…En wie ziet dat de doden vastbesloten zijn om te komen, dan is hij goed en heeft hij een lang leven ….
Dromen over De doden van de levenden kussen
(110 betekenissen van dromen over De doden van de levenden kussen )…En wie ziet dat hij de doden een kap heeft gegeven, dan verliest hij zijn geld of een ziekte die hem treft, maar hij is genezen ….
…En wie ziet dat de doden zingen, er is niets goeds in hem ….
…En wie ziet dat een groep doden op een plek is waar ze iets eten, dat is dierbaar ….
…En wie ziet dat de doden hem iets hebben gegeven en een smerig kleed was, begaat immoraliteit ….
…En wie ziet dat de doden zich op een dubbelzinnige plaats bevinden, dan wordt verfrist en opgestaan, en de ziel keert daarin terug, dan zal de zoeker toegestane troost, wijsheid en geld ontvangen ….
…En wie ziet dat de doden zijn opgestaan uit hun graven en zijn teruggekeerd naar hun rol, dan zal degene die in de gevangenis zit de planten laten vrijgeven, of God zal de planten doen herleven na hun dood op die plaats ….
Als hij ziet dat hij een dode of levende man omhelsde, zal zijn leven worden verlengd, en dat geldt ook voor de handdruk ….
…Jaafar al-Sadiq zei dat de visie van de qiblah afhing van vier aspecten van goedheid, voordeel, vervulling van een behoefte, overwinning en goed nieuws ….
Als hij denkt de Koran te aanvaarden, vervult hij zijn plichten niet ….
Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij een dode met lust accepteert, zal hem met het goede verbinden .~…
…En als hij ziet dat de dode hem accepteert, dan is hij beter bij hem uit het geld van die dode of uit zijn werk ….
…En wie ziet dat hij de leeuw kust terwijl hij met medelijden of medelijden naar hem kijkt, geeft aan dat hij de autoriteit bereikt en voordeel voor hem verkrijgt, en als hij in dienst is van de sultan, dan is zijn waarde hoger . En wie anders ziet, zijn uitdrukking is tegen hem ….
…En wie ziet dat hij de grond accepteert voor iemand die niet van hem verlangt dat hij kust, er is niets goeds in hem ….
…Jaafar al-Sadiq zei dat het visioen van het kussen wordt geïnterpreteerd in vijf aspecten: een dienaar, een dienaar, een hoofd, een zuivere religie en een vroomheid, en wat met het kussen wordt bedoeld, is het kussen. Wat betreft het kussen, dat het achterover leunen is, het wordt ook geïnterpreteerd door de vrouw die erop leunt, afhankelijk van zijn vrouw, en misschien is de ronde een wereld die van hem afhangt ….
…Als hij ziet dat hij een kip of een haan heeft geslacht : vanaf zijn rug, dan trouwt hij met een bezit in zijn anus . Als hij een stier van zijn rug slacht, dan zoekt hij een arbeider erachter, en de kameel op deze plaats was van de peetvader van de kameel of zijn twee zussen, dus volgens de essentie is het geen factor . Evenzo, wat er ook aan een man of een vrouw wordt toegeschreven, het komt van de achterkant van de man tot het geslacht en wordt door de daad aan de kaak gesteld . Evenzo, als hij zijn vest of zijn dekbed ondersteboven draagt, of hij ondersteboven op zijn bed slaapt, of een omgekeerd tapijt legt waarop hij kan slapen, of zijn ezel ondersteboven berijdt, dan is het een verwerpelijke zaak die hem overkomt. zonder zijn bekende gezicht . En alles ondersteboven van wat was, is ondersteboven, hetzij van goed naar kwaad, of van kwaad naar goed, behalve de vacht, dus het ondersteboven dragen van de vacht toont zijn rijkdom boven het, alsof hij het bedoeld had om dekking het was mooier . Als de levenden zien dat hij de dode een kledingstuk heeft geleend dat hij draagt, dan doet hij het van hem af en de dode trekt het aan, dan wordt hij ziek met een lichte ziekte en is hij genezen . Als hij ziet dat hij een kleed aan de doden heeft gegeven, of dat hij hem overwint, en de doden het dragen en verlaten en het bezit van de levenden achterlaten, dan is het de dood van de levenden . Als het kledingstuk niet uit het eigendom van de buurt komt, maar halfnaakt of in een afzetting is, of conserven, maakt, wast, gevouwen, uitgespreid en dergelijke, dan is het ziekte, zorgen of verdriet, en het is er niet in beschadigd ….
…De vlaggen op de kleding zullen naar de hadj reizen . En wie ziet dat hij een dun kleed onder zijn kleren draagt, dan zal hij geld hebben om te sparen, en zijn bed zal beter zijn dan zijn openheid, en als hij het over zijn kleren draagt, dan heeft hij een hekel aan hem en heeft hij zich vergist in zijn religie, is openbaar in losbandigheid, en een brutale jurk is beter dan een dunne jurk . Als een vrouw ziet dat ze een dun kledingstuk heeft aangetrokken, is dat haar eer, en als ze een dik kledingstuk draagt, is het haar harde werk . En de kleding geweven met goud en zilver is goed in religie en de wereld en het bereiken van de dood . En wie denkt dat hij zachte kleding van grote waarde draagt, dit is een goed bewijs voor de rijken en de armen . Voor de slaven duidt het op de zieken . Het dragen van nieuwe kleren voor de rijke zal zijn levensonderhoud verbeteren, want de armen hebben rijkdom en de schuldenaar heeft het recht om een schuld uit te geven . En wie een bad neemt en nieuwe kleren aantrekt, zijn verdriet is weg en het komt wel goed . En wie de wassing doet en geen nieuwe kleren draagt, wat hij van Faraj krijgt, beantwoordt zijn zaken niet in overeenstemming met datgene waarmee hij het eens is . Als de nieuwe kleren gescheurd en gescheurd waren, en zoals zij niet kunnen worden gerepareerd in waakzaamheid, dan geven ze aan dat hun eigenaar geen kind heeft geboren, en als ze kunnen worden gerepareerd, is de drager behekst . En wie twee kleren draagt, versleten en onderbroken, het is zijn dood . En wie ziet dat hij een versleten kledingstuk draagt, zal verdrietig en ziek worden . En wie ziet dat zijn kleed per ongeluk wordt gescheurd, de breedte zal worden gescheurd en door hen worden geslagen aan de zijde van een goddeloze, en als het voor een lengte wordt gescheurd, zal zijn bevel van hem worden ontheven . En als hij ziet dat zijn kleed gescheurd is, dan zal zijn religie verscheurd worden of zal zijn levensonderhoud afnemen . De lelijke lappendeken van kleding duidt op verlies en werkloosheid . En wie nattigheid in zijn kleding ziet, hij blijft op reis en wordt opgesloten voor iets waar hij zich zorgen over heeft gemaakt, en dat wordt pas voor hem gedaan nadat het kledingstuk is opgedroogd . En wie het ziet alsof hij zijn kleren aan het wassen was of die van anderen, dit duidt op de last en het kwaad waaraan hij werd blootgesteld in zijn pensioen, en duidt op het verschijnen van verborgen dingen . En wie ziet dat al zijn kleren van zijn gezag zijn afgenomen . Wie ziet dat hij kleren verspilt, is een goed teken, tenzij de persoon die droomt arm is, een slaaf, een gevangene of een schuldenaar . En wie ziet dat hij vrouwenkleren draagt, en hij in zijn geweten heeft dat hij ze imiteert, zal lijden onder een streng en vreselijk gezag . En als hij ziet dat hij vrouwenkleren droeg en denkt dat hij een vagina heeft, dan zal zijn toestand veranderen en in de steek gelaten worden . En wie ziet dat hij onbekende kleding aan heeft, dan draait zijn hart het rond zoals hij wilde . En wie ziet dat hij zijn kleed eet, eet van zijn geld . Als hij in een droom een hond ziet die een wollen kledingstuk draagt, duidt dat op de eerlijkheid en rechtvaardigheid van de sultan . Als hij een leeuw ziet die een kledingstuk van katoen of linnen draagt, dan is hij een onrechtvaardige heerser die mensen van hun geld berooft . En de blauwe kleren zijn een wolk en een illusie . En wie zag dat hij een linnen kleed droeg, zou een eerbaar bestaan en toegestaan geld ontvangen . En het verwijderen van vuile kleren in een droom, het wegnemen van zorgen en het verbranden ervan . Nieuwe kleren eten is halal geld eten, en vuile kleren eten is verboden geld eten . En het kopen van versleten kleding heeft een hekel aan interpretatie, en slijtage is armoede . En groene kleren zijn goed omdat ze de kleren zijn van de mensen in het paradijs . Als iemand groene kleren ziet, duidt dit op religie, kracht en toegenomen aanbidding in de levenden, en de goede toestand van de doden bij de Almachtige God . Groen dragen voor de levenden duidt op een erfelijke verwonding en geeft aan de overledene aan dat hij als martelaar uit deze wereld is gekomen . En de interpretatie van groenheid is de islam, en als hij denkt dat hij dat in zijn slaap heeft bereikt, dan is hij een vroom en religieus persoon . Koud duidt het goede van deze wereld en het hiernamaals aan . De beste zwarte kledingstukken zijn godslasterlijk, en het is sterker in interpretatie dan wol . En koudheid die in religie gestreept is, is beter dan in deze wereld, en kilte dan klaver is een verboden geld, en als het van katoen is, is het een werelds religieus geld ….
…Als hij zag dat hij kleding uittrok zodat de doden het zouden dragen, en de kleding kwam uit het bezit van de levenden, dan zou hij sterven, en als de kleding niet uit zijn bezit kwam en hij gaf het aan naaien of om het te maken, dat deerde hem niet . En alles wat de levenden zien dat hij aan de doden gaf, is niet geliefd, behalve in twee kwesties : een daarvan is dat als hij ziet alsof hij de dode watermeloen heeft gegeven, zijn zorgen zullen verdwijnen van waar het niet wordt geteld . De tweede is dat als hij zag dat hij zijn oom of tante na hun dood in zijn slaap gaf, hij verplicht is een boete en alimentatie te betalen ….
…De groene kleren : kracht en religie, toenemende aanbidding van de levenden en de doden, en goedheid bij de Almachtige God, die de kledingstukken zijn van de mensen van het Paradijs . Het dragen van groen, ook voor de levenden, geeft aan dat een erfenis is aangetast, en voor de doden geeft aan dat hij uit deze wereld kwam als een martelaar ….
…Wat betreft eieren : als ze in een kom worden gezien, worden ze aangeduid door de dienstmaagden, omdat de Almachtige God zegt : ~ Alsof het eieren zijn gemaakt .~ Als hij ziet dat zijn kippen gelaagd zijn, baart hij een zoon . En gekookte eieren, die zich onderscheiden van de schil, zijn een aangenaam voedsel . Als hij het ziet alsof hij het rauw at, dan eet hij onwettig geld, of worden ze erdoor getroffen, of begaat hij een immorele daad . En het eten van eierschalen geeft aan dat hij een grafdelver is . Als hij ziet alsof er een ei uit zijn vrouw komt, en zij baarde een ongelovig kind, omdat de Almachtige God zei : ~En de doden zullen uit de levenden komen .~ Als hij ziet alsof hij een ei onder de kip legt en het barst van de kip, dan leeft hij voor hem als een dode materie en wordt er een gelovige zoon voor hem geboren, want de Almachtige God zegt : “ De levenden zullen uit de dood komen , ”En misschien krijgt het aantal van elke kip een zoon . En als hij eieren onder een haan legt, en hij haalt de kuikens eruit, dan brengt hij daar een leraar die de jongens lesgeeft . Als hij een ei breekt, laat hij een eerstgeborene rusten, en als hij het niet kan breken, kan hij dat niet doen . Als het ei toeslaat en zijn vrouw zwanger is, beveelt hij haar te vallen . Als iemand ziet dat iemand anders een ei breekt en aan hem teruggeeft, kiest zijn dochter een man . En wie zijn mouw trapt en er komt een ei uit, dan stapt hij in zijn ummah en er wordt een slavin uit geboren . Als hij veel eieren bij hem ziet, dan heeft hij veel geld en bezittingen waarvan hij vreest dat ze zullen bederven . En dit alles in rauwe eieren . En wie pure eieren ziet, hij is geschikt voor iets dat te ver is gegaan en moeilijk is, en door het te repareren, zal hij geld krijgen en voor hem leven als een dode zaak, en als hij het eet met zijn schaal, dan is hij een aaseter. . Als het boert, at hij het geld van een vrouw op en verspilde het . Als hij het eet, zal hij trouwen met een vrouw die geld heeft . De cranberry-eieren zijn een arme jongen . En de eieren van de papegaai zijn een vrome slavin, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij een ei had gekregen, een eerbare zoon had . Als het ei brak, zou de jongen sterven . En er werd gezegd : de eieren zijn voor de gedecoreerde doktoren en voor degenen wier pensioen een goed bewijs is . Wat betreft de rest van de mensen . De kleine eitjes geven de voordelen aan, want ze worden gegeten . En de vele eieren, het duidt op zorgen en zorgen, en wijst herhaaldelijk op verborgen dingen . Er werd gezegd dat de volwassenen blank waren, jongens . De kinderen zijn meisjes, en een man kwam naar Ibn Sirin en zei : ik zag het alsof ik eierschalen at, dus hij zei: ~Vrees God, je plundert de doden.~ Hij zag een alleenstaande man alsof hij veel eieren had gevonden, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising, dus zei hij : Er is een vrouw voor het celibatair, en de getrouwde man heeft kinderen . Een man zag dat hij gekookte eieren aan het pellen was, dus vertelde hij een visioen op een kruising en zei : je krijgt geld van enkele loyalisten . En Mamlouk zag alsof hij een puur ei van zijn dienstmaagd had genomen, dus gooide hij het met zijn schaal, en gebruikte het geld ervan, en zijn dienstmaagd baarde een zoon, dus nam de Mamluk diegene die in Europa was geboren door de bestelling van de man van de vrouw, en hij werd een reden voor het pensioen van die eigendom ….
…Wat betreft de kus, wie ziet dat hij een versierde vrouw kust of seks met haar heeft, dan trouwt hij met een vrouw wiens echtgenoot is overleden, en hij profiteert van haar geld en een zoon, en hij wordt goed in dat jaar en er werd gezegd dat hij de wereld wil. En wie een man ziet kussen en seks met hem heeft en zich met hem vermengt, mengt zich met lust, dan is zijn interpretatie als een interpretatie van het huwelijk, en zo niet met verlangen, dan krijgt hij het effect goed.En wie ziet dat hij een dode accepteert , dan gaat de loop van het huwelijk verder in interpretatie en sommigen van hen zeiden dat degene die zag dat hij een dode met verlangen aanvaardt, hem vervolgens met het goede verbindt, en wie ziet dat de dode hem kust, komt naar hem toe uit het geld van dat dood of door zijn daden is beter, en wie ziet dat hij voor iemands hand is, dan wordt hij door hem vernederd, evenals het kussen van de knie. En een man en wie ziet dat iemand voor de aarde staat, dan is het beter en hoger voor de toekomst voor hem en wie ziet dat hij voor de hand van zijn geliefde staat, dan is hij onderworpen en vernederd aan hem…
…Een kussen is in een droom een echtgenoot en geld gespaard, en met een geheim, en een verlichting van vermoeidheid . Zie ook het kussen ….
…Schurft Wie ziet dat hij schurft in zich heeft, terwijl hij eraan krabt en er geen water of etter in zit, dan is hij in nood en uitputting van de kant van zijn familieleden . Als de schurft op zijn lichaam zit, is de schade bij zijn broers en in zijn levensonderhoud . En als het in zijn rechterhand is, is het in de levenden . Valt het in zijn linkerhand, dan is het van zijn partner of broer . Als het op zijn wang valt, komt het van zijn clan . Als het in zijn schoot woont, komt het van zijn geld en kinderen . Als er water in de korst zit, dan treft het geld met pijn en arbeid, en als het gekrast en gewond is, dan is het geld met schapen, en als het pus of pus heeft, dan slaat het evenveel toe als dat groeiende geld . En er werd gezegd : schurft en jeuk zijn zorgen en de autoriteit van een volk dat hem beledigd heeft, zal hem schaden . En wie hem als schurft ziet, dan duidt hij links aan en de rijkdom aan de rechterkant van de armen, en in de rijken duidt hij het presidentschap aan . Het is beter voor een persoon om te zien dat hij degene is die leed aan schurft, melaatsheid, pustulatie of pokken, en als hij het bij anderen ziet, duidt dit op verdriet en tekortkoming van degene die het gezichtsvermogen heeft, en of hij ziet het in zijn bezit, dan is hij niet geschikt voor zijn dienst, en als hij zijn zoon is, dan gehoorzaamt hij zijn zoon niet in geslachtsgemeenschap, zelfs als het zijn vrouw is, dit geeft aan dat alles wat ze doet lelijk is . Als hij schurft in zijn nek zag, dan heeft hij schulden…
…Wat is uw boodschap aan degenen die geïnteresseerd zijn in het zien van de doden , en aan degenen die bang zijn door dit type te zien , of om de kwestie opmerkelijk te overdrijven? 1 – Je komt nu uit de levenden en je bent op de werkvloer. Vandaag is werk, geen afrekening, morgen is afrekening, en geen werk, dus wat gaat u vandaag doen? Wat ga je morgen doen ? 2- Je moet rechtvaardigheid en vriendelijkheid betonen aan de ouders in hun leven . En wacht niet tot als ze sterven, of een van hen sterft – na Omar Mubarak, zo God het wil – je spijt begint te krijgen en hoopt dat je ze in visioenen zult zien en hun instructies zult uitvoeren, wat misschien wel een droom is en lang nadenken. en wroeging over hun dood . 3- Als je twee ouders hebt of een van hen, en ze zijn erg oud, ga dan bij hen zitten en vergeet hun eenzaamheid en denk aan de woorden van de Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken : “ Ondanks een neus ondanks een neus ondanks een neus ondanks een neus – hij zei het drie keer – wie zeiden ze, o boodschapper van God? Hij zal de hemel binnengaan . De betekenis is dat hij rechtvaardig is met hen, en in de roman ~ On the Greatness ~, wat betekent wanneer ze grappen maken en hun bewegingen verzwakken en de kracht van een zoon of dochter nodig hebben . 4- Heb je je testament geschreven? De lezer is misschien jong van leeftijd en zegt wat de reden is? Ik zeg : de dood kent jong of oud niet, en onze nobele boodschapper, zoals die van Ibn Umar kwam – moge God tevreden met hem zijn – zei : “ Wat is het recht van een moslim die iets aan te bevelen heeft om twee nachten zonder zijn testament is met hem geschreven ” Het lijdt geen twijfel dat de uitvoering van de wil van de overledene vereist is, tenzij hij bijvoorbeeld een Muharram of een breuk van de baarmoeder beval , net zoals het schrijven van een testament ook onenigheid tussen de erfgenamen voorkomt, en God weet beste ….
…Knuffelen is in een droom staat voor een lang leven . Als hij een dode persoon omhelst, is zijn leven lang . Als de doden hem omhelsden, sterven de levenden . Hij die zijn vijand omhelst, zal hem verzoenen . Er werd gezegd : omhelzen is een goed woord, of genegenheid en reizen, of een afwezige aankomst van een reis, en de waanvoorstelling zal verdwijnen . En omhelzing is trouwen en mengen . En wie ziet dat hij een vrouw omhelst, hij geeft om deze wereld en is wanhopig op zoek naar het Hiernamaals . Mannen knuffelen kan helpen . Als hij ziet dat hij een persoon heeft omhelsd en zijn hoofd op zijn schoot legt, zal hij hem zijn kapitaal betalen ….
…Begrafenis: Wie in een droom ziet dat hij dood en begraven is, reist ver weg en vindt geen geld . En wie ziet dat hij in een graf werd begraven zonder te sterven, als hij weet wie hem heeft begraven, dan begint het met onrechtvaardigheid, onderdrukking of gevangenschap, en als hij ziet dat hij daarna in het graf stierf, dan zal hij daarin sterven. zorgen, en als hij niet sterft, zal hij van die zorgen, onrechtvaardigheid en gevangenschap worden gered . Als hij ziet dat hij wordt overgeleverd aan de put van het graf, dan levert hij hem over aan het graf . Als hij het in het graf legt, krijgt het een thuis . Als hij met vuil werd geëgaliseerd, kreeg hij evenveel geld . En ze zeiden : Wie begraven is, heeft zijn schuld bedorven, tenzij hij uit zijn graf komt na de begrafenis, en als het stof vuil is en de handen geschud worden, dan is hij hopeloos van berouw . En wie begraven wordt in een droom na zonsopgang of ‘s middags of op het moment van zonsondergang geeft aan dat het gebod om het verkeerde en verbiedt wat bekend is . Wat betreft het begraven van de buurt, het is bedrog en bedrog, en het kan duiden op de rijkdom van de begraven na zijn armoede, zijn huwelijk na zijn celibaat, en zijn vergeten na zijn wreedheid . Begrafenis van de doden voor de levenden geeft aan dat de schuld wordt opgeslorpt in wat het is . Ten tweede begroef hij de doden in een droom, zonder rekening te houden met de overtreding die hij had gemist . De doden begraven voor de doden is eenheid, welsprekendheid en genegenheid tussen familieleden. De begrafenis kan een gevangenis, ziekte, getrouwd, trust of hypotheek zijn, en wie ziet dat hij stierf of werd begraven, stierf toen zonder berouw . Als hij zag dat hij uit het graf kwam, heeft hij berouw . En er werd gezegd : de begrafenis duidt op een huwelijk . En wie ziet dat hij zonder dood werd begraven, wordt gevangengenomen en vastgehouden ….
…Een batia is in een droom een dik slavin die het siert . Het kan de vrouw, de geheimhouding en de eigenaar aanduiden die hem siert, en de man of de vrouw aanduiden die geen geheim verbergt en geen levenden of een kind prijst, en het kan verwijzen naar de overspelige vrouw . Al-Battia is een sluwe buur ….
…De overledene huwen : het object waarmee het de dader raakt, is goed . Wat de levenden betreft, misschien kan hij profiteren van zijn erfenis of van een van zijn huishoudens of van zijn hakken, en wat het huis betreft, misschien geeft de buurt hem liefdadigheid, of komt zijn familie of heeft hij medelijden met hem . En als de dode aandoening onbekend is, dan leeft hij voor hem een dode zaak waar hij om vraagt, ofwel een verwoest land dat hij bouwt, of een gesloopte put die hij graaft, of een dood land dat hij ploegt, of een dode hij herleeft door het verzoek en de aanwezigheid van de omgeving en de supporters, behalve dat zijn vermelding zwak is wanneer hij geslachtsgemeenschap heeft of lui van verlangen, dan probeert hij dat te doen. En hij kan het niet ….
…Antilichaam is in een droom, als het dood is, is het het beste geluk voor de levenden, en als het in leven is, is het de beste kans voor de doden, omdat antilichamen goed tegen zijn ….
…Abu Sa’id, de predikant, zei: ~Wie een land, een woestijn of een uitgestrekte woestijn ziet die geen grens ziet, noch heeft hij het ooit gezien en het niet geweten, dan is het aan twee kanten: de vlakheid van de wereld en de levenden, of een reis waarin goed en voordeel is, en als hij zijn grenzen ziet, wordt het geïnterpreteerd door een vrouw, dan beschouwt de zoeker dat, en als haar visie goed is, dan is het goed. ~ De vrouw is mooi, anders wijst hij het af ….