…Hut : een functie van de vrouw, de herberg door een niet gebogen of opstijgen om Jammeha te rijden of ontslagen, zijn vrouw gescheiden . En als hij naar haar terug zou gaan, maar hij werd neergezonden voor een kwestie van eer of nood, en als ze op dat moment in haar zadel zat, dan zou zijn vrouw misschien menstrueren, dan greep hij haar vast, en als dat zo was. hij ging op een ander rijden, trouwde met haar of het was op dezelfde schaal als de tweede boot, en als hij weg was toen hij van haar afstapte, reisde ze te voet of zonder haar. Terwijl hij met bloed op de grond komt, is hij bezig met haar wegens overspel, want de aarde is een vrouw, urine is huwelijk en bloed is verboden . De kamer duidt ook de knoop van geld, opbrengsten en kwartjes aan, omdat de prijs ervan in haar nek is geknoopt met het voordeel van haar maag, en ze is een eerbare en nuttige vrouw, en haar dood is even gunstig als in een droom ….

…En er werd gezegd dat hij die zag dat hij overspel pleegde, verraadt, en er werd gezegd dat hij gezegend is met de hadj . Er werd gezegd dat overspel met de vrouw van een bekende man om het geld van die man vroeg en het begeerde . De overspelige is een jonge vrouw en steekt zijn geld in een krappe zaak die voor hem niet verloren gaat . En als de hadd op deze overspeler is gevestigd, geeft dit het voordeel aan van jurisprudentie en kennis in religie als hij een geleerde is, en de kracht van voogdij en de toename ervan als hij een wali is ….

…En wie ziet dat zijn zus heeft geleefd, het zal hem met plezier overkomen ….

…Als hij hem zag of voelde dat hij met zijn moeder of zus of baarmoeder trouwde : hij ziet niet alleen de genade geboycot van het tekortschieten in het recht, hij bereikt genade en herziening ….

…Als ze ziet dat haar zus heeft geleefd, wordt haar zwakte sterker ….

…Gif is geld in een droom, dus wie ziet dat hij het gif heeft gedronken en gezwollen en opgezwollen is, zal evenveel geld krijgen als de zwelling en zwelling, en als de pus niet op vergiftiging duidt, zal hij bedroefd zijn . De dodelijke gifstoffen in een visioen zijn het bewijs van de dood . En het gif is voor degenen die het drinken . En wie een van de slaven ziet alsof hij gif dronk, dan moet hij vrijlaten of trouwen . En wie ziet dat hij een ander gif water geeft, pleegt overspel met een vrouw, en dat het gif niet wordt gedrenkt behalve door het te verbergen, en evenzo vindt overspel alleen plaats in het geheim . En wie ziet dat hij gif drinkt, zijn leven zal worden verlengd ….

…Een broeder kan iemand in een droom zien als een broer, grootvader, oom van vaders kant, oom of iemand die een aandeel heeft in de erfenis, dit alles duidt op het werk van delen of helpen in geld . En sommigen van hen kunnen ook naar elkaar verwijzen ….

…En als ze ziet dat haar broer heeft geleefd, dan heeft hij voorrang op haar ….

…Als je in je dromen je broers vol vitaliteit ziet, zul je een reden vinden om je te verheugen in je rijkdom of hun rijkdom . Maar als ze arm en behoeftig zijn, of om hulp smeken, wordt u spoedig op uw sterfbed geroepen, of zij zullen een pijnlijk verlies lijden ….

…Wie ziet dat een heerser of een heerser zijn eed heeft afgesneden en er niet meer is, dan zweert hij bij God met hem met een valse eed, en wat betreft de linkerhand als een heerser of iemand anders deze afsnijdt en ervan breekt, dan het is de dood van een broer of zus, of een breuk tussen hem en hen . Of tussen hem en een overleden broer die geen genade heeft . Of een partner of een vrouw afsnijden ….

…Damlaj : Voor vrouwen zijn het versieringen, trots en schoonheid, en als er veel zijn, is het de opening van hun goedheid en plezier uit hun waarden . En het kuiltje is voor mannen macht over zijn broer, omdat het opperarmbeen een broer is, en dat geldt ook voor de onderarm . Als het van goud was en werd gezien alsof het ertegen was, geeft dit aan dat het met zwepen werd geslagen, en het leed is sterker dan het in interpretatie ….

…In een droom is hij leven, eer, mannelijkheid, voogdij, ambacht, reizen, broer en zoon . Wie ziet dat hij een draagdoek droeg, leidt de legers, en als hij daarvoor niet gekwalificeerd is, wordt hij de leider van zijn huishouden en staat hij in hun belangen . En er werd gezegd : Het pallium is een reis over het land, en wie zijn bleekheid verwijdert, blijft onaangeroerd . En wie zijn tong doorboort of erdoorheen ziet scheuren , zijn broer of zoon zal sterven . En de positie of verzachting . En er werd gezegd : het pallium is een goed vaartuig dat zorgen en verdriet terugverdient . En de emmer van de schuld ….

…En wie een dode zuster ziet die heeft geleefd, hij zal naar hem toe komen zonder reizen en plezier, omdat de Almachtige God zei : ~En zij zei tegen zijn zuster over hem, en zij zag hem van opzij .~…

…Diefstal, diefstal, in een droom duidt op hoererij en woeker . Als de dief bekend is, profiteert hij van wat van hem is gestolen als een wetenschap, een ambacht of een woord om van te profiteren . Als hij een onbekende dief zijn huis ziet binnenkomen en zijn dorst steelt, sterft zijn vrouw . En er werd gezegd : diefstal is prijzenswaardig, en het is een goede gids, behalve voor degenen die misleid willen worden . En wie zag dat hij aan het spioneren of stelen was, dieven zouden bang voor hem zijn . En wie ziet dat hij steelt, pleegt overspel of leugens, want de overspelige verdwijnt zoals de dief verdwijnt ….

…En Jaafar al-Sadiq zei dat een visioen van de middag wordt geïnterpreteerd op twaalf gezichten van kracht, metgezellen, een koning, een bedevaart, een vader, een moeder, een kind, een grootvader en een broerbroer, en sommigen van hen zeiden een visie. De ongelovige verscheen als geloof, en de gelovige verscheen als berouw, en de magiër verscheen als de islam, en de hypocriet verscheen oprechtheid, en het hart is de geest van de mens en zijn intelligentie, humor, verstand en religie En de meester van de mens werd gezegd om een ​​heerser te zijn over een groep, dus wat hij ook in hem ziet van Zain of Shin, dan is zijn interpretatie daarin ….

…Als hij ziet dat hij een draad heeft gedraaid en in de nek van een persoon steekt en eraan trekt of eraan trekt, roept hij op tot corruptie, en evenzo als hij ziet dat hij een kameel met een draad heeft geslacht . Wat betreft de ingewikkelde snaren, ze duiden op magie . En wie ziet dat hij aan een touw of touwtje draait of het aan zichzelf of aan een riet of een stok of andere dingen draait, dan is het in ieder geval een reis . Als hij ziet dat hij wol, haar of geit spint, die mannen spinnen zoals hij, dan zal hij goed op reis gaan . Als hij ziet dat hij katoen, linnen of zijde spint, en doordat hij vrouwen imiteert, dan bereikt hij dat en doet hij een wettig werk dat niet wordt aanbevolen voor mannen, dus als een vrouw ziet dat ze daar iets van spint, als hij dan bij haar afwezig is, wordt hij van een reis gepresenteerd . Als ze zag dat ze een spil had geraakt, als ze zwanger was, beviel ze van een slavin, anders sloeg ze een zus, en als er in de spil zat, trouwde haar dochter of zus, dan als de spindel was afgesneden, bleef de reiziger op haar zitten, en als ze zag dat haar hoofddoek van haar af was gehaald, zou haar man sterven of van haar scheiden . Een deel ervan is verbrand . De echtgenoot was gekwetst en vreesde Sultan . Evenzo, als ze zag dat haar ruggengraat van haar spil viel, scheidde haar dochter van haar of haar zus . Als haar sluier van haar is gestolen en de khimar in interpretatie wordt toegeschreven aan een man of een vrouw, dan vermoordt iemand haar man in zichzelf, zijn geld of een deel van zijn familie . Als de dief aan een vrouw wordt toegeschreven, slaat haar man een andere vrouw, al dan niet geoorloofd, en evenzo de loop van falaka 0…

…Parels : Parels zijn gereguleerd in de interpretatie van de Koran en kennis, dus wie ziet alsof hij een platte parel doorboort, interpreteert de Koran correct, en wie het ziet alsof hij parels verkocht of ingeslikt heeft, hij vergeet de Koran, en er werd gezegd dat wie het ziet alsof hij parels verkoopt, hij een vlag giet en die onder de mensen uitspreidt . En parels in de mond steken duidt op een goede religie. Als hij ziet alsof hij parels van hem verstrooit en mensen nemen ze terwijl hij ze niet neemt, dan is hij een nuttige predikant . De parel zou een vrouw zijn waarmee hij trouwt of een bediende . En er werd gezegd dat parels werden geboren, omdat de Almachtige God zei : ~ Twee jongens zullen ze rondlopen als je ze ziet, en je telt ze als verstrooide parels .~ De metafoor van parels duidt op een kind dat niet leeft, en de winning van parels uit de bodem van de zee of uit de rivier is toegestaan ​​geld van sommige koningen . Veel parels zijn ook een erfenis, en het is voor de gouverneur van de staat, de wereld heeft een vlag en de koopman heeft winst . De parel is de perfectie en schoonheid van alles . En wie ziet alsof hij een parel met een boom doorboort, zal trouwen met een vrouw die verboden is . En wie parels inslikt, hij verbergt zijn getuigenis bij zich, en van het kauwen op parels steunt hij mensen, en wie het ziet alsof hij overgeeft, kauwt en doorslikt, hij lijdt aan mensen en steunt hen, en wie parels ziet veel van wat is gemeten door sprongen en draagt ​​met eerbied alsof hij het uit de zee heeft gehaald, dan haalt hij het toegestane geld uit de schatten van koningen. Alsof hij parels aan het tellen was, werd er gezegd dat ze ontberingen zouden lijden . En wie het ziet alsof hij de deur van een kast met een sleutel opende en er juwelen uit haalde, dan vraagt ​​hij een wetenschapper naar kwesties, want de wereld is een schatkamer en de sleutel is de vraag, en misschien was dit visioen een vrouw die in staat zouden zijn om Hassans kinderen te overwinnen en te baren . En wie ziet alsof hij een parel in een rivier of een put heeft gegooid, zal het volk een gunst bewijzen . Wie het ziet alsof hij onderscheid heeft gemaakt tussen een parel en zijn schelp, en de schil pakt en erin gooit wat er in het midden zit, dan is hij een aaseter, en een grote parel is beter dan een kleine, en misschien een grote parel. één duidt de lange muur van de koran aan . En de niet-gecorrigeerde parel duidt de jongen aan, en als het geschreven is, dan is het buurt, en misschien geeft zijn verstrooiing aan dat het wordt aanbevolen om te spreken, en de variëteiten van parels, essentie en andere duiden op de liefde voor verlangens van vrouwen en jongens . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag twee mannen parels in hun mond steken . Een van hen komt er kleiner uit dan wat hij erin heeft gestopt, en de andere komt er groter uit . Hij zei : Wat betreft wat ik klein zag uitkomen, je zag het aan mij terwijl ik aan het praten was over wat ik hoorde, en wat betreft degene die ik het groot zag uitkomen, ik zag het voor Hassan al-Basri en de daad van aanbidding meer spreken dan wat ze hoorden . En een vrouw kwam naar hem toe en zei : Ik zag twee parels in mijn stenen, waarvan de ene groter is dan de andere, dus mijn zus vroeg me een van hen, en ik gaf haar de jongere, dus hij zei tegen haar: Jij zijn een vrouw die twee soera’s heeft geleerd, waarvan de ene langer is dan de andere, dus heb ik het je jongere zus geleerd . Ze zei : ik leerde de koe en de familie Imran, net als mijn zus de familie Imran . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik parels inslikte en ze dan gooide, dus hij zei: je bent een man wanneer je de koran uit je hoofd leert en het vergeet, dus vreest God . Een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een parel doorboorde, dus hij zei : Is het je moeder? Hij zei ja, dat was ze, en ze werd verbannen. Hij zei : je hebt een meid die haar uit gevangenschap heeft gekocht. Hij zei ja. Hij zei : Vrees God, want ze is je moeder . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof ik op parels liep, dus hij zei : Parels zijn de koran en mogen de koran niet onder je voeten leggen . En een ander kwam naar hem toe, hij zei : ik zag alsof mijn mond vol parels is en ik oprolmechanisme het is niet verteld, hij zei : je bent een man die de koran verbetert en het leest, jij, hij zei : geratificeerd . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof er een parel in een van mijn oren zat die op een oorbel leek, dus zei hij: Vrees God en zing de Koran niet . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof de parels uit mijn mond waren verstrooid, dus liet hij mensen ervan nemen en ik neem er niets van. Hij zei : je bent een verteller die zegt wat je niet doet ….

…Wat is de relatie tussen dromen en seks? En duidt het hebben van seks met een van de incest, zoals de omgang van een broer met zijn zus, of bijvoorbeeld voor een van de echtgenoten met een ander dan de ander, op een verboden relatie? Zijn dit soort dromen oprechte visioenen? Of is het een pijpdroom die niet voorbijgaat en er geen aandacht aan besteedt? Deze vraag is belangrijk in deze techniek, en ik vind bellers, of bellers, erg verlegen als ze me dit soort visies vertellen . De waarheid is dat verlegenheid hier normaal is. Omdat het moeilijk voor te stellen is dat dergelijke beelden voorkomen in conservatieve moslimgemeenschappen, en vanwege het ernstige taboe op deze handeling in alle hemelse wetten . Maar wat ik hier zou willen zeggen : De situatie in dromen is heel anders dan de situatie in de werkelijkheid, aangezien dromen hun eigen connotaties hebben, die totaal anders zijn dan de werkelijkheid. Daarom zie ik geen echte rechtvaardiging om me te schamen voor het vertellen van zulke dromen … In plaats daarvan kunnen sommige een indicatie zijn van liefde, gerechtigheid, vriendelijkheid of voordeel van de ene kant naar de andere, en maar heel weinig van deze dromen hebben een slechte connotatie, maar zelfs als de betekenis ervan slecht is, lijdt het geen twijfel dat het vertellen van zulke visioenen aan degenen die zijn liefde, advies of kennis vertrouwen, voldoende is om alle angst weg te nemen die gepaard gaat met het optreden van dergelijke visioenen, en het belangrijkste is is om deze visioenen in detail te vertellen, en geen informatie achter te houden die de kruising van de visie ten goede zou kunnen komen . . Misschien van de partij die hier vertelt dat een man van Arabische nationaliteit mij zijn sponsor noemde, en me vertelde dat zijn werknemer eerder naar zijn land wilde reizen, op basis van een visie die hij zag en belangrijk voor hem was, en ik zette hem aan het denken veel, en hij werd ontslagen in zijn werk, en de sponsor vertelde me dat hij twijfelde of hij iets van plan was, en vroeg of ik deze werknemer wilde ontmoeten en zijn visie wilde horen, op verzoek van de werknemer zelf. Ik ging naar de winkel waar de werker werkt, en de sponsor ontmoette me en stelde me voor aan de werker, die zodra Farah me zag, zei : ik heb een visioen waarvan ik hoop dat je het naar me toe kunt steken . Hij gaf de dokter geen gelegenheid om te accepteren of af te wijzen, en ging verder met het vertellen van zijn visioen dat hij had gezien, en nodigde hem uit om naar zijn land te gaan om zijn eer te wreken, zijn zuster te straffen die zijn reputatie had aangetast, en veranderde deze. beschrijvingen die ik van hem hoorde over zijn zus, en het visioen was : dat hij haar naakt zag op een van de plaatsen. Toen ze hem zag, voelde ze angst en rende van hem weg, en hij volgde haar, denkend dat ze een overspelige was . Hier was de man klaar met het afsnijden van zijn visioen en het zweet stroomde van hem, dus ik zei tegen hem : ik zag goed en genoeg kwaad, als je je visioen gelooft, zal ik je iets vertellen over je zuster, en dat doe ik niet ken haar, dus hij zei : ga je gang , dus ik zei tegen hem : wil je me geloven en laten wat je denkt? Hij zei : Als wat je zegt correct is, dan zal ik je geloven, anders zal ik je niet geloven . Ik zei : voordat je naar Saoedi-Arabië kwam, begon je zus niet religieus te worden? Hij zei : Ja . Dus ik zei tegen hem : was je niet verbaasd over haar plotselinge toewijding? Hij zei : Ja, dit is waar. Ik zei tegen hem : Want deze zuster van jou telt haar nu, en God is haar vriend onder de trouwe, conservatieve, kuise vrouwen die erin zijn geslaagd de zonden van haar jong en oud weg te nemen. Dit is de betekenis van haar volledig ontdaan van haar kleren. Wat betreft haar uitkleden voor mensen, dat betekent. Iedereen heeft gehoord van haar gerechtigheid, haar ascese in deze wereld, en haar afstand doen van vele daden die haar geloof verminderen, en hier begon deze man te huilen, en begon hij God vergeving te zoeken en zijn toevlucht te zoeken bij God tegen de vervloekte Satan, en hoe verbaasd ze was toen hij hem vertelde dat hij kwaad jegens haar had begaan en dat hij had besloten zijn idee zo snel mogelijk uit te voeren, en ik zeg hier : God zij geprezen die ons missionarissen heeft gemaakt en niet vervreemd heeft gemaakt ….

…Vergeving staat voor vergeving in een droom over het vermogen om in het levensonderhoud te voorzien . En wie vergeving zoekt zonder te bidden, duidt op een toename van het leven . Misschien duidde de vergeving op overwinning en de betaling van ongeluk . En wie ziet dat hij Gods vergeving vraagt, dan zal God hem vergeven en hem voorzien van geld, kinderen, dienaren en het paradijs, die zullen falen . Als hij zag dat hij zweeg over het zoeken naar vergeving, is hij een huichelaar . Als een vrouw iemand ziet die tegen haar zegt : Vraag om vergeving, dan pleegt ze overspel . En wie het ziet alsof hij vergeving zoekt bij de Almachtige God, zal hem voorzien van toegestaan ​​geld en een kind . Als hij het ziet alsof hij klaar is met bidden en dan vergeving zoekt bij de Almachtige God en hem wijst naar de richting van de qiblah, dan wordt zijn smeekbede beantwoord, en als het in de andere richting is dan de qiblah, is hij schuldig aan een zonde en bekeert zich ervan ….

…En wie ziet dat iemand een ander met een steen stenigt, dan beschuldigt hij hem van overspel of een zware beschuldiging, en het kan wijzen op slechte woorden dat hij tegen hem valt en het effect ervan zal zijn op de omvang van de verwonding en invloed ….

…Wat de borsten betreft, het zijn meisjes, dus wat er in hen gebeurde, werd aan hen toegeschreven. Wie zag dat er iets in hun plaats ontsproot, wees op een toename van het aantal dochters en een afname van het aantal dochters tegen hem, en als hij zag dat er melk in zijn borsten zat, dan is dat een toename van de schuld, en als hij alleenstaand is, is hij getrouwd of getrouwd, dan wordt hij rijk of een oude sjeik die arm is of een jonge vrouw die een lang leven heeft of een oude vrouw geeft haar dood aan, of een alleenstaande vrouw die trouwt of een heel jong kind, dan kan ze sterven, en als de vrouw ziet dat haar tepel is afgesneden, er zit niets goeds in, en haar dochter kan sterven, en als ze haar borst ziet geraakt worden door vuur, dan krijgt haar dochter schade van de koning en als ze ziet dat ze gehecht is aan haar borst, dan geeft ze haar geboorte aan uit overspel

…Poëzie, dat is de samengestelde toespraak. Wie denkt dat hij poëzie zegt en daarmee verdient, getuigt van onwaarheid . Als de dichter het hoort, zit hij in vergaderingen waar de waarheid niet wordt gezegd . Poëzie in een droom is vals . Misschien duidde het poëziewerk op de teloorgang van de positie en het gebrek aan religie . Als hij in een droom obscene poëzie uitvoert, zoals een menselijke spelling, dan duidt dat op laster, en als het lof is, ontbreekt het hem als hij rijk is . De dichter in een droom zien, duidt op verzinsels van spraak, het bevelen van het verkeerde en het verbieden van wat bekend is, en duidt op liegen in de rechtszaak, of overspel en het drinken van alcohol . En als de visionair een dichter in een droom wordt, zal hij kennis, begeleiding en een geweldige positie verwerven . En de dichter in een droom is een gao-man die zegt wat hij niet doet . En poëtisch, wat alles is dat aan poëzie wordt toegeschreven, duidt op een man die zijn wereldse aangelegenheden verkoos boven zijn religie ….

…Er werd gezegd dat een man naar Ibn Sirin kwam : Dus hij zei, ik zag alsof ik met twee sandalen liep, dus een van hen werd afgesneden, dus ik liet het achter en ging naar mijn toestand, en hij zei dat je een afwezige broer. Hij zei ja. Hij zei ja, je ging naar een land, dus ik liet hem daar achter en keerde terug. Hij zei ja, dus Ibn Sirin nam het terug en zei: Ik zie je broer niet, maar hij heeft de wereld verlaten en rouwde spoedig om hem . )…

…Wat betreft rugpijn : dit duidt op de dood van de broer . Er werd gezegd dat de broer in de rug stierf, en er werd gezegd dat de rugpijn wordt geïnterpreteerd als versterkt door de man, zoals een zoon, vader, president en vriend. Als hij een buiging van pijn in zijn rug ziet, duidt dat op gebrek en veroudering ….

…Wat betreft de lijkwade : er werd gezegd dat het het bewijs is van een neiging tot overspel, en als het wordt gezien alsof het niet is gedragen, dan wordt het tot overspel geroepen en wordt er geen antwoord op gegeven….

…Abu Saeed, de predikant, zei dat als hij een levend persoon zag die een lijkwade droeg, hij de neiging zou hebben overspel te plegen, en als hij die niet had gedragen, hij zou uitnodigen tot overspel en geen antwoord zou geven ….

…Het komt zelden voor dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en ze zei: ik zag twee parels in mijn kamer, waarvan er een groter is dan de andere, dus vroeg mijn zus me om een ​​van de twee parels te geven, en ik gaf haar de jongste. . Hij zei dat als je je visie geloofde, je twee soera’s hebt geleerd, waarvan de ene langer is dan de andere, en je zus leerde dat de korte, zei ze, juist is ….

…Wie ziet dat hij zelfmoord pleegt, zal het goed doen en oprecht berouw hebben, want de Almachtige God zegt : “ Bekeert u van uw rechtvaardigen en pleegt zelfmoord . ”Het vers . En wie ziet dat hij wordt vermoord, zal zijn leven verlengen . En wie het ziet alsof hij een persoon heeft gedood zonder te zijn afgeslacht, de gedode zal met het goede gezegend worden . Het basisprincipe is dat het slachten onrechtvaardig is als het niet is toegestaan ​​om te slachten . Als hij ziet dat hij een slachting heeft afgeslacht, veroordeel de slachter dan om de afgeslachte in zijn religie onrecht aan te doen of hem ongehoorzaam te zijn . Wat betreft degene die een moordenaar doodt of een naam geeft en zijn moordenaar kent, hij zal goed, gezang, geld en macht ontvangen . Dit kan worden beïnvloed door de moordenaar of zijn partner, want de Almachtige God zegt : ~ En wie een kwaaddoener doodt, heeft ons tot heerser voor zijn heerser gemaakt .~ Hoewel niet een bekende moordenaar, is het een man Cavour die Hamlet is over het vermogen, hetzij Kafr El- Din of Kafr genade, het vers : ~ man vermoordde Okfarh ~ en zag zijn keel doorgesneden weet niet van slachting, het is de mens die heeft uitgevonden een ketterij of imiteerde zijn nek valse getuigenis en de regering en geld . Wat betreft degene die zijn vader, moeder of zoon afslacht, hij moet hem verhinderen en tegen hem overtreden . Wat betreft degene die een vrouw afslacht, hij moet haar verwisselen . Evenzo, als een vrouwelijk dier wordt geslacht en hij gemeenschap heeft met een vrouw of een eerstgeborene heeft verwend, en degene die een mannelijk dier erachter slacht, hij slacht, en als hij ziet dat hij een kind heeft geslacht en een kind heeft gegrild en niet heeft gekookt. , dan is het onrecht daarin aan zijn vader en moeder . Als de jongen een onderwerp van duisternis is, dan wordt hem onrecht aangedaan, en het wordt lelijk genoemd, net zoals het vuur uit zijn vlees kwam en het niet gaar was, en als het was wat er over werd gezegd, zou de barbecue gedaan worden . Als de jongen niet is in wat er over wordt gezegd en erdoor onrecht wordt aangedaan, dan is dat voor zijn ouders, want ze worden onderdrukt en ze liegen erom, en mensen zijn er in overvloed, en dit alles is ongeldig zolang de vuur kookt niet . Als hij ziet dat de jongen wordt afgeslacht met barbecues, dan bereikt de jongen het niveau van mannen . Als zijn familie van zijn vlees zou eten, zou hij ze winnen door zijn goedheid en gunst . Als hij ziet dat een sultan een man afslacht en hem op de nek legt van de persoon van het visioen zonder hoofd, dan onderdrukt de sultan een persoon en vraagt ​​hem wat hij niet kan, en deze drager eist die eis, en vraagt ​​hem om zijn geld dat zwaar is voor het gewicht van de geslachte, als hij hem kent, dan is hij zichzelf, en als hij hem niet kent en hij was een oude man, dan neemt hij hem mee met een vriend En hij is verplicht om een ​​boete te betalen op basis van zijn gewicht en lichtheid . En als hij een jonge man was, nam hij een vijand en was hij verliefd . Als het hoofd van de afgeslachte persoon bij hem is, krijgt hij de oproep tot gebed, en krijgt hij geen boete, en komt de boete voor de eigenaar, maar het zal hem een ​​illusoire last bezorgen . Als de koning ziet dat zijn meester hem heeft vermoord, zal hij hem vrijlaten . En een man kwam naar Ibn Sirin en zei : Ik zag een vrouw gedood in het midden van haar huis, gestoord op haar bed . Ibn Sirin zei tegen hem : Deze vrouw had die avond een huwelijk op haar bed moeten hebben . De man was een broer en haar man was afwezig, dus de man stond op van Ibn Sirin terwijl hij boos was op zijn zus met een verborgen kwaad, dus hij kwam naar zijn huis en vond de slavin van zijn zus en zij bracht hem een ​​geschenk en zei : Mijn meester kwam gisteren van de reis . Dus de man verheugde zich, en hij verwijderde zijn woede . En een vrouw Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik mijn man vermoordde met een volk . Hij zei tegen haar : Je hebt je man tot zonde gedragen, dus vrees God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden . Ze geloofde . En een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een jongen had gedood en hem tot leven had gewekt . Hij zei dat je deze jongen kwaad zou doen door hem op iets verboden te roepen en dat hij je zou gehoorzamen ….

…Paring : per bed per dekbed en het mengen vindt plaats en het verloop van het huwelijk richting, de zag als een getrouwde vier vrouwen, meer goed voordeel aan het vers : ~ Vankhawwa wat vrouwen van jouw keuze, twee of drie of vier .~ Als hij ziet dat hij een andere man met zijn vrouw heeft getrouwd en haar naar hem toe brengt, dan zal zijn bezit worden verwijderd als hij een van de koningen is, en is zijn beroep ongeldig als hij een van de kooplieden is . En als hij ziet dat hij de echtgenoot is van zijn vrouw voor een man, en die man gaat naar zijn vrouw, dan krijgt hij een extra winstgevend beroep . De bruiloft is voor degenen die het als een ramp beschouwen en voor wie iemand wordt uitgenodigd om gelukkig en vreugdevol te zijn als hij geen eten ziet . Er werd verteld dat een man naar Ibn Sirin kwam en hem vertelde dat hij met zijn moeder trouwde, en toen hij klaar was met haar, trouwde hij met zijn zus alsof zijn eed was afgesneden . Ibn Sirin schreef zijn antwoord met een beetje verlegenheid voor de man om daarover te spreken, en hij zei : Dit is een hindernis die de baarmoeder breekt, een gierig persoon, die beledigend is voor zijn moeder en zus ….

…Wat betreft de spil, het geeft het meisje aan, en als een vrouw zag dat ze een spil in haar hand nam als ze zwanger was, dan baart ze een meisje of haar moeder baart een meisje, anders een vrouw uit haar familieleden als ze zwanger is, en als een vrouw ziet dat ze twee gewichten in haar hand heeft, dan zal ze met haar en haar zus trouwen en als een vrouw ziet dat het gebroken is, dan sterft haar dochter Of sterft haar zus ….