Als hij zag dat iemand zijn duim van zijn been had afgehakt, zou hij hem een schuld inhouden, of geld afsnijden waarop hij vertrouwde ….
Dromen over De dode persoon vraagt
(87 betekenissen van dromen over De dode persoon vraagt )…Wie in een droom een onbekende persoon uit de kinderen van Adam ziet, dan is misschien het visioen van die persoon hijzelf . Als hij ziet dat die persoon het goede doet, kan hij degene zijn die het doet, en als hij ziet dat hij kwaad doet, is hij degene die het heeft gepleegd . En misschien is een van hen de enige die in zijn levensonderhoud of zijn vertraging terechtkomt . En als hij er twee zag, als hij bang was, voelde hij zich veilig . Als hij er drie zag, is dat een bewijs van vroomheid voor het plegen van incest . En wie een man ziet die hem kent, hij neemt iets van hem of van zijn gelijkenis, en wie ziet alsof hij iets van hem afneemt dat hij liefheeft, hij zal krijgen waar hij op hoopt . En als hij van de mensen van de staat was en hij zag alsof hij een nieuw hemd van hem nam, dan zou hij het dragen, en als hij een touw van hem nam, dan is het een verbond . Als hij het ziet alsof hij geld van hem heeft afgenomen, dan wanhoopt hij eraan en zal er vijandschap en haat tussen hen zijn . En wie een bekende persoon ziet, die persoon zal naar een hoge rang verhuizen, en als hij van een hoge rang is, wordt zijn waarde verlaagd, of wordt hem een plaag aangedaan, dan duidt dat op de neerdaling van goed of kwaad in hem zoals hij zag, en dat is bijvoorbeeld met een voorbeeld, of de tekortkoming is een toename van zijn aantal of een toename Bij de ziener is er een afname in zijn aantal, en als dit niet te wijten is aan degene van zijn geslacht of gelijkenis of die uit zijn land komt ….
En wie ziet dat hij voor iemand pleit, geeft aan dat hij dierbaar is, zijn eer, zijn hoge rang en het behalen van een beloning en beloning ….
…Hoe dove mensen dromen ?? Horen ze het geluid in hun dromen? Komt er een nachtmerrie over hen? Verschilt een doof geboren persoon in dromen, ze zien en zich de geluiden voorstellen van wat ze zien, en wie later doof werd? Dit zijn verschillende vragen die bij iedereen die geïnteresseerd is of een specialist in de wetenschap van droomuitdrukking kan opkomen, en het trekt ook de aandacht van iedereen die ook van deze kunst houdt. Hoe kan een dove dromen? Hoe kunnen zijn dromen worden verklaard? Is zijn symbolische taal voldoende om het te begrijpen? En wanneer een normaal persoon deze kinetische taal vertaalt, nadat hij deze van hem heeft ontvangen, in een gesproken taal; Is dit genoeg, en kunnen hun visioenen dan worden uitgedrukt? Leidt de taal van de vertaler hier naar de exacte betekenis die de dove persoon wil? In het begin is er een verschil tussen degene die doof werd geboren en degene die kon horen, maar later doof werd … en elk van deze twee secties heeft zijn eigen manier van dromen … en dit is wat Ik zal het in het volgende artikel beschrijven … Wie wordt geboren in staat om te horen Toen werd hij volledig doof, dus hij zal hoogstwaarschijnlijk de droom zien, en hij zal het geluid niet horen, maar wanneer hij je zijn visie vertelt die hij zag, na zijn doofheid, zal hij u vertellen wat hij zag, en hij zal meten wat hij ziet van de dingen die hij zag, en hij hoorde ze niet, volgens wat hij reduceerde en in zijn geheugen bewaarde Voordat hij doof werd . Wat betreft degene die doof werd geboren, al deze mensen kunnen de stemmen nooit horen, dus zien ze de verschillende scènes en scènes in hun dromen zonder geluid, en hij kan meerdere scènes zien van mensen of levenloze voorwerpen, of hij kan zie bijvoorbeeld zijn ouders, of zijn familieleden of zijn vrienden, enz., en door met hen om te gaan en van hen te horen, ontdekte hij dat ze vaak degenen zien die het met hen eens zijn met deze handicap; De verklaring hiervoor is dat ze emotioneel of ruimtelijk heel dicht bij hen staan, dus het is niet verwonderlijk dat ze ook dicht bij hun ziel zijn, als de slaapstaat is gestegen, en de zielen, zoals vermeld in de Sahih, zijn gerekruteerde soldaten, dus ze zijn niet dicht bij hen, en wat door hen wordt afgewezen, is anders, dus de slaper ontmoet elkaar in de slaap in het algemeen, beiden en zijn vriend is een van de mensen van deze wereld, en het wordt afgemeten aan deze dove mensen, dus ze zien veel dove mensen . Nu we weten hoe dove mensen visioenen zien, hebben we een heel belangrijke kwestie. Wat is hoe hun visioenen kunnen interpreteren? Zal gebarentaal – of het nu van de vertaler is of van de doven zelf – voldoende zijn om de symbolische taal te begrijpen die van hen komt voor de overtocht? Ik zeg, hier is een heel belangrijke zaak, want de taal waarnaar uitdrukking wordt verwezen, is de taal van de spreker wanneer de dove het aan de toehoorder vertelt, of de toehoorder de kruising is en hier is de taal wat de kruising begrijpt naar zijn eigen cultuur, of de toehoorder is de vertaler voor degene die zal oversteken, en hier wordt u geleid door de taal en cultuur van de vertaler De oversteek moet zich hiervan dus bewust zijn en proberen eerlijk te zijn in het overbrengen van visioenen van zulke mensen , aangezien de dove persoon misschien een woord of een specifieke zin wil, en de vertaler van zijn symbolen een woord of een andere zin uitdrukt … Dit is erg illusoir, vooral wanneer het woord vervangen is, leidt het tot een heel andere betekenis . … Bij het uiten, en aan deze taak moet door de spreker aandacht worden besteed, om ervoor te zorgen dat vóór de uitdrukking van het symbool dat de doven wilden, en dit wordt gedaan door hem te vragen naar wie hij voor hem vertaalde … of door de doven zelf te vragen a over wat hij op een bepaalde manier naar hem wilde verwijzen. Nauwkeurig, omdat sommige tekens in de taal van doven meerdere verbale connotaties betekenen, zoals ik het door vertalers begreep, en zoals ik het in hun beeldtaal zag, en ik nam een visioen van een dove persoon in mijn programma en live in de ether in het Al-Raya-kanaal, en toen de vertaler aan de doven verscheen door het te vertalen, was ik verbaasd over het woord dat hij zei, hij wilde uitdrukken waar de vinger in de schoen kwam, dus zei hij: Ring !! En toen ik hem vroeg of dit is wat de doven zelf zeiden? Hij antwoordde ontkennend en dat dit uit zijn woorden komt: hij noemt dit deel van de schoen een ring … terwijl je iemand vindt die dit type bijvoorbeeld de neus van schoenen noemt, en veel woorden meet met brede betekenissen bijvoorbeeld. En hij weet het of is geïnteresseerd in onderscheid tussen hen, alleen de oversteek . . ….
…Al-Hassa : duidt mannen en vrouwen aan, jonge vrouwen en getelde witte dirhams, omdat het van de aarde komt en door memoriseren en tellen, vanwege de kennis of poëzie die de student opdoet, de pelgrimstocht en het gooien van stenen, de wreedheid en verdriet, en de beledigingen en laster . Degene die een vogel uit de hemel naar de aarde zag neerdalen, pakte toen een kiezelsteen en vloog ermee, en als dat in een moskee was, stierf een goede man of een van de rechtvaardige mensen ervan, en als de ziener ziek was, en hij behoorde tot de goede mensen of iemand die er ook in bad, en niemand betrok hem bij de ziekte. Degenen die er ook in bidden, dan is de persoon met het visioen dood, en als hij het kiezelsteentje van een kerk oppakte, is de overweging voor de corruptie van de patiënt hetzelfde als degene die we presenteerden, en als hij het uit een huis of van een onbekende plaats, dan is de patiënt van de persoon die het gezichtsvermogen van een kind of een ander had, verloren, wat betreft degene die een aantal kiezelstenen en hun lot in zijn kledingstuk heeft opgepakt of het in zijn maag heeft ingeslikt, en als hij pakte het op van een moskee of het huis van een geleerde of een mannenkring, hij telde op basis van kennis en de koran, en hij profiteerde evenveel van de herinnering en de verklaring als hij oppikte van het beleg . Als het wordt opgepikt van de markten of van hectares en boomwortels, dan is het voordelen van de wereld, en in dirhams bestaat het voor hem uit de oorzaak van fruit of planten of uit handel en makelaardij, of uit het vragen en geven van liefdadigheid aan elke persoon overeenkomstig zijn bezorgdheid en gewoonte bij zijn ontwaken . Als zijn vangst uit de zee is, dan zijn er geschenken van de sultan als hij hem dient, of profiteert hij van de zee als hij erin handelt, of kennis die hij verkrijgt van een wetenschapper als dat zijn verzoek is, of een geschenk en een link van een rijke vrouw als ze een zoon heeft of iets dergelijks . Wat betreft degene die het in zee gooide, zijn geld ging erin . En als hij haar in een put gooit, neemt hij geld om te trouwen of een bediende te kopen . En als hij het in een regenachtige of onder omstandigheden van voedsel gooide, of in een voorraadschuur van de zee, kocht hij met wat hij had of zoveel als hij het gooide, een handel die blijkt uit de plaats waar hij gooide wat was met hem . Het gewone volk zegt : Zo-en-zo gooide wat hij had van dirhams in tarwe of olie of iets anders . Als hij ze een dier gooide, zoals een leeuw, een aap, een sprinkhaan, een kraai en dergelijke . Dat was tijdens de dagen van de hadj, en het werd aangekondigd door de bedevaart en het gooien van stenen in de toekomst van zijn bevel, omdat de oorsprong van het gooien van de stenen is dat Gabriël, vrede zij met hem, Adam beval, vrede wees op hem, om de duivel te werpen toen het hem werd aangeboden, en het werd Sunnah voor zijn zoon . Als dit niet werd gedaan tijdens de dagen van de hadj, was het kiezelsteen zijn smeekbede tegen een vijand of een immoreel persoon, of hem vervloeken en beledigen, of getuigenissen om tegen hem te getuigen . En als hij ze tegen deze rassen gooide, zoals duiven en moslims uit de mensen, zou de man een laster zijn, sprekend in de gerechtigheid en de vrouwen beschermd ….
…Wat is het verschil tussen droomuitdrukking en waarzeggerij? Of hoe zit het met de manieren waarop mensen kennis van het ongeziene claimen, en maakt interpretatie van dromen deel uit van het claimen van kennis van het ongeziene? En hoe reageer je op degenen die zeggen dat het uiten van dromen een vorm van waarzeggerij of astrologie is …! ? Deze toespraak wordt overgebracht onder mensen, en het bestaat, en de auteurs van deze lezing moeten zichzelf eerst een vraag stellen : wat is het verschil tussen iemand die een kristallen bol vasthoudt en beweert dat hij daardoor naar de toekomst kijkt, of u vraagt naar de naam van je moeder? Hier bespot hij in het huwelijk en beschuldigt hij u van overspel, wat wordt beweerd door degene die door hem is geboren aan zijn moeder, of hij vraagt u een van uw hand op te steken en de regels in uw hand te lezen en u dan te vertellen wat u wilt. u overkomen, of hij stapt in het zand, of hij vraagt u naar uw teken … en andere methoden die onder de eigenaren van de horoscopen en de charlatans het verschil is tussen hen en tussen degenen die de visioen met de verzen van de Edele Koran, of de gezuiverde Sunnah, en zeg in het begin van de interpretatie wat er is genoemd en wat is bewezen over de Boodschapper, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, of het is bewezen op het gezag van zijn metgezellen, zoals : [ Goed, ik heb het gezien en het kwaad is voldoende, als je je visie gelooft, gebeurde dat-en-dat ] en hij zegt voor of na zijn interpretatie : En God weet het het beste? Ik denk dat het verschil duidelijk is voor iedereen die eerlijk is en voor iedereen die ontdaan is van zijn passie. Wat betreft degenen die dit veld bestrijden om persoonlijke redenen, of vijandig staan tegenover sommige benaderingen van de uitdrukkers die in de uitdrukking hebben opgenomen wat er niet van is, zoals daden van aanbidding, de tekenen van het uur of de voorspelling van gebeurtenissen die zullen plaatsvinden, en de zekerheid ervan, en het bepalen van specifieke periodes waarin ze voorkomen En hij denkt onbewust na over onze aanpak, en volgt niet wat we voorstellen, en hij heeft misschien niet één aflevering van dit programma gezien, maar hij is nog steeds rijdend op de golf van oppositie, denkt hij dat wij tot deze mensen behoren, ik zeg stop ….. en blijf je niet tegen je verzetten totdat je ons argument ziet, en luister naar ons gezegde, en wees niet als een brandweerman bij nacht . Ik nodig elke eerlijke persoon uit om te lezen wat Ibn al-Qayyim, moge God genade met hem hebben, zei in Zad al-Maad [4/255]. Hij zei toen hij werd blootgesteld aan de manieren waarop mensen beweren het onzichtbare te kennen : Het is voldoende om een van de takken ervan te beschouwen, wat de uitdrukking is van het visioen, want als de dienaar erin implementeerde en zijn kennis voltooide, kwam hij met wonderen . Wij en anderen hebben vreemde zaken gezien waarin de oversteek wordt geregeerd door snelle en langzame, eerlijke oordelen, en degenen die het horen zeggen: dit is een onzichtbare wetenschap ! Het is eerder kennis van wat afwezig is bij anderen om redenen die uniek zijn voor hun kennis en verborgen zijn voor anderen … totdat hij zei : In tegenstelling tot de kennis van de visie is het waar, niet ongeldig. Omdat het visioen is gebaseerd op droomopenbaring, en het maakt deel uit van de delen van het profeetschap . Daarom, hoe meer de ziener waarachtiger, onschuldiger en beter geïnformeerd is, hoe correcter zijn uitdrukking is, in tegenstelling tot de priester, de astroloog en hun aanvallen, die een verlengstuk van hun broers hebben van de demonen, want hun maken is niet geldig voor iemand die waarheidsgetrouw is, of die rechtvaardig is, of wie de wet aanbidt, maar eerder zijn ze meer als magiërs die meer liegen en blikken en verder weg van God En zijn boodschapper en zijn religie, magie was bij hem sterker en meer invloedrijk, in tegenstelling tot de kennis van de sharia en de waarheid, want hoe meer rechtvaardig, waarheidsgetrouw en oordeelkundig, hoe meer zijn kennis van hem en zijn invloed op hem was, en God is succes . Zijn woorden hielden op . Hier zeg ik tegen degenen onder ons die tegen de uitdrukking zijn of beweren dat we doen alsof we niet worden gezien, wat denk je na deze verklaring…
…Een berg : een meedogenloze, onderworpen koning of heerser, of een man die zo groot is als een berg, zijn lengte, zijn kortheid en zijn hoogte . En hij onderwijst de wereld en de kluizenaar, en wijst op de hoge rangen, eervolle plaatsen en goede boten, en de Almachtige God schiep bergen als pinnen van de aarde toen deze werd verstoord, daar ze zijn als geleerden en koningen, omdat ze vasthouden wat de verticale bergen houden geen stand en kunnen de doelen en eisen aangeven, omdat degene die naar hem opstijgt alleen naar hem opstijgt. Degene die zichzelf op een berg ziet, erop steunt of in de schaduw ervan zit, benaderde een hoofdman, werd beroemd om hem en zocht bij hem zijn toevlucht, hetzij als sultan, hetzij als jurist, een geleerde die een kluizenaar aanbad, dus hoe zit het met als hij boven hem stond en de oproep tot de Sunnah riep, de toekomst van de qiblah, of hij werd met een boog in zijn hand geworpen Omdat zijn roem in de mensen zo ver reikt als zijn stem, en zijn boeken en bevelen worden uitgevoerd naar de plaats die zijn pijlen bereikten . En als hij die zag dat hij bang voor hem was terwijl hij wakker was, zekerheid was, en als hij in een schip was, werd hij in zijn zee geraakt door ontberingen en een obstakel waarvoor hij zou worden omgekocht, en zijn beklimming over hem was onberispelijk , omdat God Almachtige zei : ~Ik ga naar een berg die me tegen water beschermt .~ Ibn Sirin zei : De berg is in die tijd onfeilbaar, tenzij hij in een droom wordt gezien alsof hij van een schip naar een berg vluchtte, aangezien hij vergaat en vergaat, volgens het verhaal van Ibn Noach . Dit kan duiden op een persoon die niet wakker was in een schip of op zee, in de paradox van de mening van de groep en de exclusiviteit en ketterij, dus wat dacht je van als hij het monster van de bergen en hun zevens had, of het schip van waaruit hij vluchtte naar de berg had een rechter, een leider in kennis, of een rechtvaardige imam . Wat betreft het beklimmen van bergen, het is een eis waar hij om vraagt en iets dat hij wil, dus vraagt hij waar ze in wakker zijn, of zijn hoop erop van het gezelschap van de sultan of een wetenschapper, of het opnemen tegen hen in behoefte of op reis over land en dergelijke . En als zijn klim ernaartoe was als het beklimmen van bergen, trappen of een veilige weg, dan zou zijn hele gezin gemakkelijk voor hem zijn en werd alles om hem heen voor hem gevreesd . En als hij door hem nadelig werd beïnvloed, of als hij zonder trappen, vrede of rede naar hem opsteeg, zou hij gevreesd worden, en zijn zaak was allemaal bedrieglijk . Als hij hierboven concludeerde, ontsnapte hij daarna . En als hij vanuit zijn slaap geeft zonder te reiken, of in een droom valt, komt hij om in wat gewenst is en wordt verboden tussen hem en wat hij wil, of zijn schuld is gecorrumpeerd in zijn werk, en dan daalt hij af van schade en letsel door schade, rampspoed en verdriet, in de mate van wat van zijn leden wordt gebroken . De val over de berg en Alkuada en heuvelachtige plafonds 0 Bovenmuren en palmbomen en bomen, het toont de paradox van de shows dat ding dat van hem viel in de interpretatie ervan, van de sultan, of de wereld, of een echtgenoot of een vrouw of een slaaf of een koning of actie of gebeurtenis, vraag de ziener over het belangrijkste dat hij in zijn ontwaken is, datgene wat hij hoopt en hem vreest en hem presenteert en vertraagt in zijn scheiding van hem, en zijn volharding hem, als het ontwaken wordt gevormd door de overvloed van de eisen en omstandigheden erin, of vanwege de verandering van hoop, wordt hij paradoxaal genoeg beoordeeld voor hem die in de droom van hem afviel, volgens zijn bewijs in interpretatie . Het onderscheid tussen zijn aangelegenheden wordt bewezen door de omvang van zijn bewijs, en dat zijn kennis van zijn voltooiing van het ding dat op hem was en zijn kracht, zwakte en turbulentie, tot hem kunnen hebben geleid door zijn val van dorheid, vruchtbaarheid, hobbelig , vlakte, steen, zand, land of zee, misschien keerde hij er in zijn lichaam naar terug tijdens Zijn val, en duidt hij op een val in zonden, opruiingen en vernedering, als zijn val daar het bewijs van was, zoals vallen op het beest, raven, slangen en ratten van de rat, of tot vuil en modder, en dit kan erop duiden dat hij zonden opgeeft en afziet van ketterijen, als hij voor zoiets vluchtte. Of zijn val was in een moskee of kleuterschool, of aan een profeet of kleuterschool, of aan een profeet of aan het nemen van een koran, of aan een groepsgebed . Wat betreft wat terugkwam naar de berg in termen van val, sloop of professionaliteit, het duidt op de vernietiging van degene die de berg op hem dreef, of zijn vernietiging of zijn moord, tenzij hij in de lucht boven de hoofden van de schepping uitkomt. , omdat het een grote vrees is die van de kant van de koning bij het volk overblijft, omdat de kinderen van Israël de berg hebben opgetrokken Boven hen is als een baldakijn, om God voor hen te vrezen, en een bedreiging voor ongehoorzaamheid . Wat betreft het besturen van de bergen, dit is het bewijs van een voortdurende opstanding, ofwel een oorlog waarin de koningen zich tegen elkaar verzetten, ofwel een verschil en onrust die plaatsvindt tussen de wetenschappers van de aarde in een beproeving en nood. , waarin de gewone mensen omkomen, en dit kan duiden op dood en pest, want het is een van de tekenen van de opstanding, en de terugkeer van de berg is boter of as of vuil, er zit niets goeds in voor degene die wees de berg voor hem, noch in zijn leven, noch in zijn religie, en als hij werd toegevoegd aan hem die werd verheerlijkt na zijn vernedering, en veilig was na zijn ongeloof, en hij vreesde God na zijn tirannie, keerde hij terug naar wat hij was en keerde terug naar zijn eerste staat, omdat de Almachtige God. De schepping van het gewaad, zoals ze beweren, is waterschuim en het schuim is ongeldig, zoals de Almachtige God in Zijn boek zei . En de berg met water, planten en groen is eigendom van een schuldenaar . En als er geen plant of water in staat, dan is het een ongelovige dominante koning, want net als de doden looft of heiligt de Almachtige God hem niet . De staande berg die niet gevallen is, is levend en is beter dan de gevallen, en de gevallen die rotsen zijn geworden, is dood, omdat hij God niet noemt of hem prijst . En wie op een berg opstond en van zijn honderd dronk en de voogdij waardig was, hij kreeg het van een man van een hardhartige koning, en wat hij niet waardeert, is wat hij dronk . Het obstakel is een straf en strengheid, als het ervan valt, zal het overleven, en als het opstijgt, zal het opstaan en zwaaien van vermoeidheid . En de rotsen rond de berg en de bomen pimpen die plek . En elke ascensie is een hoogte, elke val is een positie, en elke ascensie duidt op een probleem, dus de daling geeft een opluchting aan, en elke ascensie geeft een staat aan, dus de daling duidt op isolatie . En als hij zag dat hij een berg droeg en zwaar op hem was, dan draagt hij de voorraden van een enorme man of een koopman die op hem weegt, en als hij bang is, vrees dan voor hem . Als hij ziet dat hij een berggrot is binnengegaan, zal hij rationaliteit verwerven in zijn religie en zaken, de zaken van de sultan overnemen en in staat zijn . Als hij de grot van een berg in een grot binnengaat, dan beraamt hij een koning of een onneembare man, en als een berg hem ontmoet, zullen zij of een reis of een ondoordringbare man of een moeilijke zaak of een moeilijke en wrede vrouw elkaar ontmoeten hem, en als hij ziet dat hij de berg heeft beklommen, dan is de berg het doel van zijn eis, net zoals hij is opgestegen, totdat hij erboven is geëgaliseerd . Elke beklimming die een persoon ziet, of een obstakel, een heuvel, een dak, enz., Is om te verkrijgen wat wordt verlangd door het wegnemen van de behoefte die hij wil, en de beklimming is gelijk, ontbering en niets goeds . Als hij ziet dat hij is afgedaald van een heuvel, paleis of berg, dan is de kwestie die hij vraagt minder en niet vervuld, en wie ziet dat hij een berg aan het slopen is, dan komt een mens om, en wie ziet dat hij is geïnteresseerd in het beklimmen van een berg of het beoefenen ervan, dan was die berg een doel waarnaar hij stijgt, en als hij erboven staat, bereikt hij zijn hoop. Als hij van hem valt, zal zijn toestand worden verdreven . En de prijzenswaardige beklimming op de berg is om daarin te hinken zoals degene die de berg opklimt . En alle verheffing is prijzenswaardig, tenzij ze vlak is, want de Almachtige God zegt : ~Ik zal hem oplopen tot last .~…
…De vos : een man die een fraudeur heeft verlaten, die erg dwaas is in zijn religie en wereld, en wie een vos aan hem ziet ontsnappen, hij is een vijand die hem ontgaat . En wie zag dat hij vocht tegen een vos die aan hem verwant was . Als hij om een vos vraagt, zal hij pijn hebben onder de echtgenoten, en als hij om een vos vraagt, zal hij doodsbang zijn . Als een vos gewond is, houdt een vrouw zwak van haar, dus als hij melk van een vos drinkt, is hij onschuldig aan een ziekte, als hij die heeft, anders gaan ze weg . En er werd gezegd dat iedereen die een vos zag, in zichzelf vernederd werd en in zijn geld een daling, en sommigen van hen zeiden dat de vos een astroloog of een dokter was . En er werd gezegd dat hij die zag dat hij een vos aanraakte gevreesd werd door de djinn, en dat zijn vlees werd opgegeten door een snel onschuldige ziekte, en de vos pakte de overwinning met een tegenstander of een tegenstander, en van een vosspeler gaf hij geboorte aan een vrouw die hij liefhad en liefhad . Er werd overgeleverd dat een man naar Abu Bakr Al-Siddiq kwam, moge God tevreden met hem zijn, en zei : ik zag alsof ik aan een vos ontsnapte, dus hij zei tegen hem : Je bent een leugenaar . De man was een dichter . Kwam Ibn Sirin man zei : ik zag een vos als ik de beste straf beloonde , hij zei : Odzet geen beloning, vrees God, je bent een man leugenaar . En de magiërs zeiden : Gelach zag dat wat tussen het oosten en het westen was gevuld met vossen, alsof hij hun herder was, dus vertelde hij zijn visioenen op een kruising, en hij zei : Magie en trucs zijn er in overvloed in uw tijd, en ze verschijnen in uw land, en het was zo ….
…Dus wie ziet dat hij naakt is terwijl hij zich schaamt voor mensen en hen vraagt wat hij bedekt, dan zal hij van hen worden onthuld en zijn geheim verspreiden, en als hij zich niet voor hen schaamt en hen niet vraagt om wat hij bedekt , dan is hij gezegend . En wie ziet dat hij naakt is, zijn geslachtsdelen zijn bedekt, en hij is in zichzelf niet corrupt, dan wordt hij geïnterpreteerd met vergeving, vergeving en overwinning, en als hij daarvoor niet gekwalificeerd is, dan is hij niet Mahmud ….
…Heeft Ma’youn voordeel – van degene die hij in het oog heeft geslagen – wat hij van visioenen of dromen ziet bij het ontdekken van zijn oorzaak , of zijn oog, wanneer hij – die hem met het oog veroorzaakte – ? Dit is een probleem dat constant aan de orde wordt gesteld, en het is van wat ik besprak in het droomprogramma op het Mbc- scherm , en de aflevering kreeg een goede en geweldige respons tegelijk, God zij geprezen, en wat de ogen zien vanuit mijn standpunt is niet zonder twee aspecten : 1 / Om het visioen te zien nadat hij op God aandringt Door smeking, om te genezen en te herstellen zonder na te denken of ze te overdrijven, en zonder iemand te verdenken . Hier en in dit geval kunnen de visioenen hun eigenaars ten goede komen, en misschien in hun uitdrukking een reden voor de ontsnapping van de eigenaar, of zijn indicatie van de oorzaak van zijn zaak . 2 / Om de visie te zien; Hij twijfelt aan een persoon, familie of vriend, of twijfelt aan een situatie, zoals iemand die naar hem toe is gekomen na een feestje of een examen, dus hij twijfelt bijvoorbeeld aan wie deze evenementen heeft bijgewoond, en deze persoon begint zijn geest te bewerken , en gedachten en gefluister beginnen rechts en links met hem te spelen, en het is niet verborgen Dat dit waswas een van de daden van de duivel is, dan kan deze persoon zijn Heer uitnodigen om hem in een droom een visioen te laten zien dat naar de oog, en dan slaapt en droomt hij over een of meer mensen, of een gezin, en hij kan een collega of familielid zijn, en hij kan zelfs een minnaar zijn van de mensen die hem het meest liefhebben !!!! Hij brengt hem in verband met zijn ongeluk, omdat ik hier zeg dat dit een vergissing is, en het is een van de acties van de duivel, en zijn minnares voor de mens, om hem blijvend verdrietig te maken en een cyclus waaruit hij niet kan komen, en van hieruit begint voor sommige mensen een eindeloze reis met de sprekers, dan met de lezers, dan met de doktoren … enz., en deze reis kan eindigen in herstel, of misschien niet eindigen; En hij is overheersend, en de reden in dit geval : het zijn deze waanvoorstellingen die het gevolg zijn van het feit dat dromen kunnen aangeven wie leed of het oog veroorzaakte . Hier zeg ik een waarheid zodat hij uit mijn woorden de absolute generalisatie niet begrijpt : dat herkenning van het oog door de dromen van het oog mogelijk is, en er zijn velen die baat hebben gehad bij deze methode, maar niet op de manier waarop het bestaat vandaag, en waarin de therapeut de hulp vraagt om hem na het lezen, of de behandelsessie, te vertellen: Degene die in slaap ziet en beweert dat hij de ‘Ain is, en wat Ma’un zag in zo’n valse situatie is ongeldig, en dat wat op onwaarheid is gebouwd, is ongeldig … Als deze patiënt opgewonden raakt en hem vraagt nadat hij hem in slaap heeft voorgelezen, en dan zal hij zijn oog in zijn slaap zien. Het is als een pijp die het product is van ergens aan denken zorgen, of projecten, en als de eigenaar in slaap valt, ziet hij het in zijn slaap, en dit heeft geen uitdrukking en geen aandacht voor, en God weet het het beste ….
…Als hij ziet dat hij op zijn buik kruipt, overkomt hem een ziekte die hem verhindert te werken en hem ertoe brengt zijn geld uit te geven en dan wordt hij arm . Als hij ziet dat hij niet kan kruipen als de huid op zijn buik niet meer kruipt, en hij vraagt mensen om hem te dragen, dan ontbreekt het hem en vraagt hij het aan mensen . En wie zag dat zijn herinnering pijnlijk was : hij beledigde een volk, en zij herinnerden hem aan slechtheid en baden tegen hem ….
…Herinnering : het geeft dus alle kennis of macht aan die een persoon heeft in termen van goed of kwaad. Als dat niet door hem wordt nagekomen, is zijn vrouw ziek of ongehoorzaam, en als zij degene is die dat voor haar man ziet, dan laat hij haar met dood of leven achter, tenzij zij iemand is die de jongen excuseert. Op haar en hij vraagt dat van haar, hij ziet hem nooit van haar . Als er geen vrouw is, en hij is de eigenaar van de ogen, de chauffeur en het water, dan wordt de stroom van hem afgesneden en zijn zijn benen gebroken, of zijn emmer breekt af of valt in de put . Dus wat als hij in een droom met een vrouw trouwt, en zijn herinnering in haar vagina wordt afgesneden . Tenzij zijn vrouw ziek is in een droom, en hij geen vrouwelijk hoofd of foetus heeft, en het was zijn vrouw, en als er een foetus in haar baarmoeder was die omkwam, of dood naar buiten kwam, of ze zwanger werd van iets dat niet is levend . Als ze iemand is die niet zwanger van haar is, en de man heeft geld voor reizen of handel, dan zal hij het gaan of verliezen . En als hij arm is, zal hij de vraag ingaan en pensioen zoeken, anders valt zijn emmer in de put of zijn kruik, of valt er een jongen, kitten, kuiken, puppy of iets van zijn bezittingen in, of een tekort van de toestand van zijn dier, en een toename van zijn slaap en succes in het voorbijgaan . En alles wat uit de man komt, duidt op geld, de jongen en het huwelijk, en de urine wordt aangegeven door de plaats waar hij urineerde . Als hij plast in een zee, komt er geld uit naar een heerser, een jaab, een tiende of een max, en de nura stroomt door de urine in deze sectie, evenals sperma, madhiy en wadiy . Als hij in een badkamer giet, trouwt hij als hij celibatair is, anders zal hij geld uitgeven voor een vrouw of er serieus mee omgaan . En als hij plast in een pot, tas of gebruiksvoorwerp, dan trouwt hij als hij celibatair is, of als zijn vrouw zwanger wordt als hij getrouwd is, of als hij haar geld betaalt als ze erom vraagt . En sperma neemt deel met urine in deze sectie . Het kan worden afgeleid uit de corruptie van wat ze aangeven in termen van bloed of anus, of na meineed, of hoererij, of iets dergelijks, op de plaatsen waar de slaper urineert, en de kenmerken en veranderingen van urine, zoals iemand die urineert bloed of plast in zijn hand of in voedsel en dergelijke ….
…Wie ziet dat hij zelfmoord pleegt, zal het goed doen en oprecht berouw hebben, want de Almachtige God zegt : “ Bekeert u van uw rechtvaardigen en pleegt zelfmoord . ”Het vers . En wie ziet dat hij wordt vermoord, zal zijn leven verlengen . En wie het ziet alsof hij een persoon heeft gedood zonder te zijn afgeslacht, de gedode zal met het goede gezegend worden . Het basisprincipe is dat het slachten onrechtvaardig is als het niet is toegestaan om te slachten . Als hij ziet dat hij een slachting heeft afgeslacht, veroordeel de slachter dan om de afgeslachte in zijn religie onrecht aan te doen of hem ongehoorzaam te zijn . Wat betreft degene die een moordenaar doodt of een naam geeft en zijn moordenaar kent, hij zal goed, gezang, geld en macht ontvangen . Dit kan worden beïnvloed door de moordenaar of zijn partner, want de Almachtige God zegt : ~ En wie een kwaaddoener doodt, heeft ons tot heerser voor zijn heerser gemaakt .~ Hoewel niet een bekende moordenaar, is het een man Cavour die Hamlet is over het vermogen, hetzij Kafr El- Din of Kafr genade, het vers : ~ man vermoordde Okfarh ~ en zag zijn keel doorgesneden weet niet van slachting, het is de mens die heeft uitgevonden een ketterij of imiteerde zijn nek valse getuigenis en de regering en geld . Wat betreft degene die zijn vader, moeder of zoon afslacht, hij moet hem verhinderen en tegen hem overtreden . Wat betreft degene die een vrouw afslacht, hij moet haar verwisselen . Evenzo, als een vrouwelijk dier wordt geslacht en hij gemeenschap heeft met een vrouw of een eerstgeborene heeft verwend, en degene die een mannelijk dier erachter slacht, hij slacht, en als hij ziet dat hij een kind heeft geslacht en een kind heeft gegrild en niet heeft gekookt. , dan is het onrecht daarin aan zijn vader en moeder . Als de jongen een onderwerp van duisternis is, dan wordt hem onrecht aangedaan, en het wordt lelijk genoemd, net zoals het vuur uit zijn vlees kwam en het niet gaar was, en als het was wat er over werd gezegd, zou de barbecue gedaan worden . Als de jongen niet is in wat er over wordt gezegd en erdoor onrecht wordt aangedaan, dan is dat voor zijn ouders, want ze worden onderdrukt en ze liegen erom, en mensen zijn er in overvloed, en dit alles is ongeldig zolang de vuur kookt niet . Als hij ziet dat de jongen wordt afgeslacht met barbecues, dan bereikt de jongen het niveau van mannen . Als zijn familie van zijn vlees zou eten, zou hij ze winnen door zijn goedheid en gunst . Als hij ziet dat een sultan een man afslacht en hem op de nek legt van de persoon van het visioen zonder hoofd, dan onderdrukt de sultan een persoon en vraagt hem wat hij niet kan, en deze drager eist die eis, en vraagt hem om zijn geld dat zwaar is voor het gewicht van de geslachte, als hij hem kent, dan is hij zichzelf, en als hij hem niet kent en hij was een oude man, dan neemt hij hem mee met een vriend En hij is verplicht om een boete te betalen op basis van zijn gewicht en lichtheid . En als hij een jonge man was, nam hij een vijand en was hij verliefd . Als het hoofd van de afgeslachte persoon bij hem is, krijgt hij de oproep tot gebed, en krijgt hij geen boete, en komt de boete voor de eigenaar, maar het zal hem een illusoire last bezorgen . Als de koning ziet dat zijn meester hem heeft vermoord, zal hij hem vrijlaten . En een man kwam naar Ibn Sirin en zei : Ik zag een vrouw gedood in het midden van haar huis, gestoord op haar bed . Ibn Sirin zei tegen hem : Deze vrouw had die avond een huwelijk op haar bed moeten hebben . De man was een broer en haar man was afwezig, dus de man stond op van Ibn Sirin terwijl hij boos was op zijn zus met een verborgen kwaad, dus hij kwam naar zijn huis en vond de slavin van zijn zus en zij bracht hem een geschenk en zei : Mijn meester kwam gisteren van de reis . Dus de man verheugde zich, en hij verwijderde zijn woede . En een vrouw Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik mijn man vermoordde met een volk . Hij zei tegen haar : Je hebt je man tot zonde gedragen, dus vrees God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden . Ze geloofde . En een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een jongen had gedood en hem tot leven had gewekt . Hij zei dat je deze jongen kwaad zou doen door hem op iets verboden te roepen en dat hij je zou gehoorzamen ….
…Wat is de mening van de auteur over degene die een beroep doet en vervolgens een visie heeft? Gezien het grote aantal vragenstellers over deze onderwerpen , vooral meisjes die worden benaderd door indieners , vragen ze God om hunentwil en vragen ze God om hun een visie te laten zien die hen helpt te weten of deze sollicitant goed voor hen is, en sommige van hen kunnen de visioenen die onder deze omstandigheden worden gegenereerd een basis maken voor antwoord of acceptatie. Deze vrijer !!! En voor degenen die verbaasd zijn over de acties van de vrouwen, voeg ik eraan toe en zeg dat er enkele vaders zijn die hem benaderen en zijn dochter aanspreken, en hij schrijft naar mij en vraagt me, na Istikharah, naar dromen die hij zag, en zij kunnen visioenen zijn, terwijl hij voor haar in de war is. Brengt hij de preek door of reageert hij op de vrijer? Ik heb hier verschillende pauzes. Ik hoop erover na te denken en erover na te denken voor iedereen die onder de vorige beschrijving valt : 1 / Wie haar een vrijer voorstelt, zij moet het pad van kennis volgen, niet dromen !! 2 / Aan degene die haar voorlegde, richt de vraag over zijn religie, karakter en trouw, en dit wordt meestal gedaan door de voogd, van een vader, broer of iets dergelijks, en na de vraag neemt hij het pad van Istikharah en er is geen bezwaar om het te herhalen, en daarna kijkt hij naar de mening van het meisje, en na de juridische visie wordt het beslist en beslist. Haar bevel, en dus is haar beslissing geïnformeerd en wijs, en niet over dromen of visioenen . 3 / Het viel me op dat veel vrouwen die naar mij schrijven, vooral vrouwen, degenen die haar vroeg aanvragen enorm accepteren en onlogische argumenten aanvoeren, waaronder : studie, jonge leeftijd, ietwat ouderdom van de verloofde, gebrek aan financieel, werk of stamboom, en sommige. Deze meisjes weigeren zonder reden, maar omdat ze niemand vond die haar adviseerde of haar aanspoorde om te accepteren, en de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei over de maagd : en haar oren zijn haar stilte … als bewijs van bescheidenheid, of het onvermogen om goedkeuring uit te spreken, dus de mensen om haar heen denken dat ze het afwijst. Dit nodigt me uit om te zeggen dat de voogd een grote taak heeft om het huwelijk te beheren en te ondertekenen, of te belemmeren – als je wilt . 4 / De voogd van een vrouw of een meisje mag dromen of visioenen niet meenemen in zijn besluitvorming, met of zonder toestemming, en de meeste dromen die in dergelijke omstandigheden worden gezien en gegenereerd, zijn als de frustraties die uit het gesprek voortkomen van de ziel . 5 / Meisjes moeten hun eerste leeftijd niet opgeven, en om te weten dat hoe eerder de leeftijd van het huwelijk, hoe beter voor hen, en met liefde, gezelschap, compromissen en begrip met de echtgenoot, ze elk onderwerp kan bespreken. Om te studeren, haar studie af te ronden of te werken … enz. 6 / De ervaring heeft geleerd dat een vrouw liever trouwen, of zwanger worden en kinderen krijgen dan studeren of werken, en daarom zie ik geen reden waarom een meisje dat zou doen haar huwelijk uitstellen onder het voorwendsel haar studie af te ronden, en wat doet ze? Dat iemand het zal aanvragen? En hoe weet je dat de toespraak bij haar blijft kloppen? Vraag het veel van degenen die het huwelijk hebben gemist of de gouden eeuw van het huwelijk hebben gemist, en hun weigering was te wijten aan werk, zelfvorming of studie, en u zult merken dat de meesten van hen, en de meesten van hen, wensen dat ze getrouwd en hebben een gezin en kinderen . 7 / Het is geen vereiste dat degene die Gods dochters, vaders of moeders aanroept, een goed visioen ziet, en wat als hij zo’n goed visioen zou zien; Het is geen vereiste dat hij haar juiste interpretatie kent, of erover geïnformeerd wordt vanaf de kruising. De uitdrukking kan in strijd zijn met de situatie, of afwezig in de waarheid – en dit is mogelijk door de uitdrukkers – het zijn mensen die fouten maken en lijden, en er is geen onfeilbaarheid behalve een profeet . 8 / De meeste dromen die na Istikharah werden gezien, hebben weinig, zo niet onbestaande, ruimte voor eerlijkheid. Dus wie het aanroept, of die iets vraagt, dan is het denken erop gericht, in de staat van ontwaken en voor het slapen, en dit zorgt ervoor dat de persoon die istikhaarah zoekt iets ziet dat verband houdt met het onderwerp van zijn Istikharah, en het komt door erover na te denken, terwijl de eigenaar denkt dat het een oprecht visioen is en dat het uitgedrukt moet worden. En een beslissing nemen op basis van het licht, maar wat ik zie is een droom . 9 / De abstractie kan een visioen zien waarin er geen directe symbolen van het onderwerp zijn die omwille van het onderwerp worden aangeroepen, want hier kan het een betekenis hebben in zijn visie die een betekenis kan hebben voor het extractieve, en dit alles is in overeenstemming met de uitdrukking van degene die de visie uitdrukt . 10 / Er kan een soort visie zijn die een sterke betekenis heeft voor de extractieve; En dat is als de ziener een persoon was die ver verwijderd was van de gezochte, en hij wist niet van zijn nieuws dat werd vernieuwd en werd teruggevorderd omwille ervan, en toen zag hij een visioen dat rechtstreeks hiermee verband houdt en wordt gezocht, en wat hij aanriep ter wille van hem, en dit wordt beantwoord en gebeurt heel vaak, en in dit soort visioen is er een grote mate van waarachtigheid, vooral als de ziener bekend staat om zijn eerlijkheid en gerechtigheid . 11 / Misschien is een van de grappige dingen aan wat hier wordt gezegd, wat er wordt gezegd over de oude Indianen, dat ze zeiden : de nacht geeft ons advies, en dat is dat ze via hun dromen een indicatie ontdekken van hun goede of slechte geluk, en deze betekenis is aanwezig in de betekenis van een goede visie en de legitimiteit om ernaar te zoeken, te informeren en te wachten op de realisatie ervan ….
…Wie ziet dat zijn gebed zijn bestemde tijd heeft gepasseerd, of geen invloed heeft op een plaats waar hij het bidt, dan is dat een moeilijkheid in zijn zaak waar hij om vraagt in termen van religie of wereld . Als hij ziet dat hij een gebed heeft gemist en de wassing niet heeft voltooid of niet in staat was om dat te doen, vervult hij zijn gebod waar hij om vraagt niet, tenzij hij ziet dat hij zijn wassing eerder heeft voltooid . En als hij ziet dat hij zijn wassing heeft voltooid zonder wat is toegestaan om de wassing uit te voeren, dan is het als degene die zijn wassing niet uitvoerde . Evenzo wordt het rituele wassen van onreinheid als het wordt gedaan voor hem gedaan, en als het niet wordt gewassen, wordt zijn bevel niet vervuld . Als hij tayammum ziet en hij is niet in staat om water te bereiken, dan is het toegestaan en zal de loop van wat we hebben genoemd volgen ….
…Dirhams : De dirham van een paard is een religie, kennis en de vervulling van een behoefte of gebed, en het zuivere is het minimum van de visionair en zijn behandeling van elke zondag voor loyaliteit en het voortbestaan van inkomsten en vertrouwen . Al-Sahih en zijn verwarring over een man die de goede woorden hoort . En hun aantal is het aantal daden van gerechtigheid, omdat er op geschreven staat dat er geen god is dan God en Mohammed is de Boodschapper van God, en de daden zijn niet voltooid zonder de herinnering aan de Almachtige God . Als iemand het ziet, dan zal de kwestie van religie en de wereld voor hem in vervulling gaan. Als hij met hem een breed en mooi hoofdstuk ziet, dan is het een religie, en als hij een van de kinderen van deze wereld is, zal hij een wijde wereld en een goed bestaan ontvangen . En als een zwangere vrouw een brave jongen heeft gebaard . En de vele dirham als hij wordt gekweld door een getuigenis is veel beter dan vreugde en plezier, en als hij ziet dat hij een goede en gezonde dirham op een persoon heeft, dan heeft hij een juist certificaat, en als hij hem erom vraagt, dan vraagt hij hem om een getuigenis, dus zijn terugkeer is een getuigenis van waarheid en gezondheid. Welnu, hij adviseert onwetende mensen en accepteert hem niet . De opgeblazen dirhams zijn bedrog, leugens, onenigheid en verraad in het leven, of het begaan van grote zonden waarin geen inscriptie staat in woorden die geen vroomheid bevatten . En die werd gegraveerd door Tyrus, ketterij in religie en immoraliteit, en de onderbroken rivaliteit houdt niet op, en er werd gezegd dat het artikel is afgesneden . Het nemen is beter dan het betalen, omdat ze het hebben betaald. Als hij een dirham steelt en die uit liefdadigheid geeft, dan vertelt hij wat hij niet kan horen . Als hij tien dirham bij zich ziet, dan wordt vijf zijn geldgebrek, en als hij er vijf ziet, wordt het tien, wat zijn geld verdubbelt . Sommigen van hen zeiden dat de dirhams in het visioen het bewijs zijn van het kwaad, en dat alles was verzegeld met de reling, en van de dirham werd gezegd dat ze veelvuldige woorden van nobele dingen aanduidden, en dat de dirhams woorden en argumenten waren als ze prominent waren, en als de dirhams in een bundel of zak werden gegeven, werden ze in het geheim neergelegd . Misschien was één dirham een kind, en het geld was slecht en moeilijk, en de paardendirham waren goede woorden, en de slechte dirham waren slechte woorden. Er werd verteld dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik er twee dinars in had, dus ik vroeg ernaar en hij zei : kijk, ik ben iets uit je boeken kwijtgeraakt . Hij zei, en ik keek of ik twee argumenten had verloren . En er werd overgeleverd dat er een man naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en zei : ik zag alsof ik vierentwintig dinars had geraakt, die voor hen allemaal werden geteld, en ik vond er slechts vier van hen . Hij zei : Je bidt alleen en mist de gemeenten . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een dirham had geslagen als een kasrawi, dus hij zei : je zult het goede verkrijgen, maar hij raakte het niet aan totdat hij er iets aan had . Toen kwam er nog een en zei : ik zag alsof ik een Arabische dirham had geschoten . Hij vertelde hem dat je slaat . Dus werd hem getoond dat hij honderd knopen had bereikt . Er werd tegen Ibn Sirin gezegd. Hoe weet je dat? Hij zei : De kasrawi heeft een koning en een kroon op zich, en de Arabier moet deze dirham raken . En een ander kwam en zei : ik zag alsof ik dirham sloeg . Hij zei: voel je je? Hij zei ja . En hij zag een man alsof hij een dirham onder zijn voet had gelegd, dus vertelde hij zijn visioenen op een kruising . Hij zei: ~ U bent – u zult zich afkeren van schulden .~ De persoon van het visioen was doodsbang en stond op, en hij was van plan om zijn religie over te geven aan de jihad. Toen de twee groepen de familie van zijn ongelovigen zagen, werd hij getroffen door de kleuren van kwelling totdat hij van zijn religie afvallig werd, en het bewijs voor zijn afvalligheid is dat hij op de naam van de Almachtige God trapt . Een andere man kwam en zei : Het is alsof ik het gezicht van de profeet vertrapte, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, met mijn voeten. Ibn Sirin zei tegen hem : ~ Gisteren gebeten en bang voor je in je been?~ Hij zei ja . Hij zei, doe het eraf . Dus hij nam het af, en een dirham viel van hem af, waarop de naam van God en de naam van de boodschapper van God ….
…De naald : Het is een teken voor de vrouw en de vrouw om het te doorboren, en het inbrengen van een draad in het is een goede tijding van geslachtsgemeenschap en het inbrengen van een ander dan het is een waarschuwing, omdat de Almachtige God zegt thread : “ Zij zullen niet in te voeren Paradijs totdat de kameel het gif van de kleermaker binnengaat . ~ En als hij er de kleding van mensen mee naait, dan is hij een man die hen adviseerde of gerechtigheid onder hen zoekt, want advies is de draad in de taal van de Arabieren, de juiste naald en de adviseur op maat . Als hij zijn kleren naait, zal hij rijk zijn als hij arm is, en hij zal herenigd worden als hij verspild is en als hij corrupt is . En als hij het definitief heeft verlicht, dan heeft hij berouw van laster of vraagt hij vergeving voor een zonde als zijn eer gezond en volmaakt is. Anders verontschuldigt hij zich voor de leugen en degene die zich bekeert heeft berouw en lost niet op van de eigenaar van de duisternis, en daaruit wordt gezegd dat wie zich bekeert heeft geschonden en wie zich bekeert, vergiffenis heeft ontvangen . De naald is een man die een auteur is of een vrouw die een auteur is, en als hij ziet alsof hij een naald eet, leidt hij zijn ziel naar iets dat hem schaadt . En als hij ziet dat hij een naald in een persoon heeft gestoken, wordt hij neergestoken en valt iemand sterker dan hij in hem . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik vijf naalden zonder breuk kreeg . Door zijn visioen zeiden enkele van Ibn Sirins metgezellen : De vijf naalden waarin geen kinderen zijn, waren doorboord, en de doorboorde naald was een onvolmaakt kind, en hij had kinderen volgens zijn uitdrukking . De meeste uitdrukkingen zeiden dat de naald in de interpretatie de reden is voor wat hij eist van de gerechtigheid van zijn gebod, de verzameling of de genezing ervan, en evenzo of het twee, drie of vier was, en wat ervan was met een draad, de bekrachtiging van zijn genezing is dichterbij, en de hoeveelheid daarvan is in de mate dat het ermee werd geschreven . En als er een paar naalden zijn waarmee hij werkt en waarmee hij naait, is het beter dan vele waarmee hij niet werkt, en de snelste goedkeuring, en als hij ziet dat hij een naald raakt met een draad of dat hij ermee is genaaid , dan wordt hij genezen en wat van zijn orde was wordt gescheiden, en hij is fit . Als hij ziet dat zijn naald, waarmee hij is genaaid, of dat er een draad in zit, gebroken of doorboord is, dan zijn zijn zaken gescheiden . Evenzo, als hij ziet dat het van hem is afgenomen of verbrand, en als het verloren of gestolen is, houdt hij toezicht op de verspreiding van die zaak en geneest hij dan 0 en de draad : bewijs, dus wie ziet dat hij een draad heeft gepakt, is dat een man die bewijs vraagt voor iets dat hij op het punt staat te zeggen : ‘ Tot de witte draad voor je duidelijk wordt uit de draad. De zwarte ~….
…Het verzoek : Wie het ziet alsof hij iets vraagt, krijgt iets, want er wordt gezegd dat hij om iets heeft gevraagd dat hij heeft ontvangen of een deel ervan . En wie ziet alsof iemand het hem vraagt, dan zullen ze hem overkomen ….
…Wat betreft het verzoek: wie ziet dat hij iets vraagt en in zijn verzoek vindt, zal krijgen wat hij heeft gegeven, zoals gezegd. Hij die er op aandrong iets of een deel ervan te vragen, en wat betreft voorbede, het is een toename in mannelijkheid ….
…En de boer wordt op manieren geïnterpreteerd, en wie ziet dat hij een boer is geworden terwijl hij aan het cultiveren is, dan streeft hij in de teelt en vraagt, en er werd gezegd dat de boer wordt uitgelegd in schuld en rechtvaardigheid, en hij zoekt een levensonderhoud van een oplossing ….
…Wat betreft de vingers : er werd een broer geboren, volgens wat werd gezegd dat de hand een broer is . En verstreng het zonder strakke hand . En zich bezighouden met het werk van het huishouden en de zonen van de broers, met een zaak die ze voor zichzelf vreesden, en ze deden alsof ze het betaalden en dat het voldoende was . En er werd gezegd dat de vingers van de rechterhand de vijf dagelijkse gebeden zijn, de duim is het Fajr-gebed, de wijsvinger is het middaggebed, de middelvinger is het middaggebed, de ringvinger is het zonsonderganggebed, de pink is het duistere gebed, en de kortheid ervan duidt op tekortkomingen en luiheid erin, en de lengte ervan geeft aan dat hij de gebeden bewaart, en de val van een ervan duidt erop dat hij dat gebed verlaat . En wie een van de vingers ziet in de plaats van de andere, zal dat gebed bidden op het moment van de andere . Als hij zag alsof hij een mens bijt, wijst hij op de slechte manieren van de gebeten persoon, en de overdrijving van de beet in zijn discipline . Als hij melk uit zijn duim ziet komen, en bloed uit zijn wijsvinger, terwijl hij ervan drinkt, moet hij de moeder van zijn vrouw of haar zus benaderen . Het kraken van de vingers duidt op lelijke woorden tussen zijn familieleden . Als de imam een toename van zijn vingers zag, was dat een toename van zijn hebzucht, zijn fatsoen en zijn gebrek aan eerlijkheid . En er werd overgeleverd dat Harun al-Rashid zag dat de engel des doods, vrede zij met hem, hem had vertegenwoordigd, dus zei hij tegen hem : O koning des doods, hoe lang ben ik nog over? Hij wees naar hem met vijf vingers uit zijn handpalm, dus keek hij met afgrijzen toe, huilend om zijn visioenen, en hij vertelde ze op een formaat dat wordt beschreven door de uitdrukking. Hij zei : O Commandant van de Gelovigen , hij vertelde je dat hij vijf dingen wist met God, die in dit vers samenkomen : “ God heeft de kennis van het uur . ” Het vers . Aaron en Farah lachten . De vingers van de linkerhand zijn de kinderen van een broer en zus, en de nagels zijn het vermogen van een man in deze wereld, en het wit van de nagels geeft de snelheid aan van onthouden en begrijpen, en het zien van de nagels in de hoeveelheid van Saladin en de wereld . En de behandeling erdoor is een bewijs van fraude bij het verzamelen van de wereld, de lengte ervan met zijn goedheid, geld en kleding, en de voorbereiding van een vijandelijk wapen, of een argument of geld, om hun kwaad te vermijden . En zijn lengte, zodanig dat hij bang is voor zijn breuk, is het bewijs dat iemand anders de leiding neemt over het bederven van iets in zijn hand, omdat hij zijn bekwaamheid te veel gebruikt . Hij betaalt zakat al-fitr, en als hij het ziet alsof een oude man zijn pen heeft besteld, dan beveelt hij hem, als hij die vindt, zichzelf te verplichten en zijn eer hoog te houden . Het verven van de vingers van een man met henna is een bewijs van veel bewapening, en het verven van de vingers van een vrouw met henna geeft de vriendelijkheid van haar man aan haar aan . Als hij zag alsof hij haar had laten vallen, accepteerde ze de pigmentatie niet, dan toonde haar man haar liefde niet . Als de man zijn handpalm zag vervagen door een monster, zou hij moeten zwoegen in zijn pensioen, en als zijn rechterhand gepigmenteerd was door een monster, gaven zijn visioenen aan dat hij een man aan het vermoorden was . Als hij ziet dat zijn handen met henna zijn geverfd, laat hij zien wat er in zijn hand is van goed of kwaad, of van zijn geld of van zijn verdiensten of zijn industrie . Als hij zijn handen met henna gegraveerd ziet, probeert hij een trucje uit het huis, om een deel van het huismeubilair op zijn kosten te besteden vanwege zijn gebrek aan inkomsten, en zijn vijand beledigt hem en hij wordt vernederd . Als een vrouw haar hand gegraveerd ziet, bedriegt hij haar versiering in een zaak die juist is . Als de inscriptie klei was, duidde dit op een groot aantal lof . Als ze de gravures van haar handen door elkaar had gezien, zou ze haar kinderen hebben verwond . Als ze ziet dat haar hand met goud is gegoten of ermee is gegraveerd, dan betaalt ze haar geld aan haar man of schenkt ze haar vreugde van hem, en als een man ziet dat hij is geïmpregneerd of gegraveerd met goud, dan bedriegt hij een truc waarin zijn geld of zijn levensonderhoud zal verdwijnen . Het okselhaar : de lengte van het bewijs van de behoefte aan Neil, het vers : ~ and Admm your hand to your wing white out of non- arm ~ en toont de religie van de eigenaar en vrijgevigheid . Als hij veel okselhaar ziet, dan is hij een man die zijn beul vraagt om geld in te zamelen in kennis, voogdij, handel enzovoort, en hij keert niet terug naar de vrouw en religie . Als er veel minder zijn, duidt dat op het grote aantal kinderen ….
…En wie ziet dat hij in een berg aan het graven is, dan vraagt hij een bevel van een koning, en zijn som daarin is evenveel als graven ….
…Staan in Arafah : Het kan op vasten duiden, want wat ervan vereist is, is te blijven kijken als de zon ondergaat en de dageraad aanbreekt, en het wordt ervan betaald als de zon ondergaat . Als de dageraad aanbreekt en daar niet blijft staan, mist hij de hadj, net als de vastende, met zijn vasten, hij ziet de coma van de zon . Als hij afwezig is, mag hij eten en drinken . En eten is de oorzaak van leven en beweging die wordt betaald door degene die in Arafah staat . Misschien wees ik in Arafah op de ontmoeting met de geliefde van de graven en de duizend vreemdelingen . Omdat Adam, vrede zij met hem , Eva ontmoette na scheiding met Arafah, en daarom werd het Arafah genoemd, omdat ze elkaar leerden kennen . Wie er ook bij blijft staan tijdens het aanbreken van de nacht tot het ochtendgloren komt van degenen die behoeften zoeken bij de koningen en anderen, hij zal beseffen wat er nodig is . Ik heb het . En wie er tijdens de komst van de dag naar toe komt, hij zal niet ontvangen wat hij hoopt en verbiedt wat hij vraagt, vooral omdat het woord Eufraat in de naam Arafat staat . En Arafa kan het marktseizoen en het tijdstip van verkoop aangeven . Als hij er bij het vallen van de avond bij zou blijven staan, zou hij profiteren van het kopen en verkopen ervan . En als hij bij de opkomst overdag stond, verloor hij daarin . De dag van Arafah kan vrijdag aangeven, omdat ze het eens zijn over de verdienste, de ontmoeting van de schepping en de verplichting tot oplegging . Het kan duiden op een dag van de oorlog . Kan de positie van de menigte ondersteboven aangeven en God weet het het beste…
…Vergeving staat voor vergeving in een droom over het vermogen om in het levensonderhoud te voorzien . En wie vergeving zoekt zonder te bidden, duidt op een toename van het leven . Misschien duidde de vergeving op overwinning en de betaling van ongeluk . En wie ziet dat hij Gods vergeving vraagt, dan zal God hem vergeven en hem voorzien van geld, kinderen, dienaren en het paradijs, die zullen falen . Als hij zag dat hij zweeg over het zoeken naar vergeving, is hij een huichelaar . Als een vrouw iemand ziet die tegen haar zegt : Vraag om vergeving, dan pleegt ze overspel . En wie het ziet alsof hij vergeving zoekt bij de Almachtige God, zal hem voorzien van toegestaan geld en een kind . Als hij het ziet alsof hij klaar is met bidden en dan vergeving zoekt bij de Almachtige God en hem wijst naar de richting van de qiblah, dan wordt zijn smeekbede beantwoord, en als het in de andere richting is dan de qiblah, is hij schuldig aan een zonde en bekeert zich ervan ….
…Dreams Crossing Het zien in een droom geeft aan degenen met verdriet hun vreugde te kennen, en aan degenen met vreugde in hun verdriet . En wie hoopte op een afwezig nieuws, er kwam een boodschapper van hem . Misschien duidde zijn visie op kennis van symbolen en ontcijferingsproblemen, en de kennis van juridische zaken, en misschien wees hij een mentor aan voor zijn medelevende vriend, en misschien wees hij degene aan die geen geheim verbergt . En de kruising geeft de heerser, de jurist en de dokter aan, en misschien wees hij de moskee en de lezer van de Koran aan omdat hij een prediker is en een waarschuwing, en misschien gaf hij het gewicht aan en iedereen die de weegschaal behandelt, zoals als eigenaar van het kaliber, de caissière, de minderjarigen, de wasmachine en de kapper, en hij mag verwijzen naar de lezer van brievenboeken. Schrijven bereikt . Sommigen van hen zeiden : De oversteek is een man die mensen vraagt om te struikelen ….
…En wie ziet dat hij een plaatsvervanger is voor een man die een merrie kent, dan zal hij de hulp van die man zoeken voor wat hij vraagt of bereikt, en er werd gezegd dat hij wordt gezien als een plaatsvervanger voor een man, dan is het zo. geïnterpreteerd dat die man een afhankelijkheid, een partner of een opvolger van een afstand is, en als de man onbekend is, dan is hij een vijand ….
…En wie ziet dat hij een boog heeft en deze niet kan werpen vanwege zijn intensiteit, dan gebeurt het niet van een koning of een vrouw die om een uitkering of een uitkering vraagt, en wie ziet dat hij een boog verkoopt, het duidt op een afname van zijn eer ….