…** De visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van de indringers van de zee . Een van de visie die vervuld is, is de visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, van de zee-indringers die Cyprus binnenvielen in de tijd van Uthman – moge God tevreden met hem zijn – en degenen die de Romeinen binnenvielen in de tijd van Mu’awiyah – moge God tevreden met hem zijn -. Op gezag van Ishaq bin Abdullah bin Abi Talha op gezag van Anas bin Malik – moge God tevreden met hem zijn – zei hij : Toen de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, naar Quba ging, zou hij binnengaan Umm Haram bint Melhan en voed hem, en Umm Haram stond onder de aanbidding van Ibn al-Samit, dus de Boodschapper van God, moge Gods gebeden, kwam haar binnen. Op een dag voedde ze hem en zat ze met zijn hoofd, en de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, sliep en werd toen lachend wakker . Ze zei : Dus ik zei : wat maakt je aan het lachen, boodschapper van God? Hij zei : ( Mensen uit mijn natie boden aan zijn veroveraars ter wille van God, rijdend op de druk van deze zeekoningen op de familie, of hij zei : Als koningen op de familie ) Izaak twijfelde, dus ik zei : O Boodschapper van God, bid tot God om mij een van hen te maken, hij riep haar, legde toen zijn hoofd neer en hij sliep, toen werd ik lachend wakker en ik zei : wat maakt je aan het lachen, o boodschapper van God? Hij zei : ( Mensen uit mijn natie boden me rovers aan ter wille van God als koningen over het gezin of als koningen over het gezin. ) Zoals hij in het eerste zei, zei ze : ik zei : O Boodschapper van God, bid tot God om mij onder hen te maken. Hij zei : ( Jij bent een van de eersten ) Hij zei : Ik reed op zee ten tijde van Moe’awiyah. Ze viel van haar fiets toen ze uit de zee kwam en kwam om . Voordeel :::: Umm Haram bint Milhan is de zus van Umm Salim en zij is de tante van Anas bin Malik . Al-Bukhari vertaalde deze hadith door te zeggen : ( Hoofdstuk van het visioen van de dag ) Hij zei : Ibn Aoun zei op gezag van Ibn Sirin : Het visioen van de dag is als het visioen van de nacht. Al-Hafiz Ibn Hajar vermeldde op gezag van Ali Ibn Abi Talib al-Qayrawani dat hij zei : Er is geen verschil in de uitspraak van de uitdrukking tussen het visioen van de dag en de nacht en het visioen van vrouwen en mannen . En op gezag van Zaid bin Aslam, op gezag van Ataa bin Yasar, dat een vrouw die tot hem sprak zei : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken , viel in slaap, en toen werd ik lachend wakker en zei : Lach je me uit, o Boodschapper van God? Hij zei : ( Nee, maar van sommigen van mijn natie die overvallers in de zee brengen als koningen op de familie. ) Ze zei : Toen viel hij in slaap en werd toen lachend wakker, dus ik zei : O Boodschapper van God, lach je naar mij? Hij zei : “ Nee, maar van mensen van mijn natie die indringers in de zee uitdrijven, en zij keren enkelen terug wier buit is vergeven. ” Ik zei : ik bid tot God om mij van hen te maken, dus riep hij haar. Hij zei : Ata bin Yassar vertelde me, hij zei : ik zag haar onder de indringers die al-Mundhir ibn al-Zubayr het land Rum binnenviel, en ze was bij ons, en ze stierf op een land Rum ….

…De rivier van wijn is het bewijs van dronkenschap van de liefde van God Almachtig en haat voor Zijn incest . En de huwelijksreis is het bewijs van wetenschap en de koran . Het eten van de vruchten van het paradijs zal resulteren in goede daden, echtgenoten en kinderen . De gezegende boom is een teken van degene die zijn toevlucht zocht in zijn schaduw en erop vertrouwde op het welzijn van de toekomst, en duidt misschien op beëindiging en celibaat voor aanbidding, en het voordeel van metgezellen en heren van rijkdom en Surat al-Muntaha is een teken dat alles het doel bereikt van alles wat is beloofd . Misschien zijn de bomen van het paradijs een indicatie van de werkende geleerden, de vooraanstaande imams, de populier en de kinderen van hun metgezel . En de visie van de populier en de kinderen van de eigenzinnige die in waakzaamheid staat met de relaties, en de visie van de arbeiders op hen is een indicatie van hun daden, of van wat in deze wereld als gezegend wordt beschouwd , zoals huisvesting, overvloed, en soorten genoegens . Het betreden van de paleizen duidt op het bereiken van hoge posities, het dragen van luxe kleding, het trouwen met zijde en rijkdom en goedheid . Wijn is het bewijs van dronkenschap door de liefde van God de Almachtige en haat tegen Zijn incest . En de huwelijksreis is het bewijs van wetenschap en de koran . Het eten van de vruchten van het paradijs zal resulteren in goede daden, echtgenoten en kinderen . De gezegende boom is een teken van degene die zijn toevlucht zocht in zijn schaduw en erop vertrouwde voor het welzijn van de toekomst, en duidt misschien op het ophouden en het celibaat voor aanbidding, en het voordeel van metgezellen en heren van rijkdom en Surat al-Muntaha is een teken dat alles het doel bereikt van alles wat is beloofd . Misschien zijn de bomen van het paradijs een indicatie van de werkende geleerden, de vooraanstaande imams, de populier en de kinderen van hun metgezel . De visie van de populier en de kinderen van de eigenzinnige die wakker staat met de relaties, en de visie van de arbeiders op hen is indicatief voor hun daden, of van wat in deze wereld als gezegend wordt beschouwd, zoals huisvesting, het plezier van het leven, en de soorten genoegens . Het betreden van de paleizen duidt op het bereiken van hoge posities, het dragen van luxe kleding, het trouwen met zijde en rijkdom en goedheid . En het visioen van Radwan, vrede zij met hem, de bewaarder van het paradijs, geeft de goedheid aan van de penningmeester van de koning en zijn boodschapper om de belofte na te komen, de behoeften te vervullen en de smeekbede te beantwoorden . En wie ziet dat hij het paradijs is binnengegaan en niet de vruchten ervan eet of uit de rivieren drinkt, dan zal hij niet profiteren van wat hij heeft opgedaan met kennis . Wie ziet dat hij uit de hemel werd verdreven, hij mist het verhaal van Adam, vrede zij met hem . En wie ziet dat hij door het paradijs dwaalt, dit duidt op zijn levensonderhoud en hoge status, en veiligheid tegen angst . En wie bang was en zag dat hij de hemel was binnengegaan, voelde zich gerustgesteld, en als hij zich zorgen maakte, zou hij van zijn leed worden verlost, en als hij alleenstaand was, trouwde hij ….

…Wat betreft het zien van de doden, het mengen met hen, van hen nemen en aan hen geven, wie ziet dat een dode heeft geleefd, dan zal vreugde en geluk gebeuren. En wie ziet dat hij de doden heeft doen herleven, dan begroet hij een ongelovige en wie ziet dat er een dode heeft geleefd en vraagt ​​hem dan dat je gestorven bent en hij zei nee, maar je leefde, het geeft zijn goede toestand aan in het hiernamaals, en wie ziet dat een dode persoon boos is, geeft aan dat hij een testament heeft gegeven en niet naar zijn wil heeft gehandeld. En wie zag dat een dode lachte, is gunstig, geeft aan dat hij naastenliefde heeft ontvangen en dat het acceptabel is, en wie ziet dat een dode in goede conditie is terwijl hij zijn kleren draagt, geeft aan dat zijn dood goed is voor monotheïsme. Hij leefde terwijl hij in een moskee was, omdat hij veilig was voor de straf van de Almachtige God, en wie zag dat hij omging met de doden, reisde toen ver weg, en wie zag dat een dode lachte en huilde, het geeft aan dat hij stierf buiten de religie van de islam, en wie ziet dat een dode zijn gezicht zwart heeft gemaakt, geeft aan dat hij stierf als een ongelovige. Hij zag dat een dode hem over zijn zaak vertelde, want zoals hij zei, omdat de doden in het Huis van de Waarheid niets anders spreken dan een waarheid. En wie ziet dat een dode een kroon, juwelen of ringen heeft, of wat hem siert, of hij ziet hem op een bed zitten, dan geeft hij de goedheid van zijn beurt aan, en wie ziet dat een dode groene kleren draagt, het geeft aan dat zijn dood een soort getuigenis was, en een ieder die zag dat een dode het zou betwisten terwijl hij aarzelde om het te doen, of hij zou het prediken met de woorden van G.Laze, het geeft aan dat hij een zonde heeft begaan, dus hij zou zich tot God moeten bekeren, en misschien is de dode persoon in het bijzonder, en wie ziet dat de doden naakt zijn en zijn naaktheid blootgelegd, dan duidt het op zijn vertrek uit deze wereld naakt van goede daden, en als hij van de mensen van gerechtigheid, dan ruikt hij ernaar en wie een dode ziet met vuile kleren of ziek is, hij is verantwoordelijk voor zijn religie Het is tussen hem en de Almachtige God, vooral zonder de mensen, en wie ziet dat een dode bezig is iets goeds te doen baan, dan is hij goed in zijn recht in het Hiernamaals, en als zijn werk verwijtbaar is, dan daartegen, en wie een dode ziet die heeft geleefd en zijn plaats heeft ingenomen, dan krijgt iemand die hem volgt de voogdij en wie ziet dat een dode persoon klaagt over zijn hoofd, dan is hij verantwoordelijk voor het verwaarlozen van zijn ouders zaken, en als hij klaagt over zijn nek, dan is hij verantwoordelijk voor het verspillen van zijn geld of de vriendschap van zijn vrouw, en als hij klaagt over zijn hand, is hij verantwoordelijk voor zijn broer of partner of voor een eed die hij heeft gezworen een leugenaar en als hij klaagde over zijn maag, dan is hij verantwoordelijk voor de rechten van de vader en familieleden, en als hij klaagde over zijn been, is hij verantwoordelijk voor het uitgeven van zijn geld anders dan God wil, en als hij klaagt over zijn dij, dan is hij verantwoordelijk voor het doorsnijden van zijn baarmoeder, en als hij klaagt over zijn benen, dan is hij verantwoordelijk voor de dood van zijn leven in valsheid, en wie ziet dat een dode persoon bidt met de levenden, ze schieten tekort in wat wordt opgelegd de m van gehoorzaamheid, en wie ziet dat hij achter de doden in een onbekend huis is binnengegaan, dan deed hij het niet Hij komt eruit, hij sterft, en wie ziet dat hij met een dode persoon reist Omdat zijn zaak door hem en wie dan ook in de war is zag een dode persoon die hem kende en groette hem en vroeg hem, omdat hij dat jaar niet stierf en zijn goedheid en de goedheid van de toestand van de overledene aangeeft, en wie ziet dat een bekende dode weer is gestorven en zijn dood huilt, hij zal trouwen met een aantal van zijn familie en hij zal een bruid onder hen zijn, anders zal iemand sterven als hij geen reden heeft. De dood van zijn tegenhanger of zijn naam, en wie ziet dat een dode kreunt en zijn toestand niet dezelfde is, duidt op zijn slechte werk en beloning voor zijn lelijke daden. En wie ziet dat een groep doden op een plek iets eet, dat ding is duur en wie denkt dat hij de doden omhelst terwijl ze op een kussen liggen, zijn leven zal worden verlengd….

…Het visioen van een mager meisje, mijn vader, een zomers ding Balastsaga voor opengewerkte ibn Nawfal – moge Allah tevreden met hem zijn – van zijn moeder mager meisje vader zomer zoon Hashim Lydda was Abdul Muttalib zei : Opeenvolgende de Quraish jaren Jdbh Oqahlt huid en schuur het bot , zei ze : Terwijl ik lieg Oh God, of Mhomh als ik Met een beroemde telefoon schreeuwend met een sahl-stem zeggend : Oh, Qoeraisj, deze profeet is door jou gestuurd, en dit is tijdens zijn vertrek, dus hij leeft in goedheid en vruchtbaarheid . Zie van jou geen lange, blanke man die naar twee ogen riekt , trots op hem is en een jaar aan hem gewijd is , maar laat hem hem en zijn zoon redden en vanuit elke buik een man tot hem wenden , niet Fliscnoa van water en geschaad van het goede en om de hoek te ontvangen , en vervolgens zorgvuldig gekozen House zeven keer om te leven, vader FBI’s Felictsag man en gelooft in de mensen , niet inclusief het pure en goede voor zichzelf , niet Vgshm als je wilt en je leeft . Ze zei : Dus de kennis van God werd een bange vrouw. Mijn huid en zijn geest stonden op. Mijn visie werd afgebroken, dus sliep ik in de rivieren van Mekka . Dus de heiligheid en het verboden, als hij erbij blijft , is abtahi, tenzij hij zegt dat dit de shaybah van lof is , dit is een shaybah , en de Quraysh zijn compleet met hem . En brak hem de hele buik van een man enscenering en Spreek en ontving brullen en klom toen op naar de vader Qubais en sloeg mensen die om hem heen begraven waren eens hun zoektocht tot armoede piek Vacetknoa Jnabiah en met hen de Boodschapper van Allah vrede zij met hem, die dat dag Ghulam moge Oaf of angst ontstond, Abdul Muttalib zei : Oh God zegevierde Alkhalp De detector Courba jij de wereld is een leraar en beheerder is Mboukl en Hola Abdaak en Amaak Badhirat Ahramk klagen bij jou over hun jaar dat Oqahlt pantoffels mag splitsen , Vasaman God en Amatarn Geetha verschrikkelijke Mgdakka , wat Eu zelfs uit de lucht ging Pmaiha Okz-vallei Bhgejeh Velsmat Sheikhan Quraish, zegt ze Abdul Muttalib : Gefeliciteerd aan jou, Aba Al-Bathaa , Hanaa , dat wil zeggen , want je leefde de mensen van Batha, en in dat er staat Raqifa : Bashisa Al-Hamd, moge God onze stad water geven. We verloren het leven en het onderstreepte water. Dus de wateren en bomen leefden in een stroom van God met het gunstige. Er is niets in de mensen van gerechtigheid of gevaar, en in deze hadith is het vreemd dat we het kort uitleggen en zeggen : de moeder van Abd al-Muttalib is een soennitische daad . En verving Epast . En het dunner worden van het bot maakte hem zwak van inspanning . En hypnose eerste slaap en zonsopgang tijd . Door Hala geïnspireerde woordversnelling . En Hia – beperkt – regen en vruchtbaar , nauwelijks Otakm regen en vruchtbaarheid . En de botten die zich bij het oog voegen, zijn luider dan de grote . Sommige zijn dun van teint . En het hoge snuiven . En zeggende : Hij heeft een trots die hem bedroeft, hij moet zich verbergen en niet trots op zijn . De Sunnah is de weg . En leid hem , dat wil zeggen , mensen laten het zien . Laat ze schijnen , met de Sein en het Shin , dat wil zeggen , laat ze uitgieten , dat wil zeggen , laat ze dan wassen . Dan zonde, elke opluchting en opluchting . En elke Fasht en Shaybah Al-Hamad heeft de titel Abdul Muttalib gekregen . En ze voltooide het , dat wil zeggen , ze kwamen allemaal . En de tijdslimiet voor zijn zwijgen en zeggen : angst, dat wil zeggen, nabijheid . De eigenschap is nodig . En de binnenplaatsen excuses . En het jaar van droogte en nood . En hij bedoelt de schachten en de pantoffels van schapen en kamelen . En veel verwend . Geen druk . En het geluid is erg vloeibaar water . En Sheikh Sheikhs . En Aljzl laat en Jouni zwarte wolken . Zijn gezegde : in de stem van Sahl, met een zoete betekenis erin . En zijn gezegde : Een man is lang, wat betekent dat hij lang is, en als hij buitengewoon lang is, wordt er gezegd dat hij lang is met nadruk . En hij zei : Laat hem gaan , het delif is het langzame lopen, er wordt gezegd : hij loopt als hij loopt en de stepping boat . En ze zei : en in hen puur en goed van vreugde – betekent de Boodschapper van Allah, vrede zij met hem – en zeggende : Mviodh , Mufiod is degene die zijn hart heeft gekwetst – een hart – pijn van . Paniek, annexatie, angst en paniek . En hij zei : Mijn huid stond op, wat het klemmen betekende, en er werd gezegd : ze wilde mijn haar stoppen, dus stond hij op van paniek . En God dwaalde door de geest en verbijsterd door de ernst van de emotie . En haar zei : Zo is de heiligheid en het verboden , dit komt door te zweren bij iets anders dan God en het is shirk , en dat gebeurde daaruit in de tijd van onwetendheid, en als dat polytheïsme is . En haar zei : Ze begraven eromheen, dat wil zeggen, ze lopen op het pad van Lena . En het gunstige vlak is een vlak, en het beste waarvoor het predikte schadelijk is, is de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Het is niet onwaarschijnlijk dat de verlichting van de Quraish te wijten is aan het feit dat hij, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een van degenen is die onder hen hulp zoeken ….

…Heb je een dode ontmoet en heeft hij je uitgenodigd om hem te bezoeken? Er zijn veel concepten die door sommigen op het gebied van deze wetenschap als vanzelfsprekend worden beschouwd , en ik zal het hebben over een van deze zaken , en de betekenis is erg beangstigend . En dat is het zien van de doden , voor veel mensen zullen ze, wanneer ze de doden zien , niet de moeite nemen om ze alleen maar te zien , en sommigen verheugen zich als ze de doden in een goede staat zien , en dit is goed als we samen zijn , en de evangelisatie die we hebben gevolgd bij het uiten van visioenen en dromen is compatibel . Maar het symbool dat alles wat hem beangstigt in paniek raakt , en bijna iedereen verenigt hem ; Het zien van een van de doden die u belt , of het nemen van u met hem !! Heeft dit de betekenis van de dood? Sommigen zeggen : Ja , en helaas zie je dat sommige van de uitdrukkingen of uitdrukkingen deze golf van intimidatie hebben veroorzaakt , dus vroeg hij de eigenaren van dit soort visies om goed te werken en zich voor te bereiden op het vertrek , maar sommige mensen werden naar soortgelijke visies gevraagd stak ze niet over , en zweeg een tijdje , toen zei hij tegen de eigenaar ervan : Vrees God en pas op voor je hiernamaals !! En de persoon van het visioen achterlatend in een staat die alleen God kent , zodat hij het niet aan het goede doorgeeft , noch beveelt hij u om ervoor te waken zoals gezegd . Een keer belde een senior medewerker in een zeer grote krant me , en hij vertelde me dat hij in een droom had gezien dat hij een man in een droom vroeg naar het tijdstip van zijn dood , en de ambtenaar zweeg en sprak niet , en de vraagsteller zegt dat hij het visioen spoedig aan hem heeft uitgelegd , en hier zeg ik : Waarom passen we niet op voor de gruwelijke visioenen en we zwijgen erover , nadat we de voorzorgsmaatregelen hebben genomen die in de Soenna worden genoemd , en laten we ons de consequentie daarvan herinneren. uit het gezegde van de profeet, vrede en zegeningen van God zij met hem : ~Want het kan geen kwaad .~ Ik zou hier willen benadrukken , dat er geen duidelijke indicatie en een van het gezichtsvermogen , en weet dat de visie niet gemeten , lezen de expressie aldus een beeld van de omgeving – termijn voor bijvoorbeeld de eerste twee , en als net zoveel als hij om hetzelfde visioen of vergelijkbaar met haar te zien ; Hun betekenis is niet hetzelfde , omdat de omstandigheden van elk van de twee visioenen verschillend zijn , dus laat hem gerustgesteld zijn van de mening van zo’n visioen , dus hij zag een dode die riep of een hand nam , of hem vertelde dat hij hem mist. hem , bijvoorbeeld , dat hij de dood er niet alleen uit begrijpt , en ik verzeker me nog een laatste ding om niet een duistere gedachte aan jou achter te laten , of uit enkele van de uitdrukkingen die je leven op jou richten , of je naar een isolement en verdriet, dit alles komt door de daden van de vervloekte Satan , en het is bewezen op gezag van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dat hij zei : ‘ Niemand van jullie zou zeggen : als je zoiets deed -en-dat, het was zo-en-dat , en laat hem zeggen : God besliste en wat Hij wilde dat hij deed , Van als je het werk van de duivel opent , ‘ en het werk van de duivel fluistert en Althuzein en wanhoop . en ik fluisteren in het oor van een aantal ouderlingen of oude mannen, bijvoorbeeld, die er doorheen gaat om kinderen of passeert t o haar kinderen , of die door oefening en het niet uiten van kennis doorgaat naar mensen, bijvoorbeeld of privé-buren , dat de uitdrukking niet gegeneraliseerd zal worden , zodat het de connotaties van sommige visies op elkaar meet , zodat ze altijd een klaar antwoord voor iedereen die zag Een dode roept of neemt een hand naar een plaats , en het antwoord is : Moge God je zelf belonen !! Moge God u genadig zijn . . . ! Of zeg tegen mensen : hij zal spoedig sterven !! En ik zeg : Vrees God, o kruisers !! Terroriseer mensen niet , en ik zeg tegen degenen die een dergelijk visioen hebben gezien, op te passen als hij bang is hem te zien , of op zoek te gaan naar een geliefde om het door te geven aan hem , of een geleerde of raadgever . Om deze reden zei de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, tegen ons : “ Vertel het visioen alleen aan een geleerde of raadgever. ~. En in een roman :~ Of Ali Wade … ~….

…En wie ziet dat een dode hem iets van eten en drinken geeft en het niet eet, dan vermindert hij zijn geld met zijn maat, en dat hij het eet, is goed en nuttig, en als hij hem iets geeft van de goederen van de wereld, dan is het een goede gebeurtenis en is er hoop gekomen en wie een dode ziet, geeft hem iets van zijn kleren en trekt hem aan, dan zal er verdriet en ziekte zijn, en als hij het niet aanraakt en laat staan ​​tot hij het aanneemt De dode persoon en zijn kleding, omdat het eerder het bewijs is van zijn reis van de wereld en Ibn Sirin zei: Wie zag dat een dode hem twee gewassen kledingstukken gaf, werd toen rijk, en wie zag dat een dode de zijne had geleend. kledingstuk en vroeg hem toen, het is een bewijs van de rechtspraak van die dode persoon uit goedheid en wie zag dat een dode hem een ​​oud kledingstuk gaf, geeft gebrek aan.De ziener, zelfs als het kledingstuk nieuw is, geeft zijn rijkdom en hoge waarde aan, en wie ziet dat een dode hem heeft gegeven iets uit de Koran of boeken van jurisprudentie en dergelijke, dan is dit het bewijs dat de verzoening van gehoorzaamheid heeft plaatsgevonden en wie ziet dat hij iets aan de doden heeft verkocht, dan is het bewijs dat dat ding duur is en wie ziet dat hij heeft iets aan de doden gegeven Zijn antwoord op hem, omdat het schadelijk en gebrekkig is, en sommigen van hen zeiden dat iedereen die zag dat de doden hem iets van de lieveling van de wereld had gegeven, dus het is beter voor hem vanaf een punt waar hij is niet meegeteld, en wie ziet dat de doden hem kennen, zal evengoed goedheid in zijn religie hebben, en wie denkt dat hij zijn kleren uittrekt en ze draagt ​​voor de doden, hij zal dit volgen als hij weet dat het is uit zijn bezit, en dat schaadt hem niet en alles wat hij ziet zal niet. Zoals hij het aan een dode gaf, dan is het niet aan Mahmoud behalve in twee gevallen. Als hij ziet dat hij zijn oom of tante iets heeft gegeven, dan heeft dat gevolgen voor een erfenis, en het zien van de oom en tante op welke manier dan ook dat het veilig was voor niet-bestaan, en wie ziet dat een dode voedsel koopt, dan is het van weinig bestaan, en als hij het verkoopt, zal het depressief zijn en wie ziet dat hij zich overgeeft aan de doden, dan predikt hij en keert terug verloren van hun misleiding…

…Stier : Oorspronkelijk een werkende stier met kracht, macht, macht, geld en wapens voor zijn hoorns, tenzij hij geen hoorn heeft, want hij is een verachtelijke, arme, vernederde man, verstoken van genade en macht, als een geïsoleerde arbeider en de armen president . Misschien was de stier een jongen, want hij was een van de werkers van de aarde . En wees misschien op het huwelijk van mannen omdat hij veel ploegde . En misschien wees hij op de man die verscheen en de ploeger, en misschien wees hij op de rebel omdat hij de grond optilt en de bovenkant naar beneden draait . En misschien aangegeven door hulp, slaaf, broer en vriend, zijn hulp aan de ploeger en zijn dienst aan de mensen van de woestijn . Wie een stier in een droom bezit, als ze een vrouw is, vernedert haar man haar, en als ze geen man heeft en ze trouwt, of als ze twee dochters heeft, hun vrouw . En wie dat ziet, wie gezag heeft, zal over hem zegevieren en over hem heersen zoals hij hoopt, en als zijn knie sterker is, zal dat sterker zijn . En wie een stier slacht, als hij een sultan was, doodde hij een van zijn arbeiders, of degene die tegen hem in opstand kwam . En als hij van een aantal mensen was, onderwierp hij een persoon, overwon hij iemand die hem vreesde en doodde hij een persoon met een getuigenis waarvan hij getuige was . Als hij hem van zijn rug of zonder slachting heeft afgeslacht, dan onderdrukt hij een man en valt hem aan of verraadt hem in zichzelf of zijn geld, of trouwt met hem achter hem, tenzij hij van plan was hem af te slachten om zijn vlees te eten of te nemen zijn vet of om zijn huid te bruinen . Als hij een sultan was die anderen hielp en opdracht gaf om zijn geld te plunderen, en als hij een koopman was die zijn winkel te koop opende of rente kreeg, dan won hij als hij dik was, en als hij mager was, verloor hij het . En wie een beladen os berijdt, zal goed voor hem zijn, zolang de os niet rood is, en als hij rood is, wordt er gezegd dat zijn zoon ziek is . De transformatie van de stier als een wolf duidt op een rechtvaardige arbeider die onrechtvaardig wordt . Een enkele stier is voor de gouverneur, voor een jaar, en voor een koopman, voor een jaar . En wie veel ossen bezat, werd geleid door enkele arbeiders en bazen . En wie de kop van een stier eet, krijgt leiderschap, geld en plezier, zo niet rood . Als hij het ziet alsof hij een stier heeft gekocht, dan beheert hij de deugden en de Broederschap met goede woorden . En wie een witte stier ziet, komt goed . Als hij hem met zijn hoorn sloeg, zou de Almachtige God hem toornig maken, en er werd gezegd dat hij hem een ​​klap gaf, God zegende hem met goede kinderen . Als hij zag alsof de stier voor hem viel, reisde hij ver, en het woord of woord van de stier vond plaats tussen hem en een rivaliserende man . En er werd gezegd dat wie op een os valt, hij zal sterven . Evenzo zou degene die door een stier was geslacht en door een stier werd gebeten, ziek zijn . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof er een grote stier uit een klein hol kwam, en we verwonderden ons erover, en toen wilde de os terugkeren naar dat hol, en het was niet in staat en erop aangedrongen . Hij zei : het is het grote woord dat uit de mond van de man komt. Hij wil het teruggeven, maar hij kan het niet . Het is overgeleverd op gezag van Ibn Sirin dat hij zei dat stieren trouw zijn, en wat meer is dan veertien stieren is oorlog, en wat ontbreekt is een argument . Wat betreft degene die een stier doorboorde, hij verwijderde hem uit zijn bezit, en als hij een wali was, zou hij uit zijn rechtsgebied worden verwijderd, en als hij anders was, verwijderde een arbeider hem van zijn plaats . En de huid van de stier is een zegen van wie de stier wordt toegeschreven ….

…Leer is een mannenjas, en ik heb hem met zijn geld achtergelaten in zijn leven en dood . En wie in een droom ziet alsof zijn huid is gevild zoals een schaap wordt gevild, dan geeft het zijn dood aan als hij ziek was, en als hij vrij was van ziekten, dan is het arm en wordt het geopenbaard . Vetheid in het lichaam is de kracht van religie en geloof . Als hij zijn lichaam ziet als het lichaam van een slang, dan laat hij zien wat vijandschap verbergt . En de huid is een bescherming voor mensen en anderen, en een persoon gaat over zijn vader en moeder, zijn macht en geld, zijn huis en zijn kleren, zijn vrouw en zijn land, zijn welzijn en zijn ziekte, zijn uitdrukking en zijn geloof . Het geselen van een persoon kan verwijzen naar zijn vijand en zijn vriend die erover slaapt, want hij zal tegen de eigenaar getuigen op de Dag der Opstanding . Misschien duidt de huid op geduld en koppigheid in zaken . Wie zijn huid prachtig in een droom ziet, duidt op goedheid, comfort en genezing van ziekten . Als hij dood is en zijn huid goed wordt gezien, geeft hij aan dat hij in de gelukzaligheid van het paradijs is, en als hij het als dik of zwart ziet, geeft hij aan dat hij gekweld wordt . En het donker worden van de huid in een droom duidt op het verlaten van de religie . Aan wie is een geschenk een Nubische jongen krijgt een houtskoollam . En wie zwarte vrouwen ziet die toezicht op hem houden, het goede dat hij overziet om hen te zien is voor velen eervol, maar ze zijn van de vijand . En bloos . In interpretatie, relevantie en opluchting . En er werd gezegd : als het wit was met het rood, zou de eigenaar glorie verwerven . En nul . Kleur is bevredigend . En wie zwart is en in een droom ziet dat hij blank is, zal zwakte, vernedering en leed ondergaan . Als hij ziet dat zijn lichaam en gezicht rood zijn, zal hij lang onbezorgd zijn . De huiden van andere dieren zijn een erfenis . En er werd gezegd : lederen huizen die erbij horen . En als de koning de huid van mensen schilfert , onderdrukt hij ze en neemt hun geld aan . En wie de huid van een dichter ontdoet, steelt zijn haar van hem ….

…Met zwepen slaan in een droom zijn slechte woorden, en als er bloed uit hem stroomt, is dat geldverlies . En slaan met parels is het leven is dood . Het zwaard raken is een bewijs van overwinning op de vijanden . En slagen in de oksels van delen ervan tussen zijn familie en familieleden . De pak slaag is goed en is bekend bij de geslagen . En als hij ziet dat een engel hem slaat, dan zal hij gekleed gaan, en als hij hem op zijn rug slaat, betaalt hij zijn schuld, en als hij hem slaat op zijn handicap, zal hij met hem trouwen . Het slaan wordt gepredikt, dus wie ziet dat hij een man op zijn hoofd slaat, wil dat zijn hoofd gaat . Als hij hem in het ooglid van zijn oog slaat, wil hij zijn religie schenden . Als hij aan de bladen van zijn ooglid trok, dan wilde hij een innovatie van hem, dus als hij hem op zijn schedel slaat, zal degene die hem slaat hem pakken . En slaan is een smeekbede : Dus wie ziet dat hij een ezel slaat, is de berijder ervan, dan eet hij niet voordat hij de Almachtige God aanroept en hem vraagt . Als hij zag dat hij een man sloeg, dan zou hij tegen hem moeten bidden . En hij sloeg een ander dan de vrouw onder zijn hand vanwege het voordeel van de mishandeling voor hen . En als hij zag dat hij werd geslagen, dan is dat een goed bewijs, als de geslagen niet een engel of een van de doden was, en geslagen door te lopen een slecht bewijs is omdat hij van leer is, en hetzelfde is het slaan met een riet, en als hij ziet dat hij iemand anders slaat, is dat gunstiger voor hem dan wanneer iemand anders hem slaat . En er werd gezegd : slaan en geselen worden uitgelegd als weten dat de geslagen goede manieren kent . En kloppen in een droomreis . Wie ziet dat hij de grond raakt, zal reizen . En wie honderd zweepslagen in zijn slaap heeft gehad, dan heeft hij hoererij gepleegd of maakt zich daar zorgen over . Het geselen van veertig zweepslagen is van wijn, en het geselen van tachtig zweepslagen is het gooien van de vrouwenmannen . En wie een dode ziet, slaat hem, en de dode is boos, omdat degene die werd geslagen een zonde heeft begaan of een besluit tegen hem heeft genomen, en dat de dode in de verblijfplaats van de waarheid is, hij is niet tevreden, behalve met wat God behaagt . En sloeg de levenden voor de dode kracht in zijn religie . En er werd gezegd : hij die een dode zag die hem had geslagen, werd beter van reizen, en er werd gezegd : wie een dode heeft geslagen, zal zijn schuld afbetalen en iemand slaan zonder te krabben of pijnlijke kleding als dat in de winterseizoen . Het slaan van het dier is een discipline voor degene die het dier niet waardig is, en voor degene die geen onwetendheid en agressie verdient ….

…Ribben betekenen : voor de vrouwen van zijn familie die krom zijn, en omdat Eva is gemaakt uit Adams linkerrib . Het kan duiden op de stenen van zijn huis en zijn huis, en zijn vlees is klei of kalk, en zijn huid aan de achterkant, en zijn bloed dat door water met zijn aarde is gestort, en de grootheid van zijn knopen . Wie zijn huis of zijn huis verwoest ziet terwijl hij ziek is, gaat ermee om . Als hij in een droom terugkeerde naar het bouwen en repareren ervan, en herstelde van zijn ongeluk als het in zijn slaap voltooid was, anders blijft er evenveel over van de dagen van zijn ziekte als hij over heeft van zijn werk en zijn overleving . Maar gezondheid is te danken aan zijn naam, en er stroomt bloed door zijn aderen . Misschien wezen zijn ribben op zijn dieren, en zijn vlees op de goederen en waren die hij er bovenop droeg, en zijn huid op hun gewaden, voor wie dat zijn zaak was . Wat een van zijn ribben op hem brak, duidt op de dood van een van zijn dieren . Als er iets van zijn huid wordt verwijderd, zijn lammetje of levensonderhoud wordt gespleten, of hij opent zijn extractie of kooi zonder zijn toestemming, dan verliest hij zijn alertheid en wat erin zit, en het lot van mensen en de toename van de slaap daarin . De schouder is een vrouw, en wat erin is gebeurd, is een vrouw ….

…En wie ziet dat hij gemeenschap heeft met een bekende dode vrouw, dan zal hij het goede bereiken en bereiken wat hij hoopt vanaf een punt waar het niet wordt geteld, en als de dode een bekende man is, dan zal daarvoor goedheid worden verkregen. man, naastenliefde, beloning en naastenliefde van de ziener, en als de doden een onbekende man waren die hem niet kende, dan is hij overwinning en overwinning op de vijanden ….

…Crematie van het dode lichaam Als je droomt van gecremeerde lijken, betekent dit dat vijanden je invloed in zakenkringen verminderen . Als u denkt dat uw lijk is gecremeerd, dan voorspelt dit een duidelijke mislukking van projecten, in het geval dat u mentaal de wijsheid van anderen hebt aangevallen zonder terug te keren naar uw persoonlijke ijver bij het beheren van de zaken ….

…Ter afsluiting van dit boek en in reactie op de wens van velen, zijn dit voorbeelden van wat ik uitdrukte vanuit mijn visioenen : Veel verlangens kwamen met de vraag om enkele van de visioenen te noemen die ik uitsprak, en toen werden ze vervuld, en ik zou graag hier om degenen die deze verzoeken hebben niet teleur te stellen, maar ik wil ook graag iets verduidelijken dat ik graag geheimen wil.Daarom zal ik de namen van de zieners niet noemen, noch zal ik de visioenen noemen waarin er heel speciale dingen kunnen zijn, bijvoorbeeld, en ik bied bij voorbaat mijn excuses aan aan iedereen die dit onderwerp heeft gelezen en er onder de visionairs zelf bezwaar tegen heeft gemaakt . 1 / Een vragensteller zei dat haar tante ziet dat ze gouden armbanden om heeft en haar lastig viel, dus ik zei tegen haar : als je je visioen gelooft, kan het een simpele infectie in de luchtpijp zijn en het zal genezen met Gods hulp . En ze zei: ‘Glorie zij God, ik heb echt een tracheitis, moge God u belonen . 2 / Een beller zei dat ik een man zie die ik ken die op de deur klopt . Dus ik zei: hoe heet hij? Muhammad Al-Wahaibi zei, ik zei dat, als God het wil, hij een zoon zal hebben, dus zei hij: ik heb de genade van God gehad. Ik zei : ik noemde hem Mohammed? Hij zei ja, dan dank ik God . 3 / Een van de ondervragers vertelde me dat ik zie dat ik op geiten of eenden jaag, dus ik zei: ~Als God het wil, zal ze een aanzoek doen aan een braaf meisje, en haar vader zal een muezzin zijn. Hij vertelt me ​​later, toen ik me wilde aansluiten, ik een man ging zoeken die de oproep tot gebed deed in de moskee in de buurt waar het meisje woont, dus hij is de vader van de dochter . 4 / Een vragensteller zei tegen me dat ik zag dat ik een stoel zou betalen aan koning Fahd – moge God zijn leven zegenen – dus ik zei dat je een baan zou krijgen met een dergelijk salaris, zegt ze, en vanaf de volgende dag werd ze voor iets minder aangenomen, en ze geloofde niet dat ze in dienst zou komen . 5 / Een dokter vertelde me : Mijn man ziet dat hij nooit onder zijn auto vandaan komt . Ik zei: ga je reizen? Ze zei ja . Dus ik zei: ‘Geprezen zij God, voor de veiligheid, maar ik hoop de auto van onderaf te controleren, met name de kolom die onder de auto draait, en ik wist de naam niet, en ze vertelde me later dat mijn man in de auto ging. auto en vond een defect op de plaats die u ons heeft aangegeven . 6 / Een vrouw zei: ~Ik zie dat ik het haar van een jonge dochter van mij knip, en haar haar reikt tot haar heup, dus ik zei: Ben jij een van degenen die meisjes besnijden? Ze zei: ~Ja, dus ik zei, doe de Sunnah tijdens de besnijdenis, en verminder het niet meer dan de aangegeven limiet .~ 7 / A vader noemde Ali en zei dat zijn zoon ziet dat zijn rug kies doet hem pijn, dus ik zei dat uw zoon lijdt aan de wreedheid van de wetenschap leraar, dus ik kon hem vragen, en hij antwoordde ja, dus ik zei : Lof wees voor God, zie de leraar, en hij deed het . 8 / Een man vertelde me : ik zie dat ik het dak van het huis op ga, en ik zie een ladder, en ik ga omhoog . Ik vertelde hem dat iemand onderzoek doet en naar je vraagt, en misschien heb je zijn dochter aangesproken, en toen ik hem na een tijdje zag, vertelde hij me dat wat ik over hem zei, is gebeurd . 9 / Een vrouw zei dat ik zag dat ik een jongen borstvoeding gaf, en de hoeveelheid melk kwam met kracht uit mijn borsten en raakte de muur . Dus ik zei dat ik denk dat je een probleem hebt met het hormoon melk, en je zult herstellen en zwanger worden, als God het wil . Ze zei dat is wat je zegt, godzijdank . 10 / Een man vertelde me dat ik mijn zus zie, en ik zie de zon opkomen na zonsondergang . Ik zei, ik heb het haar beloofd en ik heb haar verlaten, dus ik zal nakomen wat ik haar beloofde . Hij zei, ik beloofde haar om umrah uit te voeren en dat kon ik niet . 11 / Een vrouw zei dat ik zie dat ik een schaap slacht . Dus ik zei dat het een gelofte is die je niet bent nagekomen, dus doe het . En ze zei ja . 12 / Een vrouw zei dat ik zie dat ik naar de Kaaba kijk en dat die wordt vernietigd . Ik zei: ‘Je bent in een westers land en je denkt er altijd over om het te verlaten, maar dat doe je niet . Ze zei dat is wat je zegt door God . 13 / Een man riep en zei dat ik zie dat ik op een vrije vogel jaag en ik heb een lieve kameel, en ik ging een berg op en vond mensen die aanboden om de vogel te kopen, dus ik zei dat het niet te koop is, en hij noemde de rest van het visioen . Dus ik zei dat je aan het jagen bent en bezig bent met jagen? En je bent de broer van een van de prinsen, en je hebt een landtoelage ingediend en de zaak zal naar je toekomen, en dan zullen sommigen je aanbieden om het te kopen, dus denk goed na voordat je het verkoopt . Hij zei: ‘Ik hou van jagen en ik ga naar hem toe en volg de tijd van de trek van vogels. Ik diende bij een van de prinsen een verzoek in voor een landtoelage en ben pas op dit moment vertrokken . ~ Dus ik zei: Geprezen zij God . 14 / Een van de bellers zag een vrouw naar haar toe komen en ze noemde haar naam . 15 / Een man belde me en zei dat ik Gabriël zag, moge God hem zegenen en vrede schenken, vliegend . Dus ik zei: ~Werk je in een baan die verband houdt met de luchtvaart?~ Hij zei: ~Ja, ik studeer vliegen~, dus ik zei dat ik 600 vlieguren had afgemaakt en dat je half vertrokken was, dus noemde hij er heel snel een aantal, God zij geprezen . 16 / Continu: Ze zei dat ik zie dat ik twee witte en zwarte snaren uit mijn mond neem , dus ik zei tegen haar : Soms kom je van Satan met enige obsessie en twijfel over religie, dus vrees God . En ze zei: Bij God, dat ik soms de superogen observeer naast de verplichte gebeden, maar soms hoop ik en laat alles achter tot het gebed … bid dus voor haar dat God ze bevestigt op de religie 17 / Een man zei : Mijn overleden vader kwam naar mij toe en zei tegen mij : Vernietig de moskee bakens niet, dus ik zei : Ja, ik zei : Doe dit niet, het is niet toegestaan . 18 / Een man zei tegen mij : ik zie dat ik rondloop en niet compleet ben . Ik zei : je bent van plan je te vermenigvuldigen en het niet te doen? Hij zei : Ja . 19 / Een vragensteller belde en zei : ik zie dat ik in beweging ben en mijn geest is niet bij mij !! Ik zei : je kent een man die je geest maar manipuleert , dus pas op , en ze zei : het is wat je zegt , en moge God je goed belonen , en hier is het voordeel van te waarschuwen voor de slechte betekenis in sommige visioenen , en de impact ervan op het leven van de eigenaar . 20 / Een man zei : ik zie dat ik rijst eet en er zijn mensen die stelen !! Dus zei ik tegen hem : dit is jouw project en jij vertelt het idee van een oneerlijk man . Hij zei : Ja , wat je zei is gebeurd . 21 / man contact opnemen met het programma en vertelde me : Ik zag de zon en de maan in de aarde, en dit was voor de heilige maand Ramadan , in 1428 van , zei ik tegen hem : Dit is een verschil tussen de mensen van visie , en de mensen van de rekening bij het bepalen van de inschrijving van de maand , was wat ik kreeg van het gekibbel tussen de twee partijen ! 22 / Een man zei tegen mij : Ik zag dat ik zonder pijn een romp uit mijn mond haalde , dus ik zei : Dit is een kind dat je ergert , en hij zei : Ja, dat is het . 23 / Een vrouw zei : Ik zie een slang in de mond van een roos , dus ik zei : Je man belooft je en slaagt , en je bidt voor hem? Ze zei : Ja , dat is wat ik zei , dus ik waarschuwde haar en vreesde God ….

…Het is in een droom de ontbering van een man en zijn uitputting in zijn leven . Als hij ziet dat haar huid sterk is, dan is het zijn levensonderhoud . Als hij zag dat haar huid afgestroopt was, zou hij in zijn leven zwoegen en uitgeput zijn . Als hij zag dat haar huid dik was en zwellingen en knobbeltjes bevatte, ontving hij geld van zijn harde werk en ging er geld naar hem toe dat hij had verdiend met hard werken en vermoeidheid . De knieën zijn de kracht van het lichaam, zijn beweging en de kwaliteit van zijn kennis. Als ze gezond en sterk zijn, is dit een bewijs van reizen, beweging of acties die hij doet, en de gezondheid van het lichaam . Als er een pijn of een probleem in wordt gezien, geeft dit het gewicht van de knieën aan, en als hij ziek is, duidt dat op zijn dood . De knie van de reiziger is een voertuig, zijn passagiers en zijn voertuig . En de knieën kruisen de broers en partners, en ze mogen Mawali oversteken . De knie kan hiervan zijn afgeleid . Misschien duidt de knie op de voltooiing van het buigen en neerknielen, en duidt het op het nemen en geven van een persoon, zijn beweging en zijn stilte, zijn reizen en zijn positie, en het geld dat hij verzamelt en wat hij uitgeeft . En wie zag dat zijn knie groot of sterker was geworden en in nood verkeerde, God wilde zo van hem weggaan . Misschien duidt dit erop dat hij zich aan het gebed houdt en aan de voorwaarden ervan voldoet . En als hij zag dat het gescheurd of gebroken was, of als er een zweer of bloed in zat, geeft dit aan dat zijn beweging geïmmobiliseerd was . Als het een reis was, ga er dan op zitten . Als er genegenheid was tussen hem en iemand, werd die gescheiden, en het kan erop wijzen dat de boot en het dier kapot waren gegaan ….

…Wat betreft de huid, het is zijn nakomeling, zijn hoofd, zijn bedekking, zijn zegen, zijn kracht, zijn levensonderhoud, zijn dood, zijn leven en zijn bekleding, en wie dat ziet, doordat het wordt versierd of te schande gemaakt, en het wordt uitgelegd tegen hen zeiden sommigen van hen dat iedereen die de kleur van zijn huid zag, de kleur van een ander veranderde, wat hij haat als bij het ontwaken, dan is hij vertroebeld en ze zeiden dat alle dierenhuiden geld zijn. Geld in termen van erfenis, en wat er van de huid is overgebleven van wat gegeten mag worden, is toegestaan ​​geld, en wat niet gegeten wordt is geld, dan is geld verboden…

…En wie denkt dat de dode persoon gemeenschap heeft met iets van het dode dier, dan is hij in twee opzichten goed en een voordeel of iets onaangenaams. Een korte vermelding van de omgang met de doden is gepresenteerd in het hoofdstuk over omgang, zodat de scheiding deze betekenis niet verliest ….

…En de knie : de man zwoegt en giet het in zijn pensioen en eist, en als hij er een gebeurtenis in ziet, dan schrijft hij de knie aan hem toe . De kracht van haar huid was zijn levensonderhoud, en het wegglijden van haar huid zorgde voor meer inspanning en vermoeidheid . En de verdikking van haar huid of het verschijnen van de knobbel waarin de wond vermoeid was . En er werd gezegd dat als de patiënt water of een ziekte in zijn knie zag, dit zijn dood aangeeft . Er werd gezegd dat de knieën hun interpretatie moesten maken op basis van de kracht van het lichaam, zijn beweging en de kwaliteit van zijn werk . Om deze reden, als ze gezond en sterk zijn, is dit het bewijs van een reis of een andere beweging, en de daden die de visionair doet voor de gezondheid van het lichaam . Als hij er een ziekte of pijn bij ziet, geeft dat aan dat de knieën zwaar zijn tijdens het werk ….

…Een jonge man is de vijand van een man in een droom, en als hij blank is, dan is hij een verborgen vijand, en als hij bruin is, dan is hij een rijke vijand, en als hij blond is, dan is hij de vijand van een oude man . Als hij een Dilman was, dan is hij een trouwe vijand, en als hij een Dilmah was, dan is hij een grove vijand . Als hij ziet dat hij een jonge man volgt, dan zal hij zijn vijand overwinnen, en als een jonge man hem volgt, dan zal zijn vijand hem winnen . En als hij een onbekende jongeman ziet en hem haat, zal hij hem een ​​hatelijke vijand van de mensen laten zien . En als hij een jonge man ziet die toezicht op hem houdt, is hij een vijand die de controle over hem heeft verworven . En wie een oude man was en zag dat hij een jonge man was geworden, hij zou een groot tekort krijgen . De volwassen jongeman is een vijand, en hij is sluw en bedrog, of een gehate vijand, en zijn visie duidt op beweging, kracht en de overheersing van onwetendheid, en misschien duidt hij op genade en dankbaarheid jegens de Almachtige God ….

…En als hij in zijn plaats bekende dode vrouwen ziet die zijn opgestaan ​​uit zijn plaats van versiering, dan zal hij leven voor de zieners en de hakken. Die vrouwen zijn dingen die gelijk zijn aan hun schoonheid en hun kleding, en als hun kleren wit zijn, dan zijn het zaken van religie, en als ze rood zijn, dan is het een kwestie van vermaak, en als ze zwart zijn, dan zijn ze rijk en machtig, en als ze onze schepping waren, want het zijn zaken van armoede en misleiding, en als ze vuil zijn, duiden ze op het gewin van de zonden. Als hij een dode ziet alsof hij slaapt, rustte zijn slaap in het hiernamaals ….

…Als een vrouw ziet dat een dode man met haar trouwt, zal ze het beter doen vanaf een plek waar ze niet op had gehoopt ….

…En wie ziet dat de dode hem een ​​nieuw hemd of een schoon kleed geeft, hij zal in zijn levensonderhoud voorzien zoals de dagen van zijn leven, en als hij hem spaargeld geeft, dan zal het goed en nuttig zijn ….

…De Ram : Hij is de enorme, onneembare man, net als de sultan, de imam, de emir, de bevelhebber van het leger en degene die het bevel voerde over de soldaten . En wijst op de muezzin en de herder . En de stoutmoedige ram is de slaaf of eunuch omdat hij niet gehoornd is, omdat zijn kracht even groot is als zijn horens, en de stoutmoedigste duidt ook op de eenzame die van zijn gezag beroofd is, en de nalatigheid van zijn armen en zijn aanhangers . Degene die een ram slacht die niet weet waarom hij hem heeft geslacht, is een man die hem zal overwinnen, of hij zal er met waarheid getuigenis van afleggen, als zijn slachting in overeenstemming is met de Soenna en de qiblah, en de Almachtige God genoemd voor het afslachten, en als hij anders een man heeft vermoord of hem onrecht heeft aangedaan of gemarteld . Als het voor vlees is geslacht, dan is de interpretatie ervan gebaseerd op wat eerder werd genoemd over kamelen en koeien . En als hij werd afgeslacht wegens ascese, zal hij berouw tonen als hij schuldig was, en als hij schulden had, betaalde hij zijn schuld af en vervulde zijn gelofte en naderde God in gehoorzaamheid, tenzij hij bang was om te worden gedood, gevangengezet, ziek of gevangengezet, want hij zou worden gered omdat de Almachtige God Isaac redde, vrede zij met hem, en de prachtige lof kwam naar hem en zijn vader. En hij hield het als een jaar en een liturgie, en het is dicht bij de Dag van Oordeel . En wie een ram slacht en in oorlog is, zal grote vijanden hebben . En rammen die op een plaats werden afgeslacht, mensen gedood . Wie een ram kocht, een eerbare man zou hem nodig hebben, en hij zou erdoor worden gered van ziekte of vernietiging . En wie een ram ziet waarvan hij berouw heeft, iets dat hij haat, zal hem van zijn vijand slaan, en als hij lijdt, zal hij onder hen gekwetst of beledigd worden . En de hoorn van de ram werd verboden, en zijn wol was de verwonding van geld van een eerbare man, en hij nam zijn voogdij over enkele van de edelen en erfde zijn geld of huwde hem met zijn dochter, omdat de godin op zoek is naar de ram . En het nemen in de buik van een ram is het overnemen van de schatkist van een eerbare man, aan wie die ram wordt toegeschreven . En wie een ram op zijn rug draagt, hij krijgt de voorraad van een eerlijk man . En wie zag dat een ram de vagina van een vrouw stootte, nam het haar van haar vagina met een knip . En de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei: “ Ik zag alsof ik een ram van een ram was, dus besloot ik een ram van een volk te doden . Ik zag alsof mijn zwaard blies, het brak, dus ik besloot dat het een man uit mijn clan doodde . ~ Hij doodde Hamza, moge God tevreden met hem zijn . En de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, doodde Talha, de eigenaar van de polytheïstische brigade . En wie een ram uittrekt, maakt onderscheid tussen een groot man . En wie er ook op knielt, hij kan het . Het vet van rammen en ooien, hun melk, hun huiden en hun wol is geld en het beste van degenen die erop geslagen hebben . En wie een offer krijgt, zal een gezegende zoon overkomen . En wie ziet dat hij met een ram vecht, maakt ruzie met een enorme man, dus wie ze verslaat, zal de winnaar zijn, want het zijn twee verschillende typen . Wat betreft de twee typen die het met elkaar eens zijn, zoals de twee mannen, als ze in een droom ruzie maken, dan is de verslagenen de overwinning . En wie ook maar iets van lamsvlees berijdt, wordt vruchtbaar, net als degene die gekookt vlees eet . En wie in zijn huis lamsslachtingen ziet, er is een persoon die sterft, evenals het lid van het beest, en het eten van rauw vlees is roddelen, en het vetmesten van vlees is beter dan het geslacht ervan . En hij zag een man alsof hij een ram was geworden die in een boom opsteeg met veel volkeren en bladeren, dus hij hakte hem op een kruising en zei : Je zult leiderschap en geheugen krijgen in de schaduw van een eerbare man die geld heeft en rekening, en misschien diende u een koning der koningen . Dus de gelovige in God gebruikte het ….

…Echtgenoot Als u droomde dat uw man u verliet zonder te weten waarom, zal er een ruzie tussen u ontstaan, maar er zal een onverwachte verzoening plaatsvinden. Als uw man u slecht heeft behandeld en u hard heeft verweten wegens gebrek aan loyaliteit, zult u zijn zorg en vertrouwen aantasten, maar andere problemen zullen worden opgelost . Deze droom waarschuwt je om wijzer en conservatiever te zijn als je de bewondering van andere mannen accepteert . Als je je man dood ziet, zul je teleurgesteld en verdrietig zijn. Als je hem bleek en angstig ziet, zal de ziekte een zware tol van je eisen, aangezien een van de gezinsleden een tijdlang bedlegerig zal blijven . Als je hem vrolijk en knap ziet, zal je huis gevuld zijn met geluk en zullen je tekenen van succes stralend zijn . Als hij ziek is in de droom, zal hij je slecht behandelen en verraden . Als je droomt dat hij verliefd is geworden op een andere vrouw, zal hij deze omgeving onmiddellijk verlaten en plezier zoeken op andere plaatsen . Als je in je dromen verliefd wordt op de echtgenoot van een andere vrouw, dan betekent dit dat je niet gelukkig bent in het huwelijk en niet gelukkig bent zonder huwelijk, maar de kansen op geluk zijn achterdochtig . Als een alleenstaand meisje droomt dat ze een man heeft, betekent dit dat ze de zegeningen mist die mannen bewonderen . Als je droomde dat je man je verliet en terwijl hij wegging, werd hij groter, dan zal de dissonante atmosfeer van de omgeving een snelle harmonie voorkomen . Als de doodlopende wegen worden vermeden, zal de harmonie terugkeren naar wat het was . Als een vrouw droomt dat ze haar man in een verdachte situatie heeft gezien met een partij waarover geen verdenking bestaat, geeft dit aan dat ze een probleem zal krijgen vanwege de dwaasheid van vrienden . Als je droomde dat haar man werd vermoord terwijl hij samen was met een andere vrouw, en zijn dood werd gevolgd door een schandaal, dan loop je het risico van hem gescheiden te worden of bezittingen te verliezen . Ongunstige situaties volgen meestal op deze droom, hoewel het kwaad soms wordt overdreven ….

…En de jonge man : in interpretatie de vijand van de man, als hij blank is, dan is hij een verborgen vijand . Als het zwart is, dan is het een rijke vijand, en als het blond is, dan is het de vijand van een oude man . Als hij een Dilmun was, dan is hij een trouwe vijand . Als hij een Rustaq was, is hij een grove vijand . Als hij sterk is, dan is hij de intensiteit van zijn vijandschap, en als hij onbekend is, en als hij bekend is, dan is hij de zijne . Wie ziet dat een jonge man hem volgt, dan is hij een vijand die hij zal winnen . Als hij een ouderling ziet die toezicht op hem houdt, stelt hij hem in staat goed te doen . En als hij een jonge man is die toezicht op hem houdt, dan is hij een vijand die tot hem in staat is, omdat hij boven hem staat . En als hij een oude man zag alsof hij een jonge man was geworden, verschilde hij in de interpretatie van zijn visioen, en sommigen zeiden dat hij een hernieuwd genoegen had, en sommigen zeiden dat hij in zijn religie of zijn wereldse tekortkoming verscheen, en sommigen zei dat hij stervende was, en sommigen zeiden dat zijn visioenen zijn scherpzinnigheid aantonen, omdat het hart van de sjeik jong is van bezorgdheid en hoop . Als hij een onbekende jongeman ziet en hem haat, dan lijkt het hem dat hij een hatelijke vijand voor de mensen heeft . Als hij van hem houdt, lijkt hij hem een ​​geliefde vijand ….

…Wie ziet dat hij zelfmoord pleegt, zal het goed doen en oprecht berouw hebben, want de Almachtige God zegt : “ Bekeert u van uw rechtvaardigen en pleegt zelfmoord . ”Het vers . En wie ziet dat hij wordt vermoord, zal zijn leven verlengen . En wie het ziet alsof hij een persoon heeft gedood zonder te zijn afgeslacht, de gedode zal met het goede gezegend worden . Het basisprincipe is dat het slachten onrechtvaardig is als het niet is toegestaan ​​om te slachten . Als hij ziet dat hij een slachting heeft afgeslacht, veroordeel de slachter dan om de afgeslachte in zijn religie onrecht aan te doen of hem ongehoorzaam te zijn . Wat betreft degene die een moordenaar doodt of een naam geeft en zijn moordenaar kent, hij zal goed, gezang, geld en macht ontvangen . Dit kan worden beïnvloed door de moordenaar of zijn partner, want de Almachtige God zegt : ~ En wie een kwaaddoener doodt, heeft ons tot heerser voor zijn heerser gemaakt .~ Hoewel niet een bekende moordenaar, is het een man Cavour die Hamlet is over het vermogen, hetzij Kafr El- Din of Kafr genade, het vers : ~ man vermoordde Okfarh ~ en zag zijn keel doorgesneden weet niet van slachting, het is de mens die heeft uitgevonden een ketterij of imiteerde zijn nek valse getuigenis en de regering en geld . Wat betreft degene die zijn vader, moeder of zoon afslacht, hij moet hem verhinderen en tegen hem overtreden . Wat betreft degene die een vrouw afslacht, hij moet haar verwisselen . Evenzo, als een vrouwelijk dier wordt geslacht en hij gemeenschap heeft met een vrouw of een eerstgeborene heeft verwend, en degene die een mannelijk dier erachter slacht, hij slacht, en als hij ziet dat hij een kind heeft geslacht en een kind heeft gegrild en niet heeft gekookt. , dan is het onrecht daarin aan zijn vader en moeder . Als de jongen een onderwerp van duisternis is, dan wordt hem onrecht aangedaan, en het wordt lelijk genoemd, net zoals het vuur uit zijn vlees kwam en het niet gaar was, en als het was wat er over werd gezegd, zou de barbecue gedaan worden . Als de jongen niet is in wat er over wordt gezegd en erdoor onrecht wordt aangedaan, dan is dat voor zijn ouders, want ze worden onderdrukt en ze liegen erom, en mensen zijn er in overvloed, en dit alles is ongeldig zolang de vuur kookt niet . Als hij ziet dat de jongen wordt afgeslacht met barbecues, dan bereikt de jongen het niveau van mannen . Als zijn familie van zijn vlees zou eten, zou hij ze winnen door zijn goedheid en gunst . Als hij ziet dat een sultan een man afslacht en hem op de nek legt van de persoon van het visioen zonder hoofd, dan onderdrukt de sultan een persoon en vraagt ​​hem wat hij niet kan, en deze drager eist die eis, en vraagt ​​hem om zijn geld dat zwaar is voor het gewicht van de geslachte, als hij hem kent, dan is hij zichzelf, en als hij hem niet kent en hij was een oude man, dan neemt hij hem mee met een vriend En hij is verplicht om een ​​boete te betalen op basis van zijn gewicht en lichtheid . En als hij een jonge man was, nam hij een vijand en was hij verliefd . Als het hoofd van de afgeslachte persoon bij hem is, krijgt hij de oproep tot gebed, en krijgt hij geen boete, en komt de boete voor de eigenaar, maar het zal hem een ​​illusoire last bezorgen . Als de koning ziet dat zijn meester hem heeft vermoord, zal hij hem vrijlaten . En een man kwam naar Ibn Sirin en zei : Ik zag een vrouw gedood in het midden van haar huis, gestoord op haar bed . Ibn Sirin zei tegen hem : Deze vrouw had die avond een huwelijk op haar bed moeten hebben . De man was een broer en haar man was afwezig, dus de man stond op van Ibn Sirin terwijl hij boos was op zijn zus met een verborgen kwaad, dus hij kwam naar zijn huis en vond de slavin van zijn zus en zij bracht hem een ​​geschenk en zei : Mijn meester kwam gisteren van de reis . Dus de man verheugde zich, en hij verwijderde zijn woede . En een vrouw Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik mijn man vermoordde met een volk . Hij zei tegen haar : Je hebt je man tot zonde gedragen, dus vrees God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden . Ze geloofde . En een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een jongen had gedood en hem tot leven had gewekt . Hij zei dat je deze jongen kwaad zou doen door hem op iets verboden te roepen en dat hij je zou gehoorzamen ….

…En wie ziet dat een dode met hem in zijn deken komt, dan wordt hij ziek of slaat hij hem en wordt hij daarvan gered ….

…En wie ziet dat de dode hem voedsel geeft, dan zal hij in zijn levensonderhoud voorzien op een punt waarop het niet telt ….

…Als hij met een dode vrouw trouwt, en hij ziet dat ze leeft, en haar in zijn huis verandert, dan doet hij iets waar hij spijt van heeft, en als hij gemeenschap met haar heeft en haar water bevlekt . Hij betreurt het werk van het verliezen van een illusie, en prijst zijn resultaat, en zal aan het einde van de zaak evenveel goed krijgen als hij heeft geleden van het water ….

…Degene die zag dat hij zijn zool naar de schoenen duwde om haar te repareren, dan helpt hij zijn vrouw om zonden te begaan, en de zool van zilver wordt geïnterpreteerd door een goede nieuwe vrouw, en door kogels, een zwakke vrouw, en door het vuur, een gezonde vrouw, en van de huid van het paard, een vrouw van de Arabieren, en van de huid van de zeven sultans van duisternis, en er werd gezegd dat het uittrekken van de zool zekerheid is en het verkrijgen van een voogdij over de Almachtige zeggende: Je sandalen en er werd gezegd dat wandelen in de harige zool een reis is in gehoorzaamheid aan de Almachtige God ….

…Kameel : Wat kamelen betreft, als ze een stad binnenkomen zonder een apparaat, of op een andere manier lopen dan een paard, is het wolken en regen . Wat betreft degene die een kameel bezit, hij verslaat mannen van voorbestemming . Een enkele kameel is een man, en als het van de Arabieren komt, dan is het Arabisch, en als het een fortuin is, dan is het een niet-Arabier, en het antwoord daarop is een reiziger, een sjeik, een eunuch of een beroemde man . Misschien wees de kameel op Satan, toen werd gemeld dat Satan op zijn hoogtepunt is . Misschien duidde het op de dood vanwege zijn plechtigheid en de gruwel van zijn schepping, en omdat hij geliefden naar verre oorden smeekt . En misschien wees hij op de onwetende, hypocriete man, die tegen de Allerhoogste zei : ~ Ze zijn niets anders dan schapen .~ En het duidt op de zwangerschap van een geduldige man . Misschien wees hij het schip aan, want kamelen zijn landschepen . Het duidt op verdriet wanneer de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, zei: ~Het berijden van een kameel is verdriet en roem .~ Als de patiënt zag dat hij op een kameel reed om te reizen, stierf hij, en dat was zijn doodskist en zijn roem . En wie op een kameel rijdt en gezond is, hij reist, tenzij hij ermee rijdt in het midden van de stad, of ziet dat hij er niet mee loopt, want hij zal verdriet ervaren terwijl hij verhindert op de grond te komen, zoals opsluiting en ziekte als gevolg van de afstand van de aarde tot hem, en roem : als hij ziet dat het in opstand komen tegen de autoriteit of de schepping over de koningen zal voortduren, wordt Hij meegenomen en omgekomen, vooral als er iets is dat bijdraagt ​​aan zijn bekende kleding, tenzij hij het op een dragende of brancard legt, want hij kan de hulp van een grote man zoeken of daartoe in staat zijn . Als zijn knie een vrouw is die geen man heeft, is ze getrouwd, en als haar man afwezig is, zal hij het voor haar uitspreken, tenzij er in het visioen bewijs is dat wijst op kwaad en schandalen, want ze is daar beroemd om onder mensen . Wat betreft degene die een kameel zag die zijn keel binnenging, water gaf of gereedschap , hij is een djinn die erin komt of degene die aangeeft dat het vat van zijn familie en bedienden binnenkomt . En wie een kameel verminkt in een huis ziet, dan sterft de heer des huizes als hij ziek is, of sterft zijn dienaar, dienaar of meerdere, vooral als zijn vlees wordt gescheiden en zijn beenderen worden gescheiden, dit is zijn erfenis . En als hij hem afslachtte om ervan te eten en er is geen zieke, dan is dat een voorraadschuur die hij opent, of een wijziging die hem in staat stelt zijn beloning te verkrijgen . Maar als de kameel midden in de stad of tussen een groep mensen is, dan is het een man met een kiel die wordt gedood of sterft . Als hij werd afgeslacht, dan werd hem onrecht aangedaan, en als hij levend werd afgeslacht, was zijn autoriteit verdwenen of van hem verwijderd, of hij nam zijn geld aan, en wie een kameel vlees zag eten of de rol van mensen zocht, dan eet hij van het is vanuit elk huis een onbekende eter, dan is het een epidemie die bij mensen heerst, en als hij hen achtervolgt, dan is het een heerser of een vijand Of een stroom die mensen schaadt, dus wie het breekt, breekt een lid ervan of het opeet, zal hij zoveel schade oplopen als hij heeft ontvangen . Evenals de olifant, giraf en struisvogel in dit gezicht . Een trein kamelen in de winter is een sleepgids . Er werd gezegd dat het rijden op een Arabische kameel een pelgrimstocht is, en wie van een kameel valt, zal verarmd raken . En van zijn speer een zieke kameel . En wie op een kameel werd betrapt, hij werd getroffen door geld en verdriet, en er ontstond ruzie tussen hem en een man . Eden zag alsof hij hard voor hem was, bedroefd door een sterke vijand . Als hij de haak van de kameel pakt en hem naar een bekende locatie leidt, duidt dit op een verwende man naar goedheid . En er werd gezegd dat de kameel wordt aangedreven door zijn teugels, een bewijs van de onderwerping van enkele leiders eraan . En wie een peetvader-kameel verzorgt, zal voogdij krijgen over de Arabieren, en als het Bakhatti is over de niet-Arabieren, en wie ziet alsof hij uit zijn bronnen heeft gehaald, zal hij het geld over hebben, en als hij ziet dat twee kamelen vechten , zal er een oorlog plaatsvinden tussen twee grote koningen of twee mannen . En wie een rauwe kamelenkop eet, zal een groot man roddelen . Op een kameel rijden voor degenen die het zien, zullen ermee reizen, en als hij ziet dat hij kamelen melkt, zal hij verboden geld krijgen . En wie kamelenvlees eet, zal ziek worden . En wie van zijn vlees wordt geslagen zonder te eten, krijgt geld vanwege de reden dat kamelen in het visioen worden toegeschreven, en kameelhuiden zijn erfstukken ….