…En wie zag dat hij een tros druiven plukte, zou een som geld krijgen van een vrouw, en de druiven kregen een erfenis van geld van zijn vrouw, en wat een tros druiven betreft, duizend dirham ….
Dromen over Een kus op de mond
(120 betekenissen van dromen over Een kus op de mond )…En wie ziet dat hij een tand heeft laten groeien op een plaats waar hij niet zou mogen groeien, dan geeft het aan dat er iets is gebeurd dat niet Mahmoud is, en als hij ziet dat hij zijn tanden of een paar ervan heeft ingeslikt, dan eet hij wat wel is. geld is voor hem niet toegestaan, of het nu voor hem is of voor iemand anders ….
…En wie ziet dat hij en de kalief in één bed liggen, dan zal hij zijn zaken met hem delen of hem een plaats geven om te regeren, en er werd gezegd dat hij ofwel een vrouw uit het huis van de kalief trouwt of hem een slaaf geeft. -meisje ….
…En wie ziet dat hij op een merrie rijdt en er dan van afstapt, heeft spijt van iets, en er werd gezegd dat het visioen van het wilde paard wordt geïnterpreteerd door een gekke man en de Haroon wordt geïnterpreteerd in drie aspecten van moeilijkheid in zaken en een tegenspraak met zijn metgezellen en een vermoeide vrouw die het er niet mee eens is en een overtreding in goede zaken schaadt en er werd gezegd dat het berijden van een paard leidt tot het verwerven van geld en daartegenover van boord gaan ….
…Hij voelde dat het onder dezelfde zonden van het vers ~ allemaal hetzelfde als een pion ~ verwerft en er werd hem niets goeds verteld bij uitsluiting, wat hij zei, sommigen van hen wilden rein leven en niets uitlenen bezwaren ….
…Al-Kirmani zei: ~Wie ziet dat hij een dode op zijn rug heeft, zal voor de kinderen van de doden zorgen .~…
…En wie ziet dat een hond op zijn schip springt, dan zal een vijand van een magiër zijn vrouw volgen ….
…En wie ziet dat hij een kleed tot het einde ervan wikkelt, dan wordt hij aan het einde van zijn leven geïnterpreteerd, dus laat hem God vrezen en berouw tonen. De inscriptie in het vloerkleed is meer dan vermeld, en het goede erin is krachtiger ….
…Hij is in een droom een opluchting voor iemand die in nood verkeert, trouwde met een alleenstaande vrouw, op reis gaat, bedrijf houdt en geheimen onthult . Het privégedeelte geeft de gevangenis of de deur van het huis aan waar de Almachtige God hem heeft geboden vandaan te komen. God de Almachtige zei : (En huizen komen uit hun poorten ). En de vagina en de kus waarmee hij trouwt . En de vulva duidt het graf of de verlichting aan . En de vulva is bedrieglijke sluwheid ….
…Dr. Jaafar al-Sadiq zei: ~Suiker wordt op vijf manieren geïnterpreteerd als lieve woorden, een kus, uitkering, geld en kinderen, net als dronkenschap .~…
…Ibn Sirin zei dat het stuk suiker een mooie toespraak of een kus is ….
…En wie denkt dat hij een man kust of gemeenschap met hem heeft of zich met hem vermengt, wordt vermengd met verlangen, dan is zijn interpretatie als een interpretatie van het huwelijk, behalve dat hij minder machtig is dan hij, en als de kus niet van verlangen is, dan degene die het effect doet, is goed ….
…Blindheid is in een droom een illusie in religie, en blindheid is ook rijk. Wie ziet dat hij blind is, is rijk, en wie ziet dat hij blind is, vergeet de Koran . Als hij ziet dat een persoon hem heeft verblind, dan misleidt hij hem . Als een ongelovige ziet dat iemand door hem verblind is, zal hij zijn geloof veranderen . En de blinde is een arme man die dingen doet die hem opvallen in zijn religie . En als een ongelovige ziet dat hij blind is, dan zal hij worden gekweld door verdriet en kwaad, of een boete, of zorgen . En als hij ziet dat hij blind is, in nieuwe kleren gewikkeld, zal hij sterven . En wie ziet dat hij blind is, dan zal hij een strijd of een ruzie hebben, of hij zal oordeel en kennis verwerven over het verhaal van Izak en Jacob, vrede zij met hen beiden . En als een blinde man ziet dat hij de kus omdraait, dan vergist hij zich . En wie ziet dat zijn ogen blind zijn, zal de sluier tussen hemzelf en God worden vernietigd . En wie blind is, heeft zijn gezichtsvermogen in een droom, hij zal arm worden na zijn rijkdom, of rijk worden na zijn armoede, of hij heeft het geld of de zoon verloren die hij het meest dierbaar voor hem is . Blindheid kan duiden op doofheid, minachting voor de wereld of het verbergen van geheimen . Blindheid voor de vreemdeling is het bewijs dat hij niet terugkeert naar zijn vaderland . Blindheid voor de gevangene is een meningsverschil, en mensen tonen genade aan blinden en nemen zijn hand waar hij maar wil ….
…Al-Aseedah : Hij is bedroefd door de reden van zijn dienaren, en als hij ziet alsof hij pap, kebabs of al-falaji eet terwijl hij in gebed is, dan kust hij zijn vrouw terwijl hij aan het vasten is . En Ibn Sirin kwam naar een man en zei : ik zag het alsof ik aan het bidden was en kebab at tijdens het gebed, dus hij zei : Paddestoel is toegestaan en het is niet toegestaan om het tijdens het gebed te eten, en je kust je vrouw terwijl je vasten, dus niet . Wat betreft de khubi’s, het is ellendig, en het natte gedeelte is anders. Sommigen van hen dachten eraan met bloed erin van een gelige kleur . En hij zei dat het op ziekte duidt . Sommigen van hen zeiden dat het veel geld en pure schuld is, en het stukje ervan is een kus van een jongen of een minnaar, en sommigen van hen zeiden dat al-Khabees goede en prettige woorden zijn in de kwestie van de pensioen, en hetzelfde is het voorbeeld van de fuga en de khubais die veel levensonderhoud aangeven in kracht en macht toen ze het vuur aanraakten, dus het aanraken ervan duidt op een verbod of een verbod. Toespraak of sultanaat ….
…En wie ziet dat hij het verplichte gebed verricht en dat zijn gebed is voltooid en zijn kus is rechtgetrokken, dan is zijn behoefte vervuld en bereikt hij wat hij had gehoopt. En als hij ziet dat hij Fajr bidt, dan heeft hij een toelaatbare of een belofte verdiend die goed of slecht is, en als hij ziet dat hij het Dhuhr-gebed bidt, zal hij alles wat hij vraagt in de kwestie van deze wereld overwinnen. en het hiernamaals. Als hij ziet dat hij vrijdag bidt, dan zal hij afmaken wat hij wil en bereiken wat hij hoopt, en als hij ziet dat hij Asr bidt, dan is het een verlangen, maar na ontbering, en als hij ziet dat hij bidt Maghrib, dan is de zaak waar hij om vroeg in termen van goed of kwaad voorbij, en als hij ziet dat hij aan het bidden is, dan behandelt hij zijn familieleden en krijgt hij plezier en er werd gezegd dat bedrog en huilen hem overkomen, en een voorwaarde in wat hij noemde, is dat hij elk gebed volledig op tijd uitvoert, en als er een afname of een toename in is, dan is het in strijd met wat werd genoemd en wie ziet dat hij aan het bidden is, mist een gebed van deze gebeden , dan geeft hij de vervulling van zijn religie aan en wie ziet dat hij kort bidt in zijn gebed, dan reist hij en van waaruit Hij zag dat hij een overbodige nacht of dag bidt, doet hij dus een rechtvaardige daad. En wie ziet dat hij bidt terwijl hij erom lacht, dan heeft hij er veel afleiding van. En wie ziet dat hij bidt terwijl hij junub is of op een plaats waar gebed niet is toegestaan, dan heeft hij de religie bedorven, en wie ziet dat hij bidt zonder wassing, dan wordt hij ziek. Hij bidt oost of west, aangezien hij van de islam is afgeweken en mogelijk een verzoekschrift heeft ingediend bij zijn vrouw d Er wordt gezegd dat de mensen van de moskee bidden tot anderen dan een qiblah, en iedereen die een geleerde ziet die bidt zonder qiblah of handelt in strijd met de soenna , of dat hij bidt over de Kaaba, de Sharia heeft geschonden en de grillen heeft gevolgd en wie ziet dat hij bidt In de woestijn is het reizen of hadj, en wie ziet dat hij bidt in een van de drie moskeeën, het is een bewijs van zijn loon verdubbelen en zijn daden aanvaarden. En wie ziet dat hij bidt op een dier, het is hun gebeurtenis, en wie ziet dat het gebed zijn tijd heeft gemist en geen plaats vindt om het te bidden in een moeilijke kwestie….
…Jaafar Al-Sadiq zei: Het drinken van pemphigus heeft vier aspecten: voordeel, service, kus, service aan de wortels en het wegnemen van leed en zorgen ….
…Al-Kirmani zei dat de pemphigus-drank de kus aangeeft ….
…En suikerriet : de frequentie van woorden is passend en wenselijk . En een suiker is de kus van een minnaar, of een jongen . En sugar Alkther geeft aan wat er gezegd en gezegd werd ….
…Jaafar al-Sadiq al-Hilwah zei: Er is veel geld en een oprechte schuld, en een stukje ervan duidt op de qiblah van zijn zoon en vriend of metgezel, en het stukje lössing is een mooi woord en het beste zoete is dat de kleur wit is, en er werd gezegd dat het visioen van droge zoetheid in termen van de zin is wat hij heeft verkregen van het gedrag van de koning jegens anderen, en als het geel is, is het Er zit wat droefheid in, en wat betreft de rotzooi en dergelijke, het is een geoorloofd levensonderhoud, en misschien het kussen van een vrouw en iemand die droog is, is geld dat moeilijk en vochtig is, is er anders in en sommigen haatten het omdat het gelig was, en er werd gezegd dat het aangeeft ziekte, en er werd gezegd dat het veel geld en een pure schuld is, en het stukje ervan is een kus van een kind of een minnaar, en er werd gezegd dat Al-Khabeesah een aardig en goed gesprek over de kwestie was van het pensioen, evenals het model en veel ervan duidt op veel levensonderhoud in macht en gezag y tenzij het wordt aangeraakt door vuur, dus aanraken duidt op een verbod, toespraak of sultanaat. Wat betreft wat in zoetheid wordt geplaatst, duidt op de toelaatbaarheid van Hassan Mlehat, en er werd gezegd dat alles wat gemaakt is van zoet, op welke manier dan ook, van welke soort dan ook, of het nu suiker, honing, melasse of johannesbroodstroop is, het is prijzenswaardig , levensonderhoud, goed en een voordeel, vooral voor degenen die het eten, wat melasse betreft, het is geld en voordeel ….
…Een kus is in een droom een mooie, onbekende vrouw . Als een persoon veel water jaagt, profiteert hij veel van mannen die verbonden zijn met de sultan . En de cape is een man met veel vrouwen, en duidt op vrolijke mensen . Wie dood vlees eet, zal gekleed worden ….
…Hoofd Als je iemands hoofd in je droom ziet en het is goed gevormd en helder, dan ontmoet je mensen met gezag en invloed die je een helpende hand kunnen bieden bij projecten van groot belang . Als u van uw hoofd droomde, wordt u bedreigd door nervositeit en hersenproblemen . Als je een hoofd gescheiden van zijn lichaam ziet en het is bloederig, zul je geconfronteerd worden met frustrerende teleurstellingen en de vernietiging van je favoriete hoop en verwachtingen . Als je jezelf met twee of meer hoofden ziet, voorspelt dit een snelle en ongebruikelijke stijging van het leven, maar de kans is groot dat de hoogte niet goed is vastgesteld . Als je droomt dat je hoofd pijn doet, betekent dit dat je onderhevig zult zijn aan angst . Als je droomde van een gezwollen hoofd, dan zul je meer goed dan slecht in je leven hebben . Als je droomde van het hoofd van een baby, wacht je veel plezier, en dit betekent ook financieel succes . Als je gedroomd hebt van het hoofd van een monster, betekent dit dat de aard van je verlangens op een laag niveau zal komen te staan en dat je je alleen bezig zult houden met fysieke genoegens . Als je je hoofd wast, zal het een kus zijn voor vooraanstaande mensen vanwege je wijsheid en goede raad ….
…Het punt van de aanbidder is degene die in een droom ziet dat hij naar het oosten bidt, omdat hij een man is van slechte scholing, veel vervagende mensen, die tot zonden durft te komen omdat hij het met de joden eens was . En als zijn gezicht naar het oosten is gericht, dan is hij een man van de vernieuwer, en het oosten is de qiblah van de christenen, en als zijn gezicht van wat volgt de achterkant van de Kaaba is, dan verwierp hij de islam. door een grote zonde te begaan, of een valse eed . Of de laster van een vrouw die getrouwd is en immoraliteit niet vermijdt, en de magiërs hebben zichzelf toegestaan elke verboden handeling te begaan . Als hij ziet dat hij de kus niet kent, dan is hij bevooroordeeld in zijn religie . Als hij ziet dat hij bidt naar de Kaaba, dan is zijn religie rechtvaardig ….
…Als hij naar het oosten bidt, duidt hij zijn innovatie en zijn werk in valsheid aan, want hij is de qiblah van de christenen . Als hij bidt met zijn rug naar de richting van de kus in het gebed, geeft dit aan dat de islam de islam achter zijn rug heeft afgewezen door enkele grote zonden te begaan ….
Als hij tegen zonsondergang bidt, wijst hij op de slechtheid van zijn leer en zijn moed voor zonden, want het is de kus van de joden, en zij durfden op hun sabbatten naar de walvissen te kijken.
…En Jaafar al-Sadiq zei, de klomp komt in vijf aspecten: een kus, goede woorden, geld, voordeel en de hoeveelheid daarvan ….
…Dronkenschap is in een droom staat voor vreugde, genezing van ziekten, het verdwijnen van zorgen en angst, en het realiseren van hoop . Het teken van de vrouw was Jalila Maliha . En als de jongen werd aangegeven, was hij glorieus, intelligent en een wetenschapper die elke kunst in zijn kunst deelde . Als het aangegeven geld geoorloofd en goed is . Als de wetenschap dit aangeeft, was hij gezond door ketterij . En suiker duidt op geld . En een suiker is een kus van een minnaar of een jongen . En veel dronkenschap duidt op vechten en roddelen . Ibn Sirin, moge de Almachtige God hem genadig zijn, zei : Het heeft geen zin om suiker te verkopen . En plantensuiker duidt op oprechtheid in woorden en daden, en het kan duiden op het opwekken van ziekten en het genezen ervan, en misschien duidt het op verlichting en levensonderhoud van de zijkant van planten of op het afdalen van de diameter ….
…Hij is de borgsteller en borgsteller, en zijn visie kan duiden op angst, en misschien op het hoogtepunt van het lot, het presidentschap, de vooruitgang, het opleggen van goede en ondeugd . Misschien wees ze op de wenkbrauw, de vader, de moeder of de professor. Als hij in een droom een imam werd en bad met mensen die met volledige zuiverheid naar de qiblah gingen, niet meer of minder, daarin, en als hij het voogdijschap, de uitspraak of de confrontatie met wat gunstig is voor de mensen waard was, dat zal hem overkomen, en het kan zijn dat hij zich heeft aangemeld voor een garantie of een groepssponsoring Of hij nam deel aan een volk dat op hen hoopte, en als hij had gebeden met andere mensen dan de qiblah, verraadde hij zijn metgezellen en kocht hij zijn ketterijen , en hij kan iets verboden hebben begaan en de mensen vragen hem er samen met hem om, en wie ziet dat hij een volk gebiedt in gebed, dan volgt hij een toestand waarin hij zich aanpast nadat zijn kus oprecht is, zijn gebed is voltooid, of hij beveelt mensen of verbied ze . En wie ziet dat hij onbekende mensen naar een onbekende plaats leidt en niet weet wat hij moet lezen, dan is hij ter ere van de dood . En als een vrouw ziet dat ze het mannengebed leidt, sterft ze omdat ze niet geschikt is om de gebeden te leiden, dus dat is alleen wanneer ze voor hen sterft als ze tot haar bidden . Evenzo, als hij een niet-mahram-man ziet die niet weet hoe hij moet bidden of reciteren, dan leidt hij een volk, en wie ziet dat hij bidt in een zittend volk, dan overtreedt hij hun rechten niet, maar dat zijn ze wel. tekortschieten in zijn rechten, of zijn visioenen geven aan dat hij een ziek volk onderneemt, en als hij met hen bidt zittend terwijl ze staan en zitten, dan verkort hij niet In een zaak die hij overneemt, als hij bidt met een staande mensen en zittend, dan volgt hij het bevel van de rijken en de armen, en als hij met hen zittend bidt terwijl ze zitten, dan worden ze vervloekt door verdrinking of diefstal van kleren of armoede . Als hij ziet dat hij met vrouwen bidt, volgt hij het bevel van een zwak volk. Als de moeder van het volk aan zijn kant staat, of hij liegt en draagt witte kleren, en hij ontkent zijn standpunt, en hij reciteert niet in zijn gebed of zegt geen takbier, dan zal hij sterven en bidden mensen voor hem . Als de gouverneur ziet dat hij het volk leidt, is hij geïsoleerd en is zijn geld op . Wie bidt met mannen en vrouwen, zal het oordeel onder de mensen bereiken als hij dat waardig is, anders zal hij kunnen bemiddelen en zich onder de mensen kunnen verzoenen . En wie ziet dat hij het gebed met de mensen heeft voltooid, zijn mandaat zal worden vervuld, en als zijn gebed wordt onderbroken, wordt zijn voogdij onderbroken en zijn regels en woorden niet uitgevoerd, en als hij alleen bidt en de mensen individueel bidden, dan zijn ze buiten . En als hij een overbodig gebed bidt, gaat hij een garantie aan die hem geen kwaad zal doen, en als het volk hem tot imam heeft gemaakt, zal hij een erfenis erven . Als hij denkt dat hij mensen leidt en niet goed leest, dan vraagt hij iets en vindt hij het niet . En wie bidt met een volk op een dak, dan zal hij mensen goed doen en een reputatie hebben in termen van zijn lening of liefdadigheid ….
…Wie ziet dat hij met een onbekende man trouwt en de onbekende jong is, dan overwint de dader een vijand . Evenzo, als de getroffene bekend is, of als er een geschil, ruzie of vijandschap tussen hen is, dan krijgt de dader het object . En als de aandoening bekend is en er is geen conflict of vijandschap tussen hen, dan treft het doel ervan het goed van de dader, of zijn naam als dat niet waardig is, of zijn tegenhanger of een van de oorzaken hiervan . Als het onderwerp een onbekende sjeik is, dan is de sjeik zijn grootvader en al het goede dat zijn grootvader bereikt, verbetert hij zijn denken en tolerantie ervoor . Evenzo, als hij ziet dat hij een man kust of seks met hem heeft of daarna met hem omgaat vanwege hun verlangen, dan is het in overeenstemming met wat in het huwelijk wordt beschreven, behalve dat het minder is dan hij in kracht en hoeveelheid . Als hij ziet dat hij een andere man accepteert dan de kus van het verlangen, dan bereikt degene die het object doet het goede en accepteert het als zijn acceptatie . De man dat hij zichzelf een lam zag : verhoogde Dniah . En als hij zag dat hij uit een jongen werd geboren, raakte hij ernstig gewond, en als hij een slavin kreeg, zou hij het goed hebben, en dat geldt ook voor het kopen van de jongen en het dienstmeisje ….
…De doden zagen dat trouwen bekend : het effect van de acteur raakt hem beter dan een gebed of een schakel . Als hij ziet dat hij gaat trouwen met de heiligheid van de doden, bereikt de persoon het object met goedheid, zoals naastenliefde, ritueel of smeekbede . En als hij een bekende dode levend ziet trouwen, komt hij in de geschudde buurt die beter is dan de erfenis van de overledene of zijn erfgenaam of zijn erfgenaam uit kennis of iets anders . De kus is het tegenovergestelde, omdat het subject erin treft en beter accepteert dan het object ….
…Een kus is in een droom een mooie, onbekende vrouw . Als een persoon veel water jaagt, profiteert hij veel van mannen die verbonden zijn met de sultan . En de cape is een man met veel vrouwen, en duidt op vrolijke mensen . Wie dood vlees eet, zal gekleed worden ….