Een put Als je ervan droomde om in een put te kijken, dan zul je stommiteiten begaan op het niveau van je werk en anderen zullen je vervreemden vanwege je grote geklaag . Als je in de droomkuil valt, betekent dit diepe zorgen en verdriet . Als je wakker wordt, heb je het gevoel dat je in een kuil valt, dan ben je ontsnapt aan het leed en de zorgen die je zouden hebben omringd . Als je van een kuil hebt gedroomd, betekent dit dat je geen nood hebt, maar het leven zal een zware strijd voor je zijn. Als je een gat graaft en radioactief materiaal vindt, betekent dit een positieve verandering in geluk . Maar als je graaft en een groot gebied met valse mist ontdekt, wordt je gestoord door een echt gevoel van slecht nieuws . Als het water het gat dat je hebt gegraven opvult, betekent dit dat de dingen ondanks de vele inspanningen die je hebt geleverd niet aan je wil zullen onderwerpen ….

…Al-Khalili is degene die de azijn maakt of verkoopt . Zijn visioen in een droom duidt op een man die het geld van zijn familie eet en hun geld vermindert, en dat het defect is als een bezem en de tanden van zijn huishouden, en het poetsen van de tanden zuivert hun geld . En interstitiële duidt op genezing van ziekten, en het volgen van de Sunnah . En misschien heeft hij het defect aangegeven, namelijk de authenticator, of de overtreder van zijn belofte ….

…De kam is in een droom een ​​nuttige man, en het is een goede gids voor degenen die willen deelnemen en met het Hof willen werken . En dat is om zijn tanden af ​​te stemmen . En het afleggen van de kam zakat geld . De kam wordt uitgelegd door een rechtvaardige man en geeft aan wie baat heeft bij zijn woorden, zoals de heerser, de dokter en de prediker . En er werd gezegd : leggen verwijst naar de zeef die de gerst zuivert zoals een kam het haar zuivert van vuil . Er werd gezegd : ontslag geweven matten . Er werd gezegd : de tanden van de kam een ​​timmermanszaag . De kam is een genot en plezier, en als hij ziet dat hij er zijn hoofd en baard mee afschiet, zal hij snel zijn zorgen en verdriet verliezen . En de kam is een persoon met gelijke, niet gedifferentieerde eigenaren . Als het van ijzer is, dan is het een man van voordeel en de eigenaar van goede moslimbroeders . De kam geeft een lange levensduur, veel geld en overwinning op vijanden aan, evenals de kam van de wever en de boekkam geeft de auteur van het bevel en het verbod aan ….

…De kies komt voor in de tanden van verraad door degenen op wie de tanden duiden, zoals ouders, kinderen en echtgenoten . En misschien bracht hij zijn gezin in een nood die hen ertoe zou brengen om het te veranderen . En kiezen in een droom zijn oudere mensen . En wat valt er van menselijke kiezen . Geeft een gebrek aan geld of zelf aan . En wie ziet dat zijn kies is uitgetrokken, zal sterven, en er werd gezegd : als hij een schuld heeft, zal de Almachtige God die voor hem afbetalen, of als hij een vertrouwen heeft, dan betaalt hij die aan de eigenaar . En wie zag dat een van zijn kiezen pijnlijk was, hoorde lelijke woorden van zijn familieleden ….

…Hij vertelde dat Ali bin Isa al-Wazir in zijn slaap had gezien voordat hij naar de bediening kwam, alsof hij op een goedgeklede merrie reed, en in de schaduw van de zon tijdens de winterdagen, en zijn tanden waren verstrooid, dus hij was doodsbang, dus vertelde hij zijn visioenen aan degenen die overstaken, en er werd tegen hem gezegd: Wat betreft uw paardrijden, eer, staat, autoriteit en voogdij, en wat betreft goede kleding, u bent een goede religie, mooi en nette lof. Wat betreft de schaduw van de zon, deze gaat ruwweg over op de koning en om in zijn schaduw te leven, en de voogdij is ofwel een bediening, een sluier, of een door mensen gemaakte en een levende, en wat betreft het verstrooien van tanden, het wordt uitgelegd met een lange levensduur ….

…Al-Kirmani zei: ~Wat betreft het beitsen van de baard, het duidt op de zuiverheid en acceptatie. Wat betreft het beitsen van de tanden met azijn, er zit niets goeds in voor het onderwerp en het object, omdat het vergelijkbaar is met vegen en spreken voor de tanden. en wat ze uitdrukken . ~…

…Zijn woord is het land ten goede, hij won het goede in deze wereld en religie, en van zijn woord het land met woorden die een bestraffing bevatten, laat hem de almachtige God vrezen, want geld is verboden . Als hij een land ziet dat over de mensen is omgevouwen, dan is er de dood, of een gevecht met de dood van mensen, net zoveel als het is omgevouwen, of ze lijden aan leed, droogte of leed . Op de grond, of als hij zijn hand van het vuil afstoot, wordt hij arm, en als hij ziek was, stierf hij en werd het vuil . En wie ziet dat hij afwezig is op de aarde en daar geen gat ziet, dan is dat een reis op weg naar de wereld, hij zal op die reis sterven . En wie ziet dat de aarde voor hem is gevouwen, zal snel sterven . En wie zag dat hij van land naar land verhuisde om te gaan en terug te keren, ging om zijn vrouw of zijn dienstmeisje heen . En wie de aarde ziet, heeft het verzwolgen en losgemaakt, en als hij slecht is, dan is dat een straf voor hem . En wie ziet dat de aarde het heeft verzwolgen zonder ontbinding, zal ver reizen . En wie ziet dat de aarde schudde en haar een klap geeft, dan is dat een ramp die dat land treft vanuit zijn gezag, of dat het kou, hitte, droogte of grote angst is . En wie ziet dat de aarde is gespleten en een engerd eruit is voortgekomen en mensen praten, dan zal hij iets zien waar hij zich over verwondert, en misschien geeft dit aan dat zijn leven nabij is, en misschien was dat een groot algemeen vers dat naar mensen om in overweging te nemen . En de aarde duidt de wereld aan volgens de omvang van haar breedte, haar grootheid, haar bekrompenheid en haar kleinheid . Het bekende land geeft de stad aan waarin het zich bevindt, zijn mensen en zijn inwoners . En als hij ziet alsof de aarde is gespleten, dan komt er een jonge man uit tevoorschijn, verscheen er vijandigheid onder de mensen, en als een oude man naar buiten kwam, zouden ze gelukkig zijn en vruchtbaarheid hebben bereikt, en als het splitste en er kwam niets eruit, en er kwam niets binnen, een kwaadaardig ongeluk gebeurde op de grond, en als er zeven uitkwamen, duidde het op de verschijning van een onrechtvaardige heerser. Het leeft en het is een constante kwelling in dat gebied. Als de aarde zich splitst met vegetatie, zullen de mensen vruchtbaarheid krijgen. Als hij ziet dat hij de aarde aan het graven is en ervan eet, zal hij door bedrog geld verdienen , en het graven is bedrieglijk . En wie het land met zijn eigen handen vouwt, hij zal koning zijn . Er werd gezegd : The Collapse landt tot de erfenis van letsel . Een smal land, smal leven . En van zijn woord het land met het goede, hij bereikte het goede in de wereld en de religie, en van zijn woord het land met woorden die een bestraffing bevatten, laat hem de almachtige God vrezen, want geld is verboden . Als hij een land ziet dat over de mensen is omgevouwen, dan is er de dood, of een gevecht met de dood van mensen, net zoveel als het is omgevouwen, of ze lijden aan leed, droogte of leed ….

…Trompet : Hij die het ziet alsof hij op de trompet blaast, dan bedriegt hij het goede . En als hij hoort dat iemand anders hem slaat, wordt hij opgeroepen tot oorlog of ruzie . En de drummer Sultan met een gat ….

…Moskeeën : De moskee duidt het Hiernamaals aan omdat het erin wordt gezocht, net zoals de vuilnisbelt de wereld aangeeft, en het duidt de Kaaba aan omdat het het huis van God is, en het geeft de plaatsen aan die wind, voordeel, beloning en hulp combineren , zoals het huis van de heerser, de cirkel van herinnering, het seizoen, de ribat, het veld van oorlog en de markt omdat het de markt is voor het hiernamaals . Vervolgens geeft elke moskee haar manier aan in grootte, roem en essentie . Degene die een moskee bouwt in een droom, en als hij de rechterlijke macht waardig is, zal hij die verkrijgen, en evenzo als het een onderwerp is van de fatwa en hij kan in de wereld een nuttig classificatiewerk aangeven, en in de kranten aan een koran die hij schrijft, en in de vrijgezellen over huwelijk en huwelijk, en voor de studenten van geld en de wereld op een gebouw waarop hij bouwt waarvan de opbrengsten en de voordelen blijvend zijn. Zoals de badkamer, het hotel, de winkel, de oven, het schip en dergelijke, vanwege de huidige beloning in de moskee met de overvloed aan winsten erin in gemeentelijk gebed, en mensen komen er van alle kanten naartoe, en voer het zonder toestemming in . En wie tijdens zijn ontwaken de wereld en haar geld heeft beïnvloed, of haar hiernamaals heeft beïnvloed door de urgentie ervan, de winnende spreekwoorden keerden terug naar de winsten en voordelen in deze wereld voor hem, of naar het hiernamaals en de beloning in de toekomst die zijn eis is. bij zijn ontwaken . Wat betreft degene die een moskee vernietigt, hij gaat in tegen degene die het heeft gebouwd, en hij kan de vulgariteit van zijn situatie afleiden door degene die het op zijn plaats bouwt of ervoor zorgt dat het op zijn plaats gebeurt nadat het is gesloopt, dus als hij bouwt een winkel hij geeft de voorkeur aan de wereld boven het Hiernamaals, en als hij een bad bouwt, is zijn schuld gecorrumpeerd vanwege een vrouw, en als hij een gat in de plaats daarvan graaft, zondigt hij. Degene die een dwangmatig bedrog is, of voor de ter wille van een groep die hem scheidde van kennis, goedheid en daden, of ter wille van een heerser die hem ontsloeg, of een rechtvaardige man die hem vermoordde, of een plaats waar hij een vakantie had of een contracthuwelijk, corruptie en maakte hem ongeldig . En als hij zichzelf ontdaan van kleren ziet in een moskee, zal hij worden ontdaan van wat passend is voor hem van de tekens van de moskee, en als dat tijdens de dagen van de hadj is, dan zal hij de bedevaart verrichten, zo God wil, vooral als hij roept de oproep tot gebed op en als hij schuldig is, gaat hij uit van wat hij is naar berouw en gehoorzaamheid, en als hij daarin bidt op basis van berouw en gehoorzaamheid. Een andere situatie dan de richting van de richting van het gebed in het licht van de storm, omdat hij toegewijd is aan het zoeken van de wereld op een markt van markten en een seizoen van seizoenen, waarin hem wordt beroofd van datgene waarop hij hoopte, en in hij verliest alles wat hij heeft gekocht en verkocht als gevolg van de corruptie van zijn gebed en het verlies van zijn arbeid . Dit kan duiden op de corruptie van wat is inbegrepen in zijn nalatigheid van het verboden en woeker als het erdoor wordt opgevangen . Wat betreft de Heilige Moskee, het duidt op de bedevaart naar degenen die het ontkennen of toestemming geven, zelfs als dat niet in de dagen van de hadj met zijn essentie daarin en zijn bewijs, omdat de Kaaba dat de bedevaart daarin is . Het kan duiden op het verboden huis van de sultan die het wil van wiens inkomen hij veilig is, het huis van de wereld, de moskee van Medina en de grote markt van grote en verboden zaken, zoals de wisselmarkt en de goudsmeden vanwege het grote aantal onderzoeken dat erin vereist is en wat bij zijn mensen binnenkomt van verboden, tekort en zonde, evenals al het verboden door wat er menselijk in is. De voogd moet voorkomen dat hij verboden dingen doet, van het overtreden van dieren, en om schade te veroorzaken ….

…En wie ziet dat hij een grond heeft gegraven en de grond heeft gewonnen, en als hij ziek is of een zieke heeft, dan is dat zijn graf, en als hij op reis is, is zijn gegraven een reis en vuil daarin is zijn verdiensten en geld , en wie ziet dat hij een gat of een put of een kanaal graaft, ik denk dat hij er water uit heeft gegraven en als dat voor hemzelf is, dan is het zijn eigen levensonderhoud. Voor het grote publiek, en als hij dacht door het te graven dat hij erin terechtkwam, dan bedroog hij hem, en als hij zag dat hij erin ging, keerde het bedrog naar hem terug zonder degene die dat met hem wilde en die zag dat hij voerde het water uit terwijl hij aan het graven was, dan is dat een levend contract, en wie zag dat hij in een put zat, hij scheidde van zijn vrouw of op een put en ging er niet in, hij was tussen hen Conflicten en wie dat ziet hij kwam uit een put of iets dergelijks, en als hij ziek is of gevangen zit, dan is hij uit wat hij is, en wie ziet dat hij een grot of uit een muur is binnengegaan, dan is hij veilig voor wat hij vreest en zal zijn verzoek verkrijgen…

…En wie het ziet alsof hij met een volk een moskee binnengaat en een gat graaft, hij zal trouwen ….

…Hij duidt in een droom de oorzaken van hoogte en hoogte aan, en het verlangen in deze wereld en het hiernamaals, en geeft misschien de stadia van reizen aan, de huizen van de reizigers die ze naar de status van status brengen en het stadium van het toneel, en misschien de dagen van het leven die tot het einde leiden, en het kan duiden op de dienaar van het huis, en de dienaar . Wie een onbekende trap oploopt, het einde ervan bereikt en ziek is, zal sterven . Wat betreft het afdalen van de trap, als hij een reiziger was, hij kwam van een reis, en als hij een president was, trad hij af van zijn presidentschap en werd hij ontslagen van zijn werk, en als hij een ruiter was die op zijn voeten liep , en als hij een zieke vrouw had die omkwam, dan ging hij op haar af als hij de patiënt was en als hij naar een bekende plaats ging of naar zijn familie En zijn huis herstelde van zijn tegenslag, en als zijn afdaling was naar een onbekende plaats die hij niet kende, of voor een dood volk dat hij kende, dan zoals hierboven vermeld, en als hij in een gat of een begraven put viel voor een leeuw die het verslond of voor een vogel die hem ontvoerde, dan de trap zijn de dagen van zijn leven . En de la als het van melk was, was goed, en als het van de beloning was, had het een hekel aan . Sommigen van hen zeiden : leiding is goede daden, de eerste is gebed, de tweede is vasten, de derde is zakat, de vierde is liefdadigheid, de vijfde is de hadj, de zesde is jihad en de zevende is de koran. . En al het bezinksel is in goede daden als ze van klei of melk zijn, en er is niets goeds in als ze van baksteen zijn . En het uitspreiden in de modder is voor de heilige een verheffing en trots met een schuld, en voor het verhandelen van winst met een schuld, en als het van stenen is, dan is het een verhoging met een wreedheid van hart, en als het van hout, dan is het een verhoging met hypocrisie en hypocrisie, en als het van goud is, dan verkrijgt de eigenaar zijn staat, vruchtbaarheid en goedheid, en als het zilver is, zal hij naast mij het nummer van elke promotor ontvangen, en als het is klein, het zal de goederen van deze wereld verkrijgen . En wie Maraqah bestijgt, zal profiteren van begrip en scherpzinnigheid die hen beiden zullen verheffen . En er werd gezegd : De graad is een ascetisch man die aanbidt, en wie hem benadert, zal een hoge status en ascese bereiken . En elke graad voor de gouverneur is de staat . En de ingebouwde trappen duiden op het faciliteren van dingen . En als de houten trap een bouwwerk werd, duidde dat op standvastigheid in de zaken, en zou je verbergen wat gehoopt werd . En het oplopen van de trap is een verhoging die geleidelijk wordt bereikt . En cijfers zijn huizen in de hemel . En wie daarna de trap op gaat, hij zal jaren boven hun aantal leven . En de vijf niveaus zijn de vijf dagelijkse gebeden, dus wat er ook in hen gebeurde, staat in de gebeden ….

…En wie ziet dat hij uit de belegering kwam en niemand vond die hem stoorde, dan is hij prijzenswaardig, en als hij een gat en opluchting vindt, dan is hij niet prijzenswaardig ….

…Wie in een droom ziet dat hij de grond aan het graven is, zal evenzeer met geld worden geslagen als met graven, en zoveel als hij uit het vuil haalt als het droog is . Als het nat is, dan beraamt hij een persoon met geld dat niets anders van hem oplevert dan vermoeidheid, en vermoeidheid volgens de hoeveelheid vocht van de grond . En boren is sluwheid en bedrog, en kan de hoef doden . En wie ziet dat hij aarde aan het graven is en vuil opzuigt, en hij is ziek of heeft een zieke, dan is dat zijn graf, en als hij reist, is dat zijn reis, en vuil is zijn winst bij deze reis . En wie ziet dat hij een put of kanalen aan het graven is, of hij denkt dat hij ze aan het graven is om water te putten, als dat voor hemzelf is, dan is het zijn eigen levensonderhoud, en als hij het water heeft gemaakt in wat hij graaft, dan is dat een complicatie in zijn levensonderhoud . En als hij ziet dat hij eet van het land dat hij graaft, dan zal hij worden geraakt met het geld dat hij ervan at, en het geld dat hem overkomt door misleiding zal hem schade berokkenen . En wie zag dat hij in een put zat, hij scheidde van zijn vrouw, en als hij zag dat hij in een put zat en er niet in ging, zou er ruzie ontstaan ​​tussen hem en zijn vrouw, en toen klapten ze in elkaar . En wie zag dat hij uit een klein hol kwam, als hij ziek was of een gevangene, hij zou eruit komen waar hij in zat . En wie ziet dat hij afwezig is in een kuil waar geen uitweg is, dan mag hij iets doen naar de hoeveelheid, diepte en breedte van het graven . En wie ziet dat hij in een gat is gevallen, schreeuwt om hulp naar iemand die hem opricht, en dat niemand naar hem toe komt, want dat is zijn put . En de kuilen duiden op een korte reis . Boren is een plot, en het is ook een ambacht uit zijn afleiding . De put is een arme, onzichtbare vrouw . En misschien duidt de put op veiligheid tegen angst en op redding van tegenspoed, vooral voor degenen die erin zijn verdwenen van een vijand, en als hij goed voedsel of zoet water in de put vindt, of wat er in zijn awrah verborgen is, dan zal hij hebben een levensonderhoud van een plek die niet telt, of te verzoenen met degene die het beraamt ….