…Hij is in een droom de vrouw en zoon van de man, zijn dood en zijn leven, zijn rijkdom en eer, zijn moeder en zijn dier, en zijn geheim. Als zijn winkel in een droom instort, scheidt hij van zijn vrouw, of is zijn zoon weg, of sterft hij als hij ziek is, of zijn geld kwijtgeraakt of zijn slaaf verkocht of stierf, of zijn geheim verscheen . En als hij zag dat zijn winkel fris en lekker rook, en als hij vrijgezel was, trouwde hij met een goede vrouw of had hij een zoon, en als hij ziek was, zou hij herstellen van zijn ziekte en zijn leven verlengen, en hij zou zijn waarde kunnen vergroten en zijn aanwezigheid verruimen, of hij kocht een prachtige natie of een luxueus dier . Misschien wees de winkel de vader en de moeder aan, omdat zij de reden waren om hem te vinden en te voeden . Wat in zijn winkel bekend was, of het nu een toename of een afname, een nieuwigheid of een sloop was, is te danken aan de persoon die het naar de winkel wees . En wie zag dat hij in een winkel zat, hij zou profiteren van het goede . En wie zag dat zijn winkel was verwoest en zijn vader, moeder of vrouw ziek was, dan zou de patiënt sterven . De winkel is het levensonderhoud van de man en zijn huwelijk . En wie zijn winkel wil vegen, gaat er weer uit . En wie ziet dat hij de deur van zijn winkel breekt, zal zich ervan afwenden . Als hij ziet dat de deuren van de winkels gesloten zijn, zal de recessie zich uitbreiden, en als hij ziet dat de deuren opengaan, zal God de handelspaden vergemakkelijken ….

…De winkel : duidt elke plaats aan waar een persoon baat heeft bij interesse in zijn wereld en andere dingen, zoals zijn boomgaard, zijn feddan, zijn palmboom, zijn vrouw, zijn vader en zijn moeder, of zijn boek, uit de woorden van de publiek voor wie een interessante plaats heeft aangenomen, maak er zijn winkel van . Degene die zijn winkel zag, werd vernietigd, als zijn vader ziek was, stierf hij, omdat hij van hem leefde . En als zijn moeder ziek was, zou ze omkomen, want ze voedde hem op met haar melk en versterkte het met haar levensonderhoud . En zijn vrouw was zwanger of ziek, ze stierf omdat zij zijn wereldse leven is, zijn plezier en zijn plezier, en wie in haar schoot is, is zijn water, en zijn zoon is zijn geld in interpretatie . Als dat niet het geval is, wordt zijn levensonderhoud moeilijk en worden de plaatsen waar zijn kracht voor hem belemmerd, belemmerd . En wie ziet dat hij de deur van de winkel openbreekt, draait zich er vanaf . Als hij zag dat de deuren van de winkels gesloten waren, was hun bagage neergeslagen en hun zaak gesloten . Als hij ziet dat hun deuren geblokkeerd zijn, zullen ze sterven en zal de herinnering aan hen verdwenen zijn . Als hij zag dat het werd geopend, zou het de deuren van de handel voor hen openen ….

…En als ze zag dat ze een zoon heeft gebaard, geeft dat aan dat ze van streek zijn ….

…En wie ziet dat zijn zoon heeft geleefd, een vijand zal aan hem verschijnen vanuit een plaats waar hij niet op kan hopen, maar het leven van het meisje is goed tot het einde ….

Als hij ziet dat een zoon van hem is opgestaan, verschijnt er een vijand vanwaar hij niet meetelt

…En wie ziet dat zijn zoon stierf, hij zal van zijn vijand worden gered ….

…En wie ziet dat zijn zoon heeft geleefd, zal zijn vijand overtreffen ….

…Als hij zag alsof zijn zoon stierf, raak dan zijn vijand kwijt ….

…En als een vrouw ziet dat haar zoon heeft geleefd, zal ze een dochter baren ….

…En wie ziet dat er een zoon of dochter uit zijn maag komt, dan zal dit van hem komen en zal zijn gezin zegevieren ….

…Als iemand droomt van een zoon, neef of oom van moederskant, tante of tante, dan betekent dit teleurstelling en verdriet . Deze droom voorspelt een droevig leven . Als hij ervan droomde correspondentie met een van de genoemde te verplaatsen, dan betekent dit een onvermijdelijk conflict tussen families ….

…Wat betreft het slijm : wie het ziet alsof hij slijm heeft . Omdat hij zijn schuld nakomt, of van hen spaart, of hij toestaat dat een volk iets doet wat ze hebben gedaan . Er werd gezegd dat het slijm de gids van de jongen was, evenals het bewijs dat het poesje werd gegenereerd uit het slijm van de leeuw . En wie ziet dat hij op de grond wordt gereden, hem zal een dochter worden geboren . Als hij zag alsof hij zijn vrouw overtrad , zou ze zwanger worden en een zoon baren . En als hij ziet dat zijn vrouw een miskraam bij hem heeft, zal ze een zoon baren of een jonge zoon spenen, en wie seks heeft in het huis van een man, trouwt met een vrouw uit dat huis, of het nu is toegestaan ​​of verboden . Als hij in het bed van een man blijft steken, dan verraadt hij zijn vrouw. Als hij in zijn zakdoek steekt, verraadt hij hem in zijn knecht. Als hij ziet dat hij rouwt, en een vrouw neemt zijn snot, dan bedriegt ze hem en draagt ​​ze het . Als hij ziet alsof hij het slijm van iemand anders wast, dan bedriegt een man zijn vrouw en streeft hij ernaar hem te bedekken en niet te verbergen . Als hij ziet dat hij zijn eigen snot at, eet hij het geld van zijn zoon . En als hij het slijm van iemand anders at, at hij het geld van de zoon van een ander . Als hij ziet alsof hij in zijn neus snot, dan duiden zijn visioenen op het koord van zijn vrouw . En als hij zag alsof hij niesde en een dier uit zijn neus kwam, wordt er een ander kind aan toegeschreven . Als de buitenkant een leeuw was, dan was hij de zoon van een dief . Als het een duif was, dan een geliefde dochter . Als hij zijn slijm ziet stromen, sloeg hij kinderen zoals hij, en als hij een persoon met een steek in zijn kledingstuk ziet, zal hij het met een huwelijk verbinden ….

…Wat betreft de kus, wie ziet dat hij een versierde vrouw kust of seks met haar heeft, dan trouwt hij met een vrouw wiens echtgenoot is overleden, en hij profiteert van haar geld en een zoon, en hij wordt goed in dat jaar en er werd gezegd dat hij de wereld wil. En wie een man ziet kussen en seks met hem heeft en zich met hem vermengt, mengt zich met lust, dan is zijn interpretatie als een interpretatie van het huwelijk, en zo niet met verlangen, dan krijgt hij het effect goed.En wie ziet dat hij een dode accepteert , dan gaat de loop van het huwelijk verder in interpretatie en sommigen van hen zeiden dat degene die zag dat hij een dode met verlangen aanvaardt, hem vervolgens met het goede verbindt, en wie ziet dat de dode hem kust, komt naar hem toe uit het geld van dat dood of door zijn daden is beter, en wie ziet dat hij voor iemands hand is, dan wordt hij door hem vernederd, evenals het kussen van de knie. En een man en wie ziet dat iemand voor de aarde staat, dan is het beter en hoger voor de toekomst voor hem en wie ziet dat hij voor de hand van zijn geliefde staat, dan is hij onderworpen en vernederd aan hem…

En wie ziet dat een dode persoon vertelt over een persoon dat hij plotseling stierf of sterft, er is niets goeds in hem voor die persoon of voor de zoeker, en misschien stierf hij plotseling ….

…Als hij ziet alsof de mensen rouwen om een ​​heerser die is overleden en hun kleren zijn gescheurd, en ze schudden stof op hun hoofd, dan jammert die heerser in gezag ….

En wie ziet dat een van zijn ouders sterft, dan zal zijn wereldse leven worden verworpen en zal zijn toestand worden verdorven, en als hij een student van het hiernamaals is, zal hij van zijn werk worden geschorst ….

Ibn Sirin zei: Wie ziet dat de koning van zijn land is gestorven, duidt op de ondergang van dat land ….

En sommige van de sprekers zeiden: wie zag dat een onbekende oude man was gestorven, geeft aan dat zijn grootvader niets van hem produceerde dat hij van plan was en in hem vond ….

Het zien van een halfzus in een droom geeft aan dat zorgen en ongerustheid bij je blijven ….

…Urineren is in een droom, zijn geld uitgeven aan iets dat niet voor hem is toegestaan, of gemeenschap hebben met iets dat niet geschikt voor hem is . En diurese in een droom is een bewijs van het genereren van levensonderhoud . En het vasthouden van de urine en de hardheid ervan kan duiden op zijn urgentie in zaken en gebrek aan juistheid, en dat de injector pas genoegen neemt met een beslissing als hij betaalt wat hij ervan heeft bevroren . En urineren in een droom is verboden geld . En wie ziet alsof hij op een onbekende plaats is, zal daar met een vrouw trouwen . En er werd gezegd : wie het ziet alsof hij aan het urineren is, geeft een alimentatie uit die naar hem terugkeert . En wie zichzelf ziet als uitgeput in een put, zal het geld uitgeven dat is toegestaan . En wie ziet dat hij een waar heeft uitgeput, zal die waar verliezen . Vriend in een nis bevalt van een zoon van een wetenschapper . En wie ziet alsof hij de Koran heeft uitgeput, zal een van zijn kinderen de Heilige Koran uit het hoofd leren . En wie zichzelf ziet alsof hij wat schenkt en wat opsluit, als hij rijk is, zal een deel van zijn geld weg zijn, en als hij van streek is, zal een deel van zijn leed verdwenen zijn . Als hij het ziet alsof een andere persoon met hem plast, dan wordt hun urine door elkaar gehaald en vervallen ze in een voortzetting en affiniteit . Als hij ziet dat hij een injector is, wordt hij boos op zijn vrouw . Als de urine sterk voor hem is, en hij kan daar geen plaats voor vinden, wil hij geld begraven en kan hij geen begraafplaats vinden . Als hij ziet dat hij heeft geplast in plaats van urine, zal hij worden vrijgelaten als hij arm is, en als hij rijk is, verliest hij zijn geld . Als hij mensen zijn urine zou zien afvegen, zou er een jongen bij hem geboren worden, en de mensen zouden hem volgen . Als hij een persoon ziet waarvan bekend is dat hij slecht over hem is, dan vernedert hij hem door zijn geld aan hem uit te geven . Als een man ziet dat hij melk plast, zal hij zijn instinct verliezen. Als een bekend persoon het drinkt, geeft hij aan hem wettig geld uit in zijn wereld . En wie ziet dat hij bloed plast, zal bij een gescheiden vrouw komen, of een vrouw met een mahram, en dat weet hij niet . Als hij ziet dat hij Zaafarana plast, krijgt hij een zieke zoon . Als hij ziet dat hij geen sap heeft, geeft hij zijn geld uit . Als hij ziet alsof hij geen vuil of modder heeft, dan is hij een man die de wassing niet verbetert . Want het vuur werd hem een ​​zoon van autoriteit geboren . De bleke kleinigheid pleegde onfatsoenlijkheid met zijn gezin . Als er braaksel uitkomt in plaats van urine, duidt dat op een verboden kind . En als er een vogel tevoorschijn komt, zal er een kind worden geboren dat in goedheid en corruptie bij de essentie van die vogel past . En wie staand dwaalt, geeft zijn geld uit onwetendheid uit . Hij die zijn hemd draagt, krijgt een zoon, en als hij geen vrouw heeft, zal hij trouwen . Als hij ziet dat hij in zijn neus plast, komt hij verboden . En wie ziet dat hij plast op een van de marktplaatsen, wordt beschouwd als een account van de markt . Zag de vader van Ardashir zoon van Sasan was een herder als een vriend en verhief hem stoom oom van de hele hemel, hij vroeg Babak de oversteek, hij zei : Oabbarha je zelfs niet toegeschreven aan een zoon Bold you, Vuadh this, hij zei : geboren voor jou Ghulam hebben vooruitzichten was goed . En wie ziet dat hij zijn leven heeft verloren in het huis van een volk, de buurt van een gemeenschap, of de moskee, het land of het dorp van een volk, dan gooit hij zijn sperma in een huwelijk met hen . En wie ziet dat hij plast in een fles of een kom, of een pot, een put of een verwoeste, dan zal hij met een vrouw trouwen . Men denkt dat in gedachten de zee om geld naar de sultan te komen in tien of zakat en andere . En wie zag dat hij dacht dat zijn kinderen verspreid zouden worden . En wie ziet dat een penis uit zijn geslachtsdelen komt, dan wordt voor hem een ​​kind geboren dat deelneemt aan alle kennis, want de pen bewaart alle kennis . En als hij ziet dat er een pil uit zijn lichaam is gekomen, dan wordt er een jongen voor hem geboren en zal hij een vijand hebben . En wie ziet dat hij veel heeft geplast, in strijd met de gewoonte, of het heeft besmet, of dat het vies ruikt, of dat hij heeft geplast terwijl mensen naar hem kijken, dat is een bewijs van boosaardigheid of de manifestatie van het kwaad dat aan het licht komt . En het drinken van urine duidt op een vermoeden van winst of verboden geld ….

…Wat betreft eieren : als ze in een kom worden gezien, worden ze aangeduid door de dienstmaagden, omdat de Almachtige God zegt : ~ Alsof het eieren zijn gemaakt .~ Als hij ziet dat zijn kippen gelaagd zijn, baart hij een zoon . En gekookte eieren, die zich onderscheiden van de schil, zijn een aangenaam voedsel . Als hij het ziet alsof hij het rauw at, dan eet hij onwettig geld, of worden ze erdoor getroffen, of begaat hij een immorele daad . En het eten van eierschalen geeft aan dat hij een grafdelver is . Als hij ziet alsof er een ei uit zijn vrouw komt, en zij baarde een ongelovig kind, omdat de Almachtige God zei : ~En de doden zullen uit de levenden komen .~ Als hij ziet alsof hij een ei onder de kip legt en het barst van de kip, dan leeft hij voor hem als een dode materie en wordt er een gelovige zoon voor hem geboren, want de Almachtige God zegt : “ De levenden zullen uit de dood komen , ”En misschien krijgt het aantal van elke kip een zoon . En als hij eieren onder een haan legt, en hij haalt de kuikens eruit, dan brengt hij daar een leraar die de jongens lesgeeft . Als hij een ei breekt, laat hij een eerstgeborene rusten, en als hij het niet kan breken, kan hij dat niet doen . Als het ei toeslaat en zijn vrouw zwanger is, beveelt hij haar te vallen . Als iemand ziet dat iemand anders een ei breekt en aan hem teruggeeft, kiest zijn dochter een man . En wie zijn mouw trapt en er komt een ei uit, dan stapt hij in zijn ummah en er wordt een slavin uit geboren . Als hij veel eieren bij hem ziet, dan heeft hij veel geld en bezittingen waarvan hij vreest dat ze zullen bederven . En dit alles in rauwe eieren . En wie pure eieren ziet, hij is geschikt voor iets dat te ver is gegaan en moeilijk is, en door het te repareren, zal hij geld krijgen en voor hem leven als een dode zaak, en als hij het eet met zijn schaal, dan is hij een aaseter. . Als het boert, at hij het geld van een vrouw op en verspilde het . Als hij het eet, zal hij trouwen met een vrouw die geld heeft . De cranberry-eieren zijn een arme jongen . En de eieren van de papegaai zijn een vrome slavin, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij een ei had gekregen, een eerbare zoon had . Als het ei brak, zou de jongen sterven . En er werd gezegd : de eieren zijn voor de gedecoreerde doktoren en voor degenen wier pensioen een goed bewijs is . Wat betreft de rest van de mensen . De kleine eitjes geven de voordelen aan, want ze worden gegeten . En de vele eieren, het duidt op zorgen en zorgen, en wijst herhaaldelijk op verborgen dingen . Er werd gezegd dat de volwassenen blank waren, jongens . De kinderen zijn meisjes, en een man kwam naar Ibn Sirin en zei : ik zag het alsof ik eierschalen at, dus hij zei: ~Vrees God, je plundert de doden.~ Hij zag een alleenstaande man alsof hij veel eieren had gevonden, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising, dus zei hij : Er is een vrouw voor het celibatair, en de getrouwde man heeft kinderen . Een man zag dat hij gekookte eieren aan het pellen was, dus vertelde hij een visioen op een kruising en zei : je krijgt geld van enkele loyalisten . En Mamlouk zag alsof hij een puur ei van zijn dienstmaagd had genomen, dus gooide hij het met zijn schaal, en gebruikte het geld ervan, en zijn dienstmaagd baarde een zoon, dus nam de Mamluk diegene die in Europa was geboren door de bestelling van de man van de vrouw, en hij werd een reden voor het pensioen van die eigendom ….

…De maag duidt op iemand die met hem slaapt of hem in een droom achterlaat . En duidt op gevangenis, graf, geheim, gezondheid, ziekte en vriend . En wie in een droom van maag is afgeweken en er bezit van heeft, zijn voordeel ervan wordt opgeschort en zijn geheim kan worden onthuld . Of hij verloor zijn vrouw, en als ze een zwangere vrouw was, werd haar zwangerschap van haar ontheven, en als er iets verscheen of uit zijn ingewanden kwam, zou zijn gevangene worden vrijgelaten . En als hij zijn buik verliest, zal zijn vriend, voogd of heerser over zijn geld sterven, en misschien zal zij zich onthouden en aanbidden en eten en drinken achterlaten . Als er een vuur uit zijn maag kwam, gaf dat aan dat hij berouw had van het eten van het geld van weeskinderen, en als hij een van degenen was die van de verboden gebruiksvoorwerpen at, geeft hij aan dat hij zich in hen onthoudt . En buikdal . Misschien is de buik in de interpretatie het bewijs van wat werd aangegeven door het been van de clan en stam . En misschien aangegeven door de bunnah . En om de maag, reis of gevangenis binnen te gaan . En als hij pus of een steenpuist in zijn maag ziet, geeft dat aan dat hij wordt blootgesteld aan iets dat niet is toegestaan ​​om met hem te eten of te slapen . Als hij een goede maag heeft, of als hij opgroeit, is hij niet weerzinwekkend voor een lichaam dat wijst op kennis en leiderschap . En misschien duidt de buik op het verborgene in religie, de verhulling, haat en hypocrisie van het schijnbare en de ondergrond van geld en een kind . Dus wie ziet dat zijn maag klein is geworden, zijn geld of zijn zoon zal minder zijn . En wie ziet dat er veel in hem is, zijn geld of zijn zoon zal toenemen . En wie zag dat zijn maag leeg was, ontbrak zijn geld of zijn zoon . En er werd gezegd : hij is vrij van de verboden maag . De buik kan een mensenschip zijn, dus wat hij zag van een ongeval daarin, is een ongeval op zijn schip . En wie zag dat hij in de baarmoeder van zijn moeder was, dan was hij in een ander land, keerde terug naar zijn plaats en geboorteplaats, en als hij ziek was, werd hij in de grond begraven, en als het waar was, werd hij veroordeeld tot gevangenisstraf . En de buik duidt op iemands huis en zijn vee, zijn lever is zijn zoon, zijn hart is zijn zoon, de long van zijn dienaar of dochter, zijn poot is zijn tas en zijn keel is zijn leven . En wie zag dat zijn huis was verwoest en hij ziek in de maag was, stierf . Als hij zag dat hij was begonnen met het bouwen of repareren ervan, zou hij van zijn ongeluk herstellen als hij de constructie had voltooid, anders zou hij evenveel van de dagen van zijn leven overblijven als wat er van het gebouw over was . De menselijke buik is zijn schip, zijn hoofd is zijn hart, en zijn keel is zijn mast, en zijn ribben zijn zijn muren . En wie zag dat zijn maag verscheurd was en zijn ingewanden vloeiden, zijn schip was beschadigd . En er werd gezegd : het bot van de buik at woeker en het lopen op de buik is afhankelijk van geld ….

…Vrees God 103 – op gezag van moslim Khayat, die zei : Een man zei tegen Ibn al-Musayyib : Ik liet me in mijn hand plassen, dus zei hij: ‘Vrees God’ als een vrouw die verboden is in contact komt met jij, kijk dan, en er staat een vrouw tussen haar en hem die borstvoeding geeft . 104 – En een ander kwam naar hem toe en zei : O Abu Muhammad, ik zie alsof ik aan het urineren was in een olijfgaard. Hij zei : Kijk onder je, een vrouw onder je, wiens huwelijk voor hem niet is toegestaan . 105 – Op gezag van moslim al-Khayyat zei hij : Een man – wat Saeed bin Al-Musayyib bedoelt – zei tegen hem dat ik een duif zag die viel op de vuurtoren van de vuurtoren van de moskee, en hij zei : Al-Hajjaj trouwt de dochter van Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Al-Hajjaj trouwde met Bint Abdullah bin Jaafar, dus Abdul-Malik bin Marwan schreef hem met de bedoeling van haar te scheiden, dus scheidde hij van haar . 106 – Op gezag van de islamitische al-Khayyat, zei hij : Een man kwam naar Ibn Al-Musayyib en zei : ik zie dat een geit wordt komt het aandraaien van de vouw, en hij zei : Slaughter, zei hij, geslacht, zei hij : Ibn Umm Sala’a stierf, dus wat totdat hij kwam dat hij was gestorven, Muhammad ibn Umar zei – betekent Allowavdy – was de zoon of Slae een man van loyale mensen van de stad zoekt mensen 107 – een man van begrip Musayyib zoon hij ziet in slaap Konhh vechten in het vuur, hij zei : als Raaam bekrachtigd is, sterf zelfs niet op de zee en sterf werden gedood, hij zei : hij reed de zee zal worden genezen van ondergang en gedood Een nieuwe dag (2) met een zwaard (3). 108 – van de hippocampus bin Obeid – Allah ibn Nawfal zei : vroeg de jongen heeft mij niet voortgebracht, ik zei tegen de zoon van Musayyib : ik kan zien dat hij stenen eieren erin deed , de zoon van Musayyib zei : kip Agamy vraag een reden tegen de Perzen zei Vtsrit dat Fuld Li niet Azld me was (4). 109 – Op gezag van Muslim al-Khayyat, zei hij : Een man zei tegen Ibn al-Musayyib : O Abu Muhammad, ik zag alsof ik in de schaduw zat, dus ik stond op naar de zon , dus Ibn al- Musayyib zei : Bij God, als je gelijk had, zou je uit de islam komen, O Abu Muhammad, ik ging naar buiten totdat ik de zon binnenging en ging zitten. Hij zei : Je haat Het ongeloof, hij zei : Dus hij ging uit in de tijd van Abd al-Malik bin Marawan en werd gevangen genomen, en hij werd gedwongen tot ongeloof, dus keerde hij terug en kwam toen naar Medina, en hij werd gezien de keuze hiermee (5). 110 – Op gezag van Ghaleb Al-Aqili zei hij : Saeed bin Al-Musayyib kwam en zei : O Abu Muhammad, ik zag magie op zijn gezicht, alsof Mozes tegen de farao vocht, dus hij zei tegen hem : Wie is de overwinnaar ? Hij zei : Mozes versloeg Farao. Hij zei en riep met luide stem : ~Ibn Marawan en de Heer van de Kaaba kwamen om – drie keer .~ Toen kende hij de eigenaar van de stad, dus ging hij naar buiten totdat hij op zijn hoofd ging staan ​​en zei toen : U wenst de dood van de Commandant van de Gelovigen. Ik hoop dat God je vóór hem zal doden. Saeed zei : Uw verhaal zal tot negen dagen worden onthuld , hij zei : Ze bleven slechts negen dagen totdat een passagier kwam met zijn dood en de pasgeborene zijn zoon nam ….

…Wordt de visie uitgedrukt in één vorm , of verschilt ze naar tijd, plaats en lichamen? Die moet worden begrepen door de oversteek en goed op de hoogte zijn ; De symbolen kunnen verschillen afhankelijk van tijd en plaats , dus de kruising kan een visioen op een specifieke tijd of plaats kruisen met een uitdrukking , en hetzelfde visioen kan worden uitgedrukt in een andere uitdrukking , vanwege het verschil in tijd of plaats , en dit , door de manier, veel gebeurt , en enkele van de weinige in de goederen kan het te bewonderen in de wetenschap . De persoon van de visie heeft ook een rol in het verschil in expressie ; Wel of niet volgens de geldigheid van de eerlijkheid en zo over zaken die verband houden met Balraia , en misschien hier de steun vermelden van wat ik zei , het verhaal van de parasiet toen hij met het moslimleger meeging in de strijd tegen de afvalligen in de duif , en het was zijn zoon Amr ibn parasiet , zei de parasiet moge Allah tevreden met hem zijn : hij zei : ging uit naar degene die Musaylimah met mijn zoon Amr stuurde, zelfs als ik op de een of andere manier een visioen zag, zag ik alsof mijn hoofd was geschoren, en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, alsof een vrouw me in haar vagina had gestopt, alsof mijn zoon het me dringend vroeg, dus ging hij tussen mij en hem in, dus ik sprak met haar, dus zeiden ze : goed , dus zei ik : zoals ik heb vastgemaakt, en mijn hoofd stuk voor stuk geschoren , en de vogel Forouhi, vrouwen land begraven waar, het was met afschuw vervuld om een martelaar te doden , en het verzoek van mijn zoon op mij, wat ik zie alleen Saadhir in het certificaatverzoek, en zie hem niet gehecht aan het reizen dit, hij zei : de parasiet doden op de dag van Yamama, en zijn zoon w als gewond werd hij op de Dag van Yarmouk gedood als martelaar tijdens het bewind van Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Ibn al-Qayyim zei in “ Zad al- Ma’ad ” na het verhaal ( 3/627 ): Wat betreft de uitdrukking om het hoofd te scheren met een positie , dit is omdat het scheren van het hoofd zijn haar op de grond plaatst en het geeft niet alleen de positie van zijn hoofd aan, aangezien het duidt op de redding van zorgen, ziekte of nood voor degenen die daarbij passen, en over de armoede, het leed en de teloorgang van leiderschap, confronteerde hij degenen die niet bij hem pasten, maar in de droom van de parasiet zijn er aanwijzingen die het noodzakelijk maakten dat hij zijn hoofd neerlegde, inclusief : dat hij in de jihad was en de vijand met een doorn en moed bestreed . Met inbegrip van : dat hij de buik van de vrouw binnenging , waarin hij een land zag dat is als zijn moeder, en zag dat hij in een positie was gekomen die eruit kwam , en dit wordt teruggebracht naar de aarde, zoals hij zegt : { waarvan we hebben gemaakt en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm } Taha : 155 , de eerste vrouw Met de grond, aangezien beide de plaats van geslachtsgemeenschap zijn, en de eerste toegang tot zijn vagina is door ernaar terug te keren zoals het eruit is gemaakt, en de eerste vogel die eruit kwam met zijn geest, het is als de vogel die gevangen zit in het lichaam, en als hij eruit kwam, was het als de vogel die zijn opsluiting verliet en ging waar hij maar wilde. Daarom vertelde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, “ dat de ziel van de gelovige een vogel is die in de bomen van het paradijs hangt. ” Geplaatst door Ahmad, Al-Nasa’i en Malik . En de betekenis van opmerkingen : dat wil zeggen, hij eet en zorgt voor . Mediteer dus op deze woorden van Ibn al-Qayyim en leer elke visie uit te drukken en te meten in overeenstemming met de eigenaar en de tijd waarin deze werd gezien, en hoop dat de metgezellen elkaar bestudeerden in de wetenschap van het uiten van visioenen, om te leren dat dit een wetenschap is die kan worden geleerd en onderwezen, zelfs als degenen die het niet met deze mening eens zijn het niet met ons eens zijn, en God weet het het beste ….

…Wat betreft dhikr : het is de vermelding van een man onder mensen en zijn eer of zijn zoon . En de toename en afname daarin . En er werd gezegd dat als hij hem lang zou zien, hij ze zou bereiken . Als hij twee mannen zag, had hij een zoon met zijn zoon, en een man onder de mensen met zijn vermelding en zijn eer, en als hij hem in zijn hand ontwortelde of er iets van trok, dan bracht hij het terug naar zijn plaats, toen stierf een zoon en profiteerde van hem, en zijn geld ging naar hem terug . En zijn stopzetting totdat het duidelijk van hem is, is het bewijs van zijn dood of de dood van zijn zoon, omdat zijn herinnering wordt onderbroken door zijn dood . En zijn opstanding is de kracht van de grootvader, en zijn beweging en activiteit, en de breedte van zijn wereldse leven . Misschien de onderbreking van zijn vermelding, de onderbreking van zijn naam, en zijn vermelding van dat land of die plaats . En dat is wanneer het bewijs van veiligheid en goedheid wordt onderbroken, en er is geen bewijs van dood mee . En als het mannetje verkleind, vergroot, bot of klein is, nadat het één ledemaat heeft gehad, is de algemene interpretatie ervan in de kinderen en nakomelingen . En als het uiteenliep, dan had het veel of weinig mensen, de algemene interpretatie ervan is ter ere van het volk en vermeldt het onder de mensen, ook al omdat de mensen het verspreiden . En de zwakte van de man, bewijs van de ziekte van het kind of zijn supervisie over een jaah . Als hij ziet alsof hij een mannetje of een dier zuigt, leeft de sukkel door de mannelijke eigenaar en zijn naam te noemen, en als hij ziet dat hij een hermafrodiet is, is zijn religie goed ….

…De teek is een vrouw in een droom . De vrouw is een broer, schoonzoon en oom . En het vinkje voor een zwanger meisje . En wie een cheque in zijn broek ziet, zijn vrouw is hem verboden, en ze zal een zoon baren als ze zwanger is . Als hij ziet alsof hij zijn teek onder zijn hoofd heeft gelegd, dan kust hij zijn zoon niet . Als hij ziet alsof zijn teek is afgesneden, dan misbruikt hij zijn vrouw, of verlaat hij haar . Als hij ziet alsof zijn teek leeft, dan is zijn schoonzoon zijn vijand . En wie ziet dat zijn teek van bloed is, dan doodt hij een man vanwege zijn vrouw, of helpt hij zijn vrouw te vermoorden, en er werd gezegd : hij die zag dat hij een cheque droeg in het bezit van zijn broek, een dochter was bij hem geboren . En de teek is een vreugde voor de droevige en verdrietige voor de blije ….

…Afscheid Als je droomt dat je afscheid neemt van iemand, is deze droom geen goed voorteken, want het is mogelijk dat je verontrustend nieuws te horen krijgt over afwezige vrienden . Als een meisje afscheid neemt van haar minnaar, luidt dit zijn minachting voor haar in . Als ze geen verdriet voelt over dit afscheid, zal ze binnenkort andere mensen vinden om haar te troosten . Als je droomt dat je op een vreugdevolle manier afscheid neemt van mensen, geeft dit aan dat je aangename bezoeken zult afleggen en zult genieten van veel sociale vieringen, maar als je op een droevige of deprimerende manier afscheid van hen neemt, zul je verdriet dragen om verlies of verlies . Als je afscheid neemt van je huis of land, zul je reizen in een aard van vervreemding van geluk en liefde . Als je dierbaren of kinderen vaarwel kust, geeft dit aan dat je een reis hebt die je gaat ondernemen, maar dat je reis niet gepaard gaat met storende ongelukken of gebeurtenissen ….

…Wat betreft doodskisten en vaten: wie ziet dat hij een kist heeft gekocht, die hem heeft geschonken of vanuit de hemel naar hem is neergezonden, hij zal gezegend worden met bezit, kennis, dromen, levensonderhoud en rust. De kist kan de vrouw van de man zijn of zijn winkel. Als hij ziet dat er een ongeluk in is gebeurd, of wie een goula, een kledingstuk, een zak of iets dergelijks ziet. Van de vaten, is het een container voor wat er in zit, en misschien was dat het menselijk hart een vat voor wat erin zit van goed of kwaad, en wie ziet dat zijn tas door de bodem is gescheurd en eruit is gegaan, dan is de tas zijn lichaam en het geld is zijn ziel, dan is hij onvermijdelijk verloren en wie ziet dat hij draagt ​​een lege zak is zijn leeftijd op, en wie ziet dat hij een defect of een mok of iets dergelijks heeft gekocht, dan trouwt hij met een vrouw, en wie ziet dat hij iets van gebroken glas draagt, dan heeft hij geld, en wie ziet dat hij een mok water in zijn hand heeft en uit zijn hand valt en breekt en het water in zijn hand blijft, dan baart zijn vrouw een jongen en blijft haar zoon over en wie potten in zijn huis ziet Kruiden of pannen of potten of pannen en mensen zijn er bekend mee. Als er een zieke is overleden, en als de patiënt van hem eet, is dit een bewijs van zijn dood. De potten kunnen een teken zijn van de waarde van het huis en het nummer van haar man, en wie ziet dat hij zijn lamp afveegt of zijn gloeidraad repareert, het is een goed nieuws voor hem dat zijn gezichtsvermogen veilig is, de gezondheid van zijn zoeker, en wie ziet in Canon, macht of Masrjiah, goede of slechte corruptie.De waarde hiervan zit in de waarden van het huis, en wie iets ziet van kannen, rituelen, omstandigheden en gebruiksvoorwerpen, omdat het allemaal vrouwen zijn en dienaren, wat hij in hen zag van goedheid of corruptie, dan wordt dit uitgelegd in de dienaren en slaven en de bijl is een dienaar en de zalving is een dienaar….

…De zee duidt de zee aan in een droom over een machtige, formidabele en onverschrokken koning, alleen Shafiq, die mensen nodig hebben, en de zee is voor de koopman zijn bagage en de kostwinner is zijn leraar . En misschien blijkt uit zuiverheid van onreinheid, geloof voor de ongelovige en berouw voor de zondaar . Het duidt de eed aan, en dat de Almachtige God de zee heeft gezworen, dus zei hij : ( En de zee die is geblokkeerd, de straf van uw Heer is een realiteit ). De zee kan verwijzen naar de vader en de moeder, en het kan verwijzen naar de man en de vrouw die een slechte moraal hebben, en degenen die intriges en irritaties hebben . Misschien duidde het op een gevangenis om het dier daar op te sluiten, en misschien duidde het op de industrie die geen grenzen heeft en de stad zonder muren . En zijn visie duidt op het verlaten van groepen . Als de zee in een droom een ​​goede toename zou krijgen, en de mensen regen nodig hadden, zou het regenen . En als iemand de zee ziet barsten met beukende golven, dan zal hij op zijn reis angst en verdriet hebben . Hij die in de zee ronddwaalt, zal op zonden verblijven, en misschien duidt de zee op de wereld en haar omstandigheden en wonderen . Toon zuiverheid van onreinheid, geloof voor de ongelovige en berouw voor de zondaar . Het duidt de eed aan, en dat de Almachtige God de zee heeft gezworen, dus zei hij : ( En de zee die is geblokkeerd, de straf van uw Heer is een realiteit ). De zee kan verwijzen naar de vader en de moeder, en het kan verwijzen naar de man en de vrouw die een slechte moraal hebben, en degenen die intriges en irritaties hebben . Misschien duidde het op de gevangenis om het dier daar op te sluiten, en misschien duidde het op de industrie die geen grenzen kent en de stad zonder muren . En zijn visie duidt op het verlaten van groepen . Als de zee in een droom een ​​goede toename zou krijgen, en de mensen regen nodig hadden, zou het regenen . En als iemand de zee ziet barsten met beukende golven, dan zal hij op zijn reis angst en verdriet hebben . Hij die in de zee ronddwaalt, zal op zonden verblijven, en misschien duidt de zee op de wereld en haar omstandigheden en wonderen ….

…De deuren : De deuren die openstaan, zijn de poorten van het levensonderhoud, en de deur van het huis zijn zijn waarden, dus wat erin gebeurde, zijn de waarden van het huis . Als hij een kleine deur in het midden van zijn huis ziet, dan is dat een hekel aan, omdat hij de mensen van de schande binnengaat, en hij zal dat huis binnengaan om zijn vrouw te verraden . De betekenis van de deuren van huizen valt op vrouwen, en als ze nieuw zijn, zijn ze maagd, en als ze vrij zijn van sluitingen, dan zijn ze maagd . En als hij ziet dat de deur van een huis is gevallen, verscheurd, verbrand of gebroken, is dat een ramp voor de waarde van het huis . Als de deur van zijn huis groot of verbreed en sterk is, dan is het de goede staat van de waarden, en als hij ziet dat hij om de deur van zijn huis vraagt, dan vindt hij die niet, dan is hij in de war over een wereldse zaak . En wie ziet dat hij door een poort is binnengegaan, en als hij in ruzie is, dan overwint hij, want de Almachtige God zegt : ~ Ga de deur bij hen binnen en als je die binnengaat, zul je de overwinning behalen .~ Als hij deuren ziet die zijn geopend vanuit bekende of onbekende plaatsen, dan worden de deuren van deze wereld voor hem geopend, tenzij hij zijn bestemming overtreft, en als hij verder gaat, dan verstoort hij dat huis en ruïneert het . Als de poorten naar de weg zijn, gaat wat uit deze wereld komt naar vreemden en het gewone volk . En als het werd geopend voor een huis in het huis, werd het aan de mensen van zijn huis gegeven . Als hij ziet dat de deur van zijn huis groter is dan het aantal deuren, dan is het de binnenkomst van een volk boven hem zonder toestemming bij een calamiteit, en misschien was de ondergang van de deur van het huis vanaf zijn locatie de ondergang van de huiseigenaar over zijn creatie en zijn verandering van de mensen van zijn huis . Als hij ziet dat hij van een smalle poort naar een brede poort is gegaan, dan is hij zijn uitgang van smal naar breed, en degenen die in een vagina zitten . En als hij ziet dat zijn huis twee deuren heeft, dan is zijn vrouw corrupt, en als hij twee ringen in het vruchtvlees ziet, dan is hij een schuld aan zichzelf verschuldigd, en als hij ziet dat hij zijn deurbel heeft weggetrokken, gaat hij binnen in ketterij . En de blokkering van de deur van het huis is een groot ongeluk voor de mensen van het huis . De drempel : een vrouw : Er is overgeleverd dat Ibrahim al-Khalil, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, tegen de vrouw van zijn zoon Ismael zei : Zeg hem dat hij niet de drempel van je deur is, en zij vertelde hem dat, dus hij scheidde van haar, en er werd gezegd dat de drempel de staat is, en de lijkwade de vrouw, en de pilaar het hoofd van het huis en haar waarden, dus ontwortelde hij haar voor de waarden van het huis na de glorie en haar afwezigheid Vanuit het oogpunt scheidt de dood van de waarden, net zoals de verwijdering van de zonden van de vrouw . Er werd overgeleverd dat een vrouw naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag in een droom dat de bovenste bovendorpel van mijn deur op de onderste viel, en ik zag de twee deuren vallen, en de ene viel buiten het huis en de andere binnen het huis. . Hij zei tegen haar : heb je een afwezige man en zoon? Ze zei ja . Hij zei: Wat betreft de val van de bovenste dorpels, je man zal snel komen, en wat betreft het luik dat naar buiten valt, je zoon trouwt met een vreemde vrouw . Al snel, totdat haar man en zoon een vreemde bijeenkomst presenteerden ….