen loopt, dan is hij van zijn zaak afhankelijk van enkele van zijn familieleden, en of hij ziet alsof hij met zijn handen ziet zoals hij met zijn ogen doet , dan raakt hij veel aan degenen die voor hem verboden zijn . En wie ziet alsof zijn rechterhand zijn woord goed is, zal zijn leven verbeteren . Als hij zag alsof het noorden goed met hem sprak, dan bedankte hij zijn familieleden, en als ze met hem of een van hen spraken met een berisping, duidt dat op zijn slechte daad . Als hij zag dat zijn rechterhand van goud was, stierf zijn partner of vrouw . En wie zijn hand ook begeert, de hand van zijn gezag zal worden veranderd, omdat hij gezag zal verwerven, en wat er met zijn handen is gebeurd door dat gezag, in termen van gerechtigheid of onrechtvaardigheid . Als hij zag dat hij twee vleugels had, werden hem twee zonen geboren ….
…De onbekende vogel is een aanwijzing voor de engel des doods, als hij een kiezelsteen, een blad, een worm of iets dergelijks oppakt en ermee naar de lucht vliegt vanuit een huis waar een zieke en dergelijke stierf . Hij kan verwijzen naar de reiziger die zag hem vallen op hem, en hij kan verwijzen naar het werk van degene die hem op zijn hoofd zag, op zijn schouder, op zijn schoot of op zijn nek, want de Almachtige zegt : “ En elke persoon heeft zijn vogel in zijn nek gebonden, ~ wat betekent zijn werk, en als het wit is, dan is het puur, en als het gekleurde duisternis is, dan is het werk verschillende niet – net, alleen om een zwangere vrouw te hebben, de vogel was een mannelijke jongen het, hoewel vrouw is een meisje, het verhaal heeft geleefd en bleef bij hem, en hij vloog was klein om te blijven . Wat betreft het kuiken dat zichzelf niet voedt, het spawt op degene die het draagt, het vindt of het neemt, tenzij het een lam heeft, dus het is een kind, en dat geldt ook voor elk klein diertje van het dier . Wat betreft de grootste vogel en zijn zevende . Het is een teken van koningen, presidenten, mensen van rijkdom, geleerden, mensen van rijkdom en rijkdom, en wat betreft aaseters zoals de kraai, adelaar, honingdauw en marmot, ze zijn immoreel, dieven of slechte eigenaren, en wat betreft de watervogels, ze staan onder toezicht, ze hebben het leiderschap op twee manieren bereikt, en ze handelden tussen twee machten : de autoriteit van het water en de kracht van de lucht, en misschien duidde het op mannen die over land en over zee reizen . En als ze bliezen, waren ze aan het kreunen en huilen, en wat de vogels betreft zingen of treuren, ze waren aan het zingen en noah, mannelijk of vrouwelijk . Wat betreft de kleinste vogels, zoals mussen, korhoenders en nachtegalen, het zijn jonge jongens : en de groep vogels is degene die het bezit of geld, dinars en autoriteit heeft, vooral als hij erom geeft, voedt het, of wijst het toe ….
…En wie zag dat het van de schouder was losgemaakt, het is goed ….
…En sommige expressors zeiden dat het niet goed is om de band te zien, omdat de schouder minder capabel is ….
…Wat betreft het draaien, wie ziet dat hij een touw of een draad aan het draaien is of het om zichzelf of zijn penis draait, dan is het een reis en het draaien kan duiden op de afsluiting van zaken, gemeenschap en huwelijk, en wie ziet dat hij zich eraan houdt de koran en de islam zouden reizen op reis, en wie ziet dat hij aan een touw uit de hemel vastzit, volgt het gezag in religie. Het touw is afgesneden, die kracht is van hem verwijderd, en de schuld zal niet verdwijnen als er iets in zijn hand blijft van het touw, en wie een touw ziet in zijn schouder, in zijn nek of zijn rug, of in de midden ervan, dan is het een verbond dat in zijn nek plaatsvindt. Wat betreft het spinnen, wie ziet dat hij een bank of haar en dergelijke spint van wat mannen spinnen zoals hij, hij reist en als hij ziet dat hij linnen of katoen of iets dergelijks spint, dat vrouwen spint zoals hij, dan zal hij dat doen. worden gekweld door vernedering en oneer, en hij doet een wettig werk dat niet wordt aanbevolen voor mannen, en als hij ziet dat het een draai maakt, dan breekt hij het geloof en de verbonden, en als een vrouw ziet dat ze een flirt heeft geslagen die bevallen van een dienstmeisje of een zus…
…Een touw is in een droom een touw en een verbond . En het touw uit de hemel is de Koran . Het touw is eervol of bedrieglijk, en het kan duiden op magie . En het touw is de religie, dus wie ziet dat hij zich aan een touw heeft vastgeklampt, dan is hij gebonden aan het touw van de Almachtige God, en als het touw van vezels is, dan is hij een ruwe man, en als het touw van leer is dan hij is een man met bloed, en als het touw van wol is, dan is hij de eigenaar van de religie van de islam, en als hij ziet dat hij een touw heeft gedraaid, dan reist hij als hij het verdraait en het in de nek van iemand steekt van het volk, dan duidt het de echtgenoot aan, en als hij hem tegen zichzelf bedroog, nam hij het mandaat van reizen over, en als het touw van haar of wol was, dan is het het mandaat van een religie of beroep, en als hij ziet dat hij zijn baard heeft geplukt en een touw heeft gedraaid, hij neemt steekpenningen aan uit valse getuigenissen . En er werd gezegd : hij die het touw zag, reisde lange tijd . Het touw is een van de redenen . Als het touw om zijn nek, op zijn schouder, op zijn rug of in het midden zit, dan is het een verbond dat in zijn nek plaatsvindt, en een verbond, hetzij door huwelijk, een document, een gelofte, een schuld, een bedrijf, of een trust . En wie een touw of lussen aan een stok of iets anders draait, hij zal reizen . En de stuiptrekkingen en de conclusie van dingen kunnen wijzen op een huwelijk . En wie een touw aan een stok ziet, is het bewijs van een corrupte daad van hekserij en dergelijke ….
…En wie ziet dat hij een kleed op zijn rug draagt, het duidt op de overvloed aan zonden en lasten, en dat hij het op zijn schouder draagt, zijn visioenen geven aan dat hij een kleed draagt, vooral als het om zijn nek zit .)…
…Ribben betekenen : voor de vrouwen van zijn familie die krom zijn, en omdat Eva is gemaakt uit Adams linkerrib . Het kan duiden op de stenen van zijn huis en zijn huis, en zijn vlees is klei of kalk, en zijn huid aan de achterkant, en zijn bloed dat door water met zijn aarde is gestort, en de grootheid van zijn knopen . Wie zijn huis of zijn huis verwoest ziet terwijl hij ziek is, gaat ermee om . Als hij in een droom terugkeerde naar het bouwen en repareren ervan, en herstelde van zijn ongeluk als het in zijn slaap voltooid was, anders blijft er evenveel over van de dagen van zijn ziekte als hij over heeft van zijn werk en zijn overleving . Maar gezondheid is te danken aan zijn naam, en er stroomt bloed door zijn aderen . Misschien wezen zijn ribben op zijn dieren, en zijn vlees op de goederen en waren die hij er bovenop droeg, en zijn huid op hun gewaden, voor wie dat zijn zaak was . Wat een van zijn ribben op hem brak, duidt op de dood van een van zijn dieren . Als er iets van zijn huid wordt verwijderd, zijn lammetje of levensonderhoud wordt gespleten, of hij opent zijn extractie of kooi zonder zijn toestemming, dan verliest hij zijn alertheid en wat erin zit, en het lot van mensen en de toename van de slaap daarin . De schouder is een vrouw, en wat erin is gebeurd, is een vrouw ….
…Een badkamer is in een droom een eerlijke boodschapper, een oprechte vriend en een jaloerse minnaar . Misschien duidt het op de beschermde vrouwen die geheimen bewaren . Duiven kunnen verwijzen naar duiven, die de dood zijn . En het duidt op een vrouw met kinderen, of een man met veel kinderen, die ontvankelijk is voor de mensen van zijn huishouden . En het visioen van de duiven duidt het geschreeuw aan . De huisduif is een goede Arabische vrouw, en haar eieren zijn meisjes of buren, haar toren is een groep vrouwen en haar kuikens zijn zonen . Het gebrul van de duif geeft een man de schuld van een vrouw, en het wit is een religie, het groen is vroom, het zwart is een kussen en het wit is een mengsel . En als zijn duif zich heeft afgewend en niet bij hem terugkeert, zal hij van zijn vrouw scheiden of zij zal sterven . En als hij vliegende duiven heeft, dan heeft hij vrouwen en dienstmaagden waar hij niet aan uitgeeft, dus als hij een vleugel van zijn huis vrijmaakt . En de duif is een Arabische meid, en op gezag van Ibn Sirin, moge de Almachtige God hem genadig zijn, dat zij nieuws is dat van ver komt . En de duif is een geliefde vrouw die vrij is of een slaaf . En wie zag dat hij een duif had geslacht, zou trouwen met een maagd . En een duif wordt geboren uit een dienstmeisje . En wie zag dat hij van haar vlees at, was een aflaat . En duiven met hun kuikens in gevangenschap met hun kinderen . En wie ziet dat hij op duiven jaagt, krijgt geld van eerbare mannen . En er werd gezegd : Wie een duif ziet, hij vraagt de Almachtige God niets, maar Hij geeft het . Als hij ziet dat er een duif in zijn huis is en de zoeker is vrijgezel, dan zal hij trouwen met een mooie en vriendelijke vrouw . En de huisvrouw is het eens met haar man . Als hij ziet dat hij een duif is en op hem gaat staan of met hem vliegt tijdens de vlucht, dan zal hij plezier of vreugde, goedheid en genade ontvangen . En er werd gezegd : wie ziet dat hij een duif is geworden die het geld van zijn vijanden opeet, en de duif wijst op het dringende nieuws en het boek, omdat het het nieuws in een boek overbrengt, en het is goed nieuws voor iemand die in nood, of zijn afwezigheid als een vliegtuig naar hem toe komt, tenzij hij ziek is en op hem valt, want het is de duif des doods, en niet vooral als het van de duif was en tegen zijn hoofd schreeuwde . Misschien was de duif een zaadje . En de beste groene duiven . Wie een tekortkoming in Ain Hamama ziet, is een tekortkoming in de religie en moraal van zijn vrouw . En wie ziet dat hij een duif gooit, lastert een vrouw of sms’t haar met slechte woorden . En wie ziet dat hij uit de eieren van duiven heeft geslagen, zal vrouwen en kinderen met geld kwellen . En wie ziet dat hij een huisduif vangt, zal een vrouw vangen die verboden is . En wie ziet dat hij een duif voedt, hij spreekt een vrouw en leert het haar . En wie een duif of een vogel op zijn hoofd, of op zijn schouder, of aan zijn nek vastgebonden ziet, dit duidt op zijn actie tussen hemzelf en zijn Schepper . Als de vogel zwart en lelijk was om te zien, duidt dit op de acceptatie van zijn werk en de corruptie van zijn religie . Als het wit van kleur was, zag het er goed uit, dat duidde op zijn goede werk en zijn gerechtigheid . En wie ziet dat hij uit de veren van duiven of hun vlees heeft geslagen, hij zal veel geld en goeds lijden . Zie ook Lunar ….
…Wat zijn de beschrijvingen van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, die kwamen in de biografie , en als ik het in een droom zag, weet ik waardoor ik hem echt zag . . ? Ik schreef graag zijn beschrijvingen, dus als iemand van jullie een visioen in de Boodschapper zag, moge God hem zegenen en vrede schenken, laat hem dan wat hij zag vergelijken met de beschrijvingen, als ze overeenkomen. Hij zag hem, en laat hem op dat moment zich verheugen en niet blij zijn, en als het niet samenvalt, dan zag hij hem niet, en op dat moment is het visioen een visioen van uitlegging, en volgens de toestand van de ziener , en de beschrijving ervan werd genoemd in verschillende hadiths, waaronder : de hadith van Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn, zei hij : De profeet , moge God tevreden met hem zijn, zei : God zij met hem, met lange en geen korte, gebogen handen en voeten – dat wil zeggen dikke en ruwe vingers – groothoofdige, enorme wiegen – dat wil zeggen de botten en het corpus, elk compleet bot is groot – lang gelekt – dat wil zeggen, het haar dat tussen de borst en de navel – . Als hij loopt, zijn ze geboeid, alsof ze afdalen van een stapel die ik ervoor of erna niet heb gezien, vrede zij met hem . Al-Tirmidhi zei : Dit is een goede en authentieke hadith . De man vroeg aan Al-Bara : Was het gezicht van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, als een zwaard? Hij zei : Nee, net als de maan . En Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn, zei in een andere beschrijving : Het was niet een lange, donzige, noch een aarzelende korte, en het waren vier mensen, en er was geen gekrulde kat, noch een stam. . Ik krimp de ogen ineen, omzoom de lippen, het glorieuze van de paddenstoel en de schouder, de blote met een lek, de handen en de voeten gebogen. Hij heeft een toon en verzacht ze, en ik eer ze met tien. Wie hem ziet, zal hem humor geven, en wie hem vermengt met een kennis die hij liefheeft, hij zegt zijn naam die ik niet voor of na hem heb gezien, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . Verklaar het vreemde gesprek : Almmguet : uitgaande lengte AC : binnen een deel ervan in sommige paleiskatten : ernstig Aljaudh Almthm : Albadn veel vlees Almkltm : Medawar gezichtsdrank : dat in albumine rood Alodj : ernstig donker worden van het oog Alohdb : lange schaamlippen Ketd : schoudersgemeenschap, die uitlekte. Het is de delicate poëzie die als een penis is van de borst tot de navel. De dunne : de dikke vingers van de handen en de voeten, de ontwrichte : lopen met de kracht van Jalil Al- Mushash : de hoofden van de processies Aisha zei over hem : De Boodschapper van God heeft dit verhaal van jou niet verteld, maar hij sprak woorden die het verduidelijken, een hoofdstuk dat hij bewaart voor degene die hem bespioneert . En Abdullah bin Al-Harith zei over hem : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, lachte altijd behalve met een glimlach . Op gezag van Jabir bin Samra zei hij : Er was een Hamousha in de benen van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en hij lachte alleen met een glimlach, en als ik naar hem keek, zei dat de ogen donkerder zijn, niet donkerder . En tegen hem zei hij : Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, had vroeger een geribbelde mond in de vorm van ogen, geobsedeerd door de hielen . Verklaar de vreemde toespraak : verwarde ogen : een lange incisie oog manhoos Stub : weinig vlees ,,,,, onder vermelding van Sunan al – Tirmidhi, Boek deugden…
…De aap is in een droom een man bij wie er elk defect is, dus als hij een aap doodt en verslaat, wordt hij ziek en geneest hij er dan van, en als de aap hem verslaat, lijdt hij aan een ziekte die niet te genezen is. . En er werd gezegd : de aap is een man die grote zonden brengt . En wie apenvlees eet, zal worden behandeld voor een gebrek waarvan hij niet kan worden genezen, of hij zal nieuwe kleren krijgen . En wie ziet dat een aap hem bijt, krijgt ruzie tussen hem en een persoon . De aap is een sluwe man, een bedrieglijke tovenaar en een ziekte . De aap is een verslagen vijand . En wie ziet dat hij op een aap rijdt, verslaat een vijand . En wie ziet dat hij hem een aap heeft gegeven, is een vijand die hij zal winnen . En wie ziet dat een aap het op zijn schouder draagt, haalt diefstal uit zijn huis en is er beroemd om . En er werd bij de aap gezegd dat hij zich ellendig voelt tegenover wie hij ook als zijn bezit of dragen zag . De aap is een man wiens genade groot blijft . En de aap is een man die vijanden, ongehoorzaamheid en vervallen in wat haat vereist, zoals een varken, aanduidt, en misschien duidt hij op de Joden, en het eten van zijn vlees is gebrek en behoefte . De aap is een arme, behoeftige man wiens genade is weggenomen ….
…Pijn is in een droom wroeging door schuldgevoel . Wie een kies aan zijn kiezen ziet of een kiespijn, dan hoort hij een lelijke van zijn familielid . De pijn in de nek geeft aan dat de eigenaar seksuele omgang heeft misbruikt totdat deze het gevolg was van zijn klachten, en de nekpijn kan erop wijzen dat hij een vertrouwen heeft geschonden maar het niet heeft uitgevoerd, en dat hem een straf is opgelegd . En de pijn van de schouder duidt op een ongeluk in zijn winst en hard werken . Buikpijn geeft aan dat hij zijn geld in zonde heeft uitgegeven terwijl hij spijt heeft, en er werd gezegd : buikpijn duidt op de gezondheid van familieleden en huisgenoten, en de pijn van de navel geeft aan dat het gaat om de behandeling van zijn vrouw . De pijn van het hart is het bewijs van zijn slechte bed in religieuze aangelegenheden . Leverpijn is een bewijs van misbruik van de jongen . De pijn van de milt is het bewijs van een grote corruptie van het geld dat erin zat en dat van zijn familie en kinderen . En als zijn pijn zo hevig werd dat hij de dood vreesde, duidt dat op het vertrek van de religie . Longpijn is een indicatie van de naderende term, en rugpijn duidt op de dood van de broer, en als hij in zijn rug een buiging van pijn ziet, duidt dit op gebrek en veroudering . En pijn in de dij geeft aan dat hij beledigend is voor zijn clan . De pijn van een man duidt op wandelen zonder de Almachtige God te gehoorzamen, en er werd gezegd : de pijn van een man duidt op een overvloed aan geld ….
…Vraag : Is er een naam voor de koning aan wie het visioen is toevertrouwd? C : het visioen dat we al kenden , en we hebben het uit de definitie ervan gehaald , het wordt vermenigvuldigd met de acties van de koning, die haar God sloeg en het hele visioen, bewezen door de ziener, inclusief het raken van zijn idealen, en naar zijn gelijkenis, en daarom een uitdrukking van interpretatie genoemd . Deze koning kreeg te horen : dat zijn naam ( Sidikon ) niet op het nieuws stond, is trouw aan dit label, maar zegt dat de koning van het visioen, of de koning zonder de toewijzing van de naam van het bewijsmateriaal, overgeleverd door Ahmad in Musnad, overgeleverd is van Jabir ibn Abdullah dat de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, hij zei: ~ Ik zag alsof ik met een dadelmis was gekomen en de stronk ervan was in mijn mond, en ik vond daarin een pit die me pijn deed, dus ik blies het , toen nam ik er nog een en ik vond het erin, en ik vond er een kern in, dus ik blies het, toen nam ik een derde, en ik vond er een kern in, dus ik blies het . Abu Bakr zei : Laat me Hij zei : Hij zei, steek het over . Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, zei : Het is uw leger dat u hebt gestuurd om te begroeten en te winnen, dus wierpen ze een man uit en hij zocht ze voor u uit en riepen hem, toen ontmoetten ze een man en hij zocht hen op voor jouw verantwoordelijkheid en riep hem, toen ontmoetten ze een man en hij zocht jouw verantwoordelijkheid en riep hem. De koning zei : Evenzo de koning zei . Wat me zorgen baart van de vermelding van de hadith is dat de nobele boodschapper hem de koning noemde, maar hij noemde hem niet, zelfs als hij een naam had om hem te noemen, zoals hij andere engelen noemde, zoals Gabriël, Israfil, Michael, en anderen . Er zijn enkele beschrijvingen genoemd over deze koning, wiens authenticiteit ik niet heb gevonden. Met inbegrip van dat wat er tussen zijn oorlellen en zijn schouder ligt, een reis is van zevenhonderd jaar . Ibn Hajar zei in Al-Fath : Al-Hakim zei : God vertrouwde het visioen toe aan een engel die op de hoogte was van de omstandigheden van de zonen van Adam van de bewaarde tablet, en hij kopieerde ze en gaf elk zijn verhaal een voorbeeld, en of als iemand sliep, zou de koning dingen met hem willen op het pad van wijsheid, zodat hij goed nieuws, een waarschuwing of smaad zou krijgen ….
…Koord : reden, het was uit de hemel, het is de Koran en de religie en het touw van God solide, die ons beval Natsam ons allemaal, het wordt vastgegrepen door het recht op Sultan Ouallm, en laat hem erop sterven , en sneed hem was linkerhand hem iets of verlies greep op zijn hand is anders dan het was, en als er iets van hem in zijn hand blijft, is zijn autoriteit weg, en zijn contract, oprechtheid en recht blijven bestaan . Als hij hem bereikte en in zijn toestand bleef, keerde hij terug naar zijn autoriteit. Als hij met hem werd opgetild na wat hij bereikte, hij verraderlijk met hem en hij sterft volgens de waarheid . En als het touw om zijn nek, op zijn schouder, op zijn rug of in het midden zit, dan is het een verbond dat in zijn nek plaatsvindt en een verbond, ofwel een huwelijk, een document, een gelofte, een religie, een fellowship, of een trust. God Almachtig zei : ~ Behalve met een touw van God en een voorstelling van mensen .~ Wat betreft het touw aan de stok, het is een corrupt verbond, een slechte daad en een hekserij . God Almachtig zei : ~ Dus haken hun touwen en hun stokken op .~ Wat betreft degene die een touw verdraait, of omgordt, of het aan een stok of iets anders draait, hij reist, net als elke draaiing en draaiing . Het kan de afsluiting van zaken en gemeenschap en huwelijk aangeven ….
…De vogel is in een droomglorie, sultan en versiering, en de koopman heeft winst . Als de vogel onbekend is, duidt dit op de engel des doods . En als de vogel een blad, een worm en dergelijke oppakt en ermee naar de lucht vliegt vanuit een huis waar de zieke is, dan zal hij sterven . En het kan verwijzen naar de reiziger die hem zag, is op hem gevallen . Het kan verwijzen naar het werk van degenen die het op zijn hoofd of schouder hebben gezien . Als het wit is, is het duidelijk, en als het gekleurd is, is het een andere actie . Tenzij hij een zwangere vrouw heeft, als de vogel een mannetje is, dan is het een jongen, en als het een vrouwtje is, is ze een meisje . De grote vogels duiden de koningen, presidenten, geleerden en de rijken aan . En de watervogels zijn de edelste die de regel in twee aspecten bereikten : de autoriteit van het water en de autoriteit van de lucht . En welke vogels zingen of rouwen niet om metgezellen van zingen en noach . En wat een nul vogels en mussen en bevers en nachtegalen zijn kleine jongens . En de groep vogels voor degenen die ze eten, geld, dinars en macht, vooral als hij voor ze zorgt . En wie vogels over zijn hoofd ziet vliegen, hij krijgt het mandaat en de heerschappij . Als hij vogels in zijn plaats ziet vliegen, zijn het de engelen . En wie een vogel ziet die uit de hemel komt en tussen zijn handen valt, het is een constant goed nieuws voor hem om zich te verheugen . Misschien gaf de onbekende vogel de waarschuwing en aansporing aan . En wie een goed vliegtuig in een droom heeft, is zijn goede werk, of er kwam een goede boodschapper naar hem toe . En wie een vogel zag met een volwaardige schepping, misschien was het slecht, of kwam er een menselijke boodschapper naar toe . En de onbekende vogel houdt stand . En er werd gezegd : zwarte vogels duiden op slechte daden, witte vogels duiden op goede daden, en gekleurde vogels zijn werken van verwarring ….
…De ogen zijn in een droom de religie en het inzicht van een man waarmee hij leiding en misleiding ziet . En wie veel ogen in zijn lichaam ziet, dit is een toename in religie en gerechtigheid . En als hij ziet dat hij een slechte man opmerkt, dan bedriegt hij hem en haat hij hem . Als hij ziet dat zijn ogen van ijzer zijn, dan zal hij zijn bedekking verwoesten en zullen ze het ontvangen . En als zijn maag zich splitst en hij ziet ogen in zijn maag, dan is hij een ketter, want de Almachtige God zegt : ( God heeft geen man gemaakt met twee harten in zijn maag ). En als hij op zijn schouder het oog van een man of een oog van een dier ziet, dan raakt hij een onzichtbaar geld . Het zwarte oog is een religie, het nobele oog is in strijd met religie, het blauwe oog is een religie in ketterij en het groene oog is een religie die religies schendt . Basra’s eenheid is goed voor alle mensen, en de zwakte ervan duidt op zijn behoefte aan geld, want geld is als een oog . En als hij ziet dat zijn ogen verdwenen zijn, zullen zijn kinderen sterven . Als hij onderworpen is, zal hij iemand vinden om hem bij de hand te nemen . En als iemand die wil reizen het ziet of iemand die op reis is, geeft dat aan dat hij niet terugkeert naar het vaderland . En wie ziet dat zijn ogen de ogen van een ander zijn, geeft aan dat zijn ogen verdwenen zijn en dat iemand anders hem de weg wijst . En wie zag dat zijn ogen in zijn schoot vielen, zijn broer, zoon en dergelijke zouden sterven . En de mens heeft zijn zoon, minnaar of religie aangesteld, dus wie met zijn ogen as ziet, is een tekortkoming in zijn religie, en blindheid is groter bij tekortkoming . En de koning stelde zijn spion aan, en het oog kruiste de wacht, en het oog uitgedrukt met het oog van water, en wie zag dat hij zijn ogen genas, zou zijn religie of zijn geld herstellen . En wie ziet dat zijn gezichtsvermogen groter en sterker is dan hij denkt, dan is zijn slaap in zijn religie beter dan zijn openheid . En wie ziet dat zijn ogen wit zijn, zal door verdriet worden gekweld, of hij zal wijken van degenen die hem dierbaar zijn, en als hij bedroefd is, zal God zijn zorgen en verdriet verlaten, en wie ziet met zijn ogen blauw , hij is crimineel . Wie ziet dat hij het oog van een mens eet, eet zijn geld, en wie ziet dat zijn ogen geen franjes hebben, mist de wetten van God en religie, en als iemand ze plukt, stelt zijn vijand hem bloot . En als hij ziet dat het vlees van zijn ogen wit wordt, duidt dat op een ziekte . Misschien duidde het visioen van het zoete oog op magie, dood en leven, of op het hele gezin, familieleden of kinderen . En het overlijdensbericht van het oog van het overlijdensbericht van het oog . Als hij een kind, vrouw of minnaar had die ziek was en herstelde van ziekte, en als hij een ongelovige was, werd hij moslim, en als hij arm was, zou hij rijk moeten zijn . Misschien gaven ziende personen de ernst aan . Als het oog naar een andere locatie dan het lichaam beweegt, duidt dit op de laesie . Het wazig worden van de ogen is een bewijs van de kwelling van de Almachtige God . Het rechteroog geeft de zoon aan, het linker het meisje, en het gladde oog duidt op laat opblijven . En als hij een rood oog zag, zou hij geïrriteerd of boos zijn, hij zou een gebeurtenis met zich meebrengen . En wie ziet dat zijn oog is uitgestoken en van hem is afgesneden, dat is zijn oogappel . En het oog in een droom is een lang leven . Misschien trok het oog een ongeluk ….
…Jaber al-Maghribi, die zag dat hij zijn kleed had opgevouwen en op zijn schouder had gedragen, zou van plaats naar plaats gaan . En wie ziet dat hij zijn kleed heeft opgevouwen en erop gaat zitten, geeft aan dat er van zijn leven maar weinig over is, maar weinig levensonderhoud . En wie zag dat hij een opgevouwen kleed uitspreidde, hij opent de deuren van het levensonderhoud erop ….