…Wat zijn de kenmerken van de zoeker naar expressie of visiezoekers? Ten eerste : als het visioen werd uitgezonden, dan moet de spreker of de drager van het visioen getrouw zijn in de overdracht en er een controller van zijn, de bewoordingen kennen en de tijd van het zien ervan, alsof het de volledige eigenaar was, en om me te vertellen uitgaande van de toestand van de eigenaar, of om me bewust te zijn van de staat van de eigenaar wanneer er naar wordt gevraagd . Ten tweede : als het visioen van de eigenaar is, dan geef ik er de voorkeur aan dat hij mij op de hoogte stelt vanaf het moment van het visioen. Van een dag of week, zomer of winter … enz., En om de namen te informeren van degenen die hij in de droom zag, en om zijn burgerlijke staat te verduidelijken; De tijd van visie en de functionele status ervan, die voor mij noodzakelijke hulpmiddelen zijn, en God weet het het beste . Zijne Excellentie Sheikh Dr.Saad Al-Shari, een lid van de Council of Senior Scholars , bevestigde mij in een gesprek met mij over mijn tv-programma in een van de afleveringen die ik uitkwam tijdens de uitzending van mijn programma op Al-Raya Channel , dat ik degenen die naar hun visioenen vragen , moet vragen dat het niet hun bedoeling is om de gebreken van zo-en-zo te beschimpen. , Indien gezien in een droom, voor bijvoorbeeld , zei dat zijn deugd : vond hij te zeggen dat ik zag zo en zo, of zo en zo het werkt goed, alsook , op de kwestie van wraak en bloot te leggen Alamaaib , en dit is iets dat wordt misschien niet getoond , maar is vereist om de fouten van moslims en moslimvrouwen te dekken , en dit geweldige voordeel verklaarde hen van eminentie. Persoonlijk Burke ons in een teken ….

…Waarom vraag ik soms naar het tijdstip van het visioen? Deze vraag wordt me constant gesteld, en het is erg belangrijk voor mij om duidelijk te maken wat hij in elke vraag heeft verborgen; Zodat iedereen weet dat we uitgaan van stevige en solide uitgangspunten, en dat we – als God het wil – met kennis praten , en er bestaat geen twijfel over dat deze wetenschap een legitieme identiteit heeft en verschilt van degenen die visioenen of dromen interpreteren puur psychologische termen, en het is een methode die in overvloed voorkomt, vooral onder genezers. Psychologen, moge God hen helpen en ten goede komen . En ik zeg hier : wat werd gezien in de intensiteit van de hitte verschilt van wat werd gezien in de intensiteit van de kou, omdat het vuur in de eerste afkeurenswaardig is, en in de tweede is het prijzenswaardig, en evenzo wanneer het wordt uitgedrukt dat vuur is prijzenswaardig in de winter en meestal verwerpelijk in de zomer . En het is in de winter dat mensen om haar heen samenkomen en aangenaam voor hen worden, terwijl ze in de hitte wordt verwijderd, dus ook de vruchten, het is zeer prijzenswaardig om ze te zien eten op het moment van hun rijpheid, en de uitdrukking is gunstig voor de zoeker, maar als een visioen op een ander moment dan het rijpen wordt gegeten, kan het visioen een slechte betekenis hebben Voor de zoeker, en het is gebruikelijk dat het eten van fruit smakelijk en nuttig is op het moment dat ze rijpen, maar hij moet weten dat de uitdrukking hier volledig kan verschillen, afhankelijk van de situatie van de ziener, of bijvoorbeeld zijn beroep, geslacht of leeftijd, enzovoort, wie ziet dat hij winterkleren draagt ​​in de winter De beste uitdrukking is degene die dat ziet hij draagt ​​het in een tijd van grote hitte, en wie ziet dat hij de hadj doet tijdens de hadj, bijvoorbeeld, verschilt van degene die ziet dat hij de hadj doet op een ander moment dan zijn tijd . Zo merk je de reden op om te vragen naar de tijd van het visioen voor de oversteek, maar soms is er geen reden in het visioen dat me ertoe brengt te vragen naar de tijd, dus ik vraag het niet, of er is in de woorden van het visioen een teken dat me verrijkt met de vraag, dus laat deze kwestie leren

…Jaafar al-Sadiq zei: “De oproep tot gebed zien in acht aspecten van een vrouw, of het nu zijn vrouw of familielid is, een vriend, een metgezel, een aangename jongen, een toekomstige jongen, goed geld, en ze zijn verdriet, vreugde , geluk, berouw en terugkeer, en wat de ogen betreft, ze worden toegeschreven aan religie en andere dingen, dus wie ziet dat hij blind is of dat zijn ogen zijn gestorven, heeft zich afgekeerd van de islam met een grote ongehoorzaamheid aan zijn gezegde Almachtige ~ Heer deed niet Hchertna blind ~ vers en werd verteld dat het een invloed op de baby wijde wereld en het geluk van de vragen die in de gelijkenis stepper wat Saad zo en zo mijn oom, en werd verteld dat hij verliest zijn kinderen, want zij zijn de appel van de ogen van het vers ‘ en degenen die zeggen: onze Heer, schenk ons ​​van onze vrouwen ‘ vers, en er werd gezegd dat hij blind was voor Zijn argument en om zijn behoeften te vragen, en er werd gezegd dat hij een beetje goed geïnformeerd is en de dingen niet begrijpt en kent het aantal mensen niet ….

…Adam, vrede zij met hem, die in een droom zag en had gezondigd, zal er berouw van hebben . Misschien wees zijn visioen op de vader of de sultan . En wie ziet dat hij Adam doodt, vrede zij met hem, hij verraadt de sultan of is ongehoorzaam aan zijn ouders of zijn leraar . En wie Adam ziet, vrede zij met hem, over een specifiek lichaam, hij zal een mandaat krijgen als hij er geschikt voor is, en als hij ziet dat hij over hem heeft gesproken, zal hij worden geïnformeerd . En er werd gezegd : Hij die bloed zag, vrede zij met hem, werd misleid door de woorden van sommige van zijn vijanden, en na een tijdje keerde de Almachtige God tot hem terug . En wie Adam werd, vrede zij met hem, of zijn metgezel, als hij in aanmerking kwam voor het presidentschap, zou hij het ontvangen, en als hij een geleerde was, profiteerden de mensen van zijn kennis . Of hij won een vlag die niemand anders kon evenaren. Misschien duidde het visioen van Adam, vrede zij met hem, op de pelgrimstocht en de ontmoeting van geliefden, of het grote aantal kinderen, of de intriges en bedrog, en het samenwonen van iemand die vergif maakt of de kost verdient met het oproepen van demonen en het spreken in hun tong . Misschien duidde zijn visioen op de ruwe kleding of het huilen, of de ergernis van de visionair in termen van voedsel, of verre reizen, of de bedienden en neerbuigingen van koningen . En wie Adam ziet, vrede zij met hem, verkeert in goede staat, dat zal een groot goed voor hem zijn ….

…Wie hem in een droom ziet, duidt op getuigenis . En wie hem boos ziet, zal zonder berouw sterven . Degene die Azrael worstelt of hem verslaat, hij zal worden gered van ziekte, en als Azrael hem verslaat, zal hij sterven . En er werd gezegd : Hij die Azrael zag, leefde lang, en die Azrael, vrede zij met hem, was langer dan alle schepselen . En er werd gezegd : wie Azrael ziet, hij zal binnengaan in iets dat hij moet doen . En er werd gezegd : Zijn visie is een grote angst . En wie naar het beeld van Azrael wordt, zal de mensen verslaan, en er zullen grote dingen gebeuren met zijn handen . En wie ziet dat hij de Engel des Doods ontvangt, zal een erfenis ontvangen . En het visioen van Azrael, vrede zij met hem, is een indicatie van de scheiding van de menigte, de dood van de zieken, de sloop en brand, en verontrustend nieuws, waarvoor geschreeuw, geslagen en huilen noodzakelijk is . Misschien wezen zijn visioenen op het lage pensioen, het onvermogen om geld te verdienen, de gevangenisstraf en het vergeten van kennis, het opgeven van gebed en het inhouden van aalmoezen, en hoge prijzen . Misschien duidden de visioenen van Israfil en Azrael op het dwingen van de vijanden en het verloochenen van degenen die de opstanding en opstanding ontkennen ….

…Afscheid is in een droom een ​​teken van zijn dood, de scheiding van de vrouw, reizen en vervoer . Afscheid duidt op de terugkeer van de gescheiden vrouw, de winst van de handelaar, het mandaat van de geïsoleerdeen, de komst van reizen en de dood van de afvallige . En het kan duiden op knuffelen en genegenheid, of huilen en afscheid nemen . Afscheid kan duiden op herstel van de patiënt . Zie ook afscheid ….

…De prediker in een droom duidt op huilen, verdriet en opeenvolgende zorgen . Als de predikant een patiënt tegenkwam die stierf . En de prediker geeft aan wat een persoon predikt vanuit de Koran, Sunnah of Sheikh . En misschien door de preek aangeduid als de melaatse, de melaatse en dergelijke ….

…Wat betreft de tranen : de koude is vreugde, en de hete is droefheid, en wie tranen op zijn gezicht ziet zonder te huilen, hij wordt uitgedaagd in zijn afkomst, en het zeggen van zijn gehoorzaamheid wordt daarin vervuld . Als hij tranen als dadels in zijn ogen ziet, dan spaart hij geld dat toelaatbaar is op het gebied van schulden, en dat wil hij niet laten zien. Als het over zijn gezicht stroomt, zal hij zijn hart een plezier doen door het uit te geven ….

…Wieg Wie in een droom ziet dat hij een wieg heeft gekocht, of dat hij in een wieg ligt die goed en zegen heeft ontvangen, en goede daden op zijn hand vloeien , want de Almachtige God zegt : ( En wie gerechtigheid doet, laat zichzelf zijn verhard ). Er werd gezegd : het is troost en de zoon van een medelevende vrouw en een jong meisje . En de wieg voor mannen is verdriet of opsluiting . En de wieg voor het celibatair is een vrouw, en de vrouw heeft een zoon, en zijn visioen kan duiden op bezorgdheid, verdriet, rusteloosheid en huilen, en misschien op de plaats van zingen, dansen en amusement, en misschien op strijd en controverse . En misschien wees de wieg naar de kist ….

…Haan kraait Als je droomt dat je de haan ‘s ochtends hoort kraaien, is dit een goed teken . Als je alleenstaand bent, betekent dit een vroeg huwelijk en een luxe huis . Als je ‘s nachts een haan hoort kraaien, is dit een teken van wanhoop en zul je iets hebben om te huilen . Als je ervan droomde om hanen te zien worstelen, dan zal je familie vertrekken vanwege ruzie en ontrouw . Deze droom kondigt meestal een trieste en plotselinge gebeurtenis aan . “De haan ​​waarschuwde de apostel Petrus toen hij op het punt stond vals te vloeken. ‘Hij kan je ook in een droom waarschuwen wanneer de vensters van de aardse wereld je van het rechte pad van spirituele wijsheid verwijderen ….

…Vouwen is in een droom vergeving en terughoudendheid, of de uitputting van het levensonderhoud . Zie ook cauterisatie ….

En Ismail bin Al-Ash’ath zei: ~Degene die een dode in gebed zag staan, dit geeft aan dat hij tijdens zijn leven veel aanbeden heeft en dat er hoop is op vergeving, en misschien was hij nalatig in gehoorzaamheid .~…

En wie zag dat hij iets uit de bliksem nam, hij zou vragen om iets dat goed en heilzaam voor hem zou zijn, en dat de bliksem altijd scheen, de zegen in dat jaar zou groot zijn, vooral als er een lichte wind mee waaide, en er werd gezegd dat iedereen die de bliksem zag wapperen op een hoog gebouw en mensen die hun stemmen schreeuwden, duidt op een bezoek aan de nobele stad van de profeet, en er werd gezegd dat de bliksem overgaat in goud omdat het schijnt als goud ….

…Al-Hassa : duidt mannen en vrouwen aan, jonge vrouwen en getelde witte dirhams, omdat het van de aarde komt en door memoriseren en tellen, vanwege de kennis of poëzie die de student opdoet, de pelgrimstocht en het gooien van stenen, de wreedheid en verdriet, en de beledigingen en laster . Degene die een vogel uit de hemel naar de aarde zag neerdalen, pakte toen een kiezelsteen en vloog ermee, en als dat in een moskee was, stierf een goede man of een van de rechtvaardige mensen ervan, en als de ziener ziek was, en hij behoorde tot de goede mensen of iemand die er ook in bad, en niemand betrok hem bij de ziekte. Degenen die er ook in bidden, dan is de persoon met het visioen dood, en als hij het kiezelsteentje van een kerk oppakte, is de overweging voor de corruptie van de patiënt hetzelfde als degene die we presenteerden, en als hij het uit een huis of van een onbekende plaats, dan is de patiënt van de persoon die het gezichtsvermogen van een kind of een ander had, verloren, wat betreft degene die een aantal kiezelstenen en hun lot in zijn kledingstuk heeft opgepakt of het in zijn maag heeft ingeslikt, en als hij pakte het op van een moskee of het huis van een geleerde of een mannenkring, hij telde op basis van kennis en de koran, en hij profiteerde evenveel van de herinnering en de verklaring als hij oppikte van het beleg . Als het wordt opgepikt van de markten of van hectares en boomwortels, dan is het voordelen van de wereld, en in dirhams bestaat het voor hem uit de oorzaak van fruit of planten of uit handel en makelaardij, of uit het vragen en geven van liefdadigheid aan elke persoon overeenkomstig zijn bezorgdheid en gewoonte bij zijn ontwaken . Als zijn vangst uit de zee is, dan zijn er geschenken van de sultan als hij hem dient, of profiteert hij van de zee als hij erin handelt, of kennis die hij verkrijgt van een wetenschapper als dat zijn verzoek is, of een geschenk en een link van een rijke vrouw als ze een zoon heeft of iets dergelijks . Wat betreft degene die het in zee gooide, zijn geld ging erin . En als hij haar in een put gooit, neemt hij geld om te trouwen of een bediende te kopen . En als hij het in een regenachtige of onder omstandigheden van voedsel gooide, of in een voorraadschuur van de zee, kocht hij met wat hij had of zoveel als hij het gooide, een handel die blijkt uit de plaats waar hij gooide wat was met hem . Het gewone volk zegt : Zo-en-zo gooide wat hij had van dirhams in tarwe of olie of iets anders . Als hij ze een dier gooide, zoals een leeuw, een aap, een sprinkhaan, een kraai en dergelijke . Dat was tijdens de dagen van de hadj, en het werd aangekondigd door de bedevaart en het gooien van stenen in de toekomst van zijn bevel, omdat de oorsprong van het gooien van de stenen is dat Gabriël, vrede zij met hem, Adam beval, vrede wees op hem, om de duivel te werpen toen het hem werd aangeboden, en het werd Sunnah voor zijn zoon . Als dit niet werd gedaan tijdens de dagen van de hadj, was het kiezelsteen zijn smeekbede tegen een vijand of een immoreel persoon, of hem vervloeken en beledigen, of getuigenissen om tegen hem te getuigen . En als hij ze tegen deze rassen gooide, zoals duiven en moslims uit de mensen, zou de man een laster zijn, sprekend in de gerechtigheid en de vrouwen beschermd ….

…Wie ziet dat hij een dier heeft vastgebonden, en als hij een van degenen is die het nodig hebben om vastgebonden te worden, dan is het het equivalent van het beest, anders zal hij vragen wat er nodig is ….

…Als je het goed in een droom ziet, duidt het op een goede toestand in deze wereld, goede tijdingen en geluk . En als je hem als zwart ziet, dan geeft hij aan degene die een zwangere vrouw heeft goede tijding van een vrouw te kennen , want de Almachtige God zegt : ( En als een van hen goed nieuws brengt aan de vrouw, zal zijn gezicht zwart blijven en zal hij is walgelijk ). En het gelige gezicht duidt op vernedering en afgunst, en zijn gele gezicht kan hypocriet zijn . En er werd gezegd : Zijn fluitje duidt op aanbidding, want de Almachtige God zegt : ( Hun gezichten zijn zichtbaar door de sporen van neerknieling ). Het is de gelige gezichten . En wie onder de Ethiopiërs en negers zag dat zijn gezicht blank was, wijst op zijn hypocrisie . En als hij zag dat het vlees van zijn wangen weg was, zou hij het de mensen vragen en hij zou alleen van de zaak leven . En in de h’adieth : ( De zaak blijft bij een van jullie totdat hij God ontmoet, en er wordt geen vlees in zijn gezicht verstrooid .) Als hij duisternis of kromtrekken in zijn gezicht ziet, geeft hij de corruptie van zijn religie of het gebrek aan van zijn status . En als hij zijn gezicht blauw ziet, dan is hij een misdadiger, want de Almachtige God zegt : (En de misdadigers op die dag zullen volgepropt zitten met blauw ). En als hij zijn gezicht zwart ziet, duidt dat op een groot aantal leugens, of een ketterij die hij in zijn religie heeft veroorzaakt . Als zijn gezicht groot is, geeft dit zijn gestalte aan . Misschien duidt het gelige gezicht op liefde en liefde . Als een vrouw ziet dat ze haar gezicht zwart heeft gemaakt met roet, dan is het de dood van haar man, en als ze ziet dat ze parfum draagt, dan is dat goed voor haar en haar man . De vloeiendheid van het gezicht, zijn glimlach en zijn witheid zijn het bewijs van de goede toestand van de eigenaar, of hij nu dood of levend is . En wie ziet dat hij twee gezichten heeft in een droom, duidt op een slecht einde, want hij zegt: vrede zij met hem : ( God kijkt niet naar de twee gezichten ). En wie zag dat hij gezichten had, gaf aan dat hij zich had afgekeerd van de islam, omdat de Almachtige God zei : (En de engelen slaan hun gezicht ). Misschien duidt de zwartheid van het gezicht op angst . En een gebarsten gezicht duidt op een gebrek aan bescheidenheid . Samaajah in het gezicht is een defect en het defect is Samajah ….

…Surat Al-Shura: Degene die het leest of reciteert, heeft een lange levensduur, en de engelen bidden voor hem, vragen om vergeving voor hem, en er werd gezegd : hij zal meer kennis en werk krijgen . En er werd gezegd : hij leidt van zijn ziekte naar gezondheid en welzijn ….

…Saw Als je een handzaag in een droom hebt gebruikt, voorspelt dit een gelukkig en energiek gezinsleven, en het voorspelt ook vitaliteit bij het volbrengen van je werk . Als je een mechanische zaag in een droom ziet, voorspelt dit dat je leiding gaat geven aan een groot bedrijf en er enorme winsten mee zult behalen . Deze droom voorspelt de vrouw dat ze het respect zal krijgen van anderen die naar haar toe zullen komen en om haar advies en advies vragen . Als u een kapotte of verroeste zaag ziet, voorspelt dit falen en pijnlijke ongevallen . Als je een zaag verliest, voorspelt dit dat je betrokken zult worden bij een project dat op een ramp zal eindigen . Als u het geluid van een zaag hoort, voorspelt dit van zegen en voorspoed in het bedrijfsleven . Als u een roestige zaag vindt, voorspelt dit dat u uw verloren vermogen kunt terugkrijgen . Als je droomde van een ijzerzaag op je rug, heb je enorme, maar winstgevende verantwoordelijkheden ….

…Degene die de hand van Surat Taibet leest, sommige mensen van hypocrisie zullen opdagen voor vijandigheid en vragen om hun misstappen, dan zal de Almachtige God hem vernietigen ….

…Wat betreft het verzoek: wie ziet dat hij iets vraagt ​​en in zijn verzoek vindt, zal krijgen wat hij heeft gegeven, zoals gezegd. Hij die er op aandrong iets of een deel ervan te vragen, en wat betreft voorbede, het is een toename in mannelijkheid ….

En wie ziet dat hij mensenvlees eet met verlangen en zijn bloed vloeit, dan zal hij zonder te vragen overvloedig geld krijgen ….

…Hel : een teken van autoriteit voor zijn essentie en autoriteit over wat eronder is, met zijn schade en voordeel, en misschien duidt het op de hel zelf, en de straf van God, en het kan wijzen op zonden, zonden en verboden, en alles wat leidt eraan toe en brengt het dichterbij . Van zeggen of doen . Misschien duidde het op leiding, de islam, kennis en de koran, omdat het daarmee geleid wordt in de duisternis, samen met de woorden van Mozes , vrede zij met hem : ~ Of vind leiding in vuur ~, en hij vond en hoorde de woorden van God Almachtig met leiding . Misschien duidt het op levensonderhoud, voordelen en rijkdom, omdat het goedheid in het pensioen voor de reiziger en het heden bevat, zoals de Almachtige God zei: ~ We hebben er een herinnering van gemaakt en een genoegen voor de gelovigen .~ Er wordt tegen hem die arm is of sterft gezegd, zijn vuur is gedoofd . Omdat de Arabieren als geschenk werden aangeboden aan Ibn al-Sabil en de stopgezette gast, zodat ze voor haar zou worden geleid en beschermd, zodat ze met haar aanwezigheid vrijgevigheid en rijkdom zouden uiten, en haar passiviteit van gierigheid en armoede . Misschien duidde het op de djinn omdat ze zijn gemaakt uit giftig vuur . En het kan duiden op het zwaard en opruiing, als het geluid, donder, tongen en rook heeft . Misschien duidde het op de kwelling van de autoriteit, want het is de kwelling van God en hij is de autoriteit van de twee werelden . Misschien duidde het op de onvruchtbaarheid en sprinkhanen . En het kan wijzen op ziekten, pokken en pest . Wie een vuur uit de lucht ziet vallen in huizen en winkels, en als het tongen en rook heeft, dan is het oproer en een zwaard die daar woont, vooral als het in de huizen van de rijken en de armen is, en minnaar gooit het op de mensen, vooral als het in de huizen van de rijken in het bijzonder is, en als het kolen zijn zonder tongen. Het zijn ziekten, pokken of epidemieën, vooral als ze algemeen zijn in het mengen van mensen . Maar als het vuur naar beneden gaat in de duinen en feddans en plaatsen van cultivatie en planten, dan is het een onvruchtbaarheid die planten of sprinkhanen verbrandt die ze verbranden en vangen . Wat betreft degene die een vuur ontsteekt op een pad dat loopt, of dat mensen erdoor geleid worden als hij het vindt wanneer hij het nodig heeft, dan is het kennis en leiding die hij verkrijgt, of hij zendt het uit en publiceert het als hij dat is. waardig, anders krijgt hij gezag, gezelschap en voordeel, en de mensen profiteren samen met hem . Als het vuur zich op een andere weg bevindt dan de weg, of het verbrandt iemand die er langs passeert of het doet vonken of hem pijn doet met zijn rook, of het verbrandt zijn kledingstuk of zijn lichaam of schaadt zijn gezichtsvermogen, dan is het een ketterij dat hij maakt of overziet, of een onrechtvaardige autoriteit die zijn toevlucht bij hem zoekt of hem onrechtvaardig is volgens de omvang van zijn dienst eraan of zijn ontsnapping aan hen . Maar als het een groot vuur was dat niet op het vuur van deze wereld leek, werd het voor hem ontstoken om erin te worden geworpen, dan wilden veel van zijn vijanden hem plagen, zodat hij de overwinning over hen zou behalen en superieur zou zijn aan hen , en als ze hem erin hadden gegooid, zou hij Ibrahim hebben gered, vrede zij met hem . En dat alles als degenen die het pleegden zijn vijanden waren, of het voorwerp in hem een ​​rechtvaardig man was . Maar als hij ziet dat zij hem in het bijzonder bedreigt, of degenen die de verlichting ervan hebben overgenomen, met hem uitgaan, laat God dan zijn Heer vrezen en wegnemen van wat hij is van de daden van de mensen van de hel voordat hij naar haar toe komt, dan hij berispte haar omdat hij haar vreesde . Wat betreft degene die met hem vuur ziet in een oven, oven, kanon of iets dergelijks van de plaatsen waar hij wordt verbrand, het is rijkdom en voordelen die hij verkrijgt, vooral als zijn levensonderhoud omwille van vuur is, vooral als dat ook in de winter is . En als hij ziet dat zijn vuur gedoofd of gedoofd, of in as verandert, of water of regen het heeft gedoofd, dan zal het hem ontbreken en worden opgehangen aan zijn werk en nijverheid . En als iemand die er op zulke plaatsen niet van leeft om in voedsel te passen, dan zou hij geld of levensonderhoud willen hebben om een ​​heerser of zijn gezag en hulp te dienen, of door rechtszaken, rentmeesterschap, strijd en makelaardij, anders zal hij worden aangevallen door woorden en slechte en slechte woorden . Wat betreft degene die het ziet, het wordt verbrand met voedsel, olie of iets van de verkoop, dan overdrijft hij, en misschien zal de sultan naar hem vragen en zullen de mensen zijn geld meenemen . Wat betreft de dood van het eten van vuur, het is verboden geld en een schadelijk levensonderhoud dat hij eet, en misschien is het van het geld van wezen, vanwege wat er in de Koran staat. Als hij vuur zag spreken in een pot of een zak of een kom met andere vaten die zowel mannen als vrouwen aanduidden, dan zal wat aan dat vat wordt toegeschreven de djinn en zijn ingangen raken, totdat hij op zijn tong spreekt . Sommigen van hen zeiden : Vuur is oorlog als het een vlam en een geluid heeft, en als de plaats waar je het ziet geen oorlogsland is, dan is het daar een plaag, pijn, pokken of dood . Abu Amr Al-Nakha’i zei tegen de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : ik zag een vuur dat uit de aarde kwam en zich tussen mij en een zoon van mij keerde, en ik zag het zeggen : A Vlam van het zicht en een blinde, voed me dat jullie allemaal je familie en je geld opeten, dus zei hij, vrede zij met hem : dit is een beproeving die aan het einde der tijden zal plaatsvinden , waarbij mensen voor hun ogen worden gedood, dan maken ze ruzie met gerechten en ruzie tussen zijn vingers, en de overtreder denkt dat hij een filantroop is, en het bloed van de gelovigen is beter voor de gelovigen dan het drinken van water . En wie een vuur aansteekt om het te verbranden, hij woedt een bevel om zijn armoede te vullen, want de kou is armoede . Ibn Sirin werd gevraagd naar een man die een lamp op zijn duim zag en zei : Dit is een blinde man geleid door een van zijn zoons . Als ik het roer om er vlees mee te braden, verlicht ik iets waar mensen last van hebben . Als ik de barbecue raakte, zou ik met verdriet een beetje in mijn levensonderhoud kunnen voorzien . Als hij het roerde om een ​​pot met voedsel erin te koken, kweekte hij iets dat zou profiteren van de waarde van zijn huis . Als er geen voedsel in de pot zit, moet hij een man met woorden aanvallen en hem iets onaangenaams laten doen . Wat het vuur ook raakt en verbrandt door het lichaam of de kleding, het is schade en calamiteiten . En wie in brand vliegt, krijgt verboden geld van Sultan . En wie wordt geraakt door de gloed van vuur, mensen zullen hem roddelen ….