…Hoe zit het met het zien van de Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, is het mogelijk? Wat betekent het? Is het altijd een waar visioen, of de boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, een visioen was zoals beschreven in de biografie van de profeet, of hij was anders? Door te zeggen of te beschrijven; Als er bijvoorbeeld een jonge man wordt gezien, of met een witte baard, of kleren draagt ​​die hij niet gewend is te dragen, of als hij bepaalde dingen bestelt die in strijd zijn met de gezuiverde sharia, zoals het vereren van graven, het doorsnijden van de baarmoeder, of doden, … en anders dan wat ik heb bewezen uit de verhalen en verslagen van degenen die hem zagen … ? Om te beginnen zeg ik dat het visioen van de Boodschapper, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, mogelijk is, en het is een van de meest prominente voorbeelden van de rechtvaardige visie. De twee sjeiks kwamen uit de hadith van Abu Hurairah, moge God tevreden met hem zijn, die zei : De Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : [ Wie mij in een droom ziet, heeft mij gezien, de Duivel imiteert mij niet. . ] En in een verhaal over hem : [ Wie me in een droom ziet, zal me zien terwijl ik wakker ben, of alsof hij me zag terwijl hij wakker was, Satan zal me niet imiteren . ] In de roman : [ Wie mij ziet, zag het goed ]. Maar moet dit een visie op basis van een jaar en biografie van beschrijvingen, dus Imam Muhammad Ibn Sirin zei na het gesprek voor, [ van de juiste Mij gezien heeft gezien ] , : als hij naar zijn beeld zag . En deze imam vertelde hem altijd dat hij de profeet zag, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, die zei : Beschrijf mij wat je zag. Als hij beschreef een attribuut dat hij wist het niet, zei hij : Je zag hem niet . Ibn Hajar zei en zijn transmissieketen is correct . Daarom, wie de Boodschapper in tegenspraak met zijn beschrijving ziet, is het visioen niet een visioen op zijn gezicht, of een ware visie, maar eerder een visie die moet worden geïnterpreteerd. Deze interpretatie heeft betrekking op de kijker . Daarom zeiden sommige geleerden : wie hem ziet in zijn uiterlijk en toestand is een bewijs van de goedheid van de ziener en de perfectie van zijn gezag en zegeviert over degenen die tegen hem zijn, en wie hem in een veranderende staat ziet, fronst of heeft een scheenbeen of een tekortkoming in een deel van zijn lichaam, is een bewijs van de slechte toestand van de ziener . Maar het lijdt geen twijfel dat degene die de Boodschapper ziet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, ongeacht de hoedanigheid, hem blij moet zijn, en hij moet weten dat ofwel de betekenis goed is om aan te geven, ofwel dat het kwaad verboden is, en dit is wat Imam Ibn Hajar, moge God hem genadig zijn, besliste….

…Wat is de basis voor haar in het hart van de betekenis van de expressie , zoals huilen uiting van vreugde , en de dood in het leven? Wat gebruikelijk is bij uitdrukkingen van uitdrukkingsmethoden ; Uitdrukking in het hart van betekenis , zoals huilen dat overgaat van vreugde , en de dood die leven uitdrukt , en dit zie ik het nut ervan wanneer er een slechte betekenis is , het verandert in optimisme , en wat ik heb gevonden aan de hand van bewijs dat deze benadering ondersteunt in het gezegde van de Allerhoogste : ( Als God ze een beetje laat zien in je droom, en als hij ze veel laat zien, zou je falen en zou je onthecht zijn in de zaak. Maar God zegene je, Hij is zich bewust van dezelfde borsten (43), en zoals hij ze laat zien wanneer je elkaar even in je ogen ontmoette, en je in hun ogen verkleint, zodat God beslist over een zaak die van kracht was, en tot God zullen de zaken terugkeren (44) ( Al-Anfal : 43, 44) Mujahid zei : God toonde hun leven in een kleine slaap . Hij vertelde de profeet vrede zij met hem metgezellen die aan hen waren vastgemaakt . Sayyid Qutb zei : het visioen is oprecht in echte betekenis , een kleine profeet volgde hen en ze zijn veel nummers , maar weinig hun muziek , een beetje gewicht in de strijd … enz . Zoals de p arties gezicht correspondeert met gezicht herhaalde visie profetisch oprecht in het macroscopische beeld van de twee kanten , zodat de gelovigen de ongelovigen een paar zien , en de ongelovigen de gelovige weinigen , zodat beide teams Aggrey ten strijde trekken . de reden dat de ongelovigen de weinige getrouwen zien ; zoals Razi zei : ongelovigen niet voorbereiden Ka klaar , en Ajtraoa gelovigen Afhankelijk van mij vertelde ik hen , Toen verraste en verwarde de menigte hen . . . Totdat hij zei : Er is een oppositie in het minimaliseren van de twee partijen die bekend staan ​​als meditatie . Als de ongelovigen in feite veel waren , en de gelovigen waren weinigen , en het visioen van de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, een paar in het visioen had , kwam hij tot grote wijsheid , namelijk dat God de gelovigen uitdaagt tegen de ongelovigen op het slagveld , en dit is wat de gelovigen hielp de overwinning te behalen , en God weet het het beste . En er is een foto in de buurt hiervan , dus familieleden handelen soms namens elkaar in een droom , dus we kunnen de oom zien , en de betekenis is een andere oom , en we kunnen een van de broers zien , en de betekenis is besteed op een andere broer , enzovoort ….

…Wat betreft de naaktheid, wie zag dat hij naakt was, hij werd ontdaan van een zaak die hij er goed over nadacht, en wie zag dat hij naakt was op een markt of in een menigte mensen en zag zijn naaktheid prominent aanwezig zijn terwijl hij verlegen was van verschijnen aan mensen en hij had wat van zijn kleren aan, dan wordt hij ontmaskerd en zijn zaak wordt aan mensen geopenbaard en kan duiden op de schending van zijn dekmantel en als hij uitgekleed wordt in een moskee, dan wordt hij uitgekleed op de zonden van gerechtigheid hij doet het in hem, en als hij ziet dat hij naakt is en zijn naaktheid niet merkbaar is. Als hij ziek is, onschuldig aan zijn ziekte of gekweld wordt, zijn zorgen of schulden zijn verdwenen, zal zijn schuld worden vervuld, en dit kan wijzen op berouw en naaktheid van zonden, of hij wordt ontdaan van de wereld en bedekt in het hiernamaals en het is zei dat zijn geld gekwetst is of iets dat hij aan hem haat. En er werd gezegd dat de rechtvaardige man werd ontdaan van zijn kleren en dat hij werd ontdaan van zijn zorgen en de ongehoorzame is de last en de onfatsoenlijke aanval, en wie zag dat hij naakt liep, dan wordt hij beschuldigd van een beschuldiging dat hij zou onschuldig zijn, en als een gezaghebbend persoon zou zien dat hij zijn kleren had gestolen totdat hij werd uitgekleed, zou hij spoedig worden ontslagen, en als een vrouw zou zien dat ze naakt was of dat zijn hoofd onbedekt was in een groep mensen Het is een ramp dat op haar komt voor haar man en voor wie ze kostbaar is of haarzelf en haar geld…

…De Koran zien . Wat betreft het zien van de Koran, het wordt geïnterpreteerd door de koning en de rechter, en door iedereen die er met kennis en wijsheid op vertrouwt. Wie ziet dat de Koran er niet is, is verbrand of gewassen, dan sterft een koning, een rechter of een geleerde. En als de sultan ziet dat hij het schrijft, dan verschijnt hij kennis en gerechtigheid, en als een handelaar ziet dat hij het schrijft, verdient hij geld en wie ziet dat hij de koran in de koran leest of kijkt het duidt op de verspreiding van zijn kennis, wijsheid en eerlijkheid in de schepping, en hij kan een erfenis krijgen en wie ziet dat hij een koran heeft gekocht, zal ermee instemmen in religie en wie het zag Dat hij een kopie van de Koran, het geeft de corruptie van zijn religie en zijn gebrek aan verstand aan. En wie zag dat hij een exemplaar verkocht, werd verstoken van kennis en werd verachtelijk en vernederd. En wie zag dat hij de kranten van de Koran at, werd veel gereciteerd. Hij leeft maar een beetje, of een rechter ziet dat, dan wordt hij omgekocht in zijn oordeel, en wie ziet dat hij zijn papieren scheurt, zal lui zijn in zijn gebed. Medewerker en degene die zag dat hij de Koran opende, vindt hij er geen schrift in, omdat er niets goeds in staat en hij wil misschien dat iemand anders een kopie voor hem kopieert en misschien weet iemand anders of hij van zijn familie is en wie ziet dat hij een kopie van de koran heeft aangenomen, doet dan goed. En als hij ziet dat hij erop leunt of het onder zijn hoofd legt, als hij een van de goede mensen is, maakt hij er bezwaar tegen en zo niet, dan pleegt hij wat niet is toegestaan ​​voor hem en wie ziet dat zijn koran heeft verloren is gegaan, dan vergeet hij kennis en de koran, en wie ziet dat hij een koran heeft bedacht, volgt een mandaat of neemt een trust aan en is drager van de koran en er werd gezegd dat de Koran werd gered, veiligheid en onderhoud. Kwaad en kwaad, en wie ziet dat de Mushaf uit zijn hand valt of van hem wordt afgenomen, en als hij een baan heeft, dan is hij ervan geïsoleerd, en als dat niet zo is, dan zit er geen goed in, en wie dan ook ziet dat hij de koran achter zijn rug legt, dan wordt hij een vernieuwer…

…Waarom zien sommige mensen angstaanjagende dromen? Vraag / Waarom zien sommige mensen angstaanjagende dromen, geen gelukkige en veelbelovende dromen, en heeft dit een wetenschappelijke verklaring? Bij deze vraag vind ik dat ik de aandacht moet vestigen op enkele belangrijke punten : 1) Dat de droom van Satan een realiteit is en geen metafoor, en deze mening werd door meer dan één imam geformuleerd en verklaard, inclusief de imam Muhammad al-Saffarini bij het uitleggen van de trilogie van Imam Ahmad’s keten van overlevering, die een daad van Satan is, evenals zijn daden. De andere, zoals : waswasah, verleiding, vasthouden aan het rijm van de slaper, huilen bij de neerknieling van de zoon van Adam, op de vlucht bij de oproep tot gebed, en vergeet hier niet dat de duivel de bloedbaan van een persoon stroomt, en kijk om hier zeker van te zijn met het gezicht van woede, hoe het verandert en rood wordt !!! 2) Er werd overgeleverd in de Sahih op gezag van Abu Hurairah, moge God tevreden met hem zijn, dat de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei : [ Satan breit op het rijm van een van jullie hoofd , als hij drie knopen sliep, raakte hij de plaats van elke knoop op je voor een lange nacht en viel hij in slaap . Als hij wakker wordt, zal de herinnering aan God een knoop oplossen en als hij de wassing verricht, zal een knoop worden losgemaakt. Als hij bidt, wordt een knoop losgemaakt . Al-Bukhari, moge God hem genadig zijn, had het recht door te zeggen : Hoofdstuk over het houden van Satan op het rijm van het hoofd als hij ‘s nachts niet bad, en wat ermee bedoeld wordt is het avondgebed, zoals Ibn Hajar zei in zijn commentaar op Al-Fath . Dus kijk, o God, zorg voor u, naar gebed, hoe u de eigenaar ervan beschermt , en het is de eerste verdedigingslinie – dat wil zeggen diner – tegen de vervloekte Satan en zijn wantrouwen en bedrog, en mediteer dan met mij, de Almachtige, die zegt : [ Mijn dienaren hebben geen autoriteit over hen, en uw Heer is voldoende als rentmeester ] Al-Isra : 65. En de Almachtige zei : [ Mijn dienaren hebben geen autoriteit over hen behalve degenen die u volgen onder de verzoekers ] Al – Hijr : 42. Degene die deze daden van herinnering, gebed en wirds verzaakt, heeft zijn forten laten vallen door zijn eigen keuze, en is tevreden met de invasie van zijn vijand, en daarom moet je de wirds reciteren, waarvan de belangrijkste de vers van de Heilige; Het is bewezen dat het de lezer bewaart totdat het wordt, en je moet je aan gehoorzaamheid houden, zodat je veilig bent voor de vervloekte Satan tijdens je ontwaken en in je slaap, en God weet het het beste ….

Wat betreft zwangerschap, het is voor een vrouw een toename in geld, en een man heeft verdriet, en er werd gezegd dat het zien van zwangerschap een bewijs is van genade en geld, of de visionair een man of een vrouw is, en het zien van een jongen die heeft de puberteit niet bereikt dat hij zwanger is, zal aan zijn vader worden doorgegeven, en als hij een meisje ziet dat voor haar moeder is, en wie denkt dat zijn vrouw zwanger is, hoopt hij op iets vanuit de kijk op deze wereld en zei sommigen van hen en zwangerschap is geldig voor mannen En vrouwen in ieder geval, en wie ziet dat iets van het dier drachtig is, dan is het goed en heilzaam, vooral als de soort geliefd is

…Alle huwelijken : in een droom, als een persoon een natte droom heeft, dan is het voor hem verplicht om zich te wassen, dan is het geen visie…

…Degene die in een droom terugkeert naar een toestand waarin hij wakker was, keert naar hem terug wat hij daarin tegenkwam van goed of kwaad ….

…Wie ziet dat hij met een dode vrouw trouwt en met haar binnenkomt, profiteert van een overleden zaak die hij bedriegt, en hij is net zo goed in zaken als de schoonheid van die vrouw, en als hij niet in haar is binnengegaan of haar niet heeft bedrogen , dan is zijn overwinning in die kwestie zonder wat hij zou zijn binnengekomen ….

…En wie ziet dat een zwangere vrouw is overleden, zal een mannelijke zoon baren en tevreden met hem zijn en voordeel van hem krijgen, en misschien duidt de dood op echtscheiding ….

…En wie ziet dat hij gemeenschap heeft met zijn overleden vrouw, daar zit niets goeds in ….

…En wie ziet dat een onbekende vrouw is overleden, zijn wereld is ontwricht ….

…En wie ziet dat hij at uit het brein van een overleden persoon, hij eet evenveel van zijn geld, en als het onbekend is, krijgt hij in ieder geval een uitkering ….

…Daniël, vrede zij met hem, zei: ‘Wie ziet dat zijn haar te lang is geworden, dan is het zorgen en verdriet, en als de vrouw ziet dat het een versiering is en een toename in glorie, en er werd gezegd dat het zien van het haar is voor iemand die gekleed is in de kleding van de armen, daar is niets mis mee . ~…

…En wie ziet dat zijn broer heeft geleefd, duidt op een toename in macht ….

…Wie ziet dat zijn broer dood is, heeft geleefd, dan wordt hij gesterkt na zwakte, want de Almachtige God zegt : ~ Ik zal mijn verdriet met hem versterken .~…

…Als hij geen broer heeft en dat ziet hij, dan is dat op twee manieren. Of hij sterft of zijn geld verdwijnt, en er werd gezegd dat hij gewond was geraakt aan een van zijn ogen of een van zijn handen ….

…En wie ziet dat zijn broer stierf, en als hij ziek is, dan is het zijn dood of de dood van een van zijn aspecten ….

…En als ze ziet dat haar broer heeft geleefd, dan heeft hij voorrang op haar ….

…In het visioen van de profeten en boodschappers in het algemeen en het visioen van Mohammed in het bijzonder, hoorde ik Abu Bakr Ahmed bin Al-Husayn bin Mahran Al-Maqri, hij zei : ik kocht een dienstmeisje waarvan ik denk dat het Turks is, en dat deed ze niet ken mijn tong, en ik ken haar tong niet, en mijn metgezellen hadden een buurman die van haar vertaalt, zei hij, dus op een dag sliep ze, dus realiseerde ik me terwijl ze huilde En ze huilt en zegt : O mijn heer, leer me de opening van het boek, dus ik zei tegen mezelf, ik kijk naar haar boosaardigheid, je kent mijn tong en praat niet met mij, dus mijn vrienden kwamen bij elkaar en zeiden tegen haar : je kende zijn tong niet en de tijd , hoe spreek je met hem? En de meid zei : ik zag in mijn droom een ​​boze man en veel mensen stonden achter hem terwijl hij liep, dus ik zei: wie is dit? Ze zeiden Mozes: vrede zij met hem . Toen zag ik een man die beter was dan hij en met mensen terwijl hij liep, dus ik zei: wie is dit? Dus zeiden ze Mohammed, vrede en zegeningen zij met hem, dus ik zei dat ik hiermee mee zou gaan, dus hij kwam bij een grote deur, dat is de poort van de hemel, dus klopte het en ging open voor hem en voor wie hij binnenkwam, en ik en twee vrouwen bleven, dus we controleerden de deur en die ging open, en er werd gezegd dat iemand die goed is om de opening van het boek te lezen toestemming krijgt, dus lezen en geven ze toestemming, en blijven ik ben . Dus hij leerde me de opening van het boek, zei hij, en ik leerde het met grote ontbering, en toen ik het bewaarde, viel het dood neer . Professor Abu Saad, moge God hem genadig zijn, zei : Het visioen van de profeten, moge Gods gebeden op hen zijn, is een van twee dingen, hetzij als goed nieuws, hetzij als waarschuwing . Dan zijn er twee aanvallen : een daarvan is dat hij een profeet ziet in zijn toestand en uiterlijk, want dat is het bewijs van de goedheid van de persoon van het visioen, zijn trots, de perfectie van zijn status en zijn overwinning op degenen die zijn tegen hem aan, en de tweede ziet hem met een fronsend gezicht de situatie veranderen. een profeet, gaf aan dat het Secretariaat en het Verbond verraden om het vers aan de kaak te stellen : ( let op de dingen Nqdahm hun verbond en ongeloof in de verzen van Allah en dood de profeten onrechtvaardig ). Dit is over het geheel genomen, en wat betreft de details : als hij Adam, vrede zij met hem, in zijn uiterlijk had gezien, zou hij een groot mandaat hebben bereikt als hij het waardig was . Omdat de Almachtige God zegt : ( Ik ben een kalief op aarde ) , en als hij ziet dat hij tot hem sprak, zal hij een briefje ontvangen waarin de Almachtige zegt : ( En Adam kende alle namen )….

…En wie zag dat hij het vlees van mijn grootvader bracht, kreeg geld ….

…En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei: Ik zag alsof ik twee chips in mijn handen had die ik van deze en van deze zou eten, en hij zei: Jij bent een man die de twee zussen en de tablet profiteert een beetje en het brood is een grote winst ….

…En wie ziet dat hij met een pen schrijft terwijl hij mijn moeder is, er zit niets goeds in, en het kan duiden op zijn aanstaande dood ….

…En wie ziet dat hij zegt tegen een kruising die uit mijn neus kwam, dan komt er geld voor, en als hij zegt dat het eruit kwam, gaat het geld weg. In de index is weergegeven dat degene die een uitdrukking bedoelt zowel rekening houdt met de uitdrukking in wat hij bedoelt als met de kruising ….

…Wordt de visie uitgedrukt in één vorm , of verschilt ze naar tijd, plaats en lichamen? Die moet worden begrepen door de oversteek en goed op de hoogte zijn ; De symbolen kunnen verschillen afhankelijk van tijd en plaats , dus de kruising kan een visioen op een specifieke tijd of plaats kruisen met een uitdrukking , en hetzelfde visioen kan worden uitgedrukt in een andere uitdrukking , vanwege het verschil in tijd of plaats , en dit , door de manier, veel gebeurt , en enkele van de weinige in de goederen kan het te bewonderen in de wetenschap . De persoon van de visie heeft ook een rol in het verschil in expressie ; Wel of niet volgens de geldigheid van de eerlijkheid en zo over zaken die verband houden met Balraia , en misschien hier de steun vermelden van wat ik zei , het verhaal van de parasiet toen hij met het moslimleger meeging in de strijd tegen de afvalligen in de duif , en het was zijn zoon Amr ibn parasiet , zei de parasiet moge Allah tevreden met hem zijn : hij zei : ging uit naar degene die Musaylimah met mijn zoon Amr stuurde, zelfs als ik op de een of andere manier een visioen zag, zag ik alsof mijn hoofd was geschoren, en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, alsof een vrouw me in haar vagina had gestopt, alsof mijn zoon het me dringend vroeg, dus ging hij tussen mij en hem in, dus ik sprak met haar, dus zeiden ze : goed , dus zei ik : zoals ik heb vastgemaakt, en mijn hoofd stuk voor stuk geschoren , en de vogel Forouhi, vrouwen land begraven waar, het was met afschuw vervuld om een martelaar te doden , en het verzoek van mijn zoon op mij, wat ik zie alleen Saadhir in het certificaatverzoek, en zie hem niet gehecht aan het reizen dit, hij zei : de parasiet doden op de dag van Yamama, en zijn zoon w als gewond werd hij op de Dag van Yarmouk gedood als martelaar tijdens het bewind van Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Ibn al-Qayyim zei in “ Zad al- Ma’ad ” na het verhaal ( 3/627 ): Wat betreft de uitdrukking om het hoofd te scheren met een positie , dit is omdat het scheren van het hoofd zijn haar op de grond plaatst en het geeft niet alleen de positie van zijn hoofd aan, aangezien het duidt op de redding van zorgen, ziekte of nood voor degenen die daarbij passen, en over de armoede, het leed en de teloorgang van leiderschap, confronteerde hij degenen die niet bij hem pasten, maar in de droom van de parasiet zijn er aanwijzingen die het noodzakelijk maakten dat hij zijn hoofd neerlegde, inclusief : dat hij in de jihad was en de vijand met een doorn en moed bestreed . Met inbegrip van : dat hij de buik van de vrouw binnenging , waarin hij een land zag dat is als zijn moeder, en zag dat hij in een positie was gekomen die eruit kwam , en dit wordt teruggebracht naar de aarde, zoals hij zegt : { waarvan we hebben gemaakt en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm } Taha : 155 , de eerste vrouw Met de grond, aangezien beide de plaats van geslachtsgemeenschap zijn, en de eerste toegang tot zijn vagina is door ernaar terug te keren zoals het eruit is gemaakt, en de eerste vogel die eruit kwam met zijn geest, het is als de vogel die gevangen zit in het lichaam, en als hij eruit kwam, was het als de vogel die zijn opsluiting verliet en ging waar hij maar wilde. Daarom vertelde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, “ dat de ziel van de gelovige een vogel is die in de bomen van het paradijs hangt. ” Geplaatst door Ahmad, Al-Nasa’i en Malik . En de betekenis van opmerkingen : dat wil zeggen, hij eet en zorgt voor . Mediteer dus op deze woorden van Ibn al-Qayyim en leer elke visie uit te drukken en te meten in overeenstemming met de eigenaar en de tijd waarin deze werd gezien, en hoop dat de metgezellen elkaar bestudeerden in de wetenschap van het uiten van visioenen, om te leren dat dit een wetenschap is die kan worden geleerd en onderwezen, zelfs als degenen die het niet met deze mening eens zijn het niet met ons eens zijn, en God weet het het beste ….

…Parels : Parels zijn gereguleerd in de interpretatie van de Koran en kennis, dus wie ziet alsof hij een platte parel doorboort, interpreteert de Koran correct, en wie het ziet alsof hij parels verkocht of ingeslikt heeft, hij vergeet de Koran, en er werd gezegd dat wie het ziet alsof hij parels verkoopt, hij een vlag giet en die onder de mensen uitspreidt . En parels in de mond steken duidt op een goede religie. Als hij ziet alsof hij parels van hem verstrooit en mensen nemen ze terwijl hij ze niet neemt, dan is hij een nuttige predikant . De parel zou een vrouw zijn waarmee hij trouwt of een bediende . En er werd gezegd dat parels werden geboren, omdat de Almachtige God zei : ~ Twee jongens zullen ze rondlopen als je ze ziet, en je telt ze als verstrooide parels .~ De metafoor van parels duidt op een kind dat niet leeft, en de winning van parels uit de bodem van de zee of uit de rivier is toegestaan ​​geld van sommige koningen . Veel parels zijn ook een erfenis, en het is voor de gouverneur van de staat, de wereld heeft een vlag en de koopman heeft winst . De parel is de perfectie en schoonheid van alles . En wie ziet alsof hij een parel met een boom doorboort, zal trouwen met een vrouw die verboden is . En wie parels inslikt, hij verbergt zijn getuigenis bij zich, en van het kauwen op parels steunt hij mensen, en wie het ziet alsof hij overgeeft, kauwt en doorslikt, hij lijdt aan mensen en steunt hen, en wie parels ziet veel van wat is gemeten door sprongen en draagt ​​met eerbied alsof hij het uit de zee heeft gehaald, dan haalt hij het toegestane geld uit de schatten van koningen. Alsof hij parels aan het tellen was, werd er gezegd dat ze ontberingen zouden lijden . En wie het ziet alsof hij de deur van een kast met een sleutel opende en er juwelen uit haalde, dan vraagt ​​hij een wetenschapper naar kwesties, want de wereld is een schatkamer en de sleutel is de vraag, en misschien was dit visioen een vrouw die in staat zouden zijn om Hassans kinderen te overwinnen en te baren . En wie ziet alsof hij een parel in een rivier of een put heeft gegooid, zal het volk een gunst bewijzen . Wie het ziet alsof hij onderscheid heeft gemaakt tussen een parel en zijn schelp, en de schil pakt en erin gooit wat er in het midden zit, dan is hij een aaseter, en een grote parel is beter dan een kleine, en misschien een grote parel. één duidt de lange muur van de koran aan . En de niet-gecorrigeerde parel duidt de jongen aan, en als het geschreven is, dan is het buurt, en misschien geeft zijn verstrooiing aan dat het wordt aanbevolen om te spreken, en de variëteiten van parels, essentie en andere duiden op de liefde voor verlangens van vrouwen en jongens . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag twee mannen parels in hun mond steken . Een van hen komt er kleiner uit dan wat hij erin heeft gestopt, en de andere komt er groter uit . Hij zei : Wat betreft wat ik klein zag uitkomen, je zag het aan mij terwijl ik aan het praten was over wat ik hoorde, en wat betreft degene die ik het groot zag uitkomen, ik zag het voor Hassan al-Basri en de daad van aanbidding meer spreken dan wat ze hoorden . En een vrouw kwam naar hem toe en zei : Ik zag twee parels in mijn stenen, waarvan de ene groter is dan de andere, dus mijn zus vroeg me een van hen, en ik gaf haar de jongere, dus hij zei tegen haar: Jij zijn een vrouw die twee soera’s heeft geleerd, waarvan de ene langer is dan de andere, dus heb ik het je jongere zus geleerd . Ze zei : ik leerde de koe en de familie Imran, net als mijn zus de familie Imran . Een man kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik parels inslikte en ze dan gooide, dus hij zei: je bent een man wanneer je de koran uit je hoofd leert en het vergeet, dus vreest God . Een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een parel doorboorde, dus hij zei : Is het je moeder? Hij zei ja, dat was ze, en ze werd verbannen. Hij zei : je hebt een meid die haar uit gevangenschap heeft gekocht. Hij zei ja. Hij zei : Vrees God, want ze is je moeder . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof ik op parels liep, dus hij zei : Parels zijn de koran en mogen de koran niet onder je voeten leggen . En een ander kwam naar hem toe, hij zei : ik zag alsof mijn mond vol parels is en ik oprolmechanisme het is niet verteld, hij zei : je bent een man die de koran verbetert en het leest, jij, hij zei : geratificeerd . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof er een parel in een van mijn oren zat die op een oorbel leek, dus zei hij: Vrees God en zing de Koran niet . En een ander kwam naar hem toe en zei : Ik zag alsof de parels uit mijn mond waren verstrooid, dus liet hij mensen ervan nemen en ik neem er niets van. Hij zei : je bent een verteller die zegt wat je niet doet ….

…Watervogel : de beste vogel in de hermeneutiek, omdat ze vruchtbaarder en minder productief zijn . En wie het vangt, krijgt geld en bederft, want de Almachtige God zegt : “Het vlees van een vogel is iets dat het begeert. ‘En de vogel is een man van mensen, zoals die vogel in vogels is in zijn kracht, wapen, voedsel, kracht, veren, vlucht en hoogte in de lucht. En hij heeft een rijke vrouw, want eenden zijn zijn schuilplaats en water, en er wordt gezegd dat eenden mannen zijn van gevaar, vroomheid, discipline en kuisheid . En uit zijn woord, de eend, kreeg hij eer en verheffing door een vrouw . Er werd overgeleverd dat er een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik veel watervogels nam, dus ik maakte de eerste slachting, daarna de eerste, en hij zei : Als je geen water ziet, zijn het veren. dat raakte het . En wie de vogel om zijn kop ziet slaan, hij verkrijgt de staat en heerschappij, want de Almachtige God zegt : “En de vogel zit propvol, en iedereen heeft een tak. ‘ Als hij vogels in zijn plaats ziet vliegen, dan zijn ze jaloers op de engelen . En hij vertelde dat sommige van de indringers zagen alsof de kapper zijn hoofd schoor en de vogel groen geschoren in de lucht verliet , alsof hij terugkeerde in de baarmoeder van zijn moeder , ‘ die we creëerden en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm andere keren ~ Vqsa op zijn metgezellen, en toen tot zichzelf, zei hij : met betrekking tot het scheren van mijn hoofd sloeg mijn nek, wat betreft de vogel, mijn ziel en zijn opstijging, naar de hemel, en wat betreft mijn terugkeer, mijn moeders buik tegen de aarde, hij werd gedood op de tweede dag van zijn visioen . En een man kwam naar Ibn Sirin en zei : Ik zag alsof er een vogel uit de lucht kwam en tussen mijn handen viel en zei : Het is goed nieuws waar je blij mee zult zijn ….

…En wie ziet dat hij op mijn kraan rijdt, dat duidt op zijn armoede en zijn ballingschap ….

…Het visioen van beschrijvend gebouwd verlegen van de profeet – vrede zij met hem – om met 60 te trouwen – vertelde haar verhaal Mohammed bin Saad in (( klassen )) en Tabarani in (( groot )) , ofwel Ibn Sa’d vertelde in de genoemde invasie van Khyber van het aantal metgezellen – moge Allah tevreden zijn Op hun gezag – dat de Boodschapper van God – moge God hem zegenen en vrede schenken – Safiye koos op de dag van Khyber en dat hij in haar gezicht een spoor van groen dicht bij haar zag oog, dus hij zei : (( Wat is dit )) ? En ze zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom een ​​maan komen naar iemand die aan het verdrinken was totdat hij in mijn steen viel, en ik vertelde dat aan mijn man Kenana, en hij zei : Je wilt onder deze koning zijn die komt uit Medina, en hij sloeg mijn gezicht . Wat betreft Al-Tabarani, het werd overgeleverd op gezag van Ibn Omar – moge God tevreden met hem zijn – die zei : Safiyyah had groen in mijn ogen, dus de Profeet – moge God hem zegenen en vrede schenken – zei tegen haar ( ( Wat is dit voor groen met je ogen )) ? Ze zei : ik zei tegen mijn man dat ik zag toen de slaper een maan zag die in mijn schoot viel, dus hij sloeg me en zei : wil je een koning die aan het keffen is ?…

…Abu Sa’eed zei dat de predikant op een dag een vrouw naar de kruising kwam Ahwani ze zei tegen hem : ik zag alsof mijn man me Nrjdzisa overhandigde en Dharta gaf Asa zei, en klampt zich vast om van je te scheiden Bdhartk hoorde de woorden van de dichter : niet voor het Nargis-tijdperk … maar het Covenant to Las…