…Hij is de borgsteller en borgsteller, en zijn visie kan duiden op angst, en misschien op het hoogtepunt van het lot, het presidentschap, de vooruitgang, het opleggen van goede en ondeugd . Misschien wees ze op de wenkbrauw, de vader, de moeder of de professor. Als hij in een droom een ​​imam werd en bad met mensen die met volledige zuiverheid naar de qiblah gingen, niet meer of minder, daarin, en als hij het voogdijschap, de uitspraak of de confrontatie met wat gunstig is voor de mensen waard was, dat zal hem overkomen, en het kan zijn dat hij zich heeft aangemeld voor een garantie of een groepssponsoring Of hij nam deel aan een volk dat op hen hoopte, en als hij had gebeden met andere mensen dan de qiblah, verraadde hij zijn metgezellen en kocht hij zijn ketterijen , en hij kan iets verboden hebben begaan en de mensen vragen hem er samen met hem om, en wie ziet dat hij een volk gebiedt in gebed, dan volgt hij een toestand waarin hij zich aanpast nadat zijn kus oprecht is, zijn gebed is voltooid, of hij beveelt mensen of verbied ze . En wie ziet dat hij onbekende mensen naar een onbekende plaats leidt en niet weet wat hij moet lezen, dan is hij ter ere van de dood . En als een vrouw ziet dat ze het mannengebed leidt, sterft ze omdat ze niet geschikt is om de gebeden te leiden, dus dat is alleen wanneer ze voor hen sterft als ze tot haar bidden . Evenzo, als hij een niet-mahram-man ziet die niet weet hoe hij moet bidden of reciteren, dan leidt hij een volk, en wie ziet dat hij bidt in een zittend volk, dan overtreedt hij hun rechten niet, maar dat zijn ze wel. tekortschieten in zijn rechten, of zijn visioenen geven aan dat hij een ziek volk onderneemt, en als hij met hen bidt zittend terwijl ze staan ​​en zitten, dan verkort hij niet In een zaak die hij overneemt, als hij bidt met een staande mensen en zittend, dan volgt hij het bevel van de rijken en de armen, en als hij met hen zittend bidt terwijl ze zitten, dan worden ze vervloekt door verdrinking of diefstal van kleren of armoede . Als hij ziet dat hij met vrouwen bidt, volgt hij het bevel van een zwak volk. Als de moeder van het volk aan zijn kant staat, of hij liegt en draagt ​​witte kleren, en hij ontkent zijn standpunt, en hij reciteert niet in zijn gebed of zegt geen takbier, dan zal hij sterven en bidden mensen voor hem . Als de gouverneur ziet dat hij het volk leidt, is hij geïsoleerd en is zijn geld op . Wie bidt met mannen en vrouwen, zal het oordeel onder de mensen bereiken als hij dat waardig is, anders zal hij kunnen bemiddelen en zich onder de mensen kunnen verzoenen . En wie ziet dat hij het gebed met de mensen heeft voltooid, zijn mandaat zal worden vervuld, en als zijn gebed wordt onderbroken, wordt zijn voogdij onderbroken en zijn regels en woorden niet uitgevoerd, en als hij alleen bidt en de mensen individueel bidden, dan zijn ze buiten . En als hij een overbodig gebed bidt, gaat hij een garantie aan die hem geen kwaad zal doen, en als het volk hem tot imam heeft gemaakt, zal hij een erfenis erven . Als hij denkt dat hij mensen leidt en niet goed leest, dan vraagt ​​hij iets en vindt hij het niet . En wie bidt met een volk op een dak, dan zal hij mensen goed doen en een reputatie hebben in termen van zijn lening of liefdadigheid ….

…Wat betreft al-Darrat : wie ziet dat hij onder een volk is dat een scheet uit hem kwam zonder wil, dan zal hij verlichting krijgen van verdriet en ontberingen, en hij zal laster in zich hebben . Als hij opzettelijk blaast en een luide en stinkende stem heeft, dan spreekt hij lelijke woorden of doet hij een lelijke daad en krijgt hij slechte lof van hem voor de omvang van zijn stank, en hij walgt van die stem . Als hij hem een ​​stank zonder geluid ziet, dan is het een lelijke lof die niet zo walgelijk is als zijn stank, en als het onder mensen vuurt, als ze in verwarring zijn of als ze van hen zijn verlost, en als ze dat wel doen. moeilijk te transformeren is gemakkelijk . Als hij hard vuurt, zal hij het ondraaglijke doen . Als hij gemakkelijk een scheet liet, zou hij doen wat hij kon verdragen ….

…Wie in een droom ziet dat hij de hadj is, het huis rondging en enkele van de rituelen uitvoerde, dan is dat de gerechtigheid van zijn religie, zijn gerechtigheid volgens zijn methode, de beloning van zijn levensonderhoud, de zekerheid van wat hij vreest , de schuld die hij zal uitgeven, en de trusts die hij aan de moslims stelt . Als hij zag dat hij op tijd naar de hadj ging en geïsoleerd was, zou hij worden aangesteld, en als hij op reis was, kwam hij aan, als hij een winstgevende handelaar was, als hij ziek was, werd hij genezen en als hij schulden had, zijn schuld was afbetaald, en als hij de bedevaart niet verrichtte, en als hij verloren was, leidde de Almachtige God hem . Als hij ziet dat hij de hadj doet of umrah verricht, dan leeft hij een lang leven en worden zijn zaken geaccepteerd . Als hij zag dat hij naar de hadj ging en heerser was, werd hij verwijderd . En als hij een handelaar was, verloor hij, en als hij op reis was, werd hij van de weg afgesneden, en als hij gezond was, was hij ziek . Als hij ziet dat hij de hadj moet verrichten en niet de bedevaart, dan is hij een ongelovige met de zegeningen en de uitvoering van de trusts . Hadj in een droom is een bewijs van onthouding van opzet, het elimineren van religie, het doen van goede daden of het streven naar wat rechtvaardig moet zijn, zoals ouders en leraren, emigratie of het bezoeken van een geleerde of aanbidder . En misschien duidde de pelgrimstocht op het huwelijk van vrijgezellen, en het is aan de koning om de vijanden te beschermen, de prostituee in de steek te laten en een groot land te openen vanuit de landen van ongeloof . En misschien duidt de Hadj op verovering, en als hij een student van kennis is, zal zijn doel voor hem worden bereikt, en als hij arm is, is hij rijk geworden, en als hij ziek was, stierf of een ongehoorzaam was, had hij berouw, en als hij getrouwd, scheidde hij van zijn vrouw, en als hij een ongelovige was, omarmde hij de islam, en als hij op een berijder naar de hadj reisde, zou hij hulp bieden bij alles wat we hebben genoemd. Door de hand van degene die de passagier naar hem toe leidt, als hij ook een pure kameelrijder is, tiende, want hij is de Sarat al-Nas-boot . Als hij een vrouw leidt, zal hij dat bereiken met zijn geloof . Als u op Villa Hajj rijdt, vergezeld van de koning . En als hij te voet reist, legt hij een eed af dat hij boete moet doen . En misschien duidde de hadj op levensonderhoud, bederf, afkomstig van reizen, verlichting na nood, gezondheid door ziekte, en het terugkeren naar wat een persoon aan het doen was, als hij meer met zich meedroeg dan op vroomheid en misschien op het vervoeren van voorraden aan de armen, de schuldenaar om aan zijn schuld te voldoen, en degene die de hadj deed en niets deed van de hadj-werken, het betekent de sultan in nood . En wie ziet dat hij alleen naar de Hajj gaat, en de mensen afscheid van hem nemen en van hem terugkeren, dit duidt op zijn dood ….

…Wie ziet dat hij zelfmoord pleegt, zal het goed doen en oprecht berouw hebben, want de Almachtige God zegt : “ Bekeert u van uw rechtvaardigen en pleegt zelfmoord . ”Het vers . En wie ziet dat hij wordt vermoord, zal zijn leven verlengen . En wie het ziet alsof hij een persoon heeft gedood zonder te zijn afgeslacht, de gedode zal met het goede gezegend worden . Het basisprincipe is dat het slachten onrechtvaardig is als het niet is toegestaan ​​om te slachten . Als hij ziet dat hij een slachting heeft afgeslacht, veroordeel de slachter dan om de afgeslachte in zijn religie onrecht aan te doen of hem ongehoorzaam te zijn . Wat betreft degene die een moordenaar doodt of een naam geeft en zijn moordenaar kent, hij zal goed, gezang, geld en macht ontvangen . Dit kan worden beïnvloed door de moordenaar of zijn partner, want de Almachtige God zegt : ~ En wie een kwaaddoener doodt, heeft ons tot heerser voor zijn heerser gemaakt .~ Hoewel niet een bekende moordenaar, is het een man Cavour die Hamlet is over het vermogen, hetzij Kafr El- Din of Kafr genade, het vers : ~ man vermoordde Okfarh ~ en zag zijn keel doorgesneden weet niet van slachting, het is de mens die heeft uitgevonden een ketterij of imiteerde zijn nek valse getuigenis en de regering en geld . Wat betreft degene die zijn vader, moeder of zoon afslacht, hij moet hem verhinderen en tegen hem overtreden . Wat betreft degene die een vrouw afslacht, hij moet haar verwisselen . Evenzo, als een vrouwelijk dier wordt geslacht en hij gemeenschap heeft met een vrouw of een eerstgeborene heeft verwend, en degene die een mannelijk dier erachter slacht, hij slacht, en als hij ziet dat hij een kind heeft geslacht en een kind heeft gegrild en niet heeft gekookt. , dan is het onrecht daarin aan zijn vader en moeder . Als de jongen een onderwerp van duisternis is, dan wordt hem onrecht aangedaan, en het wordt lelijk genoemd, net zoals het vuur uit zijn vlees kwam en het niet gaar was, en als het was wat er over werd gezegd, zou de barbecue gedaan worden . Als de jongen niet is in wat er over wordt gezegd en erdoor onrecht wordt aangedaan, dan is dat voor zijn ouders, want ze worden onderdrukt en ze liegen erom, en mensen zijn er in overvloed, en dit alles is ongeldig zolang de vuur kookt niet . Als hij ziet dat de jongen wordt afgeslacht met barbecues, dan bereikt de jongen het niveau van mannen . Als zijn familie van zijn vlees zou eten, zou hij ze winnen door zijn goedheid en gunst . Als hij ziet dat een sultan een man afslacht en hem op de nek legt van de persoon van het visioen zonder hoofd, dan onderdrukt de sultan een persoon en vraagt ​​hem wat hij niet kan, en deze drager eist die eis, en vraagt ​​hem om zijn geld dat zwaar is voor het gewicht van de geslachte, als hij hem kent, dan is hij zichzelf, en als hij hem niet kent en hij was een oude man, dan neemt hij hem mee met een vriend En hij is verplicht om een ​​boete te betalen op basis van zijn gewicht en lichtheid . En als hij een jonge man was, nam hij een vijand en was hij verliefd . Als het hoofd van de afgeslachte persoon bij hem is, krijgt hij de oproep tot gebed, en krijgt hij geen boete, en komt de boete voor de eigenaar, maar het zal hem een ​​illusoire last bezorgen . Als de koning ziet dat zijn meester hem heeft vermoord, zal hij hem vrijlaten . En een man kwam naar Ibn Sirin en zei : Ik zag een vrouw gedood in het midden van haar huis, gestoord op haar bed . Ibn Sirin zei tegen hem : Deze vrouw had die avond een huwelijk op haar bed moeten hebben . De man was een broer en haar man was afwezig, dus de man stond op van Ibn Sirin terwijl hij boos was op zijn zus met een verborgen kwaad, dus hij kwam naar zijn huis en vond de slavin van zijn zus en zij bracht hem een ​​geschenk en zei : Mijn meester kwam gisteren van de reis . Dus de man verheugde zich, en hij verwijderde zijn woede . En een vrouw Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof ik mijn man vermoordde met een volk . Hij zei tegen haar : Je hebt je man tot zonde gedragen, dus vrees God, moge Hij verheerlijkt en verhoogd worden . Ze geloofde . En een ander kwam naar hem toe en zei : ik zag alsof ik een jongen had gedood en hem tot leven had gewekt . Hij zei dat je deze jongen kwaad zou doen door hem op iets verboden te roepen en dat hij je zou gehoorzamen ….

…Wat betreft het zien van de doden, het mengen met hen, van hen nemen en aan hen geven, wie ziet dat een dode heeft geleefd, dan zal vreugde en geluk gebeuren. En wie ziet dat hij de doden heeft doen herleven, dan begroet hij een ongelovige en wie ziet dat er een dode heeft geleefd en vraagt ​​hem dan dat je gestorven bent en hij zei nee, maar je leefde, het geeft zijn goede toestand aan in het hiernamaals, en wie ziet dat een dode persoon boos is, geeft aan dat hij een testament heeft gegeven en niet naar zijn wil heeft gehandeld. En wie zag dat een dode lachte, is gunstig, geeft aan dat hij naastenliefde heeft ontvangen en dat het acceptabel is, en wie ziet dat een dode in goede conditie is terwijl hij zijn kleren draagt, geeft aan dat zijn dood goed is voor monotheïsme. Hij leefde terwijl hij in een moskee was, omdat hij veilig was voor de straf van de Almachtige God, en wie zag dat hij omging met de doden, reisde toen ver weg, en wie zag dat een dode lachte en huilde, het geeft aan dat hij stierf buiten de religie van de islam, en wie ziet dat een dode zijn gezicht zwart heeft gemaakt, geeft aan dat hij stierf als een ongelovige. Hij zag dat een dode hem over zijn zaak vertelde, want zoals hij zei, omdat de doden in het Huis van de Waarheid niets anders spreken dan een waarheid. En wie ziet dat een dode een kroon, juwelen of ringen heeft, of wat hem siert, of hij ziet hem op een bed zitten, dan geeft hij de goedheid van zijn beurt aan, en wie ziet dat een dode groene kleren draagt, het geeft aan dat zijn dood een soort getuigenis was, en een ieder die zag dat een dode het zou betwisten terwijl hij aarzelde om het te doen, of hij zou het prediken met de woorden van G.Laze, het geeft aan dat hij een zonde heeft begaan, dus hij zou zich tot God moeten bekeren, en misschien is de dode persoon in het bijzonder, en wie ziet dat de doden naakt zijn en zijn naaktheid blootgelegd, dan duidt het op zijn vertrek uit deze wereld naakt van goede daden, en als hij van de mensen van gerechtigheid, dan ruikt hij ernaar en wie een dode ziet met vuile kleren of ziek is, hij is verantwoordelijk voor zijn religie Het is tussen hem en de Almachtige God, vooral zonder de mensen, en wie ziet dat een dode bezig is iets goeds te doen baan, dan is hij goed in zijn recht in het Hiernamaals, en als zijn werk verwijtbaar is, dan daartegen, en wie een dode ziet die heeft geleefd en zijn plaats heeft ingenomen, dan krijgt iemand die hem volgt de voogdij en wie ziet dat een dode persoon klaagt over zijn hoofd, dan is hij verantwoordelijk voor het verwaarlozen van zijn ouders zaken, en als hij klaagt over zijn nek, dan is hij verantwoordelijk voor het verspillen van zijn geld of de vriendschap van zijn vrouw, en als hij klaagt over zijn hand, is hij verantwoordelijk voor zijn broer of partner of voor een eed die hij heeft gezworen een leugenaar en als hij klaagde over zijn maag, dan is hij verantwoordelijk voor de rechten van de vader en familieleden, en als hij klaagde over zijn been, is hij verantwoordelijk voor het uitgeven van zijn geld anders dan God wil, en als hij klaagt over zijn dij, dan is hij verantwoordelijk voor het doorsnijden van zijn baarmoeder, en als hij klaagt over zijn benen, dan is hij verantwoordelijk voor de dood van zijn leven in valsheid, en wie ziet dat een dode persoon bidt met de levenden, ze schieten tekort in wat wordt opgelegd de m van gehoorzaamheid, en wie ziet dat hij achter de doden in een onbekend huis is binnengegaan, dan deed hij het niet Hij komt eruit, hij sterft, en wie ziet dat hij met een dode persoon reist Omdat zijn zaak door hem en wie dan ook in de war is zag een dode persoon die hem kende en groette hem en vroeg hem, omdat hij dat jaar niet stierf en zijn goedheid en de goedheid van de toestand van de overledene aangeeft, en wie ziet dat een bekende dode weer is gestorven en zijn dood huilt, hij zal trouwen met een aantal van zijn familie en hij zal een bruid onder hen zijn, anders zal iemand sterven als hij geen reden heeft. De dood van zijn tegenhanger of zijn naam, en wie ziet dat een dode kreunt en zijn toestand niet dezelfde is, duidt op zijn slechte werk en beloning voor zijn lelijke daden. En wie ziet dat een groep doden op een plek iets eet, dat ding is duur en wie denkt dat hij de doden omhelst terwijl ze op een kussen liggen, zijn leven zal worden verlengd….

…IJzer zit in een droomgeld en kracht voor degene die het in zijn hand ziet, en kracht vanuit een dimensie van zwakte als hij het aanneemt . Wie ziet dat hij ijzer eet, zal winnen waar hij ook is . Als hij het bij het brood eet, zal het gemakkelijk zijn en zal hij moeilijk kunnen leven . Als hij op zijn tanden kauwt, is het laster en schadelijk . En wie ziet dat hij ijzer, lood of nul heeft geraakt, dan zal hij worden getroffen met beter dan wereldse goederen en kracht om te doen wat hij wil . En wie ijzer ziet, omdat hij het heeft, zal het een koning en een grote rijkdom treffen . En wie ziet dat hij gietijzer heeft, zal een werk doen dat hij kan doen . En wie ziet dat hij ijzer smelt, zal in de tongen van mensen vallen en hem achtervolgen . Wat van ijzer is gemaakt, is een voordeel voor de mens en zijn macht, dus de komst, de schop, de bijl en dergelijke zijn een dienaar van de persoon of een gehuurde voor hem, dus wat erin werd gezien van goedheid of corruptie dat behoort hem toe en herzie zijn interpretatie aan hem . En wie ijzer in een droom bezit, zal een vermoeid leven krijgen vanwege de ontbering die het kost om het uit zijn bezittingen te halen . Het ijzer is niets mis met de kracht van het couplet : ( en strijk de zeer aanzienlijke voordelen voor mensen glad ) , en voordelen zijn bagage, potten en dingen die de mensen ten goede komen, en het verzachtende strijkijzer in zijn hand en neem hem wat hij wil nam desgewenst een bijl of een zwaard of een mes of iets anders . Het zien van ijzer duidt op kwaad, beledigingen en het voorkomen van actie. Misschien duidt zijn visie op het verlichten van de moeilijke, of de slechte man die het werk van de mensen van de hel doet ….

…Dit duidt op de woede van de Almachtige God, en wie een voorbeeld of een beeld ziet en hem wordt verteld : Hij is jouw God, en denkt dat hij zijn god is, dan aanbad hij hem en aanbad hij hem, dan houdt hij zich bezig met valsheid, denken dat het waar is . En wie de Almachtige God ergens ziet bidden, zijn genade en vergeving zullen komen op die plaats en plaats waar hij bad . Wie de Almachtige God ziet, accepteert hem, en als hij een van de mensen van gerechtigheid en goedheid is, dan accepteert hij zijn gehoorzaamheid aan de Almachtige en reciteert hij zijn boek of leert hij de Heilige Koran, en als het anders is, dan is hij een innovator . En wie de almachtige God ziet, heeft hem geroepen en geantwoord, dan zal hij de hadj verrichten, de almachtige wil van God, en wat betreft zijn manifestatie op de speciale plaats, hij kan de architectuur ervan aangeven als deze in puin lag, of de ruïne ervan als deze vol was. , en als de mensen daarvan onrechtvaardig waren en wraak op hen namen, en als ze werden onderdrukt, zou gerechtigheid over hen komen . Misschien duidt zijn visioen van de Almachtige op de specifieke plaats op een groot bezit waarin hij is, of een machtige machtige man neemt de leiding over hem, of een nuttige of wijze geleerde die deskundig is in remedies stijgt naar die plaats, en wat betreft angst voor God Almachtig in een droom, duidt het op rust en kalmte, rijkdom door armoede en een breed levensonderhoud . En wie ziet alsof de waarheid, de Almachtige, de goede is geworden, wordt op het rechte pad geleid . En wie ziet dat de Almachtige God hem leidt en bedreigt, begaat een zonde . Dit duidt op de woede van de Almachtige God, en wie een voorbeeld of een beeld ziet en hem wordt verteld : Hij is jouw God, en denkt dat hij zijn god is, dan aanbad hij hem en aanbad hij hem, dan houdt hij zich bezig met valsheid, denken dat het waar is . En wie de Almachtige God op een plaats ziet bidden, zijn genade en vergeving zullen komen op die plaats en plaats waar hij bad . Wie de Almachtige God ziet, accepteert hem, en als hij een van de mensen van gerechtigheid en goedheid is, dan accepteert hij zijn gehoorzaamheid aan de Almachtige en reciteert hij zijn boek of leert hij de Heilige Koran, en als het anders is, dan is hij een innovator . En wie de almachtige God ziet, heeft hem geroepen en geantwoord, dan zal hij de hadj verrichten, de almachtige wil van God, en wat betreft zijn manifestatie op de speciale plaats, hij mag de architectuur ervan aangeven als deze in puin lag, of de ruïne ervan als deze vol was. , en als de mensen daarvan onrechtvaardig waren en wraak op hen namen, en als ze werden onderdrukt, zou gerechtigheid over hen komen . Misschien duidt zijn visioen van de Almachtige op de specifieke plaats op een groot bezit waarin hij is, of een machtige machtige man neemt de leiding over hem, of een nuttige of wijze geleerde die deskundig is in remedies stijgt naar die plaats, en wat betreft angst voor God Almachtig in een droom, duidt het op rust en kalmte, rijkdom door armoede en een breed bestaan . En wie ziet alsof de waarheid, de Almachtige, de goede is geworden, wordt op het rechte pad geleid . En wie ziet dat de Almachtige God hem leidt en bedreigt, begaat een zonde ….

…Verbodsbepalingen zoals het verbreken van het vasten op de vastendag, of het vasten op de dag van twijfel, of op een andere dag in Arafah staan, of op vrijdag bidden voor de meridiaan, en dergelijke . En misschien wezen de duiven op de kerk omdat het de gedaante is van de demonen en de duivel . De duiven kunnen verwijzen naar de vrijgezellin naar de vrouw . En wie de badkamer als zijn woonplaats neemt, staat op zonden . En wie een badkamer binnengaat en een bad neemt en er weer uit gaat, hij zal de vrouw of religie verlaten . De badkamer is een donkere gevangenis en de badkamerkast is een vrouw van niets . Ze zag het als het verbreken van het vasten op de dag van het vasten, of het vasten op de dag van twijfel, of het op een andere dag in Arafah staan, of op vrijdag bidden voor de meridiaan, en dergelijke . En misschien wezen de duiven op de kerk omdat het de gedaante is van de demonen en de duivel . De duiven kunnen verwijzen naar de alleenstaande naar de vrouw . En wie de badkamer als zijn woonplaats neemt, staat op zonden . En wie een badkamer betreedt en een bad neemt en er weer uit gaat, zal degenen die een vrouw of een religie zijn, verlaten . De badkamer is een donkere gevangenis en de badkamerkast is een vrouw van niets ….

…Zeldzaam zei Abdullah bin Omar, moge God tevreden zijn met hen beiden, ik was een jonge, alleenstaande jongen tijdens het tijdperk van de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, dus verbleef ik in de moskee, en iemand die een droom zag, vertelde hem aan de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, dus ik zei: O God, als ik iets goeds met je had, toon me dan een droom die de Boodschapper van God naar me toe zou kruisen Moge God hem zegenen en vrede schenken en ik sliep, en ik zag twee koningen die naar me toe kwamen, dus gingen ze met me op pad en ontmoette hij een andere koning. Hij zei tegen mij dat je niet zult opmerken dat je een rechtvaardig man bent. Dus ze lanceerden me in het vuur, en als het was opgevouwen als een put, waren er mensen in waarvan ik sommigen kende, dus namen ze me gelijk. Toen ik dat aan Hafsa vertelde, vertelde ik het aan de profeet, vrede zij met hem. Hij groette hem en zei : Abdullah is een goede man als hij ‘s nachts veel bad . Daarna bad Abdullah, moge God tevreden met hem zijn, ‘s nachts vaak ….

…Abu al-Qasim al-Husayn bin Bakr bin Harun vertelde ons, op gezag van Abu Muhammad al-Marashi, op gezag van Ahmad bin Muhammad bin al-Hajjaj, die zei : ik begreep het meest correcte van al-Shafi’i , Malik en Ahmad bin Hanbal, moge God tevreden zijn met hen, en al degenen die tot jurisprudentie leiden, dus ik was het oneens over hun uitspraken en hun verschillen in zaken, dus ik vond het leuk om de meest correcte te nemen. Hun woorden, ik vroeg God de Almachtige om me de profeet te laten zien, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, in slaap, dus hij viel in mijn gedachten dat je vrijdagavond zou zien, dus toen vrijdagavond in magie was en ik mijn roos op had, en ik op mijn terug wachtend op de muezzin, mijn ogen overweldigden me en ik viel in mijn gedachten dat de profeet bad dat God hem zegene en vrede schenkt naar me toe komt, dus kwam er een man bij me met pallets en witte kleren, en hij groette en ging zitten, toen kwam de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, hem begroeten en kuste hem tussen zijn ogen en aw hem op het epitheton dat bij mij was, en op de kwaliteit die bij mij was, en met een groep van zijn metgezellen, dus hij zat en zat tussen zijn handen Dus ik vroeg hem over problemen, toen eindigde ik met wat ik had in jurisprudentie, dus ik vroeg hem naar een kwestie en hij zei : ik ben naar wat hij zegt, en hij knikte naar binnen voor hem . Toen vroeg ik hem naar een andere, en hij zei : volgens wat hij dit zegt, toen vroeg ik hem naar de kwesties van onenigheid, en hij was elke dag in zijn hand en hij zegt wat hij dit zegt, dus het viel in ik denk dat hij Ahmed bin Hanbal was . Ik zei: O Boodschapper van God, je bent op de proef gesteld . Hij was geduldig en zei tegen mij : Kijk wat God hem heeft aangedaan, toen wendde hij zich tot mij en zei : Bid de volgende dag met ons, dus ik zei: O Boodschapper van God, dat heb ik niet nodig . Toen werd het gebed gevestigd en de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, kwam naar voren en bad met ons en zei : Vrede zij met u en de genade van God . Dus ik ging naar rechts, en toen realiseerde ik me dat ik tegenover de qiblah stond ….

…** Openbaring Mobile van Abu Amir ibn Anas van zijn ooms van vaderskant van de Ansar zei : zorg voor de Profeet vrede zij met hem hoe mensen ze verzamelen en er werd verteld : richtte de banier voor de aanwezigheid van gebed. Als ze toestemming zagen die elkaar niet leuk vonden, zei hij : hij herinnerde zich zijn Alguena – betekent Alhbor – Shaboor, de Joden hielden daar niet van en hij zei : ( Hij is van het bevel van de Joden. ) Hij zei, dus zei hij tegen hem de bel, en hij zei (het is op bevel van de christenen ) . Toen ging Abdullah bin Zayd weg terwijl hij in hen geïnteresseerd was, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en ik zag de oproep tot gebed in zijn slaap. Hij zei : Dus morgen bad de Boodschapper van God dat God met hem was en hij vertelde het hem, en hij zei : O Boodschapper van God, ik ben iemand die slaapt en wakker is, toen hij naar me toe kwam, en hij liet me de oproep zien om gebed. Hij zei : Umar ibn al-Khattab had hem eerder gezien, dus hij bewaarde het twintig dagen. Toen vertelde hij de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen zei hij tegen hem : ( Wat weerhield je ervan mij te vertellen ) Hij zei : Abed ging mij voor God bin Zaid, je schaamde je, dus de boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, zei : ( Yabal, sta op en kijk wat Abdullah bin Zaid je beveelt te doen ) Hij zei : Toen gaf Bilal toestemming . En op gezag van Abd al-Rahman bin Abi Laila zei hij : De metgezellen van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, vertelden ons dat Abdullah bin Zaid al-Ansari naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, en zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom alsof een man opstond en tegen hem twee groen waren tegen een muurkam, dus maakte hij een oor dat voorover boog en ging zitten. Kada . Zeide hij, toen hoorde Bilal dat, dus stond hij op en riep een tweede oor, en hij stond bij twee en ging op een meter zitten ….

…Spuug duidt op de kracht van een man in een droom, dus wie ziet dat zijn speeksel is opgedroogd, zal niet in staat zijn te doen wat hij wil van wat zijn tegenhangers doen, en zijn woorden en woorden zeggen . En wie ziet dat hij schuim en schuim uit zijn mond heeft uitgestoten, dan duidt het op valse woorden die hij zegt of een leugen die hij maakt . En het geld van de man spuugt volgens zijn bekwaamheid, dus wie ziet dat hij op een muur spuugt, geeft zijn geld uit aan jihad of gebruikt zijn geld in de handel, als hij op de grond spuugt, koopt hij een boerderij of land, en als hij spuugt op een boom breekt een eed of breekt een eed . Als hij op een persoon spuugt, ejaculeert hij . Een heet spit is een teken van een lang leven, en een koud spit is een teken van dood . En droog speeksel in de mond is armoede, en sputum is de verdienste van spraak, kennis of geld . Het kan duiden op gezondheid of ziekte, en als iemand zijn sputum ziet veranderen, duidt dit op zijn slechte humeur . Spuwen in een droom kan duiden op een onderbreking van comfort en plezier, en het verlies van kinderen . Te veel mensen in een droom zijn een teken van angst en angst . En wie het ziet alsof hij aan het spugen is, geeft slechte woorden, en als er bloed of dik slijm in zit, dan is zijn spraak niet toegestaan ​​voor hem . En wie ziet dat hij in het gezicht van een persoon of een dier spuugt, zal hem woorden geven die voor hem niet zijn toegestaan ….

…Accounts Als u droomt van accounts die u ter betaling worden aangeboden, bevindt u zich in een gevaarlijke situatie en kunt u een beroep doen op de wet om uzelf te ontbinden . Als u de rekeningen betaalt, beslecht u binnenkort een ernstig geschil . Als u rekeningen tegen anderen aanhoudt, voorspelt dit dat er zich onaangename ongelukken in uw bedrijf zullen voordoen en de soepelheid van het beheer ervan teniet zullen doen . Als een meisje dat in boekhoudkundige boeken werkt, droomt dat ze rekeningen verzamelt, dan betekent dit dat ze een probleem zal tegenkomen in termen van werk en liefdesaffaires, maar iemand met zijn overweging zal haar aansporen zijn geluk uit te leggen . Ze zal enorm worden gerespecteerd door de huidige werkgevers waarvoor je werkt ….

…Professor Abu Saad, moge God hem genadig zijn, zei : Het basisprincipe met betrekking tot de visie van de dode persoon, en God weet het het beste, is dat als je een dode in je droom ziet die iets goeds doet, hij je aanspoort om dat te doen, en als je ziet dat hij iets slechts doet, dan verbiedt hij je iets te doen en zegt hij dat je het moet verlaten . En wie het ziet alsof hij het graf van een overledene aan het opgraven is, dan zoekt hij bij zijn leven in religie en in de wereld naar het leven van die dode, zodat hij zijn eigen leven kan volgen . Als hij de doden levend in zijn graf zou zien, zou hij wettige gerechtigheid, wijsheid en geld ontvangen . En als hij dood in zijn graf wordt aangetroffen, liquideer dat geld dan niet . Sommigen van hen zeiden : Degene die het zag alsof hij naar de graven was gekomen, ze had opgegraven en ze levend of dood had gevonden, het duidt op het voorkomen van een catastrofale dood in dat district of die stad, en God weet het het beste . Uit dit hoofdstuk komen veel kwesties naar voren in het negenendertigste en achtendertigste hoofdstuk, dus wie ze liefheeft, laat hij ze daar zoeken ….

…Wat is uw boodschap aan degenen die geïnteresseerd zijn in het zien van de doden , en aan degenen die bang zijn door dit type te zien , of om de kwestie opmerkelijk te overdrijven? 1 – Je komt nu uit de levenden en je bent op de werkvloer. Vandaag is werk, geen afrekening, morgen is afrekening, en geen werk, dus wat gaat u vandaag doen? Wat ga je morgen doen ? 2- Je moet rechtvaardigheid en vriendelijkheid betonen aan de ouders in hun leven . En wacht niet tot als ze sterven, of een van hen sterft – na Omar Mubarak, zo God het wil – je spijt begint te krijgen en hoopt dat je ze in visioenen zult zien en hun instructies zult uitvoeren, wat misschien wel een droom is en lang nadenken. en wroeging over hun dood . 3- Als je twee ouders hebt of een van hen, en ze zijn erg oud, ga dan bij hen zitten en vergeet hun eenzaamheid en denk aan de woorden van de Boodschapper, moge God hem zegenen en vrede schenken : “ Ondanks een neus ondanks een neus ondanks een neus ondanks een neus – hij zei het drie keer – wie zeiden ze, o boodschapper van God? Hij zal de hemel binnengaan . De betekenis is dat hij rechtvaardig is met hen, en in de roman ~ On the Greatness ~, wat betekent wanneer ze grappen maken en hun bewegingen verzwakken en de kracht van een zoon of dochter nodig hebben . 4- Heb je je testament geschreven? De lezer is misschien jong van leeftijd en zegt wat de reden is? Ik zeg : de dood kent jong of oud niet, en onze nobele boodschapper, zoals die van Ibn Umar kwam – moge God tevreden met hem zijn – zei : “ Wat is het recht van een moslim die iets aan te bevelen heeft om twee nachten zonder zijn testament is met hem geschreven ” Het lijdt geen twijfel dat de uitvoering van de wil van de overledene vereist is, tenzij hij bijvoorbeeld een Muharram of een breuk van de baarmoeder beval , net zoals het schrijven van een testament ook onenigheid tussen de erfgenamen voorkomt, en God weet beste ….

…Land wildernis : armoede, vallei zonder het planten van een pelgrimstocht naar het vers : ~ Onze Heer, ik gehuisvest Dhiriti vallei is een transplantatie, ~ Het is van mening dat slingerde in een vallei, het zegt wat niet te doen, want het vers voor dichters : ~ Heb je niet gezien dat ze in elke vallei ronddwalen en dat ze zeggen wat ze niet doen ?…

…De timmerman is in een droom een ​​beleefde man, die mensen disciplineert, en de timmerman repareert hout, maakt het recht en snijdt het, evenals de gedisciplineerde persoon overwint mensen in hun religie van corruptie, terwijl hij hun goedheid en etiquette leert als een gedisciplineerde voor jongens . Al-Najjar’s visie duidt op het afschrikken van de hypocrieten en hen te verplichten te doen wat ze zouden moeten doen . En de timmerman van de boten die reizen, de timmerman van de boten, de voordelen en winsten, de timmerman van de windmolens, kwaad en kortingen, de timmerman van de deuren, echtgenoten en kinderen, de timmerman van de ploegen, het ploegen en de cultivatie ….

…Wat de vingers betreft, zei Ibn Sirin dat de vijf vingers van de rechterhand de vijf dagelijkse gebeden aangeven. Wat betreft de vingers van de linkerhand, ze worden geïnterpreteerd door de kinderen van de broer. Als hij een versiering of een sheena op de vingers van zijn rechterhand ziet, dan drukt hij dat uit in de vijf gebeden. Evenzo, als hij in de vingers van de linkerhand ziet, zijn interpretatie in de kinderen van de broer en het zien van de vingers van de twee benen duidt op de versiering En de rechtheid van de dingen, en wie ziet dat ze versierd of vernederd zijn, dan is zijn interpretatie daarvan, en als hij in zijn vingers een kromtrekking ziet, of het nu in zijn handen of zijn voeten is, dan is het een weerspiegeling, en dit is niet met Mahmoud, en wie ziet dat hij zijn vingers verstrengeld, dit is hard en arm, en wie ziet dat hij met zijn vingers breekt, duidt erop dat er lelijke woorden voorkomen tussen zijn familieleden. De vingers kraken werd als een aanfluiting beschouwd en misschien doen wat hij niet zou moeten doen

…Hel : een teken van autoriteit voor zijn essentie en autoriteit over wat eronder is, met zijn schade en voordeel, en misschien duidt het op de hel zelf, en de straf van God, en het kan wijzen op zonden, zonden en verboden, en alles wat leidt eraan toe en brengt het dichterbij . Van zeggen of doen . Misschien duidde het op leiding, de islam, kennis en de koran, omdat het daarmee geleid wordt in de duisternis, samen met de woorden van Mozes , vrede zij met hem : ~ Of vind leiding in vuur ~, en hij vond en hoorde de woorden van God Almachtig met leiding . Misschien duidt het op levensonderhoud, voordelen en rijkdom, omdat het goedheid in het pensioen voor de reiziger en het heden bevat, zoals de Almachtige God zei: ~ We hebben er een herinnering van gemaakt en een genoegen voor de gelovigen .~ Er wordt tegen hem die arm is of sterft gezegd, zijn vuur is gedoofd . Omdat de Arabieren als geschenk werden aangeboden aan Ibn al-Sabil en de stopgezette gast, zodat ze voor haar zou worden geleid en beschermd, zodat ze met haar aanwezigheid vrijgevigheid en rijkdom zouden uiten, en haar passiviteit van gierigheid en armoede . Misschien duidde het op de djinn omdat ze zijn gemaakt uit giftig vuur . En het kan duiden op het zwaard en opruiing, als het geluid, donder, tongen en rook heeft . Misschien duidde het op de kwelling van de autoriteit, want het is de kwelling van God en hij is de autoriteit van de twee werelden . Misschien duidde het op de onvruchtbaarheid en sprinkhanen . En het kan wijzen op ziekten, pokken en pest . Wie een vuur uit de lucht ziet vallen in huizen en winkels, en als het tongen en rook heeft, dan is het oproer en een zwaard die daar woont, vooral als het in de huizen van de rijken en de armen is, en minnaar gooit het op de mensen, vooral als het in de huizen van de rijken in het bijzonder is, en als het kolen zijn zonder tongen. Het zijn ziekten, pokken of epidemieën, vooral als ze algemeen zijn in het mengen van mensen . Maar als het vuur naar beneden gaat in de duinen en feddans en plaatsen van cultivatie en planten, dan is het een onvruchtbaarheid die planten of sprinkhanen verbrandt die ze verbranden en vangen . Wat betreft degene die een vuur ontsteekt op een pad dat loopt, of dat mensen erdoor geleid worden als hij het vindt wanneer hij het nodig heeft, dan is het kennis en leiding die hij verkrijgt, of hij zendt het uit en publiceert het als hij dat is. waardig, anders krijgt hij gezag, gezelschap en voordeel, en de mensen profiteren samen met hem . Als het vuur zich op een andere weg bevindt dan de weg, of het verbrandt iemand die er langs passeert of het doet vonken of hem pijn doet met zijn rook, of het verbrandt zijn kledingstuk of zijn lichaam of schaadt zijn gezichtsvermogen, dan is het een ketterij dat hij maakt of overziet, of een onrechtvaardige autoriteit die zijn toevlucht bij hem zoekt of hem onrechtvaardig is volgens de omvang van zijn dienst eraan of zijn ontsnapping aan hen . Maar als het een groot vuur was dat niet op het vuur van deze wereld leek, werd het voor hem ontstoken om erin te worden geworpen, dan wilden veel van zijn vijanden hem plagen, zodat hij de overwinning over hen zou behalen en superieur zou zijn aan hen , en als ze hem erin hadden gegooid, zou hij Ibrahim hebben gered, vrede zij met hem . En dat alles als degenen die het pleegden zijn vijanden waren, of het voorwerp in hem een ​​rechtvaardig man was . Maar als hij ziet dat zij hem in het bijzonder bedreigt, of degenen die de verlichting ervan hebben overgenomen, met hem uitgaan, laat God dan zijn Heer vrezen en wegnemen van wat hij is van de daden van de mensen van de hel voordat hij naar haar toe komt, dan hij berispte haar omdat hij haar vreesde . Wat betreft degene die met hem vuur ziet in een oven, oven, kanon of iets dergelijks van de plaatsen waar hij wordt verbrand, het is rijkdom en voordelen die hij verkrijgt, vooral als zijn levensonderhoud omwille van vuur is, vooral als dat ook in de winter is . En als hij ziet dat zijn vuur gedoofd of gedoofd, of in as verandert, of water of regen het heeft gedoofd, dan zal het hem ontbreken en worden opgehangen aan zijn werk en nijverheid . En als iemand die er op zulke plaatsen niet van leeft om in voedsel te passen, dan zou hij geld of levensonderhoud willen hebben om een ​​heerser of zijn gezag en hulp te dienen, of door rechtszaken, rentmeesterschap, strijd en makelaardij, anders zal hij worden aangevallen door woorden en slechte en slechte woorden . Wat betreft degene die het ziet, het wordt verbrand met voedsel, olie of iets van de verkoop, dan overdrijft hij, en misschien zal de sultan naar hem vragen en zullen de mensen zijn geld meenemen . Wat betreft de dood van het eten van vuur, het is verboden geld en een schadelijk levensonderhoud dat hij eet, en misschien is het van het geld van wezen, vanwege wat er in de Koran staat. Als hij vuur zag spreken in een pot of een zak of een kom met andere vaten die zowel mannen als vrouwen aanduidden, dan zal wat aan dat vat wordt toegeschreven de djinn en zijn ingangen raken, totdat hij op zijn tong spreekt . Sommigen van hen zeiden : Vuur is oorlog als het een vlam en een geluid heeft, en als de plaats waar je het ziet geen oorlogsland is, dan is het daar een plaag, pijn, pokken of dood . Abu Amr Al-Nakha’i zei tegen de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn : ik zag een vuur dat uit de aarde kwam en zich tussen mij en een zoon van mij keerde, en ik zag het zeggen : A Vlam van het zicht en een blinde, voed me dat jullie allemaal je familie en je geld opeten, dus zei hij, vrede zij met hem : dit is een beproeving die aan het einde der tijden zal plaatsvinden , waarbij mensen voor hun ogen worden gedood, dan maken ze ruzie met gerechten en ruzie tussen zijn vingers, en de overtreder denkt dat hij een filantroop is, en het bloed van de gelovigen is beter voor de gelovigen dan het drinken van water . En wie een vuur aansteekt om het te verbranden, hij woedt een bevel om zijn armoede te vullen, want de kou is armoede . Ibn Sirin werd gevraagd naar een man die een lamp op zijn duim zag en zei : Dit is een blinde man geleid door een van zijn zoons . Als ik het roer om er vlees mee te braden, verlicht ik iets waar mensen last van hebben . Als ik de barbecue raakte, zou ik met verdriet een beetje in mijn levensonderhoud kunnen voorzien . Als hij het roerde om een ​​pot met voedsel erin te koken, kweekte hij iets dat zou profiteren van de waarde van zijn huis . Als er geen voedsel in de pot zit, moet hij een man met woorden aanvallen en hem iets onaangenaams laten doen . Wat het vuur ook raakt en verbrandt door het lichaam of de kleding, het is schade en calamiteiten . En wie in brand vliegt, krijgt verboden geld van Sultan . En wie wordt geraakt door de gloed van vuur, mensen zullen hem roddelen ….

…Wat betreft steniging, het is niet Mahmud, en Ibn Sirin zei dat degene die zag dat hij stenigde, iemand hem zou beledigen, en sommigen van hen zeiden dat steniging op twee manieren wordt geïnterpreteerd die als schadelijk worden beschouwd: samenzwering en misleiding, en als steniging voor een de rede vereist dat, dan is het boetedoening voor zonden of een beloning voor doen wat hij haat te doen. ….

…Burning Burn symboliseert goed nieuws . Als je je hand brandt in een brandend en helder vuur, betekent dit een zuiver doel en de steun van je vrienden . Als je je voet hebt verbrand terwijl je over kolen of open haarden liep, betekent dit dat je in staat bent om welk werk dan ook te doen, hoe onmogelijk het ook is in de ogen van anderen . Uw gebruikelijke goede gezondheid blijft bij u, maar als u door vuur wordt overweldigd, symboliseert dit dat uw belangen zullen lijden onder het verraad van zogenaamde vrienden . Als je in een droom bent verbrand, betekent dit dat trieste gebeurtenissen alle verwachte geneugten en geneugten teniet zullen doen ….

Een Steenbok is een zoon in een droom, dus wie een pasgeboren baby ziet afgeslacht, is de dood van zijn kind . En als de visionair een Steenbok zou slachten om ervan te eten, dan zou het geld opleveren, en als hij het anders dan vlees zou slachten, dan sterft zijn zoon, of sterft een kind van een van zijn familie . En wie ziet dat hij een geit of een schaap slacht of op een van hen berijdt, hij speelt met de jongens . En wie zag dat hij aan het eten was, overgrootvader kreeg wat geld van een jongen ….

Een begrafenis Als je een begrafenis ziet, dan betekent dat een ongelukkig huwelijk en een ziek nageslacht . Als je droomde van de begrafenis van een vreemde, dan betekent dit onverwachte problemen . Als u de begrafenis van uw baby ziet, kan dit gezondheid voor uw gezin betekenen, maar er kunnen zware teleurstellingen van een intieme bron volgen . Als je een begrafenis in het zwart bijwoont, voorspelt dit een vroeg weduwschap . Als je gedroomd hebt van een begrafenis voor een van je familieleden, dan betekent dat nervositeit en familieproblemen . Als je droomt dat je een begrafenis bijwoont, betekent dit dat je belangrijke zorgen opoffert ter wille van erotische genoegens . Als een vrouw haar geliefde op een begrafenis ziet, betekent dit dat ze naar Satans roddels zal luisteren en haar eer zal riskeren ter wille van haar hart ….

…Braken : het bewijs voor berouw is aangenaam . Als hij niet in staat is en zijn smaak haat, dan heeft hij een hekel aan hem, en als hij braakt terwijl hij vast en zich eraan overgeeft, dan heeft hij een schuld die hij kan afbetalen en niet goedmaken, dan zondigt hij erin . Als hij melk drinkt en melk en honing overgeeft, dan is het berouw. Als hij parels inslikt en honing uitspuugt, leert hij de interpretatie van de Koran, en als hij melk overgeeft, wordt hij afvallig van de islam . Als hij voedsel overgeeft, geeft hij iemand iets . Als hij terugkeert in zijn overgeven, keert hij terug in zijn geschenk . Als hij alcohol dronk en niet dronken werd en niet moest overgeven, nam hij verboden geld en gaf het vervolgens terug . Als hij dronken wordt en overgeeft, is hij een gierige man die weinig uitgeeft aan zijn gezin, en hij heeft er spijt van dat hij het uitgeeft . Als hij zijn ingewanden uit hem ziet komen, duidt dit op de dood van zijn kinderen . En er werd gezegd dat als hij een hik en braken met een hik zag, dit zijn dood aangeeft . En er werd gezegd dat hij die zag dat hij veel goedgekleurd bloed braakte, aangeeft dat hij een pasgeboren baby zal krijgen . Als het bloed in een kom stroomde, leefde de jongen . Als het op de grond drijft, zal de jongen snel sterven . Dit visioen van de armen heeft geld, en veel koning, en dit visioen is afkeurenswaardig voor iedereen die iemand wil misleiden, omdat zijn zaak wordt geopenbaard ….

…Arbeid Als je droomde van de geboorte van een kind, duidt dit op gelukkige omstandigheden en de veilige en zekere geboorte van een knappe baby . Als een ongetrouwde vrouw droomt dat ze aan het bevallen is, betekent dit een ongelukkige verandering van eer in een slechte en inferieure positie ….

…Het is een slecht voorteken om te dromen van een schandelijk gezwollen buik . Het duidt op een hopeloze ziekte . Als je iets op de buik ziet bewegen, voorspelt dit vernedering en hard werken . Als je een gezonde maag ziet, duidt dit op krankzinnige verlangens . Als je je buik in een droom ziet, voorspelt dit dat je hoge verwachtingen zult hebben, maar het is absoluut noodzakelijk dat je je koppigheid beteugelt en je energie aan je werk verdubbelt naarmate plezier je nadeel nadert . En als je je maag ziet krimpen, voorspelt dit dat nepvrienden je zullen lastigvallen en uitdagen . Als je het opgezwollen ziet, zul je tegenslag krijgen, maar je zult het overwinnen en genieten van de vruchten van je werk . Als u bloed uit de buik ziet komen, voorspelt dit een ongeluk of tragedie in uw gezin . Het buikje van de baby, als het in een niet-opwindende toestand verkeert, voorspelt dat de infectie je zal volgen ….

…De jongen is in een droom van zorgen en verdriet, zoals hij een kind was dat droeg . En de tienerjongen Bishara . En als het land beperkt is en de mensen in nood zijn, en iemand ziet dat een knappe jongen de stad is binnengekomen, uit de hemel is neergedaald of van de aarde is vertrokken, dan is het goede nieuws nabij . En de oude jongen is trots en krachtig . En wie ziet dat hij een jongen is die op school leert, zal berouw hebben van de zonde die hij altijd deed als hij de Koran leerde . Als een van de geleerden en bestuurders ziet dat hij op school leert, dan is hij onwetend, of keert hij van glorie naar vernedering . Wie ziet dat hij opstandig is, erft een erfenis van zijn moeder . En als de arme ziet dat hij een jongen is die door zijn moeder is geboren, zal hij in zijn levensonderhoud en rijkdom komen . Als de patiënt ziet dat hij een jongen is, sterft hij . En wie zijn gezicht in de spiegel ziet dat van een jongen en die een zwangere vrouw heeft, zijn vrouw zal hem een ​​mannelijke zoon brengen die op hem lijkt . En ze dragen een kleine jongen in een droom . De jongen is een zwakke vijand . Als hij zag dat hij kinderen had gekregen, duidt dat op leed en leed . Als de jongen een man is, is het gevolg prijzenswaardig, en als de jongen een vrouw is, is zijn straf verwijtbaar . En als een oude persoon ziet dat hij een baby is geworden, dan komt hij tot onwetendheid en gaat zijn lef in hem, en als hij in ernstige nood verkeert, zal God hem weglaten . Jonge jongens tonen zich weinig zorgen . En wie ziet dat een jongen schreeuwt op zijn schoot, dan slaat hij op de stok . De visie van de jonge mensen kan wijzen op vreugde en versieringen, of de strijd met geld, of de overtuiging van het geringste leven of hulpeloosheid om redenen ….

…Als je van een mens droomt, duidt dit op ongeluk en wanhoop die je met alle hoop op geluk vervult . Als je droomde van het lef van een roofdier, symboliseert dit de omverwerping van je aartsvijand . Als je het lef van een ander verscheurt, symboliseert dit een wrede vervolging die je persoonlijke belangen zal bevorderen . Als je over je eigen lef droomt, word je overweldigd door de meest ernstige vormen van wanhoop . Als je droomde van het lef van je baby, symboliseert dit dat de dood van je kind of die van jou op het punt staat te gebeuren ….

…Jaafar al-Sadiq zei: “De oproep tot gebed zien in acht aspecten van een vrouw, of het nu zijn vrouw of familielid is, een vriend, een metgezel, een aangename jongen, een toekomstige jongen, goed geld, en ze zijn verdriet, vreugde , geluk, berouw en terugkeer, en wat de ogen betreft, ze worden toegeschreven aan religie en andere dingen, dus wie ziet dat hij blind is of dat zijn ogen zijn gestorven, heeft zich afgekeerd van de islam met een grote ongehoorzaamheid aan zijn gezegde Almachtige ~ Heer deed niet Hchertna blind ~ vers en werd verteld dat het een invloed op de baby wijde wereld en het geluk van de vragen die in de gelijkenis stepper wat Saad zo en zo mijn oom, en werd verteld dat hij verliest zijn kinderen, want zij zijn de appel van de ogen van het vers ‘ en degenen die zeggen: onze Heer, schenk ons ​​van onze vrouwen ‘ vers, en er werd gezegd dat hij blind was voor Zijn argument en om zijn behoeften te vragen, en er werd gezegd dat hij een beetje goed geïnformeerd is en de dingen niet begrijpt en kent het aantal mensen niet ….

…Hoofd Als je iemands hoofd in je droom ziet en het is goed gevormd en helder, dan ontmoet je mensen met gezag en invloed die je een helpende hand kunnen bieden bij projecten van groot belang . Als u van uw hoofd droomde, wordt u bedreigd door nervositeit en hersenproblemen . Als je een hoofd gescheiden van zijn lichaam ziet en het is bloederig, zul je geconfronteerd worden met frustrerende teleurstellingen en de vernietiging van je favoriete hoop en verwachtingen . Als je jezelf met twee of meer hoofden ziet, voorspelt dit een snelle en ongebruikelijke stijging van het leven, maar de kans is groot dat de hoogte niet goed is vastgesteld . Als je droomt dat je hoofd pijn doet, betekent dit dat je onderhevig zult zijn aan angst . Als je droomde van een gezwollen hoofd, dan zul je meer goed dan slecht in je leven hebben . Als je droomde van het hoofd van een baby, wacht je veel plezier, en dit betekent ook financieel succes . Als je gedroomd hebt van het hoofd van een monster, betekent dit dat de aard van je verlangens op een laag niveau zal komen te staan ​​en dat je je alleen bezig zult houden met fysieke genoegens . Als je je hoofd wast, zal het een kus zijn voor vooraanstaande mensen vanwege je wijsheid en goede raad ….