…En wie ziet dat iets daarvan een plaats heeft geraakt en het niet heeft geraakt, dan heeft het geen invloed op het, maar het gebeurt daardoor, en alles wat iemand hem van allerlei aard naar hem werpt, is spraak, en wat er goed van was , de spraak had effect, en als zijn pijn heviger was, en als het geen pijn deed, dan heeft die spraak geen effect en weet God wat juist is ….

…En wie ziet dat hij zingt op een plaats waar er vals of kwaadaardig gepraat is dat geliefden scheidt, want de eerste die de duivel zong, moge God hem vervloeken, en wat poëzie betreft, het heeft gezichten, en als er wijsheid is, vermaning , en dergelijke, dan is het goed en een beloning en beloning ….

…En wie zag dat hij een tros druiven plukte, zou een som geld krijgen van een vrouw, en de druiven kregen een erfenis van geld van zijn vrouw, en wat een tros druiven betreft, duizend dirham ….

…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij een dode op zijn rug heeft, zal voor de kinderen van de doden zorgen .~…

…En wie denkt dat hij op een klein kleed zit en daaronder een groot en breed kleed, de interpretatie duidt op het grote, niet het kleine, maar eerder het kleine ….

…En wie ziet dat hij op een kleed zit, zal troost en verhoging ontvangen ….

…En Ibn Sirin zei in de betekenis: ik ben verbaasd over degene die een paar centimeter op de grond ligt, hoe hij geen arm opheft, vooral niet als hij iets aan het hebben is dat goed is om op te zitten zoals hij terwijl hij wakker is ….

Al-Kirmani zei: ~Degene die zag dat hij een gebroken bot trok, omdat het pompeus en sterk was en het bot verbrijzelde, er is onenigheid tussen hen die zeiden dat hij Mahmoud was en sommigen die iets anders zeiden .~…

…En wie ziet dat hij in een boot zit terwijl de boot op zee vaart en hij is bang voor hem, hij geeft aan dat hij net zo dicht bij de koning is als de boot, en als hij ziet dat hij daar tegen is, zijn uitdrukking is tegen hem ….

…En wie ziet dat de doden zijn opgestaan ​​uit hun graven en zijn teruggekeerd naar hun rol, dan zal degene die in de gevangenis zit de planten laten vrijgeven, of God zal de planten doen herleven na hun dood op die plaats ….

…En Ismail bin Al-Ash’ath zei dat het visioen van de vingers van de twee mannen de versiering en de rechtheid van de dingen aangeeft. En wie in hen ziet wat versierd of te schande is, dan zijn interpretatie daarvan, en als hij in zijn vingers een vervorming ziet, of ze nu aan zijn handen of voeten vastzitten, dan is het een weerspiegeling en dat is niet die van Mahmoud ….

…En wie ziet dat een hond op zijn schip springt, dan zal een vijand van een magiër zijn vrouw volgen ….

…Sommige uitleggers zeiden: ~Degene die denkt dat hij op iets kauwt en het scheurt, als dat ding van hem is, dan komen er woorden van hem die zichzelf pijn doen, en als de schade van hem aan iemand anders is .~…

…Hij voelde dat het onder dezelfde zonden van het vers ~ allemaal hetzelfde als een pion ~ verwerft en er werd hem niets goeds verteld bij uitsluiting, wat hij zei, sommigen van hen wilden rein leven en niets uitlenen bezwaren ….

…En wie zag dat de leeuw waarop hij reed, hem niet gehoorzaam was, en als hem dat overkwam, lieten de koningen en oudsten het hem niet zien ….

…Varkensmelk duidt op zijn verwarring en gebrek aan geest en kan duiden op de consumptie van verboden geld en kan duiden op het optreden van leed en ongeluk ….

…En onpartijdigheid : tijdens het werken op het werk, bewijs van geslagen en nagelen door zijn eigen wil . Wie zichzelf naakt ziet en ontdaan van zijn kleed, hij heeft vijanden op de plaats waar hij zag, en hij overwint ze . Als zijn naaktheid niet wordt ontmaskerd, overwint hij ze niet . Als hij zijn geslachtsdelen met iets of met zijn hand bedekt, dan wordt hij ernaartoe geleid en ontsnapt hij eraan . Als hij alleen in het midden een lendendoek ziet, streeft hij ernaar om te aanbidden . Als hij ziet dat hij onpartijdig iets zoekt, bereikt hij dat ding evenzeer als onpartijdig. Wat betreft naaktheid, als hij geen werk met hem heeft, dan is het een beproeving en het opgeven van gehoorzaamheid en een onfatsoenlijke aanval . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : Ik zag dat een man die in het midden van de moskee stond de Basra-moskee betekent, nauwelijks, met een zwaard in zijn hand dat op een rots slaat en het breekt, dus Ibn Sirin zei tegen hem : Deze man zou Hassan Al Basri moeten zijn . De man zei : Hij en God is hij . Ibn Sirin zei : ik wist dat hij die geabstraheerd was in religie, de locatie van de moskee bedoelde, en dat zijn zwaard waarmee hij zijn tong sloeg, die met zijn woorden de steen van de waarheid in religie breekt ….

…En het wiel draait op zijn kop, en wie ziet dat hij op een wiel rijdt terwijl het ermee rijdt, geeft aan dat hij eer en verheffing heeft bereikt ….

…En het is op zijn gezichten, en wie ziet dat er veel voedsel op zijn tafelkleed wordt uitgestrekt terwijl hij in zijn borst zit, dan wordt het uitgelegd op elf gezichten van glorie, eer, voogdij, vreugde, besnijdenis, een banket , goed nieuws, huwelijk, staat, goedheid en voordeel ….

Het wordt geïnterpreteerd in negen aspecten zoals verborgenheid, uitkering, geld, kleding, waardigheid, prestige, religie, goedheid en een goed bevel ….

…En wie ziet dat hij een tand heeft laten groeien op een plaats waar hij niet zou mogen groeien, dan geeft het aan dat er iets is gebeurd dat niet Mahmoud is, en als hij ziet dat hij zijn tanden of een paar ervan heeft ingeslikt, dan eet hij wat wel is. geld is voor hem niet toegestaan, of het nu voor hem is of voor iemand anders ….

…En wie ziet dat hij op een merrie rijdt en er dan van afstapt, heeft spijt van iets, en er werd gezegd dat het visioen van het wilde paard wordt geïnterpreteerd door een gekke man en de Haroon wordt geïnterpreteerd in drie aspecten van moeilijkheid in zaken en een tegenspraak met zijn metgezellen en een vermoeide vrouw die het er niet mee eens is en een overtreding in goede zaken schaadt en er werd gezegd dat het berijden van een paard leidt tot het verwerven van geld en daartegenover van boord gaan ….

…En wie ziet dat hij een kleed tot het einde ervan wikkelt, dan wordt hij aan het einde van zijn leven geïnterpreteerd, dus laat hem God vrezen en berouw tonen. De inscriptie in het vloerkleed is meer dan vermeld, en het goede erin is krachtiger ….

…En wie ziet dat hij aanbidt op een plaats waar aanbidding niet is toegestaan, duidt op hypocrisie ….

…Vrees God 103 – op gezag van moslim Khayat, die zei : Een man zei tegen Ibn al-Musayyib : Ik liet me in mijn hand plassen, dus zei hij: ‘Vrees God’ als een vrouw die verboden is in contact komt met jij, kijk dan, en er staat een vrouw tussen haar en hem die borstvoeding geeft . 104 – En een ander kwam naar hem toe en zei : O Abu Muhammad, ik zie alsof ik aan het urineren was in een olijfgaard. Hij zei : Kijk onder je, een vrouw onder je, wiens huwelijk voor hem niet is toegestaan . 105 – Op gezag van moslim al-Khayyat zei hij : Een man – wat Saeed bin Al-Musayyib bedoelt – zei tegen hem dat ik een duif zag die viel op de vuurtoren van de vuurtoren van de moskee, en hij zei : Al-Hajjaj trouwt de dochter van Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Al-Hajjaj trouwde met Bint Abdullah bin Jaafar, dus Abdul-Malik bin Marwan schreef hem met de bedoeling van haar te scheiden, dus scheidde hij van haar . 106 – Op gezag van de islamitische al-Khayyat, zei hij : Een man kwam naar Ibn Al-Musayyib en zei : ik zie dat een geit wordt komt het aandraaien van de vouw, en hij zei : Slaughter, zei hij, geslacht, zei hij : Ibn Umm Sala’a stierf, dus wat totdat hij kwam dat hij was gestorven, Muhammad ibn Umar zei – betekent Allowavdy – was de zoon of Slae een man van loyale mensen van de stad zoekt mensen 107 – een man van begrip Musayyib zoon hij ziet in slaap Konhh vechten in het vuur, hij zei : als Raaam bekrachtigd is, sterf zelfs niet op de zee en sterf werden gedood, hij zei : hij reed de zee zal worden genezen van ondergang en gedood Een nieuwe dag (2) met een zwaard (3). 108 – van de hippocampus bin Obeid – Allah ibn Nawfal zei : vroeg de jongen heeft mij niet voortgebracht, ik zei tegen de zoon van Musayyib : ik kan zien dat hij stenen eieren erin deed , de zoon van Musayyib zei : kip Agamy vraag een reden tegen de Perzen zei Vtsrit dat Fuld Li niet Azld me was (4). 109 – Op gezag van Muslim al-Khayyat, zei hij : Een man zei tegen Ibn al-Musayyib : O Abu Muhammad, ik zag alsof ik in de schaduw zat, dus ik stond op naar de zon , dus Ibn al- Musayyib zei : Bij God, als je gelijk had, zou je uit de islam komen, O Abu Muhammad, ik ging naar buiten totdat ik de zon binnenging en ging zitten. Hij zei : Je haat Het ongeloof, hij zei : Dus hij ging uit in de tijd van Abd al-Malik bin Marawan en werd gevangen genomen, en hij werd gedwongen tot ongeloof, dus keerde hij terug en kwam toen naar Medina, en hij werd gezien de keuze hiermee (5). 110 – Op gezag van Ghaleb Al-Aqili zei hij : Saeed bin Al-Musayyib kwam en zei : O Abu Muhammad, ik zag magie op zijn gezicht, alsof Mozes tegen de farao vocht, dus hij zei tegen hem : Wie is de overwinnaar ? Hij zei : Mozes versloeg Farao. Hij zei en riep met luide stem : ~Ibn Marawan en de Heer van de Kaaba kwamen om – drie keer .~ Toen kende hij de eigenaar van de stad, dus ging hij naar buiten totdat hij op zijn hoofd ging staan ​​en zei toen : U wenst de dood van de Commandant van de Gelovigen. Ik hoop dat God je vóór hem zal doden. Saeed zei : Uw verhaal zal tot negen dagen worden onthuld , hij zei : Ze bleven slechts negen dagen totdat een passagier kwam met zijn dood en de pasgeborene zijn zoon nam ….

…Kanalen : het kanaal geeft de bediende van het huis aan voor wat er in het huis gebeurt vanuit het vuil van de mensen en zijn mensen, en het kan de verboden vagina aangeven, vooral degene die door de straten en winkels loopt en die aan iedereen wordt gegeven die treedt in en urineert in hen vanwege hun vuiligheid, omdat de Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken, hoererij met vuil betekent . Misschien duidt het op opluchting en nood, want het is de opluchting van de mensen van het huishouden als het plaatsvindt, en hun bezorgdheid als het terugwijkt of geblokkeerd raakt . Degene die het kanaal van zijn huis ziet, is geblokkeerd, draagt ​​zijn bediende, of de schande van zijn vrouw, of verhindert zichzelf, dus hij zorgt ervoor, of zijn leerstellingen worden door hem geblokkeerd terwijl hij wakker is, op zoek naar levensonderhoud, huwelijk, reizen of ruzie . Dit kan duiden op een beperking van de onbegaanbaarheid om te plassen . Wat betreft het onbekende kanaal, wie er bloed in urineert of erin valt en het droogt met zijn water en zijn onzuiverheid bevlekt, pleegt een vrouw verboden hoererij of anderszins, als dat hem overkomt, anders zal hij in een malaise en problemen vervallen door de oorzaak van een bediende of een vrouw of iets anders in de mate van het vergroten van de visie, en wat waakzaam is . Al-Na’ura : een dienaar die het geld van mensen geheim houdt, en er werd gezegd dat wielen en waterwielen de circulatie van bedrijven en fondsen zijn en de overdracht van reisvoorwaarden ….

…Wat bedorven bloed betreft : het duidt in het algemeen op ziekte bij alle mensen . Als het bloed een beetje op een trekje lijkt, duidt het op het huishouden en de verwantschap, en het bereiken van het kwaad, en verwijder het dan . Er werd gezegd dat het overgeven van bloed een bekering is van zonde of verboden geld, en het leidt tot vertrouwen in zijn nek . Wat betreft plassen : in interpretatie is het verboden geld, dus wie ziet alsof hij op een onbekende plaats heeft geplast, zal een vrouw in die plaats trouwen en zijn sperma in haar werpen door huwelijken met de mensen van die plaats of zijn buurman, en er wordt gezegd dat hij wordt gezien alsof hij plast, dan geeft hij een alimentatie uit die hem toebehoort, omdat de Almachtige God zegt : “ En wat je aan iets besteedt, volgt Hij hem op, en hij is de beste van de toekomst . Als hij zag alsof hij in een put was, dan besteedt hij aan het verdienen van toegestaan ​​geld . Als hij ziet alsof hij een waar heeft uitgeput, dan is hij onrein van die waar, en als hij in een nis is versleten, dan wordt een geleerde jongen voor hem geboren ….

…Het is in een droom om vergeving te vragen en vergeving zoeken is de tuin en wie ziet dat hij zijn boomgaard water geeft, zijn familie zal komen . Als hij zijn boomgaard droog ziet, dan is zijn vrouw verlaten . En wie een onbekende tuin betreedt waarvan de bladeren verspreid zijn, zal worden geslagen . En de boomgaard wijst de vrouw aan, want ze krijgt water en ze wordt zwanger en baart . De onbekende boomgaard kan verwijzen naar de Edele Koran, omdat het als de tuin is in de ogen van de toeschouwers, en in zijn handen oogst de lezer van de vruchten van zijn wijsheid, en het blijft bij zijn oorsprong met wat mensen noemen: dat is de oude en bijgewerkte boom, en de belofte en belofte is als zijn zoetzure vruchten . Misschien duidde de onbekende boomgaard op het paradijs en zijn gelukzaligheid, want de Arabieren noemen het de hemel . Misschien wees hij het bosje naar de markt en het huis van de bruid, zodat de bomen haar tafels waren en het fruit haar voedsel . En misschien wees hij een plaats of een dier aan om van te gebruiken en om daarin te worden gebruikt, zoals winkels, khans, duiven, geiten, dieren, vee en andere gewassen . Als iemand zichzelf in een tuin ziet, kijk ik naar zijn toestand, als hij in het Huis van Waarheid is, dan is hij in het Paradijs en Gelukzaligheid, en als hij ziek is, stierf hij aan zijn ziekte, als de boomgaard onbekend is, en als hij een Mujahid is, bereikt hij het martelaarschap, vooral als hij ziet dat een vrouw hem bij zichzelf roept, of hij dronk er melk of melk in. Honing van zijn rivieren, of als de vruchten ervan niet lijken op wat hij heeft gekend, en als daar niets van is, en als hij alleenstaand is of een huwelijkscontract heeft gehad, trouwde hij of ging een vrouw aan en verkreeg zoals hij zag in de tuin . En wie een tuin binnengaat en een werknemer of een slaaf in zijn benen ziet plassen, of hem water geeft zonder zijn chauffeurs of uit een andere bron dan de zijne, dan is hij een man die hem in zijn familie verraadt . De bekende boomgaard is een indicatie van de eigenaar, borgsteller of heerser, en duidt de moskee aan voor het grote publiek, inclusief de mensen, de private, de onwetende, de geleerden, de gierige, de vrijgevige, en het geeft de marktplaats of de rol van kennis, zoals de school en andere plaatsen waar aanbidders en studenten wetenschap samenkomen . Het geeft het universiteitshuis aan voor rijk en arm, goed en immoreel . Degene die in een droom de tuin binnengaat, alsof hij deze binnengaat op het moment dat de vruchten binnenkomen, duidt op goedheid, levensonderhoud en een toename van goede daden, echtgenoten en kinderen, en of het op het moment van zijn einde en bladeren die eruit zijn gevallen, duidt het op het onthullen van de situatie en schulden of echtscheiding van echtgenoten of het verlies van kinderen, als de binnenkant Aan de Bustan dood is, dan is hij in de hemel, en als hij gezond was, was hij misschien onrechtvaardig tegenover zichzelf en niet betrouwbaar in zijn religie. Als hij heerst over hem of zijn bezit, verkrijgt hij heerlijkheid en gezag, anders verkwist hij zichzelf . Misschien wees de boomgaard op de vrouw, de zoon, geld, goed leven en het wegnemen van zorgen . En misschien heeft de Bustan de locatie van het feest aangegeven met verschillende soorten voedsel en kleuren, en het huis van de sultan dat legers en soldaten verzamelt ….

…Wie ziet alsof hij bloed plast, zal een vrouw komen als ze menstrueert . Er werd verteld dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik bloed aan het plassen was, dus hij zei : je komt naar je vrouw als ze menstrueert, en hij zei ja . En er werd gezegd dat de eigenaar van dit visioen, als zijn vrouw zwanger was, een miskraam kreeg ….