…Wat betreft eieren : als ze in een kom worden gezien, worden ze aangeduid door de dienstmaagden, omdat de Almachtige God zegt : ~ Alsof het eieren zijn gemaakt .~ Als hij ziet dat zijn kippen gelaagd zijn, baart hij een zoon . En gekookte eieren, die zich onderscheiden van de schil, zijn een aangenaam voedsel . Als hij het ziet alsof hij het rauw at, dan eet hij onwettig geld, of worden ze erdoor getroffen, of begaat hij een immorele daad . En het eten van eierschalen geeft aan dat hij een grafdelver is . Als hij ziet alsof er een ei uit zijn vrouw komt, en zij baarde een ongelovig kind, omdat de Almachtige God zei : ~En de doden zullen uit de levenden komen .~ Als hij ziet alsof hij een ei onder de kip legt en het barst van de kip, dan leeft hij voor hem als een dode materie en wordt er een gelovige zoon voor hem geboren, want de Almachtige God zegt : “ De levenden zullen uit de dood komen , ”En misschien krijgt het aantal van elke kip een zoon . En als hij eieren onder een haan legt, en hij haalt de kuikens eruit, dan brengt hij daar een leraar die de jongens lesgeeft . Als hij een ei breekt, laat hij een eerstgeborene rusten, en als hij het niet kan breken, kan hij dat niet doen . Als het ei toeslaat en zijn vrouw zwanger is, beveelt hij haar te vallen . Als iemand ziet dat iemand anders een ei breekt en aan hem teruggeeft, kiest zijn dochter een man . En wie zijn mouw trapt en er komt een ei uit, dan stapt hij in zijn ummah en er wordt een slavin uit geboren . Als hij veel eieren bij hem ziet, dan heeft hij veel geld en bezittingen waarvan hij vreest dat ze zullen bederven . En dit alles in rauwe eieren . En wie pure eieren ziet, hij is geschikt voor iets dat te ver is gegaan en moeilijk is, en door het te repareren, zal hij geld krijgen en voor hem leven als een dode zaak, en als hij het eet met zijn schaal, dan is hij een aaseter. . Als het boert, at hij het geld van een vrouw op en verspilde het . Als hij het eet, zal hij trouwen met een vrouw die geld heeft . De cranberry-eieren zijn een arme jongen . En de eieren van de papegaai zijn een vrome slavin, en er werd gezegd dat hij die zag dat hij een ei had gekregen, een eerbare zoon had . Als het ei brak, zou de jongen sterven . En er werd gezegd : de eieren zijn voor de gedecoreerde doktoren en voor degenen wier pensioen een goed bewijs is . Wat betreft de rest van de mensen . De kleine eitjes geven de voordelen aan, want ze worden gegeten . En de vele eieren, het duidt op zorgen en zorgen, en wijst herhaaldelijk op verborgen dingen . Er werd gezegd dat de volwassenen blank waren, jongens . De kinderen zijn meisjes, en een man kwam naar Ibn Sirin en zei : ik zag het alsof ik eierschalen at, dus hij zei: ~Vrees God, je plundert de doden.~ Hij zag een alleenstaande man alsof hij veel eieren had gevonden, dus vertelde hij zijn visioen op een kruising, dus zei hij : Er is een vrouw voor het celibatair, en de getrouwde man heeft kinderen . Een man zag dat hij gekookte eieren aan het pellen was, dus vertelde hij een visioen op een kruising en zei : je krijgt geld van enkele loyalisten . En Mamlouk zag alsof hij een puur ei van zijn dienstmaagd had genomen, dus gooide hij het met zijn schaal, en gebruikte het geld ervan, en zijn dienstmaagd baarde een zoon, dus nam de Mamluk diegene die in Europa was geboren door de bestelling van de man van de vrouw, en hij werd een reden voor het pensioen van die eigendom ….

…Wat de watervogels betreft, het is de beste vogel en zijn bevruchting. Wie ziet dat hij een watervogel heeft geraakt, zal worden gekweld door geld, vruchtbaarheid en hoofd, en hij realiseert zich wat hij wil, net zo graag als die vogel die hij in zijn botten en veren heeft geslagen, en wie in een droom de geluiden hoort van ganzen, eenden of iets dergelijks van een watervogel in een huis of land, dan is het het geluid van ongeluk Op die plaats en de eieren van de ganzen, wie ziet dat hij veel geld heeft, zal het aannemen, en wie dan ook ziet dat hij een groep watervogels kuikens bezit, dan behoren ze tot zijn eigenaar…

…En wie ziet dat hij met vogels of hun kuikens speelt, dan speelt hij met jongens, en vogels kunnen geld zijn ….

…Een kip is in een droom een ​​domme, dwaze vrouw met schoonheid . Er werd gezegd : ze is een geheim of een bediende . En wie een kip slacht, trouwt met een maagdelijke slavin, en wie op haar jaagt, zal gemakkelijk en geoorloofd geld ontvangen, en wie haar vlees eet, zal geld ontvangen uit gevangenschap van niet-Arabieren . En wie een kip of een pauw in zijn huis ziet verspillen, hij is de eigenaar van ongeluk en immoraliteit . En er werd gezegd : de kip en zijn veren zijn nuttig geld . En wie zag dat hij een zwarte kip had geslacht, zou met een maagd trouwen . De kip kan een vrouw zijn die wezen grootbrengt en voor een aalmoes zoekt, wat gunstig is . Kippen zijn vernederde en vernederde vrouwen . De slapende kip is van activiteit en originaliteit, en de laaglandkip is van lage afkomst, en haar kuikens zijn kinderen van hoererij . De kip kan verwijzen naar dezelfde kinderen, en de toegang tot de patiënt is gezondheid en welzijn . Evenals de vleeskuikens en de kippenoren, kwaad, angst of dood . Misschien duidde haar inzending op een waarschuwing voor ziekte, of het verdwijnen van zorgen en vreugde, en een schijn van voorspoed en zegeningen . De Faraj is een kind of een vrolijke jurk, of een vagina voor degenen die in nood zijn . En wie veel kippen in huis ziet, dat duidt op leiderschap, rijkdom en angst ….

…Een pauw is in een droom een ​​buitenlandse vrouw, mooi en rijk, ongunstig . En het mannetje van de pauw is een buitenlandse koning . En wie ziet dat hij de pauw of zijn koning heeft geslagen, kan een buitenlandse koning krijgen . En wie zag dat hij toegang had tot een vrouwelijke pauw, zou geld en een zoon krijgen . En de pauw duidt op ronddwalen en verwonderen over schoonheid en schoonheid, en misschien duiden zijn visioenen op roddel, ijdelheid, liegen, de ondergang van zegeningen, de uitgang van gelukzaligheid naar ellende en van omvang naar angst . En wie ziet dat hij pauwenvlees eet, zijn vrouw sterft en erft haar geld . En wie zag dat het werd geraakt door een pauwenveer, het zou geld van een vrouw of vanwege een vrouw raken . En wie ziet dat hij een van haar kuikens heeft geslagen, hij zal geld van het kind van die vrouw slaan ….

…Als de eieren op een plek of in een kom liggen, duidt dit op vrouwen of buurt . Wie ziet dat zijn kippen gaan liggen, krijgt een zoon . Als hij ziet dat hij rauwe eieren heeft gegeten, eet hij verboden geld, of hoererij, of ze overkomen hem . Als hij eieren in zijn hand ziet, wordt zijn vrouw als de doden . Als hij ziet dat zijn vrouw heeft geovuleerd, dan zal ze een ongelovige zoon baren, en als hij ziet dat hij een witte kip heeft uitgebroed, dan staan ​​de kippen voor hem weg, dan leeft er een dode materie voor hem, het kan moeilijk zijn voor hem. hem, en een gelovige zoon zal bij hem geboren worden . Hij heeft misschien meer kinderen dan het aantal kuikens . Als de eieren een klap krijgen en zijn vrouw zwanger is, wil hij met zijn buurman trouwen, maar dat kan hij niet . Als hij ziet dat hij veel wit heeft, dan heeft hij geld en bezittingen waarvan hij vreest dat ze zullen bederven . En papegaaieneieren een vrome meid . En wie ziet dat hij eieren in zijn hand heeft gekookt, dan is een zaak die lang en moeilijk voor hem is geweest, geschikt voor hem, en hij zal geld krijgen door het te repareren, en een dode zaak zal voor hem leven, en als hij eet het geld van een vrouw of er extravagant mee is, dan zal hij , als hij het eet, met een rijke vrouw trouwen . En de eieren van kraanvogels zijn arme kinderen . En wie ziet dat hij een ei aan hem heeft gegeven, hij heeft een eerbare zoon, en als het ei breekt, zal zijn kind sterven . En wie ziet dat hij eierschalen eet, dan is hij een man die graven graaft en de doden berooft . En eieren zijn veel voor alleenstaande, gehuwde en gehuwde kinderen . Jonge meisjes zijn blank en volwassenen zijn jongens . En eieren duiden goud en zilver aan, want zijn witheid is zilver en zijn dooier is goud . En eieren duiden op kinderen, echtgenoten en slaven, en kunnen op graven duiden . Misschien duidden de eieren op een ontmoeting met familie, familieleden en dierbaren . Misschien duidde het op het verzamelen en bewaren van dirhams en dinars . En wie ziet dat eieren worden verbrand op een plaats zoals mest wordt verbrand, het duidt op de gevangenschap van de vrouwen van die plaats ….

…Basilicum verwijst naar de jongen als het in de tuin groeit, en het geeft aan de vrouw aan of het in een bundel was verzameld, en geeft de ramp aan als het werd doorgesneden en weggegooid, of als er geen wind was . En er werd gezegd dat basilicum een ​​zegen is, omdat de Almachtige God zegt : ~ Vreugde en zielen en een paradijs van gelukzaligheid .~ In het Perzisch is het kloof, en het schaap duidt de koning aan, en de duif is de tandkoorts ….

…De moskee is in een droom een ​​wetenschapper . En wie ziet dat hij een moskee bouwt, dit duidt op goed en soenna, banden van verwantschap en veronderstelling van gerechtigheid als hij daarvoor gekwalificeerd is . En wie een goed functionerende moskee ziet, is een man die mensen bij zich brengt en onder hen samenwerkt in goedheid en goedheid . En als hij een verwoeste moskee ziet, zal hij daar sterven, een hoofdgeleerde die een religie en ascese bezit . Als hij ziet dat een onbekende man in de moskee bidt en de imam van de moskee ziek is, gaat hij dood . En als hij zag dat zijn huis werd omgevormd tot een moskee, zou hij rechtvaardigheid, ascese en eer treffen . En als hij ziet dat een moskee een duif is geworden, dan heeft een verborgen man een hekel . En de moskee geeft de markt en handel aan . Wie een moskee bouwt als offer aan de Almachtige God bevestigt de waarheid, beveelt het goede en verbiedt het kwaad, en als hij een geleerde is die een boek samenstelt, dan profiteren de mensen van zijn kennis, en als hij rijk is, betaalt hij de zakat van zijn geld , en als hij celibatair is, trouwde hij, en als hij getrouwd was, had hij een zoon, en zijn goede herinnering werd verspreid, en als hij arm was, doe je weg en verzamel alleen mensen in goedheid, en help hen God te gehoorzamen . Als hij het bouwt op een manier dat het niet is toegestaan ​​om te bouwen, of als de mihrāb ervan afwijkt in een andere richting, dan duidt het op het kwaad . Hij had het gevoel dat het een moskee Atvgah bouwt in religie of bedevaart, of dat het duurt als een bad of een hotel of winkel of anderszins . En wie ziet dat hij een moskee dekt, ondersteunt een wees, en als hij in de moskee toeneemt, verhoogt hij zijn schuld door een goede daad of goede manieren . Als de winkel verhuisde en een moskee werd, gaf dit de toegestane inkomsten aan, of het toegestane werd gemengd met het verboden, of de zijde werd alleen gecombineerd met water . En de verlaten moskeeën duiden op de nalatigheid van geleerden, de vernietiging van het goede en het verbieden van het kwade, en het duidt op de ascese die van de wereld is afgesneden, en wie ziet dat hij de deur van de moskee binnenging, is trots op neerknieling, dan is hij gezegend met berouw, zei de Almachtige : (En ga de deur in neerknieling binnen en zeg: wij vergeven je zonden ). En wie ziet dat hij bij de moskee aankomt en deze gesloten vindt en voor hem opent, dan benoemt hij een man met schulden en redt hem ervan en verbetert hij zijn lof bij de mensen, en wie ziet dat hij de moskee is binnengegaan terwijl hij is een passagier verbreekt dan zelf zijn verwantschap, hij verhindert dat ze hem steunen . En wie ziet dat hij sterft in de moskee geeft aan dat hij de vijanden heeft overwonnen, omdat de Almachtige God zegt : (Hij zei : Degenen die hun bevel hebben overtreden, laten we ze als een moskee gebruiken ) , en het betreden van de Grote Moskee in Mekka duidt op veiligheid tegen angst en oprechtheid van belofte . Zie ook Al-Jami` ….

…De badkamer : duidt de vrouw aan om de mizara met hem op te lossen, en de persoon wordt met hem meegenomen als zijn zweet naar buiten komt, als zijn sperma in de baarmoeder valt, en het is als een vulva . En misschien wees hij op de rol van de mensen van de hel en de mensen van het kwaad, strijd en spraak, zoals de rol van overspelers en gevangenissen, en de rol van heersers en verzamelaars voor zijn vuur en onderdrukking of het rumoer van zijn familie en de goede poorten ervan en de overvloed aan water dat erin stroomt . En misschien aangegeven door de zee en ziekte, en naar de hel . Wie zichzelf in een badkamer ziet of iemand anders ziet hem erin, en als hij hem dood ziet, dan is hij in het vuur en het intieme, omdat de hel opmerkzaam is en verschillende poorten heeft, en daarin het intieme en het blozende, en als een patiënt dat ziet, zal ik naar zijn toestand kijken, en als hij ziet dat hij zich buiten het huis van warmte naar het huis van reinheid bevindt, en zijn ziekte is vrij van Wakker, stond ik op . Dus degene die wast en eruit kwam, kwam er intact uit . Als zijn ziekte verkouden was, nam het toe en werd er voor hem gevreesd . Als hij echter wast en witte kleren draagt, in tegenstelling tot zijn gewoonte, en op een boot vaart die niet geschikt is voor hem, dan is dat hem wassen, hem en zijn kist omhullen . En als dat in de winter was, maakte de kramp hem bang . Als hij ziet dat hij zich in het huis van warmte bevindt, dan is hij tegen wat eerder in de uitgang werd genoemd, dan zal de afweging worden gemaakt, en het middelste huis zal zijn voor de zieken die erin zaten, wat aangeeft dat hij bemiddelt in zijn ziekte totdat hij binnenkomt of vertrekt, dan is het ofwel tegenslag ofwel herstel . En als hij niet ziek was, en hij ruzie of nood had in het huis van een heerser, een heerser of een heerser, dan is een oordeel voor hem en hem gebaseerd op de mate van warmte of koude die hij in de badkamer ontving, of glad of spray . Als dat allemaal niet gebeurde, en de man was celibatair, trouwde of woonde een feest of begrafenis bij, en er was lawaai of lawaai, zorgen en verdriet, zoals die in de badkamer, anders zou hij een reden voor hem hebben van de geld van de wereld met een heerser vanwege de stroom van water en zweet, wat geld is . Zweet kan duiden op zorgen, vermoeidheid en ziekte, vooral in de troebelheid en temperatuur van de badkamer . Als hij van zijn kleren is ontdaan, dan is het met zijn vrouw, en ter wille van haar en voor haar gezin en voor haar gezin, zal wat het bad vraagt, bij hem worden uitgevoerd . Als hij in zijn kleren zit, dan is de zaak vanuit een vreemd standpunt of een aantal verboden zaken, zoals de moeder, dochter en zus, zodat ook naar zijn omstandigheden wordt gekeken, en zijn rangen en woonplaatsen worden overgedragen, en wat hij ontmoet of ontmoet door zijn beschikking in de badkamer, en zijn overbrenging daarin van plaats naar plaats . En als hij ziet dat hij het binnenkwam via een kanaal of een kleine energie in zijn deur, of dat er een leeuw, leeuwin, beest, kraaien of leven in zat, dan is hij een vrouw die haar binnenkomt in een versiering, en hij ontmoet met haar de mensen van kwaad en immoraliteit onder de mensen . Sommigen van hen zeiden : De badkamer is een huis van schade, en wie er binnenkomt, wordt gewond door de vrouwen . Duiven zijn afgeleid van hun intieme naam, want ze zijn ham, en duiven zijn een zwager of familielid . Als er warm water in werd gebruikt, zouden de vrouwen overstuur raken, en als het overweldigd was en de badkamer binnenkwam, kwam het uit zijn wolk . Als hij in de badkamer gaat zitten, breekt hij de vrouw en kondigt hij zijn bevel aan, omdat de badkamer de plaats is waar de ‘awrah wordt blootgesteld . Als hij een bad bouwt, zal hij onfatsoenlijk zijn en hem daarmee verafschuwen . Als de badkamer warm en zacht is, dan zijn zijn familie, schoonzoon en familieleden van zijn vrouwen het erover eens, hem helpen en medelijden met hem hebben . Als het koud is, mengt het er niet mee en heeft het er geen baat bij . En als hij het erg warm had, dan zouden ze ruig zijn, en hij zag ze niet blij met hun strengheid . En er werd gezegd dat hij zag dat hij in het warme huis was . Want een man verraadt hem met zijn vrouw, en hij probeert hem tegen te houden, dus hij bereidt zich niet op hem voor . Als het bassin vol is en water stroomt van het warme huis naar het middelste huis, dan zal hij boos worden op zijn vrouw, en als de badkamer wordt toegeschreven aan de toorn van de wereld, en als het koud is, dan zal de persoon die heeft de visie is slecht en met weinig inkomen, en zijn hand bereikt niet wat hij wil . En als hij warm, zacht en sympathiek is, dan zijn zijn zaken van liefde, en hij zal een liefhebber zijn van een staat, die in hem een ​​opluchting en vreugde ziet . En als het erg heet is, dan zal het vruchtbaar zijn, en het zal geen maat hebben, en het zal niet geprezen worden door de mensen . En er werd gezegd dat hij die zag dat hij een badkamer binnenging, het bewijs was van een huiveringwekkende koorts . Als hij ziet dat hij heet water uit het hete huis heeft gedronken, of het heeft uitgegoten of ermee heeft gebaad op een andere manier dan wassen, dan is dat net zoveel zorgen, angst, ziekte en angst als het hete water, en als hij het dronk. uit het middelste huis, dan is het een stevige koorts . Als hij drinkt uit een koud huis, dan is hij een schilder, en als hij ziet dat hij zich in heet water wast en wil reizen, dan moet hij niet reizen . Als hij wordt ingehuurd door een persoon die zijn voordeel zoekt, heeft hij geen verlichting, want de Almachtige God zegt : ~ En als ze hulp zoeken, zullen ze als een tijd des tijds met water worden behandeld .~ Als het bad, de wassing en de noura worden gecombineerd, neem dan het bad en het bad en verlaat het bad, want dat is sterker in interpretatie . Als hij een onbekende duif in zijn plaats ziet, dan is er een vrouw waar mensen naar zullen kijken . En sommigen van hen zeiden : wie het zag alsof hij een badkamer aan het bouwen was, hij ontlastte zichzelf . En hij vertelde dat een man zag alsof hij in de badkamer was uitgegleden, dus hij sneed het bij een kruising, en hij zei : Je bent zo slecht . Hij liet hem zien dat hij in de badkamer was uitgegleden en zijn been was gebroken ….

…Boogschutter is in een droom een ​​reis en een broer, een vrouw en een jongen, en het is dicht bij de Almachtige God, want de Almachtige zegt : ( Dus het was om de hoek of lager ). En wie een boog met een omslag ziet, zijn vrouw is zwanger . En wie zijn vrouw boog en zij was zwanger, baarde hem een ​​dienstmaagd . En als zijn vrouw hem een ​​buiging geeft, dan is haar zwangerschap een mannelijk kind, omdat de jongen bij zijn vader wordt afgeleverd, dus hij zal bij hem zijn in zijn winkel, en de vrouw voedt het meisje op en blijft bij haar thuis . En wie ziet dat zijn boog gebroken is en dat er geen wapen bij hem is, dan sterft zijn broer, zijn zoon, zijn partner of zijn vriend . En wie zijn boog door zijn hand gebroken ziet, wordt uit zijn jurisdictie verwijderd als hij een gouverneur is, en hij verliest als hij een koopman is . Een boogreis . En wie een touw in een boog berijdt, dan trouwt hij, en als zijn ontbinding is gescheiden, en wie de sultan ziet, geeft hem twee haakjes, bereikt hij een rang en een vorstendom, omdat de Almachtige God zegt : ( Dus hij was rond de hoek of onder ). De haakjes zijn aangegeven op de wenkbrauwen . Hij die zijn boog breekt, zal reizen . Misschien was zijn boogschieten vals of waar . En wie de boog betreedt en haar pees breekt, dan zal hij van zijn vrouw scheiden, en misschien wordt hij uit zijn toestand verwijderd . En als hij een pijl werpt en een fout maakt, is dat misbruik van zijn autoriteit, en als hij het doelwit raakt, krijgt hij wat hij wenst . En wie een gespannen boog in zijn hand ziet, er zal een jongen voor hem geboren worden . En wie ziet dat hij de weg van God in de weg werpt, zal een eer hebben . Het gooien van een boog met hazelnoten in de woestijn is een jacht en een buit van wettigheid, en in het land een leugen en bedrog . Als hij ziet dat hij een vogel een noot heeft gegooid, dan lieg hij valselijk tegen een enorme man . Als hij een duif gooit, doet dat zijn vrouw pijn . En de boog van de noot voor degene die hem bezit is een prostituee, en de boog van een man is een ziekte van de gewrichten, en de boog van de kruisboog is een lang leven, en de boog van de boog is een verspilling van geld, en de boog van de boor is een levensonderhoud en voordeel, evenals de boog van de lat . Zie ook Arrow ….

…Vrees God 103 – op gezag van moslim Khayat, die zei : Een man zei tegen Ibn al-Musayyib : Ik liet me in mijn hand plassen, dus zei hij: ‘Vrees God’ als een vrouw die verboden is in contact komt met jij, kijk dan, en er staat een vrouw tussen haar en hem die borstvoeding geeft . 104 – En een ander kwam naar hem toe en zei : O Abu Muhammad, ik zie alsof ik aan het urineren was in een olijfgaard. Hij zei : Kijk onder je, een vrouw onder je, wiens huwelijk voor hem niet is toegestaan . 105 – Op gezag van moslim al-Khayyat zei hij : Een man – wat Saeed bin Al-Musayyib bedoelt – zei tegen hem dat ik een duif zag die viel op de vuurtoren van de vuurtoren van de moskee, en hij zei : Al-Hajjaj trouwt de dochter van Abdullah Ibn Ja`far Ibn Abi Talib (5). Al-Hajjaj trouwde met Bint Abdullah bin Jaafar, dus Abdul-Malik bin Marwan schreef hem met de bedoeling van haar te scheiden, dus scheidde hij van haar . 106 – Op gezag van de islamitische al-Khayyat, zei hij : Een man kwam naar Ibn Al-Musayyib en zei : ik zie dat een geit wordt komt het aandraaien van de vouw, en hij zei : Slaughter, zei hij, geslacht, zei hij : Ibn Umm Sala’a stierf, dus wat totdat hij kwam dat hij was gestorven, Muhammad ibn Umar zei – betekent Allowavdy – was de zoon of Slae een man van loyale mensen van de stad zoekt mensen 107 – een man van begrip Musayyib zoon hij ziet in slaap Konhh vechten in het vuur, hij zei : als Raaam bekrachtigd is, sterf zelfs niet op de zee en sterf werden gedood, hij zei : hij reed de zee zal worden genezen van ondergang en gedood Een nieuwe dag (2) met een zwaard (3). 108 – van de hippocampus bin Obeid – Allah ibn Nawfal zei : vroeg de jongen heeft mij niet voortgebracht, ik zei tegen de zoon van Musayyib : ik kan zien dat hij stenen eieren erin deed , de zoon van Musayyib zei : kip Agamy vraag een reden tegen de Perzen zei Vtsrit dat Fuld Li niet Azld me was (4). 109 – Op gezag van Muslim al-Khayyat, zei hij : Een man zei tegen Ibn al-Musayyib : O Abu Muhammad, ik zag alsof ik in de schaduw zat, dus ik stond op naar de zon , dus Ibn al- Musayyib zei : Bij God, als je gelijk had, zou je uit de islam komen, O Abu Muhammad, ik ging naar buiten totdat ik de zon binnenging en ging zitten. Hij zei : Je haat Het ongeloof, hij zei : Dus hij ging uit in de tijd van Abd al-Malik bin Marawan en werd gevangen genomen, en hij werd gedwongen tot ongeloof, dus keerde hij terug en kwam toen naar Medina, en hij werd gezien de keuze hiermee (5). 110 – Op gezag van Ghaleb Al-Aqili zei hij : Saeed bin Al-Musayyib kwam en zei : O Abu Muhammad, ik zag magie op zijn gezicht, alsof Mozes tegen de farao vocht, dus hij zei tegen hem : Wie is de overwinnaar ? Hij zei : Mozes versloeg Farao. Hij zei en riep met luide stem : ~Ibn Marawan en de Heer van de Kaaba kwamen om – drie keer .~ Toen kende hij de eigenaar van de stad, dus ging hij naar buiten totdat hij op zijn hoofd ging staan ​​en zei toen : U wenst de dood van de Commandant van de Gelovigen. Ik hoop dat God je vóór hem zal doden. Saeed zei : Uw verhaal zal tot negen dagen worden onthuld , hij zei : Ze bleven slechts negen dagen totdat een passagier kwam met zijn dood en de pasgeborene zijn zoon nam ….

…Wordt de visie uitgedrukt in één vorm , of verschilt ze naar tijd, plaats en lichamen? Die moet worden begrepen door de oversteek en goed op de hoogte zijn ; De symbolen kunnen verschillen afhankelijk van tijd en plaats , dus de kruising kan een visioen op een specifieke tijd of plaats kruisen met een uitdrukking , en hetzelfde visioen kan worden uitgedrukt in een andere uitdrukking , vanwege het verschil in tijd of plaats , en dit , door de manier, veel gebeurt , en enkele van de weinige in de goederen kan het te bewonderen in de wetenschap . De persoon van de visie heeft ook een rol in het verschil in expressie ; Wel of niet volgens de geldigheid van de eerlijkheid en zo over zaken die verband houden met Balraia , en misschien hier de steun vermelden van wat ik zei , het verhaal van de parasiet toen hij met het moslimleger meeging in de strijd tegen de afvalligen in de duif , en het was zijn zoon Amr ibn parasiet , zei de parasiet moge Allah tevreden met hem zijn : hij zei : ging uit naar degene die Musaylimah met mijn zoon Amr stuurde, zelfs als ik op de een of andere manier een visioen zag, zag ik alsof mijn hoofd was geschoren, en er kwam een ​​vogel uit mijn mond, alsof een vrouw me in haar vagina had gestopt, alsof mijn zoon het me dringend vroeg, dus ging hij tussen mij en hem in, dus ik sprak met haar, dus zeiden ze : goed , dus zei ik : zoals ik heb vastgemaakt, en mijn hoofd stuk voor stuk geschoren , en de vogel Forouhi, vrouwen land begraven waar, het was met afschuw vervuld om een martelaar te doden , en het verzoek van mijn zoon op mij, wat ik zie alleen Saadhir in het certificaatverzoek, en zie hem niet gehecht aan het reizen dit, hij zei : de parasiet doden op de dag van Yamama, en zijn zoon w als gewond werd hij op de Dag van Yarmouk gedood als martelaar tijdens het bewind van Omar bin Al-Khattab, moge God tevreden met hem zijn . Ibn al-Qayyim zei in “ Zad al- Ma’ad ” na het verhaal ( 3/627 ): Wat betreft de uitdrukking om het hoofd te scheren met een positie , dit is omdat het scheren van het hoofd zijn haar op de grond plaatst en het geeft niet alleen de positie van zijn hoofd aan, aangezien het duidt op de redding van zorgen, ziekte of nood voor degenen die daarbij passen, en over de armoede, het leed en de teloorgang van leiderschap, confronteerde hij degenen die niet bij hem pasten, maar in de droom van de parasiet zijn er aanwijzingen die het noodzakelijk maakten dat hij zijn hoofd neerlegde, inclusief : dat hij in de jihad was en de vijand met een doorn en moed bestreed . Met inbegrip van : dat hij de buik van de vrouw binnenging , waarin hij een land zag dat is als zijn moeder, en zag dat hij in een positie was gekomen die eruit kwam , en dit wordt teruggebracht naar de aarde, zoals hij zegt : { waarvan we hebben gemaakt en waarin Naidkm inclusief Nkrjkm } Taha : 155 , de eerste vrouw Met de grond, aangezien beide de plaats van geslachtsgemeenschap zijn, en de eerste toegang tot zijn vagina is door ernaar terug te keren zoals het eruit is gemaakt, en de eerste vogel die eruit kwam met zijn geest, het is als de vogel die gevangen zit in het lichaam, en als hij eruit kwam, was het als de vogel die zijn opsluiting verliet en ging waar hij maar wilde. Daarom vertelde de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, “ dat de ziel van de gelovige een vogel is die in de bomen van het paradijs hangt. ” Geplaatst door Ahmad, Al-Nasa’i en Malik . En de betekenis van opmerkingen : dat wil zeggen, hij eet en zorgt voor . Mediteer dus op deze woorden van Ibn al-Qayyim en leer elke visie uit te drukken en te meten in overeenstemming met de eigenaar en de tijd waarin deze werd gezien, en hoop dat de metgezellen elkaar bestudeerden in de wetenschap van het uiten van visioenen, om te leren dat dit een wetenschap is die kan worden geleerd en onderwezen, zelfs als degenen die het niet met deze mening eens zijn het niet met ons eens zijn, en God weet het het beste ….

…De oude vrouw : de lelijke of onvolmaakte met een onbekend gebrek, want het is de wereld die het hoofd is van alle verleiding, omdat een vrouw opruiing is, en de wereld werd vertegenwoordigd door de boodschapper van God, moge God hem zegenen en toestaan hem vrede, op de Nacht van de Goede Nacht naar het beeld van een vrouw, en ze stelde zich voor veel mensen het beeld voor van een oude vrouw met een defect, en het kan erop duiden dat ze goed is, behoorlijk schoon als Aveda Zahida, en het Hiernamaals, en over hen en werkt voor hen werk en geld Halal, omdat de wereld en het hiernamaals Dhartan, een van de grootste en de beste anders dan .. en misschien aangegeven minimum en bestemming dood, land en huis verlaten, bekend zijn hetzelfde of giftigheid of Hbehtha of zijn tegenhanger, Als iemand een oude, oude vrouw ziet die in een droom in verval is geraakt, zal ik naar zijn toestand kijken als het visioen van hem is, of hij arm is en hij is rijk, en of het onder degenen was wie zijn wereld beheerde, keerde hij naar hem terug, en of hij een ploeger was of hij had een plaats die vrouwen aanduidt, zoals de boomgaard, de feddan, de duif en dergelijke, dan keert hij terug naar zijn architectuur, zijn constructie en zijn uiterlijk, en als hij ziek was, herstelde hij van zijn ziekte, en als hij was afgeleid van zijn einde, keerde hij naar hem terug, en als het grote publiek keek, en als de Sunnah het en zijn goedheid had opgegeven, volgden ze het met vruchtbaarheid en kwamen met voedsel, en als ze in een oorlog waren die had vertakt en volwassen en sluw, werd zijn zaak geëvacueerd en teruggebracht in hun toestand aan het begin ….

…De twee winden verschillen in een droom door hun geur en gebruik, aangezien ze duiden op het verlichten van zorgen, goede daden en een oprechte belofte . Als de overledene de levende basilicum geeft of het bij hem ziet, geeft dat aan dat hij in de hemel is . En basilicum voor de single is een vrouw, en de vrouw heeft een zoon, of een kennis die hem kenmerkt, of een mooie lof . Misschien duidt de introductie van basilicum aan een persoon in een droom op zorgen en verdriet, en misschien op ziekte omdat het aan de patiënt wordt aangeboden . De ontmoeting van water en groen in een droom is het bewijs van het verdwijnen van zorgen . En de duif heeft er geen zin in om het te zien als het de patiënt binnenkomt, omdat het zijn dood aangeeft omdat hij een bad en vlees heeft . Evenzo wijzen alle winden erop dat de dood op handen is, en kunnen ze wijzen op een epidemie . En Al-Basil Al-Sattari geeft aan wat een persoon nodig heeft, geschreven . En als basilicum op zijn plaats ontspruit, dan is het een mooie mannelijke en aangename toespraak . En de zoethout van basilicum werd als een mannetje geboren . En wie een krans van basilicum op zijn hoofd ziet, zal uit zijn ambt worden verwijderd als hij een heerser is . De verkoper van de twee winden maakt zich zorgen . Als de twee winden worden afgesneden, duidt dit op alle angst en verdriet, en als ze op hun plaats worden gezien, duidt het op troost, een echtgenoot of een kind . En wie Rehana aan de ene kant van de aarde naar de hemel ziet opstaan, dat is de dood van de geleerde van die kant . Basilicum geeft eerder een kind aan als het in de tuin groeit . En het geeft de vrouw aan of het in een bundel was verzameld . En het geeft de ramp aan als het van zijn plaats werd afgesneden als het geen geur had . En er werd gezegd : Basilicum is een vrouw, zijn goedheid is goed, en het ruikt naar zijn liefde voor haar . Als basilicum plat in het huis van een man wordt gezien, dan is het een lof voor hem . Als iemand een andere persoon met twee manden gooit, zal een andere man hem tegenhouden, en degene die tussen hen verzameld is, raakt verdrietig . En wie iemand anders in een moskee en rond een bassin ziet zitten, dat is zijn afwezigheid en herinnert hem aan iets dat er niet in zit . En Rihani in een droom is een man die tevreden is met calamiteiten, geduldig over het lot ….