…Ernstig . En als het negenentwintig is, duidt het op goedheid, opluchting en plezier . En als hij donder hoorde in een droom, en het visioen was op negen dagen in mei, duidde het op de dood van de edelen met de duif, en de dood vond plaats bij de Turken, en evenzo bij de schapen, en er zou veel regen vallen. , en de beste van de boomgaarden waren er in overvloed . Als het in de middelste tien is, treden er ernstige ziekten op . Als er donder wordt gehoord in een droom, en het visioen is in juni, tot tien dagen later, dan duidt het op de dood van geleerden en de meest eervolle in het land Egypte, de prijzen zijn laag, het geld groeit, en land en zee de visserij neemt toe . En als donder wordt gehoord en het visioen is in juli tot zes dagen ervan, dan zal de regen vallen in de maand december, en het planten zal vooruitgaan en groeien, en het grote volk van de Romeinen zal sterven, en de prijs daalt. in Jemen, en oorlog valt in het land van de Perzen en er is kwaad in het land van Egypte aan de kant van de koning, en ze vallen in gevangenschap in Children, en een koning komt uit het Oosten om hen als gevangenen naar zijn land te brengen. land . En als de donder aan het einde is of zeven overblijfselen ervan, dan duidt het op veiligheid in het hele land, en de prijs is goedkoop in het land Basra en het land Abessinië, en het land is zwart gemaakt tot de zwartheid van de Eufraat. , en sommige vruchten, zoals palm en bananen, krijgen gesel, en tarwe is er in overvloed . En als mensen aan het eind van het jaar bang zijn hun koning te vermoorden . Als er onweer wordt gehoord in een droom, en het visioen is in de maand augustus, dan is dat een goed teken voor de mensen van Levant en de mensen van Gorgan en Azerbeidzjan. De sprinkhanen worden verminderd en de koning van de Khazaren en de koning van Gog en Magog zullen sterven, en de gevechten vallen tussen hen in . En als er aan het einde ervan donder is, dan zal het vruchtbaar zijn in het land van Egypte en zijn overvloedige landen, en de prijzen zijn er goedkoop na onvruchtbaarheid, hoge prijzen en dood . Als er onweer wordt gehoord in een droom en het visioen is in de maand september in de tweede dagen ervan, dan zal er veel regen zijn, en droogte aan het begin van het jaar, en vruchtbaar aan het einde, en de sprinkhanen zal in het land van Kufa en de Tabahs van Basra zijn, en mensen vallen in grote honger, en moslims openen forten, en tussen de Romeinen en de Turken vechten voor een lange tijd, bevrucht de schijnvertoning en ontvangen zijn vruchten en granen . En als het op de tiende was, duidde het op het gebrek aan regen in dat jaar in de Maghreb, en de Almachtige God weet het het beste en Zijn afwezigheid is wijzer . En als het negenentwintig is, duidt het op goedheid, opluchting en plezier . En als hij donder hoorde in een droom, en het visioen was in negen dagen van mei, duidde het op de dood van de edelen met de duif, en de dood vond plaats bij de Turken, en evenzo bij de schapen, en er zou veel regen vallen. , en het goede van de boomgaarden was overvloedig aanwezig . Als het in de middelste tien is, treden er ernstige ziekten op . Als er donder wordt gehoord in een droom, en het visioen is in juni, tot tien dagen daarna, dan duidt het op de dood van geleerden en de meest eervolle in het land Egypte, de prijzen zijn laag, het geld groeit, en land en zee de visserij neemt toe . En als donder wordt gehoord en het visioen is in juli tot zes dagen ervan, dan zal de regen vallen in de maand december, en het planten zal vooruitgaan en groeien, en het grote volk van de Romeinen zal sterven, en de prijs daalt. in Jemen, en oorlog valt in het land van de Perzen en er is kwaad in het land van Egypte aan de kant van de koning, en ze vallen in gevangenschap in Children, en een koning komt uit het Oosten om hen naar zijn land te brengen als gevangenen . En als de donder aan het einde is of zeven overblijfselen ervan, dan duidt het op veiligheid in het hele land, en de prijs is goedkoop in het land Basra en het land Abessinië, en het land is zwart gemaakt tot de zwartheid van de Eufraat. , en sommige vruchten, zoals palm en bananen, krijgen gesel, en tarwe is er in overvloed . En als mensen aan het eind van het jaar bang zijn hun koning te vermoorden . Als er onweer wordt gehoord in een droom, en het visioen is in de maand augustus, dan is dat een goed teken voor de mensen van Levant en de mensen van Gorgan en Azerbeidzjan. De sprinkhanen worden verminderd en de koning van de Khazaren en de koning van Gog en Magog zullen sterven, en de gevechten vallen tussen hen in . En als er aan het einde daarvan onweer is, dan zal het vruchtbaar zijn in het land van Egypte en zijn overstromingen in de Nijl en de prijzen zijn er goedkoop in na onvruchtbaarheid, hoge prijzen en dood . Als er onweer wordt gehoord in een droom en het visioen is in de maand september in de tweede dagen ervan, dan zal het veel regenen, en zal er aan het begin van het jaar droogte zijn en aan het einde vruchtbaar, en de sprinkhanen zullen in het land van Koefa en de Tabahs van Basra zijn, en de mensen lijden grote honger, en moslims openen forten, en tussen de Romeinen en de Turken vechten voor een lange tijd, bevrucht de schijnvertoning en ontvangen zijn vruchten en granen . En als het op de tiende was, duidt dit op het gebrek aan regen in dat jaar in Marokko, en de Almachtige God weet het het beste, en Zijn afwezigheid is wijzer ….
Dromen over De overblijfselen van de lichamen
(51 betekenissen van dromen over De overblijfselen van de lichamen )…Duidt in een droom aan voor de dienaar van de plaats, en om het voordeel van zijn familie als eigenaar ervan te confronteren, want haar strengheid is het bewijs van de handhaving van zijn bevel, of de beweging van degenen die het aangaven . Als de vrouw ziet dat ze een mes heeft, of ze geeft een van de vrouwen een mes, duidt dit op haar liefde voor een bekende man . Pennenmes is een schrijver . En het slagersmes . Het soldatenmes is kracht en service . En het mes is een argument . En er werd gezegd : wie een mes ziet, hij zal macht en rijkdom verkrijgen uit de handen van een dienaar . En wie zag dat hij een mes inslikte, at van het geld van zijn zoon . En het mes in een droom een mannelijke jongen . En er werd gezegd : Wie een mes met zijn hand ziet, krijgt tweehonderd dirham, want het quorum is een nisab van het geld, en het mes mag voor vijfentwintig dirham aan de armen worden doorgegeven . En wie een mes in zijn hand ziet . En hij zat in een proces, en hij zou winnen, en het bewijs en het bewijs werd hem bewezen, want het komt van wapens en de vijanden beschermen hem . En wie ziet dat hij een mes krijgt dat hij niet heeft van een ander wapen, dan zal hij door het goede worden gekweld en in zijn levensonderhoud voorzien . En wie ziet dat hij met een mes is afgeslacht, moet nemen wat het mes heeft geslacht, of het nu vogels, dieren of andere dingen zijn . En wie ziet dat hij zijn handen met een mes heeft afgeslacht, zal iets door hem verbaasd zien . En wie ziet dat hij een mes of dolk in zijn quorum stopt, zal met een vrouw trouwen . En wie baat heeft bij zijn slaap met een mes, zal een vrouw ten goede komen als hij alleenstaand is . Als hij een zwangere vrouw had, gaf hij haar zoon . Als het mes voorbij is, dan is de getuige rechtvaardig, en als het niet voorbij is of met overblijfselen van een gewonde getuige, en als het in de schede zit, wordt het afgeleid, of wordt zijn getuigenis afgewezen voor incidenten die van hem opkomen in andere dan het getuigenis ….
…Het mes : wie haar in een droom voordeel oplevert, zal zich bij een vrouw melden als hij celibatair is, en als zijn vrouw zwanger is, is haar zoon gezegend, en als ze heeft wat de man ondersteunt, dan is ze een man, anders is ze een vrouwelijk . De speer . Als hij geen zwangerschap had en hij vroeg om een getuige met het recht, vond hij hem . Als het verleden was, was de getuige rechtvaardig, en als het niet verleden of met overblijfselen was, was zijn getuige gewond, en als hij gedekt was door een dekmantel voor hem of zijn getuigenis werd afgewezen voor incidenten die van hem naar voren kwamen in andere dan de getuigenis . Als daar niets van is, dan is het een voordeel van de wereld dat hij kan krijgen, of een band ermee, of een broeder die hem vergezelt, of een vriend die met hem bevriend raakt, of een dienaar die hem dient, of een slaaf die hem bezit op goedkeuring van mensen . Als hij een mes geeft dat geen ander wapen bij zich heeft, dan is het mes van het wapen Sultan, en dat geldt ook voor de dolk . En het mes is een excuus, want de Almachtige God zegt : ~En ieder van hen bracht een mes .~ En er werd gezegd dat wie een mes in zijn hand ziet als hij het niet gebruikt, hij een zoon een zak geeft, en als hij ziet alsof hij het gebruikt, dan duidt dit op de stopzetting van de zaak waarin hij is ….
…Wie ziet dat hij in twee lichamen zwak is : hij zal ze verdragen . En saffraan is een goede lof, tenzij er formules voor verschijnen . Als er een kleurstof op een kledingstuk of lichaam verschijnt, is het een ziekte ….
…Wordt de visie uitgedrukt in één vorm , of verschilt ze naar tijd, plaats en lichamen? Die moet worden begrepen door de oversteek en goed op de hoogte zijn ; De symbolen kunnen verschillen afhankelijk van tijd en plaats , dus de kruising kan een visioen op een specifieke tijd of plaats kruisen met een uitdrukking , en hetzelfde visioen kan worden uitgedrukt in een andere uitdrukking , vanwege het verschil in tijd of plaats , en dit , door de manier, veel gebeurt , en enkele van de weinige in de goederen kan het te bewonderen in de wetenschap . De persoon van de visie heeft ook een rol in het verschil in expressie ; Wel of niet volgens de geldigheid van de eerlijkheid en zo over zaken die verband houden met Balraia , en misschien hier de steun vermelden van wat ik zei , het verhaal van de parasiet toen hij met het moslimleger meeging in de strijd tegen de afvalligen in de duif , en het was zijn zoon Amr ibn parasiet , zei de parasiet moge Allah tevreden met hem zijn : hij zei : ging uit naar degene die Musaylimah met mijn zoon Amr stuurde, zelfs als ik op de een of andere manier een visioen zag, zag ik alsof mijn hoofd was geschoren, en er kwam een vogel uit mijn mond, alsof een vrouw me in haar vagina had gestopt, alsof mijn zoon het me dringend vroeg, dus ging hij tussen mij en hem in, dus ik sprak met haar, dus zeiden ze : goed , dus zei ik : zoals ik heb vastgemaakt, en mijn hoofd stuk voor stuk geschoren , en de vogel Forouhi, vrouwen land begraven waar, het was met afschuw vervuld om een martelaar te doden , en het verzoek van mijn zoon op mij, wat ik zie alleen Saadhir in het certificaatverzoek, en zie hem niet gehecht aan het reizen dit, hij zei : de parasiet doden op de dag van Yamama, en zijn zoon w als gewond werd hij op de Dag van Yarmouk gedood als martelaar tijdens het bewind van Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Ibn al-Qayyim zei in “ Zad al- Ma’ad ” na het verhaal ( 3/627 ): Wat betreft de uitdrukking om het hoofd te scheren met een positie , dit is omdat het scheren van het hoofd zijn haar op de grond plaatst en het geeft niet alleen de positie van zijn hoofd aan, aangezien het duidt op de redding van zorgen, ziekte of nood voor degenen die daarbij passen, en over de armoede, het leed en de teloorgang van leiderschap, confronteerde hij degenen die niet bij hem pasten, maar in de droom van de parasiet zijn er aanwijzingen die het noodzakelijk maakten dat hij zijn hoofd neerlegde, inclusief : dat hij in de jihad was en de vijand met een doorn en moed bestreed . Met inbegrip van : dat hij de buik van de vrouw binnenging , waarin hij een land zag dat is als zijn moeder, en zag dat hij in een positie was gekomen die eruit kwam , en dit wordt teruggebracht naar de aarde, zoals hij zegt : { waarvan we hebben gemaakt en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm } Taha : 155 , de eerste vrouw Met de grond, aangezien beide de plaats van geslachtsgemeenschap zijn, en de eerste toegang tot zijn vagina is door ernaar terug te keren zoals het eruit is gemaakt, en de eerste vogel die eruit kwam met zijn geest, het is als de vogel die gevangen zit in het lichaam, en als hij eruit kwam, was het als de vogel die zijn opsluiting verliet en ging waar hij maar wilde. Daarom vertelde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, “ dat de ziel van de gelovige een vogel is die in de bomen van het paradijs hangt. ” Geplaatst door Ahmad, Al-Nasa’i en Malik . En de betekenis van opmerkingen : dat wil zeggen, hij eet en zorgt voor . Mediteer dus op deze woorden van Ibn al-Qayyim en leer elke visie uit te drukken en te meten in overeenstemming met de eigenaar en de tijd waarin deze werd gezien, en hoop dat de metgezellen elkaar bestudeerden in de wetenschap van het uiten van visioenen, om te leren dat dit een wetenschap is die kan worden geleerd en onderwezen, zelfs als degenen die het niet met deze mening eens zijn het niet met ons eens zijn, en God weet het het beste ….
…En wie ziet dat hij land ploegt, dan slaapt hij bij zijn gezin, en als hij ziet dat iemand anders het ploegt zonder zijn toestemming, dan is hij in strijd met zijn familie, en wie ziet dat hij gerst heeft geplant, zamelt geld in , en wie ziet dat hij zaaide en oogst, dan zal hij met het goede geslagen worden, en als hij ziet dat hij gezaaid heeft en dat zaad niet opgehangen heeft, dan zal hij ze lijden en hij is evenzeer verdrietig. Wie zaait, en wie ziet dat hij tarwe infecteert, dan raakt het goud. En wie ziet dat hij vochtige tarwe eet, dan is hij een kluizenaar die overblijft, en als hij droge of gekookte tarwe opdroogt, dan zit er niets goeds in. En wie ziet dat hij natte, gedroogde, gebakken of gekookte gerst eet, dan is het goed voor hem en in ieder geval goed. Gerst werd hem gegeven, omdat hij een oogappel en een gezond lichaam ziet, en hij wordt gezond. En wie ziet dat zijn eten dum of vuil teruggaf, goedkoop of bedorven is, en als hij een vuur ziet dat het voedsel verbrandt, of de prijs stijgt, en wie rook, linzen of maïs ziet, dan is hij in ieder geval geld en het is zonder tarwe en gerst. Overblijfselen of kikkererwten en kikkererwten of soortgelijke granen zijn de zorg en het verdriet van degenen die ze slaan of ze nat of droog eten, gekookt of gebakken, en er werd in sesam gezegd dat het geld te veel is, en wie ziet dat hij rijst heeft geraakt , hij zal een beetje levensonderhoud lijden, en het bevat ze en verdriet en wie ziet dat hij het zwarte zaad of de haram heeft geraakt of er is een remedie voor, omdat het de gezondheid en het welzijn van zijn lichaam beïnvloedt…
…Als je droomt dat je drie dode lichamen bezoekt op zoek naar iemand, betekent dit dat je geschokt zult zijn door het nieuws van de dood van een vriend of familielid . En als je daar meerdere lichamen ziet, betekent dit dat je in de nabije toekomst te maken krijgt met verdriet en verdriet ….
…Men is van mening dat het onderschrijven van een bekend lichaam zal worden beschouwd als lichamen zoals voorzien, en de vernietiging, er zit niets goeds in , omdat het in de Koran afkeurenswaardig is om het Almachtige nieuws over de ongelovigen te zeggen: ~ Laat Thbora vandaag niet één en beweerde Thbora te veel ‘ en de tolerantie daar zit in alle gevallen niets goeds in , de woorden van de dichter : en zelfgenoegzaamheid in De belangen van hemzelf … vossen en cheeta’s vielen hem aan. Wat betreft het verwaarlozen van de ongelovigen, het is prijzenswaardig, en nalatigheid van de gelovige is verwerpelijk ….
…Lijkwade Als je een lijkwade in een droom ziet, voorspelt dit ziekte en de daaruit voortvloeiende pijn, angst en angst, en dit gaat gepaard met de machinaties van valse, slecht doordachte vrienden . Uw bedrijf zal na deze droom worden bedreigd met regressie en verwarring . Als je in lijkwaden gehulde lichamen ziet, voorspelt dit dat je met veel zware ongelukken en tegenslagen te maken zult krijgen . Als je een persoon de lijkwade van een lijk ziet verwijderen, voorspelt dit het optreden van ruzie en ruzies die zullen leiden tot vervreemding van degenen van wie je houdt en hun vervreemding van jou ….
…Schapen zijn in een droom een goede en gehoorzame kudde . En schapen duiden de buit, echtgenoten, eigendommen, kinderen, gewassen en fruitbomen aan . Schapen zijn gulle, mooie vrouwen met verborgen geld en show . En geiten zijn vrouwen met een show om hun naaktheid te tonen . En de schapen zijn hun naakte lichamen . En wie ziet dat hij schapen drijft, dan zijn de eieren niet-Arabieren en zijn de zwarten Arabieren. Als hij van hun wol en hun melk neemt, dan oogst hij geld van hen, dan is de koning van de schapen een prijs die hij verdient . En er werd gezegd : dat de vele schapen een arm volk zijn . En wie ziet dat hij een schaap heeft gevonden, zal het mandaat, de heerschappij, de koning, de heerschappij en de genade ontvangen . En wie een kudde schapen ziet, zijn geluk blijft bestaan, en wie de koppen en poten van schapen ziet, zal zijn leven verlengen . En wie zijn beeld zag veranderde in een afbeelding van een trofee, hij zou de buit krijgen . Zie ook lam ….
…En als hij daarmee botten ziet, en zijn lijk groter wordt dan de lichamen van mensen, dan duidt dat op zijn dood, en wat vergeving betreft, het is prijzenswaardig omdat het een werk van gerechtigheid en cultivatie is ….
…Dwaasheid Als je valse lichamen in je dromen ziet, voorspelt dit onoprechtheid in vriendschap en onzekere projecten ….
…Een ander kwam naar hem toe en hij zei, O Abu Bakr bin Sirin, dat een man zag alsof hij een ei van zijn kop had gesneden en het wit had genomen en het geel had achtergelaten. Ibn Sirin zei, vertel het de man, maar het eindigt. Hij zei dat ik hem over jou vertelde. Hij zei nee. Toen kwam hij weer bij hem terug en opnieuw vertelt hij hem dat en beantwoordt hem zoals zijn eerste antwoord en toen zei hij tegen hem: Als je hem zag, zweer dan bij hem. Als hij haar zag, zwoer hij een eed, en hij zei: Als je eerlijk bent, dan ben je een aaseter die de lijkwaden van de doden neemt en hun lichamen achterlaat, dus zei hij: Bij God, ik zal nooit meer terugkeren….
…Wat is de uitspraak over het gebruik van de term ~belichaming van God~ bij de bespreking van de vraag : kan God in een droom worden gezien? Wanneer je deze kwestie bespreekt, zul je enkele beschrijvingen vinden die niet geschikt zijn voor Hem, de Almachtige, zei de rechter : De geleerden zijn het erover eens dat het toegestaan is om de Almachtige God in een droom en de geldigheid ervan te zien. En andere dergelijke uitdrukkingen van de bijgewerkte uitdrukkingen die niet uit de woorden van God kwamen, noch de woorden van Zijn Boodschapper, en daarom worden ze niet ontkend en bevestigd pas na uitwerking, en als hun betekenis juist is, dan is het bewezen, anders het wordt ontkend . Daarom is het niet toegestaan om te zeggen : zijn toestand is een van de kenmerken van de lichamen, en het is niet toegestaan dat hij hem belichaamt. Omdat dit een van de bijgewerkte uitdrukkingen is ….
…Het slachthuis heeft geen zin om het in een droom te zien, omdat er zielen in zijn verdwenen, huiden van de lichamen worden verwijderd en bloed wordt vergoten, en zijn visioen kan wijzen op vreugde en genot omdat het daar een hulpmiddel voor is, en misschien het geeft de rol aan van de mensen van onderdrukking, en als een patiënt erin komt, zal hij sterven . Besmetting van rechts met een deel van het vuil duidt op gal of ziekte . Het slachthuis is een huis van marteling, onrecht en opsluiting, dus iedereen die een slachthuis binnengaat, moet oppassen voor opsluiting ….
…Ganzen in een droom zien, duidt op vrouwen met mooie lichamen, een goede herinnering en veel geld. Als ze stemmen, zijn ze rouwenden . En wie ziet dat hij voor ganzen zorgt, dan zorgt hij voor een volk van hoge rang, en hij krijgt er geld van . En er werd gezegd : de ganzen zijn een man van zorg, verdriet en autoriteit op land en zee . En ganzen ervan zijn wild en van daaruit is het land, dus zijn visie geeft aan dat de eigenaren van reizen, zoals kooplieden op het land en op zee, en gemeenteganzen zijn mensen, verdriet, echtgenoten, eigendom, buurt, slaven of bewakers . Misschien wees de gans naar de mooie of dikke vrouw, en hun geschreeuw op de plaats waar ze klaagden over de dood, verbranding of verdrinking . En ganzeneieren, want wie ziet dat hij ze bezit, het is veel geld voor degenen die ze meenemen ….
…De strijd van de zon gaat uit tegen de koning, en de vermindering van de zonnestralen zal het prestige van de koning verlagen . Als hij de zon in twee helften ziet splitsen, dan blijft de helft over en de andere is weg, dan komt hij naar buiten naar de koning buiten, en als de overgebleven helft de gouden helft volgt en zich aansluit en terugkeert naar een gezonde zon, dan komt de buitenkant neemt het hele land in beslag, en als de lopende helft terugkeert naar de overgebleven helft en de zon terugkeert zoals het vroeger was, keerde zijn koning terug naar hem en won hij de buitenkant . Als elk van de twee helften op zichzelf de zon wordt, dan bezit de buitenkant wat er bij de koning van de koning is, en wordt hij zijn tegenhanger, en neemt de helft van zijn koninkrijk in beslag . Als hij de zon ziet vallen, is dat een ramp voor de waarden van de aarde of voor de ouders . Als hij zag alsof de zon in een huis was opgekomen en het hele huis verlichtte, zouden de mensen van het huis heerlijkheid, waardigheid en voedsel hebben . En wie zag dat hij de zon had ingeslikt, zou in een zwaar leven leven . Als hij dat zag, zou de koning sterven . En wie door zonlicht wordt geraakt, God zal hem een grote schat en geld geven . En wie de zon op zijn bed ziet komen, zal ziek worden en zijn lichaam ontsteken . Als hij ziet alsof hij goed voor hem is, geeft hij vruchtbaarheid aan en vertrok, en geeft bij veel mensen de gezondheid aan . En wie de zon ook iets van hem afneemt of hem iets geeft, het is Mahmoud niet . Een van de aanwijzingen voor goede daden is dat een persoon de zon in zijn normale vorm en gewoonte ziet, en een toename of afname ervan kan schadelijk zijn . En wie de hitte van de zon vindt en zijn toevlucht zoekt in de schaduw, hij zal van verdriet worden gered . En wie het koud vindt in de schaduw en in de zon zit, zijn armoede is weg, want de kou is armoede . En wie in staat is om de zon te zien als deze zwart en warrig is, de koning is hem in elk geval verplicht . En er is overgeleverd dat de rechter van Homs zag alsof de zon en de maan werden gedood, en de planeten uit elkaar gingen, dus werd het gespleten met de zon en het werd gespleten met de maan . Hij vertelde zijn visioenen over Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Hij zei tegen hem : Met welke was je? Hij zei : met de maan . Umar las : ~ Dus we wisten het vers van de nacht uit en lieten ons het vers van de dag zien .~ En hij leidde hem af van het werk van Homs, dus oordeelde hij dat hij met Muawiya naar twee rijen ging en hij werd gedood . En wie de zon, de maan en de sterren op één plaats ziet samenkomen en hun koning, en ze hebben licht en stralen, dan is het gezegde aanvaardbaar voor de koning, de minister en de presidenten . Als het niet licht is, dan zit er niets goeds in voor de ziener . Als hij de zon en de maan op hem ziet neerkijken, zijn zijn ouders tevreden over hem . Als ze geen straal hebben, zijn ze boos op hem . Als hij rechts en links een zon en een maan ziet, voor of achter hem, dan zal hij worden gekweld door angst of rampspoed en nederlaag, en wordt hij gedwongen ermee te vluchten, omdat de Almachtige God zegt : “En de zon en de maan zijn samengekomen en de persoon zal zeggen wat de dag van ontsnapping is . ~ En de zwartheid van de zon, maan en sterren en hun rotatie, veranderen de zegeningen in deze wereld . En er gebeurde een zonsverduistering met de koning . En wie wolken ziet die de zon bedekken totdat het licht weg is, de koning zal ziek worden . Als hij ziet dat het niet beweegt in de wolken of eruit komt, dan zal de koning sterven, en kan de zon een wetenschapper zijn geweest die weet hoe de wolken geëvacueerd zijn, dan zal verdriet van hem verdwijnen . Maan : Oorspronkelijk de minister van de grootste koning, of een sultan zonder de grootste koning, en de sterren om hem heen zijn soldaten . En zijn huizen en woningen, of zijn vrouwen en dienstmaagden . En misschien geeft hij de geleerde en de jurist aan en al het bewijs dat hij leidt, omdat hij wordt geleid in de duisternis en straalt in het publiek . Het duidt op de jongen, de man en de meester, en de vrouw en zoon, vanwege zijn schoonheid en licht, hem vergeleek met de schoonheid van vrouwen en mannen, dus er wordt gezegd alsof de volle maan was alsof het een maanmaan was. . Vervolgens worden zijn ongevallen geïnterpreteerd en geoefend als vergelijkbaar met wat eerder in de zon werd genoemd, en het kan wijzen op een toename of afname, omdat het toeneemt en afneemt, zoals geld, werken en lichamen, samen met de eerdere aankondiging van verkeer, zoals als een patiënt die aan het begin van de maand ziet, op hem neergedaald is of hem bij hem gebracht heeft, dan zal hij ontwaken uit zijn probleem. Hij wordt gespaard van zijn ziekte . En als het een maand te kort is, dan is de ouderdom ervan voorbij en nadert de deadline het resterende aantal van de maand, het kan dagen zijn, en het kan een verzameling, maanden of jaren zijn, met bewijs dat daaraan in een droom is toegevoegd of in het wakkere leven . Als hij aan het begin van de maand neerdaalt, of als hij afwezig lijkt van zijn plaats, heeft hij zijn plaats verlaten en is hij van zijn reis gekomen . En als dat aan het einde van de maand was, na reizen en het verlaten van zijn vaderland . En wie hem bij zich ziet of in zijn schoot of in zijn hand, hij zal met een man trouwen naar zijn licht en licht, of hij nu een man of een vrouw is . Aisha, moge God tevreden met haar zijn, zag drie manen die in haar kamer vielen. Ze vertelde haar vader over haar visioen, moge God tevreden met hem zijn, en zei tegen haar : Als je visioen waar is, liggen er drie begraven in je kamer, ze zijn de beste van de mensen op aarde ….
…De lafheid : duidt het Hiernamaals aan omdat het zijn passagiers zijn en naar het, degene die het heeft bereikt, gaat ernaartoe, en het is de opsluiting van degenen die het bereikten, en het kan duiden op de verblijfplaats van slavernij, ascese, aanbidding, verlaten van de wereld, huilend en preken, omdat de mensen die afstand nemen van de mensen een les is voor degenen die hen bezochten en een preek voor degenen die hen zagen en hun toestand en hun uitgeputte lichamen en hun verdeeldheid aan hem werden geopenbaard De verpletterden en de Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, noemde het toen hij het binnenkwam en begroette zijn inwoners : de verblijfplaats van een volk van gelovigen . Misschien duidt het op de dood omdat het zijn huis is, en het kan verwijzen naar het huis van de ongelovigen, de mensen van vernieuwing en de gemeenschap van de dhimmi’s, omdat degenen die er wonen dood zijn . De dood in interpretatie is de corruptie van religie, en het kan wijzen op de rol van degenen die worden onderschat door destructieve daden en corruptie, zoals de rol van overspelers en de rol van alcohol waarin de dronken worden weggegooid als de doden, en de rol van de achtelozen die niet bidden en de Almachtige God niet gedenken en hen niet tot daden opwekken, en het kan op gevangenschap duiden omdat de doden in zijn graf opgesloten zitten. Hij betrad een begraafplaats in een droom en was ziek terwijl hij wakker was, hij werd tegen haar en stierf aan zijn kwaal, vooral als er een huis of een huis in was, en als hij niet ziek was, kijk dan, en als hij in de tijd van zijn binnenkomst eerbied huilend in zijn ogen of het Boek van God Almachtig volgen of bidden tot de qiblah, dan is hij de ingang voor de mensen van goedheid, schoor de herinnering aan de dhikr, en hij ontving het rituele ritueel en profiteerde van wat hij zag of hoorde, en als het was toen hij het binnenkwam, lachend of blootgesteld aan de slechtheid of gejammer op de graven of wandelen met de doden, dan komt het de mensen van het kwaad, immoraliteit en corruptie van religie binnen door ze te mengen met wat ze zijn , en als hij het binnengaat met de adhaan, predikt hij degene die niet onderwijst en het goede beveelt. Hij die de daad niet verricht, staat op in waarheid en getuigt waarheidsgetrouw onder een onwetend, onwetend of ongelovig volk, en wat betreft degenen die zag de doden en stond op uit hun graven of keerde terug naar hun huizen onbekend onbekend, dan zal hij de gevangenis verlaten of de mensen van een stad aan polytheïsten overleveren of ontkiemen wat de mensen van liefde op de aarde hebben geplant van wat ze zo ellendig waren aan Forever a Om evenveel te verminderen als de toename van het visioen en de duidelijke bewijzen en overheersende zaken bij het ontwaken ….
…Diamanten De droom van het bezitten van diamanten is een droom die een goed voorteken is en wijst op grote eer en speciale interesse van ambtenaren . Als een meisje droomt dat haar minnaar haar diamanten geeft, dan voorspelt dit dat ze een geweldig en eerbaar huwelijk zal hebben, en het zal haar volk met trots vervullen, maar als ze een diamant verliest en hem daarna niet meer vindt, dan is dit droom is een van de meest sinistere dromen en voorspelt schaamte, armoede en dood . Als een prostituee droomde van diamanten, belooft dit haar vele dagen van succes en prachtige geschenken . Deze droom betekent winstgevende deals voor degenen die in commerciële speculaties werken . Hetzelfde geldt voor pornomannen en prostituees als ze ervan dromen diamanten te bezitten . Diamanten beloven veel geluk, tenzij ze worden gestolen uit de lichamen van de doden, in welk geval ze voorspellen dat je vrienden je onoprechtheid zullen ontdekken ….
…Muis : een corrupte vrouw, een dief of een slecht bed . En als het een groep is en de kleuren ervan verschillen, zwart en wit, dan zijn het de nachten en dagen, die levens en lichamen in nalatigheid en verhulling lenen ….
…Regen : duidt op Gods genade, religie, opluchting en hulp, kennis, de Koran en wijsheid, want water is het leven van de schepping en de goedheid van de aarde, en met zijn verlies de vernietiging van mensen en vee en de corruptie van de kwestie op het land en de zee, dus wat dacht u ervan als het water melk, honing of vet is . Het duidt op vruchtbaarheid, welvaart, goedkope prijzen en rijkdom . Omdat hij de reden is voor dit alles, en hij verschijnt, en hoe, als het tarwe, gerst, olie, dadels, rozijnen of stof zonder stof enzovoort is, wat duidt op geld en levensonderhoud, en het kan duiden op de behoeften die uit de lucht komen, zoals sprinkhanen, hagel of wind, vooral als het erin zit. Vuur of het water ervan was heet, omdat God, glorie zij Hem, in Zijn boek uitdrukte wat Hij aan de naties had geopenbaard van Zijn kwelling met regen, zoals de Almachtige zegt : ~En wij regenden op hen, dus de regen van de waarschuwende .~ En misschien aangegeven door opruiing en bloed dat wordt vergoten, vooral als het water bloed was . En misschien worden de kwalen en ziekten aangegeven door pokken en de tekening, als het niet op zijn tijd is en terwijl het schadelijk is voor zijn koude en zijn goede punt, en alles wat de aarde en zijn vegetatie daardoor schaadt, is schadelijk voor de lichamen. die er ook uit werden geschapen en erin groeiden, dus wat als de regen vooral in een onbekend huis, dorp of plaats was, en misschien duidde het op de verdrukking en kwelling van de sultan, zoals tegenstanders en bevelen, vooral als het was regent met levens, enzovoort . Onder de bewijzen van foltering, en misschien wel het bewijs van medicijnen, rede, preventie en vakantie voor reizigers, ambachtslieden en iedereen die in de open lucht werkt, omdat de Almachtige God zegt : ~ Als er schade in u is door regen .~ Degene die een openbare regen in het land zag, als de mensen in slechte vruchtbaarheid waren, was hun prijs goedkoop, hetzij met regen zoals hij het zag, of vanwege zijn vriendelijkheid, of schepen die voedsel aanboden . En als ze in onderdrukking, kwelling en ziekte waren, laat dat dan bij hen weggaan als de regen op dat moment gunstig was, en als het schadelijk was of als er een steen of vuur in was, vermenigvuldig dan wat ze frequentie met hen volgens de sterkte en zwakte van de regen . Als het aan het sproeien was, is de kwestie licht aanwezig . En wie zichzelf in de regen ziet of gevangen zit onder een dak of een muur, dan beveelt hij schade door spraak en schade . En of hij sloeg evenveel toe als de regen hem trof, of hij werd geraakt door een afdruiprek als hij ziek was, of dat was zijn tijd, of de plaats was zijn plaats . Wat betreft wat verboden is onder de muur, ofwel is hij afwezig van zijn werk of van zijn reizen of vanwege zijn ziekte of de oorzaak van zijn armoede, of hij zit gevangen in de gevangenis volgens wat in elk aspect ervan wordt afgeleid in de plaats waar hij zichzelf zag, en met een toename van zijn gezichtsvermogen, en wat is in zijn waakzaamheid, tenzij hij zich heeft gewassen in de regen van onreinheid, of zuivering ervan voor gebed, of zijn gezicht heeft gewassen met zijn water, zodat zijn gezichtsvermogen correct is, of hij werd gewassen met onreinheid die op zijn lichaam of zijn kleren zat, als hij een ongelovige was, werd hij moslim, en als hij een innovator of een zondaar was, had hij berouw, en als hij arm was, verrijkte God hem, en als hij hoopte dat een nood met de sultan of iemand zoals hij hem zou opvolgen, en hij hem toestond wat hij nodig had . En elke soort is wenselijk voor zijn soort, want hij is prijzenswaardig, en elke soort die zijn soort haat, wordt gehaat . En Ibn Sirin zei : Er is geen verlichting in het boek van God Almachtig als de naam van regen komt, het is bewolking, zoals de Almachtige zei : ~En we hebben met regen op hen laten regenen .~ En hij zei : ~ En we lieten er stenen op strooien .~ Als het niet heet Faraj regen het grote publiek, voor het vers : ~ en we gingen naar beneden uit de hemel, gezegend water ~ , en sommigen van hen zeiden : regen toont een konvooi kamelen, en de karavaan kamelen laten regen zien . En de algemene regen is absurd, en als hij ziet dat de lucht zwaarden heeft geregend, dan worden mensen gekweld door ruzies en ruzies, en als het watermeloenen regent, worden ze ziek, en als het regent zonder wolken, dan ontkent hij dat niet , omdat de regen uit de lucht neerdaalt . En er werd gezegd dat hij een verademing was van een plek waar geen hoop is, en een bestaan van een plek die niet telt . Het woord regen en water dat valt en dergelijke, is correcter van interpretatie dan het woord regen ….