…Een schild in een droom staat voor bescherming tegen vijanden, en wie ziet dat hij een schild aan het weven is, bouwt een fort . Wie ziet dat hij een schild heeft, is een vesting . En wie ziet dat hij een schild draagt, zal grote macht krijgen over een versterkte regio, zijn isolement veiligstellen en van elk verdriet redden, en als hij een koopman is, wordt hij een deugd voor hem door gevestigde handel, veiligheid en behoud, en als hij een vriend is, dan is hij een vrijgevige man aangesteld bij wie hij hulp zocht. Ongeluk en leed, en het is ook voor degene die het draagt ​​een zegen die een man haar zal toebrengen, en die hem zal beschermen in goede en slechte tijden, en gered zal worden van het complot van de plotter . Wie ziet dat hij een ijzeren schild heeft, dan is hij de immuniteit van zijn religie . En er werd gezegd : wie een schild draagt, krijgt geld en bezit . Het schild is een indicatie van veiligheid tegen angst, bescherming van de vrouw, geld en voordeel . En het schild voor vrouwen is een nikab of echtgenoot die haar verbergt . Het schild Nawal Sultan is geweldig . Het dragen van een schild duidt op de broer Zuhair of Ibn Shafiq . Er werd gezegd : het schild is geld en koning . En er werd gezegd : dat wat werd bedekt door wapens, zoals een uitrusting, een ei, een god, een kist en een been, duidt op kleding, en de onderarmen van ijzer zijn van zijn familieleden, dus wie ziet dat hij heeft twee onderarmen, wordt hij gesterkt door de hand van een man van zijn familieleden . En er werd gezegd : het ging vergezeld van twee sterke, grote mannen, en de interpretatie kan zijn gevallen op zijn zoon en broer . En wie ijzeren onderarmen op hem ziet, hij is een kind en kracht op reis ….

…Al-Wind : duidt de autoriteit op zichzelf aan vanwege zijn macht en autoriteit over de wezens zonder hen, met hun voordeel en schade . Misschien duidde het op de koning van de sultan, zijn soldaten, zijn bevelen, zijn ongelukken, zijn dienaren en zijn assistenten, en zij was een dienaar van Salomo, vrede zij met hem . Misschien duidde het op kwelling, ongedierte en ongedierte omdat ze optraden terwijl ze woedden, en de vele bomen die vielen en verdronken van schepen erin, vooral als het een wesp was, en omdat het de wind was die omkwam, keerde het mee terug , en omdat het een wind is die niet bestuift . En misschien duidde de wind op vruchtbaarheid, levensonderhoud, overwinning, overwinning en goed nieuws, omdat de Almachtige God hen door de handen van Zijn genade zendt en schepen spaart die op Zijn bevel lopen, dus hoe zit het met hen als ze van pollenwinden zijn, wanneer ze terugkeren van hen uit de goedheid van planten en vruchten, dat is de jeugd en hij, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei. : ~Ik overwon de jeugd en kwam om . Hij keerde terug met de horzel .~ En de Arabieren noemen acceptatie door jongens omdat het overeenkomt met de wesp, en als acceptatie en de horzel alleen door de naam werden afgeleid, is dat voldoende . Misschien duidt de wind op ziekten en aandoeningen en woeden bij mensen, zoals verkoudheid en hoofdpijn, en onder hen is wat mensen zeggen dat dit een woedende wind is, omdat het een ziekte is die door de Almachtige God is gecreëerd wanneer een wind waait en de lucht wordt veranderd of gescheiden . Wie een wind ziet die het draagt ​​en het zonder angst, angst, duisternis of mist draagt, dan bezit hij mensen als het gepast is om dat te doen, of hij gaat over hen heen en ze maken grapjes over zijn dienst met glorie, of hij reist ongeschonden in de zee als hij van de mensen van dat is of die hem hoopt, of zijn industrie is opgebruikt als het traag was . Of onder hem een ​​wind die hem draagt ​​en opricht, en voorziet in levensonderhoud als hij arm is, en als hij het opheft en ermee meegaat, wordt het weggetrokken en is hij bang en vreselijk ongerust . Of het had duisternis, stof, verstoring en gevoel, en als het zich in een schip bevond, werd het erdoor beschadigd, en als het ziek was, nam het erdoor toe, anders zal het worden getroffen door aardbevingen en ongelukken, of het zal erin uitgaan, of het bevel van de sultan of de heerser eindigt erin tot wat hij in een droom bereikte . Als dat allemaal niet zou worden getroffen door een stoffige opruiing met winden en verontrustende aardbevingen . Als hij in dat geval ziet dat de wind bomen ontwortelt en muren vernietigt, of vliegende mensen, dieren of voedsel, dan is het een algemene aandoening onder de mensen, ofwel een plaag, een zwaard, een opruiing, een overval, een gevangenschap, een affaire. , een onrechtvaardigheid en dergelijke . Als de algemene wind stil was of het was van pollenwinden, dan veranderden hun omstandigheden, als de mensen onrechtvaardig waren, angst, epidemieën of belegerden door een vijand, hun zaken bewogen en hun zorgen werden weggenomen . Gifwind is warme ziekten . En de wind met geel is een ziekte, en de wind met donder is onrechtvaardig kracht met kracht . En wie de wind van de ene plaats naar de andere bracht, hij sloeg een heerser of reisde een reis waarvan hij niet terugkeerde, omdat de Almachtige God zei : ~ Of de wind zal mee vallen op een plaats ver weg .~ De val van de wind op een stad of leger, en als ze in oorlog waren, kwamen ze om, en de zachte en heldere wind is goed en zegenend, en de stormachtige wind is de onderdrukking van de sultan, en de wind met stof is een teken van oorlog ….

…Als de hagel uit de lucht neerdaalt, is dat een bewijs van de marteling van mensen door de koning, het verlies van hun geld en de pijn van sommigen van hen . Als iemand ziet dat de lucht op een ander moment hagel of sneeuw regent, wordt de zoeker ziek met een kleine ziekte en is hij ervan genezen . Als hij ziet dat de kou uit de lucht op zijn lichaam is gevallen, is een deel van zijn geld op . En de kou in zijn tijd duidt op het vertrek van zorgen en overwinning op de vijanden en de jaloerse mensen, omdat daarin de afkoeling van de aarde waaruit slangen en schorpioenen verschijnen . Als de kou te veel was, bedierf het de plaatsen en verhinderde het het pad, en gaf aan dat de situatie was gestopt en dat reizen niet mogelijk was . Het is een teken van kwaad, en als er geen kwaad van is, dan is het goed en levensonderhoud . En wie de kou ziet die op zijn land is gevallen, dan is het een genade van de Almachtige God, en als het bederft, dan zal het op die plaats worden gekweld . De kou kan verwijzen naar sprinkhanen, en als de kou gewassen en mensen schaadt, dan zijn het boetes die aan mensen worden opgelegd, of pokkenziekte of waanzin, en wie de kou in een zeef of kleding draagt ​​of in wat er geen water in draagt, en als hij rijk is, zullen zijn inkomsten smelten of zijn geld zal verdwijnen, en als hij goederen in de zee heeft, was de zee bang voor haar, en als hij arm was, alles wat hij nodig heeft en draagt, zal hij niet bij hem blijven, en niets blijft voor zijn leven ….

…Wat betreft het hemd in het visioen, de vrouw van de man is misschien zijn zorg in zijn pers en zijn levensonderhoud, en het kan zijn religie en zijn vrijgevigheid zijn. Wie ziet dat hij een nieuw, brutaal en wijd hemd droeg, zijn vrouw is het met hem eens in zijn belangen, of zijn rechtschapen leven, of zijn religie is correct. En wie het als een tekortkoming of een doorbraak of iets dergelijks ziet, de gebeurtenis is in een van de bovengenoemde gezichten en misschien zal het kapotte overhemd de zaken van de eigenaar overstemmen en zijn zorgen in overvloed, of hij verlaat zijn vrouw. En als hij ziet dat hij een dun hemd draagt, dan is hij zachtaardig in de zaken van de eigenaar. En als het kledingstuk van wat bij hem bekend is van de rechtvaardige kleding, dan lijdt hij aan onthouding en heeft hij gelijk in zijn religie, en als het celibatair ziet dat hij een nieuw hemd draagt, is hij getrouwd Een vrouw en er werd gezegd dat wie dan ook zag dat hij hem een ​​hemd had gegeven is een goed nieuws, en wie ziet dat hij een nieuw hemd aan heeft, dan ontmoet hij zijn zaken en regelt zijn zaken, en als hij ziet dat het versleten is of het valt van zijn hemd, dan is hij dat ook gescheiden en als hij zijn hemd zonder zak of kraag ziet en hij draagt ​​het, als hij ziek is, dan is het zijn dood en omhult hem. Zijn overhemd is zijn dood…

…Wat betreft de pantoffels, wie ziet dat hij khuff draagt ​​en niet van iemand is die het draagt ​​terwijl hij wakker is, dan is hij bang terwijl hij zal worden geslagen of gevangengezet, of hij zal twee vrouwen krijgen en er wordt gezegd dat als hij in een wolk dan is hij veilig van datgene waar hij bang voor is en misschien was de slipper een paradijs van het onheil en misschien reisde het in de zee en wie zag dat iemand verborgen was, werd van hem weggenomen en verbrand. Dan gaat de helft van zijn geld weg, en als het weg is, is zijn rijkdom samen weg, al zijn geld is op, en als hij ziet dat hij sokken draagt, heeft de sok bescherming. Als de sok nieuw en correct is, dan betaalt hij zakaat en doet hij met zijn geld goed, en als het versleten en onderbroken is, dan houdt hij zakaat vast….

…Broek is een buitenlandse vrouw in een droom, dus wie een nieuwe broek heeft, zal met een buitenlandse vrouw trouwen . En er werd gezegd : de nieuwe broek is kuisheid om te dragen . En wie een broek zonder hemd draagt, hij is bang voor armoede, of hij reist naar de niet-Arabieren omdat hij degene is die ze draagt . En er werd gezegd : een broek in een droom is goed voor de eigenaar als hij hem draagt . En er werd gezegd : de broek is een gemene vrouw of een buitenlandse slavin, en als hij ze koopt van iemand anders dan hun eigenaar, zal hij met een vrouw trouwen zonder voogd . En wie zag dat hij een broek kreeg, zijn kracht zal van hem worden verwijderd . Er werd gezegd : Broeken in een droom bereiken het mandaat ….

…De achterkant geeft aan wat erop verschijnt, zoals kleding . En de achterkant is indicatief voor het uiterlijk van het huis, land of sekte . De rugsplitsing is angst of verdriet . En als hij ziet dat zijn rug met vuur is gestreken, duidt dat op zijn zoon en houdt hij hem aan de rechterkant van God de Almachtige . En de rug is van de eigenaar van zijn meester, en als hij zag dat zijn rug gebogen was, zou hij door een bankschroef worden geraakt . Als hij de rug van zijn vriend ziet, dan keert zijn vriend zich van zijn gezicht af, en als hij de rug van zijn vijand ziet, is hij veilig voor zijn kwaad . Als hij de rug van zijn vrouw ziet en ze is oud, dan neemt de wereld het van hem over, en als het de helft is, dan vraagt ​​hij om iets dat moeilijk voor hem is geweest, en als ze jong is, dan wacht hij voor een goede zaak om hem te vertragen . En de achterkant duidt op veroudering . En wie een kromming in zijn rug ziet van pijn, zal verliezen en ouder worden . En pijn in de rug duidt op de dood van de broer . En de rug is een man om naar toe te gaan in zijn zaken, en hij is de eigenaar van zijn rijkdom en rijkdom . En er werd gezegd : de achterkant is de achterkant of de quilt of de puurheid van het kledingstuk . En wie ziet dat hij een zware last op zijn rug draagt, dat is een grote schuld . En er werd gezegd : een zware last gaat slecht . En wie zijn rug gebroken ziet, dan zijn zijn kracht en kracht of ondergang verdwenen, en de zware last op de rug zijn zij of zonden . Als hij ziet dat hij hout draagt, dan draagt ​​hij laster en roddelen . Hij die zijn rug zag, was gebroken en ziek, stierf . En er werd gezegd : de zware last op de rug, het grote aantal kinderen en het gebrek aan geld . En wie iemand een bochel ziet, geeft de toename van zijn geld of de levensduur van zijn leven aan ….

…De klomp, de kluis, heeft een gezicht, dus wie ziet dat hij een nieuwe klomp draagt, koopt een jongen . En wie ziet dat hij zijn klomp uittrekt, zal vallen tussen hem en degenen die hem gebruiken voor kwaad en verlatenheid . En wie ziet dat zijn klompen verbrand zijn, zal de dood van zijn knecht of de dood van zijn werkgever uitleggen . En wie ziet dat er een ongeluk in zijn klomp is gebeurd, zal worden geïnterpreteerd zoals vermeld . En wie ziet dat hij in een nieuwe klomp loopt en er bedreven in is, zijn zaken zijn in orde met zijn dienaren . En wie ziet dat hij zijn klomp heeft verwijderd en er geen effect op heeft gezien, of hij denkt dat hij iets goeds doet als hij hem uittrekt, dat kan hem geen kwaad . Abu Sa’id, de predikant, zei dat het visioen van de klomp wordt geïnterpreteerd door een hypocriete vrouw, en als hij een klomp ziet, dan wordt het geïnterpreteerd met wat hij zei. Als hij het draagt, is het eigendom van een dergelijke vrouw, als hij het niet draagt, kan dat hem geen kwaad. Het was afgesneden van reizen ….

…En wie ziet dat hij een huichelaar draagt, hij mag hout dragen, en als hij ziet dat hij hout draagt, dan draagt ​​hij een huichelaar ….

…De ring : Wat betreft de ring, het geeft aan wat hij bezit en waartoe hij in staat is, dus wie een ring gaf, kocht of hem gaf, zou autoriteit of koning krijgen als hij een van zijn familie was, omdat de koning van Salomo, vrede zij met hem, was in zijn ring, en het is ook van wat de koningen hun boeken drukken en het meest eervolle hun schatten . De koning kan een huis hebben waarin hij woont en het binnengaat of het bezit, en hij sluit het op haar deur, en het kan een vrouw zijn die met haar trouwt en bezit neemt van haar onschendbaarheid en haar ring breekt of zijn buik erin doordringt, en de kruidnagel wordt haar gezicht, en het nemen van de ring van de Almachtige God kan voor de asceet en aanbidder zijn om veilig te zijn van de Almachtige God voor het slechte bij de voltooiing van de conclusie. En hij nam het van de profeet over, moge Gods gebeden en vrede zijn over hem, of van de wereld, een goed nieuws van het verwerven van kennis, en dit alles is wat de ring zilver is, maar als het goud is, is er niets goeds in, en evenzo als het ijzer is, omdat het het sieraad is van de mensen van de hel, of koper voor wat in de naam van het woord slecht is, en wat gemaakt is met inbegrip van een van de uiteinden van de djinn, zoeken we toevlucht bij God tegen alle kwaad . Er werd gezegd : de ring duidt ook op de vader en de vrouw, of de aankoop van een slavin, huis, dier, geld of voogdij, en als het van goud is, dan is het de vernedering van een man, en er werd gezegd dat wie ziet dat hij een ijzeren ring draagt, duidt op een goed dat hij bereikt na vermoeidheid, en als het van goud is en een kruidnagel heeft, is het moeilijk . De holle en stille ringen zijn altijd goed, en de opgeblazen ringen met een vulmiddel binnenin duiden op moord en bedrog, omdat er iets in verborgen zit, of ze duiden op hoop op iets groots en veel voordelen omdat hun botten groter zijn dan hun gewicht, en wat betreft de ringen van een hoorn of ivoor, die zijn lovenswaardig bij vrouwen . En er werd gezegd dat de ring een grote sultan is, en de ring is de oorsprong van de koning, de lob is zijn prestige, het zegel is de toelaatbaarheid van de sultan, zijn geld en het mandaat, en de ring is zijn bevel en het verbod ervan, en de inscriptie erin is zijn bedoeling en bedoeling . Wie denkt dat de koning zijn karakter heeft ingeprent, krijgt snel het gezag van de koning, spreekt hem niet tegen, want de stempel is sterker dan de ring . En wie ziet dat hij een zilveren ring draagt ​​en die vervolgens uitvoert waar hij maar wil, en het is toegestaan ​​voor hem om dat te doen, dan zal hij autoriteit verwerven . En wie ziet dat hij is gestempeld met het zegel van de kalief en hij is van Bani Hashem of van de Arabieren, dan krijgt hij een groot mandaat, en als hij van de loyalist is of een vader heeft, dan sterft zijn vader en wordt hij een opvolger, en als hij geen vader heeft, dan zal zijn zaak veranderen in iets dat in strijd is met wat hij wenst . En als hij zag dat een buitenstaander een ongeldig mandaat had . En wie een ring vindt, hij heeft geld van de niet-Arabieren, of hij heeft een zoon geboren of getrouwd, en wie de kruidnagel van zijn ring ziet, wordt onstabiel, zijn gezag over de scheiding wordt verstoord, en als hij zijn kruidnagel ziet is gevallen, zijn zoon sterft of is weggegaan met een deel van zijn geld . En wie zijn ring afpakt en gouverneur is, dan wordt hij verwijderd, zijn bezittingen zijn weg, of is zijn vrouw gescheiden . En dat voor de vrouw de dood is van haar man of de mensen die het dichtst bij haar staan, en er is gezegd dat als iemand het draagt, iets dat aan de ring wordt toegeschreven, voor hem zal worden vernieuwd, en wie de ring ziet, wordt verbroken. en weg en de lob blijft, zijn autoriteit zal worden verwijderd en zijn naam, herinnering en schoonheid blijven . En de ring van goud is een ketterij en heeft een hekel aan religie en verraad in zijn bezit en bedrog in zijn kudde, en de ring is gemaakt van ijzer van een dappere sultan of een onderscheidende koopman, maar hij is inactief, en de ring is van geleid door een heerser in hem en dat zijn ze, en de ring met twee lobben is een schijnbare en verborgen autoriteit, en als die ring iets is dat aan handel wordt toegeschreven, dan is het winst. En als het wordt toegeschreven aan kennis, dan geneest het mensen van religie en de wereld . En de strakheid van de ring duidt op comfort en vulva . Wie een ring leent, heeft iets dat niet kan overleven, en wie op een ring met sproeten slaat, heeft iets dat hij nooit heeft gehad, zoals een huis, een dier, een dienstmeisje of een jongen . En als hij ziet dat ringen op de markt worden verkocht, dan verkoopt hij het eigendom van de hoofden van mensen . Als hij zeehonden in de lucht ziet regenen, krijgt hij in dat jaar kinderen . De ring is voor de Arabieren een vrouw, en van de gouden ring wordt gezegd dat het een vrouw is wiens geld op is . En wie het verzegelt met een ring aan zijn pink, verwijdert het dan van haar en steekt het in iets anders, dan leidt hij tegen zijn vrouw en roept op tot corruptie, en als hij ziet dat zijn ring die om zijn ringvinger zat eens in zijn overwinning en eenmaal in het midden zonder bij hem in de buurt te zijn, verraadde zijn vrouw hem . Wie zijn ring verkoopt voor een dirham, meel of sesam, hij verlaat zijn vrouw met goede woorden of met geld . Het kruidnagel wordt geboren, en als het kruidnagel van zijn ring van wezenlijk belang is, dan is het een kracht met goedheid, pracht, veel geld, herinnering en glorie . Als zijn kruidnagel van aquamarijn was, als hij een heerser was, dan was hij een dapper, majestueus en sterk, en als hij in de jongen was, dan was hij een beleefde jongen die een zak zou zijn, en als zijn kruidnagel kralen was, toen was hij een zwakke en beledigende autoriteit, en als de kruidnagel saffiergroen was, dan werd hij voor hem geboren als een kind van een gelovige die een wereld van begrip is, en de ring is van het hout van een hypocriete vrouw of een koning van hypocrisie, en als een vrouw een ring kreeg, zou ze trouwen of baren . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof mijn ring gebroken was . Hij zei dat als je gelooft, je van je vrouw zult scheiden . Het duurde slechts drie dagen voordat hij van haar scheidde . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag dat ik een ring in mijn hand had waarmee ik hem zou verzegelen in de mond van mannen en de baarmoeder van vrouwen, dus hij zei: je bent een man die de muezzin tegelijk roept behalve de tijd in de maand Ramadan, dus het is mensen verboden om te eten en te eten . En wie ziet dat het een zegel is voor een man op klei, dan zal degene die voor hem verzegeld is, autoriteit krijgen van de eigenaar van de ring . En wie ziet dat een koning of een heerser hem zijn ring heeft gegeven, hij doet hem om en hij was dat waardig, en hij kreeg macht, anders zou hij die teruggeven aan een volk dat hem of zijn clan zag of hem onder het volk noemde. of zijn tegenhanger erin, en het verkopen van de ring met de vrouw ….

…Het is in een droom duidt een vrouw of een bediende aan . En misschien gaven glazen mokken het uiterlijk van verborgen voorwerpen aan . Een volle mok duidt op een zwangere vrouw. Als het water zich verspreidt, zal haar zwangerschap afnemen en als de mok kapot gaat, zal de vrouw sterven . En wie een mok in zijn hand ziet, en de mok valt van zijn hand en breekt, en het water blijft in zijn hand, dan baart zijn vrouw een jongen en sterft en haar zoon blijft, en als hij de mok en de water is weg, dan sterft het kind en ontvangt de vrouw . En de mok is onderweg . En mokken van de essentie van vrouwen . Glazen mokken kunnen duiden op ernst vanwege hun breking . En wie ziet dat hij een bril eet, zal in grote nood vallen, en wie zijn beker breekt, zal zijn benen sterven . Zie ook Al-Qab ….

…En wie denkt dat hij iets van metaal heeft gebroken, en als het type iets is waar hij van houdt, dan worden ze verkregen, en als het type iets is dat afkeurenswaardig is, is er niets mis mee, en er werd gezegd dat goud breken is het verwijderen ervan en het breken van de substantie is een corruptie in het geloof ….

…De lamp is in een droom een ​​kind of een echtgenoot als het verwarring is, en als het een collectief persoon is zonder een opening erin, dan is het een vrouw of echtgenoot zonder kinderen tussen hen in . De lamp duidt op kennis, berouw voor de zondaar en leiding voor de ongelovige . Misschien was de lamp een teken van het visioen of een gids naar de caravan, omdat ze erdoor worden geleid in de duisternis . En de lantaarn baarde het met pracht en praal, en noemde zijn reputatie en voordeel . En er werd gezegd : De lampen in moskeeën zijn rijke geleerden, vroomheid en lezingen . En wie de moskeelamp heeft gezien, is uitgegaan, de moskeewetenschapper stierf . En de lamp is een vrouw, en de pit zijn kinderen . De kwal kruist de sterren . En het breken en doven van de lampen, de dood van de patiënt . En als iemand sterren uit de lucht haalde, zou hij lampen van de moskee nemen ….

…Abu Sa’id, de predikant, zei: Wat betreft de molen die op het water draait, het duidt op een man met een goede politieke mening. Zijn hand bevat veel geld en de omzet ervan duidt op reizen en een ontmoeting van levensonderhoud, en misschien duidden zijn visioenen op oorlog en het breken van de molenstenen. Ze verschilden in hun interpretatie. Sommigen van hen zeiden dat ze de dood van de eigenaar hadden aangegeven ….

…Punch : het kan erop wijzen dat u over uw geheimen praat met degene die ze publiceert, of aangeven dat belangrijke documenten beschadigd zijn, en het kan duiden op een verlies van geld door de gelijkenis van papier – door terug te openen – met papier – door het breken van de raa – en het kan duiden op het huwelijk van de eerstgeborene ….

…Abu Sa’id, de prediker, zei dat de falanx de voogdij aanduidt van degenen die ervoor gekwalificeerd zijn, en dat de mensen van zijn huishouden misschien niet de overhand hebben, en misschien besteden de boeren een schuld of reizen ze in goedheid, en is er niets goeds in het uit elkaar scheuren en breken en het wegrukken van de pionnen duidt op het vertrek van Jah ….

…En wie ziet dat hij zijn zwaard werpt en het breekt, dan wordt het uitgelegd door de dood van zijn vader of zijn oom of degene die hun plaats inneemt, en wat hij daarin ook ziet van Zayn of Shin, hij zal ook in hen worden uitgelegd en het visioen van een glimp van het breken van het zwaard zal worden geïnterpreteerd door de dood van de moeder of tante, dus wat te zien is in de zwaardprofielen van Zain of Shin, wordt erin geïnterpreteerd ….

…En wie ziet dat hij een Arabische boog heeft uitgestrekt, dan reist hij naar een eerbare man om in glorie te reizen, en als de boog Perzisch is, dan reist hij naar de mensen van Ajam, en het doorsnijden van de pees is het bewijs dat hij erop zit. de reis en geeft ook de scheiding van de vrouw aan, en het breken van de boog is een bewijs van de dood van de vrouw, het kind, de partner of een aantal familieleden, en misschien geeft de boog aan dat de voogdij en zijn verbrokenheid duiden op isolatie en de moeilijkheid van de boog is het bewijs van de grote vermoeidheid van de reiziger en de handelaar over het verlies, het kind over ongehoorzaamheid, en de vrouw over ongehoorzaamheid en zijn gemak tegen hem. Om de hoek ….

…En wie ziet dat de hemel wordt gesplitst, dan is het een verschil tussen mensen of een leugen over God, omdat God de Almachtige zegt: “De hemel op het punt om hun vasten te breken van hem ” vers ….

…En wie Mozes en Aäron ziet, vrede zij met hen, of een van hen, hij zal zich over zijn machtige, onrechtvaardige handen verheugen, en als hij ze ziet terwijl hij op oorlog mikt, zal hij voor de overwinning zorgen . En er is overgeleverd dat een dienstmeisje door Saeed bin Al-Musayyib zag dat Mozes, vrede zij met hem, in de Levant verscheen met een stok in de hand terwijl hij over het water liep . Ze vertelde haar visioenen blij, hij zei: ~Als je je visioen geloofde, stierf Abd al-Malik bin Marwan .~ Hij kreeg te horen, wat wist je? Hij zei : Omdat de Almachtige God Mozes had gestuurd om de machtigen te breken, en ik alleen Abd al-Malik bin Marwan daar zou vinden, en hij was zoals hij zei . En wie Job ziet, vrede zij met hem, is gekweld door zichzelf, zijn geld, zijn gezin en zijn zoon, dan zal God hem dat alles vergoeden en voor hem vermenigvuldigen, want de Almachtige zegt : ~Wij hebben hem gegeven. zijn familie en hun idealen . ~…

…En er werd overgeleverd dat Khosrau Anushirwan zag alsof hij wijn dronk in een gouden jam met een varken dat in een jam van fedda dronk, dus vertelde hij zijn visioenen aan enkele voorbijgangers, en hij zei: Hij hield je vrouwen weg van de eunuchen en de straf en verzamelde ze en bracht me bij hen, dus hij deed dat en riep hem en hij ging naar binnen met een stok en zei dat ze de naakten van elk van hen moesten breken en gaf haar om te dansen, dus deed hij dat Om op één te dansen, steeg een deel van zijn fortuin op en ze zei dat ze een levend slavin is, dus beveel haar niet om te dansen. Zonder goed en voordeel, en de visie van het menselijke varken, een ruimhartige, lelijke, effectieve man zonder religie of religie ….

…En wie ziet dat hij het heeft verloren, hij zal worden uitgelegd door dat te blijven en het te breken, zal worden uitgelegd door wat de dood aan hemzelf te danken was ….

…Een mok is ook een van de damesjuwelen, aangezien hij van glas is . En drinken in een mok is geld van de kant van een vrouw . Er werd gezegd dat glazen van goud en zilver in het visioen beter zijn voor hun overleving, en glazen van glas breken snel en duiden de verborgen objecten van hun licht aan . En mokken een dialoog of er gebeurde een jongen ….

…En wie ziet dat hij hout breekt, hij is superieur aan hypocriete mensen, en er werd gezegd dat het breken van de boom een ​​overwinning en een overwinning is ….