…Het is verboden geld in een droom . Wie ziet dat hij wijn drinkt, zal worden gekweld door grote zonde en overvloedig levensonderhoud . En wie zag dat hij het dronk en geen twist had in de beker, hij zou onwettig geld hebben, en er werd gezegd : het is eerder toegestaan ​​geld . Als hij een deelnemer had, zou hij met hem discussiëren in woorden en ruzies . Als hij ziet dat hij een rivier van wijn heeft geslagen, dan zal hij door beproeving in zijn wereld worden gekweld, en als zijn inkomen evenveel in een fitnah valt als hij van hem heeft verkregen . En alcohol zien voor iemand die wil delen of trouwen is een goedkeuring vanwege de vermenging ervan . En wijn drinken om de gouverneur te isoleren . En het drinken van wijn vermengd met water duidt op geld, waarvan een deel is toegestaan ​​en een deel verboden . En er werd gezegd : geld in een bedrijf . En wie ziet dat hij wijn perst, zal de autoriteit dienen en er zullen grote dingen met zijn handen gebeuren . En wie ziet dat hij geroepen is voor een wijnbijeenkomst waar veel vrucht is, dan wordt hij geroepen tot de jihad en het martelaarschap daarin . En wijn in een droom duidt op opruiing en kwaad, vijandschap en haat . Misschien duidde het drinken van wijn op een remedie voor de ziekte, en misschien was de geest gek geworden of was hij afwezig . En als de ziener twistziek is, dan is hij zijn tegenstander met onwaarheid vanwege de brutaliteit die op zijn tong gebeurt . En als hij werkloos was, diende hij iemand anders, of hij was arm, of hij was alleenstaand, getrouwd of ziek die van zijn ziekte was genezen . Hoewel de snor onder de mensen in de rivier en het plezier aangegeven werden geslagen, en Nkthm Covenant voogd of ze bevechten en hun eden breken . Als de alcoholdrinker een wetenschapper is, neemt zijn kennis toe door de gedachte die aan iemand wordt gepresenteerd tijdens het drinken . En hij overwoog wat hij van de wijn dronk : als de wijn van druiven was, zou de ziener op een verkeerde tijd druiven kunnen hebben gegeten, of hij verviel in een smet omdat het woord ‘defect’ wordt gecorrigeerd door het woord ‘druif’, en misschien is zijn voorziening geoorloofd . En als er alcohol werd gekocht, of hij nam zijn sap over, dan is hij misschien in iets verkeerds gevallen dat een vloek op hem vereist . En wijn duidt op liegen en geklets in het spreken, het onthullen van het geheim en hoererij . En hoe het werd genoemd werd beschouwd : alcohol is een zonde, en misschien dat verwijst naar een overspelige vrouw, die de drug, en het drinken van het in een droom kan ongehoorzaamheid aan de ouders, of de verkoop van iets van het geneesmiddel, dat is de Slaven aan te geven . Misschien duidt het drinken ervan in een droom op religie en vooruitgang, wat de geest is . Misschien duidde haar drinken op de geest van geld of de jongen, en zou haar drinker verlichting kunnen vinden, zelfs als hij moe was . En zij is de oude vrouw, dus de ziener kan gedronken hebben met een oude vrouw, of hij trouwde ook met een vrouw . En het drinken van wijn duidt op de domheid en onwetendheid van de drinker . En als men een dode wijn ziet drinken, dan zal hij in het Hiernamaals gezegend worden, omdat alcohol een drank is van de mensen van het Paradijs, tenzij hij stierf terwijl hij erop stond, of hij was in zijn leven die het zou beschouwen toelaatbaar . En wijn duidt op goed voor iemand die wil trouwen, omdat er water mee wordt gemengd en ermee gemengd ….

…Trigger De beker in een droom is om naar een order te zoeken totdat deze winstgevend is en ervoor geldig is . Degene die zag dat hij een vuur had aangestoken om het te verwarmen, zocht hulp bij een hardvochtig man met autoriteit en een sterke en machtige man . En als de vrouw zag dat ze een vuur aanstak, dan baarde ze een zoon . En wie ziet dat hij een steen op een steen heeft gegooid en dat er vuur uit is gebrand, dan zullen twee wrede mannen hard vechten . En er werd gezegd : als de ellepijp het huwelijk van een vrijgezel aangeeft, als het vuur uitbreekt, wordt de vrouw zwanger . Als het vuur een kledingstuk of een voorwerp verbrandt, is dat schade die in dat huis plaatsvindt met geld, uitstalling of lichaam . Als je een koran verbrandde, was dat een gebrek aan religie ….

…Voorbeelden van visioenen : In dit deel zal ik het hebben over de voorbeelden van enkele van de visioenen van de Profeet vrede zij met hem en enkele van de visioenen van de metgezellen, moge Allah tevreden met hen zijn , en ik begin . Visioenen van de Profeet vrede zij met hem : ( a ) de visioenen van de Profeet vrede zij met hem : ik noteer hier aan de overeengekomen Aisha overgeleverd door Bukhari in zijn Sahieh zei : (de eerste is het begin van de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem) op hem door de openbaring van de ware. In de slaap zag hij geen visioen tenzij het tot hem kwam, zoals het ochtendbeen. ) (1) De roman kwam in een ander goed visioen , en het oprechte en gezonde verstand voor een van de zaken van het Hiernamaals in het recht van de profeten . Wat betreft het minimum van dingen , Valsalehh verschilt van oprecht ; Als goede single uit , zijn Fraaa-profeten allemaal eerlijk , kunnen geldig zijn en zijn de meeste , misschien niet geldig voor een minimum dat ook op een visioen is getekend toen hij een visioen zag en door het doden van de eigenaars . En vergeleek Pflq waxen zonder de ander , omdat de zon van profetie het visioen was dat Mpadi licht geeft, er is nog steeds dat licht zelfs de zon kan accommoderen , het was innerlijk Noria was in de bekrachtiging Bakraa Ka mijn eerstgeborene , en was innerlijk donker in ongeloof Khvacha als Abu onwetendheid , en de rest van de mensen tussen deze twee statussen elk van hen zoveel als er licht werd gegeven . (2) Voorbeelden van visioenen van de Profeet vrede zij met hem het volgende voorbeeld : ( a – 1) van Anas, moge Allah tevreden met hem zijn vanuit de Profeet vrede zij met hem, zei hij : ~ Paradise Fright ging een paleis van goud binnen . ik zei : Voor wie is dit . Ze zeiden : Voor een jonge man uit de Qoeraisj , ik dacht dat ik hem was ze zeiden. : Om Omar bin Al-Khattab . (3) dit gesprek kwam in de roman van een ander : ~ Terwijl ik werd slapen, zag me in het paradijs ~ en zei :~ Zij zeiden : Omar, ~ zeggen : Jibril en zijn Mullah Ikh ~ kwam in de juiste uit de hadith van Abu Hurayrah, moge Allah tevreden met hem zei : de Boodschapper van God, moge God zegene hem en schenk hem vrede : “ Terwijl ik sliep, zag je me in de hemel , en er was een vrouw die de wassing deed naast mijn paleis , dus ik zei : Voor wie is dit? Ze zeiden dat Omar zijn jaloezie Follette vals spel verklaarde . ~ Riep Omar, moge Allah tevreden met hem zijn en zei : Je viel O Boodschapper van Allah, vrede zij met hem aan? In de roman toen Imam Ahmad : Abu Hurairah zei : Riep Omar We zijn allemaal in deze Raad met de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem. op hem Omar zei : vader van je, O Boodschapper van Allah , ? Oalik aangevallen en wassing hier Alaudhaeh die netheid en Hassan als het paradijs is niet een huis opdracht , heeft zoon zei steen (4) , dat de vrouw, die de bewaakte apostel volgende naar het paleis is een geluid of was in leven toen zag hij haar Profeet vrede zij met hem in het paradijs samen met een kort leven zal hij het van de mensen van het Paradijs afleggen omdat de ziener de Boodschapper van Allah is, vrede zij met hem , en samen met een kort leven is onderhevig om aan te geven dat het zich bewust is van zijn opvolging en het was zo . ( a – 2 ) Op gezag van Abdullah bin Omar, op gezag van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , zei hij : “ Terwijl ik sliep, toen zag ik een beker met melk erin , ik dronk het zodat ik kon zien dat mijn irrigatie in mijn nagels liep. ” Toen gaf ik Omar bin Al-Khattab mijn gunst . Ze zeiden : Wat heb je dat uitgelegd, o boodschapper van God? Hij zei: ~ Wetenschap .~ (5) Hier Wa’el de Profeet vrede zij met hem melkwetenschap Sommige wetenschappers brengen een verband tussen melk en wetenschap door te zeggen : melk Rizk geschapen door Gods goed tussen de bloedslakken Vrt zoals wetenschappelijk licht getoond door God in de duisternis van onwetendheid , Vdob spreekwoordelijk in een droom als degenen die melk besloten uit bloed en bloed, hij is in staat om kennis te creëren uit twijfel en onwetendheid, en om werk te behoeden voor nalatigheid en misstap . In het gesprek dat de wetenschap van de Profeet vrede zij met hem in God het niet een graad in de te bereiken is , omdat hij dronk, totdat hij zag irrigatie uit de ledematen , en terwijl het geven van hem de voorkeur leeftijd is onderworpen aan een verwijzing naar wat er is gebeurd tot het tijdperk van God , zodat hij Aeachzh in God de schuld krijgt . (6) ( a – 3 ) en Aisha, moge Allah tevreden met haar zijn : De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ~ Aritk in een droom drie nachten, ik ontving je koning in de diefstal van zijde zegt : Deze Amrotk . Vokhv van . je gezicht Als je bent , zeg ik : dat dit is van God, zal het worden doorgegeven . Afgesproken woord van de stoom ). (7) en de betekenis van : diefstal van zijde : jurk of witte doek van zijde . het wordt opgemerkt in het eerste voorbeeld, het derde voorbeeld van de visioenen van de profeet vrede zij met hem dat de profeet vrede zij met hem niet Aabarhama Omar en Aisha , Begrijpen of het visioenen zijn waarin de visie op haar gezicht en nominale waarde is hoeft niet uit te drukken en te interpreteren , zei zoon een steen in Zijn uitleg van de hadith van Ibn Omar en zijn visioen van vuur dat sommige visioenen geen uitdrukking behoeven . (8) Het visioen van Abdullah bin Omar was door de Profeet vrede zij met hem het visioen wanneer de eerste Omar ibn al- Khattab drinkt, moge Allah tevreden met hem zijn melk wetenschap ———— —– (1 ) was het met Aisha eens . Overgeleverd door Bukhari in het boek om de deur van de eerste uit te drukken, is het begin van de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ware dromen (351 \ 12 ) , en geleid door een moslim zoals in het nucleair uitgelegd in het boek van geloof in de deur van Leptis openbaring aan de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem ( 2/197 ) – vorige referentie . (2 ) Zie Fath al – op – (355/12 ). (3 ) Overgeleverd door Bukhari in het boek van expressie , de paleisdeur in een droom (416 \ 12 ) – op – overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad in de palm Anas bin Malik, zie uitleg bv Thiat Ahmed Saffarini (739 \ 1 ) . Vorige referentie . En Tirmidhi vertelde in Sahih Sunan al- Tirmidhi in het boekpersonage en de deur van de deugden van Omar ibn al- Khattab moge Allah tevreden met hem zijn – gepubliceerd Dar herleven Arabisch erfgoed – Beiroet . (4 ) Fath al – Bari • op – ( 12/416 ). (5 ) Overgeleverd door Bukhari zoals in de opening ( 12/393) _ op – Muslim zoals in de nucleaire (15/16 ) op . (6 ) Fath al – Bari (12 /41 0 ) – op -, Mohamed Abdelaziz Halawi : Visions van de Profeet vzmh en dromen van het gezelschap , gepubliceerd Dar Vanguard , Cairo : 1412 van R 5 . (7) Het werd opgenomen door Al-Bukhari zoals in Al-Fath (12/399), vorige referentie en (7/223), en het werd overgeleverd door Muslim zoals in Al-Nawawi (15/202) in het Boek van de deugden van de metgezellen en in de deugd van Aisha, moge God tevreden zijn met haar, eerdere verwijzing . (8) Ibn Hajar – Fath Al-Bari – vorige referentie (12/419). ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…Al-Kirmani zei : Wie zijn naam erop ziet staan ​​en er een beker uit neemt en ervan drinkt, geeft aan dat hij verbonden is met een grote of vrijgevige geleerde en van hem een ​​voordeel zal behalen in deze wereld en het hiernamaals ….

…En wie ziet dat hij een beker in zijn hand heeft om water te drinken van waar het water ook stroomt of stilstaat, zal worden getroffen door rampspoed en benauwdheid ….