…70 – Al-Mansur zag het in zijn slaap en er wordt gezegd, maar hij schreeuwde door een telefoon en zei : Wat betreft de Heer van stilte en beweging, de manie is veel polytheïsme op jou, o ziel. Als je verkeerd doet, en als je ziel het goed doet, dan is dat voor jou. Zijn gezag ligt bij een deelnemer, de pracht van de lucht en de aarde, en het anker van de bergen, die toegewijd is aan de astronomie, zei Al-Mansour : Dit is de tijd voor mijn aanwezigheid en het einde van mijn leven . Hij had de mening voor de Qasra-mol, die werd gebouwd en maniërisme waarin een droom met afschuw vervuld is , zei de lente : Wee Aarabie ~ Ik zag een droom Ik was geschokt , ik zag een gezegde stop in dit deurpaleis , hij zegt : Als Ik was in dit paleis iPad-familie en Oouhh hem zijn familie en zijn huizen en werd hoofd van het paleis na De vreugde van de pasgeborene (3) Hij bouwt zijn soldaten op hem, dus hij bleef niet in de mol behalve voor minder dan een jaar totdat hij ziek werd op de weg naar de Hadj , en hij Mekka binnenkwam met een zware begrafenis , en hij stierf op zaterdagavond, en er werd gezegd dat het zeven dagen was vanaf Dhu al-Hijjah , en de laatste van wat hij sprak was dat hij zei : God zegene mij om u te ontmoeten . er werd gezegd : hij zei, Heer, dat u Asatk in veel dingen gewoon Ataatk verliefd op u verklaart dingen die God maar God Redder . toen stierf hij . de ring inscriptie . Gods vertrouwen in Abdullah en heeft geloofd . bij zijn dood drieënzestig jaar oud en was een jaar op de beroemde , waarvan tweeëntwintig zijn scheppingsjaren , en Ban al-Mualla werd begraven in Mekka ….

…Dirhams : de menselijke aard erin is anders, sommigen van hen zien dat ze hen hebben gekweld en worden wakker, omdat ze eruit zien of lijken op hun aantal, en sommigen van hen vinden eieren van de dirham in hun aard, goede woorden en die inscriptie in waarin het monotheïsme van de Almachtige God en Zijn naam erop staat . En zwarten vinden de dirham opschudding en rivaliteit . Beiden zijn woorden, behalve dat de blanken woorden van gerechtigheid zijn, en de zwarten woorden van rivaliteit, en sommigen van hen zijn het sowieso niet eens met een van hen, en dit alles vindt plaats als de dirhams een prominent fenomeen zijn dat bochten . Als hij ziet dat hij de dirham in een zak, bundel of buidel heeft gekregen, krijgt hij een geheim bewaard en bewaart hij het voor de eigenaar zoveel als hij daarvan heeft bewaard, dus hij moet ervoor zorgen . Evenzo, als hij ziet dat hij het aan iemand anders heeft betaald, vertrouwt hij het een geheim toe en bewaart het voor de eigenaar . Een dirham is in ieder geval beter dan veel dinars, en is in het geheim gemakkelijker . Hetzelfde geldt voor een enkele dirham voor een kleine jongen, vooral als hij te licht is, dus wat er met de dirham gebeurde, gebeurde met de jongen . Als hij zag dat het van hem was afgenomen of als hij daarheen ging zonder terugkeer, zou de jongen sterven ….

En wie denkt dat zijn ring twee lobben heeft op de rug van de hand en een lob van binnenuit, en beide in hun formulering en inscriptie zijn vergelijkbaar, dan is dit een schijnbare en innerlijke autoriteit, en als een van de twee lobben spreekt de ander in zijn formulering tegen, dan gaat het over op de eigenaar of draagt ​​het aan twee kanten, vrouwen en mannen komen of een vrouw komt van beide kanten. ….

…Er werd gezegd dat hij die zag dat hij een gouden ring gaf in de vorm van ringen zonder toe- of afname, een bezwaar is gemaakt in de religie, en als het een inscriptie had waarin het werd geprezen, zijn de gevolgen goed, en als het anders is dan het is dan zijn uitdrukking ertegen ….

…Lunch is in een droom een ​​inscriptie voor de Almachtige die zegt : ( We lunchen, we hebben dit monument van onze reis ontvangen ). En wie ziet dat hij om lunch vraagt, zal moe worden ….

…De inscriptie is in een droom waardigheid en gratie met vreugde en plezier, dus als hij zijn shirt bevlekt, of iemand anders het ermee bevlekt, dan valt de vlek erin, en hij overwint het met een schattigheid, en de bevlekte persoon zal dat doen ontvang daaruit goede genade en lof, en misschien wordt de bevlekte persoon melaats ….

En wie ziet iets in iemands hand en dat is dood en geeft hem lief te hebben, zal worden uitgelegd met lage prijs ….

…Zei Jafar Sadiq ‘s visioen van gevangenschap, indien bekend voor Murad en de gevolgen van welkom bij het vers, ~ Heer van de gevangenis zei lief te hebben wat ze mij voor hem noemen ~, en als het onbekende het graf is, zijn ze bedroefd om te zeggen vrede zij met hem : in de grafwijken van de gevangenis leven ellende en de ervaring van vrienden en leedvermaak op vijanden ….

…Het zwaard is in een droom een ​​jongen en een sultan . Wie ziet dat hij een zwaard droeg, heeft een groot mandaat op zich genomen . Als hij ziet dat hij het zwaard heeft verzwaard en het over de grond heeft gesleept, verzwakt hij zijn mandaat . Als hij ziet dat de clans zijn afgesneden, dan is hij geïsoleerd van zijn staat en hebben de clans de schoonheid van zijn staat . En wie zag dat hij zijn vrouw een mes of een mes gaf, dan wordt hij als man geboren . En als hij zag dat hij haar een zwaard in de schede had gegeven, sloeg hij een meisje . En als hij zag dat hij vier zwaarden droeg, zou hij vier kinderen krijgen . Als zijn zwaard in een droom werd getrokken toen hij roestig was, en zijn vrouw een jongen baarde, was de jongen lelijk en als het gebroken was, dan is het de dood van zijn zoon in de baarmoeder van zijn moeder . Als het zwaard is gesneden, helder en duidelijk, dan zijn zijn woorden lief en het is waar, en als het roestig is, dan is het vals . Als het zwaard zwaar was, sprak hij woorden die hij niet kon uitstaan . Als hij een getrokken zwaard in zijn hand ziet en hij heeft ruzie, dan heeft hij het recht . Als een zwaard naar hem wordt gegooid, dan is hij een vrouw, want Luqman, vrede zij met hem, zei : De vrouw is als een zwaard . En wie ziet dat hij twee of drie zwaarden heeft, en het wordt afgesneden, dan scheidt hij van zijn vrouw drie . En wie ziet dat hij een zwaard trekt, hij zal zijn tong uitspreiden met iets dat niet is toegestaan . En wie ziet dat het lemmet van het zwaard is gebroken, het is de dood van zijn vader of oom, en er werd gezegd : de dood van zijn tante of zijn moeder . En wie ziet dat de zool van zijn zwaard gebroken is, dan is hij zijn dienaar of volgeling . En spelen met het zwaard was zijn verfijning . En als hij zwaarden met de wind ziet, is het een plaag . En er werd gezegd : het zwaard duidt de woede van de ziener aan . En wie ziet dat hij een zwaard heeft ingeslikt, eet het geld van zijn vijand . En wie zag dat het zwaard levend door zijn angel was ingeslikt . En het zwaard is verdrukking . En de omslag van het zwaard geeft de vrouw aan, als het jasje was gebroken en het zwaard zich overgaf, duidt dit op de dood van een zwangere vrouw en de veiligheid van haar zoon, en als het zwaard was gebroken en het jasje werd afgeleverd, was de vrouw dat bevallen en de jongen kwam om, en als ze allemaal gebroken waren, stierven ze samen . En het scherpe zwaard kan niet spreken . En wie zag dat hij een zwaard in zijn dekmantel maakte en celibatair leefde, trouwde . En wie een zwaard van glas in zijn hand ziet en een zwangere vrouw heeft, brengt een kind mee dat niet leeft . En wie een groot zwaard ziet dat niet lijkt op het zwaard van deze wereld, dan is het het zwaard van opruiing. Als het zich omhult in de lucht of naar de lucht stijgt, of in de zee wordt gegooid, zal de verleiding verdwijnen . En wie ziet dat een slagman hem met het zwaard slaat en zijn ledematen afhakt, dan zal degene die werd geslagen reizen . En wie ziet dat een man hem zonder tegenspraak met het zwaard heeft neergestoken, dan nemen de stekende en de gestoken deel aan een huwelijk . En het zwaard staat voor levensonderhoud, koning, kennis of gekke vrouw ….

…Het geschenk : een preek, dus wie ziet dat hij een geschenk aan iemand heeft gegeven, of iets wordt gegeven aan hem, zijn dochter of een vrouw van zijn familieleden die met hem zijn verloofd, en het huwelijk vond plaats omdat de Almachtige God zei : (En ik word naar hen gestuurd met een cadeau, dus we zullen zien waarom de afzenders zullen terugkeren ). Balqis stuurde het geschenk en Salomo sprak haar aan . En er werd gezegd dat het geliefde geschenk een verzoening aangeeft tussen de Mahdi en zijn ontvanger . De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: ~ Doe een geschenk om lief te hebben .~…

…Zeldzaam zei Abdullah bin Malik Al-Khuzaie, ik was politieagent in Harun al-Rashid, dus zijn boodschapper kwam ‘s nachts naar me toe (een tijd dat hij nooit bij me kwam, dus nam hij me uit mijn bed en zorgde ervoor dat ik niet kon omkleden. mijn kleren, dus zorgde hij ervoor. Toen ik bij het huis aankwam, gaf hij me toestemming om naar binnen te gaan, en ik ging naar binnen en vond hem zittend in zijn bed, dus ik groette hem een ​​uur lang, en mijn geest vloog en vermenigvuldigde zich. Hij was doodsbang over mij, toen zei hij: O Abdullah, weet je waarom ik het je op dit moment vroeg? Ik zei nee, Commandant van de Gelovigen. Hij zei, ik zag het. Hij zei: ik zag het uur in mijn slaap alsof een Habashiaanse slaaf was naar me toe gekomen met een speer. Hij zei: als ik Musa bin Jafar voor een uur zou verlaten, of anders zullen we je met deze speer doden, ga dan weg, dus ik zei : Oh de commandant van de gelovigen heeft Musa bin vrijgelaten Jaafar en gaf hem drie keer terug, totdat hij zei: ~Bepaal het uur totdat je hem laat gaan, geef hem dertigduizend dirham, en vertel hem of je van de plaats voor ons houdt en je hebt wat je wilt. ke, en als je naar Medina wilt lopen, dan is de toestemming voor jou. ~Malik zei dat ik naar de gevangenis kwam en hem eruit nam en hem gaf wat de Commandant van de Gelovigen had bevolen. En ik vertelde hem dat ik een wonder zag over jouw zaak. Hij zei, ik zeg je dat ik tussen de slaper en de wakkere was, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, kwam, o Mozes, je sloot een onderdrukte persoon op. Zeg deze woorden. Je slaapt vannacht niet in de gevangenis. Dus ik zei tegen mijn vader en moeder wat ik zeg, en hij zei: “Hoor elk geluid en wie is er voorbij, O vleesbeenderen cassis Beschadig het na de dood. Ik vraag u bij uw mooie namen en in uw grootste en grootste naam, de opslagruimte die geen van de schepselen ooit heeft gezien, o lief, geduldig, meest genadig voor degene die niet in staat is geduld te hebben, o hij die bekend is, die nooit wordt afgesneden en telt niet het aantal mensen dat van mij werd vrijgelaten, en het was zoals je zag ….

…Zeldzaam overgeleverd echte band verbonden met de groep zei binnengekomen Hamza Ibn Habib Zayat vond hem huilend en ik zei wat je aan het huilen maakt, zei hij, en hoe niet te huilen en ik zag in mijn droom of ik God de Almachtige vanavond aanbood , zei hij voor mij, o Hamza, lees de Koran zoals Vothbt staand leerde, hij zei tegen mij: O Hamza, ga zitten, ik heb de mensen van de Koran lief. Toen zei hij tegen mij: ~Reciteer, en ik lees totdat ik Surat Taha bereikte.~ Ik zei: ~Opgerold, en ik koos jou.~ Hij zei tegen mij: Between en we kozen jou. Toen zei hij tegen mij: ~Lees, dus ik las totdat ik Surah Yassin bereikte.~ Toen zei hij: ‘Verlicht de Machtige, de Genadevolle door de schuld te geven. De troon wordt ook door de voordragers voorgelezen, daarna riep hij om een ​​armband, dus hij maakte me blij, dus de Almachtige zei dit door de Koran te lezen en vervolgens in een gebied dat hij voor mij logisch vond, toen zei de Almachtige dit met je vasten overdag riep toen om een ​​kroon en kroonde me ermee, toen zei hij dit door je de Koran aan mensen voor te lezen, Hamzah, laat geen download toe, ik bedoel door de schuld te geven, want ik heb het gedownload zodat jij geef mij de schuld als ik huil .)…

…Abu Saeed, de predikant, zei dat de belasting van dirham en dinars de eigenaar is van roddels en laster, en er wordt gezegd dat de staking een rechtvaardige man is die lief spreekt, als hij geen vergoeding voor hem aanneemt, neemt hij een vergoeding voor hem, dan is hij hypocriet, en er werd gezegd dat de staking een man is die goede woorden maakte omdat de dirhams woorden zijn en hij ze als woorden aanslaat ….

…Noach, vrede zij met hem, wie hem in een droom ziet, zal een lang leven leiden, en hij zal met grote ontberingen worden gekweld, en hij zal door mensen worden geschaad, dan zal hij ze winnen en kinderen krijgen en dankbaar zijn . En er werd gezegd : wie Noach op hem ziet in de lucht, hij zal een geleerde zijn en ijverig in gehoorzaamheid aan de Almachtige God, lief en heeft vijanden, en hij zal over hen zegevieren en een groot mandaat verkrijgen . En er werd gezegd : Zijn visioen geeft de overvloed aan regen in dat jaar aan, of dat hij een man is met vijanden en buren die hem benijden en van hen zullen ontsnappen, en de Almachtige God zal wraak op hen nemen . En er werd gezegd : Zijn visioen duidt op de vernietiging van de ongelovigen en de veiligheid en redding van de gelovigen, en dat een visioen in droogte de overvloed aan regen aangeeft, en dat een visioen in een schip duidt op de ontsnapping en de ontsnapping van degenen in het, en zijn visie duidt op de kracht van de mensen van ketterij, immoraliteit en de zwakheid van gelovige mensen . Zijn visie duidt op een lange levensduur in gehoorzaamheid aan de Almachtige God, waarbij hij het goede oplegt en het kwaad verbiedt, zelfs als de ziener een koning is wiens kudde hem ongehoorzaam is . Zijn visioen duidt op de rouw om zijn naam . Zijn visie duidt op vijandigheid jegens ouders en overwinning op hen, of droogte en hoge prijzen . Misschien duidde zijn visioen op het verlichten van zorgen en het neerdalen van de regen, en misschien duidde zijn visioen op het timmerwerk en het nivelleren van schepen en reizen in de zeeën. . En als een vrouw Noach zag, toonde hij haar ongehoorzaamheid aan haar man ….

Surat Al-Adiyat, wie het ook reciteert, hij zal een liefde zijn voor de metgezellen en de familie of gaan om de gewone paarden te veroveren en lief te hebben, of hij zal zegevieren over de vijand, of hij zal ongeluk lijden van een persoon en hij pleegt hem en hij wordt gehoopt op de overwinning.

En wie zag dat zijn hand zonder pijn was afgehakt, legde uit dat hij lief zou hebben en zich aan zijn hart zou hechten met de liefde van iemand, omdat de Almachtige God zei: ~En zij sneden hun handen .~…

…Wat betreft de tong, het is de vertaling van de persoon en degene die zijn betoog voert . Degene die zijn tong ziet barsten en niet kan spreken, dan spreekt hij woorden waaraan hij zal lijden en waarvan hij schade zal lijden door wat hij zag . Het geeft ook aan dat hij liegt, en dat als hij een koopman was, hij zijn bedrijf verloor, en als hij een gouverneur was, hij uit zijn jurisdictie werd verwijderd . En wie ziet dat het puntje van zijn tong is afgesneden, kan geen argument aanvoeren in het argument . En als hij een van de getuigen was, werd zijn getuigenis niet geloofd, of werd zijn getuigenis niet aanvaard . Sommigen van hen zeiden dat degene die zijn tong afgesneden zag, lief was . En wie ziet alsof zijn vrouw zijn tong heeft afgesneden, zal goed voor haar zijn . En wie ziet alsof een vrouw haar tong is afgesneden, wijst op haar kuisheid en haar verborgenheid . Als hij zag alsof hij de tong van een arme persoon sneed, dan geeft hij iets aan de dwazen, en door zijn tong aan zijn gehemelte te scheuren, ontkent hij een schuld of vertrouwen dat hij had…

…Hij die een helder, lief, helder oog ziet, wordt geïnterpreteerd door een man met een grote bestemming, Karim Jawad, en als hij iets anders ziet, is zijn uitdrukking tegen hem ….

…In het visioen van de engelen, vrede zij met hen, hoorde ik Abu Al-Fadl Ahmed bin Imran Al-Harawi in Mekka, die de Almachtige God bewaakte . Hij zei: ik hoorde Abu Bakr bin al-Qari zeggen : ik hoorde Abu Bakr Jaafar bin Al-Khayyat, Sheikh Al-Saleh zeggen : ik zag de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, terwijl hij met hem in slaap zat, een groep arme mensen, vol mystiek. Ze gieten water over de handen van de armen en wassen hun voeten. Toen ze bij mij kwamen, strekte ik mijn hand uit, en sommigen van hen zeiden tegen elkaar : Giet geen water over zijn handen, want hij is niet bij hen. Ik zei: O Boodschapper van God, als ik niet onder hen ben, dan heb ik ze lief, dus de Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, zei dat de gelovige bij degene is van wie ik hou. Op mijn handen tot ik ze waste . Professor Abu Saad, moge God tevreden met hem zijn, zei : Het zien van de engelen in slaap als ze bekend en opgewekt zijn, duidt op de opkomst van iets voor de visionair, trots, kracht, goed nieuws en overwinning na een onrechtvaardigheid, of genezing na ziekte of zekerheid na angst, of plezier na ontbering, of rijkdom na armoede of Faraj na nood . En het vereist dat de eigenaar de hadj verricht of binnenviel, en hij wordt gemarteld ….

En wie ziet dat hij met Shatherwan zit en zijn metgezellen zijn lief, dan zal hij plezier, vreugde, overvloedig voedsel en het bereiken van een doel ontvangen, en er werd gezegd dat het visioen van Saghroan, als hij het niet had en realiseerde dat het voor iemand anders is, dan zal hij de omstandigheden van deze wereld veranderen, en misschien stierf hij in vervreemding ….

…De Karamani Wat betreft de teek in Sarawil, het is de liefde van een man voor zijn vrouw. Als hij haar goed ziet, dan is het een bevestigde liefde . Hij zag een tekort of hier of versleten ze groeien om haar niet lief te hebben, schort het op twee soorten lendendoek Asalh schort badkamer ofwel schort Asalh het wordt geïnterpreteerd religie en gerechtigheid, en krijg geld van het gezicht van de oplossing en het beste in zijn verlies en het incident waarbij de lendendoekduiven interpreteerden om religie te besteden en hen misschien te verwonden . En wie zag dat zijn lendendoek van hem werd weggerukt, zou eindigen met zijn dood, en wat betreft de handdoek, het is de dienaar van de man, wat hij ook ziet in dat van Zain of Shin, het zit erin ….