…Zijn visioenen van leugenaars Musaylimah en Al-Ansi op gezag van Nafi` bin Jubair op gezag van Ibn Abbas – moge God tevreden met hen zijn – hij zei : Musaylimah de leugenaar kwam op de tijd van de Boodschapper van God, moge God zegenen hem en schenk hem vrede, dus hij zei dat als Mohammed na hem de kwestie aan mij voorlegde, ik hem volgde en het in de mensen van veel van zijn volk presenteerde, dan kwam de boodschapper van God naar hem toe. God zij op hem en met hem Thabit Ibn Qais bin Shammas – en in de hand van de Boodschapper van God een stuk papier – totdat hij op Musaylimah stond te midden van zijn metgezellen en zei : ( Als je me om dit stuk zou vragen, zou ik niet geef het aan jou en je zult niet verder gaan dan Gods bevel in jou, en als ik erin slaagde je te verstoren, en ik zie je waarin ik het liet zien wat ik zag en dit is bewezen Hij antwoordt je namens mij ) Toen wendde hij zich af van hem Ibn Abbas – moge God tevreden zijn met hen beiden – en ik vroeg naar de woorden van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en hem vrede schenken ( je ziet waarin je liet zien wat ik zag ) en Abu Hurairah vertelde me dat de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken , zei ( Terwijl ik sliep, zag ik in mijn hand twee gouden armbanden Vohemena zeggen dat in een droom Onfajhma Venfajthma Aftara Voolthma leugenaars achter mij aan gaan, één blindheid en andere Musaylimah . verteld door Bukhari Obeid bin Abdullah bin drempel, zei : We hebben gehoord dat de leugenaar van Musaylimah de stad gaf, ging neer in het meisje Harith Dar was een meisje bin Harith onder Kraiz – en zij is de moeder van Abdullah bin Aamer – dus de Boodschapper van God kwam naar hem toe om te bidden dat God met hem en met hem Thabit bin Qais bin Shammas – die de prediker van de Boodschapper van God wordt genoemd, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn – en in de hand van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, stond er een balk op hem en hij praatte met hem. Musaylama zei tegen hem : Als je wilt, laat ons tussen jou en de zaak staan, dan leg je het voor ons na jou, dan zei de Profeet: Moge God hem zegenen en hem vrede schenken ( Als je me deze staf vroeg, wat ik gaf u, en ik zou u zien waarin ik het liet zien wat ik zag, en deze Thabit bin Qais zal u namens mij antwoorden ) dan keerde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zich af. Ubayd Allah Abdullah zei : Ik vroeg Abdullah bin Abbas naar de visie van de Boodschapper van God, vrede en zegeningen zij met hem, die hij noemde, zei Ibn Abbas – moge Allah tevreden met hen zijn – vertelde me dat de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem zei hij ) terwijl ik slaap Oreet hij legde in mijn handen Swaran ging Vfezathma en Lthma gaf me toestemming Venfajthma Aftara Voolthma leugenaars gaan uit, zeiden de dienaren van God : een – Ansi, die Fayrouz werd vermoord in Jemen en de andere Musaylimah de leugenaar ….
Dromen over De persoon is ver van mij in de droom
(139 betekenissen van dromen over De persoon is ver van mij in de droom )…Overlevende God 78 – Op gezag van Ibrahim bin Saad bin Saifi al-Makhzoumi, die een vriend was van Ubaid Ibn Qutham bin Abbas, zei hij : Hij stuurde Ubayd Allah bin Qotham naar mij, die ‘s middags de prins van Mekka was, en hij verbleef bij de bron van Maymoun in het huis van Lababah Bint Ali – dat wil zeggen, Ibn Abdullah bin Abbas – zijn vrouw en zij was bij hem Dus ik kwam toen hij doodsbang was, en hij zei : O Abu Ismail, dat wil zeggen, Ik zag God als liefde in wat ik zei , hij ging naar het aangezicht van een persoon van deze muur en zei : Terwijl de levenden en overvloedig goed zijn, draag hun goed op stokken, ik ben dood . Hij zei : Ik zei : Nee, God is van Satan , hij zei : Nee , bij God , hij zei : Ik zei : Vienai anderen , hij zei : Wie? Ik zei : Misschien zeiden de anderen , zei hij alsof je Blababh-meisje laat zien , is God de beste van mij , ik zweer het, zeiden we wat we maar een paar maanden bleven tot ze stierf aan zijn deur . Hij zei tegen mij : O Abu Ismail , is wat ik zei , hij zei : Toen construeerden we gezonden naar dat soort dingen , de tijd dat Votih zei : moge God naar dat specifieke gezicht komen, hij zei : Terwijl de buurt en het prima achteruit ging op hun eigen bestwil Luiten Ik ben God is dood . Hij zei : Nee, als God het wil . Hij zei : Er is geen deur om me uit te leggen . Hij zei : we bleven ongeveer een maand, toen stierf hij . Roy Alvakea zei ook dat Obeid – Allah ibn Qtm – dat is die dag en tegen Mekka – zei : ik zag in een droom dat een man tussen mijn handen stond, hij zei : Terwijl de buurt en achterlijk prima hun welvaart op zich namen op Lutes zei : Ik dacht dat het me zo aangaat , en ik zei : Neit tegen mezelf, en zei toen Lababa bint Ali bin Abbas, zijn vrouw, zei : Ze vindt het prima met mij en zij is degene die sterft . En ik bleef twee of drie maanden, dus stierf , en vestigde me na ongeveer maanden. Als Bmak mag graag de handen, zei hij : dan zeggen naar de degene die een houdt geschil dat is alert aan een andere doorgegeven later als alsof Kadi Harith bin Abi plezier dat hij noemde hen Vetodjaa hem en zei tegen hem : je beschermen God, O Prince , zei hij : hij stierf, maar hij stierf ….
…En wie ziet dat hij op een tweekoppige olifant rijdt, geeft aan hoe ver hij verwijderd is van het dienen van de autoriteit van die plaats tot het dienen van een andere heerser ….
…En wie ziet dat hij doet wat niet is toegestaan voor de vastende, heeft zijn religie verlaagd ….
…Als hij het zag alsof de dode hem zei: ~Je zult op die en die tijd sterven~, dan is zijn uitspraak waar . Als hij zag alsof hij een dode volgde en niet met hem een huis binnenging, of binnenkwam en toen vertrok, dan nadert hij de dood en ontsnapt dan ….
…Abu al-Qasim al-Husayn bin Bakr bin Harun vertelde ons, op gezag van Abu Muhammad al-Marashi, op gezag van Ahmad bin Muhammad bin al-Hajjaj, die zei : ik begreep het meest correcte van al-Shafi’i , Malik en Ahmad bin Hanbal, moge God tevreden zijn met hen, en al degenen die tot jurisprudentie leiden, dus ik was het oneens over hun uitspraken en hun verschillen in zaken, dus ik vond het leuk om de meest correcte te nemen. Hun woorden, ik vroeg God de Almachtige om me de profeet te laten zien, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in slaap, dus hij viel in mijn gedachten dat je vrijdagavond zou zien, dus toen vrijdagavond in magie was en ik mijn roos op had, en ik op mijn terug wachtend op de muezzin, mijn ogen overweldigden me en ik viel in mijn gedachten dat de profeet bad dat God hem zegene en vrede schenkt naar me toe komt, dus kwam er een man bij me met pallets en witte kleren, en hij groette en ging zitten, toen kwam de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hem begroeten en kuste hem tussen zijn ogen en aw hem op het epitheton dat bij mij was, en op de kwaliteit die bij mij was, en met een groep van zijn metgezellen, dus hij zat en zat tussen zijn handen Dus ik vroeg hem over problemen, toen eindigde ik met wat ik had in jurisprudentie, dus ik vroeg hem naar een kwestie en hij zei : ik ben naar wat hij zegt, en hij knikte naar binnen voor hem . Toen vroeg ik hem naar een andere, en hij zei : volgens wat hij dit zegt, toen vroeg ik hem naar de kwesties van onenigheid, en hij was elke dag in zijn hand en hij zegt wat hij dit zegt, dus het viel in ik denk dat hij Ahmed bin Hanbal was . Ik zei: O Boodschapper van God, je bent op de proef gesteld . Hij was geduldig en zei tegen mij : Kijk wat God hem heeft aangedaan, toen wendde hij zich tot mij en zei : Bid de volgende dag met ons, dus ik zei: O Boodschapper van God, dat heb ik niet nodig . Toen werd het gebed gevestigd en de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, kwam naar voren en bad met ons en zei : Vrede zij met u en de genade van God . Dus ik ging naar rechts, en toen realiseerde ik me dat ik tegenover de qiblah stond ….
…Fitna create Qur’an 71 – mening Shafie Ahmed Satn beweert te zeggen dat de schepping van Alorteuran was overgeleverd dat Ibn al – in (de deugden van Imam Ahmad ) was overgeleverd aan de zoon van Salomo, zei : Hij vertelde me Shafei : Aarabie Neem mijn boek en knipperende hem en gaf hem aan Abu Abdullah Ahmad bin Hmpel I in reactie , zei hij Al-Rabee’, en ik kwam Bagdad met het boek en ontmoette Ajmad bin Hanbal in het gebed’ s ochtends, en ik bad met hem in het gebed ‘s ochtends. Toen hij van de mihrab wegging, overhandigde ik hem het boek en zei tegen hem : Dit is het boek van je broer Al-Shafi’i uit Egypte , dus Ahmed zei : Heb je er naar gekeken? Ik zei : Nee , en Ahmed brak de ring en las het boek, en zijn ogen vulden zich met tranen , en ik zei tegen hem : Waar gaat het over, O Abu Abdullah? Hij zei : Hij herinnert zich dat de profeet ( vzmh ) in een droom zag , dus zei hij tegen hem : Schrijf aan mijn vader, Abdullah Ahmad Ibn Hanbal, en lees vrede over hem en zeg dat je op de proef zult worden gesteld en bid tot de schepping van de Koran, dus verplicht hen niet. God zal kennis voor u doen opstaan tot de Dag der Opstanding . Spring zei : Ik zei : de Annunciatie trok zijn shirt uit na de wimpers Vdfh naar Vokzth en ging naar Egypte en nam het antwoordboek en overhandigde het aan Shafie en zei tegen mij : Aarabie, wat is er aan jou betaald ? Ik zei : het hemd dat zijn huid volgt , toen zei Al-Shafi’i tegen mij : we helpen je er niet mee, maar slecht, en betalen ons het geld om je ermee te associëren . En vertellers vertelden ook op een andere manier op gezag van Rabi` bin Sulaiman en zeiden daarin : dat Al-Shafi’i schriftelijk vermeldde dat hij de Profeet ( vzmh ) in zijn slaap zag en tegen hem zei : O Ibn Idris, dit is de fatwa van Aba Abd Allah Ibn Ahmad Ibn Hanbal dat hij zal worden onderzocht in de religie van God en tot mij zal bidden om te zeggen dat de Qur’an is gemaakt, dus het is niet zo, en het zal worden geslagen met een zweep, en dat God – de Almachtige – zal voor hem een jaar publiceren waarin de Dag der Opstanding niet valt, en hij noemde de rest van het verhaal op de hierboven vermelde manier ….
…De dronkenschap van de dood kwam 69 – een slavin die voor Moussa Al-Hadi was, hij hield heel veel van haar, terwijl ze op een dag hem zong als het idee van zijn afwezigheid bij haar en zijn verandering van kleur, en daarna een paar van de aanwezigen vroegen hem : wat is dit, o commandant van de gelovigen? Hij zei : ik nam het idee aan dat ik stervende was, en mijn broer Aaron zou na mij het kalifaat overnemen en met deze meid trouwen ( hij vertrok ), dus de aanwezigen kochten hem vrij en baden voor hem voor een lang leven . Vervolgens riep zijn broer Aaron en vertelde hem wat er was gebeurd Fozh Rashid, het Fasthfah Hadi geloof dat de ernstige echtscheiding en manumission Hajj lopen op blote voeten niet met haar trouwen, zwoer hem en aanhoudende bezwoer ook Vhfatt hem, het was niet alleen minder dan twee maanden tot hij stierf, en haar toespraken Rasheed zei : Hoe Baloamat dat jij en ik het zwoeren? Hij zei : ik doe boete voor jou en mij, dus trouwde hij met haar en ik had een groot fortuin met hem, zodat ze op zijn schoot sliep, zodat hij niet zou bewegen uit angst dat hij haar zou storen . Dus terwijl ze sliep op een slaperige nacht, zoals ze in paniek merkte, huilend, dus zei hij tegen haar : Wat zijn jouw zaken? Ze zei : O Commandant van de Gelovigen, ik zag deze Hadi in mijn droom toen hij zegt : ik heb mijn verbond verbroken nadat je niet in de buurt van de bewoners van de begraafplaatsen bent gekomen en mij bent vergeten en verdraaid bent in je geloof. Vóór de ochtend kwam ik waar ik naar Sa’er ging, dus Al-Rasheed zei tegen haar : Pipe dreams . Ze zei : Nee, bij God, commandant van de gelovigen, terwijl ik deze verzen in mijn hart schreef . Ze rilde en sloeg nog steeds tot ze voor de ochtend stierf ….
…En wie de uitverkorene ziet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hij zal verlichting krijgen na benauwdheid en zijn schuld afbetalen, en als hij gevangen zit of gebonden is, redt hij hem uit zijn gevangenschap en ketenen en is hij veilig van zijn angst, en als hij in nood en droogte verkeert en er genade en goedheid op hem rust, maar als hij rijk is, dan neemt hij toe, zei Abu Huraira. Moge God tevreden met hem zijn, ik hoorde de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zeggen : Wie mij in een droom zag, heeft mij werkelijk gezien, de duivel imiteert mij niet, en er werd gezegd dat zijn visioen , vrede zij met hem, duidt het geluk van de straf aan, en er werd gezegd dat hij verslagen was en over zijn vijanden triomfeerde, en als hij ziek was, genas de Almachtige God ….
…In een droom is de oproep ongehoorzaam aan degene die hem hoort. De Almachtige zei : ( Die roepen van ver ) , en wie ziet dat hij geroepen is, vergezelt dan de verachtelijke mensen . En wie wordt geroepen vanaf de oever van de vallei, hij krijgt een groot mandaat . Zie ook Ochtend ….
…En wie ziet dat hij de tulband op zijn hoofd draait, reist ver weg, waarin hij heerlijkheid zal hebben, en als hij niet een van de mensen van reizen is en niet van plan is, dan zal hij in een kwestie dat ik op het punt sta om heen en weer te gaan ….
…En wie ziet dat hij een persoon heeft geslagen en zijn nek heeft afgehakt, dan zal hij de schuld van de gehavende afbetalen en kan hij goed voor hem zijn, en wie ziet dat iemand hem met een zwaard slaat en zijn leden afsnijdt, dan is het is op twee manieren dat als de leden van het lichaam ver weg reizen en zijn kinderen of zijn nakomelingen zijn verspreid over de landen, en als niets van hem wordt gescheiden, hij spoedig zal reizen en goed zal terugkeren ….
…Zeldzaam, zeiden sommige uiters, ik was de sluier en keek naar de eervolle kenmerken van het heiligdom van Alexandrië, dus ik zag alsof ik op een pittige kust op een klifstrand was, dus viel ik eronder, dus stond ik op na we vielen allemaal en wilden van die klif opstaan. Mijn briefpapier is alleen met een gouden zadel, een brokaat en een brokaat en veren en eer, dus ik kleedde me ter ere en reed dat paard, en als ik te midden van veel mensen ben ) lopen ze terwijl ik midden in de hen, zo weinig is er verstreken, en er gebeurden tussen mij en de plaatsvervanger van het nobele sultanaat, twee dingen en hij raakte in de war en lastig gevallen door te zeggen en hij wilde grote dingen doen, God kon dat niet doen En ik zag dat het een horror, en het was de uitdrukking van al-Zakiba en ik was erbij. Toen, na deze zaak een korte tijd later, kwam iemand die me vertelde over de komst van die man die ik met mijn hand van onder de klif met zijn ogen vandaan trok, samen met een eervolle traditie om de vervolging van het eervolle sultanaat te delegeren aan de eerder genoemde kloof. van wat er tussen mij en hem gebeurde, dus leek ik hem te ontmoeten, en als ik een Pers ben En ik gebruikte het op de manier van wat ik zag, dus deed ik eer aan en knielde ik neer dankzij God Almachtig, en een les volgde me in zijn uitdrukking, en ik reed op het paard, en de schepping volgde de manier die ik zag, dus wees God geprezen en dankbaar, en ik noemde dat om Gods zegen over mij te tonen ….
…** De visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de oorzaak van zijn ziekte . Onder de hypocrisie is de visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in zijn ziekte dat de pijn die hem gekweld werd veroorzaakt door hekserij. Volgens Hisham bin Urwa, op gezag van zijn vader, op gezag van Aisha – moge God tevreden zijn met haar – zij zei : De magie van de Boodschapper van God, moge God zegene haar. Over hem en hem een Jood uit de Joden van Bani Zureik genaamd Lapid bin Al-Asam die zei : Tot de boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, stelde hij zich voor dat hij iets aan het doen was en wat hij deed, zelfs als het was een dag of een nacht, de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, geroepen, toen gesmeekt, toen geroepen en toen zei Aisha : Ik voelde dat God me toestemming had gegeven toen ik hem ernaar vroeg. Twee mannen kwamen naar me toe, en een van hen zat aan mijn hoofd en de ander aan mijn been, en hij zei dat degene aan mijn hoofd tegen die aan mijn been of degene met een man zei tegen degene aan mijn hoofd : Welke pijn heeft de man? Hij zei : Van zijn medicijn? Hij zei : Labaid bin Al-Asam zei : In Hij zei : In Mashtat en Mushatta zei hij : Het is noodzakelijk om uit te gaan. Hij zei : waar is hij? Hij zei : In de put van Dhi Arawan. Ze zei : Toen kwam de Boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, naar haar toe met enkele van zijn metgezellen en zei toen : O Aisha, bij God, want haar water is henna, en alsof haar hoofd is gezeefd. De demonen . ”Ze zei : ik zei : O Boodschapper van God, heb je hem niet verbrand ? Hij zei : “ Nee, wat mij betreft, God heeft mij genezen en ik haatte het kwaad tegen mensen uit te lokken, dus beval ik het Vent ). Op gezag van Hisham bin Urwa op gezag van zijn vader op gezag van Aisha – moge God tevreden met haar zijn – zei ze : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, bracht zes maanden door met zien dat hij was komen en niet komen, dus twee engelen kwamen naar hem toe, en een van hen zat aan zijn hoofd en de andere aan zijn voeten, en een van hen zei : Wat is het? Hij zei : Matboub zei : Wie is zijn medicijn? Hij zei : Labaid bin Al-Aasem zei : Wat? Hij zei : kammen en kammen in gedroogde sorties zei in een put Dhiroan onder Raovh wekte de Profeet vrede zij met hem uit zijn slaap, hij zei : ( dwz Aisha Heb je gezien dat God Oftana in Ostftith ) en bracht de put en beval hem te nemen uit, zei hij : ( Deze put, die haar God liet zien alsof het water was De henna huilde, alsof de hoofden werden gezeefd door de hoofden van duivels. ( dus Aisha zei : Als je was alsof je wilde verspreiden, zei hij : ( Wat God betreft, God heeft mij gespaard en ik haat het om mensen hierdoor kwaad te provoceren. ~…
…Wat is de behandeling voor slapeloosheid? Slapeloosheid is ‘s nachts niet slapen . Het heeft zich verspreid en verergerd, vooral in deze moderne tijd, en het is niet gunstiger of effectiever dan de gezuiverde profetische voorschriften voor de behandeling van deze ziekte, en nadat we het uitgestrekte veld van het jaar waren binnengegaan, bracht ik je de volgende medicijnen, dus eet hen, drink en voed de ellendige armen . Al-Tirmidhi vertelde in zijn Sunnah dat Buraidah zei : Khaled klaagde bij de Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en zei : O Boodschapper van God ! Ik slaap ‘s nachts nooit van slapeloosheid, dus de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Als ik naar je bed ga, zeg dan : O God, Heer van de zeven hemelen en wat ik ben gebleven, en Heer van de twee aarden en wat ik heb verlaagd, en de Heer van de demonen en wat ik ben gebleven, wees voor mij een naaste van het kwaad van uw schepping, allemaal dat een van hen mij zou verlaten. Of hij begeert mij, de glorie van uw naaste, de glorie van uw lof, en er is geen god dan u . Al-Tirmidhi zei : Dit is een hadith waarvan de transmissieketen niet sterk is . Deze hadith wordt echter ondersteund door wat hij hen leerde over angst : ik zoek toevlucht in de perfecte woorden van God tegen Zijn woede en straf, het kwaad van Zijn dienaren en de grillen van demonen, en ik zoek toevlucht bij U, Heer. , om bij te wonen . En het werd ook genoemd in een overlevering door Ibn al-Sunni, dat Zaid bin Thabit, moge God tevreden met hem zijn, klaagde over slapeloosheid bij de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, en tegen hem zei : Zeg : O God, de sterren zijn misleid en de ogen zijn gekalmeerd, en je leeft en leeft, slaap niet. O buurt, o Qayyum, kalmeer. Nacht, en slaap mijn ogen . Hij zei het, dus ik ga naar de Almachtige God om te doen wat hij vond . Abdullah bin Amr ibn al-Aas, moge God tevreden met hem zijn, was gewoon om hen te onderwijzen vanuit de geest van zijn zonen, en wie zijn boeken niet begreep, gaf er vervolgens commentaar op, en het is niet duidelijk hoe relevant dit excuus voor behandel deze ziekte . Zie : Zad al- Ma`ad door Ibn Qayyim al-Jawziyyah : 4/212….
…Zuivering toen de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de Arabieren zond. Tafil ibn Amr al-Dousi ging uit met de moslims en liep met hen mee tot ze Taliha naderden en liepen tot we vonden, daarna Quba met de moslims naar de duif. Hij zei tegen zijn metgezellen dat ik zag dat mijn hoofd geschoren was en dat er een vogel uit mijn mond kwam en dat een vrouw me ontmoette en me in haar vagina stopte en ik zag dat mijn zoon me krachtig eiste, toen zag ik hem opgesloten namens mij. Ze zeiden goed, ik zag het, en hij zei: wat mij betreft, ik deed het. Hij werd geraakt door wat mij overkwam, dus doodde hij de parasiet als martelaar met de duif en verwondde hij zijn zoon zwaar, daarna trok hij eruit en doodde toen het jaar van Yarmouk…
…Zijde Als je droomt dat je zijden kleding draagt, betekent dit dat je geluk zal overkomen om je ambities te realiseren en nieuwe vriendschappen op te bouwen met mensen die ver weg waren . Als een meisje droomt van antieke zijde, betekent dit dat ze erg trots is op haar grootouders en dat ze acceptatie zal vinden in de ogen van een rijk persoon die ouder is dan zij, en hij zal haar het hof maken . Als de zijde vuil of gescheurd is, zal ze haar trots besmetten met haar snode daden ….
…Al-Kirmani zei: Wie zag dat zijn herinnering was opgehouden, zou op vier manieren worden geïnterpreteerd door de dood, of door zijn herinnering uit de wereld en zijn naam te verwijderen, of de dood van zijn zoon, of het vertrek van zijn geld, en er werd gezegd dat hij ver weg reist ….
…Kanker is in een droom een man die veel kwaadaardigheid heeft vanwege zijn grote aantal wapens, groot prestige, vergezocht, zorgeloos, overzichtelijk en moeilijk gezelschap . Wie krabvlees eet, zal goed worden uit een ver land . En er werd gezegd : hij die kanker zag, kreeg verboden geld ….