…Een kat Als je van een kat droomde, betekent dit pech als je er niet in slaagt hem te doden of uit het zicht te houden . Als een kat je aanvalt, zal hij vijanden vinden die je reputatie op de een of andere manier aantasten en ervoor zorgen dat je geluk verliest . Maar als ze slaagt in haar afmetingen, zal ze grote moeilijkheden overwinnen en zal ze in rang en fortuin stijgen. Als ze een slanke, hongerige en vuile kat ontmoet, krijgt ze slecht nieuws van de afwezige . Er ligt een vriend op het stervende bed, maar die herstelt zich na een lange en zware ziekte als je haar uit het zicht verdrijft. Als je een schreeuwende of miauwende kat in een droom hoort, dan zal een valse vriend alles gebruiken wat hij met woorden of daden beheert om jou kwaad te doen . Als je droomt dat een kat je heeft gekrast, dan zal een vijand voor jou in staat zijn om de voordelen uit je te halen van een deal die je vele dagen hebt besteed aan het voorbereiden ervan . Als een meisje droomt dat ze een kat of een kitten draagt, zal het verraad van anderen haar tekenen onder invloed van ongepast werk . Als je hebt gedroomd van een witte en schone kat, duidt dit op dilemma’s die uiterlijk ongepast lijken . Als je droomde van een witte en schone kat, duidt dit op dilemma’s die aan de oppervlakte misschien onschuldig lijken, maar het zal een bron van verdriet en verlies van rijkdom blijken te zijn . Wanneer een handelaar van een kat droomt, moet hij zijn beste energie inzetten voor het werk, aangezien zijn concurrenten op het punt staan het niveau van zijn relaties te vernietigen, en als hij verkoopt tegen een prijs die lager is dan de prijzen van anderen en vervolgt, zal hij met geweld aandringen op andere maatregelen . De droom om een kat en een slang in overeenstemming te zien, symboliseert het begin van een boze strijd . Het geeft aan dat een vijand die je hebt gehost om het te gebruiken om een geheim te vinden waarvan je denkt dat het van jou is, je niet gerustgesteld zal voelen over het vertrouwen dat je in hem stelt, dus je zult de kennis van zijn daden afwijzen uit angst dat de geheimen die hij over uw persoonlijke leven heeft onthuld, zullen zich verspreiden ….
Dromen over De groene kat
(57 betekenissen van dromen over De groene kat )…En wie ziet dat hij een kat slaat totdat hij hem krabt of hem opeet, dan wordt hij geïnterpreteerd door de verwonding van een lange ziekte en wordt er dan van genezen, of wie ziet dat hij een kat krabt en dan wakker wordt en gezond wordt, de dief versterkt ….
…De kat is in een droom duidt het boek aan, want de Almachtige zei : (En ze zeiden : Onze Heer haastte onze kat op de Dag des Oordeels ) , of misschien duidde de kat op de vervreemding van de vrouw, de kinderen en ruzie, de diefstal en hoererij, het gebrek aan vervulling en het afluisteren, de knipoog en het gefluister, en misschien de klootzak die dat niet doet. Hij staat bekend als zijn vader, en hij duidt de goedhartige persoon aan die graag springt en danst in de harten van mensen . Zie ook Puss ….
…Wat betreft de kat, degene die ziet dat hij een kat heeft gevangen, dit geeft aan dat er iets is gebeurd met een dwaze man, en het kan op ziekte duiden als het visioen overdag was ….
…Een kat is in een droom een dienaar en een bewaarder voor een persoon . Als je iets van hem ontvoert, is hij vastbesloten en lijdt hij aan kinderen en dieven, of het is hem verboden hem te behandelen en zijn geld achter te houden . Degene die een kitten heeft verkocht, heeft zijn geld uitgegeven . En er werd gezegd : een poesje duidt op een bedrieglijke vrouw . Het poesje werd gekrast en gebeten door verraad van de bediende . Zie ook katachtige, zie kat ….
…Abu Saeed, de predikant, zei : De kat is anders in zijn interpretatie. Sommigen van hen zeiden dat hij een bewaker was, en sommigen van hen zeiden dat hij een dief was uit het huishouden, en sommigen van hen zeiden dat het vrouwtje van de kat een misleidende vrouw is ….
…Hij is in een droom een dienaar . En er werd gezegd : een dief uit het huishouden . En er werd gezegd : de vrouw van hem is een bedrieglijke slechte vrouw . En als een kat erop bijt of krabt, wordt hij ziek, en als de kat wild is, is hij ernstiger . En wie zag dat hij zijn kitten verkocht, zou zijn geld uitgeven . En wie het vlees van een snurk eet, leert magie . En wie ziet dat hij in een kat is veranderd, leeft van voyeurisme . En wie ziet dat een snora een huis binnenkomt, een dief zal dit huis binnenkomen . En de kat in een droom duidt het boek aan, omdat de Almachtige God zei : (En ze zeiden : Onze Heer, haast je naar ons, we zullen vallen voor de dag des oordeels ). Misschien duidt de kat op de koppigheid van de vrouw en kinderen, strijd en diefstal, hoererij en gebrek aan vervulling, afluisteren, knipogen, fluisteren en hard geluid, en misschien wijst hij op de jongen van hoererij en klootzak, en duidt hij op de persoon die van harte liefheeft van mensen door te springen en te dansen . Als de kat en de muis, of de wolf en het schaap, een teken waren van huichelarij en bewondering, of van eerlijkheid in de kudde . Misschien duidt het poesje op de vrouw die graag kinderen opvoedt en hen disciplineert . De kat die een mens krabt, duidt op een moedjahid-vijand . En de civetkat zag zijn visioen in een droom die indicatief was voor een man in wie de zichtbaarheid van de goddelozen en de moraal van het goede…
…Wat betreft de groene aar, het bevruchtte het jaar en het land dat op zijn stengel groeide, de strengheid van de soenna, want de Almachtige zei in het verhaal van Jozef, vrede zij met hem: ‘ Zeven groene pieken en de andere met droog land . ~…
…Een groene weide Een groene weide in een droom voorspelt geluk als een ontmoeting van hereniging en een belofte om samen te leven in een welvarende toekomst ….
…Wat de kat betreft, het wordt geïnterpreteerd in het licht van verdriet, strijd en verdriet ….
…En wie een dode persoon groene kleren ziet dragen, zijn visioenen geven aan dat zijn dood een soort getuigenis was ….
…En wie groene watermeloen in zijn seizoen ziet, eet er beter van dan gele watermeloen, en de jongen ervan zijn beter dan de oude, en het is niet schadelijk ….
…Al-Kirmani zei dat het visioen van het groene appartement wordt geïnterpreteerd met goed reizen, en het gele appartement wordt geïnterpreteerd met reizen met ziekte, en het witte appartement wordt geïnterpreteerd met goed en rechtvaardigheid, en het blauw met zwarte appartement is een reis die niet is goed ….
…Groen : De Almachtige zei : (op hen kleren Sondos groenten en Aestbrq ) AL rechten 21 – betekent gelukzaligheid en goed geld ( Snblatt en zeven groenten en andere Iabsat ) Surah Yusuf 46. betekent welvaart kwam in een interview met Abdullah bin Salam aan de rechterkant in de deur van de Groenen in een droom en kleuterschoolgroen ( ik zag alsof een paal in een groene weide werd geplaatst …) – wat betekent gelukzaligheid, geluk en goed werk…
…De groene kleren : kracht en religie, toenemende aanbidding van de levenden en de doden, en goedheid bij de Almachtige God, die de kledingstukken zijn van de mensen van het Paradijs . Het dragen van groen, ook voor de levenden, geeft aan dat een erfenis is aangetast, en voor de doden geeft aan dat hij uit deze wereld kwam als een martelaar ….
…En wie ziet dat er water in zit om zijn boom of groene boom te irrigeren, dan geeft het zijn nabijheid tot de koning van die plaats en zijn gezindheid over de zaken van zijn koninkrijk aan als hij dat waardig is, en als hij niet gekwalificeerd is. , dan is hij in elk geval een zegen ….
…En wie een groene worm ziet, zal een goede vrouw uitleggen ….
…Wat betreft de groene basilicum, het staat bekend als bilatranji als de kleur en geur goed zijn, dan duidt het op de jongen en zijn ontworteling van de grond, huilend en verdrietig ….
…De groene pil is in een droom een voordeel van een intense vreemdeling ….
Als het groen is, duidt het op de dood of moord op jonge mensen ….
De rode vlaggen duiden granen aan, en nul duidt op het optreden van een epidemie in het leger, en groen duidt op goed reizen, wit duidt op regen en zwart duidt op droogte . En er werd gezegd dat degene die een banier in een stad zag, werd genoemd en verbijsterd…
…Kat : is een kat, een kat, verschilde in zijn interpretatie, zou de server bewaken , en er werd verteld dat het de dief is van de mensen van het huis, het vrouwtje en vertelde hem dat een vrouw ziek was – bedrieglijk schaamteloos, en toegeschreven aan beide cruisen Palmra en bewaakt en Echtlsh en stelen, het zal hem pijn doen en hem helpen, de gebeten of gekrast Hij werd verraden door iemand die hem bedroog, of het zou hem ziek maken . Ibn Sirin zei altijd : het is een Sunnah-ziekte . En als de katachtige wild is, dan is het ernstiger, en als het een stille cent is, dan is het Sunnah waarin het comfortabel en vreugdevol is, en als het wreedheid en veel kwaad is, dan is het een jaar van ergernis, en het zal vermoeidheid en angst in zich hebben . En er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag een cent zijn hoofd in de maag van mijn man steken, dus nam hij er iets uit en at het op, en hij zei tegen haar : Als je je visioen gelooft, ze zullen vanavond de winkel van je man binnengaan en driehonderdzestien dirham van hem stelen. Als neger namen ze hem mee en eisten de diefstal, dus namen ze die van hem terug . Er werd tegen Ibn Sirin gezegd : Hoe wist je dat en waar heb je het vandaan gehaald? Hij zei : De katachtige is een dief, de buik is de schatkist, en het eten van de katachtige daarvan is een koopje. Wat betreft de hoeveelheid geld, ik haalde het van de rekening van de kameel, en dat zijn : de zesenzestig, de middag vijftig, de waw zes en de r’s tweehonderd, dus dit is de som van de katachtige ….
…Wat betreft de cent, het is een dief, en wie een katachtige een huis ziet binnenkomen, dan komt daar een dief binnen. Als de kat ergens mee weg is, gaat de dief daar met iets mee, en wie ziet dat hij een slak heeft geslacht of hem doodt, slaat een dief of overwint hem, en wie ziet dat hij uit het vlees en het vet van de katachtige, dan slaat hij het geld van de dief of van wat hij heeft gestolen En wie ziet dat hij een cent slaat totdat hij het krabt of het inslikt, dan zal hij een langdurige ziekte lijden, dan geneest hij of is hij ernstig, dan wordt hij vrijgelaten. En als de katachtige de verslagenen is, is hij eerder onschuldig aan zijn ziekte of zijn bezorgdheid en als de kat wild is, is hij ernstiger in ziekte en bezorgdheid…
…Is wat we zien in een droom van visioenen , dromen , of Alodgat , in kleur , of zwart-wit? Als een van jullie over deze vraag nadenkt en er een antwoord op zoekt, dan kan hij op zoek gaan naar een antwoord erop door : te proberen terug te halen wat hij eerder in de slaap heeft gezien … en sommigen slagen er misschien in het zich te herinneren . Anderen kunnen mislukken . Maar zeer zeker zal zeggen dat we niet weten of wat we zien in kleur of in zwart-wit . Ik zeg hier mijn eigen mening door onderzoek en vragen, dat het meeste van wat we zien in zwart en wit is, en er zijn weinig visioenen in kleur, en op dat moment heeft de kleur die in de droom kwam zijn sterke betekenis en er zijn er veel voorbeelden die bij me opkwamen, of het nu tijdens de presentatie van het droomprogramma was, of tijdens mijn uitdrukking in Op maandag of vrijdag, waarin er een verwijzing is naar kleuren in visioenen, maar wat in de Koran of Sunnah wordt gevonden, is gebaseerd op het, en er is bewijs voor het bestaan van kleuren in een droom, wat Al-Tirmidhi vertelde in het boek Openbaring, hoofdstuk over wat er in het visioen van de profeet kwam, vrede en zegeningen zij met hem, in de weegschaal En Waterman, op gezag van Aisha, die zei : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, werd gevraagd naar een krant, en Khadija zei tegen hem : Hij geloofde je en dat hij stierf voordat je verscheen, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ( ik toonde hem in een droom met witte kleren aan, zelfs als hij van de mensen van Hellfire was. Hij zou zich anders gekleed hebben .) De aanwezigheid van kleuren wordt ook aangegeven door de hadith van Abdullah bin Salam, die Al-Bukhari vertelde in zijn Sahih, en hem zelfs de titel gaf door te zeggen : De deur van het groen in de droom en de groene tuin , en de hadith werd erin gepresenteerd, en daarin : Abdullah bin Salam passeerde een cirkel waarin Saad bin Malik en Ibn Omar, en ze zeiden : dit is een man van de mensen van het Paradijs, ik zei : geen verteller zei: ze zeiden dat en dat, hij zei : Halleluja ! Ze hadden niet mogen zeggen waar ze geen kennis van hadden, maar ik zag alsof er een pilaar in een groene weide was geplaatst en er een lendenen in was opgericht, en in zijn hoofd was er een lendenen, en op de bodem ervan was een schoner, en hij was de bediende, of de bediende, en dat werd hem verteld, dus ik ging uit elkaar totdat ik de pijl nam . Ze vertelde het aan de Boodschapper van God, en hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: [ Abdullah zal sterven terwijl hij de meest betrouwbare pijl neemt ]. Dit bewijs bewijst wat u zei, en God weet het het beste ….
…Tarwe is in een droom eerlijk geld in vermoeidheid . En wie zag dat hij tarwe had gekocht, hij zou geld en vruchtbaarheid verwerven en aan zijn kinderen toevoegen . Als hij een sultan tarwe met zijn hand zag bewegen, ging de prijs van voedsel omhoog . En wie ziet dat hij tarwe heeft verbouwd, zal iets doen dat de Almachtige God behaagt . Als hij ze blijft planten, het levensonderhoud van de jihad, en wie denkt dat hij tarwe heeft geplant en gerst heeft verbouwd, dan is zijn publiciteit beter dan zijn bed, en als bloed groeit, consumeert hij woeker, en als hij natte tarwe eet, is goed in je rituelen . De groene aar is een vruchtbaar jaar, de droge aar is een haalbaar jaar en de aar die in zijn hand of in een kom wordt verzameld of in het begin is geld dat de eigenaar krijgt van de verdiensten van anderen . Als hij ziet dat hij opraapt wat van de verspreide pieken is gevallen in een geplante oogst die de eigenaar kent, dan zal hij de eigenaar van de gewassen slaan met verspreid goed dat overblijft . Als iemand ziet dat hij oogsten op een ander tijdstip dan zijn tijd oogst, dan is dat de dood in dat kamp, oorlog en onenigheid . Als de oren nul zijn, dan is het de dood van de oudsten, en als het groen is, is het de dood van de jeugd of hun moord . En wie droge tarwe eet, er zit niets goeds in . En wie tarwe ziet, krijgt iets goeds van een koning . Frick is verboden geld . Wie in een droom tarwe met gerst verkoopt, vervangt poëzie door de koran . En tarwegras in bed, het touw van de vrouw . En er werd gezegd dat degene die zag dat hij droge of gekookte tarwe at, er een hekel aan had, en wie zag dat zijn maag, mond of huid gevuld was met droge tarwe, dat was de dood van zijn leven. Anders, zolang hij erin bleef, wat er over was van zijn leven . En wie ziet dat hij vochtige groene tarwe at, dan is hij goed, dan is hij een kluizenaar in religie ….
…En peren : In die tijd kwam of kwam er een levensonderhoud of afwezig, en op andere momenten kwam er een ziekte als het geel was, of ze kwamen als het groen was . Als een patiënt ziet dat hij een peer eet, is hij genezen . En hij had geen afkeurende naam en een afkeer van oorsprong die altijd over hem werd samengesteld, zoals al-Kharnoub : een ruïne van zijn naam, en wat werd overgeleverd door Salomo, vrede zij met hem, daarin . Misschien duidden groene vijgen en witte druiven in de winter op regen, en de zwarten van allemaal op de kou . Dit kan ‘s nachts zijn of de eerste dag van de dag, dus wie daaraan gewend is in beide of het publiek, ziet hem of op de markten of op de daken, dat is zijn interpretatie, en de zorg daarin wordt niet beoefend , omdat de regen met zijn weldaad en goedheid een reden is voor de reiziger, en een vakantie voor de ambachtslieden onder de lucht, en het slepen en slopen en modder . De groene vrucht buiten zijn periode, die geldig is in zijn tijd, als hij vergezeld gaat van een getuige die zijn schade in deze wereld voorkomt, kan wijzen op verboden levensonderhoud en geld als hij wordt gegeten of eigendom is van iemand die er geen toegang toe heeft en die is verboden ….
…Het gras van deze droom luidt in werkelijkheid veel goede dingen in . Het belooft een heel gelukkig en voorspoedig leven voor de zakenman, en de snelle accumulatie van geld en roem voor schrijvers en kunstenaars . Geliefden beloven een veilige reis door de woeste zee van liefde . Als je ruige bergen voorbij het groene gras ziet, duidt dit op problemen in de verte . Als u tijdens het lopen op het groene gras een verwelkte stukje gras passeert, betekent dit ziekte of verwarring op het werk . Om een droom compleet te maken, moet deze vrij zijn van obstakels of onzuiverheden . Maar als je droomt van verdord gras, dan is het tegenovergestelde te hopen ….
…Tarwe : is toegestaan geld in moeilijkheden en ontberingen, en het kopen van tarwe geeft aan dat het geld is geraakt door een toename van het aantal kinderen. Het verbouwen van tarwe is een werk in het genoegen van de Almachtige God, en het streven om het te cultiveren duidt op jihad . Als hij het ziet alsof hij tarwe zaaide en gerst verbouwde, dan geeft dat aan dat het van buiten beter is dan van binnen . Als hij gerst zaait en tarwe groeit, is de kwestie tegen de eerste . En als hij tarwe zaaide en bloed liet groeien, zou hij woekerrente eten . En de groene aar maakt de soenna vruchtbaar, en de droge aar die op zijn been groeit, is de onvruchtbaarheid van de soenna, omdat de Almachtige God zei in het verhaal van Jozef en de aar in de hand van een persoon, of in een dorsvloer of in een container, geld dat de eigenaar krijgt van de verdiensten van anderen, of kennis die hij leert . Er werd overgeleverd dat ik zoals Hamadan zag alsof hij tarwe voor gerst had verkocht, daarna vertelde hij al-Shabi over zijn visioen en zei : hij verving poëzie door de koran . En wie de Al-Sanabel-kloof ophaalt van een plantage die de eigenaar kent, hij krijgt geld gescheiden van de eigenaar . Als hij ziet dat het zaaien op een ander tijdstip wordt geoogst, duidt dit op de dood in dat kamp of oorlog . Als de oren nul zijn, duidt dit op de dood van de oudsten . Als het groen is, dan is het de dood of moord op jonge mensen . En de tarwe in het bed is het touw van de vrouw, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij gewassen plantte, het touw van zijn vrouw is. Als hij ziet dat hij ploegt op het land van iemand anders en hij kent de eigenaar, dan trouwt hij met zijn vrouw . En wie in zijn eigen tijd een zaadje zaait, heeft goed werk verricht . Als hij een wali was die een macht verwierf, als hij een koopman was die winst behaalde, en als hij een vulgair was, dan werd hij een muilezel, en als hij een asceet was die vroomheid bereikte . Als wat hij zaaide groeit, is het nieuws acceptabel, en als hij het oogst, zal hij worden beloond . Wie ziet dat hij gestoofde of droge tarwe eet, zal teleurgesteld zijn . Wie ziet dat zijn maag, huid of mond gevuld is met droge of gekookte tarwe, dan is dat de dood van zijn leven, anders is wat er in hem overblijft wat er van zijn leven overblijft . En wie ook tussen een verzamelde plant liep, hij liep tussen de rijen van de Mujahideen . En er werd gezegd dat de transplantatie het werk is van de zonen van Adam, als het bekend is, is zijn positie vergelijkbaar met de plaatsen van transplantatie in zijn lengte . Er wordt gezegd in het spreekwoord : ~ Wie goed zaait, oogst gelukzaligheid, en wie kwaad zaait, oogst wroeging .~ De dichter zei : als je niet zaaide en een maaier zag … je had spijt van de verwaarlozing op het moment van zaaien, en als het zaaien deze eigenschap schond, dan zijn het mannen die zich verzamelen in oorlog . De geoogste doden . God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden, zei: ~ Dit is vergelijkbaar met hen in de Torah en hun gelijkenis in de Bijbel, als een zaadje dat uit zijn oever kwam, het zo prees, dus het maakte er gebruik van .~ Als hij zag dat hij vochtige groene tarwe at, dan is hij goed en een kluizenaar in de religie . En wie ziet dat hij een bekend zaadje heeft, dan is dat zijn werk in zijn religie of wereld . Door dit alles, wat werd afgeleid uit de woorden van de eigenaar van het visioen en de directeur ervan, en als het in zijn religie was, dan is de beloning voor zijn werk in zijn religie in de hoeveelheid van die aanplant, de hoeveelheid en de voordeel, en als het in zijn wereld was, was het een geldbedrag dat hem zou worden en een beloning voor werk . Als zijn werk in zijn wereldse zaken ligt, en hij ziet zijn kleed volgens wat hij ziet aan de staat van de aanplant, dan blijft dat geld verzameld totdat de liefde uit de aar komt, en als het uitgaat, wordt dat geld gescheiden vanaf zijn eerste staat, behalve dat het eerbaar is van geld in ontbering of misleiding, vooral als het tarwe was, en als het gerst was, het de beste is, en het wordt gefeliciteerd met de gezondheid van het lichaam en de lichtheid van de voorraden . Als het juist is, dan is het geld dat als vanzelfsprekend wordt beschouwd, en het is beter dan tarwe en beter dan brood, omdat het brood door het vuur is aangeraakt ….
…De vlaggen op de kleding zullen naar de hadj reizen . En wie ziet dat hij een dun kleed onder zijn kleren draagt, dan zal hij geld hebben om te sparen, en zijn bed zal beter zijn dan zijn openheid, en als hij het over zijn kleren draagt, dan heeft hij een hekel aan hem en heeft hij zich vergist in zijn religie, is openbaar in losbandigheid, en een brutale jurk is beter dan een dunne jurk . Als een vrouw ziet dat ze een dun kledingstuk heeft aangetrokken, is dat haar eer, en als ze een dik kledingstuk draagt, is het haar harde werk . En de kleding geweven met goud en zilver is goed in religie en de wereld en het bereiken van de dood . En wie denkt dat hij zachte kleding van grote waarde draagt, dit is een goed bewijs voor de rijken en de armen . Voor de slaven duidt het op de zieken . Het dragen van nieuwe kleren voor de rijke zal zijn levensonderhoud verbeteren, want de armen hebben rijkdom en de schuldenaar heeft het recht om een schuld uit te geven . En wie een bad neemt en nieuwe kleren aantrekt, zijn verdriet is weg en het komt wel goed . En wie de wassing doet en geen nieuwe kleren draagt, wat hij van Faraj krijgt, beantwoordt zijn zaken niet in overeenstemming met datgene waarmee hij het eens is . Als de nieuwe kleren gescheurd en gescheurd waren, en zoals zij niet kunnen worden gerepareerd in waakzaamheid, dan geven ze aan dat hun eigenaar geen kind heeft geboren, en als ze kunnen worden gerepareerd, is de drager behekst . En wie twee kleren draagt, versleten en onderbroken, het is zijn dood . En wie ziet dat hij een versleten kledingstuk draagt, zal verdrietig en ziek worden . En wie ziet dat zijn kleed per ongeluk wordt gescheurd, de breedte zal worden gescheurd en door hen worden geslagen aan de zijde van een goddeloze, en als het voor een lengte wordt gescheurd, zal zijn bevel van hem worden ontheven . En als hij ziet dat zijn kleed gescheurd is, dan zal zijn religie verscheurd worden of zal zijn levensonderhoud afnemen . De lelijke lappendeken van kleding duidt op verlies en werkloosheid . En wie nattigheid in zijn kleding ziet, hij blijft op reis en wordt opgesloten voor iets waar hij zich zorgen over heeft gemaakt, en dat wordt pas voor hem gedaan nadat het kledingstuk is opgedroogd . En wie het ziet alsof hij zijn kleren aan het wassen was of die van anderen, dit duidt op de last en het kwaad waaraan hij werd blootgesteld in zijn pensioen, en duidt op het verschijnen van verborgen dingen . En wie ziet dat al zijn kleren van zijn gezag zijn afgenomen . Wie ziet dat hij kleren verspilt, is een goed teken, tenzij de persoon die droomt arm is, een slaaf, een gevangene of een schuldenaar . En wie ziet dat hij vrouwenkleren draagt, en hij in zijn geweten heeft dat hij ze imiteert, zal lijden onder een streng en vreselijk gezag . En als hij ziet dat hij vrouwenkleren droeg en denkt dat hij een vagina heeft, dan zal zijn toestand veranderen en in de steek gelaten worden . En wie ziet dat hij onbekende kleding aan heeft, dan draait zijn hart het rond zoals hij wilde . En wie ziet dat hij zijn kleed eet, eet van zijn geld . Als hij in een droom een hond ziet die een wollen kledingstuk draagt, duidt dat op de eerlijkheid en rechtvaardigheid van de sultan . Als hij een leeuw ziet die een kledingstuk van katoen of linnen draagt, dan is hij een onrechtvaardige heerser die mensen van hun geld berooft . En de blauwe kleren zijn een wolk en een illusie . En wie zag dat hij een linnen kleed droeg, zou een eerbaar bestaan en toegestaan geld ontvangen . En het verwijderen van vuile kleren in een droom, het wegnemen van zorgen en het verbranden ervan . Nieuwe kleren eten is halal geld eten, en vuile kleren eten is verboden geld eten . En het kopen van versleten kleding heeft een hekel aan interpretatie, en slijtage is armoede . En groene kleren zijn goed omdat ze de kleren zijn van de mensen in het paradijs . Als iemand groene kleren ziet, duidt dit op religie, kracht en toegenomen aanbidding in de levenden, en de goede toestand van de doden bij de Almachtige God . Groen dragen voor de levenden duidt op een erfelijke verwonding en geeft aan de overledene aan dat hij als martelaar uit deze wereld is gekomen . En de interpretatie van groenheid is de islam, en als hij denkt dat hij dat in zijn slaap heeft bereikt, dan is hij een vroom en religieus persoon . Koud duidt het goede van deze wereld en het hiernamaals aan . De beste zwarte kledingstukken zijn godslasterlijk, en het is sterker in interpretatie dan wol . En koudheid die in religie gestreept is, is beter dan in deze wereld, en kilte dan klaver is een verboden geld, en als het van katoen is, is het een werelds religieus geld ….
…Als hij zag dat hij in de winter een kledingstuk verkocht of wegnam, dan duidt dat op zijn armoede en zijn behoefte aan mensen . Hij zei dat Abu Said predikant kleding hoofd van de man waarschijnlijk zijn vak was dat hij doet en beveiligt ze van de armoede-enquête waarin een fout in de levenden en gaan rijkdom en uitbreiding in hen bevrijden en schade in de winter gunst ) en Almparty hem als de opschrift wordt aangegeven door een vrouw . Zei Jafar Sadiq interpreteerde Paljarah of de jongen, wat hij het ook van Zain of Shin zag, in hen zal terugkeren , en het aftrekken van de kleding die ze aan bepaalde aspecten ervan geven, wordt gevoeld dat het dragen van iets waarvan het goed wordt opgevat en er baat bij heeft als ze afkomstig zijn van katoen, een schoon en ruim en als Dd dus Vtobeirh tegen hem is en als ze van Silk zijn en niets is er niets mis mee en de verkoper ervan, want hij kiest deze wereld boven zijn hiernamaals . Abu Sa’eed zei dat het visioen van de predikant koud was, of ze nu gedetailleerd of niet gedetailleerd waren, ze tonen goed overgeleverd dat Abu Bakr, moge Allah tevreden met hem zijn, zei: O Boodschapper van Allah, ik zag gisteren op de papyrus petechia zei : twee zonen Thabr hen . En de inkt duidt op vreugde, geluk en kou, dat is naast het belachelijk maken van uitdrukking, behalve dat intimiteit in de wereld beter is dan in religie, en het is in interpretatie sterker dan wol . Men is van mening dat het dragen van Prada of gemengd met katoen Bharir het zonder het is, zelfs als het haraam rijkdom is zijde en de decoraties zijn gekleed op de markten, ze welkom zijn en alleen in tijden van plezier en voortekenen, evenals als ze in de rol zijn, tenzij het is een soort amusement . En wie ziet het vonnis van het kleed van de gekleed persoon wordt geïnterpreteerd in zijn geheel . En wie ziet dat hij in de winter zomerkleding draagt, zal het goede en het voordeel evenzeer verhogen als de waarde van wat hij draagt . Hij voelde dat hij kleren van vrouwen draagt, het verhoogde het geld met hen en de angst, maar de gevolgen zijn verschrikkelijk en overleven als ze een vrouw zagen die kleren van de mannen droeg, dat toont goed en nuttig . Al-Karmani zei: ~Wie zag dat hij minder kleren droeg dan de zijne, dan duidt het op de corruptie van zijn zaken, en als ze eleganter zijn dan zijn kleren, dan geeft hij de volgorde van zijn zaken aan .~ En wie ziet dat hij de kleding van de oudsten bij zich heeft, dan geeft het de hoogte van de zaak aan en het bedrag waaraan die kleren aan hem worden toegeschreven als hij daarvoor een gezin is, anders is het goed en nuttig . En wie ziet dat hij kleding heeft van de kleding van verdorven mensen, hij zal vele zonden en overvloedige zonden hebben . En wie ziet dat hij koningen draagt, wordt geïnterpreteerd op drie aspecten: dichter bij hen komen, goedheid, voordeel en regelmaat van zijn zaken verkrijgen, en de waardigheid en eer verkrijgen . Men is van mening dat het dragen van kleding van wetenschappers Welkom in Salah was voor de wereld van wetenschap en liefdadigheid en het Hiernamaals .) Hij voelde dat hij kleding draagt van de wol waarvan het wordt geïnterpreteerd om het geld te verzekeren . Men is van mening dat het dragen van kleren dhimmis of Aharbeyen of zo, of Alrvdh, het zou geneigd zijn tot wat hij zei Jafar Sadiq’s visiekleren gaan nooit over negen aspecten van religie en rijkdom en prestige en voordeel en leven en werken ten gunste van de gerechtigheid van deze en schadeloosstelling als het is niet wat je de uitdrukking ontkennen en als de vrouw zag, dat ze ze droeg wat werd genoemd van het prijzenswaardig kleding, en haar interpretatie maakte haar recht met haar man en de integriteit van haar zaken . En Daniël zei een visioen van de kleren van de man: Als je kleren aantrekt, zul je worden uitgelegd als winst, en als je zwarte kleding ziet, dan heeft de koning het goede en is de parochie in nood . Al-Karmani zei: ~Wie ziet dat hij zwarte kleding draagt, zal lijden aan pijn, verdriet en verdriet, tenzij hij iemand is die ze draagt terwijl hij wakker is en ervan op de hoogte is, en hij zal in moeilijkheden verkeren .~ Abu Sa’eed zei de predikant zwarte kleren voor degenen die gebruikt worden om letsel gehate dragen en werd verteld is de patiënt bewijs van de dood, omdat de mensen van calamiteiten dragen zwarte kleren en kleding nul dieback ziekte alleen in Dibaj of twinge of zijde, en deze dingen zijn geldig voor vrouwen en mannen van de corruptie van religie . Al-Karmani zei: Als de patiënt ziet dat hij een geel kledingstuk wast totdat het geel is verwijderd en de witheid verschijnt, dan wordt het kledingstuk geïnterpreteerd als een lichaam en wordt de gelige kleur overgedragen door zijn ziekte en zijn vertrek van hem . Het voelde dat het ontwapenen van een gele jurk het uit Sagmh niet gebeurde hem pijn deed wat hij haat in het geel van het scheuren van de jurk of zo, in tegenstelling tot alles wat in kleur wordt gedragen en de kleren groenen verheugden zich en plezier en Tawfiq Abu Sa’eed zei dat de predikant Groenen kleedde buurtmacht van religie en een toename van aanbidding en een dood goed geval wanneer God, die de kleding is van de mensen van de hemel, voor Zijn gezegde: Kom, en draag groene kledingstukken van Sundus en Abraq, en het dragen van groen duidt op de levenden de schade van een erfenis, en voor de doden dat hij als martelaar uit de wereld kwam . Al-Kirmani zei: “Wie ziet dat hij groene kleren draagt, wordt met eer en eer geïnterpreteerd. Wat betreft de witte kleding, ze zullen worden geïnterpreteerd als gewenst, vooral als het puur is . ~ Abu Sa’id, de predikant, zei dat witte kledingstukken geschikt zijn om ze als religie te dragen, en voor degenen die gewend zijn ze te dragen terwijl ze wakker zijn, en wat betreft de eigenaren van ambachten en ambachten, ze moeten het voor hen dragen . Al-Karmani zei: “Wie zag dat hij puur witte kleding draagt, geeft de goedheid van zijn religie en zijn goede conditie aan. ‘En zijn zorgen gingen naar zijn zeggen dat hij puur witte kleren draagt, en wat zijn blauwe kleren betreft, hij is schoon . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren draagt Zarka het is religie is goed en de kleren Rouge, ze haatten mannen alleen Almlhvh en Plinth beddengoed de blos van deze dingen duidt op plezier en is geldig voor vrouwen in Dnaahn zou roodachtige shows dragen die vechten zeer ernstig geschil en werd verteld snappers vreugde met punk In de wereld, zoals blijkt uit het verhaal van Qarun, en er werd gezegd dat het duidt op een overvloed aan geld terwijl het de rechten van God daarin verhindert . En wie zag dat hij droeg het op een feest of een groep, dat hij hem niet schaden . Hij zei dat Kirmani zag dat hij kleren van Hamra droeg, het wierp strijd en geschil, hoewel Welkom bij het mandaat dat hij ontving, misschien ging de vreugde van het vers uit naar zijn volk in de opsmuk en was gekleed in kleding Hamra en er werd gezegd dat het visioen van blozen , of het nu in kleding of iets anders is, ze tonen goedheid en misschien het visioen van erysipelas getoond in de jurk naar plezier . En wie ziet dat zijn kleren worden verbrand, dan zal hij evenveel schadelijke gevolgen voor hem krijgen als dat hij daardoor is verbrand, en wie ziet dat zijn kleren gescheurd zijn, zal het geheim uitleggen . Men is van mening dat het dragen van kleren van wol of dierenhaar of haar of zo. Het totaal van dat geld, als het zijde was of zo Fmal haram-jurk, een geplaveid bewijs van immoraliteit en de kleren vies, ze verdelen Bgham en verdriet, en de jurken Alkagd ze verdelen Baelchenaah niet goed erin, en de huid van de jurken krijgt interesse en voordeel in de mate die aan hem wordt toegeschreven dat de huidjurk je niet naait in termen van groothandel van alle variëteiten toont volledig gevuld met religie en misschien was dit weer een oude op het gezicht en kleren van de schatkist zullen Baezz en rijkdom overdragen . En wie ziet dat hij een kreupele jurk draagt, zal een vrouw in haar anus komen . Jaber zei dat de Marokkaan hun gehechtheid uitdrukte aan dingen alledaags Valbaad in kleding als het schoon is als nieuw, die gehecht is aan religie en de wereld en als de vuile vintage strakke Vdd dus misschien Del vuil in de jurk over de zwakte in religie en werd verteld of de vrouw zag dat ze een geel gewaad droeg, het was haar man, het verzwakt echter ) Hij was niet voor haar, dus nam hij een man . En wie ziet dat hij een opgevouwen kleed opent, duidt op reizen, en wie ziet dat hij een open kleed opvouwt, duidt op de afwezigheid van zijn reis . Khaled al- Isfahani zei dat de beste kleding en wat katoen was als het niet iets is van zijderupszijde, want het is puur, het is een goede religie en wereldse kleding als het patroon, katoen of zijde, ze verdelen geld haram en de corruptie van religie en zorgeloos . Hij zei Jafar Sadiq nieuwe jurk blanke man een vrouw en een vrouw en de koning van genade en het voordeel van een paar, het zag dat hij zijn mantel met hem uittrok dat hij in de koning van de dienst was, het is van zijn dienst maar niet zo goed als het wordt genoemd, en zag dat hij zijn kleren sneed, legde hij uit dat hij goed was . En wie ziet dat de dief zijn kleed uittrekt, hindert het voorkomen van corruptie onder vrouwen . Abu Saeed, de predikant, zei dat het kledingstuk met twee kanten of twee kleuren beleefdheid en voogdij aanduidt voor de mensen van religie en de wereld, en dat het nieuwe kledingstuk goed is voor de rijken en de armen . Het voelde dat magsuot kleren als nieuwe Vtmzkt niet in staat zijn om te repareren zoals het fascineert, zelfs zozeer als dat het leeft en het kind en de hoge waarde van de dienaren van de ziekte en de vrije genade jurken een soort hernieuwde schuld verhogen , de gedragen over zijn kleren toonde de goedkeuring van zijn geheime Alanath en misschien was de bedoeling goed van het schijnbare en misschien verdiende geld. Mdkhora en zijdebrokaat zijn niet geschikt om sokken te dragen voor de juristen want zij Aaolan hun verzoek minimaal en nodigen mensen uit tot ketterij en waren waarschijnlijk geldig voor niet- geleerden, ze interpreteren het werk vereist Paradise en besmet met dit vorstendom geeft ook aan dat huwelijken door een vrouw, eerlijk of concubinaat Bjarah Belle setting noemt de kruising in de uitdrukking van alles dat is van het geval van de ziener . De mantel duidt zijn gezichten aan . Al-Kirmani zei: ~Het wordt geïnterpreteerd als rechtvaardigheid in religie, voor de corrupte mensen met zwepen en voor anderen met pokkeninfectie in het lichaam .~ Abu Sa’eed zei dat de predikant de penistoestand overdraagt die van haar familie was, vooral van de mensen van het ploegen en planten en het vruchtbare jaar voor degenen die van haar familie het toenemende plezier van een vrouw hebben en gaf Xia geld vanaf het punt van de Perzen en de mensen van onthulling en gokken, en kunnen zwepen opbouwen . Een toelaatbaar degene die een gezicht met gevolgen, en niemand is de schuld van dat, of het nu voor mannen of vrouwen, tenzij er iets van het verwerpelijke type wordt gemengd met hem . Wat betreft de inkt, het wordt met gratie geïnterpreteerd, en er zit niets in behalve het beste, vooral voor vrouwen, en er werd gezegd dat de visie van de kleding van vrijgevigheid een verdriet is . De zag dat zijn twee kledingstukken die Khgayn Mottagtaan boven elkaar droeg, wordt aangegeven door zijn dood en gescheurde kleding, terloops geïnterpreteerd letselproblemen en gescheurde langer geïnterpreteerde vulva en het dient als Alqaba en Duwaji als de vrouw zag dat haar kleren gewoon kort ontbraken, HTC verborgen en eten de nieuwe jurk eet halal geld en eet de jurk, zei Salmi zag dat zijn kleren nat van hem waren terwijl hij ze aantrok. Als hij op reis is, dan reist hij niet, en als hij iets van plan was , zou hij niet hebben . En hij die ziet dat hij zijn kleren verkoopt, is goed voor hem en er is niets goeds voor hem die ze koopt, en als hij ziet dat hij ze van zichzelf duwt, dan is dit de kwijtschelding van zijn armoede . En wie ziet dat hij nieuwe kleren draagt nadat hij een bad heeft genomen, dan weigert hij met verlies van zorgen en verdriet, en wordt hij gespaard van iets onrechtvaardigs . En wie ziet dat hij draagt een verboden kledingstuk of iets toe te schrijven aan vrouwen, trouwt hij met een vrouw die is verboden, en voor de geborduurde kledingstukken, worden ze gedragen door hen, mijnen, en misschien wel de bekendheid van de vrouwen zijn gebroken . Hij voelde dat hij vrouwenkleding droeg, ze waren zwanger, ze kwamen naar het vrouwtje, hoewel hij niet zwanger was, het beïnvloedt schade of angst in hetzelfde geld net zo veel als Hnaatha waarschijnlijk zijn tijd en het kleed, dat is op de schouder geplaatst, interpreteerde het de menselijke religie die hem in de nek-aan-nekpositie van het secretariaat draagt . Er wordt gevoeld dat het een mantel is. Wel, hij Salah Dinh en te goeder trouw, en als hij de mantel zag die het op de Well-schouder draagt , nam de schuld toe en de gezondheid van de religie is niet goed in dun .) De waskleding die hij moet trekken het voelde dat het wassen van zijn kleren van vuil het toont zijn goedheid en redding van somberheid en verdriet en zijn welzijn en zijn schuld zal worden terugbetaald als hij het draagt, maar als hij het niet draagt, is het zonder dat . Al-Karmani zei: ~Schone kleren wassen als er vuil uit komt, dan is het corruptie in religie en het begaan van zonde .~ Abu Saeed Al-Waseer zei: Kleding wassen van vuil is een berouw, het wassen van sperma is een berouw van hoererij, en het wassen van bloed is een berouw van moord, en het wassen van excuus als berouw . Jaafar al-Sadiq zei: Kleding wassen met koud water betekent vier aspecten van berouw, welzijn, redding van Asir en veiligheid van angst, en ze wassen met warm water, verdriet, verdriet en ziekte . En er werd gezegd dat wie zag dat hij schone kleren wast, het een toename is van zijn vroomheid en vroomheid, en er werd gezegd dat dit extravagant was omdat het niet verdiende om gewassen te worden, en anderen zeiden dat daar geen kwaad in zit. en dat kan geen kwaad ….