Een snor is in een droom staat voor geld . En wie ziet dat hij het haar van zijn snor afknipt, dat is geldig in de edele Sunnah . En als hij een lange snor ziet, dan is hij makrooh in de Sunnah . En wie zijn snor lange tijd ziet, is in tegenspraak met de norm en belemmert het eten, dan is het ketterij, of duidt het op bezorgdheid en angst, en misschien staat hij bekend om het slaan van de verboden dingen, en het scheren van de snor en baard is een bewijs van troost en het verdwijnen van zorgen en verdriet, en voor degenen die hem haten, bewijzen van de teloorgang van de positie en roem, armoede en verlies . Het teveel aan snorhaar kan duiden op het drinken van bedwelmende middelen of het achterhouden van zakaat ….

…Het scheermes is een stalen gereedschap om mee te scheren . Hij is in een droom een ​​mannelijke jongen omdat hij de jongen besnijdt . En als hij het snijdt, dan is het het breken van een zaak die hij gaat doen, en als hij daarmee vlees uitlegt of een dier verwondt, is dat zijn kwade tong waarmee hij mensen met kwaad overheerst . Al-Mousa’s visioen duidt op haat, vijandigheid en een pijnlijke tong . Zie ook het mes ….

…En wie denkt dat zijn snor geschoren of geveegd is, zal goed lijden, en als hij schulden heeft, zal God zijn schuld uitgeven, en het ontbreken van snor is in alle opzichten prijzenswaardig, en de toename ervan wordt niet gewaardeerd. Zakat en ontkenning van een aanbetaling en illusie en angst ….

…De neus : het duidt op de waardigheid of vernedering van zijn metgezel, en al degenen die met hem pronken en pronken, omdat er arrogantie aan wordt toegevoegd, dus er wordt gezegd dat hij verheven is met zijn neus, en er wordt gezegd in vernedering ondanks zijn neus . En misschien wees hij op de jongen en de vader, en de vermelding van degene met het hoofd en zijn vagina, omdat het zich uitstrekt tot het slijm van mensen, en het is als een sperma, en heeft een gelijkenis in het spreekwoord, zo is het zei dat de hechting van zijn vader erop lijkt. Kattan, het mannetje van rechts en het vrouwtje uit het noorden . Wie zijn neus snijdt, ik zal naar zijn toestand kijken, als hij ziek is, zal hij sterven. Anders zal iemand uit zijn familie die naar de neus wijst, omkomen, als hij ziek is, en als hij niet ziek is, zal hij net als hij een schandaal hebben: armoede, vermoeidheid, verlatenheid of het scheren van een baard of schaamhaar ….

Scheren: Degene die in zijn droom ziet dat haar of een draad uit zijn keel komt, dus strekte hij het uit en sneed het niet af, en het kwam er niet helemaal uit, dus werd zijn leven verlengd en zijn ruzie met zijn baas . En als hij een predikant was, nam zijn kennis toe . En de keel van Ibn Adam geeft het kanaal van het huis en zijn bron aan ….

…En wie ziet dat hij zijn baard en zijn parfum heeft gekamd, het geeft gebeurtenissen aan dat hij over zijn interesse nadenkt en doorgaat met zijn zaken, en als iemand ziet dat hij dat met hem deed, dan is hij zijn tegenhanger, en als hij het deed anderen, dan is hij degene die denkt, en wat betreft het scheren van de baard tijdens de dagen van de hadj of tijdens de heilige maanden, de uitdrukking ervan is als het scheren van het hoofd zoals hierboven vermeld ….

…Wie ziet dat zijn baard wit is : er blijft niets van zijn zwartheid over, want hij ziet met zijn gezicht en zijn gezicht in mensen wat hij haat . Als er iets van zijn zwartheid overblijft, dan is het waardig . En de lengte van de baard is boven zijn bekende waarde, een schuld van de eigenaar, of ernstige zorgen . En zijn tekortkomingen en zijn angst maken zijn religie goed en gaan ernaar toe als het evenzeer is als het niet te schande maakt . Als zijn baard wordt geschoren, zal zijn gezicht weggaan en hem bij mensen aankijken, net als het epileren, behalve dat scheren gemakkelijker is ….

…Nalatigheid duidt op het scheren van het hoofd in een droom, nalatigheid op het werk en het beperken tot concessies ….

…En wie ziet dat hij wil overgeven en dat niet kan, of komt hem scheren en komt dan terug, dan geeft hij aan dat het moeilijk is om zich te bekeren, en als hij berouw heeft, zal hij tot zonde vervallen ….

…Hij zei dat het visioen van Jafar Sadiq met het geschoren hoofd betrekking heeft op vijf aspecten van de pelgrimstocht en reis Azzedine en prestige van het vers ‘ Mahgayn je hoofden en nalatigheid niet bang ‘ Maar als de mensen van de staat niet Mahmoud zijn, maar om zijn gewoonte te zijn het hoofd scheren op vrijdag herhaaldelijk is niet erg en er werd gezegd dat haarlengte alleen overschreden wordt. Zwakte om zijn gezin te onderhouden, en er werd gezegd dat er ongeluk was, en er werd gezegd dat er veel kinderen waren, angst en zorgen ….