…Verwoesting duidt in een droom op de verstrooiing van het gezin en hun dood . De vernietiging van de stad duidt op de dood van de koning, of zijn onderdrukking, net zoals de dood van de koning duidt op de vernietiging van de stad . En wie zichzelf in puin ziet, zal worden gekweld door opstaan ​​die ze niet kunnen hebben . En wie ziet dat een stad is verwoest door aardbevingen of iets anders, zal ter dood worden veroordeeld . En wie een welvarend dorp ziet verwoest en zijn boerderijen ontwricht, dan overkomt misleiding of ongeluk zijn eigenaars, en als hij het vol macht ziet, dan is het de gerechtigheid van de religie van zijn mensen . En wie de wereld verwoest ziet door boerderijen en woningen, en hij ziet zichzelf in puin, met een goede vorm van kleren en boten, dan is hij een wereld die haar op een dwaalspoor zal brengen . En wie ziet dat de muren van het huis verwoest worden door een stroom, dan is het de dood van zijn vrouw . En wie ziet dat zijn huis erop is gevallen en dat er stof is, dan zijn het de mazelen . Misschien was de val van het dak een ramp . En wie de ruïne ziet, zal terugkeren naar een waar gebouw, want dat is goedheid in de religie van de eigenaar, en zijn terugkeer van dwaling naar leiding . En wie iets van zijn huis, paleis of huis ziet vallen, en hij is afwezig, dan moet hij het betalen . En als de wind een huis neerhaalt, dan is het de dood op die plaats door toedoen van een onrechtvaardige heerser . En wie ziet dat hij een huis of oude bouwwerken vernietigt, dan zal het kwaad hem overkomen . En wie ziet dat zijn huis tegen hem is ingestort, en sommigen van hen zijn ingestort, dan sterft er een persoon in, of overkomt de eigenaar een ramp of een vreselijk ongeluk . Als een vrouw ziet dat het dak van haar huis is ingestort, dan is het de dood van haar man . En wie ziet dat de cilinder van zijn huis kapot of vernietigd is, dan zal hij of een deel van zijn familie die door hem geliefd zijn, sterven, en elke breuk of afbraak van een huis of muur is een ramp . En als Sultan zag dat zijn huis was verwoest, zou dat hem toch verwijderen ….

…Pantoffels duiden in een droom de bediende, geld en bescherming tegen ongeluk aan . En wie zag dat hij twee pantoffels droeg, reisde in de zee . Het dragen van smalle pantoffels duidt op angst, angst en een vraag naar schulden, en misschien duidt smalle pantoffels op beperkingen bij mannen . Ze zagen nog steeds dat het zijn zorgen en verdriet wegnam . Het dragen van pantoffels met pallets duidt op een toename van het prestige en de breedte van het levensonderhoud . En er werd gezegd : het visioen van de pantoffels tijdens de komst van de winter geeft goed aan, en in het beheer ervan, of in de zomer geeft het hun bezorgdheid aan . En wie zag dat zijn pantoffels in een put vielen of werden verbrand, zijn vrouw stierf . En de nieuwe pantoffels als het smal is, dan is het een religie die wordt geëist, en als het breed is, dan zijn zij het . De pantoffels zijn een niet-mahram-persoon die aan het vasten of reizen is, en als hij een khuff ziet en deze niet draagt, zal hij geld krijgen van de niet-Arabische mensen . Hij die eenvoudige pantoffels draagt, reist ver of dichtbij, of trouwt met een maagd . Als de pantoffels kapot waren, zou de vrouw een kledingstuk zijn . Als de slipper in een put valt of verloren gaat, laat hij hem los en als hij hem verkoopt, gaat hij dood . Als hij de sandalen van hem stal, kreeg hij twee tegenslagen, en als een wolf of een vos op zijn pantoffels sprong, waren ze immoreel en volgden ze zijn vrouw . Als hij loszittende pantoffels draagt, wordt hij door zijn vrouw meegenomen . Als hij pantoffels draagt ​​met een patch aan de onderkant, dan trouwt hij met een vrouw die een zoon heeft . En wie zijn oude pantoffels is kwijtgeraakt, de schuld wordt van hem verwijderd . En pantoffels passeren vee, dus elk ongeluk dat met pantoffels gebeurt, komt voor bij zijn vee . En wie één muiltje heeft, is de helft van zijn geld kwijt . En als hij het samen ging verstoppen, is al zijn geld op . En er werd gezegd : de oude khuff is een schuld en gevangenisstraf, en de slaaf is een vrouw, en als hij ziet dat hij een khuff heeft gevonden, geeft hij aan dat hij in zijn lichaam werkt voor het hiernamaals, of dat hij zijn verplichting en maakt het voor velen gemakkelijker . En de kameel was lichter in een droom, met kracht en reizen, en misschien duidde de traagheid van de kameel op zijn beurt bij volle maan of pijn, of de voorbereiding op zaken en een goede vooruitgang . Zie ook de schoenen, zie de zeppelin en zie de zool ….

…Shirt Als je droomde dat je een hemd droeg, voorspelt dit dat je door je kleurrijke, abnormale gedrag afstand zult nemen van je geliefde . Als je je overhemd kwijtraakt, voorspelt dit ongeluk in werk en liefde . Een gescheurd overhemd symboliseert ongeluk en armoede op gezinsniveau, terwijl een vuil overhemd in een droom voorspelt dat je een besmettelijke ziekte krijgt ….

…Polshorloge Als u droomt van een polshorloge, betekent dit dat u succesvol zult zijn in goed gecontroleerde commerciële speculaties . Als je op een horloge kijkt hoe laat het is, worden je inspanningen gefrustreerd door de concurrentie . Als u een polshorloge breekt, wordt u bedreigd door ongeluk en verlies . Als u een flesje met een polshorloge laat vallen, voorspelt dit onverschilligheid of ongelukkig gezelschap . Maar als een vrouw een polshorloge verliest, geeft dit aan dat intimidatie door het gezin tot ongeluk zal leiden . Als je je voorstelt dat je een polshorloge-dief bent, zul je te maken krijgen met een gewelddadige vijand die je reputatie zal aanvallen . Geef je een horloge cadeau, dan betekent dit dat je last krijgt van verminderde rente door het volgen van triviale ontwikkelingen ….

…Speer Het zien van speren in een droom duidt op oorlog, strijd en geschillen, en duidt op stekende symptomen en onrechtmatig gewin . En de overwinning van de ziener op zijn tegenstanders . En de speer is het equivalent van de koning in de hoedanigheid van staat . En de speren duiden de hervormer van de hypocrieten en de mensen van de warp aan . En de speren realiseren zich de grote taken en de grote buit . En de speer in een droom is een stok van de luit, een kanaal van een canule en een foutlijn . En de speer is een vrouw of een jongen of een certificaat van waarheid of reizen . Wie ziet dat hij een speer in zijn hand heeft, zal een jongen baren . Als de speer in Sinan was, zou zijn zoon de bewaker van het volk zijn . Het breken van een speer is een fout in de jongen . En elke breuk is er niet goed genoeg voor . En wie een speer in zijn hand ziet terwijl hij rijdt, dan is hij een macht van verheffing en glorie . Als de speer werd toegeschreven aan de sultan en vervolgens werd gebroken, dan gebeurt er binnen zijn gezag een ongeluk . En als het aan een broeder wordt toegeschreven, dan is het een ongeluk in hem, dat wil zeggen als het breekt en het weggooit en niet kan worden gerepareerd . En het verlies van de tand is de dood van zijn broer of zoon, en ook van de mazraq . En de speer is een broer of eigenaar die zijn eigenaar verdedigt . En wie een speer in zijn hand ziet terwijl hij hem over de markt drijft, dan zal hij een mannelijke zoon hebben, en als hij hem achter zijn deur legt of hem met de hand bedekt, dan baart zijn vrouw een dienstmeisje . En de speer zonder ijzer is een dochter van de zwangere vrouw, en dat meisje had dochters volgens het aantal knopen van de speer als de ziener haar telde . En wie ziet dat een sultan hem een ​​speer geeft, neemt een mandaat op zich . En als de speer een vlag was, had de staat een reputatie . En wie iemand ziet steekt hem met een speer, hij verwondt hem met zijn tong en steekt zijn eer neer . En als een koning ziet dat zijn speer te ver is gegaan, dan verduistert hij zijn kudde . En wie zag dat hij met een speer werd neergestoken en dat er bloed uit hem vloeide, zal worden beloond voor wat hij van de spits heeft geslagen . En er werd gezegd : zijn lichaam is gezond en zijn geld is overvloedig . Als hij afwezig was, zou hij veilig naar zijn familie terugkeren . En wie denkt dat hij is verwond door een speer en de wonden worden erger, dan slaat de gewonde persoon van de gewonde persoon het verboden geld toe, dus als de speer wordt afgesneden met een vlees of een orgaan, en dit in de handen van de dader, dan schrapt hij van de benadeelde persoon iets dat verwerpelijk is in de schulden . En wie ziet dat hij de vijanden met zijn speer heeft bestreden, zal onwettig geld krijgen ….

…En wie ziet dat hij in een schip is, dan is hij in een schip, hij is ziek, of gevangengezet, of iets dat hem ervan weerhoudt op te staan ​​in zijn zaak, en het schip kan zijn verlossing zijn van wat hij vreest en waarschuwt, en het kan een vrouw zijn. Als hij alleenstaand is, trouwt hij en wie ziet dat hij een schip bouwt of het bezit of koopt, of aan hem geschonken is of erin zit, dan trouwt hij Een vrouw of hij koopt een dienstmeisje en wie ziet dat hij op een schip zat en gaat van haar uit om aan land te gaan, dan zal hij worden gered van benauwdheid, opsluiting, zorgen, verdriet, ongeluk en ziekte, en wie ziet dat het schip zijn koers voortzet, de bezorgdheid is zwakker en haast zich om zijn eigenaar van hem te verlaten, zelfs als hij gevangen zit zolang hij in de gevangenis zit, of hij is lange tijd ziek, of een reis wordt hem onmogelijk gemaakt Of hij vroeg om een ​​zaak die hij niet bereikte, en degene die zag dat het schip stond in het stilstaande water, dat was moeilijker voor hem en voor zijn ontsnapping, en er werd gezegd dat degene die zag dat hij zich in een zeeschip of in de rivier bevond, dan een sultan of een heerser binnengaat, en wie ziet dat hij opstijgt naar een schip uit het midden van de zee nadat hij zeker is van de vernietiging die hij schuldig was, berouw had van zijn schuld, of een arm persoon zoon die welvarend was, of een patiënt die kennis zocht, of een bezorgde persoon die nog steeds bezorgd was, of een alleenstaande man die trouwde met of vriendschap sloot met een dienstmeisje, en degene die zag dat hij op een schip was en zonk en hem vrede gaf, dan verdrinkt hij in een wereldse zaak en zijn gevolg is goed, en wie ziet dat zijn schip door hem kapot is gegaan en dan haar planken inhaalt, het is een ongeluk bij een vader of oom of iets dergelijks, van gevaar dat Hij heeft en kan aangeven de dood van zijn eigenaar, en wie ziet dat zijn schip in de lucht vliegt, dan is het onvermijdelijk zijn dood…

…De Antichrist : Hij is een bedrieglijke en onrechtvaardige autoriteit, en vervult niet wat hij zegt, en hij heeft arme volgelingen en de politieagent als hij met zijn helpers komt, omdat hij angst, waanvoorstellingen, verdriet, afschuw, kwelling en gevaar is . Evenals iedereen die slechte autoriteit heeft . En degenen met kwaad van ongedierte, en de hoektand van leeuwen als het schadelijk was, dan is het redding en overwinning . En alles wat iemand ziet dat hij het bevel van de koning heeft overgenomen, duidt op een voordeel dat hij van de koning krijgt voor zijn bevel . Hulp is een man die helpt met leugens . Degene die in zijn huis hulpmiddelen ziet die witte kleren hebben, dan is het goed nieuws voor hem en de redding van diegenen die onrustig, vreselijk, bedroefd of iets dergelijks zijn, dat wil zeggen, als ze zwart zijn, dan is hij ziek of bezorgd , of geschokt, en ongeluk is een voorbode van het verlaten van het gebed, en als hij ziet dat hij vluchtte en het ongeluk hem vereist, haalde hij hem in en nam het en sprak met woorden waarmee de slechten werden geconfronteerd, want hij schiet tekort in het donkere gebed en berouw . En Fahd is een man op het pad van de Penguins ….

…Al-Qanater : De onbekende qantara duidt de wereld aan, vooral als die tussen de stad en de begraafplaats ligt, want de wereld gaat voorbij en duurt niet lang . Misschien duidde het de schepen aan, want het is als de afstand en het bemiddelende pad tussen de twee plaatsen, en het kan de sultan, de heerser, de moefti en iedereen met wie de mensen hun zaken bereiken en van zijn spijker een brug maken in hun stallen, en het kan het pad aangeven omdat het een obstakel is in de menigte tussen hem en het Paradijs . Degene die in een droom op een boog over de wereld naar het Hiernamaals passeert, vooral als hij na zijn oversteek dode mensen vindt, of een huis betreedt waarvan de constructie, familie en positie onbekend is, of een vogel ermee vliegt, of wordt opgeslokt door een dier, of valt in een put of een kuil, of stijgt op naar de lucht, dat alles als hij ziek is in waakzaamheid . En als hij niet ziek was, keek ik, en als hij op reis was, zou ze hem hebben verteld dat hij zijn reizen zou doorbrengen, en ik zinspeelde op wat hierboven werd gepresenteerd door de tekenen van goedheid en rijkdom, of kwaad en armoede dat hij gaf hem bij het afdalen van de Qantara . Als hij teruggaat naar vruchtbaarheid, vijgen, gerst, dadels, een vrouw of een oude vrouw, komt hij uit op rente en geld, en als hij naar een land en een moskee gaat, wil hij tijdens zijn reis ofwel hadj zijn. , verovering of binding . Als ze een leeuw, slib, stro, stro, zwarte druiven, Sudan, afgesneden water of een stromende beek ontving, dan is er niets goeds aan alles wat hij tegenkomt tijdens zijn reizen of wanneer hij zijn familie bereikt, en als er een argument voor hem of een president die het nodig heeft en hij zag van hem het bewijs ervan Alles wat hem werd geopenbaard van goed of kwaad . Wat betreft degene die een brug of brug wordt, hij zal autoriteit verwerven en hem, zijn positie en wat hij heeft nodig hebben . Kolommen : De kolom geeft iedereen aan die erop vertrouwt en wat een burgemeester, doop en pilaar is, zoals de islam, de koran, de soenna, jurisprudentie, religie, sultan, jurist, heerser, vader, meester, echtgenoot, voogd, getuige, vrouw en status . Door de locatie van de pilaar en de toename van de droom en de kenmerken van de slaper, wordt dit bewezen door de interpretatie van de materie en de realiteit van het visioen, dus wie een pilaar ziet, is gekanteld van zijn plaats en bijna van onderaf gevallen de constructie ervan, en als het in de Grote Moskee is, dan is een man van de mannen van de sultan het met hem eens of staat op het punt af te wijken van zijn gehoorzaamheid of van zijn leer, of een man onder de geleerden of de rechtvaardigen, hij keert zich af van zijn kennis en neigt niet eerlijk te zijn voor een verzoeking die hem binnenkwam of hem kwelde, en als hij in een stammoskee is, dan is hij zijn imam, zijn muezzin, of degene die hem bouwt en hem dient . En als de pilaar in zijn huis en zijn woning is, en als de visionair een slaaf is, dan is de pilaar zijn meester die in hem verandert en het lijkt hem dat hij een hekel heeft, en hij vreest hem als hij bang voor hem was in een droom dat hij op hem zou vallen, en als hij een vrouw was, dan is de pilaar haar echtgenoot, en als hij een man is, dan is de pilaar zijn vader en de val van de pilaar is de ziekte die aan hem wordt toegeschreven Of hij stierf als hij was ziek, en evenzo als hij naar de hemel rees en er niet in was, of in een put of een put viel en niets zag . Als de pilaar een van de pilaren van de kerken is, dan wordt eraan toegeschreven wat er werd gedaan door een ongelovige of ketter, zoals monniken, diakenen en ketterijhoofden ….

…Wat betreft graven en begrafenissen, wie ziet dat hij voor zichzelf of voor anderen een graf of een kuil heeft gegraven, bouwt een huis in dat land of woont erin, en wie ziet dat hij een graf begraaft, zijn leven zal worden verlengd en zijn leven zal worden verlengd. de gezondheid zal duren, en wie ziet dat hij in een graf werd begraven zonder te sterven, zal worden opgesloten en kan in zijn zaken van streek raken. Hij zag dat hij werd begraven in een graf in de vorm van de doden zonder vulling, dus trouwt hij met een vrouw, en wie ziet dat hij door de graven zwerft en van hen weggaat terwijl ze open zijn, gaat de huizen binnen van de mensen van innovatie of de huizen van de gevangenis, en wie ziet dat hij een moslimman is, werpt hem in het verderf. En wie ziet dat hij een graf op een dak graaft, zal een lang leven leiden, en wie ziet dat de graven groen zijn, dan zijn de mensen overgeleverd en wie ziet dat de graven regenen, het is een genade van de Almachtige God. op hen. En wie ziet dat hij levend begraven is, dan triomfeert hij over zijn vijand, en wie ziet dat een groep iemand heeft begraven, ze zijn fanatiek over zijn vernietiging en van Hij zag dat hij zijn vijand begroef, dus hij zou het winnen…

…Voer je het gebod van de doden uit door middel van visioenen? Dit is een vraag die vaak wordt gesteld door bellers of bezoekers van de site, en misschien is het eenvoudigste om hier te zeggen; Ik zeg : de implementatie van de geboden door middel van visioenen is bewezen, gebaseerd op het verhaal van Thabit bin Qais bin Shammas, en het was een van de metgezellen’s keuze, moge God tevreden zijn met hen, en het is bewezen dat de Heilige Profeet , moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei hij tegen hem : O Thabit, aanvaardt u niet om welwillend te leven en een martelaar te doden en de hemel binnen te gaan? . Malik, een van de vertellers van de hadith, zei : Thabit bin Qais werd op de Dag van Yamama vermoord als martelaar . En het verhaal van Thabit bin Qais genoemd door Ibn al-Qayyim in het Boek van de Geest, hij zei : Toen de dag van al-Yamamah de oorlog was tegen de afvalligen, ging Thabit op pad met Khalid bin Al-Walid om tegen Musaylimah te vechten, en toen ze elkaar ontmoetten en werden ontmaskerd, zeiden Thabit en Salim, de meester van Abu Hudhayfah : Dit is hoe we vochten met de Boodschapper van God. Toen groef iedereen een kuil en bleef staan ​​en doodde totdat ze werden gedood, en op Thabit die dag was een schild voor hem kostbaar, en een moslimman passeerde hem en nam haar mee, en terwijl een moslimman sliep terwijl hij naar hem toe kwam in zijn slaap – dat wil zeggen, een vaste – toen zei hij tegen hem : ik zal je een gebod geven, dus je moet niet zeggen dat dit een droom is die je verliest, ik ben toen ik werd vermoord, een moslimman passeerde me en nam mijn schild, en zijn huis was aan het uiteinde van de mensen, en op zijn schuilplaats een hengstpaard – dat is om te rennen van vreugde en activiteit – en hij was voldoende op het schild met een touw – dat wil zeggen, een aantal van stenen – en boven het touw dat hij achterliet – dat op de rug van een dier was gelegd om te rijden – dus ik werd onsterfelijk Dus hij moest naar Deri worden gestuurd en het nemen, en als Medina voor de opvolger van de Boodschapper van God kwam , wat betekent Abu Bakr Al-Siddiq, en zeg dan tegen hem : ik heb zus en zo van religie, en die-en-die van mijn klas is oud . Dus de man werd onsterfelijk, dus hij vertelde het hem, en hij stuurde naar het schild, en hij bracht het en vond het zoals hij hun vertelde in het visioen onder het touw, en toen de Perzen als hij, en Aboe Bakr keurde het goed. rest van zijn testament . Ibn Abd al-Barr en andere Ouden, evenals Sheikh Muhammad bin Uthaymeen uit de hadiths, moge God hem genadig zijn, zeiden : Abu Bakr autoriseerde zijn wil voor het bestaan ​​van aanwijzingen die de oprechtheid ervan aangeven . Ibn Abd al- Barr zei : We kennen niemand wiens wil werd goedgekeurd na zijn dood, niet de vaste bin Qais, moge God hem genadig zijn . Zoals de nobele lezer opmerkt, kwamen Khalid bin Al-Walid, Abu Bakr en de metgezellen met hem overeen om deze visie te implementeren en te implementeren wat erin stond . Maar Abu Bakr, de Heilige Profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, zei over hem : Mijn jaren en de soenna van de rechtgeleide kaliefen zouden op jullie moeten zijn . Enz. Hadith, en hij is een van de verdiensten, status en kennis van de metgezellen in het bijzonder en moslims in het algemeen, en zijn ijver hierin doet ons niet de uitvoering van de geboden van de doden erkennen door middel van visioenen van anderen, vooral die gerelateerd aan daden van aanbidding, en dit is een van de grootste deuren waardoor veel ketterijen en mythen ons zijn binnengedrongen. Inderdaad, de strijd die de dood van veel onschuldige mensen heeft veroorzaakt, en misschien enkele van de soefi’s, moge God hen hebben geleid, is in deze gevaarlijke helling gevallen door te beweren dat hun nobele profeet naar hen toe kwam en hem feitelijk toestond of hem zegende voor een daad. Uithoudingsvermogen, het is een afgewezen roman . Wat overblijft van deze kwestie blijft voor een van de doden om een ​​van de erfgenamen te komen vragen om iets dat niets met religie te maken heeft, maar eerder een kwestie van het openbare leven of belangen die ermee verband houden, of een orde die is ingesteld in de tekst van de sharia. Zoals Sunnah, liefdadigheid, Hajj, Umrah, verwantschapsbanden, nakoming van de schuld die hij verschuldigd is aan God of aan een mens, en andere dan deze beelden. Hier wordt naar gekeken, en na het presenteren van het visioen aan degenen die vertrouwd zijn met zijn kennis, moet deze overledene worden ontslagen en is er geen schaamte, zo God wil . En God weet het het beste ….

…Wie in een droom ziet dat hij de grond aan het graven is, zal evenzeer met geld worden geslagen als met graven, en zoveel als hij uit het vuil haalt als het droog is . Als het nat is, dan beraamt hij een persoon met geld dat niets anders van hem oplevert dan vermoeidheid, en vermoeidheid volgens de hoeveelheid vocht van de grond . En boren is sluwheid en bedrog, en kan de hoef doden . En wie ziet dat hij aarde aan het graven is en vuil opzuigt, en hij is ziek of heeft een zieke, dan is dat zijn graf, en als hij reist, is dat zijn reis, en vuil is zijn winst bij deze reis . En wie ziet dat hij een put of kanalen aan het graven is, of hij denkt dat hij ze aan het graven is om water te putten, als dat voor hemzelf is, dan is het zijn eigen levensonderhoud, en als hij het water heeft gemaakt in wat hij graaft, dan is dat een complicatie in zijn levensonderhoud . En als hij ziet dat hij eet van het land dat hij graaft, dan zal hij worden geraakt met het geld dat hij ervan at, en het geld dat hem overkomt door misleiding zal hem schade berokkenen . En wie zag dat hij in een put zat, hij scheidde van zijn vrouw, en als hij zag dat hij in een put zat en er niet in ging, zou er ruzie ontstaan ​​tussen hem en zijn vrouw, en toen klapten ze in elkaar . En wie zag dat hij uit een klein hol kwam, als hij ziek was of een gevangene, hij zou eruit komen waar hij in zat . En wie ziet dat hij afwezig is in een kuil waar geen uitweg is, dan mag hij iets doen naar de hoeveelheid, diepte en breedte van het graven . En wie ziet dat hij in een gat is gevallen, schreeuwt om hulp naar iemand die hem opricht, en dat niemand naar hem toe komt, want dat is zijn put . En de kuilen duiden op een korte reis . Boren is een plot, en het is ook een ambacht uit zijn afleiding . De put is een arme, onzichtbare vrouw . En misschien duidt de put op veiligheid tegen angst en op redding van tegenspoed, vooral voor degenen die erin zijn verdwenen van een vijand, en als hij goed voedsel of zoet water in de put vindt, of wat er in zijn awrah verborgen is, dan zal hij hebben een levensonderhoud van een plek die niet telt, of te verzoenen met degene die het beraamt ….

…Het visioen van Al-Mobtan op gezag van Makhzum bin Hani Al-Makhzoumi op gezag van zijn vader – en er zijn honderdvijftig jaar voorbijgegaan – zei hij : Wanneer de nacht waarop de Boodschapper van God, moge God zegenen hem en schenk hem vrede, werd geboren, een gebroken iwan schudde en veertien balkons vielen er vanaf, en het vuur van Perzië was gedoofd en doofde niet duizend jaar daarvoor , en het meer daalde neer. Saveh , en mening Mobman Ebla moeilijkheden bij het leiden van de paarden peetvader werd afgesneden van de Tigris en verspreid in haar land , toen hij een fractie met afschuw vervulde welke mening Vsber zou aanmoedigen , en dan de mening die het niet verhult voor zijn ministers en Mrasbeth Hij zette zijn kroon en ging op zijn bed zitten en legde ze aan hem voor toen ze hem ontmoetten, vertelde hun over hem die hen erin had gestuurd en hen uitnodigde En terwijl ze zo zijn, toen er een boek aan hem werd genoemd bij het uitsterven uit het vuur , nam hij toe van zijn nood , en de afvalligen zeiden : En ik hervormde God de koning , ik zag op deze avond – en vertelde hem het visioen in kamelen – toen zei hij : Wat is deze Yamauban en hij wist dat bij zichzelf – toen zei hij : Ongeval Het komt van de Arabieren , dus schreef hij daarover : Hij die de koning der koningen brak aan Nu’man ibn al-Mundhir , maar nadat hij naar een man had verwezen die wist wat hij hem wilde vragen , en hij richtte zich tot hem Abd al-Masih bin Amr bin Hayyan bin Baqila al-Ghassani. Toen hij bij hem kwam, zei hij tegen hem : Weet je wat ik je erover wil vragen? Hij zei : Laat de koning me vertellen of ik kennis van hem heb. Anders heb ik hem verteld wie hij kent . Ze vertellen je wat de mening is , hij zei : me ervan bewust dat ik gratis woonde in de buitenwijken van al – Sham zei tegen hem Facet , zei : dood vraag hem wat ik hem vroeg en ik miste zijn antwoord , hij reed Abdul Christ-kameel zelfs gepresenteerd op Facet heeft toezicht gehouden op de dood en begroette hem en het leven niet Ihr Facet Gowaya hij schiep Abdul Christus Hij zegt een dove moeder die de samenkomsten van Jemen hoort en zeven verzen van poëzie noemde . Toen Satih zijn haar hoorde, hief hij zijn hoofd op en zei : De dienaar van Christus op een kameel viel op het dak en hij heeft het graf vervuld. De vallei van Ashawah en het meer van Sawa stroomden over, en het vuur van Perzië was gedoofd, dus de Levant is niet voor de oppervlakte van Shama, van wie er koningen en koninginnen zijn volgens het aantal balkons en alles wat komt. Toen bracht Satih zijn plaats door, dus ging Abd al-Masih op reis en hij zei – en hij noemde hem zeven verzen van poëzie. Toen Abd al-Masih naar Kashri kwam, werd mij verteld door te zeggen dat Suatih zei totdat hij veertien koningen onder ons had, wat zaken en zaken waren. Tien van hen regeerden over vier jaar, en de rest aan de opvolging van Othman bin Affan – moge God tevreden met hem zijn – en op basis van het visioen dat plaatsvond, wat werd bevolen door Abdul-Muttalib bin Hashem, de grootvader van de profeet, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, die Zamzam naar Anders groef op zijn locatie en gratie voor het effect ervan. Ibn Ishaq vertelde me Yazid bin Abi Habib al-Masri, op gezag van Murthad bin Abdullah al-Yazni, op gezag van Abdullah bin Zaryer al-Ghafiqi, dat hij hoorde over Ibn Abi Talib – moge God tevreden met hem zijn – de hadith van Zamzam vindt plaats toen hij Abdul Muttalib opdracht gaf om het te graven, dus Abd al-Muttalib zei dat ik uitslaap. Toen de steen naar me toe kwam, zei hij : ik graaf goed. Hij zei : ik zei: wat heb je eraan? Hij zei : Toen vertrok hij van mij. Toen ik de volgende dag terugkeerde naar mijn bed en erin sliep, kwam hij naar me toe en zei : Graaf een put . Hij zei : Dus ik zei : het klopt niet . Hij zei : toen ging hij weg . Toen het morgen zover was , keerde ik terug naar mijn bed en sliep erin , dus hij kwam naar me toe en zei : Graaf de gek , hij zei : Dus ik zei : wat is degene die gek is? Hij zei : toen verliet hij me . Toen ik de volgende dag naar mijn bed terugkeerde en erin sliep, kwam hij naar me toe en zei : Dig Zamzam , hij zei : Ik zei : Wat is Zamzam? Hij zei : Bloed nooit en rouw nooit , de grootste pelgrims krijgen water , en het is tussen het graan en het bloed , in de put van de machtige kraai , in het dorp van mieren . Ibn Ishaq zei : Toen tussen hem dat aangegeven door de plaats en wisten dat hij morgen had bekrachtigd Bmaolh en zijn zoon Harith bin Abdul Muttalib niet hem die dag werd geboren andere haf toen hij aan Abdul verscheen grote vraag Quraish vouwen wist dat toen hij besefte dat zijn nodig hebben en ze tegen hem en ze zeiden : O Abdul Muttalib het goed Onze vader Ismaël, en dat we er recht op hebben . Dus we waren met jou erin . Hij zei : ik doe deze kwestie niet. Deze zaak werd er zonder jou aan toegewezen en ik heb het uit jullie midden gegeven . Dus zeiden ze tegen hem: zo doen we recht aan hem , want ik verlaat je niet voordat we er ruzie over hebben . Hij zei : Dus maak tussen mij en jou wie je wilt, ik veroordeel je aan hem , ze zeiden : Priesteres Bani Saad bin Hudhaim? Hij zei : Ja , hij zei : En het was onder toezicht van de Levant, dus Abd al-Muttalib reed met een groep van zijn vaders zonen van Bani Abd Manaf en reed van elke stam uit de Quraysh van Nafar. Hij zei : En het land is dan een contingent . Hij zei : Dus ze gingen uit, zelfs als er enkele van deze verschuivingen waren tussen de Hijaz en de Levant. De Muttalib en zijn metgezellen hadden dorst totdat ze zeker werden van de dood, dus zochten ze bij de Quraysh-stammen met hen, en ze weigerden en zeiden : We zijn in een metafoor en we zijn voor onszelf bang zoals wat er met jou is gebeurd . Toen Abdul Muttalib zag wat de mensen deden en wat hij vreest voor zichzelf en zijn metgezellen, zei hij : Wat zie je? Ze zeiden : we hebben niets anders gezien dan je mening volgen, dus we hebben doorgenomen wat je wilde . Hij zei : ik zie dat ieder van jullie het voor zichzelf graaft als je nu veel kracht hebt. Telkens wanneer een man sterft, duwen zijn metgezellen hem in zijn kuil en laten het hem zien totdat de laatste van jullie één man is, het schandaal van één man , een gevangene van een dorp waar hij allemaal samen op reed . Ze zeiden : Ja, wat ik besteld heb . Dus elk van hen stond op, groef het en zat toen te wachten op de dood van de dorst . Bovendien zei Abd al-Muttalib tegen zijn metgezellen : Bij God, als we ons in onze handen werpen, is de dood dat ook. We slaan niet op de grond en zoeken niet zelf vanwege onmacht. Hopelijk zal God ons in sommige landen van water voorzien. uitgezonden door de uitbarsting van Takht Khvha werd aangesteld als zoet water, vergroot Abdul Muttalib en de grootte van zijn metgezellen kwam toen naar beneden en dronk en dronk zijn metgezellen en trok zelfs Osagathm gevuld toen riep de stammen van Quraish : Kom naar het water dat God ons heeft gegeven om Vacherboa en Astqgua te drinken kwamen ze Fsharbwa en Astqgua zeiden toen : moge God je aan ons hebben besteed , o Abdul Muttalib, bij God, we maken nooit ruzie met je in Zamzam . Het water dat je gegeven wordt om dit te drinken in deze wildernis, wat een gegeven is dat je Zamzam drinkt, verwijst naar de Sagaatk-volwassene , en hij kwam terug en keerde met hem terug en bereikte de priesteres niet en stierf tussen hem en hen . Ibn Ishaq zei : Dit is degene die mij bereikte vanuit de hadith van Ali bin Abi Talib – moge God tevreden met hem zijn – in Zamzam . In de roman Bayhaqi is de context de context waarin het voorgaande en waarin hij zei : hij heeft zelfs Fajrgaha water toevertrouwd in de beslissing en dan bloeden Tbhrha niet eens en toen bouwde hij een zwemmende Vtefq hij en zijn zoon Bntzaaan. Ze vullen dit bassin, dit resulteert in hem Haj Vixrh-mensen apart van de Quraish-nacht Faisalha Abdul Muttalib wanneer het wordt , wanneer hij zijn corruptie at genaamd Abdul Muttalib Rabbo Vari in een droom die tegen hem werd gezegd : Zeg : O Allah, ik doe het niet los het op voor bader maar is Sharp oplossing Lobel , dan Kvihm , dus hij Abdul Muttalib toen Quraish het niet eens was in de moskee riep met hem dat ik toen besteedde niet zijn bekken bedierf door een van de Quraish Behalve een ziekte in zijn lichaam gooien totdat ze vertrokken zijn bekken en water geven ….

…En wie ziet dat hij over een rivier, een put, een kuil, een klif of iets dergelijks springt, dan keert hij van een onaangename toestand naar een goede toestand en ontsnapt aan een onaangename zaak en wordt hij eerder bevrijd ….

…Deze droom is een slecht voorteken . Als je een boer bent, zul je zien dat je oogst verdord is en je vee mager en ziek . Voor zakenmensen betekent het schulden die ze zich niet kunnen veroorloven vanwege hun accumulatie . Voor jonge mensen betekent het een mislukt huwelijk en de dood van dierbaren . Als je je kist in een droom ziet, duidt dit op een nederlaag op het gebied van werk en de mogelijkheid van gezinsverdriet . Als je droomde van een kist die uit zichzelf beweegt, dan betekent dit ziekte en huwelijk tussen familieleden . Verdriet en plezier zijn met elkaar verweven . De dood kan worden gevolgd door deze droom, maar er zal goed zijn . Als je je lichaam in een doodskist ziet, geeft dit aan dat moedige pogingen je zullen afstoten met nederlaag en vijandschap . Als je droomt dat je merkt dat je op een doodskist zit in een rijdende dode auto, betekent dat wanhoop als het geen chronische ziekte is die je treft of iemand treft die met je verbonden is . Het kan ook duiden op ruzies met het andere geslacht . Het zal uw gedrag ten opzichte van een vriend heroverwegen . Als je een kist ziet, duidt dit op een catastrofaal verlies en de vroege vernietiging van een dierbaar familielid. Als je in een kerk een met bloemen bedekte kist ziet, duidt dit op een ongelukkig huwelijk ….

…Orthodontie : het geeft de volgorde van de financiële zaken van de ziener aan, en het kan gerechtigheid na onrecht aangeven, en het kan de reparatie van de auto en de wijziging van de geboortedatum aangeven ….

…Het wiel : een man van voordeel, een gelovige die in de aangelegenheden van mensen zoekt naar zaken van de wereld en religie, dus wie ziet dat hij er water mee put om daarmee de wassing uit te voeren, dan heeft hij de hulp van een gelovige man die eraan vastzit. aan de religie van God Almachtig, omdat conceptie een religie is . Als hij de wassing doet en zijn wassing ermee doet, dan zijn alle zorgen, leed en religie voldoende . En er werd gezegd dat de emmer duidt op degene die aan de claim wordt toegeschreven, en van hem brachten ze ons naar dit en dat, of smeekten ons, en wie zijn emmer in een put maakte, keek naar zijn toestand, en of hij een huwelijk was zoeker, hij was getrouwd, toen was hij onfeilbaar en zijn verbond was het huwelijk, en de emmer noemde hem, zijn spermawater en de put zijn vrouw, en als hij een lam had Een jongen, zoals in het vers van de Almachtige : ~ Dus hij maakte zijn emmer en zei: ~Oh goed nieuws, dit is een jongen .~ Anders zal het profiteren van een reis of een eis, omdat de auto Yusef vond, vrede zij met hem, toen ze hun emmer schonken en kochten en verkochten met winst en rente. De dichter zei : En hij vroeg niet om de kost door wishful thinking … Maar emmers in de emmers gooien zal komen om ze in een fase en fase te vullen … Het komt met slib en een beetje water, zelfs als dat zo is. Een emmer-nemer die op zoek was naar kennis, de put was zijn leraar van wie hij zijn kennis putte, en wat hij aan water verzamelde is zijn geluk, zijn verdeeldheid en zijn deel ….

…Tunnel Als je jezelf door een tunnel ziet gaan, is dit een slecht voorteken en het betekent mislukking in termen van liefde en werk . Als je in de tunnel een trein ziet aankomen, voorspelt dit problemen op het gebied van gezondheid en een verandering in de aard van het beroep . Als u met een auto door een tunnel rijdt, voorspelt dit dat uw bedrijf niet bloeit en dat u veel mislukte en dure reizen zult maken . Als je een tunnel ziet instorten, voorspelt dit dat het falen van sluwe vijanden je omringen . Als u naar een tunnel kijkt, voorspelt dit dat u binnenkort met ongelukkige en trieste gebeurtenissen te maken zult krijgen ….

Autorijden Als u droomt dat u in een kar rijdt, duidt dit op een oneerlijke kritiek op uw schijnbare extremisme . U wordt gedwongen om dingen te doen die niet geweldig lijken . Als je droomt dat je in een openbare auto rijdt, duidt dit op een lage baan met weinig kans op promotie of promotie . Als het een bus is, zal hij een tijdje in slechte staat verkeren . Maar als anderen u in deze media op de markt brengen, zult u profiteren van de hoge kennis van de wereld en zult u altijd een uitweg vinden te midden van moeilijkheden . Als u een man bent, zullen uw verlangens in romantische relaties met vrouwen snel worden voltooid . En als je een vrouw bent, zul je de harten van mannen op een gemene manier bezetten of domineren nadat je erin geslaagd bent ze te beheersen ….

…De voeten zijn in een droom de versiering van iemands geld, zijn standvastigheid en zijn daden van gerechtigheid . En haar vingers zijn de versieringen van de dochters van de man, zijn bijvrouwen en zijn mannen . En haar botten zijn zijn geld, waarop hij moet berijden en zijn levensonderhoud . En haar op de voeten is een religie . En de voeten duiden zijn koets en zijn geld aan, en als hij ziet dat zijn voeten worden afgesneden, zal zijn auto omkomen en is zijn geld op . En als hij ziet dat hij een extra been heeft, neemt zijn levensonderhoud toe . En als de zondaar ziet dat zijn voet is verbeterd, geeft hij zijn berouw aan, en dat geeft voor de ongelovige zijn islam aan . Misschien geeft dit de basis in zaken aan en het goede resultaat in wat hij wil . Misschien duidt een goede basis op de voltooiing van het gebed . Zie ook de man ….

…De koper is een ster van auto’s : hij is in een droom de eigenaar van het huis van de koning . En het zien van Jupiter met de maan duidt op kopen en verkopen, levensonderhoud en hoge status . Als het bij de maan is en het afneemt, daalt of brandt, dan is het toegestaan ​​voor de voordrager, de verteller, de verhevene, de verteller of degene die het visioen uitdrukt, of het duidt op gebed, aanbidding en hadj ….

…Dam Als je droomt dat je met een auto langs een dam rijdt, voorspelt dit dat problemen en ellende je bedreigen . Als u uw reis voortzet zonder ongelukken, lukt het u om deze zorgen gaandeweg om te zetten in een nuttig voordeel . Als je paard langs een dam rijdt, geeft dit aan dat je zonder angst de valkuilen onder ogen zult zien die je pad naar rijkdom en geluk blokkeren en dat je ze zult overwinnen . Als je langs een dam loopt, geeft dit aan dat je een moeilijke strijd zult hebben om op te stijgen, maar dat je uiteindelijk een succesvolle beloning zult oogsten ….

…En wie er een pad op zag, hij zou tot het einde van zijn leven door het huis worden getroffen . Op wie de bloem ook verscheen, hij ontving de gunst en Jupiter ook . En wie een planeet berijdt, hij zal gezag, jurisdictie, voordeel en heerschappij hebben . Sommigen van hen zeiden : Wie ziet dat de planeten uit de lucht zijn verdwenen, zijn geld is weg, als hij rijk is en als hij arm is, zal hij sterven . Want wie kleine sterren in zijn hand ziet, zal man of dominantie onder mensen bereiken . En wie een planeet op zijn bed ziet, dan wordt hij genoemd, dan overtreft hij zijn leeftijdsgenoten, of hij dient een eerbare man . En wie de sterren samen zag komen en oplichten, hij geeft aan dat hij goed zal worden op het gebied van reizen . Als hij op reis is, zal hij met plezier terugkeren naar zijn familie . Sommigen van hen zeiden : Wie de planeten onder een dak ziet, is een slecht bewijs, en het duidt op de vernietiging van het huis van de eigenaar, en het duidt op de dood van de eigenaar van het huis . En wie ziet dat hij de sterren eet, eet mensen en neemt hun geld . En wie het inslikt zonder te eten, het edele volk zal zich met zijn zaken en zijn geheim bemoeien en misschien de Metgezellen beledigen, moge God tevreden met hen zijn . En wie de planeten in zich opneemt, hij zal leren van de geleerden . Wat betreft de vijf auto, Saturnus : de eigenaar van de marteling van de koning . De koper : de eigenaar van het geld van het onroerend goed . En Mars : de oorlogseigenaar van de koning . Venus : The King’s Woman . En Mercurius : de schrijver van de koning, en Suhail : een tollenaar, en dat was ook een freak . Al-Shari : Aanbidding zonder God, moge Hij worden verheerlijkt en verhoogd, en de interpretatie ervan is onjuist . Banat Coffin : Een eervolle geleerde, omdat zij een van de sterren is die hij leidt in de duisternis van land en zee . En wie de sterren uit de lucht ziet verstrooien, het is de dood van koningen of een oorlog waarin een groep soldaten omkomt . En wie ziet dat de ark ermee ronddraait of beweegt, dan reist hij en beweegt hij van huis naar huis en verandert zijn toestand . En wie een ster verandert van de sterren waardoor hij wordt geleid, dan hebben mensen hem nodig in hun zaken, zijn management en zijn mening ….