…En wie ziet dat er een dood boek aan hem is ontvangen, dan is er gemakkelijk nieuws dat die dode persoon verschijnt ….

…En wie ziet dat een lid van zijn huishouden dood is, spreekt hem tegen, dan moet zijn eigenaar zijn gezelschap verlaten ….

…En wie ziet dat zijn vrouw is overleden, moet de dood van zijn vrouw uitleggen .)…

Een visie van celibaat, de dood is het bewijs van een huwelijk

…En wie ziet dat hij stierf en voldeed aan de voorwaarden van de dood, zijn wereldse leven zal bedorven zijn ….

…En wie uit de dood ziet waar hij zich over verwondert, dan gebeurt er iets waar mensen zich over verwonderen ….

…En wie ziet dat hij dood is op het kerkhof, en gelooft dat hij al lang gestorven is, dan zal hij ver reizen en de onwetenden en de mensen van immoraliteit en corruptie vergezellen ….

…Als hij ziet dat hij daarna in het graf is gestorven, zal hij bezorgd sterven . Als hij de dood niet in het graf zag, zou hij aan die gevangenschap en onrechtvaardigheid ontsnappen . Sommigen van hen zeiden dat wie begraven wordt, zijn religie bederft…

…En wie ziet alsof hij alleen dood is op een afgelegen plek, er zit niets goeds in, en als hij afwezig is, zal hij nieuws ontvangen over zijn corruptie ….

…En wie zag dat hij dood gekruisigd was, zou in deze wereld worden toegeschreven aan corruptie in religie ….

En wie op een plaats een catastrofale dood zag gebeuren, gaf aan dat de brand daar had plaatsgevonden

Als hij het ziet alsof hij in een tuin bidt, vraagt ​​hij Gods vergeving

Als hij het ziet alsof hij zittend bidt zonder excuus, accepteert hij zijn handeling niet

Als hij ziet alsof hij zichzelf een kenmerk noemt, dan zal hij een zoon baren, want de Almachtige God zegt : ~ Toen zijn Heer een verborgen oproep deed .~ Als hij zijn Heer in duisternis roept, zal hij van benauwdheid worden gered, omdat de Almachtige God zegt : ~ Toen riep hij in de duisternis .~ Een goede smeekbede is een bewijs van goede religie, Qunoot is een bewijs van gehoorzaamheid, en de veelvuldige herinnering aan de Almachtige God is een bewijs van de overwinning, want de Almachtige zegt : ~ Gedenk God veel en zegevierend na wat hun is aangedaan .~…

En wie bidt met een volk op een dak, dan bidt hij tot de mensen, dan zal hij een goede reputatie hebben, in termen van fard of liefdadigheid ….

Als hij ziet dat hij over de Kaaba bidt, valt zijn religie uiteen ….

Professor Abu Saad, moge God hem genadig zijn, zei : Het basisprincipe met betrekking tot de visie van gebed in een droom is dat het prijzenswaardig is in religie en in de wereld, en duidt op het besef van het mandaat en het bereiken van een missie, of het vervullen van een schuld, of het vervullen van vertrouwen of het vestigen van een verplichte verplichting van de Almachtige God . Dan is ze op drie aanvallen, zijn verplichting en de Sunnah en vrijwillig. De verplichte is een indicatie van wat we hebben gezegd, en dat de eigenaar bedevaart verzorgt en immoraliteit brengt, omdat de Almachtige God zegt : ~ Gebed verbiedt immoraliteit en kwaad .~ De Sunnah geeft de zuiverheid van de eigenaar aan en zijn geduld met betrekking tot het ongeluk, en de schijn van een goede naam voor hem, want de Almachtige zei : ~ Je hebt een goed evenwicht gehad in de Boodschapper van God .~ En mededogen voor de schepping van de Almachtige God, en dat Hij zijn kinderen en degenen onder Zijn hand eert, en goed voor hen is, boven wat hij moet en moet in voedsel en kleding, en hij streeft in de zaken van zijn vrienden, zodat hij schonk hem ter ere . En vrijwilligerswerk vereist de perfectie van mannelijkheid en het wegnemen van zorgen ….

Als hij ziet dat hij in de Kaaba bidt, zal hij in staat zijn om enkele eerbare mensen en superieuren te winnen, en veiligheid en goedheid te verkrijgen ….

Als hij ziet dat hij bidt voor de Kaaba, geeft hij de integriteit van zijn religie aan ….

Als hij zag alsof hij reed, zou hij doodsbang zijn

En wie ziet dat hij bidt terwijl hij dronken is, dan legt hij een vals getuigenis af voor de Almachtige door te zeggen: ~ Nader het gebed niet terwijl je dronken bent, totdat je weet wat je zegt .~…

En wie ziet dat hij bidt in de woestijn, dan is hij aan het reizen of aan de hadj ….

En wie ziet dat hij bidt terwijl hij junub is, dan is hij corrupt in zijn religie en verminderd in zijn zaken en maakt het hem moeilijk ….

Als hij ziet alsof hij bidt in een duivenslachthuis, duidt dat op corruptie die hij pleegt, en er wordt gezegd dat hij een jongen belastert

En wie ziet dat hij rijdt, zal overweldigd worden door angst en uitputting ….

En wie ziet dat hij zittend bidt terwijl er mensen achter hem staan, dan gaat zijn uitdrukking in tegen wat hierboven is vermeld ….

Als hij ziet dat hij bidt en de moskee verlaat , dan zal hij goed en in zijn levensonderhoud voorzien, want de Almachtige God zegt : ‘ Als het gebed verzonnen is, verspreid dan over de aarde en zoek de genade van God, en gedenk God veel, zodat u kunt slagen . ~…

En wie ziet dat een dode met de levenden bidt, schiet tekort in wat van hen wordt verlangd om te gehoorzamen ….

…Hij is de borgsteller en borgsteller, en zijn visie kan duiden op angst, en misschien op het hoogtepunt van het lot, het presidentschap, de vooruitgang, het opleggen van goede en ondeugd . Misschien wees ze op de wenkbrauw, de vader, de moeder of de professor. Als hij in een droom een ​​imam werd en bad met mensen die met volledige zuiverheid naar de qiblah gingen, niet meer of minder, daarin, en als hij het voogdijschap, de uitspraak of de confrontatie met wat gunstig is voor de mensen waard was, dat zal hem overkomen, en het kan zijn dat hij zich heeft aangemeld voor een garantie of een groepssponsoring Of hij nam deel aan een volk dat op hen hoopte, en als hij had gebeden met andere mensen dan de qiblah, verraadde hij zijn metgezellen en kocht hij zijn ketterijen , en hij kan iets verboden hebben begaan en de mensen vragen hem er samen met hem om, en wie ziet dat hij een volk gebiedt in gebed, dan volgt hij een toestand waarin hij zich aanpast nadat zijn kus oprecht is, zijn gebed is voltooid, of hij beveelt mensen of verbied ze . En wie ziet dat hij onbekende mensen naar een onbekende plaats leidt en niet weet wat hij moet lezen, dan is hij ter ere van de dood . En als een vrouw ziet dat ze het mannengebed leidt, sterft ze omdat ze niet geschikt is om de gebeden te leiden, dus dat is alleen wanneer ze voor hen sterft als ze tot haar bidden . Evenzo, als hij een niet-mahram-man ziet die niet weet hoe hij moet bidden of reciteren, dan leidt hij een volk, en wie ziet dat hij bidt in een zittend volk, dan overtreedt hij hun rechten niet, maar dat zijn ze wel. tekortschieten in zijn rechten, of zijn visioenen geven aan dat hij een ziek volk onderneemt, en als hij met hen bidt zittend terwijl ze staan ​​en zitten, dan verkort hij niet In een zaak die hij overneemt, als hij bidt met een staande mensen en zittend, dan volgt hij het bevel van de rijken en de armen, en als hij met hen zittend bidt terwijl ze zitten, dan worden ze vervloekt door verdrinking of diefstal van kleren of armoede . Als hij ziet dat hij met vrouwen bidt, volgt hij het bevel van een zwak volk. Als de moeder van het volk aan zijn kant staat, of hij liegt en draagt ​​witte kleren, en hij ontkent zijn standpunt, en hij reciteert niet in zijn gebed of zegt geen takbier, dan zal hij sterven en bidden mensen voor hem . Als de gouverneur ziet dat hij het volk leidt, is hij geïsoleerd en is zijn geld op . Wie bidt met mannen en vrouwen, zal het oordeel onder de mensen bereiken als hij dat waardig is, anders zal hij kunnen bemiddelen en zich onder de mensen kunnen verzoenen . En wie ziet dat hij het gebed met de mensen heeft voltooid, zijn mandaat zal worden vervuld, en als zijn gebed wordt onderbroken, wordt zijn voogdij onderbroken en zijn regels en woorden niet uitgevoerd, en als hij alleen bidt en de mensen individueel bidden, dan zijn ze buiten . En als hij een overbodig gebed bidt, gaat hij een garantie aan die hem geen kwaad zal doen, en als het volk hem tot imam heeft gemaakt, zal hij een erfenis erven . Als hij denkt dat hij mensen leidt en niet goed leest, dan vraagt ​​hij iets en vindt hij het niet . En wie bidt met een volk op een dak, dan zal hij mensen goed doen en een reputatie hebben in termen van zijn lening of liefdadigheid ….

…En wie ziet dat hij het verplichte gebed verricht en dat zijn gebed is voltooid en zijn kus is rechtgetrokken, dan is zijn behoefte vervuld en bereikt hij wat hij had gehoopt. En als hij ziet dat hij Fajr bidt, dan heeft hij een toelaatbare of een belofte verdiend die goed of slecht is, en als hij ziet dat hij het Dhuhr-gebed bidt, zal hij alles wat hij vraagt ​​in de kwestie van deze wereld overwinnen. en het hiernamaals. Als hij ziet dat hij vrijdag bidt, dan zal hij afmaken wat hij wil en bereiken wat hij hoopt, en als hij ziet dat hij Asr bidt, dan is het een verlangen, maar na ontbering, en als hij ziet dat hij bidt Maghrib, dan is de zaak waar hij om vroeg in termen van goed of kwaad voorbij, en als hij ziet dat hij aan het bidden is, dan behandelt hij zijn familieleden en krijgt hij plezier en er werd gezegd dat bedrog en huilen hem overkomen, en een voorwaarde in wat hij noemde, is dat hij elk gebed volledig op tijd uitvoert, en als er een afname of een toename in is, dan is het in strijd met wat werd genoemd en wie ziet dat hij aan het bidden is, mist een gebed van deze gebeden , dan geeft hij de vervulling van zijn religie aan en wie ziet dat hij kort bidt in zijn gebed, dan reist hij en van waaruit Hij zag dat hij een overbodige nacht of dag bidt, doet hij dus een rechtvaardige daad. En wie ziet dat hij bidt terwijl hij erom lacht, dan heeft hij er veel afleiding van. En wie ziet dat hij bidt terwijl hij junub is of op een plaats waar gebed niet is toegestaan, dan heeft hij de religie bedorven, en wie ziet dat hij bidt zonder wassing, dan wordt hij ziek. Hij bidt oost of west, aangezien hij van de islam is afgeweken en mogelijk een verzoekschrift heeft ingediend bij zijn vrouw d Er wordt gezegd dat de mensen van de moskee bidden tot anderen dan een qiblah, en iedereen die een geleerde ziet die bidt zonder qiblah of handelt in strijd met de soenna , of dat hij bidt over de Kaaba, de Sharia heeft geschonden en de grillen heeft gevolgd en wie ziet dat hij bidt In de woestijn is het reizen of hadj, en wie ziet dat hij bidt in een van de drie moskeeën, het is een bewijs van zijn loon verdubbelen en zijn daden aanvaarden. En wie ziet dat hij bidt op een dier, het is hun gebeurtenis, en wie ziet dat het gebed zijn tijd heeft gemist en geen plaats vindt om het te bidden in een moeilijke kwestie….