…De overledene huwen : het object waarmee het de dader raakt, is goed . Wat de levenden betreft, misschien kan hij profiteren van zijn erfenis of van een van zijn huishoudens of van zijn hakken, en wat het huis betreft, misschien geeft de buurt hem liefdadigheid, of komt zijn familie of heeft hij medelijden met hem . En als de dode aandoening onbekend is, dan leeft hij voor hem een ​​dode zaak waar hij om vraagt, ofwel een verwoest land dat hij bouwt, of een gesloopte put die hij graaft, of een dood land dat hij ploegt, of een dode hij herleeft door het verzoek en de aanwezigheid van de omgeving en de supporters, behalve dat zijn vermelding zwak is wanneer hij geslachtsgemeenschap heeft of lui van verlangen, dan probeert hij dat te doen. En hij kan het niet ….

Met zwepen slaan in een droom zijn slechte woorden, en als er bloed uit hem stroomt, is dat geldverlies . En slaan met parels is het leven is dood . Het zwaard raken is een bewijs van overwinning op de vijanden . En slagen in de oksels van delen ervan tussen zijn familie en familieleden . De pak slaag is goed en is bekend bij de geslagen . En als hij ziet dat een engel hem slaat, dan zal hij gekleed gaan, en als hij hem op zijn rug slaat, betaalt hij zijn schuld, en als hij hem slaat op zijn handicap, zal hij met hem trouwen . Het slaan wordt gepredikt, dus wie ziet dat hij een man op zijn hoofd slaat, wil dat zijn hoofd gaat . Als hij hem in het ooglid van zijn oog slaat, wil hij zijn religie schenden . Als hij aan de bladen van zijn ooglid trok, dan wilde hij een innovatie van hem, dus als hij hem op zijn schedel slaat, zal degene die hem slaat hem pakken . En slaan is een smeekbede : Dus wie ziet dat hij een ezel slaat, is de berijder ervan, dan eet hij niet voordat hij de Almachtige God aanroept en hem vraagt . Als hij zag dat hij een man sloeg, dan zou hij tegen hem moeten bidden . En hij sloeg een ander dan de vrouw onder zijn hand vanwege het voordeel van de mishandeling voor hen . En als hij zag dat hij werd geslagen, dan is dat een goed bewijs, als de geslagen niet een engel of een van de doden was, en geslagen door te lopen een slecht bewijs is omdat hij van leer is, en hetzelfde is het slaan met een riet, en als hij ziet dat hij iemand anders slaat, is dat gunstiger voor hem dan wanneer iemand anders hem slaat . En er werd gezegd : slaan en geselen worden uitgelegd als weten dat de geslagen goede manieren kent . En kloppen in een droomreis . Wie ziet dat hij de grond raakt, zal reizen . En wie honderd zweepslagen in zijn slaap heeft gehad, dan heeft hij hoererij gepleegd of maakt zich daar zorgen over . Het geselen van veertig zweepslagen is van wijn, en het geselen van tachtig zweepslagen is het gooien van de vrouwenmannen . En wie een dode ziet, slaat hem, en de dode is boos, omdat degene die werd geslagen een zonde heeft begaan of een besluit tegen hem heeft genomen, en dat de dode in de verblijfplaats van de waarheid is, hij is niet tevreden, behalve met wat God behaagt . En sloeg de levenden voor de dode kracht in zijn religie . En er werd gezegd : hij die een dode zag die hem had geslagen, werd beter van reizen, en er werd gezegd : wie een dode heeft geslagen, zal zijn schuld afbetalen en iemand slaan zonder te krabben of pijnlijke kleding als dat in de winterseizoen . Het slaan van het dier is een discipline voor degene die het dier niet waardig is, en voor degene die geen onwetendheid en agressie verdient ….

…Abu Sa’id, de predikant, zei: ~Wie een land, een woestijn of een uitgestrekte woestijn ziet die geen grens ziet, noch heeft hij het ooit gezien en het niet geweten, dan is het aan twee kanten: de vlakheid van de wereld en de levenden, of een reis waarin goed en voordeel is, en als hij zijn grenzen ziet, wordt het geïnterpreteerd door een vrouw, dan beschouwt de zoeker dat, en als haar visie goed is, dan is het goed. ~ De vrouw is mooi, anders wijst hij het af ….

…Begrafenis: Wie in een droom ziet dat hij dood en begraven is, reist ver weg en vindt geen geld . En wie ziet dat hij in een graf werd begraven zonder te sterven, als hij weet wie hem heeft begraven, dan begint het met onrechtvaardigheid, onderdrukking of gevangenschap, en als hij ziet dat hij daarna in het graf stierf, dan zal hij daarin sterven. zorgen, en als hij niet sterft, zal hij van die zorgen, onrechtvaardigheid en gevangenschap worden gered . Als hij ziet dat hij wordt overgeleverd aan de put van het graf, dan levert hij hem over aan het graf . Als hij het in het graf legt, krijgt het een thuis . Als hij met vuil werd geëgaliseerd, kreeg hij evenveel geld . En ze zeiden : Wie begraven is, heeft zijn schuld bedorven, tenzij hij uit zijn graf komt na de begrafenis, en als het stof vuil is en de handen geschud worden, dan is hij hopeloos van berouw . En wie begraven wordt in een droom na zonsopgang of ‘s middags of op het moment van zonsondergang geeft aan dat het gebod om het verkeerde en verbiedt wat bekend is . Wat betreft het begraven van de buurt, het is bedrog en bedrog, en het kan duiden op de rijkdom van de begraven na zijn armoede, zijn huwelijk na zijn celibaat, en zijn vergeten na zijn wreedheid . Begrafenis van de doden voor de levenden geeft aan dat de schuld wordt opgeslorpt in wat het is . Ten tweede begroef hij de doden in een droom, zonder rekening te houden met de overtreding die hij had gemist . De doden begraven voor de doden is eenheid, welsprekendheid en genegenheid tussen familieleden. De begrafenis kan een gevangenis, ziekte, getrouwd, trust of hypotheek zijn, en wie ziet dat hij stierf of werd begraven, stierf toen zonder berouw . Als hij zag dat hij uit het graf kwam, heeft hij berouw . En er werd gezegd : de begrafenis duidt op een huwelijk . En wie ziet dat hij zonder dood werd begraven, wordt gevangengenomen en vastgehouden ….

…Als hij ziet dat hij iets tegen hem spreekt dat met wijsheid overeenkomt, behalve dat hij een grapje over hem maakt, dan is de interpretatie van de grap de onthouding van zijn handeling, wat in religie niet leuk is . En als de brancard dood is, dan is de interpretatie van het visioen van de hielen van de levenden, omdat de doden niet verder gaan, tirannie of moedwillig, toen hij de verblijfplaats van de waarheid werd en zelf werkte ….

…En als een vrouw zag dat ze een ei bracht in de plaats van het kind, dan geeft dat aan dat een kind als een ongelovige naar haar toe is gekomen, omdat de Almachtige God zegt en de doden uit de levenden verdrijft ….

…Torrent, de staat en het leven . En wie ziet dat hij een slang heeft gedood, dan zal hij met een vrouw trouwen, en wie ziet dat de slang een huis heeft verlaten, het huis heeft verwoest en zijn volk heeft vernietigd . En wie leven uit zijn mond ziet komen en ziek is, zal sterven . En wie een slang in zijn mond ziet komen, hij zal zijn vijand verslaan . En wie ziet dat er een slang uit zijn neus of uit zijn rug komt, hij krijgt een zoon . En als het uit zijn oor of zijn maag komt, begaat hij een zonde . En buikslangen verwijzen naar familieleden, dus wie een van deze slangen ziet, laat iemand achter die het eet . Wie ziet dat hij slangen van zijn stoel in zijn hand gooit, zal een ramp ondergaan van de kant van zijn familieleden en zijn familie . Huizen zijn buren . De levens van de Badia zijn bandieten . En leven is kwaad en jaloezie, bedrog en bedrog, bedrog en voorwendselen van vijandschap . Yel, de staat en het leven . En wie ziet dat hij een slang heeft gedood, dan zal hij met een vrouw trouwen, en wie ziet dat de slang een huis heeft verlaten, het huis heeft verwoest en zijn volk heeft vernietigd . En wie leven uit zijn mond ziet komen en ziek is, zal sterven . En wie een slang in zijn mond ziet komen, hij zal zijn vijand verslaan . En wie ziet dat er een slang uit zijn neus of uit zijn rug komt, hij krijgt een zoon . En als het uit zijn oor of zijn maag komt, begaat hij een zonde . En buikslangen verwijzen naar familieleden, dus wie een van deze slangen ziet, laat iemand achter die het eet . Wie ziet dat hij slangen van zijn stoel in zijn hand gooit, zal een ramp ondergaan van de kant van zijn familieleden en zijn huishouden . Huizen zijn buren . De levens van de Badia zijn bandieten . En de levenden zijn kwaad en jaloezie, bedrog en bedrog, bedrog en voorwendselen van vijandschap ….

…Ibn Ishaq zei : Rabi’a bin Nasr, koning van Jemen, was een van de koningen . Altbabah en zag het visioen van zijn aura en Feza, het liet geen priester of tovenaar, noch Aaiva, noch een astroloog van de mensen van zijn koninkrijk toe, maar wekte hem op en zei tegen hen: Ik zag een visioen Hltinay en Fezat hen en zij vertelden ik het en Ptooelha , ze zeiden tegen hem : Aqssa we laten je weten Ptooelha , hij zei : ik zei je dat het niet geruststellend was. Hij vertelde je over de interpretatie ervan, omdat hij alleen de interpretatie kende voordat hij hem erover vertelde , en een van Ze zeiden tegen hem : Als de koning dit wil, dan moet hij mij een platte sturen en hij is niet een van hen die meer kennis van hen heeft. Ze vertellen hem erover . Hij vroeg ernaar , dus stuurde hij naar hen, en hij kwam naar hem toe voordat hij sneed en zei tegen hem : Ik zag een visioen dat me verbaasde en ik schrok ervan, dus hij vertelde me erover, want als ik erop raakte, Ik zou het interpreteren. Hij zei : ik wel , ik zag een lava die uit de duisternis kwam , en het viel in de grond van een beschuldiging, en iedereen at er een schedel van , dus de koning zei tegen hem : wat heb ik ervan gemist, o Satih, wat heb je in zijn interpretatie? Hij zei : Ik zweer bij de Ahartin van Hanash naar Thbtun land Turkije , Vlimlkn tussen Abyan en Jerash , de koning zei tegen hem : en mijn vader Facet dit voor ons drol object is kwetsend wanneer zal , Avi Zamani dit of daarna? Hij zei : zelfs na meer dan zestig of zeventig Laken , Aamadan-jaren , zei : Ofedom van hun koning of afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden voor een paar zeventig jaar , daarna worden ze gedood en ontsnapt . Hij zei : En wie komt daarna die hen doodt en verdrijft? Hij zei : Het wordt gevolgd door Iram bin Dhi Yazan , die uit Aden komt , en hij laat geen van hen achter met de eed . Hij zei : Komt dat door zijn autoriteit of is het afgesneden? Hij zei : Nee, maar het is afgesneden . Hij zei : Wie zal het snijden? Hij zei : Een slimme profeet , aan wie de openbaring komt van de Allerhoogste. Hij zei : Wie is deze profeet? Hij zei : Een man uit de zoon van Ghalib bin Fehr bin Malik bin Nadar , de koning zal tot het einde van het tijdperk in zijn volk zijn . Hij zei : is er een ander tijdperk ? Hij zei : Ja , waarop Alolon en anderen worden verzameld , is het gelukkig waar Verbeteraars , en Ishqy het Misbruikers , meer zeiden dat ze verdienen wat je me vertelt? Hij zei : Ja , en schemering en zonsondergang , en breuken als ze consistent zijn . Wat ik je heb verteld , is waar . Toen presenteerde hij een spleet op hem, en hij zei tegen hem, zoals hij tegen Sateh zei en het verborg, wat hij zei om te zien: zijn ze het eens of oneens , en hij zei : Ja , ik zag een lava die uit de duisternis kwam en viel tussen een weiland en een hoop en elke ziel at ervan. Hij zei : Toen hij hem dat vertelde, wist hij dat ze het ermee eens waren , omdat hun gezegde er maar één is. That Surface zei : Je viel op de grond van een beschuldiging, en elk lichaam at ervan , en hij zei een deel : het viel tussen een kleuterschool en een heuvel, en elke ziel at, dus de koning zei : ik heb een fout gemaakt, o deel ervan, wat heb je in de interpretatie ervan? Hij zei : ik zweer bij de Ahartin van de mens , het land Anzln Sudan , Vlegbann op elk kind Banan , en bezit tussen Abyan en Najran , de koning zei tegen hem : en mijn vader heeft dit aan ons doorgesneden, en wanneer zal drol kwetsend voorwerp? Op mijn tijd of daarna? Hij zei : Wie is deze grote zaak? Hij zei : Een jonge man die fysiek noch steden is , haalt ze uit het huis van iemand die weegt , dus laat hij niemand van hen achter in Jemen . Hij zei : Is zijn heerschappij blijvend of afgesneden? Hij zei : maar snijd de afzender van de Boodschapper af , komt goed en gerechtigheid , tussen de mensen van religie en de eer , wees koning in zijn volk – het huidige hoofdstuk , zei : welk daghoofdstuk? Hij zei : een dag waarop beloonde gouverneurs , en noemde het vanuit de hemel roept , hoorden van hen levenden en de doden , waarin mensen samenkomen om Meeqaat , zij het voor degenen die vrezen voor overwinning en goede daden , hij zei : verdienen wat er staat ? Hij zei : Ja, Heer van de hemelen en de aarde , en wat er tussen hen is van omhoog en omlaag brengen , als je wat ik heb voorzegd, volgt wat erin is . Ibn Ishaq zei : Hij viel in dezelfde Rabia ibn Nasr Maqla Fjhz zijn zonen, en beledigde zijn huis aan Irak, inclusief fixeren en schreef ze aan de koning van de koningen van Perzië vertelde hem Sabor bin Khrzad Vosknhm verwarring , het is de rest van de geboren Rabia ibn Nasr al – Nu’man ibn al – Mundhir , hij komt uit Jemen verhoudingen en kennis Numan Ibn Al-Mundhir Ibn Al-Nu`man Ibn Al-Mundhir Ibn Amr Ibn Uday Ibn Rabi`ah Ibn Nasr Die koning . Ibn Hisham zei : An- Nu’man ibn al-Mundhir ibn al-Mundhir waarin hij me Khalaf al-Ahmar vertelde . Dit verhaal Ibn Hisham werd genoemd in de biografie en Ibn Jarir in zijn geschiedenis en Obongam Asbahani in tekenen van profetie en de zoon van velen aan het begin en het einde, allemaal van de zoon van Isaac en vermeerderd met Ibn Jarir in de roman tegen hem van Ibn Ishaq zei : Toen de Facet-constructie van Rabia Nasr zei dat bin zo Rabia, zijn zoon en zijn familie maakte, maakte Hij geen goud. Hij noemde dat bij de Arabieren en ze spraken erover totdat hij het noemde en het in hen wist . Toen Abessinië naar Jemen kwam, en de kwestie waarover ze spraken, gebeurde op bevel van de priesters . Al- Ashah zei : Ik ben een bin Qais bin Tha’labah al-Bakri in sommige van wat hij zegt en hij vermeldt wat er gebeurde uit de kwestie van die twee priesters. Plat en stekelig keek ze met lippen, zoals haar blik werkelijk, als de zei wolf toen hij gilde ….

…Overlevende God 78 – Op gezag van Ibrahim bin Saad bin Saifi al-Makhzoumi, die een vriend was van Ubaid Ibn Qutham bin Abbas, zei hij : Hij stuurde Ubayd Allah bin Qotham naar mij, die ‘s middags de prins van Mekka was, en hij verbleef bij de bron van Maymoun in het huis van Lababah Bint Ali – dat wil zeggen, Ibn Abdullah bin Abbas – zijn vrouw en zij was bij hem Dus ik kwam toen hij doodsbang was, en hij zei : O Abu Ismail, dat wil zeggen, Ik zag God als liefde in wat ik zei , hij ging naar het aangezicht van een persoon van deze muur en zei : Terwijl de levenden en overvloedig goed zijn, draag hun goed op stokken, ik ben dood . Hij zei : Ik zei : Nee, God is van Satan , hij zei : Nee , bij God , hij zei : Ik zei : Vienai anderen , hij zei : Wie? Ik zei : Misschien zeiden de anderen , zei hij alsof je Blababh-meisje laat zien , is God de beste van mij , ik zweer het, zeiden we wat we maar een paar maanden bleven tot ze stierf aan zijn deur . Hij zei tegen mij : O Abu Ismail , is wat ik zei , hij zei : Toen construeerden we gezonden naar dat soort dingen , de tijd dat Votih zei : moge God naar dat specifieke gezicht komen, hij zei : Terwijl de buurt en het prima achteruit ging op hun eigen bestwil Luiten Ik ben God is dood . Hij zei : Nee, als God het wil . Hij zei : Er is geen deur om me uit te leggen . Hij zei : we bleven ongeveer een maand, toen stierf hij . Roy Alvakea zei ook dat Obeid – Allah ibn Qtm – dat is die dag en tegen Mekka – zei : ik zag in een droom dat een man tussen mijn handen stond, hij zei : Terwijl de buurt en achterlijk prima hun welvaart op zich namen op Lutes zei : Ik dacht dat het me zo aangaat , en ik zei : Neit tegen mezelf, en zei toen Lababa bint Ali bin Abbas, zijn vrouw, zei : Ze vindt het prima met mij en zij is degene die sterft . En ik bleef twee of drie maanden, dus stierf , en vestigde me na ongeveer maanden. Als Bmak mag graag de handen, zei hij : dan zeggen naar de degene die een houdt geschil dat is alert aan een andere doorgegeven later als alsof Kadi Harith bin Abi plezier dat hij noemde hen Vetodjaa hem en zei tegen hem : je beschermen God, O Prince , zei hij : hij stierf, maar hij stierf ….

…Elke gele drank in een droom is een ziekte . Als hij een drankje drinkt terwijl hij het haat en het hem niet geeft, dan maakt hij een kleine ziekte en is dan genezen . En als iemand ziet dat hij honing, appel of aasstroop drinkt, dan is er voor de rijken goed en voor de armen slecht . En cider-voordeel . En wie in een droom een ​​drankje dronk voor een doel, geeft aan dat het verdwijnt, als het aanwezig was, anders duidt zijn drinken op het optreden van die ziekte . Een laxerende drank is een teken van vrijgevigheid of het tonen van geheimen . En wat de hoofdpijn van drankjes kalmeert, duidt op vriendelijkheid voor de vijanden en de betaling van tegenstanders met goede politiek . En wat op kleur lijkt, duidt op vreugde, vreugde en goedheid . En de drank van rozen en juleps duidt op een gebrek aan vertrouwen bij degenen die beloven . En wie in een droom een ​​onbekende drank dronk, duidt op verhoogde zekerheid en vervulling van geloften, vooral als het een geurige drank was, en als het een stinkende drank was, duidde dit op het ongeloof van zegeningen en afvalligheid van religie . Als hij ziet dat de doden de levenden een heerlijke en geurige drank geven, dan beveelt hij hem het goede te doen en verbiedt hij het kwaad, en geeft hij aan dat de doden in de hemel zijn . Misschien verwijst de onbekende drank naar de drank van de mensen van de waarheid en de mensen van zorg . Misschien duidt een drankje met een kopje op het drinken van een kopje Manun ….

…En wie een jongvolwassene ziet, en hij vangt hem en neemt hem mee naar zijn huis, dan krijgt hij geld en een zegen ….

…En wie ziet dat hij een koning van kamelen of ezels is : of hij brengt ze naar zijn huis en bindt ze vast of neemt ze mee, dan leidt de Almachtige God hem naar het goede en redt ze van hen . Als de ezels worden vereerd, dan is het goede meer en beter, en dat alles als de ezel nederig en gehoorzaam is ….

…Hij zag dat hij pompoen eet : gekookt in stukjes zonder dat er iets mee in contact komt dat het verandert van zijn essentie en zijn smaak van kruiden, of van wat zijn soort haat in interpretatie, omdat de specerijen hun zijn en verdrietig, als hij van pompoen eet gekookt en verandert niet van zijn smaak, het is aan hem te wijten aan iets dat hij in zichzelf had gemist Of aan zijn geld of aan zijn religie of werelds, of aan zijn volk of aan de gezondheid van zijn lichaam of weggaan terwijl zijn geest en geest terugkeren aan hem nadat hij ze van hem had overgedragen, of een plekje van een oog dat hij miste, terug naar hem, of een associatiebijeenkomst die van hem gescheiden was, of een kennis bewaren die hij was vergeten en vertrokken om het te bewaren, en zijn geest keert terug aan hem erin en zijn kennis van de hoeveelheid gekookte pompoen die hij at, volgens de manier waarop ik de goedheid ervan beschreef, zijn smaak en zijn overvloed, en hoe lekkerder en malser het was, dus de kwestie is voor hem met betrekking tot aan die zegeningen die hem toekomen, de zwakkere a n sterker ….

…Als de eieren op een plek of in een kom liggen, duidt dit op vrouwen of buurt . Wie ziet dat zijn kippen gaan liggen, krijgt een zoon . Als hij ziet dat hij rauwe eieren heeft gegeten, eet hij verboden geld, of hoererij, of ze overkomen hem . Als hij eieren in zijn hand ziet, wordt zijn vrouw als de doden . Als hij ziet dat zijn vrouw heeft geovuleerd, dan zal ze een ongelovige zoon baren, en als hij ziet dat hij een witte kip heeft uitgebroed, dan staan ​​de kippen voor hem weg, dan leeft er een dode materie voor hem, het kan moeilijk zijn voor hem. hem, en een gelovige zoon zal bij hem geboren worden . Hij heeft misschien meer kinderen dan het aantal kuikens . Als de eieren een klap krijgen en zijn vrouw zwanger is, wil hij met zijn buurman trouwen, maar dat kan hij niet . Als hij ziet dat hij veel wit heeft, dan heeft hij geld en bezittingen waarvan hij vreest dat ze zullen bederven . En papegaaieneieren een vrome meid . En wie ziet dat hij eieren in zijn hand heeft gekookt, dan is een zaak die lang en moeilijk voor hem is geweest, geschikt voor hem, en hij zal geld krijgen door het te repareren, en een dode zaak zal voor hem leven, en als hij eet het geld van een vrouw of er extravagant mee is, dan zal hij , als hij het eet, met een rijke vrouw trouwen . En de eieren van kraanvogels zijn arme kinderen . En wie ziet dat hij een ei aan hem heeft gegeven, hij heeft een eerbare zoon, en als het ei breekt, zal zijn kind sterven . En wie ziet dat hij eierschalen eet, dan is hij een man die graven graaft en de doden berooft . En eieren zijn veel voor alleenstaande, gehuwde en gehuwde kinderen . Jonge meisjes zijn blank en volwassenen zijn jongens . En eieren duiden goud en zilver aan, want zijn witheid is zilver en zijn dooier is goud . En eieren duiden op kinderen, echtgenoten en slaven, en kunnen op graven duiden . Misschien duidden de eieren op een ontmoeting met familie, familieleden en dierbaren . Misschien duidde het op het verzamelen en bewaren van dirhams en dinars . En wie ziet dat eieren worden verbrand op een plaats zoals mest wordt verbrand, het duidt op de gevangenschap van de vrouwen van die plaats ….

…Donder : Het kan een aanwijzing zijn voor het feest van de sultan, hem bedreigen en bedreigen, en daaruit wordt gezegd dat het dondert en schijnt . Misschien gaf hij goede beloften en korte bevelen aan, omdat hij de koning van de wolken beveelt om op te staan ​​en vrijgevig te zijn naar wie ze ook werden gestuurd . Donder duidt ook op de trommels van kruipen en wedergeboorte, wolken op soldaten, bliksem op pijlpunten en kleurrijke gepubliceerde items en vlaggen, regen op bloedvergieten en bliksemschichten over de dood . Wie de donder in de lucht ziet, het zijn bevelen die van de sultan komen, en als hij dat vanuit zijn goedheid in de regen ziet en de mensen hem nodig hebben, duidt dit op de regen of de beloften van de goede sultan, en hij kan naar de twee gezichten wijzen en de twee dingen prediken, zelfs als de persoon met het visioen iemand is die door de regen zal worden geschaad, zoals de reiziger, de minderjarigen en het wassen en bouwen en oogsten, en degene die hun gang gaat, Ofwel regen doet hem pijn en doet het en bederft wat hij heeft gedaan, en ze hebben het geautoriseerd voor het ochtendgloren, zodat ze waarschuwen om het geschenk te nemen en zich voor te bereiden op de regen, en ofwel de bevelen van de sultan, ofwel een misdrijf daarvoor is schadelijk . En als de regen op dat moment net zo schadelijk was als zomerregen ? En als hij donder met bliksem ziet, dan wordt de betekenis van de belofte bevestigd in wat hij aangeeft . En als de zon daarbij prominent aanwezig was en er was geen regen, dan kwamen trommels en voorwerpen die uit de sultan kwamen om het te openen naar hem toe, en het goede nieuws werd aan hem gepresenteerd, of om het contract van enkele van zijn heersers te leiden, of om hem op pad te sturen of het te ontvangen van enkele van zijn pooiers . En als er regen, duisternis en bliksemschichten zijn, dan komen ofwel plagen uit de lucht, zoals hagel, wind, sprinkhanen en beer, of pest en dood, of strijd of oorlog als het land een land van oorlog is, of mensen verwachten dat van een vijand . Sommigen van hen zeiden : Donder zonder regen van angst. Als hij donder ziet, dan zal hij een schuld afbetalen, en als hij ziek is, is hij onschuldig, en als hij gevangen zit, zal hij worden vrijgelaten . Wat betreft de donder, bliksem en regen, het is een eer voor de reiziger en hebzucht voor de bewoner . Thunder was de eigenaar van een grote politiemacht . Sommigen van hen zeiden : Donder zonder bliksem duidt op moord, bedrog, leugens en leugens, omdat het donder verwacht na bliksem . Er werd gezegd dat het geluid van de donder duidt op ruzie en controverse . Bliksem : duidt op angst voor de heerser, zijn dreiging en zijn belofte, het mes van de messen en het slaan van de zwepen, en misschien de autoriteit die daartegen wordt aangegeven, de goede belofte, het gelach, het plezier, het verlangen en de hebzucht van verlangen en hoop, vanwege wat hij heeft van kwelling, kwelling en steen, genade en regen, want volgens wat de mensen van het nieuws beschrijven, de koning van de wolken aan wie haar zweep is toevertrouwd, en zijn stem dondert eroverheen met de woorden van de Almachtige : ~De bliksem toont je met angst en hebzucht .~ Het werd gezegd uit angst voor de reiziger en hebzucht voor de bewoner, de boer, vanwege de regen die bij hem zou zijn . Elke keer dat de bliksem het aangeeft, is het snel en urgent vanwege de snelheid waarmee het vertrekt en het gebrek aan transmissie . Wie bliksem ziet zonder mensen, of ziet dat de lichten hem raken of zijn ogen grijpen, of zijn huis binnendringen, als hij op reis is, zal hij in vakantie zijn, hetzij door regen of op bevel van een heerser, en als hij een boer wiens land is opgedroogd en de dorst heeft om het te planten, zal hij prediken tot kuisheid en barmhartigheid, en als zijn meester, vader of autoriteit verontwaardigd op hem is. , En lachte hem uit . En dichters vergeleken lachen met bliksem en huilen met regen, want lachen onder de Arabieren is de vertoning van verborgen dingen en het verschijnen van verhullingen, dus worden ze pollen genoemd als ze aan het ooglid genezen als gelach, en als er regen mee valt. , het geeft de lelijkheid aan van wat hem verschijnt dan waar hij om huilt, dan is het ofwel bliksem . Treurende woorden, of een zweep die hem roept, en de regen zal zijn bloed zijn of een zwaard dat zijn ziel wegneemt . En als hij ziek is, glanst zijn gezichtsvermogen en tranen in zijn ogen, en zijn familie huilde en zei dat zijn volharding en het versnellen van zijn dood snel waren, en wie ziet dat hij de bliksem heeft opgegeten of erop heeft geslagen, dan dringt een persoon aan hem om iets rechtvaardigs en goeds te doen . En bliksem wijst op angst met voordeel . En er werd gezegd dat bliksem het voordeel van een verre plaats aangeeft . En wie bliksem zag, verbrandde zijn kleren, zijn vrouw zou sterven als ze ziek was ….

…En wie ziet dat hij op zijn handen loopt of een ziel heeft, en als zijn type niet schadelijk is, dan is er niets mis mee, en als het schadelijk is, dan is het niet goed ….

…Het scheermes is een stalen gereedschap om mee te scheren . Hij is in een droom een ​​mannelijke jongen omdat hij de jongen besnijdt . En als hij het snijdt, dan is het het breken van een zaak die hij gaat doen, en als hij daarmee vlees uitlegt of een dier verwondt, is dat zijn kwade tong waarmee hij mensen met kwaad overheerst . Al-Mousa’s visioen duidt op haat, vijandigheid en een pijnlijke tong . Zie ook het mes ….

…Wat betreft de binding, het is van verschillende soorten, waarvan sommige worden geperst en sommige worden geperst, en het is in de wetenschap van expressie één type. Wat erdoor geperst wordt, het is niet Mahmoud. Wie ziet dat hij in de luitenant wordt gedrukt, wordt met vernedering en belediging geïnterpreteerd. Wat betreft wat wordt afgetrokken door te drukken, er is niets mis mee en kan worden geïnterpreteerd door een slechte vrouw ….

…De vlucht van een vrouw of minnaar in een droom over weglopen voor liefde is niet gunstig . Voor gehuwde vrouwen betekent dit dat u een positie bekleedt die u niet verdient, en als u uw methoden of uw methode niet corrigeert, staat uw reputatie op het punt van imp . Voor ongetrouwde vrouwen voorspelt dit teleurstelling in liefde en onoprechtheid van mannen . Als je droomt dat je geliefde met een andere persoon is weggelopen, geeft dit aan dat ze niet oprecht of loyaal is . Als je droomde dat een van je vrienden wegliep met een vriend waar je het niet mee eens bent, dan geeft dit aan dat je snel zult horen dat ze een weerzinwekkend huwelijk zijn aangegaan ….

…De parel door mee te doen, is in een droom een ​​mannelijke jongen voor een zwangere vrouw, dus wie ziet dat zijn vrouw hem een ​​dora een levensonderhoud geeft, een mannelijk kind is goed gefotografeerd, en als de vrije vrouw geen licht heeft, dan is zij is een slavin . Als hij een Dora van zijn vrouw pakt en deze in een doos verstopt of bedekt met een doek, is zij ook een slavin . Dora is goed voor een vrouw, als de vrouw niet getrouwd is, geeft ze aan dat ze getrouwd is, en als ze geen kinderen heeft, geeft ze aan dat ze kinderen zal krijgen, en als ze een man heeft en bevallen is, geeft ze rijkdom aan en geld . En wie in een droom koopt of juwelen ruilt voor glas, of een munt bij toeval, geeft zijn keuze aan voor de wereld boven het Hiernamaals, of ongehoorzaamheid aan gehoorzaamheid, of dat hij afvallig wordt van zijn religie . Al-Durr verwijst naar de Koran, kennis, goede spraak, jongens, slavinnen, kinderen en geld . Wie ziet dat hij een woerd boort, legt de koran correct uit ….

…Saw Als je een handzaag in een droom hebt gebruikt, voorspelt dit een gelukkig en energiek gezinsleven, en het voorspelt ook vitaliteit bij het volbrengen van je werk . Als je een mechanische zaag in een droom ziet, voorspelt dit dat je leiding gaat geven aan een groot bedrijf en er enorme winsten mee zult behalen . Deze droom voorspelt de vrouw dat ze het respect zal krijgen van anderen die naar haar toe zullen komen en om haar advies en advies vragen . Als u een kapotte of verroeste zaag ziet, voorspelt dit falen en pijnlijke ongevallen . Als je een zaag verliest, voorspelt dit dat je betrokken zult worden bij een project dat op een ramp zal eindigen . Als u het geluid van een zaag hoort, voorspelt dit van zegen en voorspoed in het bedrijfsleven . Als u een roestige zaag vindt, voorspelt dit dat u uw verloren vermogen kunt terugkrijgen . Als je droomde van een ijzerzaag op je rug, heb je enorme, maar winstgevende verantwoordelijkheden ….

…En wie ziet dat hij haast heeft met lasten erop en zij er niet mee wandelt, dan zal hij zorgen en verdriet lijden ….

…Al-Salmi zei dat degene die zag dat hij op vier manieren met iemand anders spreekt, ofwel een agressor is en een boete van zijn handen krijgt, ofwel een zoeker is in het belang van iedereen en zijn voordeel, ofwel bedrieglijk is, vooral als hij sloeg en kwam niet uit het bloed, of was ergens mee verwant en zijn bedoeling is het product ervan ….

…Interpretatie van de lucht, lucht, nacht en dag, wind, regen, stortvloed, eclips, aardbevingen, bliksem, donder, regenbogen, modder, zon, maan, planeten, wolken, hagel, sneeuw en vorst, de lucht geeft zichzelf aan, dus wat er ook vanaf kwam, het kwam zijn tegenhanger van God, er is geen oorzaak in, zoals dat vuur eruit valt. In de rol worden mensen getroffen door ziekte, pijn, pokken en de dood . En als er een vuur uit viel op de markten, wordt verheerlijkt en verheven dat wat er uit de verkoop mee wordt verkocht . En als het in hectares, schaarse en plantplaatsen viel, zou je mensen pijn doen, en de plant verbrandde en het met een hagel of sprinkhaan trof, en als er bewijs van vruchtbaarheid, levensonderhoud en geld van afstamde, zoals honing, olie, vijgen en gerst, dan zouden de mensen gunstige regens regenen, het ding dat uit de lucht kwam, zou er goed voor zijn, en misschien gaf de lucht aan dat de kracht van de sultan en hijzelf, vanwege hun superioriteit over de schepping en hun onvermogen om het te bereiken , met hun visie en hun vluchtigheid in haar kracht, en hun zwakheid om eronder vandaan te komen . Wat ervan en erin werd gezien of erin en erop nederdaalde, indicaties van goed en kwaad, en misschien duidde het op zijn paleis, het huis van zijn bezit, zijn hovelingen en het huis van zijn geld, dus wie er naar toe klimt door vrede of rede, zal de verheffing met de koning bereiken . En dat heeft hij gedaan, en als hij er zonder reden of vrede naartoe zou zijn opgevaren, zou hij grote angst voor de sultan hebben ervaren, en hij ging een grote overvloed aan in zijn ontmoeting of in wat hij voor hem of van hem hoopte . Als zijn geweten afluisterde, bespioneerde hij de sultan of sloop hij zijn geldhuis en zijn paleis binnen om het te stelen . En als hij de hemel bereikte, bereikte hij het doel van de zaak, en als hij terugkeerde naar de aarde, zou hij worden gered van wat hij binnenkwam, en als hij van zijn plaats viel, werd hij beschadigd in zijn toestand, volgens de omvang van zijn bevel in zijn val, en wat zijn organen voor hem waren gebroken, en als degene die de hemel bereikte ziek was terwijl hij wakker was, dan keerde hij niet terug naar de aarde, omgekomen door zijn zaak, en zijn ziel steeg ook op naar de hemel . En als hij terugkeert naar de aarde, heeft de schade zijn doel bereikt en zijn volk wanhoopt aan hem en dan zullen ze gered worden, zo God wil, tenzij het ook is terwijl hij in een put of Hafir neerdaalt en er dan niet uit kwam , want dat is zijn graf waarin hij terugkeert na zijn terugkeer, en dit is een goed nieuws van de dood voor de islam, omdat ongelovigen de poorten van de hemel niet voor hen openen en hun zielen er niet naartoe stijgen . Wat betreft het zien van de deuren, het kan erop wijzen dat als u de woekerwinst verhoogt, als er mensen zijn in een van de bewijzen ervan, of in het visioen, er vliegen, bijen, vogels en dergelijke zijn, en dergelijke, en als de mensen binnen zijn droogte, regen en regen, de Almachtige God zei : “ Dus openden we de poorten van de hemel met stromend water. ~ In het bijzonder, de herberg van die shows mededogen, vruchtbaar, zoals stof en zand zonder stof en beschadigingen . Maar als mensen gooide pijlen van hen, als zij in enig bewijs van de pest waren, toen de deuren werden geopend voor hen . En als de pijlen verwonden iedereen die is geslagen en bloedt, dan is het een confiscatie van gezag over ieder mens met zijn pijl, en als hun bedoeling gericht is op de oren en ogen, dan is het een beproeving van het afdwalen van hun pijlen, in die de schuld van een ieder wiens gehoor of gezichtsvermogen erin zal vergaan . En als ze schade ondervinden, dan verzamelen ze ze en halen ze op, en dan bederft ze van God, zoals sprinkhanen, en soorten vogels zoals mussen, stekken en manna, bederft en pijlen vanwege het gezag in de jihad en dergelijke, of middelen van bestaan ​​en geschenken waarvoor hij zijn geldhuizen en dozen opent, en wat betreft de nabijheid van de hemel, het duidt op nabijheid tot God, en dat is voor de mensen van gehoorzaamheid en goede daden . Misschien duidt dit op de distre ssed persoon die in nood is, de beller, die zijn smeekbede aanvaardt en wordt beantwoord, want wanneer hij smeekt met het oog naar de richting van de hemel, en misschien duidt dit op nabijheid en nabijheid tot de imam, de wereld, de vader, de echtgenoot en de meester, en iedereen die een graad boven u staat, de eer is gebaseerd op de vastberadenheid van elke persoon in zijn waakzaamheid en eisen en meer Zijn slaap, en wat in zijn geweten viel . Met betrekking tot de val van de hemel op aarde als hij op reis is, kan dit ook te wijten zijn aan het gezag van de dromer en de hoofden boven hem, of het nu een vader, echtgenoot of meester is en dergelijke, en het kan erop duiden dat het vallen op het dorre land, of de mensen vertrapten het met benen na zijn val terwijl ze Hamid waren, en ze waren aan het oprapen.Sommigen van hen duiden op levensonderhoud, vruchtbaarheid en geld, want het zijn nuttige regens van grote betekenis, en Arabieren noem regen een lucht, omdat het ervan neerdaalt ….

…En wie ziet dat hij op een merrie rijdt en er dan van afstapt, heeft spijt van iets, en er werd gezegd dat het visioen van het wilde paard wordt geïnterpreteerd door een gekke man en de Haroon wordt geïnterpreteerd in drie aspecten van moeilijkheid in zaken en een tegenspraak met zijn metgezellen en een vermoeide vrouw die het er niet mee eens is en een overtreding in goede zaken schaadt en er werd gezegd dat het berijden van een paard leidt tot het verwerven van geld en daartegenover van boord gaan ….