Degene die ervan drinkt of een zuignap zuigt of zuigt of drie, dan bidt, vast en zakaat over de aard van zijn natuur, en voor zijn drinker heeft hij toegestaan ​​geld, kennis en wijsheid, en er werd gezegd : hij die gemolken heeft een kameel en dronk haar melk, gaf aan dat hij met een rechtvaardige vrouw zou trouwen, en als de ziener verborgen was, een jongen met wie zegen werd geboren . Koemelk is de vruchtbaarheid van de Sunnah, en geld is toegestaan ​​en infecteert de menselijke natuur . En in de persoon van het visioen is een man die wordt vrijgelaten een slaaf, zelfs als hij arm is, wordt hij rijk ….

En de waarheid : een paleis, dus wie het ziet alsof hij er een recht in vindt met parels, hij zal profiteren van een paleis waarin bedienden zijn . Al-Sift : een vrouw die de geheimen van mensen bewaart ….

Chevonnera ~ alleen ladekast ~ Als je een chevoneira ziet of zoekt, zul je teleurstellend speculeren . Als je een opgeruimde chefoneera ziet, duidt dit op vrolijk entertainment en vrienden ….

…En als ze ziet dat ze borstvoeding geeft, dan is dat een erfenis van haar dochter ….

…Al-Sadr en zijn uitbreiding : het leidt hem naar kennis, dromen en de gerechtigheid van de situatie . De wijdheid en beklemming van het hart en de borst is daar tegen . Misschien wees hij zijn borst naar zijn borst, doos en tas, en alles wat hij als het beste van zijn bezittingen en de ziel van zijn geld beschouwt, omdat het hart erin zit, en het hart de plaats is van het geheim van elk contract , en er werd gezegd dat beklemming op de borst wijst op gierigheid, en zijn vermogen duidt op vrijgevigheid ….

…Hij zei dat Kirmani zag dat beklemming op de borst de creatie van het vers ~ niet onhandig in je borst ~ en misschien de kracht van de zonde voor het vers, ~ Het wordt gegeven dat hem op een dwaalspoor leidt, een bekrompen borst, in verlegenheid brengt .~ En als hij het wijd ziet, dan is zijn uitdrukking daar tegen ….

…Wat de borsten betreft, het zijn meisjes, dus wat er in hen gebeurde, werd aan hen toegeschreven. Wie zag dat er iets in hun plaats ontsproot, wees op een toename van het aantal dochters en een afname van het aantal dochters tegen hem, en als hij zag dat er melk in zijn borsten zat, dan is dat een toename van de schuld, en als hij alleenstaand is, is hij getrouwd of getrouwd, dan wordt hij rijk of een oude sjeik die arm is of een jonge vrouw die een lang leven heeft of een oude vrouw geeft haar dood aan, of een alleenstaande vrouw die trouwt of een heel jong kind, dan kan ze sterven, en als de vrouw ziet dat haar tepel is afgesneden, er zit niets goeds in, en haar dochter kan sterven, en als ze haar borst ziet geraakt worden door vuur, dan krijgt haar dochter schade van de koning en als ze ziet dat ze gehecht is aan haar borst, dan geeft ze haar geboorte aan uit overspel…

…En wie ziet dat zijn baard langer is geworden dan zijn bestemming, dat is hun bezorgdheid en verdriet, en er werd religie en religie gezegd, en er werd gezegd dat lichtheid, idiotie en gebrek aan verstand, en als hij zag dat het afnam en het afnemen was niet schandalig voor haar, dit duidt op de vervulling van zijn religie en het gebrek aan zijn bezorgdheid. Zijn religie of bezorgdheid is verdwenen. Anderen zeiden dat het erg vervelend is om dit te zien, en wie ziet dat een deel van zijn baard is uitgetrokken en dat de plaats daarvan gebrekkig is geworden, of dat deze onvruchtbaar is geworden, dan mist hij in alle opzichten zijn recht, en wie dat ziet hij plukte zijn baard, dit is zijn geld, vernietigt het met zijn hand en vernietigt het. Als hij ziek, onschuldig of schuldig is, zijn schuld heeft afbetaald of bedroefd is, is zijn zorgen weg, en er wordt gezegd dat dit een grote afkeer is, en wie zijn baard voor het grootste deel als een derde van de haren ziet, is een toename in zijn vroomheid en waardigheid, en als hij ziet dat het erg wit is geworden, dan is hij zwak in kracht en een afname van geld en wie ziet dat hij jong is en is teruggekeerd Zijn baard is zwart, dus hij ziet wat hij niet leuk vindt, en sommigen van hen zeiden dat het zien van grijs haar voor jonge mensen wordt geïnterpreteerd door de komst van een afwezige. Er werd gezegd dat de grijsheid een lang leven is, en wie ziet dat het zijn grijsheid aan het plukken is, is in strijd met de Soenna en onderschat de mensen van goedheid. Hij plukte zijn oksels was de beste en die zag dat zijn okselhaar lang was Het is een hekel aan religie, en wie denkt dat hij zijn schaamhaar heeft geplukt, dan krijgt hij een boete of wordt hij op een misplaatste plek verspild, en als hij dat ziet daar iets van verwijderd met een licht, als hij rijk is, zijn zijn rijkdom en macht weg, en als hij arm is, is hij rijk, en als er wat overblijft en wat over is, dan zal iets van zijn genade worden uitgesteld en er wordt gezegd wie zag dat hij zich scheerde, leed ik met een scheermes, het is prijzenswaardig, en als de vrouw dat ziet, zal ze het goed doen van haar man, en als hij ziet dat hij uit zijn borst of uit zijn achterhoofd wordt geplukt, als hij heeft een vertrouwen dat hij doet aan de eigenaar, en wie ziet dat hij zijn haar kamt met een kam, dan wordt hij verheerlijkt en staat, en als hij ziet dat hij haar heeft op een plaats waar haar niet groeit, dan zal hij Het duidt op het ontstaan ​​van een schuld en sommigen van hen zeiden dat als iemand zag dat haar uit zijn tong ontsproot, het is wijsheid en een verklaring, tenzij het de limiet overschrijdt en weer bezorgd wordt. Sommigen van hen zeiden dat ooglid-, oor- en neushaar goed is, tenzij het de limiet overschrijdt en ze zeiden ook dat als een persoon haar verwijdert van een plaats die verwijderd moet worden, er niets mis mee is en als hij het verwijdert van een plaats waar hij is goed, het is niet Mahmoud. En wie een jongere ziet wiens snor gegroeid is, geeft blijk van kracht en arrogantie. En wie een vrouw ziet die een snor heeft gekregen, ze baart een jongen, en als ze niet zwanger is, baart ze niet. Evenzo, als hij ziet dat ze een baard heeft laten groeien, maar als ze een zoon heeft die zijn volk domineert, en als ze een weduwe is, dan is ze getrouwd of getrouwd, wordt ze weduwe en lijdt ze aan verdriet en zilver . ziet dat zijn haar jong is geworden, dan is het een toename van zijn schuld, en er werd gezegd een gebrek aan geld, en wie ziet dat hij iets van zijn haar met olie heeft aangebracht, dan heeft hij versiering tenzij het vloeit, en als het wordt geloosd, dan is het troebel en als hij een geur vindt, dan is het een goed compliment, en wie ziet dat zijn hoofd depressief is, zal enkele van zijn fouten zien En wie ziet dat hij is gekamd en een luis is gevallen van hem, dan geeft hij geld uit van een erfenis die hem heeft besmet of er verschijnt een defect van hem, en wie ziet dat er haren op zijn handpalm zijn gegroeid, dit is een voordeel dat hem binnenkomt en het haar in de borst is wijsheid…

…Wat zijn de beschrijvingen van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, die kwamen in de biografie , en als ik het in een droom zag, weet ik waardoor ik hem echt zag . . ? Ik schreef graag zijn beschrijvingen, dus als iemand van jullie een visioen in de Boodschapper zag, moge God hem zegenen en vrede schenken, laat hem dan wat hij zag vergelijken met de beschrijvingen, als ze overeenkomen. Hij zag hem, en laat hem op dat moment zich verheugen en niet blij zijn, en als het niet samenvalt, dan zag hij hem niet, en op dat moment is het visioen een visioen van uitlegging, en volgens de toestand van de ziener , en de beschrijving ervan werd genoemd in verschillende hadiths, waaronder : de hadith van Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn, zei hij : De profeet , moge God tevreden met hem zijn, zei : God zij met hem, met lange en geen korte, gebogen handen en voeten – dat wil zeggen dikke en ruwe vingers – groothoofdige, enorme wiegen – dat wil zeggen de botten en het corpus, elk compleet bot is groot – lang gelekt – dat wil zeggen, het haar dat tussen de borst en de navel – . Als hij loopt, zijn ze geboeid, alsof ze afdalen van een stapel die ik ervoor of erna niet heb gezien, vrede zij met hem . Al-Tirmidhi zei : Dit is een goede en authentieke hadith . De man vroeg aan Al-Bara : Was het gezicht van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, als een zwaard? Hij zei : Nee, net als de maan . En Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn, zei in een andere beschrijving : Het was niet een lange, donzige, noch een aarzelende korte, en het waren vier mensen, en er was geen gekrulde kat, noch een stam. . Ik krimp de ogen ineen, omzoom de lippen, het glorieuze van de paddenstoel en de schouder, de blote met een lek, de handen en de voeten gebogen. Hij heeft een toon en verzacht ze, en ik eer ze met tien. Wie hem ziet, zal hem humor geven, en wie hem vermengt met een kennis die hij liefheeft, hij zegt zijn naam die ik niet voor of na hem heb gezien, moge God hem zegenen en hem vrede schenken . Verklaar het vreemde gesprek : Almmguet : uitgaande lengte AC : binnen een deel ervan in sommige paleiskatten : ernstig Aljaudh Almthm : Albadn veel vlees Almkltm : Medawar gezichtsdrank : dat in albumine rood Alodj : ernstig donker worden van het oog Alohdb : lange schaamlippen Ketd : schoudersgemeenschap, die uitlekte. Het is de delicate poëzie die als een penis is van de borst tot de navel. De dunne : de dikke vingers van de handen en de voeten, de ontwrichte : lopen met de kracht van Jalil Al- Mushash : de hoofden van de processies Aisha zei over hem : De Boodschapper van God heeft dit verhaal van jou niet verteld, maar hij sprak woorden die het verduidelijken, een hoofdstuk dat hij bewaart voor degene die hem bespioneert . En Abdullah bin Al-Harith zei over hem : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, lachte altijd behalve met een glimlach . Op gezag van Jabir bin Samra zei hij : Er was een Hamousha in de benen van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en hij lachte alleen met een glimlach, en als ik naar hem keek, zei dat de ogen donkerder zijn, niet donkerder . En tegen hem zei hij : Hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, had vroeger een geribbelde mond in de vorm van ogen, geobsedeerd door de hielen . Verklaar de vreemde toespraak : verwarde ogen : een lange incisie oog manhoos Stub : weinig vlees ,,,,, onder vermelding van Sunan al – Tirmidhi, Boek deugden…

…Het komt zelden voor dat hij vertelde dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en tegen hem zei: ik zag het alsof ik een vrucht aan het zuigen was en het aan mijn buurman gaf, dus hij zei dat je een gunst met hem deelt, dus waste ze zijn kledingstuk of een kledingstuk terwijl hij haar hielp ….

…En wie veel bloedzuigers ziet die zich op hem verzamelen en zijn bloed zuigen, hij zal worden geïnterpreteerd door de vermindering van zijn geld ….

…En wie ziet dat hij een glimp opvangt, is de goedheid van hemzelf en de grief is het zuigen van de tong ….

…Datums : Er is overgeleverd dat Umar het zag alsof hij dadels had gegeten, en hij vertelde dat aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en zei : Dat is de zoetheid van het geloof . En er zijn veel soorten datums, en datums voor degenen die het zien, duiden op regen . En voor degenen die het eten, zal hij een puur algemeen levensonderhoud krijgen, en er werd gezegd dat het duidt op het lezen van de Koran, en er werd gezegd dat datums duiden op bespaard geld . De visie van roekeloos eten is voor de dhimmi’s . En er werd gezegd dat wie het zag alsof hij goede dadels at, hij een goed en nuttig woord hoort . En wie het ook ziet alsof hij dadels begraaft, geld opslaat of geld uit een van de kluizen haalt . En wie ziet alsof hij een datum afsnijdt en de bedoelingen ervan onderscheidt, dan zal hij een zoon krijgen, want de Almachtige God zegt : “ Inderdaad, God schept liefde en de zaden . “ Het visioen van het eten van dadels met teer is het bewijs van de geheime scheiding van een vrouw . Wat betreft het zien van de verstrooiing van datums, het is een reiskunst . En de agent van dadels, Ghanima . En wie ziet alsof hij in zijn eigen dagen van een palmboom komt, zal trouwen met een eerbiedwaardige, rijke en gezegende vrouw . En er werd gezegd dat hij geld van een nobel volk haalt zonder moe te worden, of van zijn landgoederen, en er werd gezegd dat hij een nuttige kennis stuit waarmee hij werkt . Als de tijd voorbij is, hoort hij een vlag en werkt hij er niet mee . Als hij zag alsof hij een palmboom met zwarte druiven had geplukt, dan baarde zijn vrouw een zoon van een zwarte eigenaar . Als hij zag alsof hij had geoogst van een droge en natte palm, dan leert hij van een immorele man een wetenschap die hem ten goede zal komen . En als de dromer bedroefd was, zou hij verlichting krijgen voor wat de Almachtige zei in het verhaal van Maria : ~ En ik zal je bespotten met de slurf van een palm .~ Er werd gezegd dat data verspreid dirhams niet blijven . En wie ziet dat dadels voor hem worden geoogst, dan wordt er geld voor hem geplukt van mensen met gevaar . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik veertig dadels had gevonden, en ze zei : je raakt veertig stokken . Toen zag hij hem een ​​tijdje later en zei : ik zag alsof ik veertig dadels had gevonden bij de deur van de sultan . Hij zei : het treft veertigduizend dirham . De man zei : ik heb deze keer mijn visioenen gekruist in tegenstelling tot wat ik de eerste keer deed . Hij zei : Omdat je me de eerste keer je visioen vertelde , en de bomen opdroogden, en je het jaar hebt gehaald, en deze keer kwam je naar mij toe met leven in de bomen . De kwestie was beide keren wat hij overstak . En de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Ik zag alsof er een man naar me toe kwam en me een stukje dadels gaf, dus ging ik naar het buitenland, en als er een pit uitkwam, spelde ik het uit. . Toen gaf ik me een tweede hap, en als er een kern was, blies ik die . Toen gaf ik me een derde top, en als een kern Vlvztha . Abu Bakr zei : Laat mij, o Boodschapper van God, het oversteken . Hij zei : steek het over . Hij zei : er wordt een bedrijf gestuurd, en ze winnen en begroeten en besmetten een man . Toen werd er een gezelschap gestuurd, en hij zei driemaal, en hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Evenzo zei de koning . Anas bin Malik zag in een droom alsof Ibn Omar een geheim at, dus schreef hij hem dat ik je in het geheim zag eten, en dat is de zoetheid van het geloof . En er werd gezegd dat een naakte man manden met manden uit de maag van varkens zag vallen, terwijl hij ze duwde en naar zijn huis droeg . Dus vroeg hij degene die het had uitgedrukt, en hij stak het over met buit van het geld van de ongelovigen. Al snel kwamen de Romeinen naar buiten en de overwinning was voor de moslims, en wat hij doormaakte, kwam naar hem toe . Ibn Sirin werd gevraagd naar een vrouw die zag alsof ze een date aan het zuigen was en die aan haar buurman gaf en erop zoog, dus hij zei : Deze vrouw deelt een goede gunst met hem, dus wast ze zijn kledingstuk . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : ik zag alsof ik een waterval in mijn hand had en er dadels in zat, en mijn hoofd en gezicht waren erin ondergedompeld, en ik at het op en zei : hoe zuur is het . Ibn Sirin zei dat je een man bent die rechts en links geld heeft verdiend, en dat je niet geeft om de veiligheid van verboden. Beveiliging was van toegestaan, maar ik weet dat het verboden is . Het was zo . Als een vrouw ziet dat ze dadels met teer eet, neemt ze de erfenis van haar man en is ze van hem gescheiden ….

…De koe : Een jaar, en Ibn Sirin zei altijd dat de kwartel van de koe is voor degene die hem bezat, mij dierbaarder dan de Mahazel, omdat de kwartel vruchtbare jaren is en de mazel jaren van vruchtbaarheid, volgens het verhaal van Jozef, vrede zij met hem . Er werd gezegd dat de koe hoog is en geld heeft, de dikke is een rijke vrouw, de magere is arm, de koe is goed en nuttig, en de gehoornde vrouw is een uitgestoten vrouw . Wie denkt dat hij haar wilde melken en ze verbiedt hem met haar hoorn, ze is boos op hem . Als hij zag dat iemand anders haar melkte en hem niet belette, dan verraadde de urineleider hem bij zijn vrouw . En haar stapel is waardeloos geld . De opvatting van zijn vrouw over haar en haar verlies duidt op de corruptie van de vrouw . Sommigen van hen zeiden dat de uitsluiting tegenover een koe een ontbering is aan het begin van het jaar, en dat het midden in het jaar slecht is, en dat het wonder aan het eind van het jaar ernstig is, en de het slachten van de koeien is een ramp onder familieleden, en de helft van het geslacht is een ramp voor een zuster of dochter, omdat de Almachtige God zegt : ~ En als het er een is, dan heeft het de helft ~. Een kwart van het vlees is een ramp voor een vrouw, en een klein deel ervan is een ramp die zich elders voordoet . Sommigen van hen zeiden dat het eten van rundvlees halal geld is in het jaar, omdat de koe Sunnah is . Koehoorns zouden vruchtbare jaren zijn . Wie koopt een vette koe zal de wilaya van de stad Amra slaan als hij daarvoor gekwalificeerd is . En er werd gezegd dat degene die een koe sloeg een landgoed van een groot man sloeg, en als hij celibatair was, trouwde hij met een gezegende vrouw, en iedereen die het zag alsof hij op een koe had gereden en zijn huis was binnengegaan en het had vastgebonden, zou hij rijkdom, plezier en verlichting van zorgen krijgen es . En als hij ziet dat ze hem met haar hoorn slaat, geeft hij een verlies aan, en zijn familie en verwanten zijn niet veilig . En als hij zag dat hij gemeenschap met haar had, zou hij zonder haar gezicht een vruchtbaar jaar zijn geworden . Als de kleuren van de koe worden toegeschreven aan vrouwen, dan zijn ze als de kleuren van het paard . Evenzo, als het aan jaren wordt toegeschreven, en als hij in een draaide een koe melk van haar kalf ziet zuigen, dan is het een vrouw die over haar dochter leidt . En als hij een slaaf een koe van zijn meester ziet melken, dan trouwt hij met de vrouw van zijn meester, en wie ziet dat hij een koe of een stier heeft gekrabd, zal evenveel ziekte krijgen als gekrast wordt . En wie een koe of een os tegen zich heeft, hij zal ontbering en straf ontvangen en ik ben bang om gedood te worden . En de koe zou een goed teken van de bal zijn, en degene die het samen zag, gaf een storing aan . Wat betreft de koeien die de stad binnenkomen, als sommigen van hen elkaar volgen en hun aantal begrijpelijk is, dan zijn het jaren die de mensen binnenkomen, als ze dik zijn, dan zijn ze welvaart, en als ze mager zijn, dan zijn het ontberingen, en als ze daarin verschillen, dan is de gevorderde dik, de welvaart vordert, en als hij mager is, neemt de nood toe, en als ze samen kwamen of ongelijk, en de stad was een stad van de zee, en dat was tijdens de reis en schepen werden gepresenteerd volgens hun aantal en toestand, anders was het een synonieme verleiding, alsof ze de gezichten waren van koeien en in goedheid die op elkaar leken, behalve dat ze allemaal nul zijn, omdat het ziekten zijn die mensen binnendringen . Als de hoorns verschillende kleuren hebben, of ze zijn er vies van, of als er vuur of rook uit hun mond of neus komt, dan is het een leger, overval of vijand die hen treft en op hun erf neerdaalt . Een drachtige koe is een vruchtbaar jaar . En wie ziet dat hij een koe melkt en de melk ervan drinkt, hij zal rijk zijn als hij arm is, en hij zal trots zijn op zijn status, en als hij rijk is, zullen zijn rijkdom en trots toenemen . En wie hem een ​​klein kalfje of vaars geeft, hij sloeg een kind . En elke minderjarige van de rassen, waarvan de belangrijkste in interpretatie wordt toegeschreven aan een man en een vrouw, dan is een kind een kind . En rundvlees is geld, evenals vlees . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een koe of een os aan het slachten was . Hij zei : ik ben bang dat je een man zult vee, en als je ziet dat er bloed uitkomt, is het ernstiger. Ik ben bang dat het de doden zal bereiken . Als u geen bloed ziet, is het gemakkelijker . Aisha zei : ik zag alsof ik op een heuvel om me heen koeien slachtte, dus Stolq zei tegen haar : als je je visie gelooft, zal er een epos om je heen zijn . Het was zo ….