…Uitwerpselen zijn geld in een droom . Wie poepen terwijl mensen naar hem kijken, pas op voor een schandaal . Hij voelde dat hij brood en uitwerpselen eet, het eet brood en honing, en er werd gezegd : is een overtreding van het jaar . Wie op bed poepen, scheidt van zijn vrouw of wordt langdurig ziek . En uitwerpselen zijn verboden geld omdat het vies ruikt . Wie bang is in de uitwerpselen, raakt bezorgd . Degene die in Mes valt, wordt opgesloten . Hij die zichzelf ontlast, zal in een zonde vervallen . En uitwerpselen zijn een redding van zonde, of een zwak vertrek . En de uitwerpselen kunnen wijzen op reizen, omdat de Almachtige God zegt : ( Of een van jullie kwam uit de ontlasting ). En ontlasting geeft de eliminatie van de behoefte aan, en geeft het verdwijnen van interne ziekten aan, en geeft de gedachten en obsessies en de terugkeer van afzettingen aan . En uitwerpselen van grove onrechtvaardigheid . En wie ziet dat hij veel uitwerpselen heeft en wil reizen, moet niet reizen . Degene die in zijn kleren poepen, begaat een immorele daad, en als hij in de open lucht is, wordt hij van hen of de vervulling van een schuld verlost . En als hij poepen op een vuilnisbelt, is dat een goed en zorgeloos teken . Kleuring met ontlasting is een ziekte of angst . En als hij zich in de wildernis zou poepen, dan pakte de vogel of het beest van de aarde zijn uitwerpselen op en was op reis, de dieven zouden de weg voor hem afsnijden en gingen met zijn geld . En wie ziet dat hij wormen ontlast die op slangen lijken, dan zullen zijn kinderen zich vermenigvuldigen en zal hij vijandigheid jegens hen tonen . Zie ook het evenement ….
Dromen over Bird uitwerpselen
(16 betekenissen van dromen over Bird uitwerpselen )…En wie ziet dat hij een kruk eet, dan slaat hij op verboden geld, en hij haat het om het te nemen, en hij zal overmand worden door hebzucht met wroeging, en hij kan obscene woorden spreken en er spijt van krijgen, en alles wat uit de maag van mensen komt en dieren uit de nalatenschap is geld, want wat er van zijn vlees en zijn uitwerpselen werd gegeten, is toegestaan geld, en wat niet wordt gegeten, is zijn vlees geld is verboden ….
…Het wordt op veel manieren geïnterpreteerd, en de uitdrukkers hebben een verschil, en ze hebben het opgesomd, en elk van hen sprak iets en we herinneren ons wat ze zeiden in het origineel, dan vertakken we de woorden van elk van hen uitwerpselen is verboden geld en levensonderhoud van onrecht en vreugde, een weg banen, immoraliteit, woede tegen zijn vrouw, zonde, ziekte, berouw, vernedering, het onthullen van een verborgen zaak, verraad, prima, schade, ellende en beschuldiging En het product van boomgaard, naastenliefde, illusie, leed, verlies, uitkering, echtscheiding, enzovoort ….
…En Daniël, vrede zij met hem, zei, ziende dat menselijke uitwerpselen verboden geld zijn, en dierlijke mest is aan twee kanten. Wat betreft het dier wiens vlees wordt gegeten, het is toegestaan geld, zoals verdienen of bederven, of het betalen van eerbetoon, huur, liefdadigheid of wat er ook gebeurt of als een geschenk, en wat betreft het dier wiens vlees niet wordt gegeten , of het nu een slagtand is of een koppeling is verboden vanaf een donkere kant ….
…Jaber al-Maghribi zei: Als iemand zag dat hij besmet was met uitwerpselen terwijl hij zich op een hoge plaats bevond, dan zou er geld komen, en als het op een plaats was die hij haat terwijl hij down is, dan is het schadelijk voor de gouverneur. en sommigen van hen zeiden dat het zien van de ontlasting als het iets is waar hij een hekel aan heeft om bij hem wakker te zijn, dat zij het zijn en verdriet, en misschien was het een kwestie. Haat of niet ….
…Wat de ontlasting betreft : er werd gezegd dat het de voorziening van onrecht is, en er werd gezegd dat het het bewijs is van opluchting, en wie ziet dat het nieuw is, zijn verdriet is verdwenen . Als hij geld heeft, moet hij zakaat over zijn geld betalen . En als hij ziet dat hij veel ontlasting heeft voortgebracht en op reis was, reist hij niet en is de weg afgesneden . Het eten van een maagd : om het te vangen en te verkrijgen, is geld met spijt verboden . Misschien was het een toespraak waar hij spijt van had vanwege hebzucht, en degene die de gebeurtenis ter sprake bracht, was statisch, hij zou een deel van zijn geld aan welzijn besteden . En als hij erom vraagt, geeft hij over het algemeen zijn geld uit . Als de plaats van de gebeurtenis bekend is, zoals de wassing, dan zijn zijn kosten bekend door zijn verlangen . Als het onbekend is, geeft hij onwettig geld uit aan iets waarvan hij niet weet en waarvoor hij noch beloond noch bedankt wordt, en dat alles met de goedheid van een ziel ervan . Wat er ook uit de magen van mensen en dieren uit de erfenis komt, het is geld, maar de analyse en het verbod, hoe sterk het ook ruikt, vies en mensen schaden het, tenzij het iets heel dierbaars is vanwege de maagdelijkheid van mensen die bijna modder, het zijn zij of angst voor autoriteit . Als hij een nieuwere immoreel aan zijn kleding introduceert, en als hij hem zijn broek introduceert, wordt hij boos op zijn vrouw en redt hij haar bruidsschat, en als hij ziet dat hij een plek heeft gecreëerd en hem bedekt met vuil, dan zal hij is geld verdoezelen . De laatste op zichzelf verviel in een zonde . Als hij een langdurige ziekte in zijn bed veroorzaakte, omdat hij dat alleen doet terwijl hij wakker is, en hij die niet kan opstaan, en dit visioen wijst ook op het vertrek van de man van zijn vrouw . En er werd gezegd dat degene die zag dat hij brood at met een excuus, aangaf dat hij brood met honing at terwijl hij wakker was, en er werd gezegd dat het in strijd is met de Sunnah . Als hij onbedoeld poepen, draag het dan in zijn hand, want hij is gezegend met een zak met verboden dinars volgens de hoeveelheid uitwerpselen en wie het ziet alsof het gebeurt op de passerende markten, of in de baden en gemeenten, geeft de toorn van God tegen hem en de engelen, en hij ontvangt een groot schandaal, een groot verlies en de opkomst van wat de mens verbergt. En het duidt ook op een tekortkoming die aan de visionair wordt gepresenteerd . Als het voorkomt in een vuilnisbak of aan de kust van de zee, of op een plaats die dat niet ontkent, dan is het een bewijs van goedheid en het wegnemen van zorgen en pijn . Als hij ziet alsof een bekend persoon hem met wat van de mensenmest gooit, dan duidt dat op vijandigheid, onenigheid en onrechtvaardigheid, en hij zal worden blootgesteld aan iemand die hem ermee heeft gegooid, en een grote schade . En het grote aantal uitschot van mensen duidt ook op een belemmering voor de bewegingen en de vraag naar veel schade . Smudging is menselijke paresthesie, ziekte of angst . Het is ook een goed teken van zijn lelijke daden, en we hebben getest of ze hiervan profiteren . Wat betreft het ongeluk : het is een toespraak die vernedering inhoudt, dus wie zich ellendig voelt, zal met ellende worden gekweld, en als het zich onder de mensen bevindt, zal het in schande vervallen . En wie het ziet alsof iemand anders flauwgevallen is terwijl hij snuffelt, dan zal hij het voorbij laten gaan . Wie het ziet alsof hij in gebed is en er geen wind van hem stinkt, hij zoekt een behoefte en roept God om hulp, en spreekt woorden die vernedering inhouden, en die kwestie wordt moeilijk voor hem ….
En wie ziet dat hij uit een kruk komt, dan is hij op twee manieren, angst voor autoriteit en een boete, en voor de reiziger die de weg is overgestoken ….
Als de jongere het warm heeft, is hij ziek of wordt hij beschuldigd van een aanklacht ….
En wie ziet dat hij een ontlasting afgeeft, dan is hij in twee opzichten een angst voor autoriteit en een boete, en de reiziger zal de weg afsnijden, en wie ziet dat hij een gebeurtenis op een plaats heeft gecreëerd, hij besteedt zijn geld aan zijn verlangen, en als de plaats onbekend is, geeft hij verboden geld uit, en als hij in zijn kleren immoraliteit veroorzaakt of op zijn bed een ernstige ziekte of misschien een verschil begaat. Zijn vrouw of op een plaats en bedekt die met vuil, dan zal hij geld begraven, en wie ziet dat hij een kruk eet, dan slaat hij verboden geld aan en kan hij obscene woorden spreken waar hij spijt van heeft en alles wat uit de magen van mensen, dieren en erfenissen komt, dan is het geld. Een dier poepen, en als het een van degenen is die de voorkeur heeft, dan heeft het kinderen van paarden, dus wat vrouwelijk was, duidde het meisje aan en wat mannelijk was, duidde de jongen aan en wie zag dat hij op de mest zat, sloeg dan geld van zijn verwantschap, en het kan zijn in termen van erfenis…
…Het is in een droom uitgedrukt door de echtgenoot en geld . Wie zijn rectum geblokkeerd ziet, zal sterven . De kornoelje is een slaafse man . En er werd gezegd : hij is een man van hoorn en drummer . En er werd gezegd : het is een van de incest . En er werd gezegd : hij is een man die geheimen bewaart . En wie het kalf van een man ziet, zal van hem een regeling krijgen . En wie zijn anus afsneed, sneed een baarmoeder door . En wie iemands anus ziet, dan ziet hij een fronsend gezicht, en als er bloed of uitwerpselen uitkwamen, kwam er overeenkomstig dat geld uit . Het verlaten van uitwerpselen van een andere dan de gebruikelijke positie, het verlaten van geld zonder rente . En er werd gezegd : De achterpassage is een dwaze man, en de onbekende vrouw heeft het beheer van de wereld geregeld voor degene die hij zag . En wie de wormen uit zijn anus ziet komen, zijn kinderen zijn gescheiden . Als het bloed uit de achterkant komt, zijn het de kinderen van kinderen . En voor degene die is bevlekt met bloed dat eruit is gekomen, geld is verboden . En wie met een doek uit zijn anus of maag kwam, hij scheidde een alleenstaand volk, dat at van het geld voor zijn gezin . De tas, kist, winkel, huis, winkel of directiekamer van een man . En misschien verwijst de achterpassage in een droom naar waar hij mee bezig is terwijl hij wakker is, zoals messen, broeken of matten waarop hij zit, of waarop hij op een dier of zadel rijdt . Misschien duidde het op de gehoorzaamheid en ongehoorzaamheid van zijn eigenaar, en misschien duidde het op de deur van zijn geheim of zijn directe dienaar van zijn vuil, en misschien duidde het op de zorg voor rouw, en het duidt op de goot die bij het vuil van het huis hoort. en de peddel geeft het desolate huis dat niemand bezoeken, of de modderige grond die geen één cultiveert , en niemand maait het, en het geeft een man die zich afwendt van mensen vanwege zijn kwaad en onwetendheid, of de plaats van ketterij en immoraliteit, en misschien wijst de achterpassage naar de vervagende mond en duidt het op de vreugde en het plezier, en als hij die een hand had in een droom een slechte toename vertoonde, gaf hij aan dat hij van plan was naar binnen te sluipen om te vechten . En wie ziet dat een pauw uit zijn anus kwam, en een mooi meisje werd bij hem geboren, en als er een vis uitkwam, werd een lelijk meisje bij hem geboren, en als het wormen of luizen waren, dan werd hij gescheiden van zijn familieleden en als hij als slangen uit hem kwam, dan zijn ze in ieder geval vreemden ….
…Mest is geld in een droom voor degene die het eet of het bevat, en de uitwerpselen van wat van vogels wordt gegeten, is verboden geld, en de mest die geschikt is om aan te steken is een voorziening, vooral als het droog is . En het grote aantal gierende mensen duidt op een belemmering voor de bewegingen . Vlekken met uitwerpselen van mensen is ziekte of angst, en het is een goede gids voor degenen wier daden lelijk zijn . Koemest is voor boeren een betere gids dan voor anderen . Wat vuilnis betreft, het is in een droom een goede gids voor de armen, omdat het een verzameling van veel dingen en afval is en niet wordt geprezen bij de rijken . Misschien duidde het op de zwangerschap van de vrouw, of op de overvloed aan geld . Wat betreft de aaseter, hij is in een droom een kansarme man, wiens visie duidt op zijn vermoeidheid in het comfort van anderen . Misschien gaf zijn visie de snelheid van rijkdom en de snelheid van armoede aan . Scavenger is een grote geldverzamelaar ….
…Gele vogel Als je in je dromen een gele vogel ziet vliegen en van plek naar plek ziet bewegen, voorspelt dit dat een belangrijke gebeurtenis je diepe angsten voor de toekomst zal opleveren . Als je de gele vogel ziek of dood ziet, voorspelt dit dat je zult lijden aan roekeloze dwaasheid die van een andere persoon uitgaat . ~ Yellow Bird : Goldfinch Amerikaanse vogel wordt ook wel de Amerikaanse grasmus genoemd .~…
…Rawda : Wat betreft de kleuterschool van onbekende essentie, waarvan de plant alleen kan worden beschreven door zijn groenheid, het duidt op de islam vanwege zijn frisheid en goede opgewektheid . Het werd geïnterpreteerd door de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en het duidt de islam aan voor elke plaats van deugd en plaats waar God wordt gehoorzaamd, zoals het graf van de boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem schenken. vrede, het scheren van de dhikr en de moskeeën van goedheid, en de aanvaarding van de mensen van gerechtigheid, voor zijn gezegde, vrede zij met hem : ~ Wat is tussen mijn graf en mijn preekstoel is een tuin van Paradise Riad ~. En zijn gezegde, vrede zij met hem : ~Het graf is óf een tuin uit de tuinen van het Paradijs, óf een put uit de vuurputten .~ Al-Rawdah kan verwijzen naar de Koran en elk boek over kennis en wijsheid, volgens hun uitspraken. boeken zijn de kleuterschool van de wijzen en het plezier van geleerden . En de kleuterschool kan de hemel en de kleuterschool aangeven, dus wie van een weiland naar een moeras gaat, of naar een zwart of verbrand land, of naar leven en schorpioenen, of tot as of uitwerpselen, of tot een val in de zee, ik zal naar zijn toestand kijken, en of hij d ead, ruil het paradijs in voor vuur en pijniging. . Als dit wordt gezien voor een levende moslim, heeft hij de islam verlaten met ontrouw of ketterij . Of uit zijn banden en de recepten van zijn familie, groot en zonde . Wat betreft degene die zichzelf in een tuin ziet eten van de groenten of het verzamelen van wat erin zit, als dat tijdens de hadj was, of als hij er tijdens de droom in was, hij zou om de hadj roepen . Als hij in Mekka gekwalificeerd was om het graf van de profeet te bezoeken, moge God hem zegenen en vrede schenken, dat werd voor hem gedaan en hij bezocht zijn graf, en wat hij at of verzamelde zou een beloning en beloning voor hem zijn . Als dit wordt gezien door een ongelovige die de islam omhelsde vanuit zijn ontrouw en de islam binnenging in zijn borst, en als hij een zondaar was, bekeerde hij zich van zijn toestand en stapte af van zijn vermenging, en als hij een student was van kennis en de kor ‘ an, bereikte hij dat volgens wat hij ervan at in een droom of combineerde, anders zou dat de beloning zijn van een bijeenkomst die hij bijwoonde op zijn dag of morgen van zijn nacht, zoals een vrijdag waarvan hij getuige is, een begrafenis die hij bidt voor, of de graven van goede mensen die het bezoeken ….
…Visions in termen van de definitie van de term ** Ten eerste : de definitie van visioenen wanneer moslimgeleerden : moslimgeleerden uiteengezet in de definitie van de visie van een bijzondere legitimiteit van die teksten die Vq Guet tussen visie en andere dan de mens ziet in zijn droom en E van deze teksten, die wetenschappers begonnen met hun definities waarmee de moderne Abu Qatada het eens was : ( ware dromen van God en de droom van de duivel ) (1) en de leer van het jaar in die visie : een reeks overtuigingen en INGEVOEGDE Kat God bevrijd in het hart van de slaaf door de handen van een koning of een demon . Ofwel bij hun naam elke waarheid . Of we hebben het bedoeld, of het is verkeerd . Ibn al- Arabi zei : Dit is vergelijkbaar in het geval van waakzaamheid, bevat gedachten over het menselijk hart en dacht dat het E ) T was over het formaat . Dat wil zeggen op één systeem . Anders kan het in een niet-opgehaald uittreksel komen . En naar voren gedefinieerd , zei ze al-maziri : de leer van de soennieten in de waarheid van Openbaring . Dat de Almachtige God overtuigingen schept in het hart van de slapende persoon, net zoals Hij ze schept in het hart van de ontwaakte, en Hij, geprezen zij Hem, doet wat Hij wil dat hem niet belet te slapen of te ontwaken, dus als Hij schiep deze overtuigingen is het alsof Hij er een wetenschap van maakte over andere dingen . Hij schiep ze in het tweede geval, of Hij schiep ze . En ik wist dat ze zijn : overtuigingen die God schept in het hart van de slaper – net zoals Hij ze schept in het hart van de ontwaakte, dus als hij ze schept, is het alsof hij ze een vlag op andere dingen heeft gemaakt, dan hij schept ze in het tweede geval, en die overtuigingen vallen soms in de aanwezigheid van de koning, en dan valt wat gemakkelijk is na . En soms is de duivel in de aanwezigheid van vallen die verder gaan dan wat pijn doet . (2) In feite merkt de mediteerder in tarief op dat ze in grote mate vergelijkbaar zijn met het waargenomen signaal om onderscheid te maken tussen de twee typen van wat de mens in zijn dromen ziet . Waar ik het in de volgende paragraaf over zal hebben . Anne Alhadit merkte Acar ook op door te zeggen : ( ware dromen van God , en de droom van de duivel ) dat God de visie en overtuigingen schept die hen blij maken om dat op te merken zonder de aanwezigheid van de duivel . En hij creëert wat kennis is over wat de aanwezigheid van Satan schaadt, dus schrijft hij een beloning toe aan Satan voor zijn aanwezigheid bij haar, zelfs als hij geen echte actie onderneemt . Dit is de betekenis van zeggen ( vrede zij met hem ) (( Openbaring van God en de droom van de duivel )) is niet aan de duivel om iets te doen . Sommige wetenschappers : dat de duivel heeft gedaan en de impact van direct bewijs van de h’adieth Jaber moge Allah tevreden met hem zijn zei : Een man kwam naar de profeet, vrede zij met hem, zei : (( ik zag alsof mijn nek raakte, hij zei : ( een van jullie Btalb de duivel is niet gebeurd? ) Verteld door Muslim en Imam Ahmed, en deze term van Imam Ahmad . in het woord toen Imam Muslim : hij zei: O Boodschapper van God : ik zag in een droom als als mijn hoofd Vtdhrj Vachtddt raakte over zijn impact . de Boodschapper van God inflectional : ( niet sprekende mensen Btalb de duivel om te gaan slapen ) Jabir zei : Ik hoorde de Profeet vrede zij met hem na een preek zei hij : Hala maakt een van u Btalb de duivel in zijn slaap . (3) Imam Muhammad Safaareeni genade van God zei : naar zijn Btalb de duivel dat hij ziet in zijn dromen wat bedroeft hem . het gaat zorgen en woede en verwarring hem in zijn gezicht . hij manipuleerde 0 zei voor elke actie die niet werkt, is het nuttig : maar je bent een speler . hij zei in een interview, istinja zei, pe ace zij op hem ( dat Satan de stoelen in de zonen van Adam speelt ) (4) dwz het gaat naar de locaties, istinja en bewaakt pijn en corruptie? omdat het verlaten plaatsen waar Allah onthult waar hij awrahs Bstrha beval en zich te onthouden van blootstelling aan de ogen van kijkers en Mohab de wind en Rchata-urine . dit alles speelde Satan en deze mening is correct, dus de droom van Satan wordt werkelijkheid . Hij is degene die hem afbeeldt als een realiteit, niet als een beloning . Dit komt door zijn permanente en verklaarde vijandigheid jegens mensen . De daad van de duivel als Napata een feit is . Geen metafoor . Sayyid Qutb, moge Allah hem genadig zijn, zei hij : boven alles . We besluiten dat het kennen van de aard ervan of het niet weten ervan niets te maken heeft met het bewijzen van het bestaan en de waarachtigheid van een deel ervan . . . Tot hij zei . . . We zien de aard van deze visioenen op deze manier dat de barrières van tijd en ruimte ervoor zorgen dat dit menselijke wezen niet ziet wat we het verleden en de toekomst noemen . Of het verborgen cadeau . En dat wat we het verleden of de toekomst noemen, wordt verduisterd door de factor tijd . Het verre heden verduistert ook de plaatsfactor . En dat het gevoel van wat er in een persoon is, we kennen de aard ervan niet, wordt gewekt of versterkt, dus het overwint de barrière van de tijd en ziet wat erachter zit in een dubbelzinnige vorm . Geen wetenschap, maar een spoor . Enz. Zijn woorden . Toen zei hij : En ik kan alles liegen voordat ik lieg, een ongeluk dat bij me opkwam terwijl ik in Amerika was en mijn familie in Caïro . En ik zag toen de slaper de zoon van een zuster voor mij zag als een jonge man, met bloed in zijn oog dat haar ervan weerhield te zien . Dus schreef ik mijn familie om te vragen naar zijn eigen oog . De reactie kwam bij mij dat zijn oog inwendige bloedingen had en dat hij werd behandeld . Het valt op dat de inwendige bloeding niet van buitenaf te zien is . Het was een voorbeeldweergave van degenen die met het blote oog normaal werden gezien, maar was aan het zicht van inwendige bloedingen onderaan verborgen , beide visies hebben onthuld dat Mahjoub-bloed binnenin zit (5) ** Ten tweede : de definitie van visioenen wanneer wetenschappers niet – Moslims : voor wetenschappers, niet- moslims. Er zijn veel verwerpelijke verhalen over dit onderwerp, en de reden hiervoor is dat ze probeerden feiten te vinden die zich niet bewust zijn van de geest waarop ze een beroep doen in deze en vele andere aspecten . Ze geloven of geloven ook niet in openbaring of gehoor, en daarom waren hun woorden verstoord . Degene die tot de geneeskunde behoort, schrijft al het zicht toe aan de vier mengsels, die bijvoorbeeld slijm, gal, bloed en zwart zijn : Ze zeggen dat wie overweldigd wordt door sputum, ziet dat hij in water zwemt, omdat het water geschikt is voor de aard van het sputum, en wie door geel wordt overweldigd, ziet de vlammen, en dit wordt er niet door bewezen, noch wordt het gewoonlijk gedaan. En wat ze zeiden is een soort visioen en het visioen is er niet toe beperkt , want we weten dat een deel ervan uit de ziel komt , een deel van Satan en een deel van de Meest Barmhartige . En filosofen beweren dat de foto’s van wat er gaande is in de aarde is ‘s werelds top Kalnicoh wat sommige van grenzen aan hen Antakec in het hart van de slaap , en dit Plato ‘s theorie bekend als de theorie van de idealen die de meeste mening corrupt dan zijn voorganger , omdat Alantqash van de eigenschappen van objecten en wat er gaande is in de bovenste symptomen van de wereld , en symptomen bespreek het niet . Sommige niet- moslimgeleerden moeten proberen het mysterie van dromen en de toegang te ontrafelen waardoor ze de menselijke psyche, motieven en tendensen en trends kunnen beoordelen en zelfs vasthouden . Hij heeft de wereld van Sigmund Freud met de naam auteur ( analyse van dromen ) gepubliceerd in 1899 na Christus , en ziet dat als de ( ego ) in geval van waakzaamheid degene is die de kracht van de beweging controleert, deze functie tijdens de slaap wordt verstoord , en dan vervaagt een grote censuur die wordt opgelegd aan de kant. Het ( is ) of onderbewustzijn zei : Het terugtrekken van psychologische zendingen die de functie van controle of verzwakking toestaat nu enige vrijheid lijkt . Beoogde droomtoestand • Onschadelijk . Het is gebruikt ‘ Freud’ – analyse van dromen als een middel om de diepten van het onbewuste te bereiken en Akoshvh voor zijn geheimen . Freud ‘s Anne is dromen als een ‘ koninklijke weg ‘( naar het onderbewustzijn met daarin het contract en de motieven en onderdrukte verlangens . En de zorgzame wetenschapper ‘ Karen Horney ‘ analyseert dromen . Ze zien dat dromen het inzicht in de situatie vergroten en enkele trends onthullen. van de patiënt in de richting van de wereld . het wordt geloofd ~ Aaark uit ~ dat de dromen weerspiegelen de redelijke elementen en elementen onredelijk persoonlijk op hetzelfde moment . (6) het is merkbaar van deze korte presentatie om hun punt van mening dat deze onder andere : _ focus op het gebruik van dromen als een middel om de patiënt in te voeren wereld en het vinden van de oorzaak van zijn ziekte , of conditie . . ze alleen richten op het zo – genaamd Bodgat dromen , die denkt over de man voor zijn slaap en dan zien na zijn slaap , of focus op iets dat niets met dromen te maken heeft , maar is wat ze doen met patiënten in psychiatrische klinieken nadat ze het in de kliniek hebben laten ontspannen en laat praten over zichzelf en voor zijn werk en zijn vrouw en die ar Laat hem , en de dokter, toezien op dit gesprek , en binnenkomen via deze persoonlijke patiënt , en dit is heel anders dan de visioenen die de mens ziet in een droom van de koning van het visioen . Sayyid Qutb zegt : zegt een school voor psychoanalyse over de aard van het zien : het ademt opgekropte verlangens in bij afwezigheid van bewustzijn, en dit vertegenwoordigt een deel van dromen . Maar niet allemaal vertegenwoordigd . En Freud zelf . Ondanks al zijn onwetenschappelijke controle over zijn theorie, besluit hij dat er profetische dromen zijn . (7) zegt Mohammed Ali Qutb supporter van Sayyid Qutb : Ik heb aangenomen ~ Ofroed ~ in meer analyse en conclusies over Alrai en vervolgens zat waardoor de regels en de fundamenten waarop hij zijn theorieën gebouwd in de psychologie , maar • helaas – het was fysiek in de richting van symbolen en betekenissen gaan, of het is een decadent dier, dus de persoon doet geen recht aan zijn menselijkheid , en de visie is – ongetwijfeld – gedeeltelijk in het dagelijkse leven van een persoon , maar het is in een kader van de occult uit de wereld van openbaring, naast elkaar bestaan en zintuiglijke beoefening , een visie die geen visie is maar een inzicht , en een beweging die niet met de ledematen en organen is, maar alleen in emotionele zin . (8) Misschien wel de beste van ons om de reden voor deze tekortkoming van de psychologen bij het begrijpen van de visioenen uit te leggen en het het recht van Imam al- Qurtubi te geven, zei : verwarring veroorzaken onwettige tegenzin van wat profeten van het rechte pad kwamen en genoeg opmerkingen in reactie (9). ________________________________________ (1 ) Akkoord , Al – Bukhari heeft overgeleverd als Fath al – Bari (369 \ 12 ) Ibn Hajar . Riyadh publiceerde een moderne moslimbibliotheek zoals in de nucleaire verklaring (17 \ 15 ) de Egyptische drukpers en Stationers (2 ) Mohammed Safaareeni publiceerde . Uitleg van de drieling Musnad Ahmad (1 /169 ) om Zuhair Shawish i te bereiken : Office of Islam 1392 e . (3 ) Verteld mm zoals in de nucleaire verklaring ( 15/27 ) in het boek Openbaring – op. Cit. ) En overgeleverd door Ahmad in de rest van de palm Almktherin 0 in de palm Jaber bin Abdullah moge Allah tevreden met hem zijn, publiceerde de Cordoba Foundation in Egypte . (4 ) Overgeleverd door Abu Dawood in het Boek der Zuiverheid . Bab-occultatie van de open publicatie van Dar dacht dat de prestatie van Muhammad Muhyiddin Abdul Hamid was . En prijzen in het boek Purity and Sunnahs door Alarataad van urine en uitwerpselen . Publishing House of Thought . Bereik Mohamed Fouad Abdul Baki en Ahmed in de rest van de palm Almktherin in de palm Jaber bin Abdullah – op – en zie de woorden van Imam Safaareeni om de trio’s Imam Ahmad • op • (170 \ 1 (5) Sayyid Qutb – in de schaduwen van de Koran – gepubliceerde Dar Sunrise i 1402 e (4/1972) (6 ) uitbreiding zie : Dr . Hamed Zahran . Mental Health en psychotherapie . (7) Sayyid Qutb op (4/1972) (8) Mohammad Ali Qutb – Hieran-gids voor het interpreteren van dromen – Uitgegeven door de Koranbibliotheek – Caïro, p.5 (9) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – vorige referentie ) (12/353) * Geciteerd uit Dr. Fahd Al-Usaimi ….
…En wie een waterhuis ziet, het duidt op een leegte in een verboden ding, en wat betreft de daden van de persoon daarin, het is gepresenteerd in de hoofdstukken van urine en uitwerpselen in hoofdstuk 21, en keukenhuizen worden geïnterpreteerd als een poging om te winnen een leven en de kracht der dingen, en wat de wet betreft, het is aan twee kanten van het hoofd van het huis en een eerbiedwaardige vrouw ….
…Het is in een droom op verschillende gezichten, omdat witbrood duidt op een goed bestaan en welzijn . En zwart brood duidt op nood in het leven, en er werd gezegd : elk brood duidt op een geldcontract, dat ofwel duizend, honderd of tien is, afhankelijk van de status van de ziener en wat voor hem geschikt is . En bitter brood is een bitter brood . Zoet brood is duurder als het op honing of suiker lijkt . En wie brood eet met uitwerpselen, eet honing met was . Het beste brood is de volwassen oven . Het is kenmerkend voor de islam, omdat het de pijler van religie is, de kracht van de ziel en het leven van de ziel, en het kan verwijzen naar het leven, en het geld dat de kracht van de ziel is . Het brood kan duiden op smaad en de kwestie, en misschien op de oppas-moeder met wie Saladin is en het behoud van de vrouw, en het brood dat ervan wordt gezuiverd, duidt op puur leven, pure kennis en de mooie blanke vrouw . Wie ziet dat hij brood scheidt tussen mensen of de zwakken en hij is een student van kennis, dan zal hij uit kennis verkrijgen wat hij nodig heeft, en als hij een prediker is, zijn dat zijn prediking en geboden, tenzij de mensen die zijn naastenliefde aannamen van hem zijn boven hem, en naastenliefde is het vuil van de mensen . En wie een dode ziet, geeft hem brood, want het is geld of levensonderhoud dat hem uit de hand van iemand anders wordt bezorgd . En wie brood ziet op de wolken, op de daken of op de toppen van palmbomen, dan kookt hij, net als alle verkoop en voedsel . Als het wordt gezien alsof het op de grond wordt vertrapt, dan is het een grote welvaart die tot ellende leidt . Wie ziet dat een dode een brood voor zich neemt, of hij ziet hem eruit vallen in een vuur, of in de open lucht of in teer, en hij is lui, dan is hij een ketterij waartoe hij wordt geroepen, en een verzoeking waar mensen in vervallen, dus het brood is zijn schuld, en als hij een zieke vrouw had, kwam ze om, en als ze zwak was in de schulden, is ze verdorven . En wie ziet dat hij brood bakt, zoekt een pensioen aan om een blijvende uitkering aan te vragen. Als brood snel een staat bereikt en geld in zijn hand krijgt . En uw gezegde is één brood van vruchtbaarheid, zegen en levensonderhoud, en anderen hebben ernaar gezocht . En als hij veel broden zag zonder ze op te eten, zou hij onze broers vinden . Als hij een gerstebrood heeft, dan is het een met tegenzin broodwinning, en als hij een knapperig brood ziet, maakt hij zijn brood uit, en als hij een stuk brood krijgt en hij eet het, dan geeft dit aan dat zijn leven voorbij is en zijn leven is verstreken. Als hij een hap neemt, dan is een man hebzuchtig . En Largif voor alleenstaande vrouw . Een schoon, rijp brood van de sultan is zijn rechtvaardigheid en eerlijkheid, en de maker heeft advies bij het maken ervan . Maïsbrood en kikkererwten zijn krap en duur . En als hij brood op de vuilnisbak zag, is het goedkoop . En een breed brood is een breed brood en een lange levensduur . En brood duidt op onbezorgd verdwenen . En gerstebrood voor degenen die er geen gewoonte van hebben het te eten, is smal en duur, omdat het tegen hoge prijzen wordt gegeten . En heet brood is huichelarij en levensonderhoud in achterdocht, omdat het vuur erin blijft . En wie een brood in zijn voorhoofd ziet hangen, dat is zijn armoede en zijn nood . En het brood dat bedekt is met kledingstukken is veel geld, waarvan de eigenaar niet profiteert en er geen zakaat over betaalt . Bagelbrood is smal in het pension om te eten omdat het alleen wordt gebakken door de behoeftigen . En wie ziet alsof hij brood eet zonder te eten, zal alleen ziek worden en alleen sterven . En brood dat niet gaar is, duidt op hoge koorts . En het spraakzame brood voor de armen is ziek en miste waar ze op hoopten : er werd gezegd : het duidt op de jongen . Het eten van luchtig brood is een bron van inkomsten, en er werd gezegd : de delicatesse van brood is van korte duur of weinig winst . En wie ziet dat hij twee chips in zijn hand heeft, eet hiervan en hiervan, dan voegt hij zich bij de twee zussen . En het brood heeft veel gewonnen . Gebak en beschuit zijn gezond voor het lichaam . Rot brood is goedkoper, en als het vleugels heeft, kookt het . En gebroken brood, vruchtbaarheid, breedte en een aangenaam gewin . En brood van zijn vrouw of zoon of ongeveer een geheel of dirham . En het droge deel van het brood geeft de behoefte aan als foetus . Taart is een reis, en de toegang tot iemand die het niet kan eten is een bewijs van bezorgdheid, bitterheid en angst . En de tederheid is een reis, en het kan duiden op gemak van hardheid, en zachtheid ervan is heerlijkheid, en alles is slecht . En bedorven brood is corruptie in religie, een afvalligheid van de islam en een corruptie van de toestand van de vrouw . De verschillende fragmenten duiden op winsten uit liefdadigheid of hypocrisie . En het broodpulp is nuttige kennis en oprechtheid in spraak en actie . De schillen zijn hypocrisie, vleierij en hypocrisie ….