Haat Als je droomt dat je iemand verafschuwt, geeft dit aan dat je een vreemde haat voor iemand koestert, en het zal bewijzen dat je vermoeden van zijn eerlijkheid juist was . Als u denkt dat anderen u verafschuwen, voorspelt dit dat uw goede bedoelingen jegens anderen in egoïsme zullen afdalen . En als een meisje droomt dat haar minnaar haar haat, voorspelt dit dat ze van een man zal houden die helemaal niet bij haar past ….

Haat Als je droomt dat je haven haat voor iemand, dit betekent dat je slechte humeur zal je het respect van je vrienden voor je verliest . Je moet je emoties beheersen . En als je droomt dat mensen met bedrog en haat omgaan, geeft dit aan dat een vijand in de kleren van een vriend slechte dingen voor je zal koesteren ….

…Ik heb een gebrek aan gezichtsvermogen, geeft dit iets aan? A : Deze vraag doet me denken aan de uitspraak van Ibn Omar, moge God tevreden zijn met hem, die zei : De man in het leven van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zag een visioen dat hij vertelde aan de Boodschapper. van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, dan wenste ik een visioen te zien dat hij vertelde aan de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn. Ik heb eerder de hadith genoemd in het onderwerp van een vorige (1), en het antwoord op de vraag : Er zijn maar weinig visioenen van de mens die niets aangeven , aangezien het overvloedige niets aangeeft van Salah of corruptie zou niet menselijk moeten zijn. zo nerveus dat hij een visioen zag dat alarmerend was , Vidtrb en treurde en begon degenen die hem kruisten te onderzoeken . Integendeel, hij behandelt de zaak zoals vermeld in de Sunnah, dat als hij iets ziet dat hem verheugt, hij God dan laat prijzen. En als hij ziet wat hij haat, laat hij dan zijn toevlucht zoeken bij God tegen zijn kwaad, en het drie keer laten gaan en niemand overkomen, want het kan hem niet schaden . Bukhaari vertelde van Abu Qatada zei : Ik kon het visioen Vtmrdhana zien totdat ik de Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) hoorde zeggen : ~ Openbaring goed van God. Als je zag wat hij liefheeft, gebeurt dat niet alleen door liefdes , en als hij zag wat hij haat Kulaitaoz Allah van het kwaad en spuugt Drie keer en praat met niemand, het zal hem geen kwaad doen . ~…

…En Al-Sayrafi : een wetenschapper die niet profiteert van zijn kennis behalve voor het doel van de wereld, en hij is degene die de artefacten heeft gemaakt van spraak, controverse, ruzie, vraag en antwoord, voor wat er in de dinars en dirham zit die hij neemt en geeft uit de ingeschreven toespraak, zoals de rechter, zijn evenwicht, zijn oordeel en zijn gerechtigheid, en misschien zijn evenwicht, zijn tong, zijn handen, zijn oren, zijn cimbalen en zijn gewichten Zijn rechtvaardigheid en uitspraken, dirham en dinars zijn de kortingen van mensen, en er werd gezegd dat hij de jurist is die een vraag beantwoordt en een rechtvaardig en evenwichtig antwoord geeft, en hij is ook de oversteekplaats omdat er wordt gekeken naar wat hem wordt gegeven, zijn gewicht en zijn zin , dus neemt hij een contract zoals dinars en geeft een woord uitgegeven als dirham, of hij neemt een apart woord als een dirham, en geeft de zin een groep als een dinar, Degene die in zijn slaap een dinar heeft uitgegeven van een bankier en een dirham heeft genomen van hem, ik keek naar zijn situatie, en of het in h is tegenstanders, is het afgenomen . En als hij een handelswaar had dat hij verkocht en zijn bezit verliet, deed zich anders een incident voor waarbij hij het aan een jurist moet vragen, of hij ziet een visioen waarin hij een uitdrukkelijke vraag nodig heeft, en wat hij haat en treurt, zal hem overkomen in de gevolgen van wat we hebben genoemd, voor wat hij haat en treurt, voor het nemen van hem de dirhams, omdat het de verblijfplaats is van zorgen met zoete harten en bezorgdheid . Het is afgeleid van de naam, behalve dat hij de goede gewoonte heeft om dirham te zien die hij in al zijn dagen en in zijn leven heeft gebruikt . Evenzo, als hij goud ontvangt en dirham betaalt, omdat er een hekel aan goud is en een boete in de interpretatie van zijn naam, en zijn voordeel daar niet bij past, en zo is de gewoonte van wat hij zag ….

…Als je de afgod hebt die hij van goud aanbad, dan is hij dicht bij een man die de Almachtige God haat, en wat hij haat, overkomt hem, en zijn visioenen geven aan dat zijn geld verdwenen is met de zwakte van zijn religie ….

…Wat betreft het geschenk, wie ziet dat hij iemand een geschenk geeft en het type ervan is sympathiek, dan is hij goed voor de doener en het effect, en iedereen krijgt van de eigenaar wat hij wil, en als dit soort van dat is niet leuk vinden, dan ontvangt elk van de ander wat hij haat, en wie ziet dat hij een geschenk aan hem krijgt van een sjeik of een oude man, dan is hij prijzenswaardig, ook al is het van een jonge man of een jonge vrouw , dus hij was het niet met hem eens, en wie zag dat hij iemand een geschenk gaf en hij het hem teruggaf, geeft aan dat er een gesprek is tussen hen die hij haat zoals hij, en wie ziet dat hij iemand een geschenk heeft gegeven, dan is hij goed voor hem behalve de gave van de slaaf, dan stuurt hij hem een ​​vijand…

…En wie ziet dat hij een groep bijen sloeg en ze nam en van hun honing sloeg, dan zou hij de buit en het geld slaan, en de bijen kunnen mannen zijn van de mensen van de woestijn en de gezonde mensen of geleerden. Wat betreft de wesp, libellen en vliegen, elk van hen is een zwak persoon en hun groep is de dwaas van mensen. Hij heeft geen waarde, en wie ziet dat hij iets van haar haat, hoort van hen wat hij haat

…Al-Ataraj : De een is een jongen, en velen zijn lovend . En er werd overgeleverd dat de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : ~ Zoals een gelovige die de Koran reciteert, is als een ambachtsman, de geur is goed en de smaak is goed .~ En zongen enkele dichters die sommige mensen prezen : als ze bomen waren citron vrolijk samen … Nora en wind en vrolijk luit en papier en sommigen van hen gehaat en door gevoel, zei hij : Het toont de hypocrisie omdat het schijnbaar in strijd is met het interieur en zong : gaf zijn broers Otrjh … huilde en had medelijden met het bevel van Aaavh en sommigen van hen zing ik in haar haat door het gezegde van degene die zei : ik heb je gerechtigheid gebracht … accepteer haar niet als ze gerechtvaardigd zijn, doe haar niet omdraaien, dan zal ik je zelf vernietigen … want haar heeft het ondersteboven verlaten en sommigen van hen zeiden dat alle naranj en citrus allemaal goed zijn, en dat alles, als het zoet is, de som van het geld aangeeft, en of het is zuur, het duidt op een eenvoudige ziekte en een jongen die door hem wordt gekweld en verdriet . De groene citroen geeft de vruchtbaarheid van de Sunnah aan en de gezondheid van het lichaam van de visionair, als hij het eruit haalt . En gele lavendel, vruchtbaar het jaar met ziekte . En er werd gezegd dat Al-Aturj een niet-Arabische, eerbare en rijke vrouw is, dus als hij zag alsof hij haar doormidden sneed, zou hij een verpleegster van haar en een zoon van een verpleegster krijgen . En als een vrouw in haar droom zou zien, alsof ze een kroon van citrusboompjes op haar hoofd had, zou ze trouwen met een man van goede mannelijkheid en religie . Als ze zag dat ze op haar schoot lag, zou ze een gezegende zoon baren . Als een man ziet alsof een vrouw hem een ​​fles heeft gegeven, zou hem een ​​zoon worden geboren . De man gooide een andere vrouw, wijzend op een huwelijksverzoek . En de naranj is niet de citrusvrucht in het gedeelte van Mohammed, en erboven in het hoofdstuk over haat, volgens de woorden van degenen die het haatten, en de meesten van hen haatten het vanwege het woord van vuur in zijn naam . En hij zong in de betekenis ervan : Als we de rozen een tijdje hebben gemist, dan … de tuin van Naranjna heeft ons gecompenseerd, hij beschouwt de overtreders en het heeft geschenen … zijn roodheid in de palm is een vuur uit de hemel, en het pluis is het equivalent van de gelovige in zijn smaak, zijn aroma, de vrijgevigheid van zijn boom en zijn essentie . En zijn fluitje doet geen afbreuk aan de kracht van zijn essentie, dus wie er één, twee of drie slaat , het is een jongen . Veel ervan is goed geld met de naam Saleh, en groen is beter dan geel . Misschien was de enige lekkernij een staat, en als het zoet werd gegeten, werd het geld ingezameld . Hoewel zuur een eenvoudige ziekte is ….

…Hij zag dat hij onbekende dinars trof : of een onbekend aantal, of de dinars zijn meer dan vier, dus hij treft iets dat hij haat en hoort wat hij haat, dat alles evenveel als het grote aantal dinars, maar de dinars zijn zwakker in het ongeluk dan goud in interpretatie, vanwege het boek waarin God eenheid is en zijn naam op twee manieren allemaal . Het aantal gebeden uit de vijf dagelijkse gebeden is gelijk aan het aantal dinars, want als hij van hen ontvangt in de vorm van daden van gerechtigheid, doet hij dat in overeenstemming met het aantal dinars dat hij ontving . Als hij zag dat hij er iets van verloor, verspilde hij een van de vijf dagelijkse gebeden en een daad van gerechtigheid, en misschien was de bekende groep dinars een kennis van de kennis van gerechtigheid, ongeveer honderd dinars of duizend dinars, nadat het een aantal voorbede was, geen touw, een echtgenoot niet een individu, en hij zou bij hem zijn in Zijn visioenen zijn woorden die rechtschapen daden aanduiden . Als hij ziet dat hij uit die dinars sloeg, wordt hij door die kennis beïnvloed . En er werd gezegd dat één dinar als het de hoeveelheid van de bekende dinar is of minder, dan is het een kleine jongen die die dinar raakt ….

Haat : Het is dus niet prijzenswaardig, want liefde is een zegen van de Almachtige God, en haat is ertegen, en het is tegen genade . En de Almachtige God heeft gezegd dat de gelovigen de voortdurende vijandschap tussen hen hebben opgeheven met de liefde van de islam, dus de Almachtige zei : ~ Als u vijanden bent, wikkel dan uw hart onder uw harten en u bent broeders geworden door Zijn genade .~…

…De jam is in een droom de minnaar van de man, en het beste dessert wordt geserveerd . Wie ziet dat hij aan hem wordt voorgesteld als een lafaard, dan zal van zijn geliefde een grote liefde zien, en als hij hem presenteert met wat hij haat, zoals bulten, ontlasting en komkommers, dan zal hij zien van zijn geliefde vijandschap, en hij zal haat voelen . De jam in het visioen wordt uitgedrukt als duizend dirham of honderd dirham ….

…De rivier van wijn is het bewijs van dronkenschap van de liefde van God Almachtig en haat voor Zijn incest . En de huwelijksreis is het bewijs van wetenschap en de koran . Het eten van de vruchten van het paradijs zal resulteren in goede daden, echtgenoten en kinderen . De gezegende boom is een teken van degene die zijn toevlucht zocht in zijn schaduw en erop vertrouwde op het welzijn van de toekomst, en duidt misschien op beëindiging en celibaat voor aanbidding, en het voordeel van metgezellen en heren van rijkdom en Surat al-Muntaha is een teken dat alles het doel bereikt van alles wat is beloofd . Misschien zijn de bomen van het paradijs een indicatie van de werkende geleerden, de vooraanstaande imams, de populier en de kinderen van hun metgezel . En de visie van de populier en de kinderen van de eigenzinnige die in waakzaamheid staat met de relaties, en de visie van de arbeiders op hen is een indicatie van hun daden, of van wat in deze wereld als gezegend wordt beschouwd , zoals huisvesting, overvloed, en soorten genoegens . Het betreden van de paleizen duidt op het bereiken van hoge posities, het dragen van luxe kleding, het trouwen met zijde en rijkdom en goedheid . Wijn is het bewijs van dronkenschap door de liefde van God de Almachtige en haat tegen Zijn incest . En de huwelijksreis is het bewijs van wetenschap en de koran . Het eten van de vruchten van het paradijs zal resulteren in goede daden, echtgenoten en kinderen . De gezegende boom is een teken van degene die zijn toevlucht zocht in zijn schaduw en erop vertrouwde voor het welzijn van de toekomst, en duidt misschien op het ophouden en het celibaat voor aanbidding, en het voordeel van metgezellen en heren van rijkdom en Surat al-Muntaha is een teken dat alles het doel bereikt van alles wat is beloofd . Misschien zijn de bomen van het paradijs een indicatie van de werkende geleerden, de vooraanstaande imams, de populier en de kinderen van hun metgezel . De visie van de populier en de kinderen van de eigenzinnige die wakker staat met de relaties, en de visie van de arbeiders op hen is indicatief voor hun daden, of van wat in deze wereld als gezegend wordt beschouwd, zoals huisvesting, het plezier van het leven, en de soorten genoegens . Het betreden van de paleizen duidt op het bereiken van hoge posities, het dragen van luxe kleding, het trouwen met zijde en rijkdom en goedheid . En het visioen van Radwan, vrede zij met hem, de bewaarder van het paradijs, geeft de goedheid aan van de penningmeester van de koning en zijn boodschapper om de belofte na te komen, de behoeften te vervullen en de smeekbede te beantwoorden . En wie ziet dat hij het paradijs is binnengegaan en niet de vruchten ervan eet of uit de rivieren drinkt, dan zal hij niet profiteren van wat hij heeft opgedaan met kennis . Wie ziet dat hij uit de hemel werd verdreven, hij mist het verhaal van Adam, vrede zij met hem . En wie ziet dat hij door het paradijs dwaalt, dit duidt op zijn levensonderhoud en hoge status, en veiligheid tegen angst . En wie bang was en zag dat hij de hemel was binnengegaan, voelde zich gerustgesteld, en als hij zich zorgen maakte, zou hij van zijn leed worden verlost, en als hij alleenstaand was, trouwde hij ….

…Het is in een droom het leven van een man, zijn levensonderhoud, zijn verdiensten en zijn vak . Als hij de vulling van een kom pap of vet ziet, dan is het een enorme wereld . En als hij een kom ziet waarvan hij pap eet, dan is hij evenveel uit zijn leven verdwenen als hij ervan at, en blijft hij evenveel van zijn leven over als wat er overblijft, en als hij het ontmoet, zal hij zijn leven verliezen . Als je veel vet eet, dan is het een toestand met evenveel voordelen als vet, en als het niet vet is, dan is het een toestand zonder voordelen . Als hij ziet dat hij een papkom met veel vet voor zich heeft, en hij is niet bereid die op te eten, dan zamelt hij geld in en eet iemand anders het op . Als hij ziet dat hij niet eet uit angst om verteerd te worden, dan heeft hij veel genade en een goed leven en is hij bang dat hij zal sterven . Als hij een zuurdesem zonder vet ziet en niet goed is, en hij eet het allemaal totdat hij ervan rust, dan wil hij sterven door gebrek aan handen en armoede . Als de pap is gemaakt van azijn zonder vlees, dan is het een schoon ambacht van vroomheid . En als het niet vet is, is het een verachtelijk ambacht . En als de driet bij het vlees van de zeven is, dan is het voogdij over een brutaal en onderdrukkend volk met haat, angst en angst, en als het dik is, dan is leven en voordeel verboden als de man een koopman is, dan zijn behandeling met onrechtvaardige mensen is onrechtmatig, en als het arbeiders zijn, dan is hun verdiensten ook verboden. En waanidee introduceert hem . Als de pap bij hondenvlees is, dan is het een verachtelijke toestand, een gemene handel en een verachtelijke winst met dwaze mensen . Als het met vet is, is geld verboden . En als het dik is, dan is het een verachtelijke aanwinst, armoede en ontbering . En als al het korhoen alles is, dan sterft het in die armoede, vernedering en ontbering, en als de pap bij het vlees van vogelleeuwen is, dan is het het mandaat, de handel en de inkomsten van arrogante eigenaars van geld en bloed met verboden geld met angst en haat . Als hij ziet dat hij pap eet, dan is het een smerig, nutteloos ambacht ….

…Jaber al-Maghribi zei: Als iemand zag dat hij besmet was met uitwerpselen terwijl hij zich op een hoge plaats bevond, dan zou er geld komen, en als het op een plaats was die hij haat terwijl hij down is, dan is het schadelijk voor de gouverneur. en sommigen van hen zeiden dat het zien van de ontlasting als het iets is waar hij een hekel aan heeft om bij hem wakker te zijn, dat zij het zijn en verdriet, en misschien was het een kwestie. Haat of niet ….

…Aubergine is in een droom betekent in zijn tijd een levensonderhoud met minimale inspanning, maar in andere dan zijn tijd wordt het gehaat . En het eten ervan is een bewijs van goedkoopheid en bewondering in spraak, haat en bedrog . Misschien is de aubergine een teken van vreugde en plezier voor de jagers in termen van jacht ….

…Regen : duidt op Gods genade, religie, opluchting en hulp, kennis, de Koran en wijsheid, want water is het leven van de schepping en de goedheid van de aarde, en met zijn verlies de vernietiging van mensen en vee en de corruptie van de kwestie op het land en de zee, dus wat dacht u ervan als het water melk, honing of vet is . Het duidt op vruchtbaarheid, welvaart, goedkope prijzen en rijkdom . Omdat hij de reden is voor dit alles, en hij verschijnt, en hoe, als het tarwe, gerst, olie, dadels, rozijnen of stof zonder stof enzovoort is, wat duidt op geld en levensonderhoud, en het kan duiden op de behoeften die uit de lucht komen, zoals sprinkhanen, hagel of wind, vooral als het erin zit. Vuur of het water ervan was heet, omdat God, glorie zij Hem, in Zijn boek uitdrukte wat Hij aan de naties had geopenbaard van Zijn kwelling met regen, zoals de Almachtige zegt : ~En wij regenden op hen, dus de regen van de waarschuwende .~ En misschien aangegeven door opruiing en bloed dat wordt vergoten, vooral als het water bloed was . En misschien worden de kwalen en ziekten aangegeven door pokken en de tekening, als het niet op zijn tijd is en terwijl het schadelijk is voor zijn koude en zijn goede punt, en alles wat de aarde en zijn vegetatie daardoor schaadt, is schadelijk voor de lichamen. die er ook uit werden geschapen en erin groeiden, dus wat als de regen vooral in een onbekend huis, dorp of plaats was, en misschien duidde het op de verdrukking en kwelling van de sultan, zoals tegenstanders en bevelen, vooral als het was regent met levens, enzovoort . Onder de bewijzen van foltering, en misschien wel het bewijs van medicijnen, rede, preventie en vakantie voor reizigers, ambachtslieden en iedereen die in de open lucht werkt, omdat de Almachtige God zegt : ~ Als er schade in u is door regen .~ Degene die een openbare regen in het land zag, als de mensen in slechte vruchtbaarheid waren, was hun prijs goedkoop, hetzij met regen zoals hij het zag, of vanwege zijn vriendelijkheid, of schepen die voedsel aanboden . En als ze in onderdrukking, kwelling en ziekte waren, laat dat dan bij hen weggaan als de regen op dat moment gunstig was, en als het schadelijk was of als er een steen of vuur in was, vermenigvuldig dan wat ze frequentie met hen volgens de sterkte en zwakte van de regen . Als het aan het sproeien was, is de kwestie licht aanwezig . En wie zichzelf in de regen ziet of gevangen zit onder een dak of een muur, dan beveelt hij schade door spraak en schade . En of hij sloeg evenveel toe als de regen hem trof, of hij werd geraakt door een afdruiprek als hij ziek was, of dat was zijn tijd, of de plaats was zijn plaats . Wat betreft wat verboden is onder de muur, ofwel is hij afwezig van zijn werk of van zijn reizen of vanwege zijn ziekte of de oorzaak van zijn armoede, of hij zit gevangen in de gevangenis volgens wat in elk aspect ervan wordt afgeleid in de plaats waar hij zichzelf zag, en met een toename van zijn gezichtsvermogen, en wat is in zijn waakzaamheid, tenzij hij zich heeft gewassen in de regen van onreinheid, of zuivering ervan voor gebed, of zijn gezicht heeft gewassen met zijn water, zodat zijn gezichtsvermogen correct is, of hij werd gewassen met onreinheid die op zijn lichaam of zijn kleren zat, als hij een ongelovige was, werd hij moslim, en als hij een innovator of een zondaar was, had hij berouw, en als hij arm was, verrijkte God hem, en als hij hoopte dat een nood met de sultan of iemand zoals hij hem zou opvolgen, en hij hem toestond wat hij nodig had . En elke soort is wenselijk voor zijn soort, want hij is prijzenswaardig, en elke soort die zijn soort haat, wordt gehaat . En Ibn Sirin zei : Er is geen verlichting in het boek van God Almachtig als de naam van regen komt, het is bewolking, zoals de Almachtige zei : ~En we hebben met regen op hen laten regenen .~ En hij zei : ~ En we lieten er stenen op strooien .~ Als het niet heet Faraj regen het grote publiek, voor het vers : ~ en we gingen naar beneden uit de hemel, gezegend water ~ , en sommigen van hen zeiden : regen toont een konvooi kamelen, en de karavaan kamelen laten regen zien . En de algemene regen is absurd, en als hij ziet dat de lucht zwaarden heeft geregend, dan worden mensen gekweld door ruzies en ruzies, en als het watermeloenen regent, worden ze ziek, en als het regent zonder wolken, dan ontkent hij dat niet , omdat de regen uit de lucht neerdaalt . En er werd gezegd dat hij een verademing was van een plek waar geen hoop is, en een bestaan ​​van een plek die niet telt . Het woord regen en water dat valt en dergelijke, is correcter van interpretatie dan het woord regen ….

…En Jaafar al-Sadiq zei dat het visioen van aderlaten wordt geïnterpreteerd in vier aspecten: opening, spijker, strijd en gemeenschap, en als de spoiler wordt verborgen, dan is het prijzenswaardig in zijn recht, en als hij anders is, is hij afkeurenswaardig en sommigen van hen die hun haat tegen aderlaten uiten vanwege de verwoesting die het bevat bij het houweel ….