…Psychotherapie Sommige slaapstoornissen, zoals nachtmerries, storende dromen, lopen tijdens de slaap en praten tijdens de slaap, worden veroorzaakt door onopgeloste problemen en conflicten en omringende ervaringen. Daarom moet het individu een psychologische behandeling ondergaan, zoals het wordt gedaan door het proces van emotionele ontlading en vrije associatie om dergelijke conflicten te identificeren en te proberen ze aan de patiënt uit te leggen en vervolgens Astbesarh te verhogen, waardoor hij terug kan keren naar de normale slaap en ziet : ~ Encyclopedia of Psychiatry ~ – Deel I – d . Abdel Moneim El Hefny . ~ Gedragsstoornissen en hun behandeling .~ D. Jumu’ah Syed Yusuf c : De Jathoom : Het is afgeleid van ons gezegde : de persoon of het dier zat hoog neergestreken , en de betekenis bleef op zijn plaats en ging niet weg , of wat het betekent is : aan de grond kleven, dus hij neergestreken . Een nachtmerrie en genaamd Word in Jathaam of al Koran 🙁 ze werden in hun huis Jtman ) ( gebruik : 78 ) Dit Arabische woord heet barok Alnidlan , kan zich bevinden in een druk op de borst van de slaper die niet kan bewegen met hem (1). Om dit te illustreren , leg ik je uit of hij een man zag in een droom van zogenaamde Paljathom beschreven om te voelen dat de slaper Bshi E zichzelf dempt , noch kan redding , en proberen wakker te worden , niet alleen na zware pogingen , Vistiqz heeft zijn vermoeidheid bereikt, ernstige hoeveelheid zweet en hand , en maakte zich zorgen , en het gevoel van deze zaak kwam naar hem toe voordat hij Kalmchlol wakker werd , en hoopt dat een glijbaan , ongetwijfeld deze zaak die man in de slaap van paniek raakte . De vrede zij met hem weten wanneer zijn metgezellen dit gebed vrezen : ~ Ik zoek mijn toevlucht bij de woorden van God, vol woede en tegen het kwaad van Zijn slaven en tegen de boze demonen Bibliografie , en woon het bij ~ (2). Zoals vermeld in de isti’aadhah van intimidatie in een droom die werd verteld door Malik, zei hij : Khalid bin Walid zei in de uitverkoop! : O Boodschapper van Allah , ik ben in een droom . Hij zei vrede zij met hem : ~ Zeg : ik zoek toevlucht bij Allah’s volmaakte Ichaelmat tegen het kwaad van woede en kwelling en kwaadaardige cultus , en Bibliografie van demonen , en woon het bij ~ (3). Hier mediteerde in deze gesprekken dat de profeet vrede zij met hem de dienaar leidde wanneer je zulke verontrustende dromen , nachtmerries ziet , geleid door de toevlucht tot God en bij hem toevlucht zoekt tegen het kwaad van woede en angst , en een bibliografie van demonen en ergernis , om hem niet bij te wonen , en organiseerde een sit-in God Esme God . Het lijdt geen twijfel dat de weerspiegeling van de toestand van de mensen tegenwoordig opmerkt wanneer de meesten van hen weg zijn van God en vertrouwen op de wereld en de genoegens en afstand van het Boek van Allah en vreemde uitspraken , en deze vervangen door te luisteren naar muziekinstrumenten en liedjes, zodat sommige jonge mensen slapen en koptelefoonmuziek in zijn oren en of die hem Moellah Ikh bijwonen en op hem neerdalen? Maar vandaag dat moskeeën zijn geteisterd door muziek , werden net als zij ontbering ; Dit komt door de mobiele apparaten, waarvan de meeste tonen muziekstukken zijn geworden die het gehoor van de aanbidders tijdens hun gebeden schaden , en waarvan de eigenaren de afdaling van genade en de aanwezigheid van de engelen kunnen voorkomen , aldus Abu Bakr bin Musa, die zei : ik was bij Salem bin Abdullah bin Omar , dus ik passeerde het gezelschap van de moeder van de jongens in de klokken , Salem kwam langs zijn vader van de Profeet vrede zij met hem, hij zei : ~ engelen begeleiden hen niet Rkpo jingle , ~ en Algelgel : kleine bel bevestigd aan de nek van dieren (4). Velen hebben gekozen voor mensen vandaag de dag zijn ver van God , en de afstand van de Koran , en de afstand van de man , en dus vervangen door de keuze van het goede gezelschap slecht Balrvqh , Is niet God in zijn boek zegt : ) omn levend vermelding Rahman antithese van zijn duivel is hij zijn echtgenote ) ( Zukhruf : 36 ). Wat wordt bedoeld : vertoningen voor Rahman en zijn vereniging In tegenstelling tot wat dan ook zijn metgezel van de duivel is, is hij zijn metgezel in deze wereld en in het vuur (5). En deze duivel siert hem met valsheid en kwaad , verveelde hem met dhikr en gehoorzaamheid, en maakt zijn gelukkigste tijden met amusement, muziek en zang , en op deze manier is het voor hem noodzakelijk om zichzelf verantwoordelijk te houden en ervoor te corrigeren , en te lijken op de rechtvaardig en de laatsten die zich God gedenken, staande en rustend en op hun zij , de herinnering is niet gescheiden van hun tong , mensen in Gflathm snijden Flathm . Het voelt ook alsof dit soort visioenen troosteloos en bang voor hen zijn , leg hem uit om bij hen toevlucht te zoeken , zei Stone Son in al- Fath werd genoemd in het recept om toevlucht te zoeken tegen het slechte visioen effect is waar , verteld door Sa ‘ eed ibn Mansoor en Ibn Abi Shaybah en Abdul Razak isnaads corrigeren Ibrahim Nakha’i zei : ~ Als je in een droom zag wat hij haat, laat hem dan zeggen als hij wakker werd : ik zoek toevlucht bij Aazt bij Gods engelen en boodschappers van dit kwaad dat me opvalt waar mijn visie Maol is in religieuze Dnaaa ”(6). Ik raad iedereen aan die hier wird wilde lezen voordat Sayings slapen en is gemakkelijker te vinden dan veel folders in moskeeën en bibliotheken , en de belangrijkste hiervan is : 1 – Staat van de stoel . 2 – ~ Zeg, Hij is God is één ~ 3 – Al- Mu`wadhatan : ( Zeg dat ik mijn toevlucht zoek bij de Heer van de mensen ) , ( Zeg dat ik mijn toevlucht zoek bij de Heer van de mensen ). 4 – Ik zoek mijn toevlucht in de volledige woorden van God tegen het kwaad van wat Hij heeft geschapen . 5 _ Ik zoek mijn toevlucht bij de woorden van God vol van elke duivel en elk oog is belangrijk voor de natie . 6 _ In de naam van God, die niets doet met zijn naam op aarde noch in de hemelen en Hij is de Alhorende, de Alwetende . 7 _ Uw naam Lord zet mijn kant en uw Heer dragen up , als ik mezelf pakte Varahmha , en stuurde hem opslaat, waaronder reservering rechtvaardig slaven . 8 _ Oh God, ik onderwerp mijzelf aan u en stuurde mij naar u en machtigde mijn bevel aan u , en mijn rug naar u verlangt GATT en het ontzag voor u , geen toevluchtsoord noch u alleen aan u gespaard , uw boek veiliggesteld, dat werd onthuld en Npik die je stuurde . 9 _ in uw naam Oh God, ik sterf en leef . 10 – verzen van de drie dagen van Sura startvers . : ~ God is wat in de hemelen is en wat op aarde is, en dat je manifesteert wat in jezelf is …~ de verzen . Deze Awrad zijn – als God het wil – Caldra, die je beschermen tegen PROD, de vervloekte Satan en zijn kwaad , en dit is precies zoals de strijd die binnenkwam en de oorlogskleding.De komst van de speren en zwaarden voor hem hebben moeilijkheden , en tot hem en hem pijn doen om te voorkomen dat zij zich kleedt en zo ook, die slaapt en onderdak biedt voor het slapengaan deze wird. De legende bereikt Satan niet met de hulp van God (7). ________________________________ (1 ) lexicon bemiddelaar – op – r (107 ). (2 ) hasan h’adieth overgeleverd door Imam Tirmidhi in het boek roept de deur op van wat Gah met de hand ter ere hield – op – 0 overgeleverd door Imam Ahmad in de palm van Almkherijnse metgezellen, palm Abdullah ibn Amr ibn al – Aas, moge Allah zijn tevreden met hen – op – En het is overgeleverd door Abu Dawood in het Book of Medicine, Bab How to Raqqa – vorige referentie -. (3 ) visioenen van de Profeet vrede zij met hem ( p. 19 ) – op – en overgeleverd door Imam Ibn Hajar in al- Fath (371/12 ) en toegeschreven aan Imam Malik en vrouwen, een andere Bosanao, zei oorspronkelijk Abu Dawood, Tirmidhi en geclassificeerd als heerser En corrigeer het . Zie : Zaad voor de zoon van waarden (2 /468 ) – op -. (4 ) Verteld door Imam Vrouwen in de deurversieringen Algela Gel boek , Imam Ahmad in de palm van Almkherijnse metgezellen , palm Abdullah ibn Umar ibn al – Khattab moge Allah tevreden met hem zijn, een directeur in de rechterketen van Albany (4 \ 493 ) – een verwijzing eerder -. (5 ) interpretatie van Ibn Abbas – op – ( p. 413 ). (6 ) Zie : Ibn Hajar – Fath al – Bari , ( 12/371 ) – op -. (7 ) Zie : Zaad Ibn waarden – op – (365 \ 2 ) , ik zei : bewezen dat veel wetenschappers het effect hebben van moderne djinn-mensen, en ze zeiden : is het echte effect als het fenomeen niet zichtbaar is ; En ze concludeerden het binnendringen van lucht, microben en anderen in het menselijk lichaam . Dit bevestigt de mogelijkheid van het invoeren van de dejinn het menselijk lichaam ook . ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

Interpretatie van de lucht, lucht, nacht en dag, wind, regen, stortvloed, eclips, aardbevingen, bliksem, donder, regenbogen, modder, zon, maan, planeten, wolken, hagel, sneeuw en vorst, de lucht geeft zichzelf aan, dus wat er ook vanaf kwam, het kwam zijn tegenhanger van God, er is geen oorzaak in, zoals dat vuur eruit valt. In de rol worden mensen getroffen door ziekte, pijn, pokken en de dood . En als er een vuur uit viel op de markten, wordt verheerlijkt en verheven dat wat er uit de verkoop mee wordt verkocht . En als het in hectares, schaarse en plantplaatsen viel, zou je mensen pijn doen, en de plant verbrandde en het met een hagel of sprinkhaan trof, en als er bewijs van vruchtbaarheid, levensonderhoud en geld van afstamde, zoals honing, olie, vijgen en gerst, dan zouden de mensen gunstige regens regenen, het ding dat uit de lucht kwam, zou er goed voor zijn, en misschien gaf de lucht aan dat de kracht van de sultan en hijzelf, vanwege hun superioriteit over de schepping en hun onvermogen om het te bereiken , met hun visie en hun vluchtigheid in haar kracht, en hun zwakheid om eronder vandaan te komen . Wat ervan en erin werd gezien of erin en erop nederdaalde, indicaties van goed en kwaad, en misschien duidde het op zijn paleis, het huis van zijn bezit, zijn hovelingen en het huis van zijn geld, dus wie er naar toe klimt door vrede of rede, zal de verheffing met de koning bereiken . En dat heeft hij gedaan, en als hij er zonder reden of vrede naartoe zou zijn opgevaren, zou hij grote angst voor de sultan hebben ervaren, en hij ging een grote overvloed aan in zijn ontmoeting of in wat hij voor hem of van hem hoopte . Als zijn geweten afluisterde, bespioneerde hij de sultan of sloop hij zijn geldhuis en zijn paleis binnen om het te stelen . En als hij de hemel bereikte, bereikte hij het doel van de zaak, en als hij terugkeerde naar de aarde, zou hij worden gered van wat hij binnenkwam, en als hij van zijn plaats viel, werd hij beschadigd in zijn toestand, volgens de omvang van zijn bevel in zijn val, en wat zijn organen voor hem waren gebroken, en als degene die de hemel bereikte ziek was terwijl hij wakker was, dan keerde hij niet terug naar de aarde, omgekomen door zijn zaak, en zijn ziel steeg ook op naar de hemel . En als hij terugkeert naar de aarde, heeft de schade zijn doel bereikt en zijn volk wanhoopt aan hem en dan zullen ze gered worden, zo God wil, tenzij het ook is terwijl hij in een put of Hafir neerdaalt en er dan niet uit kwam , want dat is zijn graf waarin hij terugkeert na zijn terugkeer, en dit is een goed nieuws van de dood voor de islam, omdat ongelovigen de poorten van de hemel niet voor hen openen en hun zielen er niet naartoe stijgen . Wat betreft het zien van de deuren, het kan erop wijzen dat als u de woekerwinst verhoogt, als er mensen zijn in een van de bewijzen ervan, of in het visioen, er vliegen, bijen, vogels en dergelijke zijn, en dergelijke, en als de mensen binnen zijn droogte, regen en regen, de Almachtige God zei : “ Dus openden we de poorten van de hemel met stromend water. ~ In het bijzonder, de herberg van die shows mededogen, vruchtbaar, zoals stof en zand zonder stof en beschadigingen . Maar als mensen gooide pijlen van hen, als zij in enig bewijs van de pest waren, toen de deuren werden geopend voor hen . En als de pijlen verwonden iedereen die is geslagen en bloedt, dan is het een confiscatie van gezag over ieder mens met zijn pijl, en als hun bedoeling gericht is op de oren en ogen, dan is het een beproeving van het afdwalen van hun pijlen, in die de schuld van een ieder wiens gehoor of gezichtsvermogen erin zal vergaan . En als ze schade ondervinden, dan verzamelen ze ze en halen ze op, en dan bederft ze van God, zoals sprinkhanen, en soorten vogels zoals mussen, stekken en manna, bederft en pijlen vanwege het gezag in de jihad en dergelijke, of middelen van bestaan ​​en geschenken waarvoor hij zijn geldhuizen en dozen opent, en wat betreft de nabijheid van de hemel, het duidt op nabijheid tot God, en dat is voor de mensen van gehoorzaamheid en goede daden . Misschien duidt dit op de distre ssed persoon die in nood is, de beller, die zijn smeekbede aanvaardt en wordt beantwoord, want wanneer hij smeekt met het oog naar de richting van de hemel, en misschien duidt dit op nabijheid en nabijheid tot de imam, de wereld, de vader, de echtgenoot en de meester, en iedereen die een graad boven u staat, de eer is gebaseerd op de vastberadenheid van elke persoon in zijn waakzaamheid en eisen en meer Zijn slaap, en wat in zijn geweten viel . Met betrekking tot de val van de hemel op aarde als hij op reis is, kan dit ook te wijten zijn aan het gezag van de dromer en de hoofden boven hem, of het nu een vader, echtgenoot of meester is en dergelijke, en het kan erop duiden dat het vallen op het dorre land, of de mensen vertrapten het met benen na zijn val terwijl ze Hamid waren, en ze waren aan het oprapen.Sommigen van hen duiden op levensonderhoud, vruchtbaarheid en geld, want het zijn nuttige regens van grote betekenis, en Arabieren noem regen een lucht, omdat het ervan neerdaalt ….

…Is er een plek in de hersenen die de droom vervloekt? Wat betreft het visioen dat van God komt, het heeft niets te maken met het lichaam en de materie, zoals ik al zei, het is eerder gerelateerd aan de ziel, aangezien het een goddelijke openbaring is dat God leidt met zijn wil en wil als hij, glorie voor Hemzelf zijn, evenals voor de droom. Hij is van Satan, zoals we hebben besproken, een feit, geen metafoor . Dit standpunt is legitiem voor de mediteerder, maar er is een ander standpunt dat – na het uitvoeren van vele laboratoriumexperimenten – waarbij de hersenen werden onderzocht bij sommige dieren, zoals katten, de aanwezigheid van een groep neuronen ergens in de hersenen die de beweging van het dier, of zijn stijfheid tijdens de slaap, En omdat ervaringen elkaar versterken, en omdat men sommige dieren ziet slapen die enkele bewegingen maakt of huilt, waardoor deze geleerden de mogelijkheid van dromen bij deze dieren oordeelden, en dit kan acceptabel zijn. Ik bedoel de mogelijkheid dat ze droomt, en de mogelijkheid dat het uit sommige zenuwcellen komt, maar dan is het van het soort compote, zoals we besloten toen we het over hadden : dierendromen, wat betreft het visioen en de droom, hun plaats is wat we hebben besloten, en zijn uitgangspunt is legitiem voor de eerlijke mediteerder, en ik hoop dat ik deze informatie heb verduidelijkt . En God weet het het beste ….

…En als hij ziet dat zijn hand tekortschiet in wat hij wil door ermee te werken en onderdrukking of verdorren, dan krijgt de interpretatie ervan in dezelfde hand en bekwaamheid niet wat hij wil, en wordt hij in de steek gelaten door degenen die zijn hulp zoeken . En als hij in zijn hand de deugd ziet van kracht en ontspanning bij onderdrukking, dan is zijn interpretatie in zijn hand en zijn vermogen om te doen wat hij wil, en de hulp van degenen die hulp bij hem zoeken, en er zit nog een ander aspect in , dat zijn lengte, kortheid, kracht en zwakte een product is van zijn eigenaar, aan wie de hand wordt, en een hand van goede handen.Volgens hem, zoals het gezegde van Abu Bakr en Saeed bin Al-Musayyib, gebruikten ze de uitdrukking ~visie~ met namen en hun betekenissen, en vertrouwde op die visie . Als hij ziet dat zijn hand is verzwakt, geopend, opgedroogd of zijn wind stinkt : anderen uitsluiten van de prooi, dan is dit een verbastering van het werk van de eigenaar, tot wat het is geworden, of hij heeft de voltooiing ervan aan hem overgelaten , of een zwakte van zijn macht over hem . Als hij ziet dat zijn hand de hand van een profeet heeft afgewend van onder de profeten of een van de rechtvaardigen, kijk dan hoe die profeet of die rechtvaardige was als in degene die God op hun handen leidde van misleiding, of die hem redde van verderf, en hoe zijn bestemming was onder zijn volk, wat hij van hen leed aan schade, en hoe het was. Het gevolg van hun bevel en bevel, zo leidt God ook een volk door de hand van de visionair, en het is de hand die is beschreven, en waardoor God een volk verlost van misleiding naar leiding, en welke schade daarin ook wordt veroorzaakt, vergelijkbaar met wat de profeet in God ontmoette, dus zijn toestand en zijn daden zijn als gevolg daarvan, zoals de ambachten die profeet, en dit is een eervolle visie die alleen mensen met deugdzaamheid en die ze ontmoetten nauwelijks zien . En wie zo’n visie in het bijzonder ziet zonder de mensen van deugd, vroomheid en bekwaamheid, en wat het ook wordt beschreven, kan onmogelijk worden geaccepteerd en afgewezen ….

…Moord Als je een moord in een droom ziet, voorspelt dit dat je veel zult lijden onder de fouten van je vrienden . Lauw werk . Je zult een overlijdensincident zien . Als je droomt dat je een moord pleegt, voorspelt dit dat je betrokken raakt bij een oneervol avontuur dat je naam en reputatie zal aantasten . Als je gedroomd hebt dat iemand je heeft vermoord, voorspelt dit dat de vijanden van plan zijn je omver te werpen . Als een vrouw droomde dat ze getuige was van of een relatie had met een moord, voorspelt dit dat ze in paniek zal raken uit angst dat haar naam in verband wordt gebracht met een schandaal . Als je gedroomd hebt dat je een moord hebt gepleegd, dan voorspelt dit dat je veel leed zult lijden vanwege de onverschilligheid van anderen, en dat de somberheid van de atmosfeer om je heen verwarrende angst zal veroorzaken bij degenen die dicht bij je staan . Als je droomt dat je vriend zelfmoord heeft gepleegd, zul je het moeilijk vinden om een ​​heel belangrijke kwestie op te lossen . Als je droomde dat je een ongewapende man aan het vermoorden was, voorspelt dit verdriet en mislukking in zakelijke aangelegenheden . Als je een persoon ter verdediging doodt of een verpletterend monster doodt, betekent dat overwinning en stijgen in het midden ….

…Wat is de uitspraak over het gebruik van de term ~belichaming van God~ bij de bespreking van de vraag : kan God in een droom worden gezien? Wanneer je deze kwestie bespreekt, zul je enkele beschrijvingen vinden die niet geschikt zijn voor Hem, de Almachtige, zei de rechter : De geleerden zijn het erover eens dat het toegestaan ​​is om de Almachtige God in een droom en de geldigheid ervan te zien. En andere dergelijke uitdrukkingen van de bijgewerkte uitdrukkingen die niet uit de woorden van God kwamen, noch de woorden van Zijn Boodschapper, en daarom worden ze niet ontkend en bevestigd pas na uitwerking, en als hun betekenis juist is, dan is het bewezen, anders het wordt ontkend . Daarom is het niet toegestaan ​​om te zeggen : zijn toestand is een van de kenmerken van de lichamen, en het is niet toegestaan ​​dat hij hem belichaamt. Omdat dit een van de bijgewerkte uitdrukkingen is ….

…Hij vond het geld van zijn vader door middel van een droom 79 – en uit het visioen dat plaatsvond, zei Ibn al-Qayyim dat Umair bin Wahb – moge God tevreden met hem zijn – in zijn slaap kwam en hem werd verteld : Ga naar zo-en- zo en uit het huis, graaf dan om het geld van je vader te vinden en zijn vader had geld begraven en stierf en raadde het niet aan Toen Amir opstond uit zijn slaap en het graven, en je vindt het geld van je vader , en zijn vader had geld begraven en stierf en beval het niet aan, dus stond Amir op uit zijn slaap en verachtte hij hem zoals hij hem bevolen had, dus sloeg hij tienduizend dirham en verloochende veel, dus betaalde hij zijn schuld af en verbeterde hij zijn toestand en de toestand van zijn huishouden en dit was na zijn veiligheid, en de jongste van zijn dochters zei hem : O Vader van onze Heer, deze die ons liefhad vanwege zijn religie is beter dan Hubl en troost, en als het niet was dat hij dit geld van jou zou hebben geërfd , maar aanbad hem een ​​paar dagen. Ibn al-Qayyim zei : Ali bin Abi Talib al-Qayrawani zei : Ali bin Abi Talib al-Qayrawani zei : Deze hadith van Amir en de winning van geld in een droom is verbazingwekkend dan wat we hadden en we zagen in onze tijd in onze stad van mijn vader Muhammad Abdullah al-Baganashi was een rechtschapen man, beroemd omdat hij de doden zag en hen vroeg naar afwezigen en dit aan hun familie en hun familieleden overbracht, totdat hij daar beroemd om werd en velen van hem, zodat men naar hem en klaagt bij hem dat Hamima zonder wil stierf en geld heeft om hem niet naar zijn plaats te leiden, dus bereidt hij hem voor op het goede en roept God in zijn nacht om de beschreven doden te zien. En hij vraagt ​​hem over de kwestie Re ermee ….

…Wat betreft het veranderen van de naam, op twee manieren, als hij wordt geroepen zonder zijn naam en de naam is zonder zijn naam, dan vertoont het een obscene fout of een dodelijke ziekte, en als hij wordt genoemd met een naam die beter is dan zijn naam, of het is duidelijk of afgeleid van de betekenis van het goede, dan geeft het aan dat hij eer, eer en verheffing verkrijgt volgens het rijm van de naam ….

…Visioenen Kunt u het geslacht of de naam van de geboorte aangeven? Het verschil tussen de twee uitdrukkingen is overvloedig aanwezig bij degene die denkt dat hij een meisje heeft en een zoon is, of omgekeerd , dat zij een pijp is die voortkomt uit het denken , en voor deze zwangere vrouw die van deze soort is, droomt hij over een bevalling en het geslacht van de pasgeborene is er in overvloed , en alleen de auditor onderscheidt het van de twee uitdrukkingen . Wat betreft het kiezen van de naam van de pasgeborene op basis van een visioen , is het niet nodig om het gebod uit te voeren dat wordt gepresenteerd door middel van visioenen of dromen in het algemeen , en hier moeten we onderscheid maken tussen de visioenen van de profeten, die openbaringen zijn die verplicht zijn uit te voeren , en de visies van anderen , die niet mogen worden uitgevoerd , vooral als het komt met een opdracht het in strijd met de sharia , bijvoorbeeld , en zoals voor wat wordt ontvangen via visioenen voor sommigen en draagt een oog op naam iets , is het niet verplicht om me eraan te houden en er is geen zonde op mij die het overtreedt ….

…Tellen: Wie in een droom ziet dat hij vijfduizend telt, dan zal hij zegevieren over zijn vijanden, en het aantal overwinningen is twintig en honderd . En wie zag dat hij er zeven of acht telde, zou in hen vallen . En wie ziet dat hij negen telt, vervalt in een moeilijke zaak en vergezelt een verdorven volk, en wie denkt dat hij als tien wordt geteld, zit in een zaak die is voltooid en voltooid, of geeft de pelgrimstocht aan, en het aantal van veertig geeft aan dat hij in iets is dat is beloofd, en wie tot dertig wordt gerekend, is in een valse belofte . En een van de dingen is het bewijs van exclusiviteit in kennis, geld, huwelijk of een kind, en het kan duiden op inactiviteit, of degene die waar is en geen ander heeft : de twee zijn overwinning op vijanden, de drie zijn de vervulling van een belofte , de vier zijn een argument, en de vijf zijn twijfel over religie, evenals de zes, en het kan duiden op de zes over overwinning op de vijanden en de oprichting van een argument over de tegenstander, en er is niets goeds in het aantal van zeven en acht . En tien boetedoening voor een eed . En wie ziet dat hij dirham bereidt waarin de naam van de Almachtige God geprezen moet worden, en als hij ziet dat hij dinars telde die de naam van God bevatten, dan zal hij profiteren van kennis . Als hij parels telde, reciteerde hij de soera’s van de koran . Als hij juwelen telt, onthoudt hij kennis of leert hij . En als hij kralen telde, zou hij het druk hebben met onbeduidende zaken of met datgene waar hij niet mee bezig was . Als hij vette koeien telt, gaan er vruchtbare jaren voorbij . En als hij een kameel met zijn ladingen telde en een heerser was, dan zou hij zijn vijanden kwaad doen . Als hij ziet dat hij buffels telt, raakt hij in moeilijkheden en vermoeidheid ….

Een droom geeft in een droom aan dat een persoon het niveau verhoogt van wat hij in een droom heeft bereikt, maar als het niet gepast voor hem is, is het een bewijs dat hij zonde of zonde begaat, of een bewijs van een ernstige ziekte die hem overkomt ….

…Alle huwelijken : in een droom, als een persoon een natte droom heeft, dan is het voor hem verplicht om zich te wassen, dan is het geen visie…

Wat betreft het veranderen van de naam, wie ziet dat hij met een andere naam werd genoemd en de naam is zonder zijn naam, dan zal hij hem een ​​obscene fout of ziekte laten zien, en als hij wordt genoemd met een naam die beter is dan zijn naam, dan zal hij dat doen. eer, eer en prestige verwerven

Interpretatie van Abu Bakr Al-Siddiq op gezag van Ibn Abbas, moge God tevreden met hen zijn – dat een man naar de Boodschapper van God kwam, moge God hem zegenen en hem vrede schenken, en zei : ik zag vanavond in een droom een baldakijn dat boter en honing morst, dus ik zie mensen ervoor terugdeinzen, zo onhandig en onafhankelijk, en als er een reden van de aarde naar de hemel gaat, dan pakte ik het en nam het. een man na jou eigenlijk toen meegenomen door een andere man eigenlijk toen meegenomen door een andere man Vangta hem kwam toen bij hem aan eigenlijk Abu Bakr zei : O Boodschapper van God, de vader van jou en God laat me Vloabrnha De Boodschapper van Allah vrede zij met hem : ( Aarabha ) Abu Bakr zei : De baldakijn Fezlh Islam Wat betreft degene die gereinigd is van ghee en honing, de Koran is zoet en zacht, en wat betreft wat mensen aarzelen om te doen, het is degene die voldoende voorbereid is voor de Koran en is onafhankelijk. Dan pakt een andere man het en snijdt het af, bereikt het dan en tilt het op. O Boodschapper van God vertelde me mijn vader, heb je het bij het verkeerde eind? De Boodschapper van Allah (vrede zij met hem) ( ik was sommigen en miste sommigen ) zei : ik zweer bij O Boodschapper van God, vertel me wat er mis was? Hij zei : ( Niet delen .)…

…En wie iets van de bloemen ziet, die zijn naam niet kent en niet weet wat het is, dan wordt het op twee manieren geïnterpreteerd, ofwel door verschillende mensen te zien die gekleed zijn en ze niet kennen, ofwel een geweven ding waarin er veel kleuren, en er werd gezegd dat het zien van de geurige bloemen in termen van de zin, of ze nu geel zijn of anders, het wordt met veel lof geïnterpreteerd Vooral voor degene die eraan rook, en als het geen geur heeft, kan het een probleem zijn of een kwestie die niet standhoudt voor degene die het visioen heeft, en het kan een tijdje duren, en er werd gezegd dat het visioen van een enkele bloem als deze goed is en het is een enkele die zijn lichaam doordringt, dus wat hij er ook in ziet van een ongeluk, hij bekeert zich met zijn leven voor de Almachtige die zegt ~de bloem van het wereldse leven ~….

…En wie ziet dat hij het graf aan het graven is van een man die zijn huis, zijn naam en bijnaam kent, zal een weg inslaan, vooral als hij die bereikt ….

…En wie het ziet alsof hij een smeekbede doet waarin de naam van de Almachtige God niet staat, dan moet hij een huichelachtig gebed uitspreken ….

…Ziet de profeet, moge God hem zegenen en vrede schenken, de droom? Ik vroeg me af over een belangrijke wetenschappelijke kwestie in de wetenschap van meningsuiting, dat is wat mijn artikel hem heeft genoemd, en ik zeg erover : het begin van het visioen is van God, en de droom is van de duivel, en dit staat vast door de tekst van de expliciete Sunnah. De Profeet, vrede en zegeningen zij met hem, zegt : [Het visioen is van God en de droom is van Satan ] Overeengekomen . Satan is toegewijd aan de permanente vijandigheid van elk menselijk wezen, denk dat de ooit vrijgelatenen in de slaap dromen komen die hen angstaanjagend zijn, of waakzaamheid zal onheil reageren, zegt de Almachtige God : [ en leef om Rahman te noemen, de antithese van zijn demon, hij is zijn tegenpool. ] waardoor we hem veroorzaken dat een duivel hem op de ongelovigen schopt , ‘ hij is aan hem toegewezen ‘, werd er in deze wereld gezegd , hem verhinderen moslim te worden , en het heilige opwekken , en hem gehoorzaamheid vertellen , en hem bevelen te zondigen ; Het is de betekenis van de uitspraak van Ibn Abbas . Dus Valohlam is alarmerend over wie zich van de man heeft verwijderd en het verlaten van de gehoorzaamheid en gebedsgroep, en hoopt de woorden van de Almachtige God voor zijn erfgenamen : [ niet de vrienden van Allah, er is geen angst, noch zullen zij degenen bedroeven die geloven en vrees voor hen mensen in dit leven en in het Hiernamaals …] geïnterpreteerde menselijke visie Het goede wordt gezien door de gelovige of gezien door hem . Dromen zijn verminderd of ontbreken voor de beschermers van God, omdat hun daden hen geïsoleerd hebben gemaakt van de schade van de vervloekte Satan, waarvan het belangrijkste geloof en vroomheid is . De Profeet, vrede zij met hem en zie nooit de droom, en dus de rest van de profeten en het bewijs van dit interview : Abdullah bin Masood zei : De Boodschapper van Allah, vrede zij met hem : [ Wat een van jullie alleen heeft al zijn echtgenote van de djinn, zeiden ze : Pas op, O Allah’s Boodschapper? Hij zei : En tegen mij, behalve dat God me met hem hielp, dus omarmde hij de islam, dus beveelt hij me alleen wat goed is. ] ﴾ Sahih Muslim . Degene die deze waardigheid geeft in het wakkere leven, wordt niet belet hem deze tijdens de slaap te geven, en hij zal de droom nooit zien in de juridische betekenis die we aan het begin van dit artikel hebben besloten . God weet…

…Het voordeel van een duidelijke, correcte droom als aan de voorwaarden wordt voldaan volgens wat we hebben genoemd, en het onder andere betrouwbaar is dat de consumptie ervan matig en niet vol is, en het eten van knoflook de droom verstoort ….

…Degene die in een droom terugkeert naar een toestand waarin hij wakker was, keert naar hem terug wat hij daarin tegenkwam van goed of kwaad ….

Naamswijziging : Wie het ziet alsof hij wordt geroepen zonder zijn naam, als hij een lelijke naam wordt genoemd, dan zal hij hem een ​​obsceen defect of een dodelijke ziekte laten zien . Als hij wordt genoemd met de naam Hassan, zoals Muhammad, Ali, Hassan of Saeed, zal hij eer, eer en waardigheid verkrijgen in overeenstemming met de betekenis van die naam ….

…En wie in de Haram een ​​rechtvaardige koning ziet, wiens naam bekend staat om zijn vriendelijkheid, welwillendheid en goede daden, en als hij onrechtvaardig is, verwerp hem dan en er wordt gezegd dat hij het heiligdom van de sultan zal binnengaan ….

…Al-Kirmani zei: ~Degene die een beller op een algemene manier naar mensen ziet roepen over een schijnbare kwestie en zijn woorden zijn in overeenstemming met wijsheid, en de beller is een oude man of uit de dood of heeft een naam die goedheid of zijn naam aangeeft. naam van de rechtvaardige, of hij is in een moskee of op een plaats die bezocht moet worden en dergelijke, dan zal alles wat hij zei gebaseerd zijn op de waarheid. De beller heeft geen van deze beschrijvingen, dus de ziener accepteert en sommigen van hen zeiden dat degene die een oproep hoorde en de beller kende, en in het visioen was er bewijs van goed of slecht, en als de beller iemand was die zijn woorden aanvaardde terwijl hij wakker was, dan is het zoals hij zei, en als zijn gezegde is niet acceptabel waakzaamheid is geen uitdrukking in het gezegde, en de beller, die oproept om iets te verkopen, toont de leugens en demonisering om te zeggen dat sommige van de aanvragers de duivel Vliezb wilden straffen en de betekenis veilingmeester komt terug voor een set Bellman ….

…Wat het hart betreft, het is de geest van een persoon, zijn intellect, zijn geest en zijn religie. Wat hij er ook in ziet van Zayn of Shin, dan zijn interpretatie daarin en sommigen van hen zeiden dat als een persoon een hart ziet, het goed is in zijn religie en een goed gevoel voor rede, en wie zijn hart ontvoerd ziet en weggaat daaruit gaat het over vier aspecten van ernstige angst, waanzin, corruptie van religie en het optreden van calamiteiten. Zwart en bedekt met een sluier, is hij verloren van de waarheid en vele zonden…

Interpretatie van het visioen van de hel, we zoeken er toevlucht bij God voor Abu Amr Muhammad bin Jaafar bin Matar vertelde ons : Hamad bin Saeed bin Muhammad vertelde ons , hij zei : Muhammad bin Yaqoub al-Karabsi vertelde ons, Muhammad bin Abi Bakr al-Muqaddami vertelde ons al-Hakam bin Zuhair, Thabet bin Abdullah bin Abi vertelde ons. Op gezag van zijn vader, op gezag van zijn grootvader, zei hij : Wie ziet dat hij wordt verbrand, hij is in de hel . Als hij het ziet alsof een koning zijn leiding nam en hem in het vuur gooide, dan maakten zijn visioenen zijn vernedering noodzakelijk . Als de eigenaar van de vuurwachter een giftig schot zag, zou hij de politieagent, de beul of degene die de sultan kwelde . Als hij vuur van dichtbij ziet , valt hij in nood en ongeluk waaruit hij niet kan ontsnappen, omdat de Almachtige God zegt : “ En de misdadigers zagen het vuur, dus dachten ze dat ze het meenamen en vonden ze er geen uitweg uit. . ~ En hij leed een immoreel verlies, want de Almachtige zei: ~ Haar kwelling was een last .~ Zijn visioenen waren voor hem een ​​voorproefje om zich van zijn zonde te bekeren ….

Als sommige namen van de geaborteerde bedoeïenen en de onwetende worden genoemd, zoals Jerboa, Sumaida, Fahid en dergelijke, dan duidt dit op onwetendheid en de overvloed aan corruptie ….

…Wat betreft dhikr : het is de vermelding van een man onder mensen en zijn eer of zijn zoon . En de toename en afname daarin . En er werd gezegd dat als hij hem lang zou zien, hij ze zou bereiken . Als hij twee mannen zag, had hij een zoon met zijn zoon, en een man onder de mensen met zijn vermelding en zijn eer, en als hij hem in zijn hand ontwortelde of er iets van trok, dan bracht hij het terug naar zijn plaats, toen stierf een zoon en profiteerde van hem, en zijn geld ging naar hem terug . En zijn stopzetting totdat het duidelijk van hem is, is het bewijs van zijn dood of de dood van zijn zoon, omdat zijn herinnering wordt onderbroken door zijn dood . En zijn opstanding is de kracht van de grootvader, en zijn beweging en activiteit, en de breedte van zijn wereldse leven . Misschien de onderbreking van zijn vermelding, de onderbreking van zijn naam, en zijn vermelding van dat land of die plaats . En dat is wanneer het bewijs van veiligheid en goedheid wordt onderbroken, en er is geen bewijs van dood mee . En als het mannetje verkleind, vergroot, bot of klein is, nadat het één ledemaat heeft gehad, is de algemene interpretatie ervan in de kinderen en nakomelingen . En als het uiteenliep, dan had het veel of weinig mensen, de algemene interpretatie ervan is ter ere van het volk en vermeldt het onder de mensen, ook al omdat de mensen het verspreiden . En de zwakte van de man, bewijs van de ziekte van het kind of zijn supervisie over een jaah . Als hij ziet alsof hij een mannetje of een dier zuigt, leeft de sukkel door de mannelijke eigenaar en zijn naam te noemen, en als hij ziet dat hij een hermafrodiet is, is zijn religie goed ….

…En wie een papier ziet met een specifieke naam erop vergeeld, het is bijna de deadline van de eigenaar van die naam, en als het wordt geschrapt, zal zijn leven leeg zijn ….

…Abu Sa’id, de predikant, zei: Wat betreft de molen die op het water draait, het duidt op een man met een goede politieke mening. Zijn hand bevat veel geld en de omzet ervan duidt op reizen en een ontmoeting van levensonderhoud, en misschien duidden zijn visioenen op oorlog en het breken van de molenstenen. Ze verschilden in hun interpretatie. Sommigen van hen zeiden dat ze de dood van de eigenaar hadden aangegeven ….

…En sommige van de sprekers zeiden dat een visioen van het dorp de afleiding van zijn naam uitdrukt, als het goed is, anders is het zoals vermeld ….