Het is in een droom geld en bagage . En de olijfboom is een gezegende man die goed is voor zijn gezin, en er werd gezegd : ze is een eerbare vrouw of de zoon van een president of staat . En gele olijven hebben schulden . Door een olijf uit een boom te persen, ontving hij een zegen en een gunst . En olijven in een droom geven aan slaven aan dat ze worden geslagen, en olijven worden geslagen totdat het lam wordt weggegooid . En er werd gezegd : Olijven zijn voor degenen die het zien en wie de olijfboom met olie noemt, dan zal hij met een slavin trouwen, en evenzo als de wijngaard wordt bewaterd met azijn of met vuil op de grond . En de olijfboom is geld en bezittingen . Olijven zijn een eervolle vrouw. Wie het ook verwondt, bezit of eet, dan is het een zegen en goedheid . En olijventoevoer bevat de meest betrouwbare ader en duidt op de rechtvaardige of de keuze van het volk, en de vrucht ervan duidt op gemakkelijk levensonderhoud, genade en genade met volledig plezier . En wie ziet dat hij olijven zuivert of perst, wijst op vermoeidheid en ontbering . En olijven betekenen het licht van het geloof, de leiding van de zondaars, het reciteren van de Koran, het herstel van de gebrokenen en geld voor de armen ….

…Abu Saeed, de predikant, zei dat een visioen van hooi met veel geld wordt geïnterpreteerd, en er werd overgeleverd dat Mansur, moge God hem genadig zijn, in Basra zag alsof hij op een ezel reed en daaronder een lam droeg stro en hij was over het lam en hij stak de brug over nadat de ezel zwaar was geslagen totdat hij overstak, en hij legde zijn visioenen uit aan degenen die overstaken, dus zeiden ze dat de zaak naar je toe zal komen en geld zal inzamelen De wereld en het verhaal is lang en de kwestie was zoals uitgedrukt ….

…Masker Als je ziet dat je een masker hebt opgezet, voorspelt dit tijdelijke problemen, want iemand die je dierbaar is, zal je verkeerd begrijpen, maar je zult profiteren van deze tijdelijke afkeer . Als je droomde dat anderen maskers droegen, voorspelt dit je worsteling met onwaarheid en jaloezie . Als je van een masker hebt gedroomd, voorspelt dit dat er een persoon is die niet loyaal aan je is en dat je zaken fout zullen gaan . Als een meisje droomt dat ze een masker draagt, voorspelt dit dat ze een dierbaar persoon zal kunnen beheersen . Als ze droomt dat ze haar masker afzet, of ze ziet dat anderen dat doen, voorspelt dit dat ze geen indruk zal maken op degene van wie ze houdt . Ze moet haar gedrag herhalen na deze droom . Als je in het lam ziet dat je een masker draagt, voorspelt dit dat je je vrienden zult bedriegen en bedrieglijke gedachten naar hen toe zult brengen ….

…Schaap : Een buit, en het is overgeleverd op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dat hij zei : “ Ik zag in een droom dat ik werd ontvangen door zwarte schapen . Toen namen de Arabieren het, daarna werd het ontvangen door witte schapen, en de niet-Arabieren namen het . ~ En wie ziet dat hij veel schapen en geiten drijft , dan is het de voogdij van Arabieren en niet-Arabieren . Hij melkte het uit zijn melk en haalde het uit zijn vliezen en uitlopers, hij sloeg geld van hen . En er werd gezegd dat hij die een kudde schapen zag, zo lang was als zijn plezier . En wie één schaap ziet, zijn geluk duurt een jaar . En de koppen en poten van schapen verlengen het leven . En de koning der schapen zal de buit vergroten . Als hij ziet alsof hij langs schapen is gekomen, dan zijn het schaapmensen die geen dromen hebben . En wie door schapen wordt ontvangen, wordt door mensen ontvangen om te vechten, en hij zal ze winnen . En lam en duimen ….

…Er werd gezegd dat het visioen van het lam een ​​bewijs is van genade en de rijkdom van de wereld, evenzeer als de diepte ervan, of de visionair nu een man of een vrouw is ….

…Wat betreft de kebab, als het met lam en honing is, duidt het op eer, prestige en goed leven, en als het op rundvlees is, dan duidt het op de levensduur, het systeem van werken en het verdienen van geld, en als dat zo is zonder vlees, dan is het ook prijzenswaardig ….

…Kan ik weten dat het visioen van de Barmhartige of van de duivel is? Dit kan op verschillende manieren worden aangetoond , namelijk : 1 / Dat wat in overeenstemming was met het welbehagen van God, en in overeenstemming met wat Zijn Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, bracht; Hij is van de koning – door de meme en de lam te openen – en wat niet in overeenstemming was met zijn genoegen, is van het werpen van de duivel . 2 / Dat wat een wending naar God oplevert, een wending naar Hem, een vermelding van Hem en een toename van energie, komt door het werpen van de koning . En wat daar vruchtbaar tegen is, is door Satan te werpen . 3 / Wat ook mensen en licht in het hart heeft nagelaten, en een vertakking in de borst, het is van de koning, en wat daartegen wordt geërfd, het is van Satan . 4 / Dat wat vrede en rust heeft nagelaten, is van de koning . Wat ook angst, ergernis en onrust heeft nagelaten, is van Satan . Koninklijke inspiratie is overvloedig aanwezig in de zuivere, zuivere, gelovige harten, want de koning heeft er een band mee, en tussen hem en haar is een gelegenheid, want hij is pure goedheid, en hij grenst alleen aan een hart dat bij hem past, dus de konings pruik met dit hart is meer dan de pruik van de duivel . Wat betreft het donkere hart dat zwart is geworden van de rook van verlangens en vermoedens, de duivel werpt en beschuldigt hem met meer dan de schuld van de koning, en die het hart donker heeft gemaakt, en zonden en zonden zijn niet verborgen voor de lezer, en dit blijkt uit zijn uitspraak: moge God hem zegenen en vrede schenken : als een dienaar zondigde, maakt hij grappen in zijn hart. Zwarte grap … Hadith, en wordt aangegeven door de uitspraak van de Almachtige : ~ Nee, maar wat ze in hun hart wonnen, klonk~ . Zie : Al- Rooh door Ibn Al-Qayyim : 380 p ….

…En wie zijn ezel sterk ziet zijn tijdens het lam, dan geeft aan geld te verdienen door acties te faciliteren en te faciliteren . En wie anders ziet, dan is hij tegen hem ….

…Jaafar Al-Sadiq zei: “Wie zag dat hij harissa met lam eet, dit geeft aan dat de voordelen worden behaald en aan de behoeften wordt voldaan ….

…Graven opgraven : De aaseter vraagt ​​om een ​​verborgen gezochte man, omdat de Arabieren hem verbergen, hetzij in goed of kwaad, dus als opgegraven een wetenschapper is, dan wordt hij opgegraven volgens zijn leer en de heropleving van wat hij heeft geleerd zijn kennis, evenals het graf van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, tenzij hij hem naar een achterhaalde hoop leidt En hij breekt gescheurde of gebroken beenderen, dan komt hij in zijn kennis naar ketterij en ongeluk , en als hij hem levend aantreft, haalt hij iets goeds uit zijn graf en bereikt hij zijn doel om zijn Sunnah en zijn wetten te doen herleven in overeenstemming met zijn bestemming en dergelijke . Als de opgraving van het graf van een ongelovige of een ketterij of een van de mensen van de dhimmah de leer van de mensen van misleiding verzocht of verboden geld met bedrog en bedrog behandelde, en als de opgraving ertoe leidt dat het tot een stinkend lijk leidt, slib , of een heleboel excuus, dat sterker is in het bewijs en aangeeft dat de vereiste corruptie is bereikt . Wat betreft degene die een overleden persoon ziet die heeft geleefd, zijn Sunnah leeft voor goed of kwaad voor zijn zoeker, vooral als hij uit zijn huishouden komt of hij hem in zijn huis ziet, of voor alle mensen als hij een heerser of een geleerde is . Wat betreft het eten van de overledene uit een ziek huis, dit is het bewijs van zijn vernietiging, anders gaat er geld naar haar familie . Wat betreft degene die hem de doden noemde, als hij ziek was, volgde hij hem, en als hij een jurist was, dan spoorde hij hem aan en herinnerde hij hem aan wat nodig is om terug te keren van waar hij in zit en te repareren wat hij is, en wat betreft degene die hem dood sloeg of hem ontmoette met fronsend en bedreigend en de vrede verliet, hij zou moeten oppassen en wat hij over hem heeft overgelaten uit de wil is als het voor hem is of in de daden van hemzelf en zijn zonden tussen hem en God Almachtig . En als hij hem ontving met menselijke wezens, dankzegging, groeten en omhelzing, dan zou hij hem hebben opgeruimd tegen de toestand van de eerste, en de vermelding van de deur van de doden is vermeld boven wat er rijk aan is . Wat betreft het lam boven de kist : het ondersteunt wat de dood aangeeft in het visioen, en het kan een toestand volgen waarin het de nek overwint . Wat betreft de begrafenis, het wordt onderzocht zoals aangegeven door de dood, en het kan goed zijn voor degene die zijn schuld heeft gecorrigeerd, en het kan duiden op het lange verblijf van de reiziger, het huwelijk en de bruid, en de toegang tot het huis. in het geheel met de bruid van het wassen, het dragen van witte en aanrakende parfum, dan bezoeken zijn broers hem tijdens zijn week . En misschien wees hij op gevangenisstraf voor degenen die het verwachtten, en als hij zijn slaap en de slaap van een bruid uitbreidde, dan wordt het beste van zijn eten bewezen, de goede gevolgen en overvloed van zijn wereld, en als anders zijn toestand verslechterde en zijn leven was verontrustend . Ibn Sirin zei altijd : ~ Ik hou ervan om uit de dood te nemen en ik haat het om het te geven .~ En hij zei : Als de doden van je worden weggenomen, sterft er iets . En wie sterft en het lichaam van de doden daar niet ziet, dan is het de sloop van zijn huis of zoiets, en als de buurt ziet dat hij een graf voor zichzelf aan het graven is, bouwt hij een huis in dat land of dat plaats en verblijft erin, en wie tijdens zijn leven in een graf wordt begraven, wordt daarvoor opgesloten en vastgehouden, en als hij een dode ziet die hem omhelst en zich met hem vermengt, is dat een lang leven. hij zag de doden slapen, dat was zijn rust ….

…En wie ziet dat hij water drinkt uit een put, wordt ziek, en wie ziet dat hij in een put, een stortplaats of een put is gevallen, zoekt hulp bij iemand die het ophaalt, zodat niemand hem, omdat dat door hem wordt gegraven, en wie ziet dat hij put uit een put of een kanaal, dan slaat hij geld van iets verkeerds, en als dat water wordt geleegd in een ander vat, geeft hij het uit Of hij gaat, en wie het ziet dat hij zijn emmer in een put doet en water put, en als hij een lam heeft, dan zal er een jongen naar hem toe komen, en als hij goederen had op reis, kwam hij naar hem toe, en als hij een zieke had, hij zou uitgaan, en als hij gevangen zat, ging hij naar buiten en de bron zou een vrouw kunnen zijn. Hij graaft een put, dan beraamt hij een vrouw en slaat haar evenveel als hij uit haar grond sloeg, en als hij er slecht water in vindt, dan is zijn levensonderhoud onaangenaam, en als hij ziet dat hij in een put kijkt, kijkt hij over de kwestie van een vrouw die vóór haar trouwt, en daar is het goed voor….

…De geit : een enorme man in zijn religie van groot belang boven de ram en anderen . En wie ziet dat hij geitenvlees at, klaagt een beetje en wordt dan vrijgelaten . En wie ziet dat hij een ander geitje slacht dan het vlees, dan sterft hij of zijn familie . Als hij zou worden geslacht om wat van zijn vlees te eten, dan zou hij geld verdienen vanwege de jongen, of hij zou een beetje geld verdienen . Evenzo is het vlees van jonge geiten en lam in interpretatie een beetje beter, tenzij wordt gezien dat het vlees vet is, want het goede is veel . En wie ziet dat hij het vlees van mijn grootvader eet, zal het een beetje beter hebben dan een jongen, en de kleine geiten en lammeren lopen niet zoals hun oudsten . Als hij ziet dat hij de kop van een schaap eet, zal zijn leven worden verlengd en lijdt hij waar hij niet op hoopte ….

…De huizen van de planeten, Al-Bateen, zijn buik, Al-Thuraya is rijkdom, Al-Dabaran is een eerbetoon, Al-Haqqa is een fortuin, Al-Hanaa is Hanaa en een vloek, de Jemenitische arm is Jemen en Al -Shami is een vloek. Het hart is een staatsgreep, en de cholan wordt getoond, en de vloeken zijn genade en genade . Saad Al-Dhabeh is een vijand en Saad slikte een spel in, en Saad Al-Saud Saud en Saad Al-Khabaya is een expositie . En wie een van de planeten heeft gezien, zij zijn het bewijs van het runnen van huizen, zoals de dochters van een doodskist, de kleine beer, de grote beer, de vliegende arend, de Tweeling, de aar, het lam en anderen ….

…Wie ziet dat hij met een onbekende man trouwt en de onbekende jong is, dan overwint de dader een vijand . Evenzo, als de getroffene bekend is, of als er een geschil, ruzie of vijandschap tussen hen is, dan krijgt de dader het object . En als de aandoening bekend is en er is geen conflict of vijandschap tussen hen, dan treft het doel ervan het goed van de dader, of zijn naam als dat niet waardig is, of zijn tegenhanger of een van de oorzaken hiervan . Als het onderwerp een onbekende sjeik is, dan is de sjeik zijn grootvader en al het goede dat zijn grootvader bereikt, verbetert hij zijn denken en tolerantie ervoor . Evenzo, als hij ziet dat hij een man kust of seks met hem heeft of daarna met hem omgaat vanwege hun verlangen, dan is het in overeenstemming met wat in het huwelijk wordt beschreven, behalve dat het minder is dan hij in kracht en hoeveelheid . Als hij ziet dat hij een andere man accepteert dan de kus van het verlangen, dan bereikt degene die het object doet het goede en accepteert het als zijn acceptatie . De man dat hij zichzelf een lam zag : verhoogde Dniah . En als hij zag dat hij uit een jongen werd geboren, raakte hij ernstig gewond, en als hij een slavin kreeg, zou hij het goed hebben, en dat geldt ook voor het kopen van de jongen en het dienstmeisje ….

…En wie ziet dat hij vlees in zijn hand heeft, of het nu in een grill of iets anders is terwijl het wordt geroosterd, dan wordt het overgedragen aan het verboden geld en misschien is het verdriet en zal het vlees van de ram als het wordt geroosterd overgedragen door ziekte en het vlees van het schaap is de ziekte van de vrouw of de moeder of die de plaats inneemt, en het vlees van het lam of het geitenbokje, als het wordt geroosterd, zal op twee manieren worden geïnterpreteerd, ofwel de zwakte van de kinderen of zwakte van slaven ….