…Als een vrouw ziet dat een dode man met haar trouwt, zal ze het beter doen vanaf een plek waar ze niet op had gehoopt ….

…En wie ziet dat hij gemeenschap heeft met een onbekende dode vrouw, zal begeerd worden ….

…En wie de oproep tot gebed en de uitleg ervan op drie manieren ziet: een vrouw, een dienstknecht en een levende, en wat er goed of slecht in is, wordt daaraan toegeschreven ….

…2 – Tijd voor visie : dit aspect is met name materieovergangen ; Omdat zij degenen zijn die zich ermee bezighouden , aangezien het kennen van het tijdstip van het visioen van groot belang is voor de oversteek , en sommige visioenen kunnen een teken zijn van een huwelijk, zwangerschap of succes bij het studeren , dus de vraag over het tijdstip van de visie is nodig zodat de persoon die de vraag van onderzoek en inzicht doorloopt, zijn verband met de tijd kan uitdrukken . Visies en tijd met een sterke relatie met de expressie , wat gezien de extreme hitte verschilt van hetgeen werd waargenomen in de ernst van de koude , Valenar bij voorbeeld in de eerste afkeurenswaardige , en in de tweede prijzenswaardige en vruchten in de visioenen die op dat moment werden gezien als gegeten, zijn ze welkom , en werden ze gezien als gegeten op het verkeerde moment. Nee , en vooral wat in zijn tijd en in zijn tijd wordt gezien, is in uitdrukking goed . Alsof hij zag dat hij winterkleren draagt ​​in deze wintertijd is goed en het tegenovergestelde is waar , en aangezien hij zag dat hij de hadj uitvoerde en de tijd van het visioen ten tijde van de hadj verschilt van degenen die zagen dat hij de hadj deed om een andere tijd dan zijn tijd , enzovoort , we ontdekken dat de vraag van degene die zich uitspreekt over de tijd van het visioen zijn verdiensten heeft . Is een ander ding om hem een ​​vraag te stellen over het visioen van de tijd ? Enkele van de vragenstellers over visioenen die je vertellen : ik zag dit en dat, en wees verrast door je te vertellen over oude gebeurtenissen die zich vermenigvuldigen met vragen over de tijd van Alra O zegt tegen je : het is van zo’n jaar , en dit soort visioenen kunnen zijn bereikt Voor de kijker is er geen voordeel van de acties van de geest erin en heeft het geen zin voor de oversteek en daarom negeert hij het , en het is beter om de visioenen bij de kruising op een voor hem geschikte tijd te vertellen en het niet te overdrijven , en sommige auteurs hebben verklaard dat de uitdrukking van visioenen de voorkeur geniet na zonsopgang en voordat de zon opkomt, om twee redenen : Ten eerste : de visionair herinnert zich het niet te vergeten visioen duurde niet lang daarna , en de tweede : zijn relatie overschreed het betere tijd dan anderen om het begrip van de twee kruisingen bij te wonen , vrede zij met hem, zei hem : ( God zegene mijn natie in Bkorha ) (1 ), en naar mijn bescheiden mening n dat de toewijzing van tijd zonder tijd De voorkeur voor de ene keer boven de laatste is relatief en verschilt van persoon tot persoon, en dit is te wijten aan de gewoonte om in de eerste plaats over te steken . Is er iets anders te doen in de tijd ? Sommigen geloven dat het visioen van de dag sterker is dan het visioen van de nacht, en dit is ook geen sluitend bewijs , en sommigen van hen zeiden : hij geeft haar wat er aan het slapen was , en in mijn mening, het belangrijkste is om het visioen af te snijden als het visioen , omdat de geest misschien in beslag wordt genomen door Bachgalh in de levens van de wereld En omdat het bewind van de ziener er dichtbij is en omdat er iets wenselijks in kan zijn om te bespoedigen , zoals goed aandringen of waarschuwen tegen zonde en dergelijke (2). ____________________ (1) Het is overgeleverd door Imam al-Tirmidhi in het verkoopboek, hoofdstuk over wat er vroeg in de handel komt – vorige referentie – en het werd verteld door Abu Dawud in het boek van de jihad, hoofdstuk over innovatie in reizen – vorige referentie – , en Imam Ibn Majah heeft het overgeleverd in het boek van de handel over wat wordt gezocht in de zegen van de eerstgeborene – vorige referentie En het werd overgeleverd door Ahmad in zijn Musnad in de Musnad van de tien Missionarissen van het Paradijs en van de Musnad van Imam Ali bin Abi Talib, moge God tevreden met hem zijn – vorige referentie – en het werd overgeleverd door Al-Darami in het Boek van de Heren , Hoofdstuk, God zegene mijn Ummah in zijn eerstgeborene – vorige referentie . (2) Zie : Al- Nawawi over de uitleg van Sahih Muslim – Vorige referentie – (15/35) ** Geciteerd door Dr. Fahd Al-Osaimi…

…En wie ziet dat de Mushaf tot hem spreekt of met hem spreekt, als er enig bewijs in zijn toespraak is, dan is het goed, en als er bewijs is van het kwaad, dan is het kwaad ….

…Als hij ziet dat hij is toegenomen of afgenomen in de adhaan of zijn bewoording heeft veranderd, dan onderdrukt hij de mensen in de mate van de toevoeging of afname . En als hij de oproep tot gebed op straat roept, als hij een van de mensen van goedheid is, dan beveelt hij het goede en verbiedt het kwaad, en als hij onder de mensen van corruptie is, slaat hij toe, en wie ziet alsof hij is roept de oproep aan een muur, dan roept hij een man tot verzoening, en als hij de oproep tot gebed geeft boven een huis, dan zal zijn familie sterven, en als hij de oproep tot gebed geeft boven de Kaaba, dan verschijnt hij Een innovatie verschijnt, en de oproep tot gebed in het binnenste van de Kaaba is niet prijzenswaardig, en wie de oproep tot gebed op het dak van zijn buurman roept, verraadt zijn buurman aan zijn familie . En wie roept onder een volk dat hem niet antwoordde, want onder de mensen is er duisternis, omdat de Almachtige God zei : ~ Dan is degene die onder hen bevoegd is, dat de vloek van God over de onderdrukkers rust .~…

…En wie ziet dat hij de oproep tot gebed hoort, zal lui zijn in het gebed ….

…En er werd gezegd dat iedereen die zag dat hij naar een plaats riep waar de oproep tot gebed niet gedaan zou moeten worden, er niets goeds in zit en hij misschien waanzin en dergelijke krijgt ….

…En wie ziet dat enkele van de farao’s in zijn land tot leven zijn gekomen en hij de heerser is, dan verschijnt er onrecht in die stad of wordt er losbandigheid verspreid, en als hij het niet overneemt, duidt dit op een verandering in de toestand van de mensen. en een verandering in het leven van hun heerser van degenen die erin staan ….

…** Openbaring Mobile van Abu Amir ibn Anas van zijn ooms van vaderskant van de Ansar zei : zorg voor de Profeet vrede zij met hem hoe mensen ze verzamelen en er werd verteld : richtte de banier voor de aanwezigheid van gebed. Als ze toestemming zagen die elkaar niet leuk vonden, zei hij : hij herinnerde zich zijn Alguena – betekent Alhbor – Shaboor, de Joden hielden daar niet van en hij zei : ( Hij is van het bevel van de Joden. ) Hij zei, dus zei hij tegen hem de bel, en hij zei (het is op bevel van de christenen ) . Toen ging Abdullah bin Zayd weg terwijl hij in hen geïnteresseerd was, de Boodschapper van God, moge God hem zegenen en vrede schenken, en ik zag de oproep tot gebed in zijn slaap. Hij zei : Dus morgen bad de Boodschapper van God dat God met hem was en hij vertelde het hem, en hij zei : O Boodschapper van God, ik ben iemand die slaapt en wakker is, toen hij naar me toe kwam, en hij liet me de oproep zien om gebed. Hij zei : Umar ibn al-Khattab had hem eerder gezien, dus hij bewaarde het twintig dagen. Toen vertelde hij de profeet, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, toen zei hij tegen hem : ( Wat weerhield je ervan mij te vertellen ) Hij zei : Abed ging mij voor God bin Zaid, je schaamde je, dus de boodschapper van God, vrede en zegeningen van God zij met hem, zei : ( Yabal, sta op en kijk wat Abdullah bin Zaid je beveelt te doen ) Hij zei : Toen gaf Bilal toestemming . En op gezag van Abd al-Rahman bin Abi Laila zei hij : De metgezellen van de Boodschapper van God, moge Gods gebeden en vrede met hem zijn, vertelden ons dat Abdullah bin Zaid al-Ansari naar de profeet kwam, moge Gods gebeden en vrede zij met hem, en zei : O Boodschapper van God, ik zag in een droom alsof een man opstond en tegen hem twee groen waren tegen een muurkam, dus maakte hij een oor dat voorover boog en ging zitten. Kada . Zeide hij, toen hoorde Bilal dat, dus stond hij op en riep een tweede oor, en hij stond bij twee en ging op een meter zitten ….

…Ernstig . En als het negenentwintig is, duidt het op goedheid, opluchting en plezier . En als hij donder hoorde in een droom, en het visioen was op negen dagen in mei, duidde het op de dood van de edelen met de duif, en de dood vond plaats bij de Turken, en evenzo bij de schapen, en er zou veel regen vallen. , en de beste van de boomgaarden waren er in overvloed . Als het in de middelste tien is, treden er ernstige ziekten op . Als er donder wordt gehoord in een droom, en het visioen is in juni, tot tien dagen later, dan duidt het op de dood van geleerden en de meest eervolle in het land Egypte, de prijzen zijn laag, het geld groeit, en land en zee de visserij neemt toe . En als donder wordt gehoord en het visioen is in juli tot zes dagen ervan, dan zal de regen vallen in de maand december, en het planten zal vooruitgaan en groeien, en het grote volk van de Romeinen zal sterven, en de prijs daalt. in Jemen, en oorlog valt in het land van de Perzen en er is kwaad in het land van Egypte aan de kant van de koning, en ze vallen in gevangenschap in Children, en een koning komt uit het Oosten om hen als gevangenen naar zijn land te brengen. land . En als de donder aan het einde is of zeven overblijfselen ervan, dan duidt het op veiligheid in het hele land, en de prijs is goedkoop in het land Basra en het land Abessinië, en het land is zwart gemaakt tot de zwartheid van de Eufraat. , en sommige vruchten, zoals palm en bananen, krijgen gesel, en tarwe is er in overvloed . En als mensen aan het eind van het jaar bang zijn hun koning te vermoorden . Als er onweer wordt gehoord in een droom, en het visioen is in de maand augustus, dan is dat een goed teken voor de mensen van Levant en de mensen van Gorgan en Azerbeidzjan. De sprinkhanen worden verminderd en de koning van de Khazaren en de koning van Gog en Magog zullen sterven, en de gevechten vallen tussen hen in . En als er aan het einde ervan donder is, dan zal het vruchtbaar zijn in het land van Egypte en zijn overvloedige landen, en de prijzen zijn er goedkoop na onvruchtbaarheid, hoge prijzen en dood . Als er onweer wordt gehoord in een droom en het visioen is in de maand september in de tweede dagen ervan, dan zal er veel regen zijn, en droogte aan het begin van het jaar, en vruchtbaar aan het einde, en de sprinkhanen zal in het land van Kufa en de Tabahs van Basra zijn, en mensen vallen in grote honger, en moslims openen forten, en tussen de Romeinen en de Turken vechten voor een lange tijd, bevrucht de schijnvertoning en ontvangen zijn vruchten en granen . En als het op de tiende was, duidde het op het gebrek aan regen in dat jaar in de Maghreb, en de Almachtige God weet het het beste en Zijn afwezigheid is wijzer . En als het negenentwintig is, duidt het op goedheid, opluchting en plezier . En als hij donder hoorde in een droom, en het visioen was in negen dagen van mei, duidde het op de dood van de edelen met de duif, en de dood vond plaats bij de Turken, en evenzo bij de schapen, en er zou veel regen vallen. , en het goede van de boomgaarden was overvloedig aanwezig . Als het in de middelste tien is, treden er ernstige ziekten op . Als er donder wordt gehoord in een droom, en het visioen is in juni, tot tien dagen daarna, dan duidt het op de dood van geleerden en de meest eervolle in het land Egypte, de prijzen zijn laag, het geld groeit, en land en zee de visserij neemt toe . En als donder wordt gehoord en het visioen is in juli tot zes dagen ervan, dan zal de regen vallen in de maand december, en het planten zal vooruitgaan en groeien, en het grote volk van de Romeinen zal sterven, en de prijs daalt. in Jemen, en oorlog valt in het land van de Perzen en er is kwaad in het land van Egypte aan de kant van de koning, en ze vallen in gevangenschap in Children, en een koning komt uit het Oosten om hen naar zijn land te brengen als gevangenen . En als de donder aan het einde is of zeven overblijfselen ervan, dan duidt het op veiligheid in het hele land, en de prijs is goedkoop in het land Basra en het land Abessinië, en het land is zwart gemaakt tot de zwartheid van de Eufraat. , en sommige vruchten, zoals palm en bananen, krijgen gesel, en tarwe is er in overvloed . En als mensen aan het eind van het jaar bang zijn hun koning te vermoorden . Als er onweer wordt gehoord in een droom, en het visioen is in de maand augustus, dan is dat een goed teken voor de mensen van Levant en de mensen van Gorgan en Azerbeidzjan. De sprinkhanen worden verminderd en de koning van de Khazaren en de koning van Gog en Magog zullen sterven, en de gevechten vallen tussen hen in . En als er aan het einde daarvan onweer is, dan zal het vruchtbaar zijn in het land van Egypte en zijn overstromingen in de Nijl en de prijzen zijn er goedkoop in na onvruchtbaarheid, hoge prijzen en dood . Als er onweer wordt gehoord in een droom en het visioen is in de maand september in de tweede dagen ervan, dan zal het veel regenen, en zal er aan het begin van het jaar droogte zijn en aan het einde vruchtbaar, en de sprinkhanen zullen in het land van Koefa en de Tabahs van Basra zijn, en de mensen lijden grote honger, en moslims openen forten, en tussen de Romeinen en de Turken vechten voor een lange tijd, bevrucht de schijnvertoning en ontvangen zijn vruchten en granen . En als het op de tiende was, duidt dit op het gebrek aan regen in dat jaar in Marokko, en de Almachtige God weet het het beste, en Zijn afwezigheid is wijzer ….

…En wie ziet dat het toeneemt of afneemt in de oproep tot gebed, dan voert hij iets anders uit dan de waarheid ….

…En sommige sprekers zeiden dat wie zag dat hij vrijgevig was en dat zijn ziel geneigd was tot zijn liefde, dit aangeeft dat hij van vrijgevigheid en vrijgevigheid houdt, zoals sommigen van hen zeiden ….

…Wie ziet dat hij zich van de islam heeft bekeerd tot een van de valse religies, dan heeft hij een zonde begaan en zou hij vernedering en vernedering zijn ….

En wie ziet dat zijn speer is gebroken, geeft aan dat hij is beschadigd door de vijand ….

En wie ziet dat de maat is gebroken of verbrand, geeft het verlies van zijn geld aan ….

…Hijam in een droom schrijft een man instrumenten op mensen . Hijama duidt iedereen aan die de nek van de schepping controleert, zoals de heerser, de wetenschapper, de heerser, de dokter, de schrijver van de voorwaarden en de instrumenten . Als een persoon in zijn slaap een cuve zag die in omvang was gegroeid en werd onderdrukt door bloed of in een strijd, werd hij gedood en werd er bloed van hem vergoten, en als hij ziek was, werd hij genezen door een arts, en als hij was gezocht met geld gaf hij uit handen van een heerser, en als hij wilde trouwen, trouwde hij . De visie van Al-Hujam duidt op het verdwijnen van zorgen, woede en ziektes . Misschien duidde zijn visie op een boete en een verlies na winst . Als hij in een droom een ​​cupping wordt voor zijn moeder of een van zijn familie, dan is hij ongehoorzaam aan zijn moeder of zijn grootte . En iedereen die in een droom ziet dat hij een bewaker van een staat onthoudt of tot een kom neemt of het vertrouwen verliest . En als de cupping een sjeik is, dan is hij de grootvader van de ziener, en als hij een bekende sjeik is, dan is hij zijn vriend, en als hij een jonge man is, dan is het een nummer voor hem waarop de voorwaarde boek is geschreven . Als de grootte van een koning of een man, zal hij ze winnen, en van de grootte van een sjeik die hem overtreft, en de grootte van een jonge man zegeviert . En ze zeiden : cupping is het verdwijnen van ziekte, en ze zeiden : geldgebrek . En er werd gezegd : Degene die een cupping van zijn grootte ziet, dan heeft hij namens hem geld uitgereikt voor een uitkering, en als hij hem tot een cupping heeft gemaakt en er kwam geen bloed uit, dan heeft hij geld begraven dat niet naar hem is gericht, of hij betaalde een borgsom aan iemand die hem die niet teruggeeft . Als er bloed uit hem komt, zal zijn lichaam in dat jaar worden gecorrigeerd . Als de sluier wordt verbroken, scheidt hij van zijn vrouw of sterft hij . En er werd gezegd : hij die zag dat hij gemeenschap had, zou winst behalen, zelfs als hij een gevangene was . En wie zag dat hij haar tot een kom nam, ontsnapte uit de gevangenis . Als hij het effect van het scalpel op zijn nek ziet, is dat een bewijs voor hem . Als hij ziet dat hij een persoon tegenhoudt en niet tot een kom gevormd wordt, dan is hij ontsnapt aan het kwaad, de angst voor een persoon of autoriteit . De scalpels en dievensleutels van de dieven . En als de rijke man protesteerde, zou hij goud krijgen in de vorm van een boete . En er werd gezegd : Cupping is een bitter medicijn waar hij geduld mee heeft, zoals hij geduldig is met de pijn van het scalpel totdat het gezond is . Als een vrouw een andere vrouw weigert, zal ze van haar houden als cupping niet haar werk is . En vanwege de grootte van een persoon die hem vreest, is hij veilig voor zijn kwaad, en misschien duidt cupping erop dat verboden geld wordt uitgegeven aan de gesluierde of een pelgrim wordt gewonnen . Als een van hen aan het vasten is, verbreekt hij het vasten of doet iets dat hun vasten ongeldig maakt . Als de zoeker in een droom weigert vanwege hoofdpijn of pijn in zijn ogen, duidt dat op een remedie voor zijn klacht . Misschien geeft cupping het verbod en de stilte aan om het antwoord terug te geven, vanwege de omvang en tegenzin ….

…En wie zag dat hij in de badkamer kwam, zou een tekort hebben aan zijn religie en wereldse zaken ….

…En met betrekking tot de baard : wie ziet dat hij te lang is geworden, zijn visioenen duiden op schulden en leed . Als het doorgaat totdat het op de grond valt, duidt het op de dood, omdat de Almachtige God zegt : ~Daaruit hebben wij u geschapen en daarin zullen wij u teruggeven .~ Als het duurde tot het aan zijn maag bleef plakken, sloeg hij geld en het gezicht waarmee hij net zo moe zou worden als op zijn buik . Als hij inzag dat haar lengte van een goede maat was, zou hij geld, waardigheid en een goed leven hebben verdiend . En er werd gezegd dat als het werd verlengd tot het de navel bereikte, het aangaf dat het niet in gehoorzaamheid aan God was . Als hij zag dat de zijkanten lang waren zonder middel, dan zou hij geld krijgen waar anderen van zouden genieten, en Ibn Sirin kwam naar een man toe en zei : Ik zag dat mijn baard mijn navel bereikte en ik keek ernaar . Hij zei : je bent een muezzin die naar de rol van de buren kijkt . De baard wordt niet geprezen in de interpretatie van de jongen die geen volwassene is, en als hij ziet dat hij een andere baard dan hij in zijn hand nam en eraan trok, dan erft hij zijn geld en eet het op . Het verlies van de baard als deze niet toeneemt, is een bewijs van gemak en het wegwerken van schulden en vagina . En als de afname groter is, duidt dit op vernedering en geld en prestige . Als hij ziet alsof een kussen tegen zijn vrouw spreekt, wordt zijn zaak in de war gebracht door zijn bestemming, en maakt hij een scheiding tussen hem en zijn geliefden, omdat de duivel, God hem vervloekte, tot Eva sprak in de vorm van een cosmetisch middel . En de zwartheid van het haar van de baard duidt op uitgifte als het donker was, dus als het zwart werd tot groen, zou hij veel bezit en geld verwerven, maar hij zou een tiran zijn, omdat het een kenmerk is van Farao’s baard . Zijn gelige kleur is een teken van armoede en schaarste, en de rode is een teken van vroomheid . En als hij zag dat hij zijn baard pakte en haar haar in zijn hand had verspreid . Hij greep het en gooide het niet naar hem toe, want geld gaat uit zijn hand en keert er dan weer naar terug. Als hij ziet alsof hij het heeft gegooid, is er geld van hem weggegaan en wordt het niet aan hem teruggegeven . Meer snorhaar is verfoeilijk . En de onvolledigheid ervan is prijzenswaardig, en de interpretatie van het plukken van de baard voor de rijke man is zijn buitensporigheid van zijn geld, en voor de armen geeft aan dat twee mensen hem samen ontmoeten, en geeft aan dat hij iets van een persoon leent en het aan een ander leent . En het scheren van de baard, geld en prestige gaan . Als hij ziet alsof hij zijn baard heeft afgeknipt wat er nog over is van zijn hand, dan betaalt hij zakaat over zijn geld . En grijze haren in de baard en waardigheid en prestige . En hemoglobine : Lester, als Hb Balhina, gaf zijn toewijding aan het jaar aan . Als hij zag alsof hij zijn hoofd had geschoren zonder zijn baard, zou hij het geheim van zijn baas bewaren . Als hij ziet alsof hij ze allemaal heeft gekweld, dan probeert hij zijn armoede te verbergen en zoekt hij het lot bij de mensen . En als poëzie zijn pigmentatie accepteert, zal het terugkeren naar zijn richting en niet veel blijven . Als hij ziet alsof hij sterft met modder of gips, dan vraagt ​​hij om winkels en zijn zaak is algemeen bekend . De baard van een vrouw geeft aan dat ze nooit bevalt, en er werd gezegd dat het haar ziekte aangeeft. Er werd gezegd dat het werd geïnterpreteerd als de toename van het geld van haar man en van haar zoon en de eer van haar zoon, en er werd gezegd dat als ze getrouwd was, ze de laster van haar man aangaf . Als ze ziet dat ze zwanger is, zal ze een zoon baren en zijn zijn zaken vervuld . En er werd gezegd dat hij met een lange baard en veel haar een lang leven en meer geld zal hebben . En er werd gezegd dat iets dat vóór zijn tijd gebeurt, op kwaad duidt, zoals wanneer mannelijke jongens een baard of wit in het gevoel zien, en vrouwelijke jonge jongens een bruiloft of een zoon hebben . Evenzo is alles wat buiten zijn tijd valt behalve spreken, want spreken is een goede gids, omdat de mens van nature een pratend dier is . Als een jonge man die de droom nog niet heeft bereikt, ziet dat hij een baard heeft, dan sterft hij en bereikt hij de droom niet, en dat komt omdat de tijd is verstreken waarop hij een baard had moeten hebben . Als de jongen niet ver verwijderd is van de tijd van de baardplant, dan is dat een bewijs dat hij alleen is en zijn eigen ding doet . En er werd overgeleverd dat een man naar Ibn Sirin kwam en zei : ik zag alsof mijn baard langer werd en Sabalai niet lang werd, dus hij zei : je hebt geld geslagen waarmee anderen kunnen feliciteren . En de haak is de hulp van de man die ermee pronkt en ermee samenleeft onder de mensen, dus wat hij erin zag gebeurde, dus interpreteerde hij het zoals je zei . En wie de helft van zijn baard geschoren ziet, dan ontbreekt hij en gaat hij ernaar toe, dus als hij het een onbekende jongeman schoor, ging hij naar de hand van een vijand die hij kende, of zijn naam of zijn tegenhanger . Als een sjeik het scheert, gaat hij met zijn geschatte limiet, en als het onbekend is, gaat hij in zijn richting door de handen van een onderdrukkende uitbuitende chef, die geen basis heeft, en als hij ziet dat het wordt afgesneden, dan moet hij van zijn geld worden afgesneden en evenveel van zijn zijde gaan als van zijn baard . Als hij ziet dat ze zijn gevlogen, gaat hij naar zijn familie, en zijn vermogen komt van zijn geld . Scheren is gemakkelijker dan epileren, en epileren kan goed zijn voor sommige van zijn aangelegenheden als het gezicht niet achterdochtig is, maar die goedheid is moeilijk voor hem ….

Wie ziet dat hij van dorp naar stad is verhuisd, dan is hij goed in religie, succes in zaken, veiligheid voor angst en hernieuwde gelukzaligheid ….

…Als hij een moslim in zijn slaap ziet alsof hij zegt dat ik de islam heb omarmd, dan zijn zijn zaken eenvoudig en zijn oprechtheid vast ….

Al-Kirmani zei: “Wie zag dat zijn adhaan in de limiet toenam, zal de vrouwen en dergelijke interpreteren, zoals hierboven vermeld ….

…De dronkenschap van de dood kwam 69 – een slavin die voor Moussa Al-Hadi was, hij hield heel veel van haar, terwijl ze op een dag hem zong als het idee van zijn afwezigheid bij haar en zijn verandering van kleur, en daarna een paar van de aanwezigen vroegen hem : wat is dit, o commandant van de gelovigen? Hij zei : ik nam het idee aan dat ik stervende was, en mijn broer Aaron zou na mij het kalifaat overnemen en met deze meid trouwen ( hij vertrok ), dus de aanwezigen kochten hem vrij en baden voor hem voor een lang leven . Vervolgens riep zijn broer Aaron en vertelde hem wat er was gebeurd Fozh Rashid, het Fasthfah Hadi geloof dat de ernstige echtscheiding en manumission Hajj lopen op blote voeten niet met haar trouwen, zwoer hem en aanhoudende bezwoer ook Vhfatt hem, het was niet alleen minder dan twee maanden tot hij stierf, en haar toespraken Rasheed zei : Hoe Baloamat dat jij en ik het zwoeren? Hij zei : ik doe boete voor jou en mij, dus trouwde hij met haar en ik had een groot fortuin met hem, zodat ze op zijn schoot sliep, zodat hij niet zou bewegen uit angst dat hij haar zou storen . Dus terwijl ze sliep op een slaperige nacht, zoals ze in paniek merkte, huilend, dus zei hij tegen haar : Wat zijn jouw zaken? Ze zei : O Commandant van de Gelovigen, ik zag deze Hadi in mijn droom toen hij zegt : ik heb mijn verbond verbroken nadat je niet in de buurt van de bewoners van de begraafplaatsen bent gekomen en mij bent vergeten en verdraaid bent in je geloof. Vóór de ochtend kwam ik waar ik naar Sa’er ging, dus Al-Rasheed zei tegen haar : Pipe dreams . Ze zei : Nee, bij God, commandant van de gelovigen, terwijl ik deze verzen in mijn hart schreef . Ze rilde en sloeg nog steeds tot ze voor de ochtend stierf ….

…Het hoofdstel hangt door Als je het hoofdstel in je dromen ziet grijpen, voorspelt dit dat je elk obstakel voor je vooruitgang of je geluk zult overwinnen en overwinnen . Als de verdenkingen zijn verbroken of de verdenkingen zijn verbroken, wordt u gedwongen concessies te doen aan de vijanden . Al- Saghima : Hodeidah doorkruiste de mond van de Perzen vanaf de teugel ….

…En wie ziet dat het een draad breekt, dan breekt het het geloof en de verbonden, omdat de Almachtige zegt, en wees niet zoals degene wiens spin werd verbroken na de kracht van het vers ancatha, en dit kan worden uitgelegd aan de vrouw op een huidig ​​geboorte- of nieuwsverwonding ….

…De preekstoel is in een droom de sultan van de Arabieren en de gemeenschap van de islam en de eervolle plaats die de almachtige God in zijn boek noemde . Dus wie ziet dat hij op een preekstoel staat terwijl hij de woorden van gerechtigheid spreekt, zal een eervolle en edelmoedige autoriteit krijgen als de kansel het waard is . Zo niet, dan is hij in orde . En als een muur of sultan ziet dat hij werd gedood, of dat hij met geweld van de preekstoel werd gehaald, of dat zijn preekstoel werd verbroken, dan is de ondergang van de macht door dood of leven . De preekstoel is het mandaat en de verovering van een vijand, en misschien is de preekstoel voor degenen die hem promootten . En als de sultan als platform opstijgt, zal hij zijn koning voortzetten en zijn vijanden onderwerpen ….

…En wie ziet dat hij aan het vasten is, dan heeft hij een gezonde religie of praat een beetje over wat hem niet aangaat, en als hij ziet dat hij doet wat niet is toegestaan ​​voor de vastende, dan heeft hij zijn religie verlaagd, en wie dan ook ziet dat hij aan het vasten is en verbreekt dan het vasten op zijn tijd, hij zal in zijn religie en zijn wereldse goed en levensonderhoud hebben en is verdwenen van zorgen en angst, zelfs als hij zag dat hij zijn vasten in iets anders dan de tijd verbrak, hij hekelt mensen of leugens, en wijst misschien op ziekte en reizen, en wie denkt dat hij het vasten heeft verbroken door vergeetachtigheid, is voor een geoorloofd levensonderhoud, en wie denkt dat hij vrijwillig vastte, is veilig voor ziekte…

…En wie ziet dat hij een geldige dirham onder zijn familie verdeelt, geeft aan dat er een regering onder hen is, en zelfs als die werd verbroken, duidt dit op het voorkomen van ondoordringbare woorden tussen hen ….

…Al Majbar : Een koning van vakmanschap die rechten en heersers samenstelt op basis van integriteit, en hij is oorspronkelijk goed voor zijn naam, een aanduiding van iedereen die goede daden in handen heeft in religie en de wereld, zoals de sultan, de heerser, de jurist, en veel liefdadigheid, en zoals de shkaf, de kleermaker, het koraal, de constructie, de bitar en hun soortgenoten . Degene die zag dat hij met Jabir stond in een ziekte waarin hij was gevallen of die zijn aandoening had verbroken, kijk dan naar de toestand van de vraagsteller en de realiteit van de ziekte en de locatie ervan, totdat hij van al-Jaber daarover leert door zijn betrokkenheid in de interpretatie. Daarin is dat een getuigenis op zijn nek, een gelofte of een schuld waarvan hij is verlost door toedoen van een heerser of geleerde . En iedereen die zag dat zijn gewrichten of zijn botten werden gescheiden, dus de gedwongen voegde ze samen totdat zijn lichaam correct was hersteld, wat aangeeft dat hij een kledingstuk scheidt en het naar een naaister duwt om het te naaien . En als dat in het bijzonder in de rechterhand is, dan is degene die gedwongen wordt eraan te werken machtig en bond het om zijn nek, want hij is een man die hem dwingt met zijn vriendelijkheid, zijn handen bevrijdend van de vakman en de daden en hen ervan weerhouden aalmoezen te aanvaarden . En als dat in al zijn benen zit of in een van hen, dan is zijn interpretatie vergelijkbaar met dat, tenzij hij een dier heeft, dan vrees ik dat er een ongeluk op zal neerdalen en hij zal een hoefsmid nodig hebben ….

…Menstruatie in een droom voor een zwangere jongen is een jongen, omdat de Almachtige God zei : ~ Ze lachte, dus we predikten tegen haar over Izaak .~ Als een man ziet dat hij menstrueert en gemeenschap heeft met geld, dan is zijn gemeenschap toegestaan . Als hij ziet dat hij met zijn vrouw trouwt terwijl ze daar niet tegen opziet, dan wordt misschien zijn wereldse leven tegen hem bewezen, en als hij haar ziet, krijgt ze haar menstruatie, dan zal zijn daad worden verbroken . Wat betreft de kus van verlangen, die loopt door het huwelijk, en zonder verlangen aanvaardt de dader het object en beoogt het door zijn komst, of met een vraag en behoefte, die hij zal krijgen als hij daartoe in staat is of glimlacht naar hem en duwt hem er niet van af of ontkent dat hij dat tegen hem heeft gedaan ….