…** De visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, de oorzaak van zijn ziekte . Onder de hypocrisie is de visie van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in zijn ziekte dat de pijn die hem gekweld werd veroorzaakt door hekserij. Volgens Hisham bin Urwa, op gezag van zijn vader, op gezag van Aisha – moge God tevreden zijn met haar – zij zei : De magie van de Boodschapper van God, moge God zegene haar. Over hem en hem een ​​Jood uit de Joden van Bani Zureik genaamd Lapid bin Al-Asam die zei : Tot de boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, stelde hij zich voor dat hij iets aan het doen was en wat hij deed, zelfs als het was een dag of een nacht, de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, geroepen, toen gesmeekt, toen geroepen en toen zei Aisha : Ik voelde dat God me toestemming had gegeven toen ik hem ernaar vroeg. Twee mannen kwamen naar me toe, en een van hen zat aan mijn hoofd en de ander aan mijn been, en hij zei dat degene aan mijn hoofd tegen die aan mijn been of degene met een man zei tegen degene aan mijn hoofd : Welke pijn heeft de man? Hij zei : Van zijn medicijn? Hij zei : Labaid bin Al-Asam zei : In Hij zei : In Mashtat en Mushatta zei hij : Het is noodzakelijk om uit te gaan. Hij zei : waar is hij? Hij zei : In de put van Dhi Arawan. Ze zei : Toen kwam de Boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, naar haar toe met enkele van zijn metgezellen en zei toen : O Aisha, bij God, want haar water is henna, en alsof haar hoofd is gezeefd. De demonen . ”Ze zei : ik zei : O Boodschapper van God, heb je hem niet verbrand ? Hij zei : “ Nee, wat mij betreft, God heeft mij genezen en ik haatte het kwaad tegen mensen uit te lokken, dus beval ik het Vent ). Op gezag van Hisham bin Urwa op gezag van zijn vader op gezag van Aisha – moge God tevreden met haar zijn – zei ze : De Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, bracht zes maanden door met zien dat hij was komen en niet komen, dus twee engelen kwamen naar hem toe, en een van hen zat aan zijn hoofd en de andere aan zijn voeten, en een van hen zei : Wat is het? Hij zei : Matboub zei : Wie is zijn medicijn? Hij zei : Labaid bin Al-Aasem zei : Wat? Hij zei : kammen en kammen in gedroogde sorties zei in een put Dhiroan onder Raovh wekte de Profeet vrede zij met hem uit zijn slaap, hij zei : ( dwz Aisha Heb je gezien dat God Oftana in Ostftith ) en bracht de put en beval hem te nemen uit, zei hij : ( Deze put, die haar God liet zien alsof het water was De henna huilde, alsof de hoofden werden gezeefd door de hoofden van duivels. ( dus Aisha zei : Als je was alsof je wilde verspreiden, zei hij : ( Wat God betreft, God heeft mij gespaard en ik haat het om mensen hierdoor kwaad te provoceren. ~…

…De jongen, zijn visioen in een droom duidt op geluk, acceptatie en overwinning op vijanden, naar analogie met het verhaal van Abraham, vrede zij met hem, omdat hij afgoden brak en ze verslond, toen zei de Almachtige : ( Ze zeiden : We hoorden een jongen die ze zich herinnert, genaamd Ibrahim ). Misschien wees zijn visioen op vijandigheid jegens de mensen van de prostituee en overwinning op hen . Misschien duidde zijn visioen op de vervulling van behoeften omdat het in het effect werd genoemd : ( Zoek hulp om uw behoeften te vervullen in de ochtendgezichten ). En wie goed zaad van de mardan ziet, zal een goed excuus hebben . Zie ook de jonge man en zie de jongen ….

…Wat is de ziel en wat is de waarheid ervan? Er werden uitspraken gedaan in de ziel . Zoals te zeggen dat het bloed, een ademhaling of een ademhaling is . Wat betreft de bewering dat het bloed is, het is ongeldig, onder meer dat na zijn dood en de hemelvaart van zijn ziel bloed in hem blijft . Om te zeggen dat het de ziel is [met de stilte van vervulling ], dan heeft het bewijs nodig, met kennis van de realiteit van de ziel die hij heeft . Zoals de ziel bloed kan worden genoemd, en onder hen is wat Al-Awza’i zei : Wat geen ziel heeft, is vloeibaar . Wat betreft het zeggen dat het de nafs is [door een vervulling te openen ], het is bekend dat het een van de gevolgen ervan is . De ziel is een van de verborgen zaken die niet op haar manier besproken mogen worden, en in de juiste opvatting dat sommige Joden de Profeet [ vzmh ] vroegen over de ziel? Dus de profeet zweeg, toen zond God naar beneden [en ze vragen je naar de geest, vertel de ziel over het gebod van mijn Heer, en je hebt geen kennis gekregen behalve een beetje ] Al-Isra : 85 .. Beseffen hoe een ding is, is door te kijken, een gelijkwaardige collega te zien, of door de waarheid te vertellen . En wat is er nog meer niet waar ? We hebben de ziel niet gezien, en we hebben het equivalent ervan niet gerealiseerd, en het waarheidsgetrouwe nieuws is ons ontvangen dat het niet toegestaan ​​is om naar de essentie ervan te zoeken, want we bewijzen het ondanks onze onwetendheid over hoe het is . Veel moslimgeleerden hebben er naar verwezen, en wie het over Ibn al-Qayyim schreef, schreef een apart boek genaamd De Geest ….

…Zeldzaam vertelde hij dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei: “Ik zag alsof ik op een ezel zat en me nog steeds in water en modder gooide. Toen zag ik een meid genaamd Oqba en ik schoot haar achter me neer, dus hij zei: volg mijn nageslacht . ~…

…Wat is beter om te zeggen dat ik een visioen of een droom heb? Het adres van Bukhari is correct : de deur : het visioen van God , en dat betekent überhaupt en vermeld in de hadith : ~ Ware dromen van God en de droom van de duivel ~ en duidelijk dit om te zeggen : dat wat aan God wordt toegevoegd, is niet zei een droom te hebben die wordt toegevoegd aan de duivel wordt gezegd een visioen te hebben , een illegale daad is gebaseerd op optimisme en niet iedereen wordt een visioen genoemd, kwam als laatste in een interview ( Openbaring drie ) en noemde toen de moderne gelovigen genaamd elke soort visie van de naam , en ten gunste van optimisme de woorden vrede zij met hem ~ goede visie van God ~ in de roman : ~ goede visie ~ Dus hij noemde het Hassan…

…Surat Ibrahim, vrede zij met hem, Jaafar al-Sadiq, moge God tevreden met hem zijn, zei : Mijn vader, moge God tevreden met hem zijn, vertelde me dat hij Hajib bin Abdullah vroeg naar haar voordrager tijdens het slapen. Hij zei : Ik hoorde Aisha, moge God tevreden met haar zijn, zeggende : Hij is een van de twee Alawabien-lofprijzingen, en er werd gezegd : Hij is een reden om zijn zorgen te onthullen. Hij krijgt de beloning volgens het aantal van elk van de dienaren van de afgod tot de Dag der Opstanding, en de Almachtige God zal hem redden van alles wat hij in deze wereld waarschuwt . Er werd gezegd : Zijn religie is goed en zijn bevel is bij God de Almachtige ….

…Groen : De Almachtige zei : (op hen kleren Sondos groenten en Aestbrq ) AL rechten 21 – betekent gelukzaligheid en goed geld ( Snblatt en zeven groenten en andere Iabsat ) Surah Yusuf 46. betekent welvaart kwam in een interview met Abdullah bin Salam aan de rechterkant in de deur van de Groenen in een droom en kleuterschoolgroen ( ik zag alsof een paal in een groene weide werd geplaatst …) – wat betekent gelukzaligheid, geluk en goed werk…

…Op gezag van Abu Bakr bin Abdullah bin Abi Al-Jahm, op gezag van zijn vader op gezag van zijn grootvader, zei hij : Ik hoorde Abu Talib spreken op gezag van Abd al-Muttalib zei : Terwijl ik sliep in de steen, ik zag een visioen dat me trof, en ik was er doodsbang voor, dus kwam ik bij de Quraish-priester aan het einde van de prik en mijn koker raakte mijn schouders, dus toen ik ernaar keek wist ik In mijn gezicht de verandering , en ik ben op dat moment de meester van mijn natie , en ze zei : Onze meester Mabal is naar ons toe gekomen met een verandering van kleur. Heb je iets gezien van de twee gebeurtenissen van die tijd? Dus ik zei : Ja , en niemand sprak met haar totdat hij haar rechterhand kuste en dan zijn hand op de moeder van haar hoofd legde en vervolgens zijn behoefte noemde, en ik deed het niet omdat ik een groot nationalist was , dus ik zat en zei : ik zag vanavond terwijl ik in de steen sliep alsof een boom was gegroeid, zijn kop had de hemel bereikt en zijn heldere takken geraakt. En de Maghrib en ik zagen er geen bloeiend licht van was zeventig keer groter dan het licht van de zon, en ik zag Arabieren en niet-Arabieren ervoor neerknielen terwijl het elk uur toenam in kracht , licht en hoogte , een uur verborgen en een uur bloeien, en ik zag een band van Quraysh die zich aan zijn takken vastklampte, en ik zag mensen van de Qoeraisj die het willen snijden. Het gezicht was beter dan hij, en de wind was niet beter dan hij, dus brak hij hun ribben en trok hun ogen uit, dus ik hief mijn hand op om er een deel van te nemen, dus de jongeman hield me tegen, dus ik zei : Wie is het aandeel? Hij zei : Het aandeel is voor degenen die zich aan haar vastklampten en jou voorgingen aan haar , en ik merkte in paniek en paniekerigheid op , en ik zag dat het gezicht van de priesteres was veranderd, toen zei ze : als je je visie gelooft, zullen ze uit je hart, een man die het Oosten en het Westen bezit en mensen aan hem verschuldigd is , toen zei hij tegen Abu Talib : Misschien word je deze pasgeborene . Hij zei : Dus het was Abu Talib. Deze hadith komt voor en de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn , is uitgegaan en zegt : “ De boom was. ~ En God kent Abu al-Qasim al-Amin het beste , dus er wordt tegen hem gezegd : Geloof je er niet in? Hij zegt : ( Belediging en schaamte )….

…Abu al-Hasan Ahmad bin Muhammad al-Ghasani vertelde het ons in Saida. Hij zei : Abu Muhammad Jaafar bin Muhammad bin Ali al-Hamdani vertelde ons, hij zei Ibrahim bin al-Hussein bin Ali al-Hamdani, op gezag van Abu Muammar Abdullah bin Omar al-Maqri, op gezag van Abd al-Warith bin Said, op gezag van al-Hasan bin Dhakwan al-Muallem, Dat Yahya bin Katheer hen vertelde, dat Ikrimah bin Khalid hem vertelde, dat Omar Ibn al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn, in een droom zag, en hem werd verteld om naastenliefde te geven aan uw land, daarna kreeg hij te horen dat drie keer, en de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, kwam en vertelde hem daarover, en hij zei : O Boodschapper van God We hadden geen geld dat werd ons daaruit beschreven, dus de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, zei : Geef naastenliefde en bepaal het ….