…Wat betreft de vingers : er werd een broer geboren, volgens wat werd gezegd dat de hand een broer is . En verstreng het zonder strakke hand . En zich bezighouden met het werk van het huishouden en de zonen van de broers, met een zaak die ze voor zichzelf vreesden, en ze deden alsof ze het betaalden en dat het voldoende was . En er werd gezegd dat de vingers van de rechterhand de vijf dagelijkse gebeden zijn, de duim is het Fajr-gebed, de wijsvinger is het middaggebed, de middelvinger is het middaggebed, de ringvinger is het zonsonderganggebed, de pink is het duistere gebed, en de kortheid ervan duidt op tekortkomingen en luiheid erin, en de lengte ervan geeft aan dat hij de gebeden bewaart, en de val van een ervan duidt erop dat hij dat gebed verlaat . En wie een van de vingers ziet in de plaats van de andere, zal dat gebed bidden op het moment van de andere . Als hij zag alsof hij een mens bijt, wijst hij op de slechte manieren van de gebeten persoon, en de overdrijving van de beet in zijn discipline . Als hij melk uit zijn duim ziet komen, en bloed uit zijn wijsvinger, terwijl hij ervan drinkt, moet hij de moeder van zijn vrouw of haar zus benaderen . Het kraken van de vingers duidt op lelijke woorden tussen zijn familieleden . Als de imam een ​​toename van zijn vingers zag, was dat een toename van zijn hebzucht, zijn fatsoen en zijn gebrek aan eerlijkheid . En er werd overgeleverd dat Harun al-Rashid zag dat de engel des doods, vrede zij met hem, hem had vertegenwoordigd, dus zei hij tegen hem : O koning des doods, hoe lang ben ik nog over? Hij wees naar hem met vijf vingers uit zijn handpalm, dus keek hij met afgrijzen toe, huilend om zijn visioenen, en hij vertelde ze op een formaat dat wordt beschreven door de uitdrukking. Hij zei : O Commandant van de Gelovigen , hij vertelde je dat hij vijf dingen wist met God, die in dit vers samenkomen : “ God heeft de kennis van het uur . ” Het vers . Aaron en Farah lachten . De vingers van de linkerhand zijn de kinderen van een broer en zus, en de nagels zijn het vermogen van een man in deze wereld, en het wit van de nagels geeft de snelheid aan van onthouden en begrijpen, en het zien van de nagels in de hoeveelheid van Saladin en de wereld . En de behandeling erdoor is een bewijs van fraude bij het verzamelen van de wereld, de lengte ervan met zijn goedheid, geld en kleding, en de voorbereiding van een vijandelijk wapen, of een argument of geld, om hun kwaad te vermijden . En zijn lengte, zodanig dat hij bang is voor zijn breuk, is het bewijs dat iemand anders de leiding neemt over het bederven van iets in zijn hand, omdat hij zijn bekwaamheid te veel gebruikt . Hij betaalt zakat al-fitr, en als hij het ziet alsof een oude man zijn pen heeft besteld, dan beveelt hij hem, als hij die vindt, zichzelf te verplichten en zijn eer hoog te houden . Het verven van de vingers van een man met henna is een bewijs van veel bewapening, en het verven van de vingers van een vrouw met henna geeft de vriendelijkheid van haar man aan haar aan . Als hij zag alsof hij haar had laten vallen, accepteerde ze de pigmentatie niet, dan toonde haar man haar liefde niet . Als de man zijn handpalm zag vervagen door een monster, zou hij moeten zwoegen in zijn pensioen, en als zijn rechterhand gepigmenteerd was door een monster, gaven zijn visioenen aan dat hij een man aan het vermoorden was . Als hij ziet dat zijn handen met henna zijn geverfd, laat hij zien wat er in zijn hand is van goed of kwaad, of van zijn geld of van zijn verdiensten of zijn industrie . Als hij zijn handen met henna gegraveerd ziet, probeert hij een trucje uit het huis, om een ​​deel van het huismeubilair op zijn kosten te besteden vanwege zijn gebrek aan inkomsten, en zijn vijand beledigt hem en hij wordt vernederd . Als een vrouw haar hand gegraveerd ziet, bedriegt hij haar versiering in een zaak die juist is . Als de inscriptie klei was, duidde dit op een groot aantal lof . Als ze de gravures van haar handen door elkaar had gezien, zou ze haar kinderen hebben verwond . Als ze ziet dat haar hand met goud is gegoten of ermee is gegraveerd, dan betaalt ze haar geld aan haar man of schenkt ze haar vreugde van hem, en als een man ziet dat hij is geïmpregneerd of gegraveerd met goud, dan bedriegt hij een truc waarin zijn geld of zijn levensonderhoud zal verdwijnen . Het okselhaar : de lengte van het bewijs van de behoefte aan Neil, het vers : ~ and Admm your hand to your wing white out of non- arm ~ en toont de religie van de eigenaar en vrijgevigheid . Als hij veel okselhaar ziet, dan is hij een man die zijn beul vraagt ​​om geld in te zamelen in kennis, voogdij, handel enzovoort, en hij keert niet terug naar de vrouw en religie . Als er veel minder zijn, duidt dat op het grote aantal kinderen ….

…Wie haar in een droom in een prachtig handschrift ziet, geeft kennis, leiding en onderhoud aan met zijn zegen, en misschien verwijst de basmalah naar het kind en de kleinzoon om aan elkaar te hechten . En misschien gaf ze aan dat ze besefte wat er was gebeurd om haar brieven te herhalen . Het duidt op het nastreven van een huwelijk . En misschien gaf ze leiding aan na misleiding . Als je in een droom in een prachtig handschrift schrijft, zal de kijker voedsel en geluk verwerven in zijn fabricage of kennis . En als het dood is geschreven, is het een genade van God Almachtig . En misschien duidde het schrijven op winst bij het planten . Als het na het schrijven is gewist en een vogel gekaapt, del raakte de leeftijd van de ziener en vacuüm levend, en dit wordt gemeten aan de hand van de boeken op zijn handen iets uit de koran of iets anders, er werd gezegd dat Hassan bin Ali moge Allah tevreden zijn met hem zag in een droom geschreven op zijn voorhoofd ( en ochtend, en de nacht wanneer het donker wordt ). Dus bracht hij dat naar Saeed bin Al-Musayyib en zei : O zoon van de Boodschapper van God, adviseer en vraag om vergeving, dus verliet hij de wereld na een nacht . Als hij de Basmalah reciteert terwijl hij bidt, en zijn leer is om de Basmalah in gebed achter te laten, dan is zijn basmalah daarin een bewijs van het begaan van een religie die hij niet nodig had, en het kan duiden op een neiging tot de vader zonder de moeder, en de moeder boven de vader, of hij verkiest een Sunnah boven een fard, of naafil boven een Sunnah, of ketterij. Wenselijk . En wat ermee in een droom werd geschreven, wordt overwogen, als het in goud was geschreven, duidt het op levensonderhoud en interesse in gehoorzaamheid of de hervorming van goede tijden, en het kan wijzen op de prachtige herinnering en goede daden . En hij overwoog waarmee de pennen waren geschreven, dus de lijn van de tumar is vliegend geld, de lijn van de onderzoeker is een onderzoek naar wat hij wil, de lijn van de lijn is proportioneel, de lijn van kopiëren is geïsoleerd, en de regel van het wild omvat iets langs, en de regel van poëzie duidt op nalatigheid en aanbidding, en de regel van al-Rayhani is hypocrisie, en de stoflijn is een ziekte in het oog . En wat er anders op is geschreven, het schrijven in het handtekeninghandschrift van Ezz en Nasr en het schrijven in het handschrift van al-Waraqa wordt beschouwd als beproevingen, en als er niets duidelijk uit het schrijven blijkt, dan is het een bewijs van de kleuring in de leer of het geloof . Wat betreft de vreemde pennen waarmee werd geschreven, zoals Hebreeuws, Syrisch, Hindi en dergelijke, het is een bewijs van vreemde dinars, echtgenoten, slaven of slaven, of bekendheid met vreemden . Geschreven met een ijzeren pen duidde op kracht, levensonderhoud en standvastigheid in zaken . En als hij het schreef met een zilveren pen, en als het was zoals de gebruikelijke pen, geeft het de bemiddelende situatie aan, vooral als het werd geschreven met een pen die gedraaid of geknoopt was, en als de pen recht en fijn was, gaf dat aan de eervolle positie of kennis en werk van degenen die het in een droom deden. Als het in Kagd was geschreven, heeft hij misschien een goede daad verricht of gevolgd. Het is verplicht, en als het op perkament was geschreven, zocht hij een erfenis, en als het in rood, geel of wit geweven stof was, bereikte het vreugde en plezier, en als het van groen geweven stof was, zou het getuigenis krijgen van de Almachtige God . En schrijven met licht of goud is goed nieuws . De punten en vorm in de basmalah in een droom zien : als de basmalah verwijst naar de vrouw, dan verwijst het naar haar, de vorm van haar geld, haar apparaat, haar kinderen en haar onfeilbaarheid, en als dat het geld aangeeft, dit is zijn nuttige zakaat, en als het gebed aangeeft, is dat haar Sunnah, en als het het land aangeeft, was dat haar familie en notabelen van geleerden, deugden en meesters in het vak. Van de parochie en de winnende winkels . En de tekenen van meningsuiting werden overwogen en gezien in een droom : het accusatieve teken is de positie, het neerwaartse teken is isolatie, het verhoogde teken is hoogte, dood of werkruimte, het verbindingsteken is een link, het assertieve teken is assertief in zaken, en het stress-teken is beklemming in zaken en moeilijkheden, dus wat de basmalah van deze tekens binnenkwam, schreef het toe aan de religie van de ziener of zijn wereldse leven, en evenzo, als het tekortschiet, zag hij de basmalah in het tegenovergestelde orde, zoals iemand die de Meest Barmhartige de Almachtige een plaats van Bismillah maakt of de naam van God aan de naam van Bismillah geeft. Onder andere bekend . Als iemand anders het heeft geschreven en het zelf heeft gewist, duidt dit op een schending van het verbond, een afstand van de islam, of dat hij met wat hij heeft aan kennis en geld spaart . En als de zoeker dat deed in een droom terwijl hij ziek was, dan zou hij genezen zijn, en als hij een zondaar was, dan zou hij berouw tonen, en misschien trouwde hij en had hij goede kinderen of verdiende hij uit de handel . En wie ziet dat hij in zijn slaap reciteert in de Naam van God, de Genadigste, de Genadevolle, dan werpt de Almachtige God de zegen op zijn geld ….

…Al-Kirmani zei: De rode roos aan de boom duidt op leiderschap, geluk en handhaving van de zaak, en de gele roos aan de boom geeft een vrouwelijke koopman aan die de behoeften van mensen beoordeelt, en de witte roos aan de boom geeft de staat aan. , trots en eer ….

…Hell: Wie in een droom ziet dat hij de hel is binnengegaan, begaat grote zonden . Als hij eruit komt zonder een hekel aan te hebben, vervalt hij in de zorgen van deze wereld . En wie het vuur ziet naderen, hij zal in de benauwdheid en beproeving van een heerser vallen, en hij zal er niet van worden gespaard, en hij zal worden getroffen door een boete en grove schade, en hij is een voorbode voor hem om zich te bekeren en terugkeer van wat in hem is, en als hij het binnengaat, dan zal hij de grote zonden en immoraliteit veroorzaken die de Almachtige God hem de grens heeft opgelegd. Hij spreekt immoraliteit en kwaad . En als hij ziet dat hij er met een glimlach naar binnen is gegaan, dan is hij corrupt, tirannie en ongehoorzaam aan de Almachtige God . Als hij ziet dat hij nog steeds opgesloten zit in de hel, dan is hij nog steeds in deze wereld arm en beroofd, hij bidt of vast niet en noemt God de Almachtige niet . En als hij zag dat hij at van Zaqqum Hell en zijn boezem en zijn pus, dan zal hij ongerechtigheid verwerven en bloed vergieten, en zijn zaken tegen hem intensiveren . En wie ziet dat hij een zwart gezicht en blauwe ogen heeft in de hel, dan zal hij de vijand van de Almachtige God vergezellen, en hij zal worden vernederd en zijn gezicht zwart gemaakt onder de mensen, en de Almachtige God zal hem in het hiernamaals straffen met zijn kwaaddoen. . En wie de hel persoonlijk in zijn slaap ziet, moet op zijn hoede zijn voor de sultan of voor de toorn van de meest barmhartige . En wie ziet alsof hij de hel is binnengegaan, zal vrij zijn van elke zonde waarvan hij zich niet bekeerde, en als hij ziet dat hij uit de hel is gekomen, zal hij berouw hebben van de zonden, dus als hij drinkt van de drinkt of at van zijn voedsel, begaat hij nog steeds zonden of zoekt kennis die een ramp voor hem wordt . En de hel in een droom is een teken van de ondergang van de positie in deze wereld, en misschien duidt het op armoede na rijkdom, eenzaamheid na de mensheid, vervallen in tegenspoed, permanente gevangenschap en schaamte in deze wereld . Als ze de vrouw aangeeft, was ze een onruststokervrouw, en als ze aangeeft dat ze in hun levensonderhoud voorziet, is haar inkomen verboden, en als ze het huis aangeeft, staat het naast de mensen van immoraliteit en nalatigheid . Als het op ziekte duidt, is het gevolg de dood met een slecht einde, en als het op dienstbetoon duidt, is het met een onrechtvaardige autoriteit, en als het wijst op kennis is het ketterij, en als het op werk duidt, was het een onaanvaardbare daad, en als het duidt het kind was hij een kind van hoererij . En het binnentreden van de hel duidt op dezelfde vraag na rijkdom, en het duidt op het huis van ketterij en immoraliteit, de kerk, verkoop, vuurhuizen, duiven, leerlooierij, slachthuizen en ovens die worden gebruikt om vuur aan te steken voor een voordeel, en hun intrede duidt op overwinning met verlangens . Evenzo kunnen al-Hatimah en al-Hatata degene zijn die denkt aan al-Hamz, al-Malaz en al-Majmiyyah, en Jhannam voor de ongelovigen en de hypocrieten . En Saqr duidt op het verlaten van de waarheid, en het verdiepen in wat niet betekent, en het ontkennen van de Dag des Oordeels . En de prijs van demonen en degenen die hun moraal creëren . En de afgrond is een teken van onderschatting in maat en evenwicht, of voor degenen wier weegschaal verlicht is en hen niet belasten met goede daden . En de hel is voor degenen die heersen en de voorkeur geven aan het leven van deze wereld, en de lagere greep van de meesters van hypocrisie, als hij haar hoofd eet of degenen drinkt die haar wassen, of haar schorpioenen hem bijten, of haar leven hem treft, of zijn huid verandert naar de huid van haar volk, of hij wordt aan zijn gezicht getrokken, of wordt teruggedraaid van het opstijgen op zijn hoofd, of op zijn plaats geslagen Of, zijn klantenlijsten hekelden het, want dit alles en dergelijke is het bewijs van innovaties in religie, de deelname van de onderdrukkers, het naleven van de wetten van de ongelovigen, de creatie van de moraal van de polytheïsten en de minachters, de tegenstrijdigheid van de profeten en het verlaten van de vromen, de afvalligheid van religie, de gierigheid van Gods geld van de verdiensten en de ongehoorzaamheid van de Heer der werelden, of de ontkenning van zijn heerschappij en zijn macht En hem vergelijken met zijn schepping, moge Hij worden verheerlijkt en verhoogd, en het zien van de eigenaar van de Vuurvoeder is een aanwijzing van degene die in zijn c apacity of voedde hem iets goeds op liefde voor de Almachtige God en Zijn Boodschapper en voor de gelovigen en de sultan, en op de afstand van hypocrisie en afstand doen van zonden, zonden en grillen na misleiding en jaloezie in religie, als hij de penningmeester zag, vrede zij met hem, komend tot hem. Hij wijst op zijn veiligheid en zekerheid door zijn vuur, en als hij ziet dat hij zich van hem afkeert, of hem in zijn gezicht verandert, geeft hij aan dat hij zich heeft voorgedaan in wat zijn vuur nodig heeft . En de schatkamer van Hell zijn de beheerders, bewaarders, soldaten, assistenten, politie-eigenaren, ouders en familieleden . En wie zag dat Malik zijn kant koos en hem in het vuur gooide, dan vereist zijn visioen vernedering voor hem . Als hij ziet dat hij de hel is binnengegaan en daaruit is vertrokken, dan zal hij de hemel binnengaan, zo God het wil, of hij zal een zonde begaan en zich ervan bekeren . En als hij ziet dat zijn lichaamsdelen tot hem spreken, dan is dat een bewijs van bestraffing van zonden en alertheid op de kwestie van het Hiernamaals ….

…De moskee duidt in een droom aan de koning aan omdat hij religieuze zaken doet, en de heerser die onderscheid maakt tussen de zaak en het verboden, en de markt waarin mensen van plan zijn te profiteren, en elke persoon komt eruit met winst op basis van zijn lot en zijn werk . En het geeft al diegenen aan die gehoorzaamd moeten worden door een vader, een leraar, een beleefde en een wetenschapper . En duidt op gerechtigheid voor degenen die erin zijn binnengekomen in een droom die onrecht is aangedaan . En duidt de Heilige Koran aan voor het grote aantal dat het bevat . Het geeft de begraafplaats aan, een plaats van eerbied, wassen, parfum, stilte en richting de qiblah . En het geeft aan wat door de vijanden wordt gebruikt als bolwerk voor beveiliging tegen angst . De daken van de moskee zijn eigendom van de koning en degenen die bekend zijn met zijn omstandigheden . En burgemeester, senior staat en zijn vorsten . En hem beperken tot de breedte van gerechtigheid en geleerden die onder zijn gehoorzaamheid zijn . En de deuren zijn bedekt . De minaret is zijn plaatsvervanger of de eigenaar van zijn nieuws . En als hij de heerser aangeeft, dan zijn zijn pilaren van zijn tijd, zijn lampen, de verdiensten van zijn tijd en zijn jurisprudentie, en zijn beperking tot de vereenvoudiging van zijn uitspraken of wat hij erop werpt vanuit de wetenschappen, en zijn plafond is zijn boeken die hem bedekken en naar hen verwijzen, en zijn minaret is degene die mensen verzamelt voor wat hij hun van de verdienste geeft, en de preekstoel van de slaaf, en de mihrab van zijn vrouw, of wat duidt op levensonderhoud. De toegestane, de vuurtoren is een minister en de imam, en misschien geeft de vuurtoren zijn muezzin aan, de koran is zijn reciteerder, de preekstoel is zijn preek, de deur is bij zijn poort, en de curator staat op zijn lampen en borstels . Wat betreft de moskee die de koningen van de islam op hun reizen voortzetten en de feestelijke gebeden en andere dingen verrichten, het duidt op de oprichting van de religie, de suprematie van het woord van moslims, de overwinning op hun vijanden en de uitspraak over interpretatie is de regel van wat ze oprichten vanuit de legitieme gangen die de kastelen uitdrukken . En de moskee van Medina duidt zijn mensen aan, zijn leiders, zijn leiders, zijn lagere en zijn meesters, de mensen van herinnering, de peetvader van de imam van het volk, de preekstoel van hun autoriteit of hun prediker, en zijn lantaarns zijn de mensen van kennis, welwillendheid, jihad en voogdij in de ribat. Begeleiding en het volgen van zijn leiding en het uitvoeren van zijn bevelen, en gelooft in zijn smeekbede, en wat betreft de deuren zijn arbeiders, secretarissen en politie-eigenaren ….

…De sandaal uittrekken is een bediende of een vrouw . En de gewenste zool als er een weg en reis op is, en als zijn hoofdstel is afgesneden, hij blijft van een reis, en als zijn vallen of teugels zijn afgesneden of de zool is gebroken, dan wordt hem een ​​zaak voorgelegd dat hem ervan weerhield te reizen vanwege zijn afkeer ervan, en zijn wil om te reizen naar de kleur van zijn zool. En als het rood was, was het een genoegen, en als het groen was, was het voor religie, en als het geel was, was het een illusie . Omdat hij zag dat hij een schoen bezat, en de koning van een vrouw liep er niet in . Ze droeg ze vastgebonden aan een vrouw . Als ze ongehoord was, was ze een maagd, en evenzo, als ze gekleed was, droeg ze niet, en de vrouw werd toegeschreven aan de kleur van de zool, en als hij zag dat hij in sandalen liep, dan was een van hen werd van zijn been verwijderd en hij liet een broer of partner achter . Sandalen dragen terwijl je erin loopt, is een reis over land. Als hij ze draagt ​​en er niet in loopt, dan is zij een vrouw met wie hij trouwt . Als hij zag dat hij in zijn buurt wandelde, had hij gemeenschap met zijn vrouw . De harige binnenzool is geld, en de waterkant is een vrouw . En de enige van de deelnemer is een dochter, en als hij het ziet alsof hij nieuwe, harige, goedgeklede sandalen droeg, ging ze niet met haar om en droeg ze geen maagd . Als hij ziet alsof haar hiel is afgesneden, dan is ze een ongelooflijke vrouw . Hij zou met een vrouw trouwen zonder twee getuigen . Als ze de teugels niet had, trouwde hij met een vrouw zonder voogd . Als hij ziet alsof zijn zool is opgevouwen en de onderste plaat is gespleten en niet valt, baart zijn vrouw een meisje . Als de plaat aan de plaat vast komt te zitten, zal het leven van het meisje met haar moeder worden verlengd en als ze valt, sterft ze . En wie ziet alsof hij zijn zool heeft hersteld, vervangt het defect in de zaak van zijn vrouw en verbetert de omgang met haar . Als iemand anders het repareert, duidt dit op corruptie bij zijn vrouw, dus als hij zijn zool tegen de schoen duwt om het te repareren, helpt hij zijn vrouw om een ​​immorele daad te plegen . Als hij ziet alsof hij met een zool loopt, zal hij van zijn vrouw scheiden of zijn partner verlaten . Er werd gezegd dat dit visioen aangeeft dat hij gemeenschap heeft met een van zijn vrouwen zonder de andere, of dat hij onvolledig reist . Als hij zag alsof zijn zool afdwaalde of in het water viel, zou zijn vrouw toezien op het verderf en dan bevrijden . Als hij een man ziet die zijn sandaal heeft gestolen en hem heeft aangetrokken, dan bedriegt een man zijn vrouw, kent hem en accepteert dat . En de zool van zilver is vrij en mooi, en van kogels is een zwakke vrouw, en van vuur is een vernietigende vrouw, en van hout is een verraderlijke huichelachtige vrouw, en de zwarte zool is een rijke vrouw met lichtzinnigheid, en de zolen van kleur zijn een verwarde vrouw . En van koeienhuid is het van de Perzen, en van de paardenhuiden is het van de Arabieren, en van het leer van leeuwen is het van het duister van de sultans . En de linnen zool is een verborgen vrouw die vloeiend het Boek van God leest . En er werd gezegd dat het uittrekken van de sandalen veilig is en voogdij verkrijgt, omdat de Almachtige God zegt : ~ Doe je sandalen uit .~ Een man vroeg het aan Ibn Sirin, en hij zei : Ik zag dat mijn schoenen waren afgedwaald, en ik vond ze na ontbering . Hij zei : je zoekt geld en vindt het dan na ontbering . Er werd gezegd dat wandelen in de zool een reis is in gehoorzaamheid aan de Almachtige God, en Ibn Sirin werd gevraagd naar een man die sandalen aan zijn voeten zag en zei : Je reist naar het land van de Arabieren . En er werd gezegd dat de tong de broer aangeeft . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik in mijn schoenen liep, en het hoofdstel van een van hen was afgesneden, dus liet ik het achter en ging alleen . Hij zei tegen hem : heb je een afwezige broer? Hij zei : Ja . Hij zei : Jullie gingen samen naar de grond, dus liet je hem daar achter en keerde terug? Hij zei : Ja . Toen eiste Ibn Sirin terug en zei : ik zie je broer niet, maar hij heeft onze religie verlaten . Ford rouwt binnenkort ….

…Hij zag dat hij pompoen eet : gekookt in stukjes zonder dat er iets mee in contact komt dat het verandert van zijn essentie en zijn smaak van kruiden, of van wat zijn soort haat in interpretatie, omdat de specerijen hun zijn en verdrietig, als hij van pompoen eet gekookt en verandert niet van zijn smaak, het is aan hem te wijten aan iets dat hij in zichzelf had gemist Of aan zijn geld of aan zijn religie of werelds, of aan zijn volk of aan de gezondheid van zijn lichaam of weggaan terwijl zijn geest en geest terugkeren aan hem nadat hij ze van hem had overgedragen, of een plekje van een oog dat hij miste, terug naar hem, of een associatiebijeenkomst die van hem gescheiden was, of een kennis bewaren die hij was vergeten en vertrokken om het te bewaren, en zijn geest keert terug aan hem erin en zijn kennis van de hoeveelheid gekookte pompoen die hij at, volgens de manier waarop ik de goedheid ervan beschreef, zijn smaak en zijn overvloed, en hoe lekkerder en malser het was, dus de kwestie is voor hem met betrekking tot aan die zegeningen die hem toekomen, de zwakkere a n sterker ….

…Als hij ziet alsof het haar aan de linkerkant van zijn hoofd is uitgespreid, geeft hij aan dat hij lijdt aan mannen en aan zijn familieleden ….

…Wat betreft de tanden in interpretatie, de mensen van het huis en verwantschap, wat betreft de hogere, de mannen en de lagere, de vrouwen, de hoektand is de meester van de mensen van zijn huishouden of wie hem maar past, en de rechterboven Fang zou een jongen zijn die de plaats van zijn vader inneemt en de linker is onder hem. Hij zag iets van schoonheid en schoonheid of tegen hen, dus hij ziet dat in degene die de tand aan hem toeschreef, en degene die zag dat hij opgroeide met een kant die vergelijkbaar was met hem, hij profiteert van degenen die worden toegeschreven aan hem van de genoemde of wie zijn plaats inneemt, en wie zijn tanden ziet, dan is hij een gebrek aan zijn huishouden en misschien duidt dit op een toename van Al-Hassan en is het aanraken van je tanden een bewijs van een ruzie tussen de mensen van zijn huishouden, en de discrepantie van de tanden geeft aan dat hij geld heeft uitgegeven aan het ontkennen van de zorgen en de witheid van de tanden, hun lengte en perfectie, een toename van de kracht van zijn gezicht, en wie ziet dat hij een tand laat groeien terwijl hij pijn heeft, is een schande of ellende en wie ziet dat iemand aan zijn tanden trekt, geeft aan dat hij zijn baarmoeder snijdt of dat hij zijn geld uitgeeft om hem te haten, en wie ziet dat zijn tand op de grond valt en hem ontmoet, geeft aan dat hem een ​​kind is geboren. Als hij hem niet heeft gevonden, duidt dit op de dood van een van zijn familieleden, en als hij ziet dat zijn tanden zijn afgenomen, dan is dit niet Mahmoud. Sommigen van hen zeiden dat de kleinheid van tanden duidt op goed en hun oudheid op het goede nieuws. Een link defect Het is waakzaam, het is in drie aspecten: ze zijn, verdriet, bankroet, de dood van verwantschap of zwakte van energie, en wie ziet dat al zijn tanden zijn gevallen en verdwenen, dan is hij in vijf opzichten de dood van al zijn familieleden en de lengte van zijn leven en zijn geld en zijn levensonderhoud en zijn religie en hij kan sterven en als ze in zijn schoot of in zijn hand vallen, of in wat er toevallig wordt bewaard Tien manieren om aan geld te komen, veel hebben van nageslacht, zijn familieleden ontmoeten op een plaats, zijn huis slopen, schulden betalen, geld in rente betalen, achtentwintig jaar leven en een periode van tweeëndertig jaar hebben geleefd en een boete van dertig dirham tot dertigduizend, afhankelijk van de plaats en het geld gaan ten koste en wie denkt dat hij zijn tanden poetst gedurende de tijdsperiode, dit is niet Mahmoud En wie ziet dat er geen tanden in zijn mond zijn en er dan nieuwe zijn ontsproten, dan veranderen er op drie manieren dingen en een lang leven en zijn management i s in het belang van hemzelf en sommigen van hen zeiden dat hij die zag dat er niets in zijn mond is dan een tand, dat dan een jaar aangeeft, en als hij meer ziet dan dat van minder dan tien, dan is er één uitdrukking van het is een jaar. Een tand op een plaats waar het niet nodig is om het te laten groeien, het duidt op iets dat niet prijzenswaardig is, en wie denkt dat hij zijn tanden of een deel ervan heeft ingeslikt, eet wat hem niet is toegestaan ​​van geld…

…Wat het oog betreft : de schuld en het inzicht van de man waarmee hij leiding en misleiding kan zien . Als hij veel ogen in zijn lichaam ziet, duidt hij op een toename van zijn goedheid en religie . Als hij ziet dat zijn maag opengespleten is en hij ogen in zijn maag ziet, dan is hij een ketter, want de Almachtige God zei : ~ God heeft geen man gemaakt uit twee harten in zijn buik .~ Als hij zijn ogen ziet als de ogen van een andere vreemde, onbekende persoon, geeft zijn visie aan dat zijn ogen verdwenen zijn en zal iemand anders hem de weg wijzen . Als de man bekend is, zal de dromer met zijn dochter trouwen, en ze zal het goed met hem doen . Als hij zag dat zijn ogen verdwenen waren, stierven zijn kinderen, en wie zag dat hij blinde ogen was terwijl hij vervreemd was, gaf de omvang van zijn ballingschap tot aan zijn dood aan . Als hij zag alsof zijn ogen van ijzer waren, zou hij erg bezorgd zijn dat dit zou leiden tot de vernietiging van zijn dekmantel . Als hij ziet dat hij zijn ogen heeft geopend voor een man, zal hij zijn zaak onderzoeken en hem helpen . En als hij ziet alsof hij hem slecht heeft gezien, dan haat hij hem, en als hij ziet alsof hij hoort met het oog en kijkt met het oor, dan drijft hij zijn familie en dochter tot zonden . En wie op zijn handpalm een ​​oog van een mens of een oog van een dier ziet, hij krijgt geld in natura . En wie ziet alsof hij in een oog heeft gekeken en het leuk vindt en het toejuicht, dan doet hij iets dat zijn religie schaadt . En blauw oog religie . Awalblauwe ketterij en al-Shahla die religie schendt . En groen is een religie die in tegenspraak is met religies . Als hij een oog of ogen in zijn hart ziet, dan is hij even goed in religie als licht . Als hij zag dat hij hoererij in de ogen bedreef, zou hij naar vrouwen kijken . Als hij ziet dat zijn ogen bruin zijn, dan kijkt hij achterdochtig naar de vrouw van zijn vriend, de scherpte van het gezichtsvermogen is goed voor alle mensen, en wie kinderen heeft en dit visioen ziet, geeft aan dat ze ziek zijn, want kinderen zijn als de ogen zijn geliefd . Al-Hajjaj bin Yusef zag alsof zijn ogen in zijn schoot waren gevallen, dus rouwden zijn broer Muhammad en zijn zoon Muhammad om hem . Sommige joden zagen een slavin in de lucht of een slavin, dus vertelde hij zijn visioenen over Barhami, en hij zei: ~Het zal geld uit de handel halen .~ Als een maker het ziet, zal hij geld hebben van zijn fabricage . En de wimpers : in interpretatie en bescherming voor religie . Omdat het sterker is voor de ogen dan de wenkbrauwen . Er werd gezegd dat gerechtigheid en corruptie te danken zijn aan het kind en aan geld . Als hij ziet alsof de randen van zijn ogen veel goeds zijn, dan is zijn religie onschendbaar . Als hij ziet alsof hij in de schaduw van de randen van zijn ogen zit, als hij een religie en kennisdrager is, dan leeft hij onder de schaduw van zijn religie . Als hij de eigenaar is van een wereld, dan neemt hij het geld van mensen en verbergt zich, en als hij ziet alsof hij geen franje in zijn ogen heeft, dan verkwist hij de sharia van religie . Als iemand het heeft geplukt, adviseert zijn vijand hem in zijn religie . Als hij ziet alsof zijn haar wit is, duidt dit op een ziekte die hem treft via het hoofd, de ogen, de oren of de kies . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een baard vasthield en leende hem totdat ik hem had uitgeroeid . Hij zei : Je eet de erfenis van je oom, en hij heeft geen andere erfgenaam dan jij. Als je er iets van eet, erf je in de mate daarvan . En wie zag dat zijn baard wit was, glanzend, hij zou trots worden op het gezicht, de naam en de herinnering aan het land, want Abrahams baard, vrede zij met hem, was wit . Als hij ziet dat ze een krans is, dan slaat hij op gezicht en waardigheid . Als hij ziet dat het donkerder en beter is dan in waakzaamheid, en zwart in waakzaamheid, dan treft het prestige, trots, waardigheid en schoonheid . Als hij ziet dat hij grijs is en er is nog iets zwarts, dan is hij waardig . Als er niets over is van zijn zwartheid, dan zal het ontbreken en ernaartoe gaan . En Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag dat mijn baard wit is, en dat ik hem bleek zodat het pigment er niet aan vastzit, en de man was jong met een zwarte baard, dus hij zei : Wit is een gebrek aan uw eigendom en u wilt het dekken, en hij wist ervan . Hij zei : bekrachtigd ….

Politie Als je droomt dat de politie je probeert te arresteren op beschuldiging waarvan je onschuldig bent, dan voorspelt dit dat je afgunst en concurrenten zult overwinnen en van ze af zult komen . Als u niet onschuldig bent en door de politie wordt betrapt, kunt u een seizoen van opeenvolgende pijnlijke ongelukken verwachten . Als je in een droom een ​​politieagent op patrouille ziet, weet dan dat je in een sfeer van angst en bezorgdheid over je zaken en zorgen leeft ….

…Als je droomt van een geheime politie die je spoor volgt terwijl je onschuldig bent aan wat aan jou wordt toegeschreven, betekent dit dat geluk en eer je elke dag meer en meer benaderen . Maar als je droomt dat je schuldig bent, is het mogelijk dat je reputatie in gevaar komt en dat vrienden zich van je afkeren . Voor een meisje is deze droom onheilspellend ….

…En wie ziet dat hij als vogels op eieren zit, dan geeft hij aan dat hij met vrouwen staat en zit ….

…En wie een hoed van gekleurd of niet gekleurd brokaat op zijn hoofd ziet, duidt het isolement van de wereld en de corruptie van religie aan, en de hagelmuts en de sjaal duiden de goedheid van de wereld en religie aan, en de pet die eronder zit de tulband, dan doet hij iets en verbergt iets voor de mensen ….

…Een leeuw in een droom is een sterke, onderdrukkende, brutale, autoritaire heerser vanwege zijn durf . En misschien duidde het op de dood, want het was een kwestie van levens redden . En zijn visie kan de gezondheid van de patiënt aangeven . En de leeuwin is een slechte, wrede vrouw, dierbaar voor de jongen . Het zien van de leeuw duidt op onwetendheid, ijdelheid, verwondering, koppigheid, ronddwalen en verwennerij . En er werd gezegd : de leeuw in een droom is een dominante vijand . En wie de leeuw ziet vanwaar hij hem niet ziet, de ziener zal worden gered van wat hij vreest en zal wijsheid en kennis verwerven . En wie de leeuw ziet naderen, zij zullen autoriteit verwerven, en dan zal hij van hem ontsnappen . En wie ziet dat de leeuw hem doodt en niet doodt, dan zal hij een constante koorts hebben, dat de koorts hem niet verlaat, of dat hij gevangen zit, en dat koorts een gevangenis is voor de Almachtige God . En wie ziet dat hij tegen een leeuw vecht, is ziek omdat het een ziekte is die het vlees vernietigt, en wie tegen een leeuw vecht, bederft zijn vlees . En wie zag dat hij iets van het vlees van een leeuw, het bot of het haar ervan, zou krijgen, zou geld ontvangen van een heerser of een vijand . En wie de zeven berijdt terwijl hij bang voor hem is, zal worden blootgesteld aan een ramp waar hij niet naar kan handelen, en als hij niet bang is, is hij een vijand die hem zal verslaan . En wie ziet dat hij met de leeuw heeft geslapen terwijl hij niet bang voor hem is, is veilig voor ziekte . En wie de zeven ziet, gaat een huis binnen en daar is een zieke, dan zal hij sterven . Als er geen patiënt was, duidde dit op angst voor de sultan . En wie ziet dat hij bang is voor een leeuw en hem niet ziet, dan is hij veilig voor zijn vijand . En wie ziet dat hij de leeuw heeft gezien en hem met hem ziet zonder met hem om te gaan, dan zal hij bang worden van de sultan, en dit zal hem geen kwaad doen, en misschien wijst dat op de dood en op korte termijn . En wie de leeuw in zijn huis ziet, hij zal kracht en een lang leven slaan . En wie de leeuw iets van hem ziet zweren, hij zal het winnen van een vijand die zo dominant is . En wie ziet dat hij tegen een leeuw vocht, vecht tegen een gedomineerde vijand . En wie ziet dat hij met een leeuwin trouwt, dan zal hij ontsnappen aan vele tegenslagen, de overwinning behalen voor zijn vijand, zijn bevel hoger opnemen en beroemd worden onder het volk . En wie ziet dat hij het vlees van een leeuw eet, zal worden getroffen door geld en rijkdom van een heerser, of hij zal de overwinning behalen op zijn vijand . En wie ziet dat hij de kop van een leeuw heeft opgegeten, zal een grote macht en veel geld treffen, en wie ziet dat hij een van de leden van de leeuw eet, hij zal het geld van een vijand die aan de macht is evenveel treffen. als dat lid . Wie ziet dat hij uit de huid van een leeuw of uit zijn haar heeft geslagen, schenkt het geld van een dominante vijand in, en het kan een erfenis zijn . En de leeuw duidt de krijger, de dief of de onrechtvaardige arbeider, het hoofd van de politie of de student aan, en wat betreft de leeuw die de stad binnenkomt, het is een plaag, nood, of een machtige macht of een vijand die hen binnendringt, tenzij hij de moskee binnengaat en naar de preekstoel stijgt, want hij is een macht die de mensen onderdrukt en hen een ramp van hem bezorgt. En eng . Een leeuwenpup wordt geboren . En er werd gezegd : Hij die zag alsof hij een leeuw had gedood, ontsnapte aan al het verdriet . Wie een leeuw verandert, wordt volgens zijn toestand onrechtvaardig . En er werd gezegd : de leeuwin is de dochter van een koning ….

…En wie een leeuw zag die achter zijn rug vandaan kwam en toen voor zijn gezicht verscheen, geeft aan dat er schade was en berispte de sultan nadat hij het hem had gevraagd .)…

…En wie ziet dat de vagina van zijn vrouw achter haar zit of dat ze geen vagina heeft, geeft aan dat een zaak wordt belemmerd, hulpeloos, vernederd en de vagina afgesneden is niet prijzenswaardig, en er werd gezegd dat de vijanden hem hebben gewonnen ….

…Gezien ). Als de man het draagt, dan zal hij trouwen, en het hemd voor de vrouw is een man die met hem zal trouwen, omdat de Almachtige God zegt : (Het zijn jouw kleren en jij bent hun kleding ). Als het overhemd is doorboord, laat de man zijn vrouw achter en als het overhemd gescheurd is, verlaat het haar . En wie zag dat hij een hemd droeg zonder hinderlaag, het is in overeenstemming met zijn schoonheid in zijn religie . En wie zag dat de zak van zijn hemd gescheurd was, ging een deur van armoede voor hem open . En wie ziet dat hij veel hemden heeft, zal in het hiernamaals een grote beloning en veel goede daden krijgen . En het witte overhemd Dean . En wie zag dat hij een overhemd kreeg, is goed nieuws . En wie ziet dat zijn overhemd kapot en vuil is, dan is hij armoede, illusie en strengheid . Als een vrouw ziet dat ze een nieuw, wijd hemd droeg, dan is dat goed in haar religieuze en wereldse toestand, of de goede toestand van haar man . En het witgroene overhemd duidt religie aan, het blauw geeft geen lof, het rood duidt op roem en het geel duidt op ziekte . En de nattigheid in een kledingstuk geeft aan dat iets hem verhindert om te reizen, dus als de nattigheid droog wordt, wordt de obstructie verwijderd . En wie zag dat hij een hemd droeg zonder zak en zonder kleding, gaf zijn dood aan . En wie een goed gemarkeerd hemd draagt, mag de hadj of reizen verrichten . En wie ziet dat hij een kort hemd draagt ​​dat zijn geslachtsdelen niet bedekt, schiet tekort in zijn religie . En wie een hemd van hout draagt, zal in de zee reizen, ook al is hij ziek en uit angst voor de dood . En wie een vers uit de koran op zijn overhemd ziet staan, zal zich aan de koran houden . En het zwarte hemd is zorgen en verdriet . En wie een overhemd ondersteboven zag, zijn toestand veranderde in strijd met zijn gewoonte . Misschien was het overhemd het huis van de man . Als iemand zijn shirt in de lengte gespleten ziet, wordt hij vrijgelaten, en als het wijd gespleten is, wordt dat over de breedte gezegd . En wie zijn hemd van achter hem weggegooid ziet, wordt beschuldigd van woorden die ter ere van hem zijn gezegd en hij zal er onschuldig aan zijn, en als het voor zijn ogen gebeurt, dan is de toespraak waarin hij wordt gezegd correct voor het verhaal van Jozef, vrede zij met hem . En wie zijn hemd uit de wolken zag, werd gezegend ….

…Wie zag dat hij iets van zijn tanden behandelde : totdat hij het eruit trok, of hij zag dat dat hem van iets anders genas en het eruit trok, dan heeft hij een hekel aan een boete voor geld of iets dergelijks . Als hij ziet dat al zijn tanden eruit vallen en in zijn hand of in zijn bezit vallen, dan zal hij het aantal nakomelingen van de mensen van dat huis vergroten . Als hij zag dat ze allemaal vielen, zouden volgens Saeed bin Al-Musayyib mensen met zijn tanden voor hem sterven . Saeed gebruikte vaak namen bij de interpretatie, en als hij zag dat hij enkele van zijn tanden had verloren, zou hij degenen vervreemden die die tand aan hem toeschreven, en Al-Qayrawani zei : Misschien duiden de tanden op de tanden die een mens hebben. lichaam, en dat voedsel is verbonden met de buik . Het geld kan aangeven wat iemand gebruikt om in zijn levensonderhoud te voorzien, zoals vee, bedienden en comfort . Degene die zag dat zijn tanden allemaal uitvielen, ik keek naar zijn toestand, zijn tijd en zijn alertheid . Als zijn hele gezin ziek was door een plaag en dergelijke, kwamen ze om en bleef hij achter hen aan . En als hij geen familie heeft en geld heeft, wordt zijn geld beroofd en wordt zijn zegen weggenomen . Als hij arm was, stierf degene aan wie zijn tanden werden toegeschreven, en bleef achter hen aan . Wat betreft het verlies van een enkele tand, als deze zonder behandeling was en u ging er vanaf toen hij viel, stierf de patiënt uit zijn huishouden of werd hij door geld getroffen . En als hij het op het moment van zijn val in zijn hand nam of het in zijn kledingstuk kneep, kijk dan naar zijn toestand, en als hij een zwangerschap had, kwam er een kind naar hem toe volgens de waarde van de essentie van de tand en zijn locatie, anders is het goed voor een broer of familielid die hem had afgesneden . En als er bloed is, dan is dat de zonde van het doorsnijden van de baarmoeder, tenzij het een schuld verschuldigd is, en het is vereist en behandeld om het te elimineren ….

…Ibn Ishaq zei : Rabi’a bin Nasr, koning van Jemen, was een van de koningen . Altbabah en zag het visioen van zijn aura en Feza, het liet geen priester of tovenaar, noch Aaiva, noch een astroloog van de mensen van zijn koninkrijk toe, maar wekte hem op en zei tegen hen: Ik zag een visioen Hltinay en Fezat hen en zij vertelden ik het en Ptooelha , ze zeiden tegen hem : Aqssa we laten je weten Ptooelha , hij zei : ik zei je dat het niet geruststellend was. Hij vertelde je over de interpretatie ervan, omdat hij alleen de interpretatie kende voordat hij hem erover vertelde , en een van Ze zeiden tegen hem : Als de koning dit wil, dan moet hij mij een platte sturen en hij is niet een van hen die meer kennis van hen heeft. Ze vertellen hem erover . Hij vroeg ernaar , dus stuurde hij naar hen, en hij kwam naar hem toe voordat hij sneed en zei tegen hem : Ik zag een visioen dat me verbaasde en ik schrok ervan, dus hij vertelde me erover, want als ik erop raakte, Ik zou het interpreteren. Hij zei : ik wel , ik zag een lava die uit de duisternis kwam , en het viel in de grond van een beschuldiging, en iedereen at er een schedel van , dus de koning zei tegen hem : wat heb ik ervan gemist, o Satih, wat heb je in zijn interpretatie? Hij zei : Ik zweer bij de Ahartin van Hanash naar Thbtun land Turkije , Vlimlkn tussen Abyan en Jerash , de koning zei tegen hem : en mijn vader Facet dit voor ons drol object is kwetsend wanneer zal , Avi Zamani dit of daarna? Hij zei : zelfs na meer dan zestig of zeventig Laken , Aamadan-jaren , zei : Ofedom van hun koning of afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden voor een paar zeventig jaar , daarna worden ze gedood en ontsnapt . Hij zei : En wie komt daarna die hen doodt en verdrijft? Hij zei : Het wordt gevolgd door Iram bin Dhi Yazan , die uit Aden komt , en hij laat geen van hen achter met de eed . Hij zei : Komt dat door zijn autoriteit of is het afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden . Hij zei : Wie zal het snijden? Hij zei : Een slimme profeet , aan wie de openbaring komt van de Allerhoogste. Hij zei : Wie is deze profeet? Hij zei : Een man uit de zoon van Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , de koning zal tot het einde van het tijdperk in zijn volk zijn . Hij zei : is er een ander tijdperk ? Hij zei : Ja , waarop Alolon en anderen worden verzameld , is het gelukkig waar Verbeteraars , en Ishqy het Misbruikers , meer zeiden dat ze verdienen wat je me vertelt? Hij zei : Ja , en schemering en zonsondergang , en breuken als ze consistent zijn . Wat ik je heb verteld , is waar . Toen presenteerde hij een spleet op hem, en hij zei tegen hem, zoals hij tegen Sateh zei en het verborg, wat hij zei om te zien: zijn ze het eens of oneens , en hij zei : Ja , ik zag een lava die uit de duisternis kwam en viel tussen een weiland en een hoop en elke ziel at ervan. Hij zei : Toen hij hem dat vertelde, wist hij dat ze het ermee eens waren , omdat hun gezegde er maar één is. That Surface zei : Je viel op de grond van een beschuldiging, en elk lichaam at ervan , en hij zei een deel : het viel tussen een kleuterschool en een heuvel, en elke ziel at, dus de koning zei : ik heb een fout gemaakt, o deel ervan, wat heb je in de interpretatie ervan? Hij zei : ik zweer bij de Ahartin van de mens , het land Anzln Sudan , Vlegbann op elk kind Banan , en bezit tussen Abyan en Najran , de koning zei tegen hem : en mijn vader heeft dit aan ons doorgesneden, en wanneer zal drol kwetsend voorwerp? Op mijn tijd of daarna? Hij zei : Wie is deze grote zaak? Hij zei : Een jonge man die fysiek noch steden is , haalt ze uit het huis van iemand die weegt , dus laat hij niemand van hen achter in Jemen . Hij zei : Is zijn heerschappij blijvend of afgesneden? Hij zei : maar snijd de afzender van de Boodschapper af , komt goed en gerechtigheid , tussen de mensen van religie en de eer , wees koning in zijn volk – het huidige hoofdstuk , zei : welk daghoofdstuk? Hij zei : een dag waarop beloonde gouverneurs , en noemde het vanuit de hemel roept , hoorden van hen levenden en de doden , waarin mensen samenkomen om Meeqaat , zij het voor degenen die vrezen voor overwinning en goede daden , hij zei : verdienen wat er staat ? Hij zei : Ja, Heer van de hemelen en de aarde , en wat er tussen hen is van omhoog en omlaag brengen , als je wat ik heb voorzegd, volgt wat erin is . Ibn Ishaq zei : Hij viel in dezelfde Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz zijn zonen, en beledigde zijn huis aan Irak, inclusief fixeren en schreef ze aan de koning van de koningen van Perzië vertelde hem Sabor bin Khrzad Vosknhm verwarring , het is de rest van de geboren Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , hij komt uit Jemen verhoudingen en kennis Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Die koning . Ibn Hisham zei : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir waarin hij me Khalaf al-Ahmar vertelde . Dit verhaal Ibn Hisham werd genoemd in de biografie en Ibn Jarir in zijn geschiedenis en Obongam Asbahani in tekenen van profetie en de zoon van velen aan het begin en het einde, allemaal van de zoon van Isaac en vermeerderd met Ibn Jarir in de roman tegen hem van Ibn Ishaq zei : Toen de Facet-constructie van Rabia Nasr zei dat bin zo Rabia, zijn zoon en zijn familie maakte, maakte Hij geen goud. Hij noemde dat bij de Arabieren en ze spraken erover totdat hij het noemde en het in hen wist . Toen Abessinië naar Jemen kwam, en de kwestie waarover ze spraken, gebeurde op bevel van de priesters . Al- Ashah zei : Ik ben een bin Qais bin Tha’labah al-Bakri in sommige van wat hij zegt en hij vermeldt wat er gebeurde uit de kwestie van die twee priesters. Plat en stekelig keek ze met lippen, zoals haar blik werkelijk, als de zei wolf toen hij gilde ….

…En wie een mok ziet die leeggemaakt is van wat er in zit, of hij hem nu drinkt of bekers, dan zal het worden geïnterpreteerd zodra het verschuldigd is, en als er iets in zit dat hij de smaak haat, dan zal het worden geïnterpreteerd. zal worden geïnterpreteerd door de dood .)…

…En wie ziet dat er veel voedsel in zijn mond zit en er capaciteit is om eraan toe te voegen, dan raakt zijn zaak door hem in de war, en zijn visioenen geven aan dat hij evenveel uit zijn leven is gegaan als dat voedsel en evenveel blijft in zijn mond zoals er capaciteit in zijn mond is ….

…Hoe zit het met het zien van de Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, is het mogelijk? Wat betekent het? Is het altijd een waar visioen, of de boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, een visioen was zoals beschreven in de biografie van de profeet, of hij was anders? Door te zeggen of te beschrijven; Als er bijvoorbeeld een jonge man wordt gezien, of met een witte baard, of kleren draagt ​​die hij niet gewend is te dragen, of als hij bepaalde dingen bestelt die in strijd zijn met de gezuiverde sharia, zoals het vereren van graven, het doorsnijden van de baarmoeder, of doden, … en anders dan wat ik heb bewezen uit de verhalen en verslagen van degenen die hem zagen … ? Om te beginnen zeg ik dat het visioen van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, mogelijk is, en het is een van de meest prominente voorbeelden van de rechtvaardige visie. De twee sjeiks kwamen uit de hadith van Abu Hurairah, moge God tevreden met hem zijn, die zei : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : [ Wie mij in een droom ziet, heeft mij gezien, de Duivel imiteert mij niet. . ] En in een verhaal over hem : [ Wie me in een droom ziet, zal me zien terwijl ik wakker ben, of alsof hij me zag terwijl hij wakker was, Satan zal me niet imiteren . ] In de roman : [ Wie mij ziet, zag het goed ]. Maar moet dit een visie op basis van een jaar en biografie van beschrijvingen, dus Imam Muhammad Ibn Sirin zei na het gesprek voor, [ van de juiste Mij gezien heeft gezien ] , : als hij naar zijn beeld zag . En deze imam vertelde hem altijd dat hij de profeet zag, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, die zei : Beschrijf mij wat je zag. Als hij beschreef een attribuut dat hij wist het niet, zei hij : Je zag hem niet . Ibn Hajar zei en zijn transmissieketen is correct . Daarom, wie de Boodschapper in tegenspraak met zijn beschrijving ziet, is het visioen niet een visioen op zijn gezicht, of een ware visie, maar eerder een visie die moet worden geïnterpreteerd. Deze interpretatie heeft betrekking op de kijker . Daarom zeiden sommige geleerden : wie hem ziet in zijn uiterlijk en toestand is een bewijs van de goedheid van de ziener en de perfectie van zijn gezag en zegeviert over degenen die tegen hem zijn, en wie hem in een veranderende staat ziet, fronst of heeft een scheenbeen of een tekortkoming in een deel van zijn lichaam, is een bewijs van de slechte toestand van de ziener . Maar het lijdt geen twijfel dat degene die de Boodschapper ziet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, ongeacht de hoedanigheid, hem blij moet zijn, en hij moet weten dat ofwel de betekenis goed is om aan te geven, ofwel dat het kwaad verboden is, en dit is wat Imam Ibn Hajar, moge God hem genadig zijn, besliste….

…En wie een hoed van zwarte zijde op zijn hoofd ziet, zoals de gewoonte is van niet-Arabieren, dan geeft hij goed en voordeel aan, en wie een gouden hoed op zijn hoofd ziet, is een hand waarmee een voordeel wordt verkregen van arrogante mensen van zwakke religie, en als het van zilver is, dan geeft dit aan dat er voordeel uit zijn kennis is. van ijzer, het Ezz en prestige en macht van de koning ….

…En er werd gezegd dat hij die zag dat hij een muts op zijn hoofd had, en als het groen was, hij zich aan de Koran vastlegde, en als het wit is, dan treft het de wereld en goedheid, en als het zwart is, dan geeft hij hem terug wat geldgebrek was, en als het gemengd was, dan zou hij een vrouw van een volk voorstellen en zij zouden het niet beantwoorden, en als het geverfd en gekleurd was. Het is een zwakte in de handel en het kan duiden op bezorgdheid vanwege de behoefte aan levensonderhoud. Met de capuchon wordt bedoeld de hoed ….

…De strijd van de zon gaat uit tegen de koning, en de vermindering van de zonnestralen zal het prestige van de koning verlagen . Als hij de zon in twee helften ziet splitsen, dan blijft de helft over en de andere is weg, dan komt hij naar buiten naar de koning buiten, en als de overgebleven helft de gouden helft volgt en zich aansluit en terugkeert naar een gezonde zon, dan komt de buitenkant neemt het hele land in beslag, en als de lopende helft terugkeert naar de overgebleven helft en de zon terugkeert zoals het vroeger was, keerde zijn koning terug naar hem en won hij de buitenkant . Als elk van de twee helften op zichzelf de zon wordt, dan bezit de buitenkant wat er bij de koning van de koning is, en wordt hij zijn tegenhanger, en neemt de helft van zijn koninkrijk in beslag . Als hij de zon ziet vallen, is dat een ramp voor de waarden van de aarde of voor de ouders . Als hij zag alsof de zon in een huis was opgekomen en het hele huis verlichtte, zouden de mensen van het huis heerlijkheid, waardigheid en voedsel hebben . En wie zag dat hij de zon had ingeslikt, zou in een zwaar leven leven . Als hij dat zag, zou de koning sterven . En wie door zonlicht wordt geraakt, God zal hem een ​​grote schat en geld geven . En wie de zon op zijn bed ziet komen, zal ziek worden en zijn lichaam ontsteken . Als hij ziet alsof hij goed voor hem is, geeft hij vruchtbaarheid aan en vertrok, en geeft bij veel mensen de gezondheid aan . En wie de zon ook iets van hem afneemt of hem iets geeft, het is Mahmoud niet . Een van de aanwijzingen voor goede daden is dat een persoon de zon in zijn normale vorm en gewoonte ziet, en een toename of afname ervan kan schadelijk zijn . En wie de hitte van de zon vindt en zijn toevlucht zoekt in de schaduw, hij zal van verdriet worden gered . En wie het koud vindt in de schaduw en in de zon zit, zijn armoede is weg, want de kou is armoede . En wie in staat is om de zon te zien als deze zwart en warrig is, de koning is hem in elk geval verplicht . En er is overgeleverd dat de rechter van Homs zag alsof de zon en de maan werden gedood, en de planeten uit elkaar gingen, dus werd het gespleten met de zon en het werd gespleten met de maan . Hij vertelde zijn visioenen over Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Hij zei tegen hem : Met welke was je? Hij zei : met de maan . Umar las : ~ Dus we wisten het vers van de nacht uit en lieten ons het vers van de dag zien .~ En hij leidde hem af van het werk van Homs, dus oordeelde hij dat hij met Muawiya naar twee rijen ging en hij werd gedood . En wie de zon, de maan en de sterren op één plaats ziet samenkomen en hun koning, en ze hebben licht en stralen, dan is het gezegde aanvaardbaar voor de koning, de minister en de presidenten . Als het niet licht is, dan zit er niets goeds in voor de ziener . Als hij de zon en de maan op hem ziet neerkijken, zijn zijn ouders tevreden over hem . Als ze geen straal hebben, zijn ze boos op hem . Als hij rechts en links een zon en een maan ziet, voor of achter hem, dan zal hij worden gekweld door angst of rampspoed en nederlaag, en wordt hij gedwongen ermee te vluchten, omdat de Almachtige God zegt : “En de zon en de maan zijn samengekomen en de persoon zal zeggen wat de dag van ontsnapping is . ~ En de zwartheid van de zon, maan en sterren en hun rotatie, veranderen de zegeningen in deze wereld . En er gebeurde een zonsverduistering met de koning . En wie wolken ziet die de zon bedekken totdat het licht weg is, de koning zal ziek worden . Als hij ziet dat het niet beweegt in de wolken of eruit komt, dan zal de koning sterven, en kan de zon een wetenschapper zijn geweest die weet hoe de wolken geëvacueerd zijn, dan zal verdriet van hem verdwijnen . Maan : Oorspronkelijk de minister van de grootste koning, of een sultan zonder de grootste koning, en de sterren om hem heen zijn soldaten . En zijn huizen en woningen, of zijn vrouwen en dienstmaagden . En misschien geeft hij de geleerde en de jurist aan en al het bewijs dat hij leidt, omdat hij wordt geleid in de duisternis en straalt in het publiek . Het duidt op de jongen, de man en de meester, en de vrouw en zoon, vanwege zijn schoonheid en licht, hem vergeleek met de schoonheid van vrouwen en mannen, dus er wordt gezegd alsof de volle maan was alsof het een maanmaan was. . Vervolgens worden zijn ongevallen geïnterpreteerd en geoefend als vergelijkbaar met wat eerder in de zon werd genoemd, en het kan wijzen op een toename of afname, omdat het toeneemt en afneemt, zoals geld, werken en lichamen, samen met de eerdere aankondiging van verkeer, zoals als een patiënt die aan het begin van de maand ziet, op hem neergedaald is of hem bij hem gebracht heeft, dan zal hij ontwaken uit zijn probleem. Hij wordt gespaard van zijn ziekte . En als het een maand te kort is, dan is de ouderdom ervan voorbij en nadert de deadline het resterende aantal van de maand, het kan dagen zijn, en het kan een verzameling, maanden of jaren zijn, met bewijs dat daaraan in een droom is toegevoegd of in het wakkere leven . Als hij aan het begin van de maand neerdaalt, of als hij afwezig lijkt van zijn plaats, heeft hij zijn plaats verlaten en is hij van zijn reis gekomen . En als dat aan het einde van de maand was, na reizen en het verlaten van zijn vaderland . En wie hem bij zich ziet of in zijn schoot of in zijn hand, hij zal met een man trouwen naar zijn licht en licht, of hij nu een man of een vrouw is . Aisha, moge God tevreden met haar zijn, zag drie manen die in haar kamer vielen. Ze vertelde haar vader over haar visioen, moge God tevreden met hem zijn, en zei tegen haar : Als je visioen waar is, liggen er drie begraven in je kamer, ze zijn de beste van de mensen op aarde ….

…En wie ziet dat hij achter een dode een onbekend huis binnengaat, verlaat het dan niet, dan zal hij sterven ….

…En als hij ziet alsof hij stierf terwijl ze huilden achter zijn begrafenis zonder Noach, dan zien ze van die gouverneur een vreugde ….

…En wie ziet dat hij achter Safia staat, dan zal hij sterven en zijn vrouw opvolgen ….

…En wie het ziet alsof hij in de spiegel achter haar kijkt, dan pleegt zijn vrouw een immorele daad, of hij is geïsoleerd als hij zich in een positie bevindt en al-Salami zei, wie zag dat hij een spiegel sloeg waarin hij deed niet in zijn gezicht kijken, dan zal hij krijgen wat hij haat in zijn gezicht, en als hij hem daarin ziet, is er niets goeds in hem, en als hij een functiehouder is, zal hij een ander in zijn plaats zien . )…