…Interpretatie van de lucht, lucht, nacht en dag, wind, regen, stortvloed, eclips, aardbevingen, bliksem, donder, regenbogen, modder, zon, maan, planeten, wolken, hagel, sneeuw en vorst, de lucht geeft zichzelf aan, dus wat er ook vanaf kwam, het kwam zijn tegenhanger van God, er is geen oorzaak in, zoals dat vuur eruit valt. In de rol worden mensen getroffen door ziekte, pijn, pokken en de dood . En als er een vuur uit viel op de markten, wordt verheerlijkt en verheven dat wat er uit de verkoop mee wordt verkocht . En als het in hectares, schaarse en plantplaatsen viel, zou je mensen pijn doen, en de plant verbrandde en het met een hagel of sprinkhaan trof, en als er bewijs van vruchtbaarheid, levensonderhoud en geld van afstamde, zoals honing, olie, vijgen en gerst, dan zouden de mensen gunstige regens regenen, het ding dat uit de lucht kwam, zou er goed voor zijn, en misschien gaf de lucht aan dat de kracht van de sultan en hijzelf, vanwege hun superioriteit over de schepping en hun onvermogen om het te bereiken , met hun visie en hun vluchtigheid in haar kracht, en hun zwakheid om eronder vandaan te komen . Wat ervan en erin werd gezien of erin en erop nederdaalde, indicaties van goed en kwaad, en misschien duidde het op zijn paleis, het huis van zijn bezit, zijn hovelingen en het huis van zijn geld, dus wie er naar toe klimt door vrede of rede, zal de verheffing met de koning bereiken . En dat heeft hij gedaan, en als hij er zonder reden of vrede naartoe zou zijn opgevaren, zou hij grote angst voor de sultan hebben ervaren, en hij ging een grote overvloed aan in zijn ontmoeting of in wat hij voor hem of van hem hoopte . Als zijn geweten afluisterde, bespioneerde hij de sultan of sloop hij zijn geldhuis en zijn paleis binnen om het te stelen . En als hij de hemel bereikte, bereikte hij het doel van de zaak, en als hij terugkeerde naar de aarde, zou hij worden gered van wat hij binnenkwam, en als hij van zijn plaats viel, werd hij beschadigd in zijn toestand, volgens de omvang van zijn bevel in zijn val, en wat zijn organen voor hem waren gebroken, en als degene die de hemel bereikte ziek was terwijl hij wakker was, dan keerde hij niet terug naar de aarde, omgekomen door zijn zaak, en zijn ziel steeg ook op naar de hemel . En als hij terugkeert naar de aarde, heeft de schade zijn doel bereikt en zijn volk wanhoopt aan hem en dan zullen ze gered worden, zo God wil, tenzij het ook is terwijl hij in een put of Hafir neerdaalt en er dan niet uit kwam , want dat is zijn graf waarin hij terugkeert na zijn terugkeer, en dit is een goed nieuws van de dood voor de islam, omdat ongelovigen de poorten van de hemel niet voor hen openen en hun zielen er niet naartoe stijgen . Wat betreft het zien van de deuren, het kan erop wijzen dat als u de woekerwinst verhoogt, als er mensen zijn in een van de bewijzen ervan, of in het visioen, er vliegen, bijen, vogels en dergelijke zijn, en dergelijke, en als de mensen binnen zijn droogte, regen en regen, de Almachtige God zei : “ Dus openden we de poorten van de hemel met stromend water. ~ In het bijzonder, de herberg van die shows mededogen, vruchtbaar, zoals stof en zand zonder stof en beschadigingen . Maar als mensen gooide pijlen van hen, als zij in enig bewijs van de pest waren, toen de deuren werden geopend voor hen . En als de pijlen verwonden iedereen die is geslagen en bloedt, dan is het een confiscatie van gezag over ieder mens met zijn pijl, en als hun bedoeling gericht is op de oren en ogen, dan is het een beproeving van het afdwalen van hun pijlen, in die de schuld van een ieder wiens gehoor of gezichtsvermogen erin zal vergaan . En als ze schade ondervinden, dan verzamelen ze ze en halen ze op, en dan bederft ze van God, zoals sprinkhanen, en soorten vogels zoals mussen, stekken en manna, bederft en pijlen vanwege het gezag in de jihad en dergelijke, of middelen van bestaan en geschenken waarvoor hij zijn geldhuizen en dozen opent, en wat betreft de nabijheid van de hemel, het duidt op nabijheid tot God, en dat is voor de mensen van gehoorzaamheid en goede daden . Misschien duidt dit op de distre ssed persoon die in nood is, de beller, die zijn smeekbede aanvaardt en wordt beantwoord, want wanneer hij smeekt met het oog naar de richting van de hemel, en misschien duidt dit op nabijheid en nabijheid tot de imam, de wereld, de vader, de echtgenoot en de meester, en iedereen die een graad boven u staat, de eer is gebaseerd op de vastberadenheid van elke persoon in zijn waakzaamheid en eisen en meer Zijn slaap, en wat in zijn geweten viel . Met betrekking tot de val van de hemel op aarde als hij op reis is, kan dit ook te wijten zijn aan het gezag van de dromer en de hoofden boven hem, of het nu een vader, echtgenoot of meester is en dergelijke, en het kan erop duiden dat het vallen op het dorre land, of de mensen vertrapten het met benen na zijn val terwijl ze Hamid waren, en ze waren aan het oprapen.Sommigen van hen duiden op levensonderhoud, vruchtbaarheid en geld, want het zijn nuttige regens van grote betekenis, en Arabieren noem regen een lucht, omdat het ervan neerdaalt ….
Dromen over De linkerhand met olie verbranden
(103 betekenissen van dromen over De linkerhand met olie verbranden )…Regen : duidt op Gods genade, religie, opluchting en hulp, kennis, de Koran en wijsheid, want water is het leven van de schepping en de goedheid van de aarde, en met zijn verlies de vernietiging van mensen en vee en de corruptie van de kwestie op het land en de zee, dus wat dacht u ervan als het water melk, honing of vet is . Het duidt op vruchtbaarheid, welvaart, goedkope prijzen en rijkdom . Omdat hij de reden is voor dit alles, en hij verschijnt, en hoe, als het tarwe, gerst, olie, dadels, rozijnen of stof zonder stof enzovoort is, wat duidt op geld en levensonderhoud, en het kan duiden op de behoeften die uit de lucht komen, zoals sprinkhanen, hagel of wind, vooral als het erin zit. Vuur of het water ervan was heet, omdat God, glorie zij Hem, in Zijn boek uitdrukte wat Hij aan de naties had geopenbaard van Zijn kwelling met regen, zoals de Almachtige zegt : ~En wij regenden op hen, dus de regen van de waarschuwende .~ En misschien aangegeven door opruiing en bloed dat wordt vergoten, vooral als het water bloed was . En misschien worden de kwalen en ziekten aangegeven door pokken en de tekening, als het niet op zijn tijd is en terwijl het schadelijk is voor zijn koude en zijn goede punt, en alles wat de aarde en zijn vegetatie daardoor schaadt, is schadelijk voor de lichamen. die er ook uit werden geschapen en erin groeiden, dus wat als de regen vooral in een onbekend huis, dorp of plaats was, en misschien duidde het op de verdrukking en kwelling van de sultan, zoals tegenstanders en bevelen, vooral als het was regent met levens, enzovoort . Onder de bewijzen van foltering, en misschien wel het bewijs van medicijnen, rede, preventie en vakantie voor reizigers, ambachtslieden en iedereen die in de open lucht werkt, omdat de Almachtige God zegt : ~ Als er schade in u is door regen .~ Degene die een openbare regen in het land zag, als de mensen in slechte vruchtbaarheid waren, was hun prijs goedkoop, hetzij met regen zoals hij het zag, of vanwege zijn vriendelijkheid, of schepen die voedsel aanboden . En als ze in onderdrukking, kwelling en ziekte waren, laat dat dan bij hen weggaan als de regen op dat moment gunstig was, en als het schadelijk was of als er een steen of vuur in was, vermenigvuldig dan wat ze frequentie met hen volgens de sterkte en zwakte van de regen . Als het aan het sproeien was, is de kwestie licht aanwezig . En wie zichzelf in de regen ziet of gevangen zit onder een dak of een muur, dan beveelt hij schade door spraak en schade . En of hij sloeg evenveel toe als de regen hem trof, of hij werd geraakt door een afdruiprek als hij ziek was, of dat was zijn tijd, of de plaats was zijn plaats . Wat betreft wat verboden is onder de muur, ofwel is hij afwezig van zijn werk of van zijn reizen of vanwege zijn ziekte of de oorzaak van zijn armoede, of hij zit gevangen in de gevangenis volgens wat in elk aspect ervan wordt afgeleid in de plaats waar hij zichzelf zag, en met een toename van zijn gezichtsvermogen, en wat is in zijn waakzaamheid, tenzij hij zich heeft gewassen in de regen van onreinheid, of zuivering ervan voor gebed, of zijn gezicht heeft gewassen met zijn water, zodat zijn gezichtsvermogen correct is, of hij werd gewassen met onreinheid die op zijn lichaam of zijn kleren zat, als hij een ongelovige was, werd hij moslim, en als hij een innovator of een zondaar was, had hij berouw, en als hij arm was, verrijkte God hem, en als hij hoopte dat een nood met de sultan of iemand zoals hij hem zou opvolgen, en hij hem toestond wat hij nodig had . En elke soort is wenselijk voor zijn soort, want hij is prijzenswaardig, en elke soort die zijn soort haat, wordt gehaat . En Ibn Sirin zei : Er is geen verlichting in het boek van God Almachtig als de naam van regen komt, het is bewolking, zoals de Almachtige zei : ~En we hebben met regen op hen laten regenen .~ En hij zei : ~ En we lieten er stenen op strooien .~ Als het niet heet Faraj regen het grote publiek, voor het vers : ~ en we gingen naar beneden uit de hemel, gezegend water ~ , en sommigen van hen zeiden : regen toont een konvooi kamelen, en de karavaan kamelen laten regen zien . En de algemene regen is absurd, en als hij ziet dat de lucht zwaarden heeft geregend, dan worden mensen gekweld door ruzies en ruzies, en als het watermeloenen regent, worden ze ziek, en als het regent zonder wolken, dan ontkent hij dat niet , omdat de regen uit de lucht neerdaalt . En er werd gezegd dat hij een verademing was van een plek waar geen hoop is, en een bestaan van een plek die niet telt . Het woord regen en water dat valt en dergelijke, is correcter van interpretatie dan het woord regen ….
…Sap en sap : zeer goed, dus wie dat in een droom onderneemt, ik zal naar zijn toestand kijken, en als hij arm is, zal hij rijk zijn, en als zijn visioenen voor het publiek zijn alsof ze druiven of olie of overal andere dingen, en ze waren zo vruchtbaar en vrijgelaten . Als hij ziet dat hij ziek of gevangen zit, ontsnapt hij aan zijn toestand door de onder druk staande persoon uit zijn gevangenschap te verlaten, en als hij ziet dat hij opbrengsten of schulden heeft, dan moet hij die betalen en daarvan profiteren . En als hij dat ziet, zal de zoeker naar kennis en Sunnah hem begrijpen en zijn mening uit zijn borst drukken . En als hij dit als een celibatair ziet, gaat hij trouwen, dan komt zijn sperma eruit en bevrucht hij zijn levensonderhoud . Als het sap te veel was, en hij had vijgen, wijn of melk met sultan . En wie het zag alsof hij druiven perste en er wijn van maakte, hij kreeg gunst bij de sultan en verkreeg verboden geld voor het verhaal van Jozef, vrede zij met hem ….
Wat het harken met fijne olie betreft, het is een goede prijs, en stinkend vet is een lelijke lof, en er werd gezegd dat het vet oorspronkelijk somber was.
…Qandil Als u lampen ziet die gevuld zijn met olie, duidt dit op een weergave van vakbekwaamheden waarmee u bevredigende resultaten zult behalen . De lege kwal symboliseert depressie en moedeloosheid . Als je een brandende lantaarn ziet branden met een pure vlam, duidt dit op een waardige toename van geluk en gezinszegening . Als het mist en donkere straling afgeeft, zul je de jaloezie en afgunst moeten bestrijden die gepaard gaan met achterdocht, en je zult heel blij zijn de juiste persoon te vinden om aan te vallen . Als je een verlichte lantaarn laat vallen, zullen je plannen en hoop plotseling mislukken . Als het explodeert, zullen voormalige vrienden samenwerken met je vijanden om je belangen te schaden . Gebroken kwallen duiden op de dood van vrienden of familieleden . Als u een lantaarn bij u draagt, voorspelt dit dat u onafhankelijk zult zijn en in uw onderhoud zult voorzien, waarbij u uw vaste overtuigingen verkiest boven de overtuigingen van anderen . Als het licht verdwijnt, trekt het ongelukkige conclusies en mogelijk de dood van vrienden of familieleden . Als je in grote paniek bent en een verward licht uit je raam werpt, zullen je vijanden ervoor zorgen dat je in een sluier van geloof in vriendschap en bezorgdheid over je prestaties valt . Als u uw kleding van een lamp hebt gevangen, zult u zich schamen door bronnen waarvan u aanmoediging en sympathie verwachtte, en uw werk zal niet met veel goeds worden geassocieerd ….
…Het is in een droom geld en bagage . En de olijfboom is een gezegende man die goed is voor zijn gezin, en er werd gezegd : ze is een eerbare vrouw of de zoon van een president of staat . En gele olijven hebben schulden . Door een olijf uit een boom te persen, ontving hij een zegen en een gunst . En olijven in een droom geven aan slaven aan dat ze worden geslagen, en olijven worden geslagen totdat het lam wordt weggegooid . En er werd gezegd : Olijven zijn voor degenen die het zien en wie de olijfboom met olie noemt, dan zal hij met een slavin trouwen, en evenzo als de wijngaard wordt bewaterd met azijn of met vuil op de grond . En de olijfboom is geld en bezittingen . Olijven zijn een eervolle vrouw. Wie het ook verwondt, bezit of eet, dan is het een zegen en goedheid . En olijventoevoer bevat de meest betrouwbare ader en duidt op de rechtvaardige of de keuze van het volk, en de vrucht ervan duidt op gemakkelijk levensonderhoud, genade en genade met volledig plezier . En wie ziet dat hij olijven zuivert of perst, wijst op vermoeidheid en ontbering . En olijven betekenen het licht van het geloof, de leiding van de zondaars, het reciteren van de Koran, het herstel van de gebrokenen en geld voor de armen ….
…Zigzag is in een droom een teken van de kom van de droom of geld . Overspel in een droom is een gemene man, dus wie ziet dat hij een stokje honing heeft geslagen, zal worden geraakt door een buit van een gemene man, en als hij een stokje olie raakt, zal hij verboden geld van een slechte, ongelovige man . Wie ziet dat hij in een vervelling is ingeademd, krijgt een zoon ….
…** Het visioen van de profeet, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, dat hem de sleutels tot de schatten van de aarde zijn gegeven . Op gezag van Uqbah bin Amer – moge God tevreden met hem zijn – dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, op een dag naar buiten ging en bad voor de familie van een van zijn gebeden tijdens de overnachting en daarna ging naar de preekstoel en zei : ( Ik ben over u en ik ben een martelaar tegen u en ik, bij God, kijk nu naar mijn bassin en dat ik de sleutels heb gegeven tot de schatten van de aarde. Of de sleutels van het land, en Ik, bij God, ben niet bang dat je me na mij zult voegen, maar ik ben bang dat je erin zult strijden .) Abu Hurairah – moge Allah tevreden met hem zijn – zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem ( Nusrat verschrikking en gezien de beknoptheid van spraak en terwijl ik slaap als Ji-toetsen grondkasten in mijn handen heeft geplaatst ), zei Abu Hurairah – moge Allah tevreden met hem zijn -: De Boodschapper van Allah is vertrokken Allah zegene vrede zij met hem, terwijl je haar optilt . Al-Hafiz ibn Hajar zei in ( Fath al-Bari ): De mensen van expressie zeiden : De sleutel is geld, eer en macht . Als hij ziet dat hij een deur opent met een sleutel, zal hij in zijn behoefte voorzien met de hulp van iemand die in de problemen zit, en als hij ziet dat hij sleutels in zijn hand heeft, raakt hij een grote autoriteit . Al-Khattabi werd overgeleverd dat hij zei : Wat wordt bedoeld met de schatkamers van het land is wat voor de natie werd geopend uit de munitiebuit van Khosrau en Caesar en anderen, en het is mogelijk dat de mineralen van de aarde goud en zilver . Anderen zeiden : het wordt eerder algemeen gedragen dan dat. Al-Hafiz zei : De sleutels tot de schatkist van het land die bedoeld zijn, zijn wat voor zijn ummah na hem wordt geopend vanuit al-Futuh, en er werd gezegd : mineralen . Ik zei : Dit is identiek aan de realiteit in onze tijd, zoals zal worden uitgelegd door God Almachtig . En Al-Hafiz zei in zijn toespraak over zijn gezegde, en je trekt het uit de nosel door de non en de driehoek, wat betekent dat je het eruit haalt, je zegt : je snijdt de put als je de grond eruit haalt . De authenticiteit van de twee overleveringen van Uqba en Abu Huraira – moge God ermee tevreden zijn – verscheen in onze tijd, toen bronnen van olie en water ver in de diepten van de aarde verschenen, en wat ook verscheen uit goudmineralen en andere schatten van de aarde die mensen alleen in deze tijden konden bereiken ….
…In het visioen duidt hij de moskee aan, net zoals de moskee de markt aangeeft . Het kan duiden op een oorlog waarin een volk wint en een volk verliest . De Almachtige God noemde jihad een handel in de Almachtige en zei : ( Zal ik je begeleiden naar een handel die je redt van een pijnlijke straf ). En wie zichzelf op een onbekende markt ziet, heeft er een deal in gemist en was wakker in de jihad, toen kwam het martelaarschap naar hem toe, maar hij was een opzettelijke voogd, en als hij op hadj was, miste of bedierf hij het, en als hij op zoek naar kennis, zou hij hem of zijn verzoek om iets anders dan de Almachtige God stoppen, en als daar niets van was. Hij miste het vrijdaggebed in de moskee . En wie de markt vol mensen zag, of er een vuur in zag, of stro in de zijkanten had gepropt, winsten en huichelarij kwamen naar zijn familie . Als de mensen van de markt slaperig zien, of ze zien dat de winkels gesloten zijn, of ze zien de spin erop weven, dan zijn ze depressief . Sommigen van hen zeiden : De markt is de wereld, en wie die breed ziet, zal een wijde wereld bereiken . En er werd gezegd : de markt duidt op onrust en oproer vanwege wat het publiek erin verzamelt . Wat betreft iedereen die op de markt woont, het is een goede gids voor hem . Als de markt traag was, duidt dit op werkloosheid . En markten in een droom zijn indicatief voor voordelen, levensonderhoud en nieuwe kleding . Misschien wezen de markten op liegen, immoraliteit, zorgen en verdriet . De markt geeft alle belangrijke plaatsen aan, zoals moskeeën en kerken, en de zee die vis verzamelt die elkaar opeten . De markt geeft aan de mensen van abstractie aan om in het verboden te vervallen of geneigd te zijn tot de wereld, en dit kan een bewijs zijn van nederigheid . En als hij op de markt God noemde, met stemverheffing, aangevende dat hij het goede beveelt en het kwade verbiedt . En elke markt heeft een interpretatie : wat betreft de boekenmarkt, het zien in een droom duidt op leiding en berouw . Apothekersmarkt is een remedie voor zieke mensen . En de geurmarkt is goed nieuws, echtgenoten en kinderen . De snoepmarkt is het bewijs van geloof en islam . En de zaadmarkt, het grootbrengen ervan en het vernieuwen van echtgenoten, positie, levensonderhoud en dekking voor zaken . En de juwelenmarkt is kenmerkend voor bruiloften, versieringen en echtgenoten . En de juwelenmarkt is als iets voor herdenkingskringen en kennislessen . De markt van kassamedewerkers duidt op kennis van systemen en proza, rijkdom na armoede, en geeft ook de verblijfplaats van oordeel aan . En de kopermarkt betekent geluk, ellende, hoofdkraken, huwelijk met celibatairen, vreugde en genot . En de wapenmarkt duidt op oorlog en overwinning op de vijanden . En de slavenmarkt, glorie en goed, of kennis van vreemd nieuws, en duidt misschien op de dierenmarkt . En de wol- en pluismarkt geeft voordelen en levensonderhoud aan . En de katoenmarkt duidt op groei en onderhoud, en de opkomst van waarheid uit onwaarheid . En de markt voor Abazir is het nageslacht, de winst en het voordeel van de teelt . En de groentemarkt geeft aan dat er ellende en nood heerst . De vismarkt is levensonderhoud, voordelen en een ontmoeting met familie en familieleden . En de vleesmarkt geeft de plaats van oorlog aan vanwege het bloed dat daarin is vergoten . En de markt van olie, ghee en honing duidt op de opkomst van verlangens en genezing van ziekten . Slagerijen zorgen over de markt en Ancad . Zadels markt reizen over land . En de fruitmarkt is goede daden, wetenschap en kinderen . De onroerendgoedmarkt is geldbehoud en geheimen . De tarwemarkt is welvaart en zekerheid tegen angst . En de hypocrisie, discriminatie en ontmoeting op de houtmarkt . En de ijzeren markt is slecht, leed, kortingen, ongeluk en leed, en het kan duiden op levensonderhoud en voordeel . En de zijdemarkt is glorie, geld en goed werk . En de wassenbeeldenmarkt is berouw voor de zondaar en een gids voor de verlorenen . En de puimsteenmarkt is reizen, en het kan duiden op de markt van dieren, slaven of slaven . En de markt voor tenten reist en kan duiden op de markt van lijkwaden voor de doden . En de markt van Hajjamin maakt zich zorgen en voorouders en ziektes, en wellicht duidt het op de marktgetuigen . En de leidende markt duidt op ziekten met beperking . En de fondsenmarkt staat voor behoud, begrip en bewustzijn . En de kookmarkt staat voor genezing van ziekten en het vervullen van behoeften . En de markt voor flessen duidt op hypocrisie en roddels . De papiermarkt is het bewijs van overwinning voor de onderdrukten en wraak op de onderdrukker ….
…Snuiftabak : Degene die denkt dat hij kan snuiven . , Omdat hij de woede op hem zo smal als de truc bereikt, net zo goed als hij wordt gestoken door olie of iets anders ….
…Al-Karmani zei: De shalwar is een dienaar . En wie ziet dat iemand hem een shalwara heeft gegeven, duidt op de toevoeging van een bediende . En wie ziet dat Salwarah werd gestolen, wijst op zijn verdriet vanwege een bediende . Hij voelde dat hij een nieuwe Hllwara had gevonden, het toont een nieuwe server, hoewel zwart vuil of besmet met olie of teer, zodat het een vieze geur heeft, het duidt op de straf van God voor het zeggen dat de Almachtige Srabilhm van teer en Tgshy met vuur wordt geconfronteerd, hoewel het rood was, duidt het op vernedering.Als het groen is, dan geeft het aan dat mensen het de schuld geven van een baan, en als het geel is, dan duidt het op ziekte, en als het ziet dat het iets van deze kleuren heeft aangetrokken, dan is het goed en voordelig ….
…Altmartia vet : goede lof goed, dikke virosa lof lelijk, en er werd oorspronkelijk vet grammen gezegd, het voelde als een dikke fles en nam ze vet en zalf hem of vet door anderen, het is zalf of Heleph liegt of informant, het vers : ~ en als geboren Tdhn Vidhnon de vers . en wie zag dat hij zijn hoofd gezalfd had, zou hij raken opgewonden als hij het bedrag overschreden en gemorst op het gezicht . Als het niet hoger zijn dan de bekende hoeveelheid, het is een decoratie . een geurige olie is een goed compliment, en stinkend vet is een lelijke lof . Er werd gezegd dat stinkend vet een overspelige vrouw of een immorele man is . En ze zeiden: ~Wie het hoofd van een man siert in een positie die hij ontkent, laat het voorwerp erin, pas op voor het onderwerp van vleierij en bedrog . ” Als hij zijn gezicht beschilderd ziet, dan is hij een man die voor altijd vast . En wie ziet dat hij gepromoveerd is : of iemand anders heeft het in een mok gedrenkt, het geeft de lengte van zijn leven aan ….
…Hij is in een droom, als er geen kwaad van hem is, dan is het goed, onderhoud en genade . Misschien duidde de regen op het leven van de mens en de aarde, of de verwezenlijking van wat de mens beloofde . Als de regen specifiek is voor een bekende plaats, duidt dit op het verdriet van de mensen, of worden ze blootgesteld aan de kijker . Als de regen een schadelijk jaar is, bijvoorbeeld als het bloed of stenen in de lucht regent, dan duidt dat op zonden en zonden . En als de ziener op reis is, kan zijn reis worden opgeschort . De gunstige regen kan duiden op verzoening met vijanden, of op de verlichting van de noodlijdenden . En regen is een kamelenkaravaan net zoals een kamelenkaravaan regen is . En wie een openbare regen voor hem ziet, een dode materie leeft voor hem en ontvangt het goede, genade en zegen, en als hij overweldigd is of schulden heeft, zal hij worden vrijgelaten . En het regende in dat jaar Faraj en Ghayath . En wie regen in zijn huis ziet, vooral zonder mensen, zal voordeel, goedheid en waardigheid verwerven . En wie een regen van alle kanten ziet stromen en bomen ontwortelt, het is opruiing en vernietiging van de kant van de sultan . Als de aarde bloed regent, is het een kwelling . Als een boer regen ziet, dan is hij goed nieuws en vruchtbaarheid . En er werd gezegd : als de regen vuil is zonder stof, dan is het vruchtbaar . Als de regen honing is, dan is het goed voor alle mensen, en evenzo als het vet, melk, olie en dergelijke is . En de regen duidt op Gods genade, religie, opluchting en hulp . Misschien waren de plagen die uit de lucht neerdaalden, zoals sprinkhanen, hagel en wind, aangegeven, vooral als er vuur was en het water heet was . Misschien duidt het op de verleiding en het bloed dat wordt vergoten, en misschien duidt het op ziekte en ziekte als het niet op zijn tijd was . En als de regen op tijd was, zou dat hem ervan weerhouden te reizen of van zijn werk te gaan, of omwille van zijn zieken, of vanwege zijn armoede, of hij werd opgesloten . En als hij baadde in de regen van onzuiverheid . Of hij werd ermee gezuiverd voor gebed, of hij werd gewassen met onzuiverheid in zijn lichaam of kleding, en als hij een ongelovige was, werd hij moslim, als hij een zondaar was, bekeerde hij zich, en als hij arm was, zou de Almachtige God dat doen. hem verrijken, en als hij de autoriteit nodig had, zou ik het voor hem goedmaken . En wie zag dat de lucht zwaarden regende, de mensen zouden worden gekweld door ruzie en ruzie . En wie zag dat hij regenwater dronk, als hij gezuiverd werd, dan zou hij er goed aan doen, en als hij slecht was, zou hij ziek worden van wat hij van water dronk . Zie ook de donder en zie de lucht ….