Wat het hart betreft, het is de geest van een persoon, zijn intellect, zijn geest en zijn religie. Wat hij er ook in ziet van Zayn of Shin, dan zijn interpretatie daarin en sommigen van hen zeiden dat als een persoon een hart ziet, het goed is in zijn religie en een goed gevoel voor rede, en wie zijn hart ontvoerd ziet en weggaat daaruit gaat het over vier aspecten van ernstige angst, waanzin, corruptie van religie en het optreden van calamiteiten. Zwart en bedekt met een sluier, is hij verloren van de waarheid en vele zonden…

Jaafar AlSadiq zei dat het op vier dingen wordt geïnterpreteerd, waaronder de toegang van het ministerie tot degene die zijn familie was als hij zag dat zijn oog in een maan veranderde, en ook als hij de Tigris van Bagdad zag en een koning zag die zijn middel of gaf hem een ​​hand of zag een van de vier metgezellen gericht ….

Jaafar AlSadiq zei dat een visie op gokken wordt geïnterpreteerd in vier aspecten voor degene die ermee speelde, zich bezighouden met valsheid, ongehoorzaamheid, mensen de schuld geven, oorlog, rivaliteit en mesoperaties ….

Jaafar alSadiq zei een visioen van omgang met de doden, tenzij de visionair goedheid en voordeel onthulde en de verwerving van Murad, en als hij zich verheugt, zijn zijn visioenen ongeldig en is het de actie van Satan ….

Imam Ja`far alSadiq, moge God tevreden met hem zijn, zei : De visie van de pen bestaat uit zeven aspecten van wijsheid, gezag, kennis, trots en voogdij ….

…Zeldzaam zei de verteller ook zag dat de mooie Tguettl met paarden en ik tussen hen en gekwalificeerde Mastaba als ik met mensen ben velen kwamen en met hen Drees, een klaver droog legden ze hem voor me Kuma plaatste zo toen ik verscheen dat schoonheid folk tekort en paardenmensen met oorlog en zeer fijne twee Askaran Aguettlan en de stijging van Mostabe veiligheid en upgraden naar De positie werd voor mij geplaatst met een buit evenveel als die van al-Drees. Toen hij in het jaar tweeënveertig ook in Dhul-Qi’dah was, deed zich een incident voor dat de plaatsvervanger van Aleppo verleidde en met zijn ogen knipperde, en het was in de buurt van de stad Hama en zijn metgezellen waren van de Turkmeense bejaarden met de eerbare militaire Al -Mansour. Het visioen zoals het kruiste ….

…En Jaafar alSadiq zei: tayammum is wat wordt bedoeld, dat is genezing, levensonderhoud, hadj, verlichting en bevrijding ….

Jaafar AlSadiq zei : De visie van de Koran is gebaseerd op zeven aspecten van kennis, wijsheid, erfenis, betrouwbaarheid, toegestaan ​​levensonderhoud, oordeel en kracht ….

…En Jaafar alSadiq zei: ~De visie van de Joden is om een ​​problematische kwestie te laten zien en een argument en de macht van een hand in de Sunnah en de Sharia te vergemakkelijken, omdat de naam van de Joden is afgeleid van leiding .~…

…En Jaafar AlSadiq zei: ‘Wie een polytheïst en de ziener ziet, is goed afgerond, dan geeft hij aan dat hij op zoek is naar kennis en overwinning op zijn vijanden, en als hij niet goed bekend is, dan vergezelt hij de leiders van de corrupte denkrichtingen . ~…

Jaafar alSadiq zei: ~De bel werd getroffen door drie aspecten van liegen, hypocrisie en liefde voor ongeloof .~…

Jaafar alSadiq zei dat de visie van de hop wordt geïnterpreteerd in vier aspecten: een verhaal van structuur, hoogte, bestemming, overwinning en begrip ….

…En Jaafar alSadiq zei dat het visioen van aderlaten wordt geïnterpreteerd in vier aspecten: opening, spijker, strijd en gemeenschap, en als de spoiler wordt verborgen, dan is het prijzenswaardig in zijn recht, en als hij anders is, is hij afkeurenswaardig en sommigen van hen die hun haat tegen aderlaten uiten vanwege de verwoesting die het bevat bij het houweel ….

Jaafar AlSadiq zei dat de visie van de ring acht aspecten heeft: kind, geld, voogdij, leven, dienaar, hoge rang, versiering en hoofd van het werk ….

Jaafar AlSadiq zei dat het visioen van de lippen wordt geïnterpreteerd door de kinderen, dus de bovenste is een man en de onderste is een vrouw, dus wat in hen is gezien van Zayn en Shane zal daarop worden geïnterpreteerd. Wat betreft de mond, het is de sleutel tot het bevel van de man en zijn conclusie, de loop van zijn levensonderhoud en de plaats van zijn kracht ….

Jaafar alSadiq zei dat een tandheelkundige visie wordt geïnterpreteerd op zes aspecten van het huishouden: een uitkering, leed, paradox en schade door familieleden ….

Wat betreft de dronkenschap zei Jaafar alSadiq: “Opoffering bestaat uit tien aspecten van een vrouw, een dienaar en een slavin, de kracht van religie, de goedheid van het lichaam, een lang leven, geld, genade, vriendelijke en aangename spraak, en erfenis van vrouwen . ~…

Al-Mutrah : The World of Makar Mazouk Kalam . AlAllaf : Een man met veel geld . En Al-Attar : een auteur, geleerde of aanbidder, en het principe is dat hij een man is die geprezen wordt door goede lof . En de belastinginner : een man die in de zaken van anderen kwam . Het verkopen van garen duidt op reizen . Al-Diver : Een koning of gelijkwaardig aan een koning, dus wie denkt dat hij in de zee zinkt, gaat het werk van een koning of autoriteit binnen . Als hij zou zien alsof hij een parel eruit haalde, zou hij van de koning een dienstmeisje krijgen dat hem een ​​goede zoon baarde, omdat de Almachtige God zei : ~ Alsof het parels van het bestaan ​​zijn .~ Het visioen van de duiker duidt op een zoektocht naar mysterieuze kennis, een verzoek om geld dat in gevaar is, en wat hij zoekt zal vallen in een aantal parels ….

Al-Bateia : een sluw, ongebruikelijk dienstmeisje . El Baramah : Een man die zijn genade toont aan zijn buren . Het lot zou de waarde van het huis zijn . En de Kanon : haar man die slapeloze onder ogen ziet en de vermoeidheid van winst bidt, terwijl hij haar in huis behandelt met een gebrouwen sjaal . De Kanun kan verwijzen naar de vrouw en het lot van de echtgenoot, want ze verbrandt het nooit met haar woorden en vereist het in haar levensonderhoud, en hij frituurt en fluctueert in haar koken van binnen en van buiten . En wie een vuur aansteekt en de pot erop zet, en er zit vlees of voedsel in, hij beweegt een man om een ​​voordeel te zoeken . Als hij ziet dat het vlees is gerijpt en gegeten, dan krijgt hij er voordeel en geld van dat is toegestaan, en als het niet gerijpt is, is het voordeel verboden, en als er geen vlees of voedsel in de pot zit, dan het kost een arme man iets dat hij niet kan verdragen en er geen baat bij heeft ….

Wat betreft de navel, het is de behandeling van een persoon en zijn plezier en zijn vrouw, en wie erin ziet iets siert of schande, dan is zijn interpretatie daarin

…En Jaafar alSadiq al-Falah zei dat het in zeven aspecten wordt geïnterpreteerd, op zoek naar een legitiem levensonderhoud, goedheid, voordeel, ziekte, waardigheid en het verdienen van een toegestaan ​​levensonderhoud ….

Jaafar AlSadiq zei: De visie van de nieuwe grote arrogantie duidt op goedheid en voordeel, en de zwakke kleine duidt op het kleine goed, en het oude en gefragmenteerde geeft de schade, zorgen en leed aan, en er wordt gezegd dat gerechtigheid is afgeleid van gerechtigheid en gerechtigheid, en het is in elk geval prijzenswaardig ….

Jaafar alSadiq zei dat een visioen van vlees afhing van vijf aspecten: geld, erfenis, rijkdom, verdriet en rampspoed ….

Jaafar alSadiq al-Munkhal zei: ~Het verwijst op vier manieren naar een hervormer, een nieuwsgierige vrouw, een arme dienaar en een klein voordeel .~…

…En Jaafar alSadiq zei dat het masker op vier manieren wordt geïnterpreteerd: want een man is een vrouw, want een vrouw is een echtgenoot, een dienstmeisje, een bediende en een voordeel van de kant van de vrouwen. Het is een schandaal, en als ze ziet dat ze zonder sluier zocht, duidt dat op de moord op haar man of iemand uit haar familie die haar dierbaar is, en misschien werd haar man geslagen door een verboden vrouw ….

Jaafar alSadiq zei dat de visie van het oog uitgaat van vijf aspecten: lengte, bestemming, ongeluk, angst, ziekte en een lang leven ….

Jaafar alSadiq zei dat Assad’s visie op drie manieren wordt geïnterpreteerd als een heerser, een sterke man en een sterke vijand ….

…Lakhzen : Om een hypocriet op te zetten met wie hij verboden geld inzamelt . Al-Kharrat : Een man die hypocriet tegen mannen vecht en hun geld steelt . De betekenaar : niet prijzenswaardig,…

…En wie Jezus ziet, vrede zij met hem, zijn visioenen geven aan dat hij een gezegende, welwillende man van grote goedheid is, die veel reist, en wordt geëerd met kennis van medicijnen en andere wetenschappen . Sharif Abu al-Qasim Jaafar bin Muhammad vertelde ons in Egypte, hij zei dat Hamza bin Muhammad al-Kinani ons vertelde, hij zei Abu al-Qasim Issa bin Suleiman al-Baghdadi ons vertelde, hij zei dat Dawood bin Amr al-Dhbi ons vertelde, hij zei dat Musa bin Jaafar al-Ridha ons vertelde over zijn vader op gezag van zijn grootvader, zei Al-Hassan bin Ali, moge God tevreden zijn met hen beiden : ik zag Jezus, zoon van Maria, vrede zij met hem om te slapen, ik zei, o geest van God, ik wil graveren op wat Khatami graveren? Hij zei: ~Er is geen god dan God, de waarheid en het meest duidelijke~, zei hij . Er werd gezegd dat een vrouw die zwanger was van Jezus bin Mary, vrede zij met hem, een wijze zoon baarde ….

…Abu Sa’id, de predikant, zei: Wat betreft de molen die op het water draait, het duidt op een man met een goede politieke mening. Zijn hand bevat veel geld en de omzet ervan duidt op reizen en een ontmoeting van levensonderhoud, en misschien duidden zijn visioenen op oorlog en het breken van de molenstenen. Ze verschilden in hun interpretatie. Sommigen van hen zeiden dat ze de dood van de eigenaar hadden aangegeven ….