…Abu Saeed, de predikant, zei: ~Wie ziet dat hij koud water drinkt, dan is het aan hem om het toegestane geld te verdienen .~…

En wie ziet dat hij helemaal over zee dronk totdat hij niet zag dat hij te laat was, dan bezit hij een bezit of kennis en zal hij die winnen als hij daarvoor gekwalificeerd is, anders is het een overwinning ….

Wie ziet dat hij een drankje of melk dronk in het paradijs, zal rijk zijn aan kennis en wijsheid ….

Van het drinken van paardenmelk zal ik beter worden dan Sultan,

En wie ziet dat hij ervan heeft gedronken, hij zal het goede hebben en profiteren van wat hem die zee wordt toegeschreven ….

Als hij zag dat hij dronk uit een mok helder water, kreeg hij iets goeds van zijn familie en zijn zoon, en de glazen mok is een man, en als hij van metaal of een substantie is, dan is hij een vrouw ….

En wie ziet dat hij heet water dronk in de badkamer, zou verzwakt raken door koorts of iemands ziekte ….

…En wie ziet dat hij rozenwater drinkt, duidt op verdriet en contemplatie, maar zijn gezin en familieleden prijzen hem en prijzen hem ….

Wie ziet dat hij uit een put heeft gedronken en de put uit een steen, dan krijgt hij geld van zijn vrouw, en een vrouw zal een familielid van Jah zijn ….

…En wie ziet dat hij merriemelk drinkt als hij eraan gewend is het te drinken terwijl hij wakker is, dan wijst hij op goedheid en trekt hem dichter bij koningen, en als het niet bekend is, heeft hij een hekel aan hem ….

…En wie ziet dat hij een zure drank drinkt, zoals ribas, citroen- en citrussiroop en dergelijke, die een milde geur heeft, duidt op verdriet, verdriet en kwaad ….

…Jaber al-Maghribi zei dat elke drank die je drinkt als medicijn duidt op goedheid en goedheid in de wereld, en elke zure drank met een verandering in smaak duidt op verdriet en verdriet ….

…En wie denkt dat hij een mild smakende, aangenaam ruikende drank drinkt, zoals oudh-siroop, viooltjes, rozenstroop en dergelijke, dan duidt dit op een mooie herinnering, verbetering en lof, net zoveel als hij ervan dronk ….

Wie zag dat hij een drankje dronk uit een vat of ander, en het was helder en vochtig, dan is het een lang leven, levensonderhoud en voordeel, en als het warm is, dan is het ziekte en ziekte, en als het leed is , dan is het leed en benauwdheid, en spreken over water werd gepresenteerd in zijn hoofdstuk in het hoofdstuk over de zee ….

…En wie ziet dat hij melk van zijn borst drinkt, verraadt zijn verdiensten en middelen van bestaan ….

…En wie ziet dat hij pemphigus drinkt, dan wordt hij net zo goed van de bediende als hij dronk ….

En wie ziet dat hij goed water uit de zee heeft gedronken, dan krijgt hij geld van een verboden manier, en zoet geld is toegestaan ….

…Komt het visioen van de wijndrinker? Zoals ik eerder zei () Er is geen grotere zonde dan polytheïsme en ongeloof, en als het visioen kwam van de ongelovige, zoals het verhaal van de koning met Jozef, dan belet het niet dat het gebeurt door de drinker van alcohol, en Bukhari richtte zich tot in Sahih Hoofdstuk : De visie van de mensen van gevangenissen, corruptie en polytheïsme – Ibn Hajar en hij tekende in een overlevering : drink, zij zijn de mensen van de drank, te zijn : drink Muharram, naar verluidt sommelier, zei tegen Joseph : ik zag zoals gezien slapen dat plantte een graan Vneptt kwam naar buiten met drie bossen Fsrthn dan Sagit King, Joseph zei tegen hem : blijf drie keer in de gevangenis en ga dan uit Vtsagah op je gewoonte, er werd ook gezegd En ging weg ….

…De behandeling van slaapstoornissen : Algemene procedures : . Weg met slechte gewoonten die de slaap beïnvloeden , zoals : te veel eten voor het avondeten . . . Of drink veel vloeistoffen voor het slapengaan , of drink stimulerende middelen zoals thee, koffie, Coca-Cola, chocolade en roken . . De onopgeloste problemen en zorgen van de dag ervoor niet naar de slaapkamer brengen . . Dat het individu wordt gekarakteriseerd door voor zichzelf op te komen en zichzelf uit te drukken , en openhartigheid met anderen, zodat hij zichzelf niet boven zijn capaciteit uitdraagt ​​of wroeging voelt, wat hem blootstelt aan nachtmerries en angstaanjagende dromen vanwege het nadenken over deze zaken en fouten die tijdens de dag . . Het kiezen van de juiste positie om op de zij te slapen , en daarbij de leiding van de profeet volgen, is een zeer nuttige zaak . En begin aan de rechterkant te slapen en lees wat uitspraken voor het slapengaan . . Voor de slaapkamer zorgen en er rekening mee houden dat deze weg is van lawaai en veel licht en er alleen een slaapplaats van maken ** Geciteerd door Dr.Fahd Al-Osaimi…

…Granaatappel : de som geld als het zoet is. Misschien is de granaatappel een groot gebied en kan het een knoop zijn . En de granaatappelboom is een man en misschien een vrouw, en de zure granaatappel is een verdriet . Er is overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag een granaatappel in mijn hand, en hij zei : Ze is een vrouw . Ze trouwt met haar, als ze haar eet, is het goed . Al-Rummaneh kan ook een jongen zijn geweest, en geeft de gouverneur de wilaya van de stad Amra aan, een luxueus landgoed voor Dahqan en een som geld voor de koopman . En er werd gezegd dat hij die zag dat het was als een granaatappel zijn rode liefde sloeg, duizend dinar sloeg, en als zijn liefde wit was, het duizend dirham trof . En als het zoet was, was dat met plezier . En als het zuur was, zat het in hen en verdriet . Degene die een granaatappel heeft verkocht, het is een man die deze wereld heeft verkozen boven het Hiernamaals . Als hij zou zien alsof hij granaatappelschillen had gegeten, zou hij genezen zijn van ziekte . En granaatappelsap en drink het water, de man is voor zijn rekening . En de granaatappelboom geeft aan dat de baarmoeder wordt doorgesneden . Wat betreft de raadselachtige granaatappel, waarvan niet bekend is dat deze zoet of zuur is, hij is als zoet, tenzij de woorden van de visionair anders aangeven ….

…En wie ziet dat hij boter of boter eet, dan wordt hij vruchtbaar, of een verhoging van zijn geld, en koeienvet in interpretatie is beter dan schapenvet en wie ziet dat hij zachte kaas eet, dan krijgt hij winst uit zijn vak of werk , en wie ziet dat hij honing eet of het bij zijn huis verzamelt of het drinkt met water, dan krijgt hij geld.En als hij een geëmancipeerde slaaf is of een zieke persoon die door God is genezen, en misschien duidt honing op de woorden van gerechtigheid en het verzoek van de Koran en kennis, of huwelijk en huwelijk, en als hij ziet dat hij honing van een bord likt of zoet in een bord, trouwt hij met een vrouw en wie ziet dat hij suiker eet, dan is het goed en lekker. Op wat hij veel over hem zegt, en wie ziet dat hij wijn drinkt met niemand die met hem in discussie is, dan treft hij verboden geld in verhouding tot wat hij ervan dronk, en er werd gezegd dat hij een grote zonde, en wie ziet dat hij wijn drinkt of iets anders dat bedwelmend wordt, dan is geld verboden zonder alcohol, en wat niet is van wat niet bedwelmd is, is toegestaan ​​geld erin Hij heeft bedrogen en wie ziet dat hij dronken is van alcohol , dan zal hij verboden geld slaan, en van dat geld valt aan de macht, en als hij dronken is zonder te drinken, dan zal hij worden gekweld door ernstig verdriet en als de patiënt ziet dat hij dronken is, dan zijn dood, en wie het ziet dat hij wijn drinkt met een volk dat hun de beker geeft, dit duidt op het voorkomen van vijandschap tussen hen en conflicten En wie ziet dat hij de beker bestrijdt, duidt op kwaad en strijd, en wie dan ook, hij dronk een drinken en schrok ervan, want de zaak waarin hij zich bevindt heeft zijn einde bereikt en er werd gezegd dat zijn leven op is. Als er nog sommigen van zijn leven overblijven, is de hoeveelheid daarvan en wie ziet dat hij wijn aan het persen is, dan dient hij de autoriteit en werkt aan zijn handen botzaken en als de patiënt ziet dat hij een beker wijn of iets anders heeft gekregen En drink het tot het einde is het de beker des doods…

…Wat is de behandeling voor slapeloosheid? Slapeloosheid is ‘s nachts niet slapen . Het heeft zich verspreid en verergerd, vooral in deze moderne tijd, en het is niet gunstiger of effectiever dan de gezuiverde profetische voorschriften voor de behandeling van deze ziekte, en nadat we het uitgestrekte veld van het jaar waren binnengegaan, bracht ik je de volgende medicijnen, dus eet hen, drink en voed de ellendige armen . Al-Tirmidhi vertelde in zijn Sunnah dat Buraidah zei : Khaled klaagde bij de Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, en zei : O Boodschapper van God ! Ik slaap ‘s nachts nooit van slapeloosheid, dus de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : Als ik naar je bed ga, zeg dan : O God, Heer van de zeven hemelen en wat ik ben gebleven, en Heer van de twee aarden en wat ik heb verlaagd, en de Heer van de demonen en wat ik ben gebleven, wees voor mij een naaste van het kwaad van uw schepping, allemaal dat een van hen mij zou verlaten. Of hij begeert mij, de glorie van uw naaste, de glorie van uw lof, en er is geen god dan u . Al-Tirmidhi zei : Dit is een hadith waarvan de transmissieketen niet sterk is . Deze hadith wordt echter ondersteund door wat hij hen leerde over angst : ik zoek toevlucht in de perfecte woorden van God tegen Zijn woede en straf, het kwaad van Zijn dienaren en de grillen van demonen, en ik zoek toevlucht bij U, Heer. , om bij te wonen . En het werd ook genoemd in een overlevering door Ibn al-Sunni, dat Zaid bin Thabit, moge God tevreden met hem zijn, klaagde over slapeloosheid bij de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, en tegen hem zei : Zeg : O God, de sterren zijn misleid en de ogen zijn gekalmeerd, en je leeft en leeft, slaap niet. O buurt, o Qayyum, kalmeer. Nacht, en slaap mijn ogen . Hij zei het, dus ik ga naar de Almachtige God om te doen wat hij vond . Abdullah bin Amr ibn al-Aas, moge God tevreden met hem zijn, was gewoon om hen te onderwijzen vanuit de geest van zijn zonen, en wie zijn boeken niet begreep, gaf er vervolgens commentaar op, en het is niet duidelijk hoe relevant dit excuus voor behandel deze ziekte . Zie : Zad al- Ma`ad door Ibn Qayyim al-Jawziyyah : 4/212….

…Het licht : na de duisternis, voor degenen die het aan het publiek hebben gezien, als ze in beproeving of verwarring waren, zullen ze worden geleid, en oproer zal hen baren, en als ze een onrecht hebben dat van hen zal verdwijnen, en als ze een bochel hebben, verheug je dan namens hen, drink en bevrucht . Het duidt de ongelovige aan tot de islam, de zondaar tot berouw, de armen tot de rijken, het celibatair boven de vrouw, en de zwangere vrouw om een ​​jongen te baren, tenzij hij opgesloten was in haar tent, of hem in haar kleding had gezet, of stopte hem in haar zak, en hij baarde haar een prachtig gesluierd slavin . Wat dag en nacht betreft, het zijn twee machten die elkaar zoeken . En de nacht is een ongelovige, en de dag is een moslim, omdat het in duisternis gaat, en de Almachtige God drukte in zijn boek uit over ongeloof met duisternis, en over zijn religie met licht, en zij kunnen de twee tegenstanders en de twee cohorten aangeven. , en misschien duidt de nacht op rust, en duidt de dag op vermoeidheid en zwendel . Misschien duidde de nacht op een huwelijk, en de dag duidde op echtscheiding, en misschien duidde de nacht op depressie en de vakantie van ambachtslieden en reizigers, en duidde de dag op de hypocrisie van markten en prijzen, en misschien duidde de nacht op gevangenschap omdat het handelen met zijn duisternis verhindert, en de dag duidt op de lamp, redding en redding, en misschien duidt de nacht op de zee, en duidt de dag op de gerechtigheid ….

…Het is overgeleverd op gezag van Abu Khaldeh dat hij zei: ik kwam met Muhammad bin Sirin, en als er een man kwam, vertelde hij hem dat ik zag dat ik uit een buis dronk en dat het met twee hoofden was. Ik drink uit het ene zoete water en uit het andere bitterzoute water. Ibn Sirin zei tegen hem: Je hebt een vrouw en zij heeft een zus, dus je gebruikt het om je te bekeren en terug te keren naar de Almachtige God ….

…Wassen is in een droom duidt op berouw van zonden en vervulling van een verplichting om ouders of vrienden te eren . Als hij in de winter met koud water wast, duidt dit op zorgen, kwalen en ziekten, en als hij in de winter met warm water wast, duidt dit op winst, voordelen en genezing van ziekten . En wie zich heeft gebaad voor Eid en celibatair is geweest, zal trouwen . En als hij een bad nam voor de twee verduisteringen, zou hij iets groots kunnen doen of van streek raken . Als degene die in een droom baadde een ongelovige was, werd hij moslim, en als hij krankzinnig was, is hij genezen . En als hij baadde in een droom om ihraam binnen te gaan of Mekka binnen te gaan, dan duidt het op vreugde en plezier, ontmoeting met afwezigen en het afbetalen van de schuld, evenals of hij baadde in een droom voor gooien en rondlopen . En misschien duidt het rituele wassen op overwinning op de vijanden . En wassen voor rondgang om voedsel te zoeken of de oudsten te dienen . En wie zag dat hij werd gewassen en nieuwe kleren had aangetrokken, en als hij ziek was, zou de Almachtige God hem genezen, en als hij schulden had, zou God zijn schuld uitgeven . Als hij een gevangene was, ontsnapte hij uit zijn gevangenis . En als hij bezorgd was, moge God hem zijn bezorgdheid gunnen . En als hij de hadj uitvoerde, de voorziening van de hadj, en als hij arm was, verrijkte God de Almachtige hem, en als hij geïsoleerd was, hernieuwde de Almachtige God zijn mandaat voor de Almachtige door te zeggen : ( Dit is een koud gewassen drankje ) , dan Job, vrede zij met hem, toen hij zich waste en nieuwe kleren droeg, herstelde God de Almachtige hem, zijn familie en kinderen, en alles wat er gebeurde . En als hij versleten kleding draagt, zal zijn zorgen weg zijn en zal hij arm zijn . En wie ziet dat hij zich gaat wassen in een wasbak of celibatair en celibatair is, zal trouwen . En wie zag dat hij in heet water had gebaad, ze kregen het . En het drinken van heet water looft de Almachtige God niet door te zeggen : (En drink warm water, snijd hun ingewanden door ). En er werd gezegd : Ghusl is huwelijk . En als de onbekende vrouw een bad doet, is hij een regendouche uit de hemel . Handen wassen met zeep zal de schuld wegnemen en het leed wegnemen . En het kledingstuk wassen geeft Saladin aan . En wie zag dat hij een geel kleed waste en het geelachtig maakte, zal van de ziekte worden gered . En er werd gezegd : kleren wassen geeft de vervulling van de schuld aan . En het wassen van de doden in een droom duidt op de vervulling van zijn schuld . En wie ziet dat een dode iemand vraagt ​​om zijn kleren te wassen, dit is zijn gebrek aan smeekbede van degene die hem zag, of aan naastenliefde, betaling van een schuld of de uitvoering van een testament ….