…Lucht : misschien aangegeven met zijn naam . Wie zichzelf in hem ziet staan, zitten of zoeken, dan is hij in de grillen van zijn religie, of in bedrog in zijn wereld, en zijn geest van wandelen waarin zijn werk in de lucht of in een staat van waakzaamheid is, en zijn hoopt, als hij in zijn ketterij is, dan is hij zijn ketterij, en als hij een ongelovige autoriteit is, dan zal zijn schuld bij hem worden gecorrumpeerd, anders zal hij met hem vrezen voor zijn ziel, en als hij in het zeeschip is , hij is bang voor schade . En als hij op reis was, kreeg hij angst . En als hij ziek is, leidt hij het verderf, en als hij van zijn plaats valt, zal hij beschadigd raken in zijn toestand en vervallen in zijn daden, omdat de Almachtige God zegt : “ Of de wind waait op een verpletterende plaats. ‘ Als hij sterft tijdens zijn miskraam, is dit het hoogste doel dat wordt bereikt door degene die sterft, ketterij of doden of zo . En wat betreft de lucht om een ​​structuur te bouwen, of om er een plank in te slaan, of om er een dier of een wiel in te installeren, en als een zieke stierf, of met hem stierf een patiënt, en dat is zijn kist en graf , als het groen was, was hij een martelaar, en als hij zag dat hij als heerser of heerser geïsoleerd is van zijn werk Of hij verloor zijn macht door dood of leven, en als hij zag dat hij die een huwelijkscontract had of bouwde zijn familie, dan wordt hij met haar bedrogen, en zonder veiligheid voor haar, en als hij ziet dat wie zich in de zee bevindt, zijn schip is beschadigd, of zijn vijand is gevangengenomen, of iemand houdt toezicht op het verderf. De twee dingen . Dit kan duiden op een corrupte daad die hij zonder kennis of Sunnah deed, als hij het niet op een fundering bouwde, noch was zijn feesttent of zijn pensioen gebaseerd op een beslissing . Wat betreft vliegen in de lucht, duidt dit op reizen op zee of over land . Als het met een vleugel was, dan is het sterker voor de eigenaar, en het is veilig voor hem en duidelijker, dan kan zijn vleugel geld zijn dat hij opneemt, een heerser die in zijn armen en onder zijn vleugels reist . Hetzelfde geldt voor zwemmen in de lucht, en het kan ook aangeven of het zonder vleugel is, om te misleiden wat er binnenkomt in termen van jihad, berekening of andere reizen dan de reistijd, over land of zee, en wie het ziet dat hij nonchalant door de lucht vliegt, ver weg reisde of eer verwierf . Wat betreft de sprong, het geeft de overdracht aan van wat erin zit naar anderen, hetzij van markt naar andere, van huis naar plaats, of van werk naar andere, afhankelijk van de omvang van de twee plaatsen. Als hij van moskee naar markt springt, zal hij de wereld verkiezen boven het hiernamaals, en als het van markt tot markt is. Een moskee, in tegenstelling tot dat, en vliegen in de lucht kan opstijgen tot degenen die ambities en hoop vermenigvuldigen, en worden een pijp . Van plek tot plek, getransformeerd van staat naar staat . De verre sprong is een lange reis, dus als zijn sprong afhangt van een stok, vertrouwt hij op een sterke man . Wat betreft de kleuren van de lucht, als de ogen van de zoeker zwart werden totdat hij de lucht niet zag, als zijn zicht dan het donkerst was tussen hem en de hoofden boven hem, dan, als hij hem niet aan een hoofd had toegewezen, zijn ogen waren verblind en zijn blik werd geblokkeerd door het licht van leiding, en als het visioen van de wereld was en ze huilden in een droom of huilden of ze smeken, met intensiteit die evenveel over hen neerdaalde als duisternis, hetzij verdrukking of somberheid of onvruchtbaarheid en onvruchtbaarheid . De Hetzelfde geldt voor roodheid, en de Arabieren zeggen dat het jaar van droogte : een stoffige jaar, voor het stof te stijgen naar mij van de ernst van de droogte, zodat de lucht is in de ogen van de honger, en hij zich voorstelt dat er rook daarin, dus als degene die de lucht verduistert rook is, dan is het een kwelling van onvruchtbaarheid of iets anders, en wat betreft mist is het verwarring en opruiing. Mensen worden overweldigd door verwarring ….

…En Ibn Sirin zei in de betekenis: ik ben verbaasd over degene die een paar centimeter op de grond ligt, hoe hij geen arm opheft, vooral niet als hij iets aan het hebben is dat goed is om op te zitten zoals hij terwijl hij wakker is ….

…Het is in een droom een ​​verhoging van de sultan . Als de stoel van ijzer is, dan is het kracht en spijker . Als het van hout is, dan is het zonder hypocrisie . En wie ziet dat hij op een stoel zit, dan is hij advocaat of curator en zal hij verheven worden, en als hij afwezig is, zal hij terugkeren naar zijn familie . En de stoel verwijst naar de bazen van posities van hoogheid en verhevenheid, echtgenoten, kinderen en grote woningen . En wie zag dat hij een stoel sloeg en erop ging zitten, trouwt . En er werd gezegd : als hij een zwangere vrouw had, zou ze een kind brengen . En er werd gezegd : hij zal als martelaar sterven . En wie ziet dat zijn stoel is verbroken, duidt op zijn dood of de dood van zijn vrouw, of de val van zijn lichaam . De stoel is een genoegen en een dringende voorziening voor degene die erop zit, of een indicatie van overwinning in het Hiernamaals, en er zit niets goeds in voor de zieken . Het zien van de zetel van de Almachtige God die boven de hemelen is, is een bewijs voor iedereen onder de geleerden van hoge niveaus en hoge posities, en misschien heeft de zwangere vrouw een redding van haar strengheid, het celibatair heeft een huwelijk, de gehuwde heeft een zoon , en het duidt op reizen, en de patiënt moet hem dragen op het bed van de manie of een beest dat hij berijdt of een huis waarin hij woont of een Sunnah Westenha ….

…Als hij ziet dat er geen tanden in zijn mond zitten en er nieuwe ontkiemen, wordt dat op drie manieren geïnterpreteerd die zijn zaken veranderen: een lang leven en een maatstaf voor zijn eigen belang ….

…Een cyste is in een droom het menselijk lichaam . Dus wie het leeg ziet, is het bewijs van de dood van de eigenaar van de tas . En wie er middenin een tas ziet, hij heeft veel kennis die hij tijdens zijn leven heeft opgedaan, en als er dirhams in zitten, dan is de kennis correct . En er werd gezegd : de tas is het geheim van de eigenaar, want hij breekt wat erin zit en het geheim verschijnt . En wie ziet dat zijn tas is gescheurd, de tas is zijn lichaam en geld is zijn ziel, dit duidt op zijn dood . En wie aarde in zijn tas ziet, wat de kringloop van hout is, dit duidt op zijn dood, net zoals de djinn de dood van Salomo aangaf, vrede zij met hem, toen zijn stok werd omgehakt . Misschien wees de zak naar de eigenaar Fouad . Zie ook Justitie ….

…Jaber al-Maghribi, die zag dat hij zijn kleed had opgevouwen en op zijn schouder had gedragen, zou van plaats naar plaats gaan . En wie ziet dat hij zijn kleed heeft opgevouwen en erop gaat zitten, geeft aan dat er van zijn leven maar weinig over is, maar weinig levensonderhoud . En wie zag dat hij een opgevouwen kleed uitspreidde, hij opent de deuren van het levensonderhoud erop ….