…Betekent het zien van de doden op korte termijn? Het zien van de doden in het algemeen, of het zien van iemand die stierf voor de zoeker in het bijzonder, duidt niet op de naderende deadline, en het is voor niemand toegestaan ​​om dit te zeggen of te geloven, en ik ben verbaasd over degenen die mensen bang maken, en beweren dat sommige visioenen verband houden met hun deadlines ! De dood is een recht en alle mensen zullen de deur binnengaan, maar niemand weet hiervan behalve God, en er is geen naaste koning noch een bode profeet, en dit is een van de zaken die God met zijn kennis aanriep, en het wordt bewezen door de woorden van de Almachtige : [ God heeft kennis van het uur, en Hij daalt neer in de regen en weet wat er in de baarmoeder is en wat is Een ziel weet wat ze morgen zal winnen, en geen ziel weet in welk land ze zal sterven, want God weet het het beste . ] Luqman : 34 kan worden gezegd dat Omar, moge Allah tevreden met hem zijn, drie klikken zag Decca erop klikte, Fbrha zijn dood na drie, of hem vermoordde door een buitenlander, en om op deze roman te reageren, indien waar, dat Omar was geïnspireerd; De waarheid is gebaseerd op zijn lippen, en de koran was het op zes plaatsen met hem eens. Wie van ons, of degenen die het uitdrukken als Omar? Als de koning van het visioen de datum van overlijden niet weet, geloof dan niet als iemand naar je toe komt en je bang maakt met nieuws over het tijdstip van je dood, door een visioen dat je zag, wees gerust en adem in ….

…Het visioen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, het doden van Al-Hussein. Het visioen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, Ibn Abbas en Umm Salamah – moge God tevreden met hen zijn – met betrekking tot het doden van Hussein bin Ali – moge God tevreden met hen zijn – wat betreft het visioen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, want dit is op gezag van Umm Salamah – moge God tevreden met haar zijn – De boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, ging op een nacht liggen om te slapen, dus werd ik verward wakker, ging toen liggen en viel in slaap, werd toen perplex wakker, zonder wat ik de eerste keer zag, toen ging hij liggen en werd wakker met een rode aarde in zijn hand, kuste het, dus ik zei : Wat is deze aarde, boodschapper van God? Hij zei : ( Gabriël vertelde me dat dit het land van Irak aan Hussein doodt, dus ik zei tegen Gabriël : Toon me de grond van het land waarop hij is vermoord, want dit is zijn grond .) En in een overlevering over de autoriteit van al-Tabari dat de Boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, op een dag ging liggen en wakker werd met een gevoel van roodheid en met een hand van rode aarde die het kuste, dus ik zei : Wat is deze aarde, Boodschapper van God? Hij zei : ( Gabriël, vrede zij met hem, vertelde me dat dit het land van Irak aan Hussein doodt, dus ik zei tegen Gabriël : Toon me de grond van het land waarop hij is gedood, want dit is de grond ervan .)…

…En als hij de doden als naakt ziet, dan verlaat hij deze wereld naakt van goede daden, en er werd gezegd dat de naaktheid van de doden zijn troost was ….

…De emotie van de doden is in een droom een ​​oorzaak van vreugde voor degenen in nood, en berouw voor degenen die hun schuld hebben gecorrigeerd . Als hij ziet dat hij de hulp zoekt van een man die specerijen voor hem koopt, dan gebruikt hij hem tijdig en zal hij in zijn nood zijn toevlucht nemen tot hem . En emotie verwijdert de onzuiverheid van de doden en stank, en het dure en kamfer is een goede lof . De voorzichtigheid van de overledene is een bewijs van zijn lof en zijn lof, en misschien duidt dit op goedheid ….

…En wie ziet dat hij de doden naar de wegen wijst, dan zal hij kennis en wijsheid in zijn handen interpreteren, en mensen die misleid zijn worden door hem geleid, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij de doden tot leven wekte, de huiden ….

…Al-Raha : De molen verwijst naar het levensonderhoud van de eigenaar en zijn winkel, en iedereen die bij hem woont of degene die hem bedient en zijn eten klaarmaakt en met hem trouwt uit een vrouw en een slaaf . Misschien duidde het op reizen naar zijn rotatie, en misschien duidde het op de epidemie en de oorlog om het te vernietigen . Arabieren en dichters drukken het vaak van hen uit, dus wie genade koopt, trouwt als hij celibatair is, of de echtgenoot of zoon van zijn dochter, of koopt een bediende voor gemeenschap of dienst, of reist als hij een reiziger is en als hij dat is slecht is, zal hij profiteren van wat voldoende is, omdat Al-Raha alleen heeft het nodig Wie heeft wat te slijpen in deze . Wat betreft degene die een molen opzet om mensen te malen op water, zee of andere dingen, hij opent een winkel of een winkel als hij geen winkel heeft, en genereert er zijn brood in als hij niet in staat is geweest, of hij zit voor mensen met de hulp van een heerser van de regering, voordeel of vertrouwen, en hij heeft gevoel voor de mensen . Wat betreft degene die het meel in zijn hand neemt, hij zal trouwen, zich op zijn gemak voelen of gemeenschap hebben, want de twee stenen zijn als het paar, en de hechting is als de man en de zieke . En als ze geen paal had, dan was geslachtsgemeenschap verboden, en twee vrouwen kunnen walgelijk zijn, en als hij daar niets van had, bemiddelt hij misschien het contract tussen een paar of twee partners, of hij reist op zoek naar voedsel . Wat betreft de grote verwoestingen als ze worden gezien in het midden van de stad of in de moskeeën, als het een land van oorlog is, dan is het oorlog, vooral als het vuur of steen is . Anders was het een molen, vooral als de grond vrijgesteld was van gerst, of water, modder en mager vlees . Sommigen van hen zeiden : Al- Raha op het water, een man met veel geld op zijn handen, een verzorger van zaken, en degene die zijn toevlucht bij hem zocht, zijn goede grootvader zag een wind draaien, een flinke hoeveelheid meel . En de stroom water die Al-Raha binnenkomt vanuit de richting hiervan vermeld . Misschien was het al-Raha als het een reis was . Als het zonder tarwe gaat, dan is het rel, en als het scheef wordt, zal het voedsel gekookt worden . Twee meedogenloze mannen zijn partners die niemand anders bereid is te repareren . Er werd verteld dat een man zag alsof hij zich zonder water keerde, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising, en hij zei : Je leven is dichtbij gekomen . De wind liet een argument achter dat niet overleeft . En de gebrokenheid van de raha is anders in zijn interpretatie, sommige duiden op de opluchting van de eigenaar van de zorgen, en sommige zeiden dat het de dood van de eigenaar aangeeft . En wie hem ziet vermalen, hij zal beter af zijn van het harde werk van anderen . Al-Raha duidt oorlog aan, omdat de Arabieren zeggen dat er oorlog is ….

…En wie ziet dat het uit een vloeibaar waterrad stroomt, dan is het goed, voordeel, plezier en ontbering dicht bij wat blijkt uit de scheiding van rivieren. Er zit meer in een type dat zijn smaak of iets dergelijks haat ….

…Als hij zag dat hij in de winter een kledingstuk verkocht of wegnam, dan duidt dat op zijn armoede en zijn behoefte aan mensen . Hij zei dat Abu Said predikant kleding hoofd van de man waarschijnlijk zijn vak was dat hij doet en beveiligt ze van de armoede-enquête waarin een fout in de levenden en gaan rijkdom en uitbreiding in hen bevrijden en schade in de winter gunst ) en Almparty hem als de opschrift wordt aangegeven door een vrouw . Zei Jafar Sadiq interpreteerde Paljarah of de jongen, wat hij het ook van Zain of Shin zag, in hen zal terugkeren , en het aftrekken van de kleding die ze aan bepaalde aspecten ervan geven, wordt gevoeld dat het dragen van iets waarvan het goed wordt opgevat en er baat bij heeft als ze afkomstig zijn van katoen, een schoon en ruim en als Dd dus Vtobeirh tegen hem is en als ze van Silk zijn en niets is er niets mis mee en de verkoper ervan, want hij kiest deze wereld boven zijn hiernamaals . Abu Sa’eed zei dat het visioen van de predikant koud was, of ze nu gedetailleerd of niet gedetailleerd waren, ze tonen goed overgeleverd dat Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn, zei: O Boodschapper van Allah, ik zag gisteren op de papyrus petechia zei : twee zonen Thabr hen . En de inkt duidt op vreugde, geluk en kou, dat is naast het belachelijk maken van uitdrukking, behalve dat intimiteit in de wereld beter is dan in religie, en het is in interpretatie sterker dan wol . Men is van mening dat het dragen van Prada of gemengd met katoen Bharir het zonder het is, zelfs als het haraam rijkdom is zijde en de decoraties zijn gekleed op de markten, ze welkom zijn en alleen in tijden van plezier en voortekenen, evenals als ze in de rol zijn, tenzij het is een soort amusement . En wie ziet het vonnis van het kleed van de gekleed persoon wordt geïnterpreteerd in zijn geheel . En wie ziet dat hij in de winter zomerkleding draagt, zal het goede en het voordeel evenzeer verhogen als de waarde van wat hij draagt . Hij voelde dat hij kleren van vrouwen draagt, het verhoogde het geld met hen en de angst, maar de gevolgen zijn verschrikkelijk en overleven als ze een vrouw zagen die kleren van de mannen droeg, dat toont goed en nuttig . Al-Karmani zei: ~Wie zag dat hij minder kleren droeg dan de zijne, dan duidt het op de corruptie van zijn zaken, en als ze eleganter zijn dan zijn kleren, dan geeft hij de volgorde van zijn zaken aan .~ En wie ziet dat hij de kleding van de oudsten bij zich heeft, dan geeft het de hoogte van de zaak aan en het bedrag waaraan die kleren aan hem worden toegeschreven als hij daarvoor een gezin is, anders is het goed en nuttig . En wie ziet dat hij kleding heeft van de kleding van verdorven mensen, hij zal vele zonden en overvloedige zonden hebben . En wie ziet dat hij koningen draagt, wordt geïnterpreteerd op drie aspecten: dichter bij hen komen, goedheid, voordeel en regelmaat van zijn zaken verkrijgen, en de waardigheid en eer verkrijgen . Men is van mening dat het dragen van kleding van wetenschappers Welkom in Salah was voor de wereld van wetenschap en liefdadigheid en het Hiernamaals .) Hij voelde dat hij kleding draagt ​​van de wol waarvan het wordt geïnterpreteerd om het geld te verzekeren . Men is van mening dat het dragen van kleren dhimmis of Aharbeyen of zo, of Alrvdh, het zou geneigd zijn tot wat hij zei Jafar Sadiq’s visiekleren gaan nooit over negen aspecten van religie en rijkdom en prestige en voordeel en leven en werken ten gunste van de gerechtigheid van deze en schadeloosstelling als het is niet wat je de uitdrukking ontkennen en als de vrouw zag, dat ze ze droeg wat werd genoemd van het prijzenswaardig kleding, en haar interpretatie maakte haar recht met haar man en de integriteit van haar zaken . En Daniël zei een visioen van de kleren van de man: Als je kleren aantrekt, zul je worden uitgelegd als winst, en als je zwarte kleding ziet, dan heeft de koning het goede en is de parochie in nood . Al-Karmani zei: ~Wie ziet dat hij zwarte kleding draagt, zal lijden aan pijn, verdriet en verdriet, tenzij hij iemand is die ze draagt ​​terwijl hij wakker is en ervan op de hoogte is, en hij zal in moeilijkheden verkeren .~ Abu Sa’eed zei de predikant zwarte kleren voor degenen die gebruikt worden om letsel gehate dragen en werd verteld is de patiënt bewijs van de dood, omdat de mensen van calamiteiten dragen zwarte kleren en kleding nul dieback ziekte alleen in Dibaj of twinge of zijde, en deze dingen zijn geldig voor vrouwen en mannen van de corruptie van religie . Al-Karmani zei: Als de patiënt ziet dat hij een geel kledingstuk wast totdat het geel is verwijderd en de witheid verschijnt, dan wordt het kledingstuk geïnterpreteerd als een lichaam en wordt de gelige kleur overgedragen door zijn ziekte en zijn vertrek van hem . Het voelde dat het ontwapenen van een gele jurk het uit Sagmh niet gebeurde hem pijn deed wat hij haat in het geel van het scheuren van de jurk of zo, in tegenstelling tot alles wat in kleur wordt gedragen en de kleren groenen verheugden zich en plezier en Tawfiq Abu Sa’eed zei dat de predikant Groenen kleedde buurtmacht van religie en een toename van aanbidding en een dood goed geval wanneer God, die de kleding is van de mensen van de hemel, voor Zijn gezegde: Kom, en draag groene kledingstukken van Sundus en Abraq, en het dragen van groen duidt op de levenden de schade van een erfenis, en voor de doden dat hij als martelaar uit de wereld kwam . Al-Kirmani zei: “Wie ziet dat hij groene kleren draagt, wordt met eer en eer geïnterpreteerd. Wat betreft de witte kleding, ze zullen worden geïnterpreteerd als gewenst, vooral als het puur is . ~ Abu Sa’id, de predikant, zei dat witte kledingstukken geschikt zijn om ze als religie te dragen, en voor degenen die gewend zijn ze te dragen terwijl ze wakker zijn, en wat betreft de eigenaren van ambachten en ambachten, ze moeten het voor hen dragen . Al-Karmani zei: “Wie zag dat hij puur witte kleding draagt, geeft de goedheid van zijn religie en zijn goede conditie aan. ‘En zijn zorgen gingen naar zijn zeggen dat hij puur witte kleren draagt, en wat zijn blauwe kleren betreft, hij is schoon . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren draagt ​​Zarka het is religie is goed en de kleren Rouge, ze haatten mannen alleen Almlhvh en Plinth beddengoed de blos van deze dingen duidt op plezier en is geldig voor vrouwen in Dnaahn zou roodachtige shows dragen die vechten zeer ernstig geschil en werd verteld snappers vreugde met punk In de wereld, zoals blijkt uit het verhaal van Qarun, en er werd gezegd dat het duidt op een overvloed aan geld terwijl het de rechten van God daarin verhindert . En wie zag dat hij droeg het op een feest of een groep, dat hij hem niet schaden . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren van Hamra droeg, het wierp strijd en geschil, hoewel Welkom bij het mandaat dat hij ontving, misschien ging de vreugde van het vers uit naar zijn volk in de opsmuk en was gekleed in kleding Hamra en er werd gezegd dat het visioen van blozen , of het nu in kleding of iets anders is, ze tonen goedheid en misschien het visioen van erysipelas getoond in de jurk naar plezier . En wie ziet dat zijn kleren worden verbrand, dan zal hij evenveel schadelijke gevolgen voor hem krijgen als dat hij daardoor is verbrand, en wie ziet dat zijn kleren gescheurd zijn, zal het geheim uitleggen . Men is van mening dat het dragen van kleren van wol of dierenhaar of haar of zo. Het totaal van dat geld, als het zijde was of zo Fmal haram-jurk, een geplaveid bewijs van immoraliteit en de kleren vies, ze verdelen Bgham en verdriet, en de jurken Alkagd ze verdelen Baelchenaah niet goed erin, en de huid van de jurken krijgt interesse en voordeel in de mate die aan hem wordt toegeschreven dat de huidjurk je niet naait in termen van groothandel van alle variëteiten toont volledig gevuld met religie en misschien was dit weer een oude op het gezicht en kleren van de schatkist zullen Baezz en rijkdom overdragen . En wie ziet dat hij een kreupele jurk draagt, zal een vrouw in haar anus komen . Jaber zei dat de Marokkaan hun gehechtheid uitdrukte aan dingen alledaags Valbaad in kleding als het schoon is als nieuw, die gehecht is aan religie en de wereld en als de vuile vintage strakke Vdd dus misschien Del vuil in de jurk over de zwakte in religie en werd verteld of de vrouw zag dat ze een geel gewaad droeg, het was haar man, het verzwakt echter ) Hij was niet voor haar, dus nam hij een man . En wie ziet dat hij een opgevouwen kleed opent, duidt op reizen, en wie ziet dat hij een open kleed opvouwt, duidt op de afwezigheid van zijn reis . Khaled al- Isfahani zei dat de beste kleding en wat katoen was als het niet iets is van zijderupszijde, want het is puur, het is een goede religie en wereldse kleding als het patroon, katoen of zijde, ze verdelen geld haram en de corruptie van religie en zorgeloos . Hij zei Jafar Sadiq nieuwe jurk blanke man een vrouw en een vrouw en de koning van genade en het voordeel van een paar, het zag dat hij zijn mantel met hem uittrok dat hij in de koning van de dienst was, het is van zijn dienst maar niet zo goed als het wordt genoemd, en zag dat hij zijn kleren sneed, legde hij uit dat hij goed was . En wie ziet dat de dief zijn kleed uittrekt, hindert het voorkomen van corruptie onder vrouwen . Abu Saeed, de predikant, zei dat het kledingstuk met twee kanten of twee kleuren beleefdheid en voogdij aanduidt voor de mensen van religie en de wereld, en dat het nieuwe kledingstuk goed is voor de rijken en de armen . Het voelde dat magsuot kleren als nieuwe Vtmzkt niet in staat zijn om te repareren zoals het fascineert, zelfs zozeer als dat het leeft en het kind en de hoge waarde van de dienaren van de ziekte en de vrije genade jurken een soort hernieuwde schuld verhogen , de gedragen over zijn kleren toonde de goedkeuring van zijn geheime Alanath en misschien was de bedoeling goed van het schijnbare en misschien verdiende geld. Mdkhora en zijdebrokaat zijn niet geschikt om sokken te dragen voor de juristen want zij Aaolan hun verzoek minimaal en nodigen mensen uit tot ketterij en waren waarschijnlijk geldig voor niet- geleerden, ze interpreteren het werk vereist Paradise en besmet met dit vorstendom geeft ook aan dat huwelijken door een vrouw, eerlijk of concubinaat Bjarah Belle setting noemt de kruising in de uitdrukking van alles dat is van het geval van de ziener . De mantel duidt zijn gezichten aan . Al-Kirmani zei: ~Het wordt geïnterpreteerd als rechtvaardigheid in religie, voor de corrupte mensen met zwepen en voor anderen met pokkeninfectie in het lichaam .~ Abu Sa’eed zei dat de predikant de penistoestand overdraagt ​​die van haar familie was, vooral van de mensen van het ploegen en planten en het vruchtbare jaar voor degenen die van haar familie het toenemende plezier van een vrouw hebben en gaf Xia geld vanaf het punt van de Perzen en de mensen van onthulling en gokken, en kunnen zwepen opbouwen . Een toelaatbaar degene die een gezicht met gevolgen, en niemand is de schuld van dat, of het nu voor mannen of vrouwen, tenzij er iets van het verwerpelijke type wordt gemengd met hem . Wat betreft de inkt, het wordt met gratie geïnterpreteerd, en er zit niets in behalve het beste, vooral voor vrouwen, en er werd gezegd dat de visie van de kleding van vrijgevigheid een verdriet is . De zag dat zijn twee kledingstukken die Khgayn Mottagtaan boven elkaar droeg, wordt aangegeven door zijn dood en gescheurde kleding, terloops geïnterpreteerd letselproblemen en gescheurde langer geïnterpreteerde vulva en het dient als Alqaba en Duwaji als de vrouw zag dat haar kleren gewoon kort ontbraken, HTC verborgen en eten de nieuwe jurk eet halal geld en eet de jurk, zei Salmi zag dat zijn kleren nat van hem waren terwijl hij ze aantrok. Als hij op reis is, dan reist hij niet, en als hij iets van plan was , zou hij niet hebben . En hij die ziet dat hij zijn kleren verkoopt, is goed voor hem en er is niets goeds voor hem die ze koopt, en als hij ziet dat hij ze van zichzelf duwt, dan is dit de kwijtschelding van zijn armoede . En wie ziet dat hij nieuwe kleren draagt ​​nadat hij een bad heeft genomen, dan weigert hij met verlies van zorgen en verdriet, en wordt hij gespaard van iets onrechtvaardigs . En wie ziet dat hij draagt een verboden kledingstuk of iets toe te schrijven aan vrouwen, trouwt hij met een vrouw die is verboden, en voor de geborduurde kledingstukken, worden ze gedragen door hen, mijnen, en misschien wel de bekendheid van de vrouwen zijn gebroken . Hij voelde dat hij vrouwenkleding droeg, ze waren zwanger, ze kwamen naar het vrouwtje, hoewel hij niet zwanger was, het beïnvloedt schade of angst in hetzelfde geld net zo veel als Hnaatha waarschijnlijk zijn tijd en het kleed, dat is op de schouder geplaatst, interpreteerde het de menselijke religie die hem in de nek-aan-nekpositie van het secretariaat draagt . Er wordt gevoeld dat het een mantel is. Wel, hij Salah Dinh en te goeder trouw, en als hij de mantel zag die het op de Well-schouder draagt , nam de schuld toe en de gezondheid van de religie is niet goed in dun .) De waskleding die hij moet trekken het voelde dat het wassen van zijn kleren van vuil het toont zijn goedheid en redding van somberheid en verdriet en zijn welzijn en zijn schuld zal worden terugbetaald als hij het draagt, maar als hij het niet draagt, is het zonder dat . Al-Karmani zei: ~Schone kleren wassen als er vuil uit komt, dan is het corruptie in religie en het begaan van zonde .~ Abu Saeed Al-Waseer zei: Kleding wassen van vuil is een berouw, het wassen van sperma is een berouw van hoererij, en het wassen van bloed is een berouw van moord, en het wassen van excuus als berouw . Jaafar al-Sadiq zei: Kleding wassen met koud water betekent vier aspecten van berouw, welzijn, redding van Asir en veiligheid van angst, en ze wassen met warm water, verdriet, verdriet en ziekte . En er werd gezegd dat wie zag dat hij schone kleren wast, het een toename is van zijn vroomheid en vroomheid, en er werd gezegd dat dit extravagant was omdat het niet verdiende om gewassen te worden, en anderen zeiden dat daar geen kwaad in zit. en dat kan geen kwaad ….

…Als ze ziet dat er iets haat uit haar vagina uit haar vagina komt, dan is het een kind en is er niets goeds in hem, en als zijn type geliefd is, dan is hij een goede zoon ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij drinkt uit de zee als het koud is, dan is er een discussie tussen hem en iemand, en als hij een wetenschapper is, zal hij uit kennis verkrijgen wat zijn doel is, en of hij afkomstig is van de castratie van de koning, dan is hij in zijn zaken van hem afhankelijk ….

…En wie ziet dat mieren uit zijn mond of uit zijn neus komen, hij zal zijn vernietiging uitleggen, en er werd gezegd dat het visioen van de mieren wordt uitgelegd door dieven ….

…En wie ziet dat hij opstond uit een bron, dan zal God hem vrijlaten, uit zijn gevangenschap worden bevrijd en genezen, als God de Almachtige wil ….

…Wat betreft de zee, het is de autoriteit, en de rivier is een heerser zonder haar. Dus wie de zee ziet of erop staat, dan gebeurt er iets met hem van de sultan dat hij niet wilde. En wie ziet dat de zee een tekort is en een kloof is geworden, dan verzwakt de autoriteit en gaat weg uit die landen waaruit de zee is verdwenen, en wie ziet dat hij de zee is ingegaan door te zwemmen totdat hij niet ziet, dit is zijn verderf. En wie zag dat hij verdronk in een zee of een rivier en er niet in stierf, dan verdrinkt hij in de kwestie van deze wereld, en misschien was hij veel zonden en zonden, en wie zag dat hij in een zee ging of een rivier en hem van zijn bodem en modder en modder raakt, dan zal hij door hen worden geraakt van de sultan of een oude man, en wie ziet dat hij een duiker in de zee is, duikt op parels of iets anders, dan zal hij ging uit, omdat hij kennis of geld zocht, en het raakte het volgens het schijnbare aantal parels en anderen, en wie zag dat hij water putte uit de zee of de rivier en het in een kom deed, dan slaat hij geld van een heerser , en als het water donker is, krijgt hij angst en iedereen die ziet dat hij een bad neemt of zich wast uit het zeewater of de rivier, en als hij ziek was, genas God hem of had hij een schuld die God regeerde, of maakte zich zorgen, zo God wil hij was bezorgd, of vreesde veiligheid, of in een gevangenis, hij ging eruit naar het goede, en als hij zag dat hij over het water liep in een zee of een rivier , dan duidt het op zijn goede religie en de geldigheid van zijn zekerheid, en wie een zwak waterrad zo vaak zag, zou een mens er niet in moeten verdrinken, want het is een goed leven voor mensen als het een gewone man is of voor degenen die dat waterrad bezitten Een man erin, want het is een goed leven voor mensen als het een algemeen leven is of voor iemand die dat waterrad in het bijzonder bezit, en wie ziet dat de zee uit de aarde is opgestegen, dan is hij een heerser die vreest dat hij wordt bedrogen of onrecht aangedaan, en wie ziet dat hij een zee of een rivier is binnengegaan, gaat een heerser of een heerser binnen, en als hij ziek is, zal zijn ziekte erger worden en als hij eruit gaat, slaat het goed van de sultan en voert weg van hem. En wie ziet dat hij een zee of een rivier aan de overkant heeft uitgehouwen, dan hakt hij ze of een heuvel en wordt daarvan verlost. En wie ziet dat hij vers water drinkt uit een rivier of een waterrad, dan zal hij het plezier van het leven en een lang leven lijden, en als het bitter of donker is, is zijn leven in zorgen, angst of verdriet en er werd gezegd dat hij evenveel ziek is als hij drinkt, en als hij weinig water ziet in een vat of op een plaats waar hij opgesloten zit, dan werd hij geboren, en als hij ziet dat hij heet water op hem is uitgegoten vanwaar hij dat doet niet voelen, dan is hij gevangen of ziek of gekweld door hen of bang voor de djinn in de mate van zijn hitte en wie het ook zag. Als hij in het water viel, zou hij in ernstige nood of ellende vallen, en wie denkt water in een kom, en als hij arm is, dan komt hij geld of een vrijgezel tegen, hij is getrouwd of getrouwd, zijn vrouw of ummah baarde zijn vrouw of zijn slavin, en als hij ziet dat hij water droeg in een kledingstuk of in wat hij ontkent dat hij er water in draagt, is ijdelheid en wie ziet, drinkt Hij water uit een mok of een beker of iets dergelijks. Als hij celibatair is, trouwt hij, en als hij ziet dat hij water leegt in een pot of een voorraadbak of een zak of iets anders, dan trouwt hij met een vrouw en wie ziet dat hij water naar zijn huis drijft, dan wordt al het goede naar haar toe gedreven en wie ziet dat er water in zijn huis is gestroomd of ogen erin barsten, want het zijn huilende ogen op een zieke of om afscheid te nemen van een reiziger of anderszins, en wie ziet dat het kanaal van zijn huis of boomgaard loopt, als hij zich zorgen maakt, zal hij worden vrijgelaten En als hij ziet dat het geblokkeerd is, worden zijn doctrines door hem geblokkeerd…

…Hij werd vrijgelaten uit de gevangenis vanwege een visioen 113 – Musa bin Jaafar bin Muhammad bin Ali bin Ali bin Ali bin Abi Talib was vroeger veel aanbidding en visage, en hij riep de Mahdi naar Bagdad en zette hem gevangen, en toen hij werd op sommige avonden zag hij de Mahdi Ali bin Abi Talib tegen hem zeggen : Mohammed : ( Was je ongelukkig dat als je het overnam, je het land zou bederven en je genade zou afsnijden )? Surah Muhammad, vers 22 werd bang wakker en beval hem ‘s nachts Vocilh met hem uit de gevangenis te halen en hem omhelsde en hem te aanvaarden en het verbond zou niet moeten zijn, noch op een van zijn kinderen, hij zei : God, wat deze Shany niet voorgekomen, zei ik : geratificeerd . En hij beval hem drieduizend dinars, en hij beval hem naar Medina (1) 114 – op gezag van Ayoub die zei : Een man vroeg Mohammed die zei : Ik zag alsof ik brood at terwijl ik aan het bidden was, dus hij zei : Kebis is toegestaan voor u en het is niet toegestaan voor u om te eten tijdens het gebed, dus hij zei tegen hem : Heeft u uw vrouw te accepteren, terwijl je Vasten bent? Hij zei : Ja, hij zei : niet doen ….

…En wie ziet dat hij braakte en er niets uit hem kwam of iets dat hij haat, kwam uit hem, dan geeft hij ziekte aan, en als er sputum uitkwam, herstelde hij snel, en als hij bloed braakte, duidt dit op de dood, en als het is geel, dan is hij veilig voor zwakte, en als het zwart is, is hij gered van zorgen en verdriet ….

…En wie ziet dat bloed zonder wond uit hem komt, dan als hij in een positie verkeert, accepteert hij steekpenningen en neemt hij het aan, dan is hij geïsoleerd, en zo niet, dan zal er schade optreden, en als hij het bloed ziet komen van operaties, dan zijn ze lijden en leed en verlies en wie ziet dat hij bloed dronk, het is verboden geld en bloed wordt onrechtvaardig vergoten, en wie dat in zijn lichaam ziet Een plaats waaruit bloed of etter komt, zodat het zijn lichaam of zijn kleed, dan raakt hij verboden geld met zijn maat, en als hij niets bevlekt, komt het voort uit de zonde. Vanuit zijn aderen heeft hij een tekort aan zijn geld naargelang de hoeveelheid bloed, en als hij arm is, profiteert hij van zijn rijkdom, en wie bloed uit zijn penis ziet komen, geeft aan dat zijn vrouw is gevallen en wie bloed uit zijn anus ziet komen. Als hij zijn lichaam of zijn kleren sloeg, sloeg hij verboden geld, en wie bloed uit zijn tanden zag komen, zou hem voor zijn verwanten hebben geslagen, en wie ergens een rivier van bloed of een vloeibare goot ziet, dan zal het gebeurt op een plaats waar bloed wordt vergoten, en wie ziet dat bloed uit zijn neus komt, dan wordt het geïnterpreteerd door verboden geld te verkrijgen, en als het bloed klein was en geen zwakte zag toen het naar buiten kwam, dan werd het verlicht van hen en verdriet en er werd gezegd dat bloedneuzen een schatkist zijn. Als zijn neus op de weg druipt, dan betaalt hij zakaat over zijn geld aan het project, en als hij ziet dat bloed uit zijn oog komt, dan is hij verdrietig Verfijnd…

…En hij vertelde dat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ik zag alsof ik in een ijzeren koepel was, en als er honing uit de lucht kwam, likte en likte de man en likte de man meer dan dat, en sommigen van hen voelden het . Abu Bakr, moge God tevreden met hem zijn, zei : Laat me het oversteken, o Boodschapper van God, en hij zei : Jij komt daar vandaan . Hij zei : Wat de ijzeren koepel betreft, het is de islam, en wat betreft honing die uit de lucht komt, het is de koran. Wat betreft degene die likte en likte, degene die de soera en de twee soera’s leert, en wat betreft degenen die het voelen, degenen die het verzamelen . De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Je hebt gelijk, Abu Bakr ….

…En wie zag dat hij de Koran uit zijn hoofd leerde, maar hem niet uit zijn hoofd leerde, krijgt hem een ​​bezit . Want de Almachtige God zegt : ~ Ik ben terughoudend en deskundig .~…

…En wie ziet dat er iets uit zijn mond is gekomen dat zijn soort geliefd is, dan is het een toespraak van gerechtigheid en er werd een goede lof gezegd, en als hij ziet dat iets zijn soort haat, kwam uit hem terwijl hij wakker was, uitdrukking is tegen hem ….

…En wie ziet dat hij de beenderen van de doden scheidt, hij zal zijn geld op een andere manier uitgeven dan zijn rente, en als hij ziet dat hij ze ophaalt, dan zal hij geld en voordeel krijgen ….

…En wie ziet dat hij de doden onderwijst, hij predikt en geeft mensen terug die afgedwaald zijn van hun misleiding ….

…En wie ziet dat een groep doden op een plek is waar ze iets eten, dat is dierbaar ….

…En wie ziet dat de doden zich op een dubbelzinnige plaats bevinden, dan wordt verfrist en opgestaan, en de ziel keert daarin terug, dan zal de zoeker toegestane troost, wijsheid en geld ontvangen ….

…En wie ziet dat hij stierf en zichzelf niet ziet als het lichaam van de doden, dan wordt zijn huis verwoest en verlaat hij het ….

…Als hij ziet alsof hij is gestorven en de verschijning van de doden of hun apparaat niet ziet, dan wordt hij vanuit zijn huis vernietigd door een muur of een huis ….

…En wie ziet dat hij is gestorven met de verschijning van de doden op zich, en niemand om hem heeft gehuild, niet gewassen is en niet gehuld is, hij zal een deel van zijn huis vernietigen ….

…En wie ziet dat de doden vastbesloten zijn om te komen, dan is hij goed en heeft hij een lang leven ….

…En wie ziet dat hij de doden een kap heeft gegeven, dan verliest hij zijn geld of een ziekte die hem treft, maar hij is genezen ….

…En wie ziet dat hij een dode volgt en achter hem staat als hij naar buiten en naar binnen gaat, imiteert in zijn daden de doden die hij zag, en hij beschouwt de goedheid of corruptie van de overledene ….

…En wie ziet dat de doden hem iets hebben gegeven en een smerig kleed was, begaat immoraliteit ….