…De koe : Een jaar, en Ibn Sirin zei altijd dat de kwartel van de koe is voor degene die hem bezat, mij dierbaarder dan de Mahazel, omdat de kwartel vruchtbare jaren is en de mazel jaren van vruchtbaarheid, volgens het verhaal van Jozef, vrede zij met hem . Er werd gezegd dat de koe hoog is en geld heeft, de dikke is een rijke vrouw, de magere is arm, de koe is goed en nuttig, en de gehoornde vrouw is een uitgestoten vrouw . Wie denkt dat hij haar wilde melken en ze verbiedt hem met haar hoorn, ze is boos op hem . Als hij zag dat iemand anders haar melkte en hem niet belette, dan verraadde de urineleider hem bij zijn vrouw . En haar stapel is waardeloos geld . De opvatting van zijn vrouw over haar en haar verlies duidt op de corruptie van de vrouw . Sommigen van hen zeiden dat de uitsluiting tegenover een koe een ontbering is aan het begin van het jaar, en dat het midden in het jaar slecht is, en dat het wonder aan het eind van het jaar ernstig is, en de het slachten van de koeien is een ramp onder familieleden, en de helft van het geslacht is een ramp voor een zuster of dochter, omdat de Almachtige God zegt : ~ En als het er een is, dan heeft het de helft ~. Een kwart van het vlees is een ramp voor een vrouw, en een klein deel ervan is een ramp die zich elders voordoet . Sommigen van hen zeiden dat het eten van rundvlees halal geld is in het jaar, omdat de koe Sunnah is . Koehoorns zouden vruchtbare jaren zijn . Wie koopt een vette koe zal de wilaya van de stad Amra slaan als hij daarvoor gekwalificeerd is . En er werd gezegd dat degene die een koe sloeg een landgoed van een groot man sloeg, en als hij celibatair was, trouwde hij met een gezegende vrouw, en iedereen die het zag alsof hij op een koe had gereden en zijn huis was binnengegaan en het had vastgebonden, zou hij rijkdom, plezier en verlichting van zorgen krijgen es . En als hij ziet dat ze hem met haar hoorn slaat, geeft hij een verlies aan, en zijn familie en verwanten zijn niet veilig . En als hij zag dat hij gemeenschap met haar had, zou hij zonder haar gezicht een vruchtbaar jaar zijn geworden . Als de kleuren van de koe worden toegeschreven aan vrouwen, dan zijn ze als de kleuren van het paard . Evenzo, als het aan jaren wordt toegeschreven, en als hij in een draaide een koe melk van haar kalf ziet zuigen, dan is het een vrouw die over haar dochter leidt . En als hij een slaaf een koe van zijn meester ziet melken, dan trouwt hij met de vrouw van zijn meester, en wie ziet dat hij een koe of een stier heeft gekrabd, zal evenveel ziekte krijgen als gekrast wordt . En wie een koe of een os tegen zich heeft, hij zal ontbering en straf ontvangen en ik ben bang om gedood te worden . En de koe zou een goed teken van de bal zijn, en degene die het samen zag, gaf een storing aan . Wat betreft de koeien die de stad binnenkomen, als sommigen van hen elkaar volgen en hun aantal begrijpelijk is, dan zijn het jaren die de mensen binnenkomen, als ze dik zijn, dan zijn ze welvaart, en als ze mager zijn, dan zijn het ontberingen, en als ze daarin verschillen, dan is de gevorderde dik, de welvaart vordert, en als hij mager is, neemt de nood toe, en als ze samen kwamen of ongelijk, en de stad was een stad van de zee, en dat was tijdens de reis en schepen werden gepresenteerd volgens hun aantal en toestand, anders was het een synonieme verleiding, alsof ze de gezichten waren van koeien en in goedheid die op elkaar leken, behalve dat ze allemaal nul zijn, omdat het ziekten zijn die mensen binnendringen . Als de hoorns verschillende kleuren hebben, of ze zijn er vies van, of als er vuur of rook uit hun mond of neus komt, dan is het een leger, overval of vijand die hen treft en op hun erf neerdaalt . Een drachtige koe is een vruchtbaar jaar . En wie ziet dat hij een koe melkt en de melk ervan drinkt, hij zal rijk zijn als hij arm is, en hij zal trots zijn op zijn status, en als hij rijk is, zullen zijn rijkdom en trots toenemen . En wie hem een ​​klein kalfje of vaars geeft, hij sloeg een kind . En elke minderjarige van de rassen, waarvan de belangrijkste in interpretatie wordt toegeschreven aan een man en een vrouw, dan is een kind een kind . En rundvlees is geld, evenals vlees . Er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik een koe of een os aan het slachten was . Hij zei : ik ben bang dat je een man zult vee, en als je ziet dat er bloed uitkomt, is het ernstiger. Ik ben bang dat het de doden zal bereiken . Als u geen bloed ziet, is het gemakkelijker . Aisha zei : ik zag alsof ik op een heuvel om me heen koeien slachtte, dus Stolq zei tegen haar : als je je visie gelooft, zal er een epos om je heen zijn . Het was zo ….

Koeien duiden koeien aan in een droom over de jaren, dus een zwarte of gele koe is een jaar waarin vreugde en vruchtbaarheid heerst, en de afscherming van de koeien is intens aan het begin van het jaar, en de koeien aan hun zijde zijn streng in het midden van het jaar, en het wonder in zijn wonder is de strengheid aan het eind van het jaar, en de kwartelkoeien . Jaren van vruchtbaarheid en magere koeien zijn jaren van onvruchtbaarheid en dorheid . Rundvlees eten in een droom is het voordeel van halal geld in het jaar . En er werd gezegd : de koe is hoog, en het raakt geld van een mooie vrouw . Het raakt geld van een mooie vrouw ….

Villen: Iemand die in een droom ziet dat zijn huid is gevild, zal goed lijden, of hij trouwt met een vrouw die hem haar geld geeft . En er werd gezegd : wie ziet dat zijn huid wordt afgepeld, of zijn huid wordt afgepeld, dan laat hij zijn geld achter en betaalt zich terug, en als hij ziek is, is dat zijn dood en zijn loskoppeling van deze wereld ….

Met betrekking tot het villen, wie ziet dat hij iemand schilfert, dan neemt hij zijn geld en vilt de dieren voor geld, en wie ziet dat hij zijn vlees heeft uitgelegd zonder gescheiden te zijn van zijn leden, dan wordt gezegd dat hij erover spreekt, of een deel van zijn geld is gekwetst, en wie ziet dat het door een zaag wordt verspreid, dan zorgt hij voor een zoon, broer of zus, en wie ziet dat hij het zachtjes vilt, dan sluit hij vriendschap met een vrouw en trouwt met een vrouw en wordt er goed van haar, en als hij een immoreel persoon is, duidt dit op zijn dood

…En wie zag dat hij op de rug van een koe viel, geeft aan dat de Sunnah voor hem veranderd is ….

…En wie ziet dat hij een koe melkt en niet van de melk drinkt, geeft aan dat hij veel geld inzamelt en dat hij er niets uit heeft gehaald ….

…En wie zag dat de koe met hem sprak, het geeft de breedte van het leven voor hem aan, zodat mensen zich over hem verwonderen ….

…En wie een vette koe ziet, het is een vruchtbaar jaar, vooral als ze drachtig is, dan is ze volwassener, en als ze baart, is ze vruchtbaarder ….

…Er werd gezegd dat wie ziet dat hij een koe met zijn kop of zijn koning in algemene termen vasthoudt, hij zal trouwen met een vrouw van karakter en religie ….

…En wie ziet dat hij ruzie heeft met een koe, geeft aan dat hij ruzie heeft gemaakt met een sterke vrouw met een lange tong ….

…En wie een slaaf een koe ziet melken, dan trouwt hij met een vrouw, en wie een stier uit een kamer ziet komen en er vervolgens in wil terugkeren, kan niet, dan interpreteert hij een woord dat uit iemands mond komt, dus hij is van plan het terug te geven, maar hij is niet in staat ….

…Wat betreft de koeien, wie ziet dat hij op een os of zijn koning rijdt en zijn gereedschap bij zich heeft, dan zal hij een daad van gezag en veel geld plegen en de beste stieren om te berijden is dat wat zwart is en als het is geel of rood en heeft geen boot, dan is het ziek voor zijn berijder en zit er niets goeds in. Als hij het niet uit zijn positie verwijdert, zal hij een hekel hebben aan en niet geïsoleerd. Degene die ziet dat een onbekende groep stieren of koeien zonder kop is gekomen of beheerd of hun plaats is binnengegaan of verlaten, en als hun kleuren nul zijn, dan zijn dit ziekten die op die plaats die locatie voorkomen, zelfs als hun kleuren anders zijn Het zijn evenveel vruchtbare jaren als de kwartel en de mazil, de kwartelkoeien zijn jaren van ongeluk, en de mazil zijn jaren van gekmakende jaren. En wie ziet dat hij een koe bezit met haar kalf, trouwt met een vrouw van karakter en religie, en wie denkt dat hij een berijder is, zijn vrouw sterft en erft het. Haar magerheid en wie ziet dat hij rundvlees eet of drinkt van haar melk, dan zal hij meer macht, geld en instinct in schulden hebben, en als hij ziek is, zal God hem genezen en wie ziet dat hij koeienvet eet zal vruchtbaar en gezegend zijn, en wie ziet dat hij koeien-ghee eet, dan is het een verhoging van zijn geld en is het beter dan schapenvet…

…En wie zag dat hij iets van een koe of een stier slachtte op een ander altaar dan een altaar, dan valt hij een man aan en onderdrukt hem in zichzelf en zijn geld ….

…En wie ziet dat hij de grond ploegt met een koe, geeft aan dat de grote zegen is bereikt ….

…Abu Sa’id, de prediker en al-Karmani, zei: ~Wie zag dat hij een wilde koe had geslagen en het vlees ervan had opgegeten, zou geld van een mooie vrouw krijgen .~…

…En wie ziet dat hij een andere koe gooide dan jagen, dan gooit hij een vrouw, en als hij hem gooit om te jagen, krijgt hij geld en een prijs ….

…En wie ziet dat hij de castratie of de huid van een koe heeft geslagen, dan is het een geldwonde van een eerbare man ….

…En wie ziet dat hij een koe gooit en geen monster raakt, zal wat hij hoopt niet voor hem worden gedaan ….

…En wie ziet dat hij een koe aan een koning heeft gegeven, zoekt een volk onder zijn gezag. Als het geschenk wordt geaccepteerd, is zijn streven acceptabel, en als het niet wordt geaccepteerd, anders ….

…En wie ziet dat hij een vet, koe of ram heeft geofferd, dan zal hij zijn nek vrijmaken ….

…En wie zag dat de koe naar hem toe kwam, geeft aan dat de Sunnah voor hem gezegend is ….

…En wie een koe zag, ik keerde me van hem af, het duidt op de ongelukkige Sunnah ….

…En wie zag dat een koe hem beet of schopte, wijst op het verraad van zijn kinderen met hem ….

…Evenzo, als hij ziet dat hij de kop van een koe, een os of een mens of iets anders eet, behalve wat van elkaar onderscheiden is . Het menselijk hoofd is beter in de breedte van de wereld ….

…Ibn Sirin zei: Wie een koe zag die zijn eigendom was en dik was, geeft de grote zegen in dat jaar aan, en als het onbekend was, dan geeft het aan dat de zegen werd verkregen voor de mensen van die plaats in dat jaar, en als het karig was, dan is zijn interpretatie ertegen en het rundvlees is geld in dat jaar en zijn huid geeft de munitie in dat geld aan ….

En wie ziet dat hij vilt, dan zal hij de verwaarloosde zaken die als vanzelfsprekend worden beschouwd, beheren en zal hij in orde zijn en terugbetaald worden en onder de mensen verzoend worden, en God weet het het beste ….

En wie ziet dat hij hertenvel heeft gevild, pleegt overspel met een westerse vrouw ….

Degene die zag dat hij iemand had gevild, zou zijn geld aannemen, en er werd gezegd dat de afgeslachte persoon een broer had die onrecht werd aangedaan of verboden ….

En de schuine streep is een onrechtvaardige man zoals een politieagent of een handelaar die de rechten van mensen wegneemt en hun geld verhindert ….

En wie ziet dat hij Zags huid heeft gestript, pleegt overspel met een vreemde vrouw ….