…En wie zag dat hij aan het urineren was en een ander ook urineerde, en hun urine werd door elkaar gehaald, ze vervielen in een voortzetting en affiniteit ….

…Evenzo, als hij zag dat zijn hand of al zijn handen aan zijn nek waren vastgemaakt zonder een kraag om zijn nek, en daarmee was er iets dat duidde op daden van gerechtigheid, naar een moskee of op een pad van de paden van God Almachtig, toen stopte hij met zonden ….

…Al-Hassa : duidt mannen en vrouwen aan, jonge vrouwen en getelde witte dirhams, omdat het van de aarde komt en door memoriseren en tellen, vanwege de kennis of poëzie die de student opdoet, de pelgrimstocht en het gooien van stenen, de wreedheid en verdriet, en de beledigingen en laster . Degene die een vogel uit de hemel naar de aarde zag neerdalen, pakte toen een kiezelsteen en vloog ermee, en als dat in een moskee was, stierf een goede man of een van de rechtvaardige mensen ervan, en als de ziener ziek was, en hij behoorde tot de goede mensen of iemand die er ook in bad, en niemand betrok hem bij de ziekte. Degenen die er ook in bidden, dan is de persoon met het visioen dood, en als hij het kiezelsteentje van een kerk oppakte, is de overweging voor de corruptie van de patiënt hetzelfde als degene die we presenteerden, en als hij het uit een huis of van een onbekende plaats, dan is de patiënt van de persoon die het gezichtsvermogen van een kind of een ander had, verloren, wat betreft degene die een aantal kiezelstenen en hun lot in zijn kledingstuk heeft opgepakt of het in zijn maag heeft ingeslikt, en als hij pakte het op van een moskee of het huis van een geleerde of een mannenkring, hij telde op basis van kennis en de koran, en hij profiteerde evenveel van de herinnering en de verklaring als hij oppikte van het beleg . Als het wordt opgepikt van de markten of van hectares en boomwortels, dan is het voordelen van de wereld, en in dirhams bestaat het voor hem uit de oorzaak van fruit of planten of uit handel en makelaardij, of uit het vragen en geven van liefdadigheid aan elke persoon overeenkomstig zijn bezorgdheid en gewoonte bij zijn ontwaken . Als zijn vangst uit de zee is, dan zijn er geschenken van de sultan als hij hem dient, of profiteert hij van de zee als hij erin handelt, of kennis die hij verkrijgt van een wetenschapper als dat zijn verzoek is, of een geschenk en een link van een rijke vrouw als ze een zoon heeft of iets dergelijks . Wat betreft degene die het in zee gooide, zijn geld ging erin . En als hij haar in een put gooit, neemt hij geld om te trouwen of een bediende te kopen . En als hij het in een regenachtige of onder omstandigheden van voedsel gooide, of in een voorraadschuur van de zee, kocht hij met wat hij had of zoveel als hij het gooide, een handel die blijkt uit de plaats waar hij gooide wat was met hem . Het gewone volk zegt : Zo-en-zo gooide wat hij had van dirhams in tarwe of olie of iets anders . Als hij ze een dier gooide, zoals een leeuw, een aap, een sprinkhaan, een kraai en dergelijke . Dat was tijdens de dagen van de hadj, en het werd aangekondigd door de bedevaart en het gooien van stenen in de toekomst van zijn bevel, omdat de oorsprong van het gooien van de stenen is dat Gabriël, vrede zij met hem, Adam beval, vrede wees op hem, om de duivel te werpen toen het hem werd aangeboden, en het werd Sunnah voor zijn zoon . Als dit niet werd gedaan tijdens de dagen van de hadj, was het kiezelsteen zijn smeekbede tegen een vijand of een immoreel persoon, of hem vervloeken en beledigen, of getuigenissen om tegen hem te getuigen . En als hij ze tegen deze rassen gooide, zoals duiven en moslims uit de mensen, zou de man een laster zijn, sprekend in de gerechtigheid en de vrouwen beschermd ….

…En wie een jongen ziet roepen, het is een onschuld van zijn ouders vanwege leugens en twee verraad, voor het verhaal van Jezus, vrede zij met hem . En de adhan in de badkamer prijst geen religie of wereld, en er werd gezegd dat hij leidt . Als het oor in het warme huis is, zal het een afnemende koorts opwarmen . Als een oor in het koude huis is, warmt het hete koorts op, en wie een oor ook voor de deur van Sultan staat, zegt hij echt ….

…En wie ziet dat iemand een ander met een steen stenigt, dan beschuldigt hij hem van overspel of een zware beschuldiging, en het kan wijzen op slechte woorden dat hij tegen hem valt en het effect ervan zal zijn op de omvang van de verwonding en invloed ….

…En wie ziet dat hij het vasten verbreekt op een ander tijdstip dan het tijdstip, dan steunt hij mensen of leugens, en duidt hij misschien op ziekte of reizen, want de Almachtige God zegt: ‘ Wie onder u getuige is van de maand, laat hem vasten, en wie dan ook is ziek of op reis ” vers ….

…En wie ziet dat zijn tulband contact heeft gemaakt met de ander, en als hij een koning is, dan is het een verhoging van de koningin en wat meer is dan de tulband wordt beschouwd als het een enkel bedrag is, dan is de verhoging meer dan dat bedrag en het wordt als iets meer dan dat of minder beschouwd, en als hij een heerser is, dan is het een toename van zijn heerschappij, en als hij van de hoogste rang is, vereenvoudig zijn taak ….

…En wie ziet dat hij doet wat niet is toegestaan ​​voor de vastende, heeft zijn religie verlaagd ….

…Als hij zag dat iemand zijn duim van zijn been had afgehakt, zou hij hem een ​​schuld inhouden, of geld afsnijden waarop hij vertrouwde ….

…Als hij het zag alsof de dode hem zei: ~Je zult op die en die tijd sterven~, dan is zijn uitspraak waar . Als hij zag alsof hij een dode volgde en niet met hem een ​​huis binnenging, of binnenkwam en toen vertrok, dan nadert hij de dood en ontsnapt dan ….

…Maar als iemand ziet dat hij een snavel heeft, dan werd zijn uitdrukking in hoofdstuk dertiende gepresenteerd in de uitdrukking van de schepping ….

En wie zag dat hij met zijn rug was omgedraaid, zou de zonde vermijden ….

…En wie ziet dat er een ongeluk is gebeurd in zijn pet door verbranding, verwijdering, vallen of iets dergelijks, dan zal hij dat in zijn geval met zijn meerdere interpreteren ….

…Als hij een moslim in zijn slaap ziet alsof hij zegt dat ik de islam heb omarmd, dan zijn zijn zaken eenvoudig en zijn oprechtheid vast ….

…Wie ziet dat een ster is aangevallen door een ster, zal kracht raken en stijgen ….

…En er werd gezegd dat hij die zag dat hij een kleintje in zijn doek droeg, dat hij van zorgen en verdriet zou worden gered tenzij het kleintje vastzat, en er werd gezegd dat als hij bang was, hij veilig zou zijn ….

En wie ziet dat hij zijn kleren uittrekt en ze draagt ​​voor de doden, dan zal hij dit met hem vervolgen als hij weet dat het zijn eigendom heeft verlaten, anders kan het hem niet schaden, en alles wat de levenden zien dat hij de doden gaf voor hem geldt niet voor Mahmoud behalve in twee gevallen ….

Als de imam ziet dat hij zelf zijn autoriteit heeft veranderd, zal hij iets doen waar hij spijt van heeft, zoals de spijt van Dhul-Nun toen hij in woede ging ….

…Het visioen van de koning van Egypte, God is genoemd – de Almachtige – genoemde interpretatie hiervan is de eerste door Jozef – vrede zij met hem – zei hij – de Almachtige -: ( En de koning zei, ik zie zeven vette koeien hij zou zeven magere Snblatt en zeven groenten en andere Iabsat eten. O publiek Geef me alstublieft advies in mijn visioen, als je een visioen ziet Je passeert , zeiden ze pijpdromen , en we interpreteren geen dromen in twee werelden , en hij zei dat hij die eraan ontsnapte en onthoud na zijn moeder, ik vertel je door zijn interpretatie , dus zullen ze sturen , Jozef , o vriend, we hebben zeven vette koeien, ze eten zeven magere koeien en zeven spikes van groen en de andere droog, zodat ik kan terugkeren naar de mensen zodat ze het zouden weten , zei hij dat je zeven jaar zult planten die je altijd hebt geoogst en het in het graan ervan strooit, behalve een klein beetje van wat je eet , daarna zullen er zeven mannen komen die zullen eten wat je gegeven hebben, behalve voor een beetje van wat je hebt versterkt , dan daarna komt er een jaar waarin de mensen zullen helpen en waarin ze knijpen ). Surah Yusuf verzen 43-49. En hij – de Almachtige – zei : ( Ze zeiden pijpdromen ) Ibn Jarir zei : Ze bedoelen dat het een mengeling is van een valse visie die geen waarheid heeft , en het is een verzameling van stress , en stress heeft zijn oorsprong in een bundel van hasj die lijkt op gemengde dromen die geen interpretatie hebben . Al-Mawardi en Al-Qurtubi vermeldden op gezag van Abu Ubaidah dat hij zei : Al- Adghat is een onverklaarbaar visioen van het visioen , en Ibn Jarir vertelde ook op gezag van Qatada in het gezegde: (Onze fatwa is in zeven vetten koeien die worden opgegeten door zeven magere dieren ). Hij zei : Wat kwartels betreft, de jaren ervan zijn vruchtbaar , en de zeven magere jaren zijn onvruchtbare jaren waarin niets groeit , en hij zei : ( Zeven spikes zijn groen en de andere is droog .) Wat betreft het groen, ze zijn de vruchtbare jaren , wat het droge land betreft , de droge zijn de getransformeerde , en de magere zijn de Almazel . En zeggende : ( hij zaait zeven jaar harder ), zei het vers : Toen ik het visioen ken dat hem uitgelegd moest worden , zei hij : zeven van de koeien, kwartels en Alsnblatt greens zeven jaar, kunstmest , en de koeien mager en Alsnblatt hoger landt Vsba jaar Magdbat zegt het 🙁 cultiveer zeven jaar harder ). Elke opeenvolgende reeks . Al-Qurtubi zei : Dit vers is gebaseerd op de geldigheid van het visioen van de ongelovige, en dat het eruit komt in overeenstemming met wat hij zag . En hij zei : ~ Dan komt er een jaar daarna, waarin mensen zullen helpen en ze zullen knijpen .~ Ibn Jarir zei : Dit is een rapport van Yusef – vrede zij met hem – aan de mensen over wat niet in de visie van hun koning was, maar vanuit de kennis van het onzichtbare dat God een indicatie van zijn profeetschap werd en een bewijs van zijn waarheidsgetrouwheid , dan vertelde hij op gezag van Qatada dat hij zei dat God hem kennis van een Sunnah verschafte waar ze hem niet naar vroegen, dus zei hij : ( Daarna zal er een jaar komen waarin mensen verlichting vinden en knijpen .) Betekent zeggen : ( het zijn Agat-mensen ) regen en Ghaith , ook overgeleverd van Ibn ‘ Greg zei : Ibn Abbas – God zegene hen -: (en kwam dan na dat jaar ), hij vertelde hen dat iets hem niet vroeg God had hem een jaar geleerd waarin Agat-mensen regenden . En Al-Qurtubi vermeldde op gezag van Qatada dat hij zei : God heeft hem een ​​Sunnah-kennis gegeven waar ze hem niet naar vroegen om zijn deugd te tonen en om zijn plaats van kennis en zijn kennis te informeren ….

…Wie een sultan in een huis ziet en een moskee of een land binnengaat, is het bewijs dat er een ramp plaatsvindt voor de mensen van die plaatsen, en wie ziet dat hij tegen de sultan vecht of dat de sultan ruzie met hem maakt, hij zal zijn behoefte, en wie ziet dat de sultan zijn rechterhand afhakt, zweert bij hem, en wie ziet dat de sultan van een hoge plaats is gevallen, of een beest hem heeft afgesneden of zijn pet, zijn zwaard of zijn hoofd heeft geschoren , dan is het zijn verwijdering of dood, en wie ziet dat hij een sultan is geworden, als hij daarvoor waardig is, dan wordt hij verheerlijkt en een staat, en als hij niet waardig is, dan is het een ongeluk voor de zoeker, en wie ziet dat de sultan hem uitbreidt met een eenvoudig middel, dan verkrijgt hij levensonderhoud en een zegen, en als hij hem gescheiden ziet, zal hij met iets goeds worden gekweld. Vloeiendheid in het gezicht, en wie ziet dat hij hem kleedt en geeft hem of berijdt hem geïnstalleerd, dan krijgt hij een sultanaat van hem, en als hij daartoe gekwalificeerd is een baan op zich nemen, moet hij die overnemen, en als hij ziet dat hij met hem eet of hem voedsel geeft, dan zal hij van zijn kant net zoveel verdriet hebben als hij hem heeft gevoed en wie ziet dat de sultan een plaats en het zijn niet zijn zaken Het is een vernedering en oneer, en als de sultan rechtvaardig was, werd er gezegd dat hij gerechtigheid betoonde op die plaats, en wie zag dat de sultan iets uit zijn kleding nam, hij zou zijn geld aannemen, en als hij een isolerende baan had of een gepensioneerde, dan was zijn pensioen depressief en vernederd, en wie zag dat de sultan naar een hoge plaats steeg en dat er niets hoger is dan hij Het is het einde van zijn bevel en de ondergang van zijn autoriteit en degene die het in A. zag. De sultan heeft wat hij te schande maakt, want het is een gebrek in zijn pracht, en als hij ziet wat hem siert, dan is hij daar tegen. En wie ziet dat de sultan zat om het werk van de mensen te dienen, dan is hij het bewijs dat hij aandacht heeft voor hun belangen, en als hij ziet dat hij slaapt, dan is hij daar tegen. En wie een van de vertegenwoordigers ziet, dan is hij verheerlijkt en een staat. Misschien geeft het visioen van de vertegenwoordiger de sultan aan en degene die hij zag dat de vertegenwoordiger een sultan is geworden, omdat hij standvastig in hem is en zijn pracht verhoogt, in tegenstelling tot wanneer hij zag dat de sultan een plaatsvervanger werd, dan is zijn uitdrukking tegen hem…

…Abu Sa’eed zei de predikant Shirt Man Vrouw, Vrouw man zegt, ~ kleed je je zoals je ze kleedt ~ en schendt Cynomys en noemt ze gewone armoede , schending van de armoedeboek van de borstzak, hoewel hij zag dat veel Qmassa-visioenen veel voordelen verkregen in het Hiernamaals een grote beloning, en het hemd zou worden geïnterpreteerd als iemands verdiensten, zijn levensonderhoud, zijn religie, zijn vrouw en zijn affaire ….

…Abu Saeed, de prediker, zei : De vos is de vijand van een leugenaar, en wie een vos ziet, kleedt zijn vrouw, dan heeft zijn vrouw overspel gepleegd ….